A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    405
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

542 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    European
  1. Επειδή χρησιμοποιώ αρκετά τη λειτουργία Phone Finder του gsmarena, από την πρόταση σου (συγκεκριμένα το φιλτράρισμα των αποτελεσμάτων) θεωρώ λείπουν πράγματα. Αμέσως αμέσως θα έλεγα την ανάλυση οθόνης, τον δείκτη ingress protection, δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων κατασκευαστών προς εμφάνιση, μνήμη (RAM+αποθηκευτικό) κ.α. Ενδιαφέρουσα πρόταση μεν, αλλά χρειάζεται και άλλα πράγματα imo. Α επίσης, η βαθμολόγηση ορισμένων χαρακτηριστικών μπορεί και να θεωρηθεί λίγο αυθαίρετη και συνεπώς ανακριβής
  2. Οκ, that's pushing it νομίζω
  3. Προβλέπονται δηλαδή επικές ντελιβερικές μόντες στο Address
  4. Εμένα σαν concept με έχει ιντριγκάρει πολύ αυτή η μοτοσυκλέτα. Τα τεχνικά για τη δυναμική των φαινομένων αυτών δε τα προσεγγίζω αλλά απλοϊκά σκέφτομαι το εξής. Δε θα έμπαινε καν στη διαδικασία η Yamaha να βγάλει μια τέτοια μηχανή αν δεν είχε πέσει πολλή δουλειά στο να δουλεύει "σωστά" και να προσφέρει κάτι διαφορετικό αλλά παράλληλα ελκυστικό. Οσμίζομαι σημαντικό R&D από πίσω και όχι απλά "ρε τύποι, δε κοτσάρουμε 2 ρόδες μπροστά;". Θεωρώ οτι κάτι έχει σκεφτεί η Yamaha και σε κάθε περίπτωση αν το NIKEN καταφέρει να κάνει ό,τι κάνει η κλασική μοτοσυκλέτα δίνοντας επιπλέον το κάτι διαφορετικό τότε θα μιλάμε για μια επιτυχημένη κίνηση όχι μόνο για την εταιρεία αλλά ίσως και για το μέλλον του οχήματος.
  5. Ρε @ShapeshifterGR98 να σου πω κάτι. Έχεις γράψει 500 μηνύματα γι'αυτό το καταραμένο το Address. Καθρέφτες, καλσόν, ταξίδια, κλεμμένες βενζίνες. Και να σου πω κάτι που πιστεύω; Αυτό ρε συ είναι και το νόημα του μοτοσυκλετισμού. Γεμίζεις τη ζωή σου με εμπειρίες πάνω σε δυο ρόδες. Θα βγουν οι έμπειροι να σε μειώσουν με βάση τα ταξίδια που έκαναν σε όλο τον κόσμο, ή τις φορές που έλυσαν ξανάδεσαν και ξαναέλυσαν τη μηχανή τους. Αλλά θα ξέρεις εσύ ότι πάνω σε αυτό το παπί γύρω γύρω στον Βόλο έγραψες στο χρονολόγιο της μοτοσυκλετιστικής σου ζωής. Οπότε ένα γενικότερο μπράβο από μένα για το mentality σου. Να συνεχίσεις έτσι
  6. Unlike και ξανά like διότι όταν το πρωτοάνοιξα δεν είχε τις φωτογραφίες. Ωραία άποψη!
  7. Δώσαμε σήμερα για το δίπλωμα και το περάσαμε όλα καλά. Είχα περισσότερο άγχος για τη διαδικασία απ'ότι έπρεπε. Ο εκπαιδευτής μου μού είπε πως σήμερα επειδή έριξε καταιγίδα και η "πίστα" ήταν βρεγμένη την ώρα της εξέτασης, ήταν πιο επιεικείς με τον κόσμο (κυρίως στους χρόνους των δοκιμασιών). Πολύ τυπικούρα όμως ρε παιδιά και ουσία μηδέν. Γενικότερο αυτό για τα διπλώματα. Περνάς τις εξετασούλες σου, παίρνεις διπλωματάκι και μετά ξαμολιέσαι με την ταυτότητα στο στόμα να σκοτώσεις ή να σκοτωθείς και με τον νόμο. Anyway! Ευχαριστώ για στις συμβουλές σας, τις αξιοποίησα όλες (ναι ακόμη κι αυτήν με το κράτημα της αναπνοής!) Καλά χιλιόμετρα σε όλους
  8. Είχε ποσταριστεί ξανά κάπου εδώ αλλά μάλλον το σύστημα μας έριξε το κανάλι!
  9. Εντάξει, έκανα αναζήτηση στο παρόν τόπικ τη λέξη "καθρέφτες". Μιλάμε για rabbit hole όχι αστεία. Να 'στε καλά για το γέλιο μάγκες. Αλλά σας καταριέμαι κιόλας γιατί θα έπρεπε να διαβάζω
  10. Ναι αλλά σε ποιό thread εννοώ. Το καλσόν το βρήκα με λίγο ψάξιμο. Αυτό αγνοείται
  11. Offtopic: Μπορεί κάποιος να με εντάξει στο meme με τους καθρέφτες; Δεν το βρίσκω
  12. CB 500 X

    Κάπου και πού το χαζεύω αυτό το thread και πρέπει να είναι από τα πιο όμορφα του site. Βασικά 3ο μετά τα "τί ποτό να πάρω στο κλαμπ" 1 & 2
  13. Επιστρέφω λοιπόν μετά το 1ο μάθημα με το Hornet (πω πω......) στο οποίο και θα εξεταστώ. Ακολούθησα και τις δικές σας συμβουλές νομίζω όσο μπορούσα να τις εφαρμόσω συνειδητά πάνω στη μοτοσυκλέτα αλλά υπήρχε και ένας άλλος παράγοντας. Και πάνω της ένιωσα να δένω περισσότερο σε σχέση με το Super Four αλλά και την "πάλευα" λιγότερο στο σλάλομ ή σε αναστροφές με μικρή ακτίνα. Το αποτέλεσμα είναι οτι το "αργό" πήγε αρκετά καλύτερα. Σταθερά πάνω από 16,5 δευτερόλεπτα και με λιγότερο "άγχος" από μεριάς μου. Το ωραίο της ημέρας ήταν μια ιστορία που μου είπε ο εκπαιδευτής για προηγούμενο μαθητή του. Τον ρωτάνε πριν ανέβει στη μηχανή το εξής (επί λέξει) " Τώρα κάθεσαι εσύ στην καφετέρια με δυο φίλους σου και πίνετε καφέ. Και μόλις έχεις αγοράσει την καινούρια μηχανή σου. Πώς θα τους την περιγράψεις;". Άρχισε το παιδί να απαντά "ε, είναι μια Honda Super Four, είναι 400 κυβικά, 4κύλινδρη" κλπ. Τελικά τί έψαχνε ο εξεταστής να ακούσει; Ότι έχει υδραυλικά δισκόφρενα με αεριζόμενες δισκόπλακες. Αυτά! Καλησπέρα σας!
  14. Παίδες ευχαριστώ για τις συμβουλές. Θα προμηθευτώ μπουκάλα οξυγόνου και θα ενημερώσω μετά την επόμενη φορά τι.....ψάρια πιάσαμε!
  15. Εντάξει να μην υπερβάλλω, δύο μαθήματα έχω κάνει απλώς θέλω στο επόμενο να πάω πιο "προετοιμασμένος" Γκάζι στην αρχή για να μπω ίσιος και σταθερός και μετά το κλείνω τελείως και παίζω συμπλέκτη και πίσω φρένο. Ο εκπαιδευτής μου είναι πως είμαι πολύ σφιγμένος στα χέρια και καλό θα είναι να τα λυγίσω. Φαίνονται οι φλέβες λέει