xenos3

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    793
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

58 Excellent

Σχετικά με το μέλος xenos3

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 02/20/82

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • myBike: Μοντέλο
    Monster + sh

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    shoei nxr

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    monster
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

833 προβολές προφίλ
  1. ok, θα κάνω ακόμα μια βόλτα στα ηλεκτρονικά. Ευχαριστώ.
  2. @telephoner Όντως κάτι τέτοιο ψάχνω, αλλά και χωρίς βάση να είναι δεν με πειράζει, μιας κ δεν έχει περιθώριο να πάει κάπου. @pan(dvs) Αγιά Παρασκευή.
  3. Ψάχνω για έναν διακόπτη, εξωτερικό, αδιάβροχο. Τίποτα τρομερό, απλά να είναι μικρός. Θα είναι εξωτερικός (λόγω θέσης δεν θέλω να τρυπήσω κάτι) και στην καλύτερη περίπτωση, κυλινδρικός. Καμία ιδέα; Στα ηλεκτρονικά δεν βρήκα κάτι.
  4. Όπως είπα, κινούμαι στην Αθήνα, οπότε πχ το κόψιμο του τιμονιού παίζει ρόλο. Με το monster πχ έπρεπε να κάνω 2-3 μπρος-πίσω για την πιο απλή μανούβρα. Θα κάνω κάποια σχόλια πάνω στις προτάσεις σας, αναφερόμενος στα μηχανάκια και όχι στους χρήστες (sorry αν ξεχάσω κάποιον). Επίσης να πω ότι το κάντο βόλτα είναι πολύ δύσκολο. Χtx: η αλήθεια είναι ότι δεν τρελαίνομαι, αλλά πρέπει να είναι βολικό. Επίσης είναι λίγο ακριβά (πόσο έκαναν καινούρια) και τα πλαστικά τους είναι καμμένα στα περισσότερα που βλέπω. XTR δεν... Dorsoduro: η αλήθεια είναι ότι είναι μηχανή-φάντασμα. Έχω δει ελάχιστα στο δρόμο. Επίσης το πιο φθηνό μτχ είναι στα 3500. Θα το κοιτάξω λίγο πάντως. @seatcowl Γιατί τα πούλησες τα dorso; Λίγα κυβικά: μην μου λέτε για λίγα κυβικά. Όσες φορές το έκανα, δεν την πάλεψα. Δεν θέλω να είναι μοσχάρι, το αντίθετο. Αλλά όχι να σέρνεται πολύ, δεν θα το αντέξω. ΜΤ3: δεν μου πολυαρέσει και είναι 'χαμηλό'. VStrom: κόβει το τιμόνι σε αυτό; Είναι οικονομικό σε συντήρηση; Γενικά μου φαίνεται λίγο θηρίο, δεν έχω οδηγήσει ποτέ κανένα. Versys: και με αυτό δεν έχω καμία επαφή. Αν μπορεί κάποιος κάτοχος να μας πει 5 πράγματα.
  5. Χαιρετώ, μετά από διάφορα σετ μηχανακίων (όχι τίποτα τρομερά γρήγορο) και αφού έχω πουλήσει τον συνδυασμό monster+sh, ψάχνω για ένα (και μοναδικό) μηχανάκι για κάθε μέρα. Να με πηγαινοφέρνει δουλειά κυρίως, αλλά με ασφάλεια και χωρίς να μου σπάει τη μέση (βλέπε σκούτερ). Κάτι ελαφρά πιο ψηλό (ελαφρά λόγω ύψους ~1.72), αξιόπιστο και βολικό. Επειδή κυκλοφορώ και λίγο κέντρο θέλω να είναι μανιτζέβελο, να κόβει το τιμόνι, να μπορώ να βάλω ένα βαλιτσάκι πίσω (κράνος κ καμιά σακούλα ψώνια πχ) κλπ. Δεν με ενδιαφέρει να είναι τρομερά γρήγορο, αλλά όχι και κασόνι. Ένα μηχανάκι και όχι 2. Αυτός είναι ο βασικός στόχος. Το κόστος ~3000. Ιδέες/σκέψεις: *όχι πάλι σκούτερ. Η μέση μου παραπονιέται. Πολύ βολικό, αλλά έχει μειονεκτήματα για 2τροχο. *tdm: ακριβά και λίγο περίεργη θέση οδήγησης; *xtx: όλο παλιά βρίσκω (~04-05). Αυτό πόσο έκανε καινούριο;;; [Ιδανικά θα ήθελα ένα tracer 900 (αν και αυτή η πλαστικούρα μου κάνει κάπως) ή ένα tiger (πολλά "-", αλλά ωραίο).] Για πείτε καμιά γνώμη.
  6. Το fz6 ήταν πολύ πιο άνετο, πολύ πιο βολικό τιμόνι (έκοβε πολύ περισσότερο) και γενικότερα πιο μανιτζέβελο παρότι το monster έχει όγκο σαν παπάκι. Αρνητικά το κενό χαμηλά, το σπορτίφ της όλης υπόθεσης καθώς και το ότι ζεσταίνονταν φουλ το καλοκαίρι.
  7. Όχι, δεν κατάλαβες καλά. πχ στο παρελθόν είχα ένα fz6. Μπορούσα να το χρησιμοποιώ καθημερινά; Σχετικά ναι. Οπότε υπάρχουν τέτοιες μηχανές. Απλά θέλω να είναι και όσο πιο σπορτίφ γίνεται. Πχ αν μου έλεγε κάποιος ότι ένα hornet (λέμε τώρα) είναι και στριφτερό και σχετικά άνετο, θα το κοιτούσα.
  8. Λίγο αργό μήπως; Βλέπω προτείνετε πολύ motard και ktm κιόλας...
  9. Μα σκοπός είναι να φύγουν και τα 2 και να αντικατασταθούν από 1. Κόβει σε αυτό το τιμόνι αρκετά;
  10. Δεν έχω οδηγήσει κανένα από αυτά. Δεν έχω ιδιαιέταιρο μοτοσυκλετιστικό "κύκλο", δυστυχώς. Tο gsr μου αρέσει αλλά δεν έχω οδηγική άποψη. Το z750 νομίζω φημίζεται ότι δεν στρίβει. Τα κτμ (duke) τα φοβάμαι λίγο. Για shiver/f800 δεν έχω ιδέα. SS με τπτ! Δεν θέλω πολύ μικρό. Εδώ και το 696 δεν είναι δυνατό. Αναμενόμενο για το τριπλ., είναι παρόμοιας φιλοσοφίας. Ήμουν αναμέσα σε monster -triple όταν ήταν να αγοράσω.
  11. Κυβικα μιν 600 θα έλεγα. Το tdm το θεωρώ λίγο αρχαίο. Ένα ψηλό μηχανάκι κατά πόσο μπορεί να προσφέρει ευχαρίστηση σε στρίψιμο; Δεν είχα ποτέ να πω την αλήθεια. Θα προτιμούσα κάτι σε γυμνό. Το triumph φοβάμαι ότι είναι ίδια κατάσταση με το monster.
  12. Και εξηγούμαι... Αυτή τη στιγμή έχω ένα sh 300 για καθημερινό και ένα monster 696 για καμιά βόλτα . Μέχρι στιγμής αυτό μου φαίνονταν καλή ιδέα, αλλά δεν χαίρομαι το 696 όσο θα ήθελα και όχι γιατί δεν θέλω, αλλά γιατί η χρήση του μέσα στην πόλη αποτελεί έναν πονοκέφαλο. Το τιμόνι δεν κόβει καθόλου, σε κίνηση με δυσκολεύει πολύ, με αποτέλεσμα να μην το κυκλοφορώ ιδιαίτερα. Σκέφτηκα λοιπόν, να τα δώσω και τα 2 και να πάρω ένα μηχανάκι το οποίο να καλύπτει και στην πόλη προσφέροντας την ασφάλεια μιας μηχανής, αλλά να αποτελεί και μέσο διασκέδασης. Να στρίβει καλά δλδ, μία στο τόσο που πάω μια βόλτα να την ευχαριστιέμαι. Το θέμα είναι ποιο μηχανάκι μπορεί να συνδυάσει αυτούς τους 2 παράγοντες; Ιδανικά μέχρι (κοντά) τα 4000ε. Έχετε τπτ στο μυαλό σας;;; Ταξίδια δεν κάνω, δικάβαλα δεν παίζουν.
  13. Εμένα μου ήρθε να πληρώσω πρόστιμο για μηχανή που μου έχουν κλέψει εδώ και 7 χρόνια! Το θέμα τώρα είναι ότι για κάθε μηχανάκι που έχει κάποιος να κυκλοφορεί πχ μόνο το καλοκαίρι, θα πρέπει να παραδίδει πινακίδες κάθε φορά (Δεκ. => Ιούνιο, Σεπτ => Δεκ.) ώστε να είναι νόμιμος;;;
  14. ok. Με την 1η ευκαιρία θα βάλω τον original και θα δω αν χτυπάει ή όχι. Thanks.
  15. Μα τώρα αυτή είναι η μλκία. Εγώ έχω ήδη πάρει έναν καινούριο, αλλά για να έχουν βάλει αυτή τη μλκία, μήπως ο μαμά δεν "έφτανε". Να δοκιμάσω να βάλω τον μαμίσιο που έχω (new) και αν χτυπάει, να βάλω πάλι αυτόν που έχει τώρα πάνω μέχρι να αλλάξω καδένα; Υπάρχει πουθενά η διαδικασία ή είναι δύσκολη*; *Βλέποντας εδώ εύκολο δεν το λες! Πόσ παίρνουν τα συνεργεία για τη δουλειά αυτή;