fasarias

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    2932
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

fasarias last won the day on June 19 2016

fasarias had the most liked content!

Πόντοι

1665 Excellent

Σχετικά με το μέλος fasarias

  • Κλάση
    Βασανιστής Γατιών
  • Γενέθλια 02/17/82

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    πειραιας-ταμπουρια-μανη
  • Ενδιαφέροντα
    Κλαρινογαμπρός!

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Sym
  • myBike: Μοντέλο
    Combiz
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Hjc r-pha 11

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4402 προβολές προφίλ
  1. Παιδες αξιζει τι λετε? Ειναι για φιλο που ενδιαφερεται να κανει ανταλλαγη με το σκουτερακι του. Γαβριλο ριξε τα φωτα σου ρε γατακι εσυ που εισαι κατοχος ιδιου. z750s
  2. off topic για να μην χαλαμε το ομορφο ταξιδιωτικο του φιλου στεφανου, αλλα δεν βρισκω να βαλω spoiler απο το κινητο. Πολυ με τρελαινει απο εμφανιση αυτο το bandit το 1200. Αν δεν το φοβομουνα λογω παλαιοτητας και μαλλον πολυ υψηλης καταναλωσης, σιγουρα θα επαιρνα ενα καποια στιγμη.
  3. Μέγας!!! Ποσο στ`@ρχιδια τους ειναι ορισμενοι ρε φιλε. Δεν μπαινει καν στο κοπο να σβησει την δικη του πρωτη αγγελια ετσι ουτε για να μην καρφωθει. υ.γ. καραβιδα μαλλον στα σουργελα ή στις αστειες περιεργες παει το συγκεκριμενο παρα στις ωραιες αγγελιες.
  4. Το στρωσιμο κατα την γνωμη μου ειναι μια πολυ σημαντικη χρονικη περιοδος προσαρμογης του κινητηρα και ολων των μεταλλικων μερων που περιλαμβανονται στο οχημα. Οι αποψεις μερικες φορες διιστανται και απο καποιους θα ακουσεις για break engine κ.λ.π. ok παμε παρακατω. Ξεπερασε την καυλα σου ή εστω ολη αυτη την βαρεμαρα να σερνεσαι στο δρομο μεχρι να το στρωσεις, κριμα τα λεφτα που εδωσες αν ειναι να το τιναξεις ακομα δεν το πηρες και στην τελικη σκεψου γιατι επελεξες καινουργιο και οχι μεταχειρισμενο αν δεν εισαι διατεθειμενος να μπεις σε ολη αυτη την διαδικασια εφοσον το γνωριζες πριν το παρεις. Θεωρητικα για κανα-δυο φορες που το ανοιξες τερμα, προβλημα δεν θα δημιουργηθει, αλοιμονο αμα σπαγανε τοσο ευκολα τα μηχανακια, αρκει βεβαια να μην το κανεις συνηθεια. Στην αρχικη σου απορια-ερωτηση τωρα, δεν γνωριζω τι μπορει να συμβαινει με βεβαιοτητα αλλα πονταρω πολυ στο γεγονος οτι το μηχανακι ειναι "φιμωμενο" απο το εργοστασιο για να περασει τις προδιαγραφες euro 4 που ειναι αυστηροτερες των παλαιοτερων euro 3 check εδω Θα σου προτεινα να εισαι υπομονετικος, να περιμενεις λιγακι μεχρι να το στρωσεις σωστα το μηχανακι και μετα σιγα-σιγα και προοδευτικα να δεις πως συμπεριφερεται και αν θ`αλλαζει προς το καλυτερο η οδηγικη του συμπεριφορα. Με καινουργιο σφιχτο κινητηρα ακομα, δεν μπορει να αποδωσει τα μεγιστα ειναι αυτονοητο.
  5. Και εντελως συμπτωματικα, ο αναβατης-αναβατρια της αλλης bmw ειχε ακριβως τον ιδιο χρωματισμο κρανους που ειχε και αυτος που σταματησε να βοηθησει.
  6. Για στρωσιμο δεν σου μιλησε κανενας οταν πηρες το μηχανακι? Πας δικαβαλο σε αστρωτο μηχανακι και το τελικιαζεις κιολας?
  7. Αληθεια τωρα? Το scarver??? Ειχαμε φτιαξει παλιοτερα ενα θεμα με τα ασχημοτερα μηχανακια της αγορας και απ`οτι θυμαμαι (ειμαι και σιγουρος δηλαδη) το scarver φιγουραρει για πλακα στο top 5. Βεβαια περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, αμα σ`αρεσει εσενα εγω παω πασο και απ`οσο ξερω ακουγονται πολυ θετικα σχολια για το συγκεκριμενο μηχανακι.
  8. Καπου το πηρε το ματι μου αυτο το λευκο.
  9. Ελα μου ντε!
  10. Ενταξει μην θαμπωνεσαι απο το τριβαλιτσο και τα λιγα χιλιομετρα. Κοιταξε αντικειμενικα, φαινεται καλη περιπτωση αλλα ειναι μηχανακι με δυσκολη μεταπωληση και ηδη 15 χρονων, νομιζω μεχρι 2800 αντε 3 χιλιαρικα ειναι οκ παραπανω δεν λεει. Φαντασου εγω εδωσα το δικο μου 3500 μοντελο του '05 με abs και με 500 παραπανω εξτρα επανω (εκτος τριβαλιτσου) και παλι με σχετικα μεγαλη δυσκολια πουληθηκε. Τα tdm δυστυχως ειναι ιδιαιτερα μηχανακια, βλεπεις ψαροτρατες που ειναι για να τα σουταρεις στον γκρεμο να πουλιουνται ακριβοτερα μονο και μονο επειδη φορανε επανω εξατμισεις και εχουν μουρατες καρινες, και απο την αλλη πλευρα βλεπεις αξιοπρεπη μηχανακια οπως το εικονιζομενο να μενουν στο ραφι, απλα και μονο επειδη ειναι σε μαμα κατασταση. Αβυσσος η ψυχη του ελληνα καγκουρα λεμε!
  11. Εχεις δικιο δεν μοιαζει και πολυ με τα τελευταια μοντελα. Πιο πολυ με τα 8αρια-9αρια φερνει. Μπορει να ειναι τιποτα απο αυτα που ειχαν ξεμεινει στοκ και να εχει πρωτη αδεια το 13
  12. Παρα πολυ καλη περιπτωση. Τιμη για 13αρι μοντελο, σε επιπεδα των 7αριων (6 χρονων παλαιοτερα μοντελα). Νορμαλ χιλιομετρα και τιμια περιγραφη απο μαλλον συνειδητοποιημενο ιδιοκτητη. Τα εξτρα που φοραει κοστολογουνται αρκετα ευρω που δινουν ακομα ενα θετικο προσχημα στην αποκτηση της και δειχνουν να στοχευουν ως επι το πλειστον σε χρηση τουριστικη-ταξιδιωτικη (αλλο ενα συν). Τσεκαρε λαστιχα-αλυσιδα και το σερβις μπουκ για ελεγχο βαλβιδων στην ωρα τους, επισης δες ποτε αλλαχτηκαν τα υγρα στο συστημα φρενων και αν το abs του δουλευει σωστα (κανε ελεγχομενο φρεναρισμα εν κινησει αν χρειαστει για να μπορεσεις να το ελεγξεις). Ενα μειον που βρισκω ειναι η ελλειψη συναγερμου αλλα τι να κανουμε δεν μπορεις να τα εχεις ολα. Καπου ποναγανε αυτα τα μηχανακια στα ηλεκτρικα αλλα δεν μπορω να θυμηθω που ακριβως,στα πηνεια-στον ανορθωτη δεν ξερω καλυτερα να σου πουν οι κατοχοι, και φυσικα ελεγξε κι`αυτο. Αν καταφερεις και το ριξεις στα 4 χιλιαρικα, πιστευω θα εχεις κανει μια ΠΑΡΑ πολυ καλη αγορα. υ.γ. ζητα και το μαμα τιμονι συν οτι αλλο υπαρχει απο μαμα και εχει αλλαχθει με αφτερ μαρκετ, γιατι το ρενθαλ μπορει να μην σε βολεψει. Δες επισης τους διακοπτες πανω στο τιμονι αν ειναι ενταξει, γιατι το ρενθαλ δεν εχει τρυπες (τις ανοιγεις απο μονος σου) και αν τους εχει κουμπωσει ετσι, το πιθανοτερο ειναι να εχουν σπασει τα πλαστικα κουμπωματα τους.
  13. Εγω ψηφιζω xt και αν μπορεις το 660, ακομα καλυτερα.