A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    419
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

567 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    European
  1. Με συμπαθάς φίΛε, άμα γράφεις από το κινητό συμβαίνουν αυτά! Προφανώς κατάλαβες τί ήθελα να γράψω.
  2. Πάμε ρε παιδιά, διαβάζω ωραία πράγματα. Kudos σε @Gouky7 και @karellen για τα ποστς. Μπράβο και στον φικο @Vault 13 Dweller που επέστρεψε. Δεν είναι όλα τόσο μαύρα κι άραχνα. Ηττοπάθεια χωρίς λόγο νομίζω
  3. Το αποδίδεις δηλαδή στο κλίμα που δημιουργήθηκε; Οτι "θα σηκώσω θέμα για τη μοτο που αγόρασα και θα κάθομαι να διαβάζω γκρίνιες, μπηχτές, ειρωνείες";
  4. @ΩΡΙΩΝ Αυτό που λες έχει μεν βάση, αλλά ίσως δεν έχει τόση εφαρμογή στο φόρουμ που μας φιλοξενεί. Κατά τη γνώμη μου. Το myBike απ'όταν το γνώρισα εγώ ήταν ένας χώρος που φιλοξενούσε κάθε είδος αλληλεπίδρασης. Ταξιδιωτικά, τεχνικά, έρευνα αγοράς, μπλα-μπλα, τα πάντα. Και πριν 6-7 χρόνια νομίζω εκπροσωπούνταν όλα ισοβαρώς. Ο κόσμος που έγραφε ταξιδιωτικά τότε, το έκανε σε ένα περιβάλλον που υπήρχαν όλα τα υπόλοιπα. Το ίδιο και όσοι ασχολούνταν με τεχνικά, με τα Χ vs Ψ. Γιατί να μην το κάνει και σήμερα λοιπόν; Καλαμπούρι υπήρχε και τότε, καλαμπούρι υπάρχει και τώρα. Αν τον ενοχλούσε τότε, πολύ απλά θα έψαχνε από τότε να δει κοινότητες πιο κλειστές και πιο "ειδικές". Αυτοί δεν πιστεύω οτι βρήκαν ελκυστικότερο το facebook. Για την casual επαφή που λες, ίσως. Edit: κύριοι συντονιστές, προσπαθώντας να κάνω tag, μου έβγαλε ένα δεύτερο ΩΡΙΩΝ (υποπτεύομαι με P αγγλικό και όχι Ρ ελληνικό) οπότε ίσως χρειάζεται μια ματιά εκεί;
  5. Πάντως για τις Ροές, αν θέλετε μαζί με το 28 που όντως βολεύει, δοκιμάστε και 38,105, 106, 107. Αυτά είναι τουλάχιστον που δουλεύω εγώ. Κυρίως το 38 βέβαια
  6. Η παλια ομαδοποίηση όντως ήταν ωραία και ενδιαφέρουσα, αλλά πραγματικά και η χρήση των ροών, αν κάτσεις 10 λεπτάκια και ασχοληθείς και πιάσεις το νόημα, είναι εξαιρετικά βολική. Έχω 3-4 ροές εγώ για διάφορα γούστα
  7. @Vault 13 Dweller Άσε, αυτό με τα ονόματα το κάνω κι εγώ καμιά φορά. Και το έκανα και τώρα που πήγε η κουβέντα προς τα εκεί. Πρέπει πάντως να είναι γενικότερο ζήτημα, γιατί σε γειτονικό φόρουμ είδα (μιας και ψαχούλεψα δοθείσης της ευκαιρίας) οτι πέφτει αυλαία λόγω μειωμένης (ή ανύπαρκτης) συμμετοχής
  8. Εγώ πάντως που είμαι έναν κάποιο καιρό αναγνώστης του συγκεκριμένου φόρουμ (με μεγάλα διαλείμματα βέβαια στο πόσο παρακολουθούσα), βλέπω πολλά ονόματα να έχουν χαθεί από την οθόνη μου. Παίχτηκαν μανούρες; Δε γράφουν πια και μόνο παρακολουθούν; Άλλαξε τόσο δραματικά η ζωή τους (αν ναι, ελπίζω προς το καλύτερο). Αλλά όταν γράφτηκα πρώτη φορά στο forum όντας πλήρως άσχετος με το αντικείμενο, μπήκα μέσα και είδα έναν χώρο σε πλήρη οργασμό με άτομα που στις φλέβες τους κυλούσε βενζίνη, όχι αίμα. Και θυμάμαι τα threads να κάνουν refresh σαν τρελά. Guides, καλαμπούρια, ερωτήσεις (πολύ ΧvsΨvsΖ). Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αυτό το περί ποιότητας που γράφτηκε πιο πάνω, τείνω να διαφωνήσω. Διότι μπορεί ναι μεν να έφυγε πολύ "σκαρταδούρα" (καρκίνοι, ιστορίες μλκίες που γράφει και ο συντονιστής από πάνω) αλλά αισθάνομαι οτι αποχώρησαν και αρκετές "πένες" που προσέφεραν πολλά στη γενικότερη "γνωσιακή βάση" του mybike. Για το moto δεν έχω άποψη, εδώ βρέθηκα μετά από google search και σκάλωσα
  9. Και μια πρωτοποριακή σκέψη για εσάς σε σχέση με τα όρια (βασικά καθόλου πρωτοποριακή, η συγκοινωνιακή έρευνα τείνει σε αυτά τα συμπεράσματα): κινούμενοι όλοι στο όριο ταχύτητας ή και λίγο χαμηλότερα (εντός αστικού ιστού) μειώνεται ο χρόνος του ταξιδιού καθώς μειώνονται σημαντικά τα shockwaves που προκαλούνται από τα "απότομα" φρεναρίσματα. Οπότε συνολικά τείνεις να κινείσαι με μεγαλύτερη μέση ταχύτητα. Σε άλλα νέα, να τηρείτε τα όρια όσο μπορείτε. Μέχρι 15-20χλμ/ω παραπάνω σε στεγνό και καθαρό οδόστρωμα, είναι ασφαλές γενικά. Από εκεί και πέρα..... είσαι μόνος σου
  10. brb το ποστάρω στο κατάλληλο thread
  11. Θέλουμε ΤΩΡΑ ροζ-γαλάζιο χρώμα
  12. Κυριολεκτικά τόσοι;
  13. @DarkLegend Το MT-07 είναι μηχανή λουκούμι και με τον περιοριστή θα σου βγάλει 2 κατηγορίες και θα είναι σαν να πήρες 2 μοτοσυκλέτες. Μόλις βγάλεις τον περιοριστή θα έχεις +30 άλογα σε μια μηχανή που γνωρίζεις σε στήσιμο, φρένα, συμπεριφορά. Αν: -το έχεις ζυγίσει με τα οικονομικά και - σου αρέσει η συγκεκριμένη (με τα υπέρ και τα κατά της -που τα συζητάμε αν θέλεις) τότε για μένα είναι σίγουρη αγορά χωρίς πολλά πολλά. Τα άλογα του περιοριστή προφανώς και δε θα σε τρομάξουν και γενικότερα η μλκία θα γίνει από δική σου λάθος εκτίμηση είτε καβαλάς 30 είτε 40 είτε 80 άλογα. Καλοτάξιδη θα σου πω και πάντα όρθιος
  14. Ανασύρω λίγο το thread γιατί μόλις ανέβασε ένα ενδιαφέρον βίντεο το αγαπημένο μου (εσχάτως) μοτοσυκλετιστικό κανάλι. Πώς πρέπει ως μοτοσυκλέτες να συμπεριφερθούμε στην περίπτωση που μπροστά μας συναντήσουμε τραυματία μοτοσυκλετιστή: