A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    367
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

474 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    European
  1. +1 στο Tiger @vdik. Άλλος χαρακτήρας, αλλά με παρόμοια χρηστικότητα με το Versys, θα κάνει ό,τι θες και ζητάς. Και περισσότερο γκάζι που θες και πιθανότατα καλύτερο στο ταξίδι. Τώρα για οικονομία καυσίμου (σίγουρα αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με το Versys αλλά εξαρτάται και από την ορθοπεδική εικόνα του δεξιού σου καρπού αυτό) και service θα μιλήσουν οι σχετικοί νυν και πρώην κάτοχοι. Το budget σου είναι μάλλον πολύ καλό για ένα καλό Tiger
  2. Φίλε, με όλο το θάρρος και χωρίς να με παρεξηγήσεις. Μήπως να πάρεις το βερσακι, να ρίξεις καμιά μακρινή βόλτα να περάσεις ωραία, οπότε και να το ερωτευτείς από την αρχή; Γιατί το λέω αυτό; Διότι το Versys "τσεκάρει" όλα τα κουτάκια σε αυτά που ζητάς για την καθημερινότητα σου. Το λες και μόνος σου. Το "καλύτερο μηχνακι". Μήπως αν το προσεγγίσουμε αλλιώς; Υπάρχει κάτι που σε χάλασε/απογοήτευσε/σου έλειψε στο/από το Versys;
  3. Η αναξιοπιστία της εταιρείας ως εκ τούτου (δηλαδή τον χειρισμό του θέματος της ανάκλησης); Γιατί εγώ που παρακολούθησα κάπως το θέμα από την αρχή του, είδα σαφείς αναφορές στην αναξιοπιστία των μοτοσυκλετών, που είναι πρόδηλη, προφανής, κοινός τόπων μεταξύ των ορίτζιναλ και παρ'όλα ακόμη οι "ιδιοκτήτες" BMW δεν παίρνουν χαμπάρι να ξεφορτωθούν τα χρέπια τους και να μην ξανασχοληθούν. Σαφέστατα υπήρχαν μετριοπαθείς τοποθετήσεις και από κατόχους (και πρώην) που είπαν "α εγώ είμαι ευχαριστημένος αλλά εδώ έχουμε θέμα χοντρό" και από μη κατόχους ομοίως, αλλά δεν ήταν αυτές που εκτροχίασαν τη συζήτηση.
  4. Δεν είναι όμως λίγο ειρωνικό να λέμε "η μηχανή είναι κ@@λα" και παράλληλα να την πέφτουμε σε κατόχους ""premium"" μοντέλων; Δηλαδή, ένας δίνει 10-12-15 χιλιάρικα να πάρει ένα ss να κάνει την πλάκα του και ο άλλος που δίνει 20 για να πάρει ενα sensible εργαλείο δουλειάς/ταξιδιού/μετακίνησης είναι το "κορόιδο"; Πώς δουλεύει αυτό;;
  5. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια, από τις φωτογραφίες και την ιστοσελίδα φαίνεται ωραία δουλειά. Φαντάζομαι ο πρώτος καιρός θα είναι δύσκολος μέχρι να πιάσει, αλλά έχει τις προδιαγραφές να πιάσει θεωρώ! Δεν ξέρω εάν είναι στο πλάνο να μπει και στο App Store (Apple συσκευές) και το αναφέρω κυρίως γιατί οι χρήστες εκεί είναι γενικά πιο εύκολο να αγοράσουν μια εφαρμογή. Καλή αρχή και καλή επιτυχία! Και κάτι άλλο σε π.μ
  6. Εγώ είμαι της άποψης που έχει ως εξής:ο,τι δίνεις παίρνεις. Θεωρώ πάντα ότι το ακριβότερο είναι καλύτερο. Είναι το καλύτερο για την δική μου περίπτωση; Ίσως όχι. Είναι όμως αντικειμενικά καλύτερο; Έτσι λέω. (Συνήθως!) [Όχι πως μπορώ προσωπικά να επιλέγω το ακριβό. Σε κάποια πράγματα που για μένα έχουν προτεραιότητα, πχ ποιότητα τροφίμων, το κάνω. Αλλού, εκπτώσεις από Sfera, Zara κλπ. Αλλά ξέρω ότι παίρνω το φθηνότερο και χειρότερο] Έχουμε λοιπόν το προϊόν Α που κοστίζει 1000. Και το Β που κοστίζει 100. Η πρώτη μου σκέψη είναι ότι το Α είναι καλύτερο από το Β. Είναι 10 φορές καλύτερο όμως; Αμφιβάλλω. Και τι σημαίνει 10 φορές καλύτερο; Σε κάθε χαρακτηριστικό 10 φορές καλύτερο; Μεσοσταθμικα 10 φορές; Σε "άθροισμα" 10 φορές; Υπάρχει βέβαια και το προϊόν Γ που κάνει 500 που πολλοί θα πουν ότι ίσως είναι το ιδανικό για τον περισσότερο κόσμο. Λογική σκέψη αλλά όχι και πάντοτε ακριβής. Διότι κάποιος όντως θέλει το προϊόν Α. Αυτό του χρειάζεται και δε συμβιβάζεται. Και θέλει να τα δώσει γι αυτή τη δουλειά. Άλλος όμως χρειάζεται μόλις το προϊόν Β. Ή και δε θέλει να δώσει παραπάνω γι αυτη τη δουλειά, θέλει να τα δώσει αλλού. (Και εκεί νομίζω ήταν και η ουσία αυτού που είπε ο @Kostas-MotoLover και θεωρώ ότι παρεξηγήθηκε αρκετά, όχι όμως απαραιτήτως σκόπιμα.). Υπάρχει βέβαια και η εξής κατηγορία ανθρώπων. Άλλος παίρνει το Α χωρίς να ξέρει τι χρειάζεται και τί όχι, απλά επειδή μπορεί και κάπου το άκουσε. Και άλλος παίρνει το Β, επειδή αν και θέλει παραπάνω, δεν μπορεί. Αυτό που εμένα μου χτυπάει, είναι και οι δύο να υποστηρίζουν ότι το δικό τους είναι καλύτερο. Ο μεν από άγνοια (πχ η ξαδέρφη μου με το iPhone λέει ότι οι φωτογραφίες που στέλνει μέσω Viber δε φαίνονται καλά στα υπόλοιπα τηλέφωνα, επειδή "το iphone είναι καλύτερο"), ο δε από κόμπλεξ (ότι ντε και καλά το κινέζικο του είναι καλύτερο απο το S8. Ε δεν είναι φίλε μου). Η ουσία για μένα είναι να είσαι λογικός και συνειδητοποιημένος καταναλωτής και να μην είσαι οπαδός. Και ολα βρίσκονται.
  7. Αναφέρεσαι σε μένα κατά πάσα πιθανότητα, επειδή εγώ έκανα τον παραλληλισμό αυτόν. Παρακολουθώ και αυτό το θέμα και η αναφορά μου έγινε προτού γράψει ο X και επιβεβαιώσει ο νηματοθετης το πιθανότερο αίτιο του συμβάντος. Σε κάθε περίπτωση η αναφορά μου δεν ήταν τόσο μια μομφή απέναντι στο CB (το οποίο θεωρώ πολύ τίμιο all around) αλλά πιο πολύ από τη σκοπιά της προστασίας του αναβάτη.
  8. Παράθεση από κινητό. I also like to live dangerously. Στο 1) (η αρίθμηση δική μου) έτσι τοποθετήθηκα κι εγώ. Δεν πα να ναι οποίος να ναι. Ο άλλος λέει το CB500, έσπασε η γλιστρα και πήγε να τον σκοτώσει. Εδώ, ταξιδεύεις αραχτός και λαιτ και βρίσκεσαι σε εναν τροχο. Είμαστε με τα καλα μας; Ειδικά στην περίπτωση της BMW που συζητάμε, μου φαίνεται αδιανόητο να γίνεται η ανάκληση 4 χρόνια μετά. Η ασφάλεια και η κατασκευαστική αρτιότητα στο βαθμό έχει να κάνει με την ασφάλεια είναι απαράβατη υποχρέωση κάθε κατασκευαστή. Τελεια και παύλα. Στο 2) τώρα, συμφωνώ απόλυτα. Έτσι είναι εκατέρωθεν. Αλλά για κάποιον λόγο, οι BMWκηδες είναι η πιο μισητή "φυλή" και θα το δεις και σε αυτό το νήμα, πόσο γρήγορα ειπώθηκαν τα πρώτα σχόλια για τους αναβάτες.
  9. @Kostas-MotoLover Για να μην παρεξηγηθώ, δε σε στοχοποιούσα με το ποστ μου, απλώς πιάστηκα από τον διάλογο που ξεκίνησες. Εγώ πάντως, θέλω να δω κάποιον να πει "Εντάξει, δεν είχα τα φράγκα για το τάδε, ή δεν ήθελα να διαθέσω τα φράγκα για το τάδε αλλά αναγνωρίζω πως είναι καλύτερο από αυτό που πήρα εκεί κι εκεί κι αλλού". Άσχετα αν με τα χρήματα του ο καθένας έκανε την καλύτερη επιλογή στο μπάτζετ που είχε. Έχω ακούσει συζήτηση "Πω τον μλκα ρε πήρες το Galaxy? Μάγκα μου τσέκαρε εδώ. Lingwei, 6 ιντσες νταξ, σφεντόνα. Πόσο. Φίλε 220 ευρώ από Κίνα. Άντε γεια". Εμένα μου τη βαράει λίγο αυτό γιατί είναι οπαδισμός κι εγωισμός. (Όπως μου τη βαράει και η λογική της χαζογκομενας του στυλ "δε το ψάχνω, θα πάρω αυτό που παίρνουν οι πολλοί). Αλλά η BMW και οι κάτοχοι τρώνε πολύ θάψιμο, που εμένα μου βγάζει συχνά λίγο "οσα δε φτάνει η αλεπού". Βέβαια έχουμε φύγει αρκετά από το θέμα της ανάκλησης
  10. Εγώ επιμένω να λέω παντού όπου γίνεται συζήτηση για καταναλωτικά αγαθά. Να μην μπαίνουν ποτέ στη συζήτηση τα λεφτά όταν μιλάμε για τα χαρακτηριστικά των αγαθών [laptops (οκ τι να κάνουμε το MacBook έχει την καλύτερη οθόνη, trackpad, συναρμογή), κινητά (ε ναι ρε φίλε το iPhone δεν κολλάει και στο κατασκευαστικά είναι αξεπέραστο), αυτοκίνητα (ε ναι, η BMW η 3αρα είναι πιο ωραία από το σπίτι μου), μεκανακια]. Δεν έχει νόημα να βάζεις μέσα τον παράγοντα χρήματα όταν κάνεις φιλολογική και αντικειμενική συζήτηση, διότι τα χρήματα είναι κάτι υποκειμενικό. Παίρνεις τα στοιχεία που θες, τα λίγο πολύ αντικειμενικά, ή "αντικειμενικοποιείς" τις υποκειμενικές απόψεις που θα ακούσεις, τα παίρνεις σπίτι σου σε χαρτί και μολύβι, βλέπεις τα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις και θυσιάζεις χαρακτηριστικά. Ή θυσιάζεις χρήματα για χαρακτηριστικά. Υπάρχει βέβαια και η θολή έννοια του VFM αλλά και αυτή δέχεται τον παρανομαστή "χρήματα" που είναι απόλυτα υποκειμενικός. Τόσο στο πόσα είναι όσο και στο πώς θέλει κανείς να τα διαθέσει. Υ.Γ. : και πρέπει σαν λαός να ξεκολλήσουμε από τη λογική "το δικό μου (νησί, σπίτι, μηχανάκι, κινητό, ομάδα, ρούχο) είναι καλύτερο και οι άλλοι είναι κορόιδα/μα...κες/φτωχομπινέδες/βουτυρομπεμπέδες". Τον οπαδισμό δηλαδή. Οκ, το καταλαβαίνω, άμα λες οτι το δικό σου είναι καλύτερο, αυτοεπιβεβαιώνεσαι, λες "απ! Εγώ είμαι έξυπνος!", νιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου. Αλλά μήπως ο καθένας μπορεί να κάνει την καλύτερη επιλογή για την πάρτη του; Άλλωστε, από μένα τα πήρε τα λεφτά;
  11. Δε νομίζω πως έχει αλλάξει αυτό απ'όταν άλλαξαν οι κατηγορίες διπλωμάτων. Νομίζω θυμάσαι (ή έμαθες) κάτι λάθος. Τώρα στο point που θέτεις. Το ίδιο θα μπορούσε να πει καποιος και για το Α(απεριόριστο) το οποίο το βγάζεις στα 24 no questions asked. Θα μου πεις εσύ -και σωστή η σκέψη- "μα τώρα σε κάποιον που δεν έχει καβαλήσει ποτέ δίνεις τη δυνατότητα να πάρει κάτι έτσι και αλλιώς κλπ". Σκέψου όμως, είναι τόσο διαφορετικό το να έχεις Α2 πριν και να τσιμπήσεις στα 22/23/24 ένα 1000αρι ss? Πόση σχέση έχει η έως 45-48 ίππους μηχανή του Α2 με το ξυράφι που δύνασαι πλέον να οδηγήσεις. Θέλω να πω αυτό είναι και θέμα μυαλού και ελεύθερης επιλογής από ένα σημείο και μετά. Υπάρχει αυτή η νομοθεσία με αυτά τα ηλικιακά όρια (νομίζω είναι κοινά στην Ε.Ε.) υιοθετημένα βάσει κάποιας λογικής, περί "ωριμότητας" επί της ουσίας (τρίχες κατσαρές κατά τη γνώμη μου). Στο τέλος τέλος όμως, καθένας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του από ένα σημείο και μετά. Το κράτος σου απελευθερώνει τη δυνατότητα. Η επιλογή είναι δική σου.
  12. @BlackDiamond αν δεν κάνω λάθος, το αν στα 20 βγάζεις Α2 είναι άσχετο του αν έχεις και πόσο το Α1. Η ηλικία για το Α2, είναι τα 20.
  13. Αχιλλέα. Τώρα ίσως σου ακουστεί κάπως και παρεξηγηθεις. Δεν είμαι φωστήρας από την μια, αλλά γενικά πιάνω πράγματα όταν διαβάζω κάτι. Δεν έχω πάρει ΧΑΜΠΑΡΙ τί γράφεις. Εάν δηλαδή πετάξεις και κανένα σεντόνι κρυπτογραφημένο, δε θα ξαφνιαστώ
  14. Εάν δεν κάνω λάθος τα Α1-Α2-Α(απεριόριστο) είναι στις ηλικίες 18-20-24. Αυτό με τα δύο χρόνια, είναι για το Α(απεριόριστο) που μπορείς να το βγάλεις νωρίτερα, αν έχεις 2 χρόνια το Α2 (δηλαδή να βγάλεις το Α στα 22 αντί για 24, εάν είχες βγάλει το Α2 στα 20, ή στα 23 αν έβγαλες Α2 στα 21). Και πάλι, αν δεν κάνω λάθος
  15. Εγώ μιλάω για χυδαιότητα για 2-3 λόγους. Πρώτον. Είτε προσφέρεις προϊόν στις 20 χιλάδες, είτε στις 12 είτε στις 5 πρέπει από άποψη ασφάλειας να είναι άρτιο.Τελεία και παύλα Τώρα, αν πάνω στην ασφάλεια, εσύ σαν καταναλωτής πληρώσεις να αγοράσεις σχεδίαση, πουλ-μουρ, τελική, στρίψιμο, στήσιμο, φόρτωμα, καφετέρια, φίρμα, status είναι δικό σου ζήτημα, γιατί μιλάμε για το δικό σου πορτοφόλι. Αλλά η ασφάλεια είναι αδιαπραγμάτευτη. Όταν μάλιστα πληρώσεις και το λεγόμενο "premium" της BMW τότε σαν καταναλωτής λες "πλήρωσα παραπάνω, αλλά κοιμάμαι και ήσυχος από άποψη ποιοτικού ελέγχου κ.ο.κ.". Οπότε πρωτίστως, αυτά φαίνονται στην σχεδίαση της μοτοσυκλέτας αρκετά πριν παρουσιαστεί. Δηλαδή τί στο διάολο, καμία προσομοίωση, κανένας έλεγχος με "χαρτί και μολύβι" δεν έδειξε οτι εκεί υπάρχει fatal flaw? Δεύτερον, αυτή η μοτοσυκλέτα κυκλοφόρησε το 2013. Τί στο καλό, τώρα συνέβησαν τα περιστατικά και τώρα έγιναν οι έλεγχοι και αποφασίστηκε οτι χρειάζεται "τεχνική ενέργεια"; 170.000 μοτοσυκλέτες, τώρα το 2017 προέκυψαν τα περιστατικά; Δεν το γνωρίζω, μπορεί και όντως να είναι έτσι και η BMW να έδρασε "γρήγορα και αποτελεσματικά". Σε αντίθετη περίπτωση όμως (που στα δικά μου μάτια είναι η πιο πιθανή) η αμέλεια είναι εγκληματική. Προφανώς δεν φταίνε οι χιλιάδες κάτοχοι GS. Οι χιλιάδες ευχαριστημένοι κάτοχοι. Αυτοί έχουν "υποχρέωση" μόνο να ξοδέψουν τα χρήματά τους ορθολογικά και να αγοράσουν αυτό που τους καλύπτει. Και τους καλύπτει το GS και μπράβο τους και θέλω κι εγώ μια βόλτα. Υποχρέωση του κατασκευαστή όμως είναι να προσφέρει ένα άρτιο προϊόν. Η θεμελιώδης υποχρέωση. Η ιστορική υποχρέωση της μάρκας BMW είναι να βγάζει το καλύτερο μοντέλο, να θέτει τα στάνταρ της κατηγορίας, να κάνει τις καλύτερες πωλήσεις, να έχει μια ευχαριστημένη κοινότητα. Αυτά όμως είναι ιστορίες για αγρίους όταν αποτυγχάνεις στη θεμελιώδη υποχρέωσή σου.