Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
katemis

gia osous bgalane xoli gia tin HD

8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

KTM lc4 640 KTM SMR (560cc)

Δημοσιεύτηκε

otan deite auto to prama stous kathreftes sas ... kalytera na kanete ton tourista

myself included

:whistling:

v-rod_uk.jpg

vrod2.jpg

vrod4.jpg

Harley-Davidson VRSCA V-Rod

Engine:

"Revolution" 60-degree liquid-cooled DOHC V-Twin

Displacement:

1130cc (69ci)

Compression Ratio:

11.3:1

Bore & Stroke:

100 x 72mm

Torque:

103Nm @ 7000rpm (88Nm @ 6300rpm)

Power:

115hp @ 8250rpm (not disclosed)

Fuel System:

Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)

Exhaust System:

2-into-1-into-2 with slashcuts

Oil Capacity:

4.5 US quarts (3.3 litres)

Fuel Capacity:

3.7 US gallons (14 litres)

Primary Drive:

High-contact ratio spur gear

Final Drive:

Kevlar belt

Overall Length:

2387.6mm (93.6 inches)

Seat Height:

659.9mm (26 inches)

Ground clearance:

142.1mm (5.6 inches)

Rake/Trail:

34 degrees / 99mm

Wheelbase:

1713.2mm (67.5 inches)

Wheels:

19-inch disk front

18-inch disk rear

Tyres:

120/70ZR-19 front

180/55ZR-18 rear

Dry Weight:

595.7lbs (270.4kg)

Instruments:

Electronic speedo with resettable trip meter and diagnostic capabilities, tacho, fuel gauge, low fuel light, oil pressure indicator, engine diagnostic light, security system light (optional), cooling temperature light.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB1300 05' ABS

Δημοσιεύτηκε

Κοίτα, άν έχω τον ήλιο μπροστά, και δω αυτό στον καθρέφτη, το πολύ πολύ να τυφλωθώ από την αντανάκλαση στα 270 κιλά χρωμιομένου μετάλλου και

1) ή να το αφήσω να περάσει για να μη με ενοχλεί η αντανάκλαση

2) ή να κουμπώσω 5η και να με χάσει αυτός από τα μάτια του

:rolleyes: μάλλον το 2ο θα γίνει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VARADERO ABS (1000cc) Honda VARADERO ABS (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

2) ή να κουμπώσω 5η και να με χάσει αυτός από τα μάτια του

Σωστός ο Alex_Under :D :D :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW gs Shoei Hornet-DS

Δημοσιεύτηκε

..ΔΕ ΛΕΩ...Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ design ,ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ..(ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ)

ΑΠΕΧΕΙ ΟΜΩΣ" ΠΑΡΑΣΑΓΓΑΣ" :shock: ΑΠ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΤΙΛΗΨΗ..

Α! Sarevock,EDO STO ELLADA DEN EXEI HIGHWAYS(ΜΕ ΟΡΙΟ 70 ΜΙLES!! :tease: )ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΡΟΦΕΣ!!! :thumbsup: ΟΠΟΤΕ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΔΩ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ,ΘΑ'ΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ! :grin:

... :sorry: SORRY,katemis ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΚ? :sorry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM lc4 640 KTM SMR (560cc)

Δημοσιεύτηκε

min pernete kai orko...

kai propantws mi balete stoixima!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB1300 05' ABS

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω ρε παιδιά, όσον αφορά το design. Βγάζει η Hyosung (ή όπως στο δι@ολο γράφεται) ένα custom 650cc το οποίο όποτε το παίρνει το μάτι μου, λέω "Να η V-Rod".

...Ή όποτε βλέπω την V-Rod λέω το αντίθετο? :_shifty:

μμμ...εε...δεν ξέρω...μπερδεύτηκα....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM lc4 640 KTM SMR (560cc)

Δημοσιεύτηκε

re giati gineste kakoi??

de sas katalabainw!!!

nai to kserw auto to hoyosoung pws to lene! einai antigrafi tis v-rod fysika!!! kai oxi i v-rod tou koreatikou

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB1300 05' ABS

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το 'ψαξα και το βρήκα. GV650 Λέγεται

650gv_mit_hintergrund.jpg

min pernete kai orko...

kai propantws mi balete stoixima!!!

Χα...Ας γελάσω.

Εκτός αν εννοείς το τουρμπάτο (τρέχων τεύχος ΜΟΤΟ) το οποίο βγάζει 170 άλογα.

Γιατί αυτό που δίνει δεν ποιάνει μία...πουθενά

Ας μιλήσουν όμως τα νούμερα:

V_ROD

1130cc

103Nm @ 7000rpm

115hp @ 8250rpm

Dry Weight 270.4kg

CB 1300

1284cc

117 Nm@ 5500

114hp @ 7500

234 Kg

Είμαι μόνο 150cc περισσότερα και, αν και τετρακίλυνδρος, έχω 14Nm ροπή παραπάνω και 1500 στροφές ποιο κάτω απ' τον δικύλινδρο. Και μέγιστη ιπποδύναμη 750 στροφές χαμηλότερα...απ'τον δικύλινδρο.

Αν ήμουν και γρήγορος απ' την φύση μου... :whistling:

Τροποποιήθηκε από τον Alex_Under

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0