OrEsTiS82

Να βαλω μπουζι ΙΡΙΔΙΟΥ; κανει δουλεια;

73 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha TDM Yamaha TDM

Δημοσιεύτηκε

Σκεφτομαι να βαλω μπουζι Ιριδίου, εχετε βαλει; εχετε δει διαφορα στην μοτοσυκλετα στην εκκινηση της; οταν πιεζετε το κουμπακι της μιζας;

πλεονεκτηματα μειονεκτηματα;

τιμη;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin

Δημοσιεύτηκε

Φοραγα στο σκουτερ και στο αφρικα τωρα....

Η διαφορα ειναι οτι παιρνει πιο ευκολα μπροστα, κραταει πιο σταθερο ρελαντι και ΑΝ ειχες φτιαγμενο μηχανακι θα εβλεπες κι αλλα γιατι εχεις καλυτερη καυση με αυτο....

Τωρα θα ακουσεις 1002 καλα και κακα για αυτα τα μπουζι, εγω το εβαλα απλα γιατι ειναι για πολλα χλμ (νομιζω 60000).

Τιμη 15ευρω το ενα.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW HP2 Sport (AX-1cc)

Δημοσιεύτηκε

Οσους ξερω που εχουν τα εχουν βαλει για την διαρκεια ζωης τους!

Τωρα αν προσφερουν και κατι αλλο δε το ξερω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Yamaha TDM

Δημοσιεύτηκε

Στην μιχαλακοπουλου που εχει να παω αυριο να παρω; :)

NGK να παρω;

τιμη;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Οσους ξερω που εχουν τα εχουν βαλει για την διαρκεια ζωης τους!

Τωρα αν προσφερουν και κατι αλλο δε το ξερω.

Θεωρητικα, ΚΑΙ! καλυτερη καυση!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW HP2 Sport (AX-1cc)

Δημοσιεύτηκε

Θεωρητικα, ΚΑΙ! καλυτερη καυση!

Καυση γιατι; Μετα την εκκινηση ουσιαστικα δεν εχουν αλλο ρολο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Υψηλοτερη θερμοκρασια σπινθηρα (?) :what:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW HP2 Sport (AX-1cc)

Δημοσιεύτηκε

Υψηλοτερη θερμοκρασια σπινθηρα (?) :what:

Που πολυ απλα σημαινει καλυτερη εκκινηση-ξυπνημα του κινητηρα και τπτ αλλο

ε; :think:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

www.ngksparkplugs.com εχω ακουσει για λιγοτερη καταναλωση. εχω ακουσει οτι τρυπησαν και πιστονια.. για το δικο μου η ngk και η kawasaki προτεινουν το DPR8EIX-9. εσυ παιρνεις ΜΑΛΛΟΝ το CR7EIX.

o μπιλλ δεν εχει?

Τροποποιήθηκε από τον soulnick

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zx636r Μunch Μammut (2000tcc)

Δημοσιεύτηκε

Στην μιχαλακοπουλου που εχει να παω αυριο να παρω; :)

NGK να παρω;

τιμη;

NGK, Bosh, Denso. Δε νομίζω να βρεις και τίποτα άλλο. Πάρε, πάρε.

Καυση γιατι; Μετα την εκκινηση ουσιαστικα δεν εχουν αλλο ρολο.

Μετά την εκκίνηση σταματάει η καύση;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Μετά την εκκίνηση σταματάει η καύση;

Ελα ντε! :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW HP2 Sport (AX-1cc)

Δημοσιεύτηκε

Μετά την εκκίνηση σταματάει η καύση;

Ελα ντε! :D

Μου φαινεται θα το ανοιξω τοπικ :D

Εγω λεω πως η "καλη καυση" δεν εχει να κανει με την εκκινηση οπου για αυτην ευθυνονται τα μπουζι οπως ειπε παραπανω

ο Θανασης, "οτι με τα μπουζι ιριδιου εχουμε καλυτερη καυση" :huh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Μου φαινεται θα το ανοιξω τοπικ :D

Εγω λεω πως η "καλη καυση" δεν εχει να κανει με την εκκινηση οπου για αυτην ευθυνονται τα μπουζι οπως ειπε παραπανω

ο Θανασης, οτι με τα μπουζι ιριδιου εχουμε καλυτερη καυση :huh:

Υποθεσεις κανουμε.. :what:

Α!... Βαλε και μια ψηφοφορια!! :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Α!... Βαλε και μια ψηφοφορια!! :lol:

:lol: :lol: :lol: :D

Εχω ακούσει οτι είναι περισσότερο για μηχανάκια για ψεκασμό... :what:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Yamaha TDM

Δημοσιεύτηκε

o μπιλλ δεν εχει?

Χθες περασα απο το μαγαζι του και πηρα μπαταρια, δεν μου ειχε ερθει να παρω μπουζι θα τον παρω κανα τηλ να μου βρει.

Εγω το θελω για να εχει καλυτερο σπινθηρα η μοτοσυκλετα οταν το βαζω μπροστα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V-Strom Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Τη "βρώμα" για τρύπημα πιστονιού ένα φεγγάρι την είχε πάρει και εμένα το αυτί μου, ξέρει κάποιος, κάτι παραπάνω? Μου ακούγεται λίγο κουλό να το πω, αλλά επειδή μηχανικός δεν είμαι κρατάω μια πισινή!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R 1200 GS BMW S1000 XR

Δημοσιεύτηκε

:meeting: ...για να μαι ειλικρινής ....πιο πολυ για " .....ψυχολογικη υποστήριξη" !

οπως λεω και ...εδω!!!

...δεν εχω κανενα λογο να μην πιστεψω το θεωρητικο μερος για καλυτερη καυση ακομα και εκεινες τις θεωριες για οικονομια καυσιμου κτλ...αλλα και μονο που τα αλλαζεις μετα απο 40-50χιλιαδες χιλιομετρα νομιζω αξιζουν την αγορα τους! :_thumbsup:

για την περιπτωση ...του οτι τρύπησαν τα πιστονια μου φαινεται εντελως απιστευτο και αστειο !!!...μην το λαμβανεις υποψη ! :nono:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R1150GS BMW cafe racer R100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

το κερδος ουσιαστικα με την αλλαγη των μπουζι σε ιριδιου ειναι οτι τα κρατας περισσοτερα χλμ(αρα βγαζουν τα λεφτα τους!).κολλητοι μου φιλοι που εβαλαν ιριδιου στις μοτ/τες τους ειδαν διαφορες στη καταναλωση,προς το καλυτερο φυσικα. υπολογισαν μαλιστα οτι τη διαφορα στη τιμη που πληρωσαν τη κερδιζαν σε καυσιμα σε 3 γεμισματα!!!εξαλλου η θερμοκρασια σπινθηρα παιζει ρολο με το τυπο του μπουζι,που καθοριζεται απο το κωδικο του.

καποια πραγματα σχετικα με τα μπουζι μπορειτε αν θελετε να διαβασετε και εδω- http://forum.bmwbikers.gr/showthread.php?t...%F0%EF%F5%E6%E9

επισης ειχα ακουσει πολυ καλα λογια για καποια μπουζι ''splitfire'',αλλα δε μπορω να τα βρω καπου.αν ξερει καποιος κατι,ας μας διαφωτισει!

Τροποποιήθηκε από τον lord_dimos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Yamaha TDM

Δημοσιεύτηκε

Παιδια εμενα να μου δωσει καλυτερη αναφλεξη, τωρα η καταναλωση βενζινης δε με νοιαζει αμα το σκιζω την ρουφαει για πλακα τι να κερδισω με το μπουζι απο ενα μοτερ που βγαζει 50 αλογα μονοκυλινδρο,δε με νοιαζει η οικονομια με νοιαζει ο σπινθηρας να ειναι μεγαλυτερος!

Εχω κανονισει να το πειραξω μελλοντικα (εαν δεν παρω τα πραγματα δε θελω να σας τα ανακοινωσω) οποτε ισως βοηθησει και το μπουζι ιριδιου στην καυση...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin

Δημοσιεύτηκε

Ρε γαμωτο, δεν θυμαμαι που ειχα βρει κατι βιντεακια με την διαφορα του σπινθηρα μεταξυ ενος απλου μπουζι και ενος ιριδιου....αν τα βρω θα τα ποσταρω.....

Βαλ'τα παντως....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada S (1200cc) HJC RPHA 10 Plus Vespa PX 200 (200cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε παπιες μπαινουνε? Αξιζει να βαλω? Αν και δεν εχω προβλημα με τον κρυο κινητηρα το πρωι (παιρνει μπρος με μια μανιβελια), θα με ενδιεφερε η καλυτερη καυση. Βοηθαει και στην αποδοση? Παει καλυτερα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ποδαράτος (0cc) Shark RSF2i Aprilia Shiver GT

Δημοσιεύτηκε

Εγω λεω πως η "καλη καυση" δεν εχει να κανει με την εκκινηση οπου για αυτην ευθυνονται τα μπουζι οπως ειπε παραπανω

ο Θανασης, "οτι με τα μπουζι ιριδιου εχουμε καλυτερη καυση" :huh:

Ένας κινητήρας πχ. turbofan μετά την εκκίνηση κρατάει μια συνεχόμενη φλόγα, σαν αναπτήρας ας πούμε (αναπτήρας μερικών εκατομυρίων δολαρίων, ε; :lol: ). Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει 1 ανάφλεξη σε κάθε κύκλο (ο βενζινοκινητήρας με μπουζί, ο ντίζελ με αυτανάφλεξη). Οπότε τα μπουζί είναι σημαντικά σε όλη τη λειτουργία.

:lol: :lol: :lol: :D

Εχω ακούσει οτι είναι περισσότερο για μηχανάκια για ψεκασμό... :what:

Μπα, δεν έχει σημασία.

Τη "βρώμα" για τρύπημα πιστονιού ένα φεγγάρι την είχε πάρει και εμένα το αυτί μου, ξέρει κάποιος, κάτι παραπάνω? Μου ακούγεται λίγο κουλό να το πω, αλλά επειδή μηχανικός δεν είμαι κρατάω μια πισινή!!!

Το πιστόνι δεν τρυπάει αν βάλεις διαφορετικό τύπο μπουζί, μπορεί να τρυπήσει όμως αν βάλεις μπουζί λάθος θερμοκρασίας. Ορίστε πως:

Κατ'αρχάς, η έκφραση "θερμοκρασία σπινθήρα" που γράφει πιο κάτω ο lord_dimos δεν έχει ουσιαστικό νόημα. Οι δείκτες θερμοκρασίας αφορούν τη θερμοκρασία που διατηρεί το κεντρικό ηλεκτρόδιο και το κεραμικό μονωτικό του. Αυτή πρέπει να κυμαίνεται μέσα σε ένα εύρος, όπως δείχνει το σχήμα.

plugtempchart.jpg

Γιατί; Αν η θερμοκρασία του είναι σχετικά χαμηλή, μαζεύεται "κάπνα" πάνω στο μπουζί, το μπουκώνει και στο τέλος δεν βγάζει σπινθήρα. Αν είναι πολύ μεγάλη, θα πυρακτωθεί με αποτέλεσμα να έχεις προανάφλεξη (πειράκια) νωρίς στο χρόνο συμπίεσης (όταν ανεβαίνει το έμβολο). Καθώς λοιπόν ανεβαίνει ακόμα το πιστόνι, τρώει μια "μπουνιά" από τα αέρια της καύσης και πιέζεται καθώς δεν έχει περιθώριο να κινηθεί προς τα κάτω (ο διωστήρας (μπιέλα στη μαστοροελληνική) το σπρώχνει προς τα πάνω). Αν το επαναλάβεις μερικές φορές, δεν θα αντέξει και θα σπάσει.

Έτσι πρέπει να βάζουμε μπουζί της σωστής θερμοκρασίας, ανάλογα και με τις στροφές που δουλεύουμε τον κινητήρα συνήθως, ώστε να καίγονται οι επικαθήσεις αλλά όχι και το μίγμα με το που ακουμπάει το μπουζί.

Στο παρακάτω σάιτ μπορείτε να μάθετε περισσότερα:

http://www.dansmc.com/sparkplugs1.htm

...δεν εχω κανενα λογο να μην πιστεψω το θεωρητικο μερος για καλυτερη καυση ακομα και εκεινες τις θεωριες για οικονομια καυσιμου κτλ...αλλα και μονο που τα αλλαζεις μετα απο 40-50χιλιαδες χιλιομετρα νομιζω αξιζουν την αγορα τους! :_thumbsup:

Ακριβώς, το κυριότερο κίνητρο για την επιλογή τέτοιων μπουζί είναι το μεγαλύτερο διάστημα αλλαγής, κι εξαρτάται και από τον κινητήρα. Πχ. στο ΧΤ που για να αλλάξω μπουζί πρέπει να ξεβιδώσω μόνο τη κόρνα, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Σε άλλες μοτό που για να τα αλλάξεις πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι, είναι πολύ χρήσιμο.

!εξαλλου η θερμοκρασια σπινθηρα παιζει ρολο με το τυπο του μπουζι,που καθοριζεται απο το κωδικο του.
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW HP2 Sport (AX-1cc)

Δημοσιεύτηκε

:thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW boGSer 1150

Δημοσιεύτηκε

Όταν αλλάζεις μπουζί κάθε 20000χιλ το μόνο που σε ενδιαφέρει να πάρεις από αυτό είναι μια καλύτερη απόδοση.Σαφώς και την έχει αυτή το μπουζί ιριδίου,αλλά είναι μικρή η διαφορά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki zx636r Μunch Μammut (2000tcc)

Δημοσιεύτηκε

..............

:worthy: :worthy: :worthy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα