A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    487
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

653 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    European
  1. 2o βιντεάκι των ίδιων σχετικά με το θέμα της αλυσίδας. Λίπανση αυτη τη φορά:
  2. Με screenshot από το βίντεο του Anton με τα ανοίγματα
  3. Εγώ θα πρότεινα να αποφύγεις να πατάς στις μύτες όντας νέα οδηγός. Οι στατικές χαζοπτώσεις είναι πιο συνηθισμένες σε νέους οδηγούς που δεν έχουν ακόμη συνηθίσει να δουλεύουν το σύστημα "σώμα-εδαφος-βαρος μηχανής". Ως εκ τούτου, το να μην έχεις καλή σχέση σώματος-εδάφους, δημιουργεί επιπλέον δυσκολία. Αυτό λοιπόν μπορεί να επιτευχθεί πηγαίνοντας σε ένα πιο χαμηλό street μηχανάκι, στα οποία και πολλές επιλογές υπάρχουν, και οικονομικές επιλογές υπάρχουν και γενικότερα υπάρχουν εξαιρετικά "σχολεία". Αυτός που θα δώσει τη λύση είσαι εσυ και πιο συγκεκριμένα, στο πόσο "off" είναι η χρήση που θα κάνεις. Διότι αν είναι καθαρά και μόνο θέμα γούστου και όρεξης για τα on-off (που νομίζω είναι πολύς κόσμος, κι εγώ μαζί, δεν είναι δηλαδή κάποια μομφή από μέρους μου) τότε νομίζω μπορείς να πας το γούστο λίγο παραπίσω χρονικά και να αγοράσεις κάτι που θα σου δώσει μεγαλύτερη ασφάλεια και σιγουριά, τα οποία αργότερα θα μεταφραστούν σε ευκολία χειρισμού ακόμη και μιας ψηλότερης μοτοσυκλέτας.
  4. Το έψαξα και βρήκα το εξής (επειδή το link στο post του φίλου δε λειτουργεί νομίζω): Π.Δ. 51/2012 (ΦΕΚ 101/2012 - 27/4/2012) - Άρθρο 2 (Ορισμοί), παράγραφος 2, περίπτωση στ): Η σχετική νομοθεσία βρίσκεται συνολικά εδώ: http://www.yme.gr/index.php?getwhat=1&oid=1398&id=&tid=1529
  5. Πάντως έχει δίκιο ο @teo95 και πρέπει γενικά να προσέχουμε τον ορισμό αυτόν της κατηγορίας (που νομίζω και δάσκαλοι οδήγησης των αγνοούν) αλλά νομίζω οτι και το παρακάτω από το thread που πόσταρε ο @kalimera8764 λύνει το ζήτημα (ουσιαστικά οριστικά. Διότι για να μην ισχύει το "και μέχρι 0.2kW/kg" πρέπει να πάμε σε περιπτώσεις που πρακτικά μάλλον δεν μας αφορούν)
  6. Δεν έχει άδικο. Από το site του υπουργείου: http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=122&id=&tid=122
  7. Θεωρώ πώς το Duke είτε το 200 είτε το 390 είναι περισσότερο fun-bike και αν το "ταξιδεύει άνετα" , ή το "να οδηγώ με δεύτερο άτομο πάνω" ή το "να έχω και μια μπαγκαζιέρα για 2 πράγματα" είναι σε μεγάλη προτεραιότητα για σένα, τότε νομίζω ότι πρέπει να τα βάλεις πιο κάτω. Όχι γιατί δεν το καταφέρνουν, αλλά γιατί θέλει ζόρι από σένα (και τον συνεπιβάτη) για να το κάνουν και υπάρχουν επιλογές που αυτά τα πράγματα τα κάνουν καλύτερα. Με τα κριτήρια που εσύ βάζεις (πχ "δε θέλω γκάζια και καγκουριές", ή "να ταξιδεύει λίγο πιο άνετα") νομίζω ότι ο βασιλιάς στην κατηγορία είναι το CB500X, που θεωρώ δύσκολο να σε απογοητεύσει αν το βρεις σε αυτά τα χρήματα που διαθέτεις.
  8. Κανένα KLE500; Λέω βλακεία;
  9. @Gouky7 & @Wolf1138 ξέχασα να βάλω το "/s" στο τέλος του post μου. Προφανώς και μιλώ σαρκαστικά. Επειδή πιο πίσω αλλά και γενικότερα την πέφτουμε στους ρομαντικούς του μοτοσυκλετισμού, νομίζω ξεχνάμε οτι ο ίδιος ο μοτοσυκλετισμός μόνο ορθολογικός δεν είναι
  10. Διαφωνώ με την επιλογή λέξεων από τον @ΤάκηςΜπ αλλά συμφωνώ για το CBF. Αφού λες κιόλας για μετακίνηση μέσα στην πόλη και λες για "μα μου σου του, είμαι ολόφρεσκος φοβάμαι κάτι βαρύ ή ακριβό" τότε πραγματικά can't go wrong με το CBF.
  11. Πάντως για να πούμε την αλήθεια, η επιλογή να ταξιδεύεις με μηχανή έναντι αυτοκινήτου γίνεται με κατ'εξοχήν ορθολογικά κριτήρια.
  12. Τώρα, δε θα κάτσω να υποστηρίξω τα γυφτο-ζόντες, αλλά προσωπικά δίνω πόντο σε κάτι που λέει ο @stavros79 που νομίζω πέρασε λίγο whoosh. Δεν είπε για ακράνοβιτς με φτιαγμένα παπάκια. Και είναι λάθος να περιορίζεται το επιχείρημά του σε αυτούς. Δηλαδή το άλλο το παιδί από το Βόλο με το Address που γυρνάει όλη τη Θεσσαλία είναι lesser μοτοσυκλετιστής επειδή δεν ξέρει από γκάζια κι από γράσα κι από γράδα κι επειδή οδηγάει παπάκι κι όχι κάτι "έμπειρο". Ο μοτοσυκλετισμός βρίσκεται κατ'εξοχήν στην ελευθερία του να ταξιδεύεις "ένα με το περιβάλλον σου" (χωρίς να βρίσκεσαι εντός ενός οχήματος) και αυτό δε νομίζω πως αλλάζει με τη μάρκα, τη μάπα ή την τσέπη
  13. Εθεάθη μεγάλη μοτοπαρέα σε ταβερνείο-μεζεδοπωλείο έναντι πυροσβεστικής μονάδος στα βόρεια της χώρας.
  14. Έχω κι εγώ ένα παρόμοιο playlist, ποστάρω τώρα κάτι και βλέπουμε: