Αιγαιοπλόος

XT 660 R Μερικές συμβουλές για το Yamaha XT 660


638 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Επειδή έχω το Yamaha XT 660 R εδώ και 2,5 χρόνια, θέλω να επισημάνω μερικά πράγματα που ίσως απασχολούν κάποιους κατόχους. Ξεκαθαρίζω ότι θεωρώ το μηχανάκι πολύ τίμιο και με μεγάλες δυνατότητες (ταξίδι, καθημερινή χρήση, χώμα). Εχει όμως και μερικά ελαττώματα, τα οποία όμως λύνονται. Οι συμβουλές που παραθέτω αφορούν και το XT 660 Χ (έκδοση supermoto).

Συγκεκριμένα:

Ισως σε πολλούς να έχει συμβεί να έχει στραβώσει το στάντ (πατάκι), με αποτέλεσμα το μηχανάκι να γέρνει περισσότερο, όταν στηρίζεται πάνω σ' αυτό. Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν ζορίζεται το μηχανάκι από μεγάλο βάρος πάνω στο σταντ (π.χ. λόγω αποσκευών σε ταξίδια ή όταν ανεβαίνει κάποιος στη μηχανή που ρίχνοντας το βάρος του στο σταντ.

Η λύση: αγοράστε ένα καινούργιο σταντ (το παλιό δεν ισιώνει πλέον) και πηγαίνετέ το σε έναν οξυγονοκολλητή. Πείτε του να σας κολλήσει ένα σχετικά χοντρό λαμάκι όπως ακριβώς σας δείχνω στη φωτογραφία που ακολουθεί. Το στάντ δεν πρόκειται πλέον να ξαναστραβώσει όσο βάρος κι αν δεχτεί πλέον. Μετά την οξυγονοκόλληση μην ξεχάσετε να το περάσετε ένα - δυο χέρια σπρέϊ μπογιάς.

post-2767-1193817419_thumb.jpg

post-2767-1193817635_thumb.jpg

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Συνεχίζω:

Στα τελευταία μοντέλα των ΧΤ 660, τα κολλάρα των σωλήνων του ψυγείου είναι με βίδες (όπως αυτά που συγκρατούν το λάστιχο ποτίσματος στη βρύση).

Ομως τα πρώτα μοντέλα των ΧΤ 660 (του 2004, 2005 και ίσως του 2006) είχαν κολλάρα που ασφάλιζαν χωρίς βίδες (κάτι σαν μιας χρήσεως). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σε συνθήκες σκληρής χρήσης να υπάρχει μικρή διαρροή νερού στα σημεία που τα κολλάρα συγκρατούν τη σωλήνα νερού του ψυγείου.

Η λύση: Αλλάξτε τα εν λόγω κολλάρα με κολλάρα με βίδες. Υπάρχουν σε καταστήματα που πουλάνε υδραυλικά αλλά εγώ τα βρήκα (σε κάποιο πέρασμά μου απο την Αθήνα) στη Μεσογείων ψηλά κοντά στην ΕΡΤ σ' ένα μαγαζί που είχε προϊόντα SKF (ρουλεμάν κλπ).

Δείτε και τη φωτό με τα σωστά κολλάρα (κόστος 10 - 15 ευρώ και τα αλλάζεις μόνος σου αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου).

post-2767-1193818427_thumb.jpg

post-2767-1193818617_thumb.jpg

Και μια πρακτική λύση για το πού θα βάζετε την κλειδαριά του δισκόφρενου όταν οδηγείτε (αν είναι βέβαια τέτοιου τύπου):

Δε λέω, έχει λίγα μπόσικα (κοινώς "παίζει" λίγο) αλλά είναι πρακτικό σημείο. Τη μπαινοβγάζεις μπάμ μπάμ.

post-2767-1193818866_thumb.jpg

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε

Πολύ καλές συμβουλές :_thumbsup:

Χρειάζονται πιο πολλα΄τέτοια θέματα..

Εν τω μεταξύ εκεί που βάζεις την κλειδαρια κάνει και χρέει μανιταριού :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Μ' αυτήν την απλή κλειδαριά ποδηλάτου (που προσαρμόζεται εύκολα στο τιμόνι) μπορείτε εύκολα να κλειδώνετε το (full face) κράνος σας που θα το έχετε ακουμπήσει βέβαια πάνω στον δεξιό καθρέφτη. Πλεονέκτημα: λόγω θέσης του κράνους (ακουμπισμένο πάνω στον καθρέφτη) δεν μπαίνουν νερά μέσα του σε περίπτωση βροχής. Περνάς τη μία άκρη της κλειδαριάς κάτω από το κράνος, τη βγάζεις από μπροστά (από εκεί που βλέπεις), κλειδώνεις κι έφυγες.

Δε λέω ότι είναι η τέλεια λύση. Προφανώς υπερτερεί το top case. Αλλά είναι μια καλή εναλλακτική λύση για όσους δεν έχουν top case ή για όσους έχουν αλλά βρίσκονται σε ταξίδι με το βαλιτσάκι γεμάτο και θέλουν να κάνουν μια στάση για καφέ και ξεκούραση. Κλειδώνουν λοιπόν με αυτόν τον τρόπο το κράνος και όλα OK.

post-2767-1193819291_thumb.jpg

Αλλη μια φωτό με το κράνος ακουμπισμένο στον δεξιό καθρέφτη και κλειδωμένο με την κλειδαριά ποδηλάτου όπως προανέφερα.

post-2767-1193819793_thumb.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Κι άλλη μια φωτό που φαίνεται καλύτερα η κλειδαριά και ο τρόπος που στηρίζεται στο τιμόνι. Σημειωτέον: δε ενοχλέι καθόλου στην οδήγηση. Ούτε χτυπάει ή κάνει θόρυβο. (Για τους καραβολάτρες, η φωτό είναι μπροστά στο Olympic Champion της ΑΝΕΚ, που ταξιδεύει Πειραιά - Χανιά σε έξι περίπου ώρες. Αν και Κυκλαδίτης, γνωρίζω τα της ακτοπλοΐας για όλο το Αιγαίο).

post-2767-1193820094_thumb.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Μέχρι και για την εφημερίδα (!) έχει προνοήσει η Yamaha!!!

Εντάξει, δεν είναι για μεγάλες αποστάσεις. Από το περίπτερο μέχρι το πλοίο. Ετσι για να περάσει η ώρα.

Το Νήσος Μύκονος που βλέπετε είναι ελληνικής κατασκευής παρακαλώ και ταξιδεύει με 26 μίλια την ώρα για Σύρο, Μύκονο, Ικαρία και Σάμο. Το ταξίδι Πειραιά - Σύρο το κάνει σε τρεις ώρες και τριάντα λεπτά.

post-2767-1193820433_thumb.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Τέλος, για την αλυσίδα έχω γράψει ξανά και έχω τονίσει ότι η μαμίσια δεν είναι (κατά τη γνώμη μου) καλής ποιότητας. Υπάρχουν αναφορές σε διάφορα fora (εκ του forum) για ξαφνικό εν κινήσει κόψιμο (της αλυσίδας εννοώ όχι του ... αναβάτη). Γι' αυτό κι εγώ την άλλαξα καλού κακού με αυτήν την ποιοτική D.I.D. η οποία είναι και εξαιρετικά αθόρυβη (Κόστος 120 ευρώ). Εννοείται ότι ειναι o-ring.

post-2767-1193820960_thumb.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Κι αν πρόκειται να κάνετε μεγάλο ταξίδι, βάλτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μια ψηλότερη ζελατίνα. Κάνει το ταξίδι απίστευτα πιο ξεκούραστο και τη μοτοσικλέτα πιο σταθερή. Αξίζει τα λεφτά του 100%. Ισως η πιο σημαντική αγορά για τον ταξιδευτή. Η συγκεκριμένη ειναι της Givi αλλά έχει και η Yamaha ως αξεσουάρ. Επίσης και τα μικρά πλαϊνά βαλιτσάκια της Givi ειναι εξαιρετικά πρακτικά. Κλειδώνουν πάνω στη μηχανή. Ξεκλειδώνουν και αφαιρούνται πανεύκολα. Είναι 100% αδιάβροχα (σημαντικότατο αυτό. Γλιτώνεις το... άπλωμα στο ξενοδοχείο). Στο φετινό ταξίδι μου στην Κωνσταντινούπολη και τη Μαύρη Θάλασσα με βόλεψαν πάρα πολύ. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα. Η φωτό είναι από την Καβάλα, καθοδόν προς την Πόλη (απέχει 460 χλμ από την Καβάλα).

Μάλιστα, επειδή στην εκδρομή ήμουν με τη γυναίκα μου (εξ ου και τα 2 κράνη), τα κλείδωσα και τα δυο με τον τρόπο που προανέφερα (κλειδαριά ποδηλάτου, καθρέφτης, τιμόνι), καθότι το top case ήταν γεμάτο με αποσκευές. Ετσι με κλειδωμένα κράνη, και αποσκευές, πήγαμε για καφέ ήσυχοι κι όχι με το ένα μάτι πάνω στη μηχανή!

post-2767-1193821433_thumb.jpg

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin

Δημοσιεύτηκε

Αιγαιοπλοε, μπορεις να μου πεις ποιο μοντελο βαλιτσων ειναι αυτο που φαινεται στις φωτο?

Σ'ευχαριστω. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM Yamaha TDM

Δημοσιεύτηκε

Πολυ χρήσιμο το θεμα σου ειδικα για μια μηχανη που κυκλοφορει πολυ στον δρομο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR

Δημοσιεύτηκε

ωραιος ο μαν!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R6 Shoei XR 1000 Ducati 1098R

Δημοσιεύτηκε

Ασε τις συμβουλες για το XT αφου ειναι yamaha και δε χαλαει. :vv:

Πες μας καμια διαδρομη.... :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Αιγαιοπλοε, μπορεις να μου πεις ποιο μοντελο βαλιτσων ειναι αυτο που φαινεται στις φωτο?

Σ'ευχαριστω. :_thumbsup:

Τα πλαϊνά σκληρά βαλιτσάκια είναι της Givi (μοντέλο Ε 21 cruiser Monokey) και έχουν χωρητικότητα 21 λίτρα η καθεμία. Εννοείται ότι είναι πανάλαφρες γιατί είναι πλαστικές. Περισσότερα δες στο www.givi.it (αφού μπεις, επίλεξε την αγγλική γλώσσα)

Το top case είναι της SHAD και έχει χωρητικότητα 37 λίτρα (δεν ήθελα πολύ μεγάλο, γιατί όταν βάζεις βάρος πίσω χαλάει η οδική συμπεριφορά).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki μπαντιτ λεφταναχω

Δημοσιεύτηκε

Μικρες βαλίτσες. Πως δε το σκεφτηκα γαμωτ.....μετακομιση καναμε αντι για καμπινγκ. α ρε κοφτη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa Twin

Δημοσιεύτηκε

Σ'ευχαριστω! Μαλλον θα τις χτυπησω και γω!! Μικρες μεν, αλλα στοιχιζουν οσο και τα σαμαρια, μην σου πω και φτηνοτερα σε σχεση με ακριβα σαμαρια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT660R Nolan N61 BMW F 650GS 2008!

Δημοσιεύτηκε

καλημερα και καλο μηνα σε ολους. διαβασα για το σταντ και χαμογελασα γιατι θυμηθηκα τη στιγμη που μου λυγισε. φαντασου σκηνικο: τσαντες απο σουπερ στα δυο χερια , κατεβαινω, κατεβαζω το σταντ, λυγιζει, τι κανουμε τωρα? ευτυχως περασε ενας ανθρωπος και με βοηθησε με τα ψωνια. εβαλα καινουργιο της εταιριας, ηταν ακομα στην εγγυηση.

εχω μια απορια ομως. παρατηρησα σε πολλες ΧΤ εχουν αλλαξει χρωμα οι σωληνες (ή οπως λεγονται )απο κατω. πως επανερχεται το χρωμα και γιατι συμβαινει αυτο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Και για να απαντήσω και στο ερώτημα για καμιά διαδρομή, θα πώ ότι το καλύτερο - και μακρύτερο φυσικά - ταξίδι μου με μηχανή πραγματοποιήθηκε φέτος το καλοκαίρι και είχε προορισμό την Κωνσταντινούπολη και τη Μάυρη Θάλασσα.

Είμασταν 2 μηχανές, εγώ και η γυναίκα μου με το ΧΤ 660R και άλλο ένα ζευγάρι με Yamaha Fazer 600 (μοντ.1999, αυτό με τα καρμπυρατέρ - καλό εργαλείο).

Ξεκινήσαμε από τη Σύρο και με το πλοίο Δημητρούλα πήγαμε Θεσσαλονίκη. Φτάσαμε στις 6 το πρωί ξεκούραστοι έχοντας πάρει καμπίνα. Η πρωινή αναχώρηση από Θεσ/νίκη προς Κων/πολη ήταν πολύ ωραία μοτο -εμπειρία. Το φόρτωμα της μηχανής σωστό, η ένδυσή μας επίσης και το ταξίδι ήταν μια σκέτη απόλαυση. Πρώτη στάση στην Καβάλα για καφέ και κουβεντούλα. Εκεί υπάρχει και μια ταμπέλα που γράφει "Κωνσταντινούπολις 460". Φεύγουμε και κρατώντας σταθερά ψηλές ταχύτητες (το ΧΤ έχει απίστευτη δύναμη και σταθερότητα για μονοκύλινδρο) φτάνουμε Αλεξανδρούπολη, όπου κάνουμε δεύτερη στάση για φαγητό. Συνεχίζουμε γραμμή για τα σύνορα (τελωνείο Κήπων). Οι δικοί μας δε μας καθυστερούν αλλά οι Τούρκοι μας ελέγχουν εξονυχιστικά και μας τρώνε περίπου μιά ώρα σε σφραγίδες και πήγαινε - έλα σε γκισέδες. Μετά από αυτά μπαίνουμε στην Τουρκία. Να και μια φωτό: post-2767-1193905119_thumb.jpg

Προχωράμε χωρίς καθυστέρηση γιατί θέλουμε το απόγευμα να είμαστε Κων/πολη.

Αλλη μια στάση για καφέ σε τουρκικό έδαφος πλέον, καπου κοντά στο Tekirdag. Παραγγέλνουμε turkish coffee και μας φέρνουν ακριβώς τον ελληνικό καφέ. Τα μηχανάκια μάχιμα. Δεν έχουν βγάλει κιχ. Δουλεύουν και καλύτερα μπορώ να σου πω. Κι από κούραση καλά παμε. post-2767-1193905428_thumb.jpg

Συνεχίζουμε έχοντας τη θάλασσα του Μαρμαρά στα δεξιά μας. Πολλά "τουριστικά" χωριά υπάρχουν κατά μήκος των ακτών αλλά η έλλειψη βιολογικού καθαρισμού είναι αισθητή από τη βρώμα στην ατμόσφαιρα ενω τα νερά της θάλασσα είναι πολύ βρώμικα.

Τελικά κατά τις 5 το απόγευμα φτάνουμε στην Κωνσταντινούπολη και βρίσκουμε ένα καλό ξενοδοχείο στην πλατεία όπου βρίσκεται η Αγ. Σοφία και το μπλέ τζαμί (περιοχή Sultanahmet). Το όνομα του ξενοδοχείου ήταν Hotel Alzer και το δίκλινο με θέα την Αγ. Σοφία και το Βόσπορο είχε 50 ευρώ (ας τα βλέπουμε αυτά εμείς οι Ελληνες).

Κάνουμε ένα μπανάκι και βγαίνουμε βόλτα με τα πόδια στο κέντρο και στις όχθες του Βοσπόρου και του Κεράτιου κόλπου. Σημειώνω ότι έχουμε διανύσει από τη Θεσ/νίκη 650 χλμ. (με στάσεις αρκετές φυσικά) και φτάσαμε στην Κων/πολη αρκετά ξεκούραστοι (επιβάτες και συνεπιβάτες) ώστε είχαμε όρεξη να βγούμε βόλτα με τα πόδια. Γι' αυτό θεωρώ ότι το ΧΤ 660 R μπορεί να μην είναι αμιγώς τουριστική μοτο αλλά έχει αρκετά αξιόλογες τουριστικές δυνατότητες και κυρίως φοβερή αξιοπιστία. Επίσης, δεν έκαψε ούτε ml λάδι!

Αυτά προς το παρόν. Τα υπόλοιπα καθώς και το ταξίδι της επιστροφής (οδικώς μέχρι την Αθήνα αυτή τη φορά) θα τα γράψω αύριο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Και κάτι που (πέρα απο τη ζελατίνα) θεωρώ απολύτως αποραίτητο για ταξίδι (ακόμη και το καλοκαίρι):

Γ Α Ν Τ Ι Α

post-2767-1193919198_thumb.jpg

Απ' ότι βλέπετε, ο αυτοκινητόδρομος που συνδέει τα ελληνοτουρκικά σύνορα με την Κων/πολη (και είναι ΧΩΡΙΣ διόδια) είναι αξιοπρεπέστατος, με χωριστά τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας σε ΟΛΟ το μήκος της διαδρομής καί με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση! Εμείς μια Εγνατία πάμε να φτιάξουμε κι ακόμη η μισή είναι επό κατασκευή και κινείσαι μέσα από επικίνδυνες παρακάμψεις (βλ. Βόλβη κλπ.) Ας τα βλέπουμε αυτά στην Ελλάδα (βλ. "Εθνική" οδός Κορίνθου - Πατρών). Και να σκεφτεί κανείς ότι ο βασικός αυτοκινητόδρομος που συνδέει την Κων/πολη με την Ανδριανούπολη (Edirne) είναι ακόμη καλύτερος.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

post-2767-1193919792_thumb.jpg

Αυτή είναι η θέα από το ξενοδοχείο που σας προανέφερα (θυμίζω: 50 ευρώ το δίκλινο). Η φωτό είναι από το εστιατόριο για πρωινό. Ακριβώς την ίδια θέα είχε και το δωμάτιο! Εννοείται πως δεν είχαμε κλείσει αλλά το βρήκαμε βολτάροντας. Μας άρεσε, το είδαμε, ρωτήσαμε και ... απλά μείναμε. Ετσι πιστεύω ότι αξίζει να ταξιδεύει κανείς. Αδέσμευτος κι ελεύθερος.

post-2767-1193920069_thumb.jpg

Το πέρασμα της γέφυρας του Βοσπόρου είναι στιγμή ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΚΗΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ.

Τα βαλιτσάκια κι ο εξοπλισμός τα αφήσαμε στο ξενοδοχείο.

Αλλωστε μια μικρή βολτούλα για καφέ κάναμε απέναντι στην ΑΣΙΑ!

post-2767-1193920369_thumb.jpg

Μας άρεσε τόσο πολύ η Γέφυρα, που την περάσαμε κι από κάτω. Ετος κατασκευής της Γέφυρας: 1973. Εχει διόδια μόνο στο πήγαινε (προς Ασία). Στο έλα (προς Ευρώπη) είναι τσάμπα.

Η θάλασσα που βλέπετε ειναι ο Βοσπορος.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

post-2767-1193985790_thumb.jpg

Αλλη μια φωτο με το ΧΤ φορτωμένο με το top case και τα πλαϊνά σκληρά βαλιτσάκια. Εδώ βρισκόμαστε σε προάστιο της Κωνσταντινούπολης. Από πρασινάκι καλά πάνε οι Τούρκοι πάντως.

Οπως βλέπετε, στο top case δεν έχω βάλει βαριά πράγματα, για λόγους σωστής οδικής συμπεριφοράς. Γενικά στο θέμα του βάρους ήμουνα πολύ σχολαστικός. Πήραμε τα απολύτως απαραίτητα και δε μας έλειψε΄τίποτα.

Εννοείται ότι τα δύο πλαϊνά βαλιτσάκια πρέπει να έχουν ισομοιρασμένο το βάρος. Γι' αυτό, όταν τα γέμισα, τα ζύγισα πριν τα βάλω πάνω στη μηχανή. Υπόψιν επίσης ότι, σύμφωνα με τη Givi, το μέγιστο βάρος που μπορεί να δεχτεί (με ασφάλεια) το καθένα είναι 5 κιλά.

Αν θέλετε να μεταφέρετε παραπάνω πράγματα, βάλτε κι ένα tank bag. Εχω δει κατι ωραία της IXS (τύπος off road), που τα φέρνει ο Τζωρτζόπουλος, απ' ότι έχω ακούσει. Γενικά πάντως στο θέμα "βάρος" καλό ειναι να είμαστε προσεκτικοί, για να είναι άνετη κι ευχάριστη η εκδρομή. Πιστεύω το έτερον ήμισύ σας να δείχνει κατανόηση...

Και μια και λέμε για βάρος, μεγεθύνετε λίγο τη φωτό και εστιάστε στο πατάκι (στάντ). Θα διαπιστώσετε ότι έχει λυγίσει λίγο από τα βάρος, όπως σας προανέφερα. Προφανώς το βάρος δεν ήταν υπερβολικό αλλά η Yamaha δεν έκανε καλή επιλογή στο στάντ. Η λύση του προβλήματος βρίσκεται στην αρχή της παρούσας συζήτησης (δεν είναι δική μου πρωτοτυπία. Μου τη σφύριξε άλλος συνάδελφος με ΧΤ).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Μια απ' τις επόμενες ημέρες ξεκινάμε από το ξενοδοχείο για να βολτάρουμε σε όλη την ευρωπαϊκή ακτή του Βοσπόρου, με σκοπό να φτάσουμε ως το πάνω μέρος του, δηλ. στη Μαύρη Θάλασσα (Karadeniz στα τούρκικα). Στη διαδρομή περνάμε έξω απο το παλάστι του Ντολμά-Μπαχτσέ, κάνοντας μια στάση για να το επισκεφτούμε. (Δεν το επισκεφτήκαμε όμως γιατί η ουρά ήταν τύπου Ι.Κ.Α.)

post-2767-1193987099_thumb.jpg

Φτάσαμε τελικά στη Μαύρη Θάλασσα (απ' όπου και η φωτό που ακολουθεί).

Ηπιαμε το τσαγάκι μας (turkish tea) και γυρίσαμε πίσω στην Πόλη. 80 χιλιομετράκια είναι πηγαινε-έλα και τα περισσότερα δίπλα στη θάλασσα. Οι χιλιάδες λουόμενοι και λουόμενες που βλέπετε είναι ξένοι τουρίστες που βρίσκουν φτηνά ξενοδοχεία στις όχθες της Μαύρης Θάλασσας. Γιατί από πλευράς ντόπιων, μόνο άντρες και αγοράκια θα δείτε να κάνουν μπάνιο στη θάλασσα. Γυναίκες και κοριτσάκια ποτέ. Συνήθως περιμένουν κάτω από κανένα δεντράκι τους άντρες να κάνουν το μπάνιο τους, φορώντας αυτές καμπαρντίνες και μαντήλες Ιούλιο μήνα. Ποιανού ήτανε αυτές οι ιδέες να ξερα! Πάντως υπάρχουν και σύγχρονες τουρκάλες (κυρίως νέας ηλικίας και ψηλού μορφωτικού επιπέδου) που δε φορούν μαντήλα και ρόμπα. Ομως καμία από αυτές δεν είδαμε να κάνει μπάνιο (ούτε καν με ολόσωμο μαγιώ. Για μπικίνι ούτε λόγος).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Οι μοτοσικλέτες στην Κων/πολη είναι κατι σπάνιο. Είδα μερικά Transalp και ακόμη λιγότερα V-Strom. Τα περισσότερα από τα ούτως ή άλλως λίγα μηχανάκια είναι σκουτεράκια με πετάλια (άγνωστης μάρκας) και μικρά μοτοσικλετάκια της τούρκικης Kanuni, όπως αυτό:

Γενικά πάντως η έλλειψη μοτοσικλετών έχει ως αποτέλεσμα ότι νιώθεις πως δεν είσαι και πολύ "ορατός" μέσα στο πλήθος των αυτοκινήτων. Εκτός αυτού οι οδηγοί εκνευρίζονται όταν περνάς ανάμεσά τους στα μποτιλιαρίσματα, γιατί είναι κάτι μη συνηθισμένο σε αυτούς. Πολλές φορές ένιωσα να με "κλείνουν" επίτηδες γιωταχήδες για να μην περάσω ανάμεσά τους. Θεωρώ λοιπόν ότι η οδήγηση μοτοσικλέτας μέσα στην Κωνσταντινούπολη είναι αρκετά επικίνδυνη και θέλει ιδιαίτερη προσοχή.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Η επιστροφή έγινε όλη οδικώς, Κωνσταντινούπολη - Αθήνα, δηλ. 1200 χλμ. με μια διανυκτέρευση στη Θεσσαλονίκη.

Ξαναπερνάμε τα σύνορα, μας ξαναελέγχουν οι Τούρκοι (σφραγίδες, σφραγίδες και δείξτε μας τα papers των μηχανών), μας ψεκάζουν ένα υγρό για τη γρίπη των πουλερικών στα Ελληνικά σύνορα (οδηγία της Ευρώπης), δε μας ελέγχουν καθόλου οι Ελληνες αστυνομικοί, χαιρετάμε τους φαντάρους που βρίσκονται πάνω στη γέφυρα του ποταμού Εβρου (και τους δικούς μας και τους "γείτονες") και ανοιγουμε στην Εγνατία με στάση για φαγητό στην Αλεξανδρούπολη.

Αλλη μια στάση στην κεντρική πλατεία της Κομοτηνής για καφέ και μετά σερί για Θεσσαλονίκη (με άλλη μια ολιγόλεπτη στάση στου Χρυσανθίδη)

Το Θεσσαλονίκη - Αθήνα την άλλη μέρα μου φάνηκε κάπως "λιγο" σε σχέση με αυτά που κάναμε τις προηγούμενες μέρες.

Εύχομαι σε όλους να είστε καλά, να ταξιδεύετε και κάνετε τη μηχανή σας μέσο κατάκτησης εμπειριών, ανθρώπων και πολιτισμών.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 700ABS αργεί ακόμα ...

Δημοσιεύτηκε

Περί ποιότητας πλαστικών στο ΧΤ 660.

Είναι γνωστό ότι τα πλαστικά το ΧΤ 660 (όπως και του παλιού ΧΤ 600) δε φημίζονται για την ποιοτική βαφή τους. Συχνά, μετά από κάποιο (όχι μεγάλο) διάστημα αποκτούν μια "θαμπάδα" και δείχνουν άσχημα, ενώ και τα αυτοκόλλητα αποκτούν σημάδια φθοράς.

Η Λύση (την οποία εφάρμοσα, μετά από υπόδειξη συναδέλφου με ΧΤ):

Εβγαλα τα πλαϊνά πλαστικά (εκατέρωθεν του ψυγείου).

Βγαίνουν πολύ εύκολα. Αφαιρείς δύο βίδες άλλεν και δύο πλαστικά "πριτσινάκια" (που βγαίνουν ζουλώντας τα με ένα κατσαβίδι στο κέντρο τους), τραβάς και τέλος. Το πλαστικό έχει αφαιρεθεί.

Τα πήγα σε βαφείο αυτοκινήτων (συγκεκριμένα στην αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ εδώ στο νησί. Είναι σοβαροί επαγγελματίες και δεν κλέβουν). Είπα στο μάστορα να μου τα περάσει ένα χεράκι βερνίκι (και φυσικά να τα βάλει στο φούρνο. Ξέρουν αυτοί).

Αυτό ήταν. Με 40 ευρώ τα πλαστικά έγιναν όχι απλά σαν καινούρια αλλά καλυτερα από καινούρια. Τέτοια ποιοτική γυαλάδα και τόσο καλή εμφάνιση δεν έχετε ξαναδεί. Και με κόστος λογικό. Πέραν αυτού προστατεύονται και τα γραφικά (αυτοκόλλητα "ΧΤ"), πάνω στα οποία έπεσε το καινούριο καλό βερνίκι.

Δοκιμάστε το.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

Ισως σε πολλούς να έχει συμβεί να έχει στραβώσει το στάντ (πατάκι), με αποτέλεσμα το μηχανάκι να γέρνει περισσότερο, όταν στηρίζεται πάνω σ' αυτό. Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν ζορίζεται το μηχανάκι από μεγάλο βάρος πάνω στο σταντ (π.χ. λόγω αποσκευών σε ταξίδια ή όταν ανεβαίνει κάποιος στη μηχανή που ρίχνοντας το βάρος του στο σταντ.

Συνεχίζω:

Στα τελευταία μοντέλα των ΧΤ 660, τα κολλάρα των σωλήνων του ψυγείου είναι με βίδες (όπως αυτά που συγκρατούν το λάστιχο ποτίσματος στη βρύση).

Ομως τα πρώτα μοντέλα των ΧΤ 660 (του 2004, 2005 και ίσως του 2006) είχαν κολλάρα που ασφάλιζαν χωρίς βίδες (κάτι σαν μιας χρήσεως). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σε συνθήκες σκληρής χρήσης να υπάρχει μικρή διαρροή νερού στα σημεία που τα κολλάρα συγκρατούν τη σωλήνα νερού του ψυγείου.

Κι αν πρόκειται να κάνετε μεγάλο ταξίδι, βάλτε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μια ψηλότερη ζελατίνα.

Περί ποιότητας πλαστικών στο ΧΤ 660.

Είναι γνωστό ότι τα πλαστικά το ΧΤ 660 (όπως και του παλιού ΧΤ 600) δε φημίζονται για την ποιοτική βαφή τους. Συχνά, μετά από κάποιο (όχι μεγάλο) διάστημα αποκτούν μια "θαμπάδα" και δείχνουν άσχημα, ενώ και τα αυτοκόλλητα αποκτούν σημάδια φθοράς.

Συνεχιζουμε να παρακολουθουμε με εξαιρετικο ενδιαφερον... :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα