DIMIXANOVIOS

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    40
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

36 Excellent

Σχετικά με το μέλος DIMIXANOVIOS

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TTR 250 RAID
  1. Ωραίος πολύ!
  2. φωτό δικιά μου από το blog μου: skiofos.blogspot.gr φωτό δικιά μου από το Blog μου η αγαπημένη πρώην μου...
  3. xt 660 r μοντέλο 08 εντελώς εργοστασιακό με αναβάτη 95 κιλά χωρίς ιδιαίτερο σκύψιμο σε απόλυτη ευθεία (δλδ όχι κατηφόρα) 167 τελική χωρίς να έχω ευθεία μεγάλη για να επιμείνω ακόμα.
  4. Το βασικό που πρέπει να ξέρει κανείς σχετικά με τα αδιάβροχα παντελόνια και μπουφάν είναι ότι ΔΕΝ είναι αδιάβροχα... :P Αν είναι αδιάβροχα είναι τις 2-3 πρώτες φορές που θα τα φορέσεις... Αλλά δεν πειράζει καλά είναι γιατί κόβουν κρύο, είναι μουράτα και έχουν προστασίες και άμα φορέσεις και αδιάβροχα νάυλον από πάνω γίνονται και αδιάβροχα... :)
  5. 430 χλμ χτες με πολλή βροχή (Καλαμάτα-Πάτρα-Αθήνα) αδιάβροχο πάνω, πάνω απο το (υποτίθεται αδιάβροχο μπουφάν) αδιαβροχο κάτω, πάνω απο απλό τζιν και από μέσα πυτζάμα για πιο ζεστά Γκέτες πάνω από απλό εργατικό μποτάκι Θερμαινόμενα γριπ των 10ευρώ από ebay ξεκίνησα στεγνός, έφτασα στεγνός και όπου έβρισκα λούμπα πέρναγα μέσα για να σηκώνω το νερο να μου χτυπάει τα πόδια.. :P Παρατηρήσεις: Είσαι λίγο σαν αστρονάυτης με όλα αυτά τα νάυλα πάνω σου Από την άλλη τα αδιάβροχα έχουν το πλεονέκτημα ότι τα βγάζεις και είσαι πεντακάθαρος πάνω κάτω. Ενώ πχ αδιάβροχα μπουφαν παντελόνια μποτες κλπ γίνονται χάλια μετά από κάθε ταξίδι και θέλουν απαιτητικό πλύσιμο Οι γκέτες είναι επικύνδυνες αν έχουν από κάτω μισή σόλα και λάστιχο ειδικά αν οδηγάς εντούρο μηχανάκι με οδοντωτό μαρσπιέ, μπορεί να σου πιαστούν στα δόντια του μαρσπιέ όταν πας να κατεβάσεις πόδι. Για τα δάχτυλα η καλύτερη λύση είναι τα θερμαινόμενα γιατί κανένα γάντι μετά από λίγες χρήσεις δεν είναι αδιάβροχο αλλά και αδιάβροχο να είναι τα χέρια παγώνουν μετά από κάποια χιλιόμετρα και υποφέρεις.
  6. τελικά έτσι για την ιστορία, η ποτάσα δεν έκανε δουλειά στην τόσο σκληρή καρβουνίλα των βαλβίδων εξαγωγής η οποία αφαιρείται μόνο με μηχανικά μέσα...
  7. φίλε οι κεφαλές είναι αλουμινένιες άρα μακριά!!!
  8. πράγματι και στη wikιpedia λέει πώς δεν επηρεάζει το σίδηρο.. Θα το ψάξω, ευχαριστώ!
  9. παιδιά ευχαριστώ! θέλω να την κάνω μόνος μου τη δουλειά κι ας κουραστώ παραπάνω.. προβλέπεται και τρίψιμο βαλβίδων με σμυριδαλοιφή.. σίγουρο αυτό? ακούγεται πολύ καλό! το έχεις δοκιμάσει? πιο πολύ θέλω να μαι σίγουρος ότι δεν θα κάνει ζημιά στο μέταλλο...
  10. έχω λύσει την κυλινδροκεφαλή του αγαπημένου μου κουτακίου, Toyota Starlet για να αλλάξω τσιμουχάκια βαλβίδων και προσπαθώ να καθαρίσω την καρβουνίλα.. Φαίνεται να βγαίνει εύκολα από πιστόνια, κεφαλή και βαλβίδες εισαγωγής... Τι γίνεται όμως με τις βαλβίδες εξαγωγής? Έχουν πιάσει τόσο σκληρές επικαθίσεις που πρέπει να ξύνω μόνο με τη μύτη του κοπιδιού και πάλι η καρβουνίλα φεύγει σαν σκόνη μόνο από το σημείο που ξύνει η μύτη. Δεν κάνει δηλαδή κομματάκια που σπάνε και φεύγουν. Αφού στην αρχή νόμιζα ότι έξυνα το μέταλλο της βαλβίδας. Τόσο σκληρή είναι... Τι γίνεται με αυτήν την περίπτωση? Υπάρχει κανένα χημικό ή κάποιος τρόπος να κάνει τη ζωή μου πιο εύκολη? Μήπως τελικά δεν χρειάζεται να την βγάλω αφού είναι και τόσο δύσκολο?
  11. φίλε μου το εσωτερικό του δικού χεριού σου είναι μακρυά από το εξωτερικό? γιατί ψιλομπερδέυτηκα... δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις εσύ, πάντως εγώ τους τελευταίους 2 χειμώνες που κάνω το ταξίδι καλαμάτα αθήνα (μέσω Τρίπολης) σχεδόν κάθε βδομάδα κι έχω φάει τις βροχές και τα κρύα της αρκούδας, τίποτα δεν μου έλυσε το πρόβλημα του κρύου στα δάχτυλα όσο τα θερμαινόμενα γρίπ.
  12. αρκετά εύκολη. επειδή το μηχανάκι μου έχει διπλή ντίζα γκαζιού και υπήρχε μια μικρή διαφορά απο τη μια γκαζιέρα στην άλλη έπρεπε απλά να ντώσω τους ρεγουλατόρους των δυο ντιζών. Κατα τ άλλα τράβηξα και γραμμή από την μπαταρία να τα τροφοδοτήσω. Πιστεύω όμως ότι μπορείς και από τα φώτα ή την ηλεκτρονική για να μη στα ανάψει κάποιος και αδειάσει η μπαταρία.
  13. χρησιμοποιώ αυτά τα θερμαινόμενα grip που μου κόστισαν κάτι λιγότερο από 10 ευρά. http://www.ebay.co.uk/itm/Set-Universal-Heating-Heated-Grips-Handle-Bar-for-Motorcycle-Bike-Black-/390906127493?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item5b03d22485 Έχουν πολύ καλό μαλακό υλικό στην αφή με καλή πρόσφυση και για τα λεφτά τους είναι μάλλον πολύ ποιοτικά. Έχω δοκιμάσει να αφήσω την μηχανή μου κάτω και το βάρος της να στηριχτεί στο τιμόνι (για να αλλάξω αισθητήρα νεκράς χωρις να μου χυθουν τα λάδια). Έχουν και δύο σκάλες στη θέρμανση. η γνώμη μου είναι να βάλεις θερμαινόμενα grip και να μην αγοράσεις ακριβά γάντια. Κανένα γάντι μετά από κάποια χρήση δεν είναι αδιάβροχο και κανένα γάντι δεν θα σε προστατέψει από το κρύο αν κάνεις ταξίδια χειμώνα. Προχτές έκανα ταξίδι 370χλμ με κρύο και βροχή και σήμερα άλλα 250(χωρίς βροχή). Το νερό πέρασε από τα φτηνά γάντια μου, το κρύο πολύ, αλλά τα χέρια φούρνος από τα grip. Ζωάρα
  14. ευχαριστώ παιδιά!!!!