furious99

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    534
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

238 Excellent

Σχετικά με το μέλος furious99

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    VSTROM+TRACER!
  • myBike: Κυβισμός
    650850

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1655 προβολές προφίλ
  1. https://www.motomag.gr/girls-eicma-2019-super-gallery?fbclid=IwAR2MaIwJlL7nGuKI5H3KzjMMVuAUD0q02NMG0_T0Kv7gF40U8sTap2d6KkY
  2. Για την αξιοπιστια του 1000αριου εχει γινει τεστ απο το γερμανικο περιοδικο motorrad στα 50.000 https://www.stromtrooper.com/dl1000a-2014-2016/373833-suzuki-v-strom-1000-endurance-test.html ο λογος που το εβαλα δεν ειναι να δουμε οτι δεν ειχε βλαβες στα 50.000, αλλα οτι υπαρχει αναβατης με παλιο 1000αρι vstrom που εχει κανει 680.000 χλμ χωρις καμια σοβαρη ζημια.
  3. Εξυπνη κινηση απο τη bmw. Παιζει στην ιδια κατηγορια με Vstrom 1050 2020, αλλα δεν ακουμπαει το τρικυλινδρο και ποιο δυνατο Tracer 900.
  4. Ειναι που ειναι το τεποζιτο στο 900 XR απαραδεκτο, σε αυτο εδω ειναι ακομα χειροτερο. 13 λιτρα ανεκδοτο...
  5. Νέο φανάρι, νέα πλαστικά πιο ογκώδη, νέες χούφτες... Είναι teaser video, σε λίγο θα έχουμε την eicma όπου θα ανακοινωθεί επίσημα...
  6. Στα μεταχειρισμενα το φτηνο γενικα ειναι και ακριβο (βλαβες). Επισης κρατανε τιμες γιατι δεν δινουν εδω και 10 χρονια καταναλωτικα οι τραπεζες. Οταν ενα χαζοσκουτερ εχει για πλακα 3-4 χιλιαρικα τα μεγαλα μηχανακια θα κρατησουν τιμη ακομα και τα 15ετιας. Τα GS τα καλα αρχιζουν απο 10χιλιαρο και πανω. Ακριβη σχετικα συντηρηση, για αυτο υπαρχουν πολλα κακοσυντηρημενα. Το Varadero βαρυ και topheavy μηχανακι, το ιδιο ειναι και το στρωμα αλλα ειναι πιο ελαφρυ και μανιτζεβελο. Προσωπικα δε το συμπαθησα ποτε, ισως γιατι ενας κολλητος ειχε χαλασει το γονατο του σε ενα σταματημα χαζοπτωση σε φαναρι (ρηξη χιαστου). Σερβις και αναλωσιμα πανω κατω τα ιδια με το στρωμα. Για την αξιοπιστια του στρωματος θα πω τι εχω δει σε διεθνες φορουμ, υπαρχουν ατομα που εχουν κανει 400.000 χλμ με μονο τα βασικα σερβις...εχω δει στρωμα να εχει πεσει σε βαλτο μεσα ολοκληρο, να αδειαζουν τα νερα και να παιρνει μπροστα. Δεν ξερω το μπατζετ σου, αλλα γυρω στα 7500 υπαρχουν και tracer 900. Πολυ καλα φρενα, μοντερνα ηλεκτρονικα, μπολικα αλογα, καλη καταναλωση, συγχρονο μηχανακι. Παντως ογκωδες μηχανακι σημαινει παλιο μηχανακι (εκτος ισως απο το GS). Η ταση πλεον των εταιρειων ειναι λεπτο ελαφρυ μηχανακι με γωνιες,μεταλλικους σωληνες και τετοια χωρις πολλα πλαστικα και αυτο βεβαια με καποιο κοστος οπως μικροτερο τεποζιτο, μικροτεροι αποθηκευτικοι χωροι, δυσκολοτερο σερβις. Η αλλη ταση ειναι σελα ψηλα κοντα στην κορυφη του ρεζερβουαρ, με αποτελεσμα να καθεσαι "πανω" στο μηχανακι αντι για "μεσα" σε αυτο.
  7. H suzuki πρεπει να κανει καποιες σοβαρες αλλαγες, με βασικοτερη τον κινητηρα, ο οποιος κλεινει 20 χρονια ζωης. Καλος και αξιοπιστος, αλλα δε μπορω να παω να αγορασω μηχανακι με τον ιδιο κινητηρα που αγορασα πριν 15 χρονια.
  8. Προσωπικη αποψη, δεν αγοραζω γερμανικα, αλλα αν αγοραζα θα επαιρνα το 1200GS λογω καλυτερης αξιας μεταπωλησης και για περισσοτερη μουρη.
  9. Καλα η Samsung ειναι για σφαλιαρες, τα φτηνα της δεν εχουν καμια προστασια στην οθονη, ραγιζει μια γωνια και μετα γινεται ολη η οθονη μαυρη και αχρηστευεται το κινητο. Ειναι τουλαχιστον κατασκευαστικο προβλημα (αν δεν ειναι εκ του πονηρου). Το επαθα σε ενα J7 που ηταν με θηκη σιλικονης και tempered glass. Πλυντηρια με προβληματικες πλακετες κοκ. Και φυσικα πανακριβα ανταλλακτικα παντα... Υπαρχουν βεβαια και πελατες που το παρατραβανε, θυμαμαι μια 60χρονη που ηθελε να της αντκαταστησουν ενα ζευγαρι ενσυρματα ακουστικα ψειρες, ενω ειχε ξεριζωσει το καλωδιο απο το ενα!
  10. Την παρακαμψη στο καφε 90 τα λαμογια την κλεισανε! (διοδια θηβων) οποτε δεν ισχυει αυτο που γραφει πιο πανω. Εχει κλεισει και το καφε πλεον... Απανταμε λοιπον στη λαμογια με λαμογια (καλυμμενη πινακιδα). Αι σιχτιρ
  11. https://www.protothema.gr/greece/article/893851/polunekro-trohaio-sti-lesvo-treis-neoi-anthropoi-skotothikan-se-metopiki-motosikleton/
  12. Παντα μα παντα πληρωστε και νομικη προστασια με την ασφαλεια. Επειδη υπαρχουν πολλες τετοιες φασεις με ανασφαλιστα , αλλα και διαφοροι το παιζουν μαγκες και κανουν αρνητικη δηλωση. Οποτε τους κυνηγατε χωρις να επιβαρυνεστε με εξοδα δικηγορου.
  13. Πραγματογνωμονας απο την ασφαλιστικη σου περασε να κανει εκτιμηση της ζημιας? Τα ανταλλακτικα δεν αποζημιωνονται στην πληρη αξια τους αν το μηχανακι ειναι 8 ετων , αλλα το 70% συνηθως της τιμης τους ή και λιγοτερο (αυτη ειναι πρακτικη που ακολουθειται στα αυτοκινητα, οπου σου λεει παρε λιγοτερα λεφτα γιατι ειναι παλιο και βαλε ιμιτασιον αλλιως βαλε τα εξτρα φραγκα για καινουρια-στα αυτοκινητα ομως υπαρχουν καλα ιμιτασιον και φτηνα, στα μηχανακια οχι)... Δυστυχως και τα δικαστηρια δεχονται αυτη την απομειωση της αξιας των ανταλλακτικων... Η ασφαλιστικη θα σου αποζημιωσει οτι βγαλει ο πραγματογνωμονας. Και τα χρηματα γυρευε ποτε θα τα παρεις. Καλωσηρθες στη σκατιλα των ελληνικων ασφαλιστικων εταιρειων (παθων προσφατα και εγω)
  14. Αυτο το συμπτωμα (κατω απο το μισο τεποζιτο να ρεταρει) το ειχα οταν ειχα παρει καποια στιγμη νερα απο κακη βενζινη μεσα στο τεποζιτο στο vstrom. Η αντλια ειναι προς τον πατο του τεποζιτου, και μολις κατεβαινε η σταθμη (το νερο επιπλεει) αρχιζαν τα μπουκωματα. Τα τεποζιτα βεβαια τελευταια εχουν περιεργα σχηματα και το να καθαρισεις το τεποζιτο με βενζινη δε θα ειναι ιδιαιτερα ευκολο. Αλλα αν ειναι οντως σωματιδια απο την πλαστικοποιηση, ετσι μονο θα λυθει. Και το μπουκωμα της αντλιας δεν ειναι οτι καλυτερο, μπορει να ζοριστει το μοτερακι και να τα παιξει.