A-nik-i

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    400
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

530 Excellent

Σχετικά με το μέλος A-nik-i

  • Κλάση
    Ρομπέν των Οδών

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    C50

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    European
  1. Δώσαμε σήμερα για το δίπλωμα και το περάσαμε όλα καλά. Είχα περισσότερο άγχος για τη διαδικασία απ'ότι έπρεπε. Ο εκπαιδευτής μου μού είπε πως σήμερα επειδή έριξε καταιγίδα και η "πίστα" ήταν βρεγμένη την ώρα της εξέτασης, ήταν πιο επιεικείς με τον κόσμο (κυρίως στους χρόνους των δοκιμασιών). Πολύ τυπικούρα όμως ρε παιδιά και ουσία μηδέν. Γενικότερο αυτό για τα διπλώματα. Περνάς τις εξετασούλες σου, παίρνεις διπλωματάκι και μετά ξαμολιέσαι με την ταυτότητα στο στόμα να σκοτώσεις ή να σκοτωθείς και με τον νόμο. Anyway! Ευχαριστώ για στις συμβουλές σας, τις αξιοποίησα όλες (ναι ακόμη κι αυτήν με το κράτημα της αναπνοής!) Καλά χιλιόμετρα σε όλους
  2. Είχε ποσταριστεί ξανά κάπου εδώ αλλά μάλλον το σύστημα μας έριξε το κανάλι!
  3. Εντάξει, έκανα αναζήτηση στο παρόν τόπικ τη λέξη "καθρέφτες". Μιλάμε για rabbit hole όχι αστεία. Να 'στε καλά για το γέλιο μάγκες. Αλλά σας καταριέμαι κιόλας γιατί θα έπρεπε να διαβάζω
  4. Ναι αλλά σε ποιό thread εννοώ. Το καλσόν το βρήκα με λίγο ψάξιμο. Αυτό αγνοείται
  5. Offtopic: Μπορεί κάποιος να με εντάξει στο meme με τους καθρέφτες; Δεν το βρίσκω
  6. CB 500 X

    Κάπου και πού το χαζεύω αυτό το thread και πρέπει να είναι από τα πιο όμορφα του site. Βασικά 3ο μετά τα "τί ποτό να πάρω στο κλαμπ" 1 & 2
  7. Επιστρέφω λοιπόν μετά το 1ο μάθημα με το Hornet (πω πω......) στο οποίο και θα εξεταστώ. Ακολούθησα και τις δικές σας συμβουλές νομίζω όσο μπορούσα να τις εφαρμόσω συνειδητά πάνω στη μοτοσυκλέτα αλλά υπήρχε και ένας άλλος παράγοντας. Και πάνω της ένιωσα να δένω περισσότερο σε σχέση με το Super Four αλλά και την "πάλευα" λιγότερο στο σλάλομ ή σε αναστροφές με μικρή ακτίνα. Το αποτέλεσμα είναι οτι το "αργό" πήγε αρκετά καλύτερα. Σταθερά πάνω από 16,5 δευτερόλεπτα και με λιγότερο "άγχος" από μεριάς μου. Το ωραίο της ημέρας ήταν μια ιστορία που μου είπε ο εκπαιδευτής για προηγούμενο μαθητή του. Τον ρωτάνε πριν ανέβει στη μηχανή το εξής (επί λέξει) " Τώρα κάθεσαι εσύ στην καφετέρια με δυο φίλους σου και πίνετε καφέ. Και μόλις έχεις αγοράσει την καινούρια μηχανή σου. Πώς θα τους την περιγράψεις;". Άρχισε το παιδί να απαντά "ε, είναι μια Honda Super Four, είναι 400 κυβικά, 4κύλινδρη" κλπ. Τελικά τί έψαχνε ο εξεταστής να ακούσει; Ότι έχει υδραυλικά δισκόφρενα με αεριζόμενες δισκόπλακες. Αυτά! Καλησπέρα σας!
  8. Παίδες ευχαριστώ για τις συμβουλές. Θα προμηθευτώ μπουκάλα οξυγόνου και θα ενημερώσω μετά την επόμενη φορά τι.....ψάρια πιάσαμε!
  9. Εντάξει να μην υπερβάλλω, δύο μαθήματα έχω κάνει απλώς θέλω στο επόμενο να πάω πιο "προετοιμασμένος" Γκάζι στην αρχή για να μπω ίσιος και σταθερός και μετά το κλείνω τελείως και παίζω συμπλέκτη και πίσω φρένο. Ο εκπαιδευτής μου είναι πως είμαι πολύ σφιγμένος στα χέρια και καλό θα είναι να τα λυγίσω. Φαίνονται οι φλέβες λέει
  10. Καλησπέρα παιδιά. Κάνω μαθήματα για Α αλλά στα πρώτα δύο μαθήματα έχω δυσκολευτεί απροσδόκητα πολύ στην "αργή" δοκιμασία της εξέτασης. Επιγραμματικά για όσους δε γνωρίζουν/θυμούνται, πρέπει να διανύσεις μια απόσταση 25 μέτρων, μεταξύ δύο γραμμών που απέχουν 40εκ. σε χρόνο μεγαλύτερο των 15 δευτερολέπτων. Ε που να με πάρει ο διάολος δεν μου βγαίνει καθόλου αυτή η δοκιμασία. Στα υπόλοιπα δεν έχω πρόβλημα και ο εκπαιδευτής γενικά μου λέει πως έχω αντίληψη και έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Αλλά στο αργό είτε θα πατήσω δεξιά-αριστερά είτε θα ξύσω το όριο και θα κάνω +/- 15 δεύτερα. Υπάρχουν συμβουλές να ξεμπλοκάρω;
  11. Το αγαπημένο κανάλι αυτού του thread (σούζα κόντρα και αλητεία ή πως λεγόταν) το έκλεισε το μιντιακό σύστημα απ'όσο κατάλαβα. Αν όμως δεν κάνω λάθος έχουμε εδώ την μετενσάρκωση του με πλούσιο υλικό:https://www.youtube.com/channel/UCQySlvKC5R3WJ30AMiIeN9Q/feed?disable_polymer=1
  12. Δεν είναι άσχημο και είναι μια σωστή πρόταση στην κατηγορία. Προσωπικά όμως θα ήθελα και μια non Cafe racer έκδοση, με λιγότερο "styling". Θεωρώ πως το Cafe racer είναι στο άλλο "άκρο" του σχεδιασμού, με το εταίρο να είναι η μοντέρνα δυναμική σχεδίαση τύπου Duke, mt κ.ο.κ. . Μια επιλογή στη μέση αυτών των σχεδιαστικών "άκρων" και σε αυτή την πολύ ανταγωνιστική τιμή, θα ήταν σωστή κίνηση
  13. Τεράστιο εύρημα! Συγχαρητήρια!
  14. Ώρες ώρες γλυκοκοιτάζω τον σαλαφισμό