A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    382
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

499 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    European
  1. Έχουμε μια διαφορετική αντίληψη γι'αυτό βέβαια, αλλά εν πάσει περιπτώσει, αν χρειάζεται ας επεξεργασθεί το μήνυμα
  2. Το παρέθεσα πιο πολύ για το "ανθρώπινο" του πράγματος. Καταστράφηκαν 3 οικογένειες γιατί ένα μλκστηρι ήθελε να το νιώσει. Και αυτός τη ζωή του πέταξε για 2 γκαζιές και πήρε και άλλους 3 ανθρώπους μαζί του
  3. Είναι ωραίο όμως και το άτιμο το Hornet. Σε αυτό το χρυσό ειδικά.... Δεν έχεις και άδικο όμως. Ίσως βέβαια καίει και περισσότερο, από την άλλη θέλει και περισσότερο "σεβασμό". Αν και νομίζω πως αγοράζεις και άλλη ποιότητα με το hornet
  4. Προσωπικά, τα Hornet/CBR600F θεωρώ είναι λίγο εκτός του "προγραμματισμού" σου, καθότι αρκετά δυνατό. Και διαφορετική συμπεριφορά κιόλας τετρακίλυνδρο γαρ. Το επισημαίνω αυτό επειδή εκφράζεις μια (πολύ δικαιολογημένη) ανασφάλεια για τις πιο μεγάλες ιπποδυνάμεις. Χαρακτηριστικά από τα MT07/Er6 πας από τα 72-75 άλογα, στα 95-100 των Shiver και Hornet. Εφόσον μιλάς όμως για μονοκάβαλες βόλτες και commuting, "αποκλείεις" το δικάβαλο και το ταξίδι είναι πολύ δευτερεύον, τότε το MT-07 έρχεται μάλλον και κουμπώνει. Βέβαια, για να τα πούμε όλα, κατά τη γνώμη μου το Er-6F είναι πιο "goldilocks" επιλογή διότι χάνει (νομίζω) λίγο στο "fun bike" σε σχέση με το MT (όντας και βαρύτερο) αλλά κερδίζει αρκετούς πόντους στην υπεραστική μετακίνηση. Οπότε είναι κάτι που πρέπει να το ζυγίσεις και αυτό.
  5. Σχετικά με το τροχαίο που είχε γίνει τον Φεβρουάριο στην Αθηνών - Λαμίας στις τουαλέτες, με την Porsche. Με 320 χλμ. έτρεχε η μοιραία Porsche στο τροχαίο δυστύχημα στην Αθηνών-Λαμίας (iefimerida.gr)
  6. Το er-6f δεν πούλησε πολύ εδώ, έτσι δεν είναι; Εξωτερικό δεν ξέρω τί έκανε. Αλλά εδώ θα περίμενα να πάρει πιο σημαντικό μερίδιο από το er-6n
  7. Γι'αυτό και έχουν τεθεί τα όρια ταχύτητας, για να μπορείς να αντιδράσεις σε κάτι μη προβλέψιμο. Ενδεικτικά, να σου αναφέρω ένα (άσχετο) παράδειγμα. Θέλω να πω με όλο αυτό, πως η λογική του σχεδιασμού βάσει οδικής ασφάλειας δεν μπορεί να αγνοεί τα όρια ταχύτητας. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι κάθε σχεδίασης. Από το μικρότερο στο μεγαλύτερο. Σίγουρα, στο αστικό περιβάλλον τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά, λόγω της πληθώρας των απρόβλεπτων συμβάντων (τόσο σε αριθμό όσο και σε είδος) γι'αυτό όμως και τα όρια είναι διαφορετικά. Ενδεικτικό παράδειγμα η Σπύρου Λούη στο ΟΑΚΑ, που ενώ η χάραξη και η γεωμετρία της επιτρέπουν την ασφαλή κίνηση με 80-100 χλμ/ω, η ιδιαιτερότητα της περιοχής (αθλητικό κέντρο, συνεπώς μπορεί να κινούνται εκεί μικρά παιδιά, ή αθλούμενοι) επιβάλλει το όριο των 50χλμ/ω
  8. Καταρχήν εύχομαι το καλύτερο δυνατό για τους τραυματίες. Από εκεί και πέρα, επειδή γίνεται μια συζήτηση για κράνη, εξοπλισμό κλπ. Ο σωστός εξοπλισμός, μειώνει τις πιθανότητες τραυματισμού/θανάτου ΕΑΝ εμπλακείς σε ατύχημα. Προφανώς και πρέπει να αναφέρεται σε κάθε κάλυψη και σε κάθε ρεπορτάζ η σημασία του σωστού εξοπλισμού. Από εκεί και πέρα όμως, μήπως πρέπει να συζητήσουμε και λίγο για την "μηχανική" της εμπλοκής; Τί είναι προτιμότερο; Να σε σώσει το κράνος ή να μη χρειαστεί; Λοιπόν, ο νούμερο 1 παράγοντας πρόκλησης ατυχημάτων είναι η υπερβολική ταχύτητα*. Η υπερβολική ταχύτητα επηρεάζει ως εξής: 1) Διανύεις μεγαλύτερη απόσταση στο χρόνο που απαιτείται για να αρχίσεις να αντιδράς 2) Δεν καλύπτεσαι πλέον από τις προδιαγραφές τις οδού 3) Οι υπόλοιποι χρήστες δεν μπορούν να προσαρμόσουν τη συμπεριφορά τους 4) Η ορμή σου είναι γραμμικά μεγαλύτερη και η επιβράδυνση σου στην σύγκρουση είναι πολλά g παραπάνω Αν και το σημείο 4) έχει να κάνει με το είδος των τραυματισμών σου, τα υπόλοιπα 3 αφορούν την εμπλοκή σου ή μη σε ατύχημα. Η λύση είναι μια. Να σέβεσαι τον Κ.Ο.Κ. Οι δρόμοι μας και ο φωτισμός και οι σημανσεις και και και, δεν είναι τα καλύτερα. Αυτό που είναι ανέξοδο όμως για να βελτιώσεις την οδική ασφάλεια, αντί να στρώσεις καινούρια άσφαλτο ή να αλλάξεις τη χάραξη ή να αλλάξεις την γεωμετρία, είναι να κοτσάρεις πριν μια ταμπέλα που προσαρμόζει το όριο. Και η οδός αποκτά ξανά ασφάλεια. Μην το προσπερνάμε λοιπόν έτσι απλά το θέμα της ταχύτητας. Όσο για τον ορισμό τί είναι υπερβολική ταχύτητα; Αυτό ας τον δώσει καθένας μόνος του. Ας συζητήσει με τη μάνα του, με τη γυναίκα του, με τα παιδιά του, με μια χήρα ή ένα ορφανό παιδί και ας αποφασίσει για τον εαυτό του από ποιο σημείο και μετά είναι η ταχύτητά του υπερβολική.
  9. Όπως σου ανέφεραν όλα τα παιδιά, αυτό είναι κάτι που δε θα έπρεπε να σε απασχολεί καθόλου. Όχι γιατί δεν μπορεί να συμβεί, αλλά γιατί σχεδόν οτιδήποτε είναι επαρκές. Τί εννοώ. Καταλαβαίνω πως δεν κυνηγάς τον χωματόδρομο. Σε απασχολεί πιο πολύ το σενάριο "α, μου είπαν στο καφέ του χωριού, οτι υπάρχει ένας χωματόδρομος που πατάει αυτοκίνητο που σε βγάζει στο τάδε σημείο και είναι ωραία". Ε, θα πας ανετότατα. Επειδή φαντάζομαι σε μια τέτοια περίπτωση δε θα το κυνηγάς με ταχύτητα και συμπεριφορά, θα πας ωραία και χαλαρά και με προσοχή με το Versys (ή τέλος πάντων με όποιο καταλήξεις) και δε θα σου βγάλει και κιχ. Συνεπώς, είναι κρίμα να "ευνουχίσεις" τη χρηστικότητα σου σε όοοολα τα υπόλοιπα, για κάτι που θα μπορεί να φέρει εις πέρας ακόμη και μια "πιο street" μοτοσυκλέτα
  10. Μήπως είναι απλώς το RnineT Urban G/S;
  11. Από λογιστή έμαθα πως έχουν 24% ΦΠΑ και οι σχολές οδηγών. Οπότε, σε κάθε 124 ευρώ που σου ζητάει για τα μαθήματα, να ξέρεις οτι εμπεριέχεται ΦΠΑ 24 ευρώ (που πάνε από σένα στο κράτος και όχι στον εκπαιδευτή)
  12. Στην πατρίδα μου (Λευκάδα) μέσα σε 2 βδομάδες σκοτώθηκαν 2 παιδιά κι έχει τραυματιστεί άλλο ένα. Ένας 17χρονος με παπί (λινκ) κι ένας 26χρονος (τον ήξερα φατσικά, τον έβλεπα συχνα καθότι δούλευε σε γνωστό σουβλατζίδικο) με μια Kawasaki ZX10R νομίζω (λινκ). Στην πρώτη περίπτωση έγινε ξημερώματα, τα παιδιά δεν φορούσαν κράνος και δεν ενεπλάκησαν με άλλο όχημα. Στη δεύτερη, απ'όσο ξέρω φορούσε κράνος το παιδί. Από το σημείο που έγινε (αρκετά μεγάλη ευθεία) και την εικόνα του αυτοκινήτου με το οποίο συγκρούστηκε, τείνω να υποθέσω οτι ήταν πολύ σφοδρή η σύγκρουση.
  13. T-max: 12.400 Tracer 900: 10.900 Ακόμη δυσκολεύομαι να το χωνέψω