A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    353
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

433 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    European
  1. Η EGR η μλκια είχε αλλαχτεί πριν 2 χρόνια. Δεν βγάζει πουθενά σφάλμα γι'αυτή. Εσύ μιλάς για καθαρισμό της και βλέπουμε;
  2. Μέτρηση συμπίεσης δε θυμάμαι να έχει γίνει. Όσο για τα μπουζί, δε φαινόταν οπτικά κάποια διαφορά μεταξύ τους. Όπως είπα και στο πρώτο ποστ, έγιναν και τράμπα αλλά και δοκιμάστηκαν και καινούρια. Πώς σου φαίνεται το γεγονός οτι μετά από αυτό διάστημα 25-30 δευτερολέπτων το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται κανονικά;
  3. Καλησπέρα παιδιά. Έχω μια ερώτηση για ένα θέμα που υπάρχει εδώ και πολύ καιρό με το αυτοκίνητο του πατέρα μου. Πρόκειται για VW Passat B6 (μοντέλο 2006) 2.0 FSI με 230.000km. Εδώ και πολύ καιρό, υπάρχει το εξής σύμπτωμα. Με το αυτοκίνητο κρύο από το προηγούμενο βράδυ, όταν βάζεις μπροστά το αυτοκίνητο τρέμει/ρετάρει για περίπου μισό λεπτό. Η εξάτμιση "φτύνει" καυσαέρια σαν να βήχει και ο κινητήρας τρέμει αρκετά. Με το που βάλεις μπρος και είναι στις 1300-1500 σ.α.λ., μετά πέφτει γύρω στις 750-800 και αφού το κάνει και εκεί για 2-3 δευτερόλεπτα, πέφτει λίγο ακόμα (~720) οπότε και σταματά αυτή η ανώμαλη συμπεριφορά και διατηρεί εκεί το ρελαντί. Στην οδήγηση δεν παρατηρείται τίποτα. Ούτε σε αστικό περιβάλλον, ούτε σε ανοιχτό δρόμο με 2-3-4 χιλιάδες σ.α.λ. Ο λόγος που όλο αυτό γίνεται για πολύ καιρό είναι επειδή 1) δεν έχει επιδεινωθεί η κατάσταση, δεν έχει αλλάξει καθόλου και 2) το κόστος της προτεινόμενης επισκευής ήταν πολύ μεγάλο. Σε υπολογιστή φίλου μηχανικού, το αυτοκίνητο έβγαζε πολλά σφάλματα "καύσης 1ου κυλίνδρου". Έγιναν τράμπα και δοκιμάστηκαν και καινούρια μπουζί και πολλαπλασιαστής, το σφάλμα παρέμεινε στον 1ο κύλινδρο. Οι δοκιμές ήταν δύσκολο να γίνουν γιατί όπως σας είπα, το αμάξι έπρεπε να είναι κρύο, οπότε είχες 1-2 ευκαιρίες 30 δευτερολέπτων μέσα στη μέρα (εδώ να σημειώσω: Βάζω μπροστά το πρωί, το αφήνω να σταματήσει το ρετάρισμα, κάνω μια σύντομη διαδρομή 2 λεπτών και το σβήνω για 1-2 ώρες. Όταν ξαναβάλω μπροστά, θα το ξανακάνει). Σε επίσημο συνεργείο στην Ν. Φιλαδέλφεια, η "διάγνωση" ήταν οτι θα χρειαστεί ρεκτιφιέ. Κουστουμάκι. Και είχε τον κίνδυνο να μη λυθεί και το πρόβλημα. Γι'αυτό και δεν προχώρησε αυτή η επιλογή. Σε έλεγχο που έγινε πολύ πρόσφατα στο κεντρικό συνεργείο της εταιρείας, η διάγνωση [από εγκέφαλο, κάτι που δεν είχε φανεί στο άλλο συνεργείο (ή τουλάχιστον εάν είχε φανεί δεν μας το είπαν)] ήταν "νέτα-σκέτα" πως χρειάζεται αλλαγή της "βαλβίδας ενεργού άνθρακα" η οποία (και μεταφέρω κατά λέξη) "λειτουργεί μόνο κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου, είναι για τις αναθυμιάσεις και έχει σαν αποτέλεσμα να περνάει περισσότερος αέρας στο μείγμα". Ποιά είναι η γνώμη σα για όλα αυτά; Μπορεί να βρέθηκε επιτέλους το πρόβλημα; Υπάρχει κάτι άλλο να προτείνετε σαν πιθανό αίτιο; Ευχαριστώ Σημείωση: Δεν έχω καμία σχέση με μηχανολογία
  4. Καταρχάς, όλα αυτά τα ΔΕΝ που γράφεις, είναι πράγματα που ΔΕΝ κάνεις με το Versys άρα καταλαβαίνω οτι δε σε νοιάζουν να τα κάνεις και με τον αντικαταστάτη. Σωστά; Διότι σε αυτήν την περίπτωση, νομίζω το Tiger 800 και μηχανές αυτής λογικής, αποκλείοντα αυτόματα, διότι σου δίνουν 1 προς 1 αυτά τα ΔΕΝ. Οπότε θα αγοράσεις χαρακτηριστικά που δε θα σου χρειάζονται.
  5. Ρε μάγκες, είδα και την φάτσα του Kimi στο πόντιουμ, σαν ανάποδο γαμώτο. Πώς προκύπτει το όλο θέμα με team orders; Ειλικρινά ρωτάω, διότι δεν το κατάλαβα. Ο Vettel πλησίασε πολύ καθώς έφτασαν για γύρο τους Button-Wehrlein και πριν μπει και αυτός για pit stop, έκανε μερικούς δαιμονισμένους γύρους. Τί team order δόθηκε δηλαδή και πως υλοποιήθηκε ωστε να στερήσει την νίκη στον Raikkonen?
  6. Έχω την εντύπωση οτι το Hornet μπορεί να είναι εξίσου οικονομικό με το ER αν εσύ ρυθμίσεις το δεξί σου χέρι. Ή τέλος πάντων να μιλάμε για μια διαφορά προς τα πάνω που να μην αξίζει τον λόγο. Να μην αξίζει διότι, κατά τη γνώμη μου είναι πιο "σωστό" εργαλείο το Hornet και έχει καμιά 30αριά άλογα παραπάνω αν δεν κάνω λάθος. Υποκειμενικά, σε αυτό το χρυσό χρώμα που έβγαλε τότε, είναι και πανέμορφο. Βέβαια, μετά πάει και το θέμα της τιμής. Σε πόσο καλή κατάσταση θα τα βρεις είναι και αυτό σημαντικός παράγοντας (δεν το σκεφτόμαστε αλλά το 2009 και το 11 είναι και μια 6ετία μακριά). Αν όμως, βρεις σε ίδια τιμή εξίσου καλή κατάσταση και σου φτιάχνει και τα γούστα, σου λέω να προτιμήσεις το Hornet
  7. Τα τεκμήρια κυρίως "έπιασαν" ανθρώπους με πολύ μικρό δηλωτέο εισόδημα και μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα. Π.χ. 8-10 χιλιάδες εισόδημα με X5 3-4 λίτρα, λέω εγώ τώρα
  8. Το θέμα πηγαίνει ακριβώς όπως ήλπιζα φίλοι. Ωραίες απαντήσεις ως τώρα, περιεκτικές, κατατοπιστικές και "αντικειμενικές" (όσο αντικειμενική μπορεί να είναι μια άποψη πάντα)
  9. Καλησπέρα παιδιά. Σε συζητήσεις με φίλους, σε άρθρα στο διαδίκτυο, στην επικαιρότητα η συζήτηση παίζει αρκετά. Θα ήθελα να σας ρωτήσω λοιπόν, σε μια πιο φιλολογική συζήτηση, από γνώση και προσωπική εμπειρία, τί λέτε στο βενζίνη vs diesel στα εξής μέτωπα; 1. Οδηγική απόλαυση 2. Οδήγηση με φόρτωμα/οικογένεια σε εθνικό δίκτυο (π.χ. ανηφορικές προσπεράσεις νταλίκας) 3. Οδήγηση στην πόλη (χαμηλές ταχύτητες, σταμάτα-ξεκίνα) 4. Οικονομικά (κατανάλωση, απόσβεση επιπλέον κόστους απόκτησης, συντήρηση) 5. "Μακροζωία" κινητήρων/προβλήματα
  10. Σας ευχαριστώ ρε μάγκες για τις απαντήσεις, θα τα έχω όλα στα υπ'όψιν. Καταλαβαίνω πάντως πως αν πάω κατά εκεί αυτή η Ζέρζοβα είναι must έτσι; Τί έχει αυτός; Κοψίδια/χασαποταβέρνα ή πιο κατάσταση με μαγειρευτά, κοκκινιστά κλπ; Επίσης τί λέει από τιμές;
  11. Καλησπέρα παίδες. Θα πάω μια εκδρομή προς Ναύπλιο μετά το Πάσχα και λέω μια μέρα να τη συνδυάσω με μια βόλτα προς ορεινή Αρκαδία αν υπάρχει ο χρόνος και η διάθεση. Η φάση θα είναι περίπου μονοήμερη και με ενδιαφέρει 1) να φάω κάτι καλό 2) να πιω έναν ωραίο καφέ και 3) να χαζέψω κάτι άξιο ενδιαφέροντος (π.χ. στη Δημητσάνα είναι ένα μουσείο υδροκίνησης απ'ότι έχω διαβάσει που ίσως αξίζει). Έχετε συγκεκριμένες προτάσεις για φαί και καφέ στην περιοχή καθώς και σημεία ενδιαφέροντος ή ωραία χωριά που μου διαφεύγουν; Ευχαριστώ
  12. Πάντως παίδες, ζητώ κι εγώ συγγνώμη που την έπεσα στον kotsosre με χαρακτηρισμούς πριν. Μιας και στις τόσες ερωτήσεις που κάναμε όλοι δεν απάντησε επανειλημμένα, μπορούμε να κρατήσουμε τα εξής: Από την ιστορία του φίλου, καταλαβαίνουμε πως η K&N είναι μια αρκετά αξιόπιστη εταιρεία, με σωστό customer service
  13. Φιλαράκι, το μόνο τσίρκο είσαι εσύ. Μπαίνεις, σου απαντούν ΟΛΟΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΤΑΤΑ και σε ρωτάνε περισσότερα πράγματα κι εσύ τσαμπουνάς "ηλίθιους" κλπ. Είχες ένα πρόβλημα, μπήκες το έγραψες και όλοι σε αντιμετώπισαν με σεβασμό. Για τον εαυτό σου θα έπρεπε να ντρέπεσαι
  14. Προφανώς, έτσι είναι έχεις δίκιο. Αλλά επειδή το έγραψε ο φίλος στο πρώτο post είπα να μείνω σε αυτό. Περιμένω όμως να μας πει τί θεωρεί αυτός (και από τα συμφραζόμενα αντιλαμβάνομαι οτι ζήτησε, αλλά η εταιρεία αρνήθηκε) πως έπρεπε να πράξει η εταιρεία