furious99

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    542
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

241 Excellent

Σχετικά με το μέλος furious99

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    VSTROM+TRACER!
  • myBike: Κυβισμός
    650850

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1768 προβολές προφίλ
  1. ΑΝΑΚΛΗΣΗ VSTROM 650 2017-2018 και GSXS750 και GSXR1000 λογικα οι κατοχοι πρεπει να εχουν ενημερωθει ηδη. Αφορα προληπτικη αλλαγη φλατζας αντλιας βενζινης. Παλια αλλα μηπως καποιος δεν εχει ενημερωθει... https://ultimatemotorcycling.com/2018/10/26/suzuki-recalls-v-strom-650-and-gsx-r-motorcycles-potential-fuel-leak/
  2. Το θεμα ειναι η χρηση που θα κανεις, η οποια ακομα και στον ιδιο αναβατη αλλαζει με τα χρονια π.χ. μεγαλωνεις ερχεται οικογενεια τα θεματα ασφαλειας προεχουν αφηνεις τα καγκουριλικια, τα ταξιδια αρχιζουν να σου φαινονται κουραστικα με τη μηχανη, θελει η γυναικα ανεση και να κουβαλησει πραματα μαζι, οποτε σιγα σιγα κυκλοφορεις μονο πολη και κοντινα... Το 160Hp κουραζει μεσα στην πολη, κοστιζει παραπανω κιολας σε συντηρηση, οποτε το χρησιμοποιεις ολο και λιγοτερο, παιρνεις κανα δευτερο μικρο που σε βολευει και σιγα σιγα καταληγεις σκουτερακιας... Οποτε τα μεσα κυβικα και αλογα ειναι η χρυση τομη και εδω περπατησε το tracer και ακολουθουν και οι αλλοι...
  3. Το τακακι το αλλαζεις πρακτικα οταν το δεις να εχει κατεβει στα 2mm περιπου. Αν πιανουν λιγο τα χερια σου και αγορασεις ενα δυναμοκλειδο και μερικα φτηνα υλικα, τα αλλαζεις μια χαρα μονος σου και με καλυτερο τροπο απο τις αρπακωλιες που κανουν οι μαστοροι. Μπορεις να δεις πως σε αυτο το βιντεο του ελληνα DrVstrom: https://www.youtube.com/watch?v=DzoWXdP5Ra0
  4. Κακη στιγμη για αγορα καινουριου μη βιαστεις... Βροχη απο νεα μοντελα απο διαφορες εταιρειες και σοβαρα λιφτινγκ σε παλιοτερα μοντελα... Καλυτερα περιμενε μεχρι αρχες καλοκαιριου για καινουριο... Επισης και τα μεταχειρισμενα θα συμπαρασυρθουν ελαφρα προς τα κατω λογω των αλλαγων στα καινουρια...
  5. Δεν είναι θέμα μοντέλου, είναι η πολιτική της εταιρείας που μένει... Που έγραψα ότι είναι το 800αρι... Όπου λοιπόν δεις κάποιον να την μπαίνει σε κάποιον γιατι αναφερη κάτι που συνέβη, φύγε μακρια... δεν ξέρει τι του γινεται... Όπου δεις εταιρείες να μην αποζημιώνουν βλάβες και να κάνουν την πάπια, φύγε μακρια
  6. Γενικα η ποιοτητα μια και το αναφερεις εχει πεσει μετα την παγκοσμια κριση του 2008, πιεστηκαν οι καταναλωτες, πιεστηκαν και οι εταιρειες και καποια πραγματα ανατεθηκαν σε τριτους κατασκευαστες με χαμηλο κοστος, οποτε ολες οι εταιρειες εκαναν εκπτωσεις. Αγγλια που εχει μπολικη υγρασια βγαινουν προβληματα στη βαφη πιο ευκολα π.χ. τρυπημα στο ψυγειο και σκουριες στην αναρτηση του πρωτου tracer 900, ή σκουριες στο τεποζιτο εξωτερικα του νεου Africa Twin. Πιο επιφοβα ειναι τα πρωτα μοντελα σε τετοιες παιδικες ασθενειες.
  7. Το πρωτο Tracer 900 ναι μπορει να ηταν λιγοτερο βολικο στον αναβατη, λογω πιο οικονομικων/εργονομικων περιφερειακων (ζελατινα,σελα κλπ), αλλα ειναι ενα σκαλι πιο πανω σε πολλα βασικα πραγματα απο ενα tiger 800 2011 - κινητηρας, φρενα (τετραπιστονες), πλαισιο αλουμινιου, tcs κλπ. Καλο χρυσο το Tiger, μας αρεσει να βλεπουμε διαφορα μηχανακια να κυκλοφορουνε, αλλα tracer 900 δεν ειναι... Της Triumph αμαυρωθηκε η φημη της με την ιστορια με τα προβληματικα πιστονια σε καποια μοντελα, και την αρνηση της να καλυψει την πανακριβη αυτη βλαβη. Το καινουριο Tiger 2020 ομως ειναι διαφορετικη ιστορια, τετραπιστονες, και παροτι αρκετα χαμηλοτερη ιπποδυναμη, εκαναν καποιες αλλαγες και απο οτι λενε τα specs εφεραν τη ροπη στα επιπεδα του Tracer (στο οποιο ομως μπορεις με ακραπα και προγραμμα να εκτοξευσεις τη ροπη - δειτε ελληνικο βιντεο με δυναμομετρηση στο youtube), και σε φωτο απο τη θεση του οδηγου μοιαζει με το νεο 1000αρι vstrom.
  8. Στο 12 λεπτο περιπου αναφερει οτι εβαλαν λαστιχακια για να μειωσουν τη μεταδοση των κραδασμων στο τιμονι και στα χερια του οδηγου, γιατι μουδιαζαν τα χερια καποιων αναβατων. Ακουνε τα προβληματα και τα διορθωνουν. Ειδικα το μικρο XR που εβγαλε, θα φαει πολυ κοσμο απο τη Yamaha (που κανει γυφτιες στα περιφερειακα, χαλωντας την οδηγικη απολαυση των αγοραστων)
  9. https://www.motomag.gr/girls-eicma-2019-super-gallery?fbclid=IwAR2MaIwJlL7nGuKI5H3KzjMMVuAUD0q02NMG0_T0Kv7gF40U8sTap2d6KkY
  10. Για την αξιοπιστια του 1000αριου εχει γινει τεστ απο το γερμανικο περιοδικο motorrad στα 50.000 https://www.stromtrooper.com/dl1000a-2014-2016/373833-suzuki-v-strom-1000-endurance-test.html ο λογος που το εβαλα δεν ειναι να δουμε οτι δεν ειχε βλαβες στα 50.000, αλλα οτι υπαρχει αναβατης με παλιο 1000αρι vstrom που εχει κανει 680.000 χλμ χωρις καμια σοβαρη ζημια.
  11. Εξυπνη κινηση απο τη bmw. Παιζει στην ιδια κατηγορια με Vstrom 1050 2020, αλλα δεν ακουμπαει το τρικυλινδρο και ποιο δυνατο Tracer 900.
  12. Ειναι που ειναι το τεποζιτο στο 900 XR απαραδεκτο, σε αυτο εδω ειναι ακομα χειροτερο. 13 λιτρα ανεκδοτο...
  13. Νέο φανάρι, νέα πλαστικά πιο ογκώδη, νέες χούφτες... Είναι teaser video, σε λίγο θα έχουμε την eicma όπου θα ανακοινωθεί επίσημα...
  14. Στα μεταχειρισμενα το φτηνο γενικα ειναι και ακριβο (βλαβες). Επισης κρατανε τιμες γιατι δεν δινουν εδω και 10 χρονια καταναλωτικα οι τραπεζες. Οταν ενα χαζοσκουτερ εχει για πλακα 3-4 χιλιαρικα τα μεγαλα μηχανακια θα κρατησουν τιμη ακομα και τα 15ετιας. Τα GS τα καλα αρχιζουν απο 10χιλιαρο και πανω. Ακριβη σχετικα συντηρηση, για αυτο υπαρχουν πολλα κακοσυντηρημενα. Το Varadero βαρυ και topheavy μηχανακι, το ιδιο ειναι και το στρωμα αλλα ειναι πιο ελαφρυ και μανιτζεβελο. Προσωπικα δε το συμπαθησα ποτε, ισως γιατι ενας κολλητος ειχε χαλασει το γονατο του σε ενα σταματημα χαζοπτωση σε φαναρι (ρηξη χιαστου). Σερβις και αναλωσιμα πανω κατω τα ιδια με το στρωμα. Για την αξιοπιστια του στρωματος θα πω τι εχω δει σε διεθνες φορουμ, υπαρχουν ατομα που εχουν κανει 400.000 χλμ με μονο τα βασικα σερβις...εχω δει στρωμα να εχει πεσει σε βαλτο μεσα ολοκληρο, να αδειαζουν τα νερα και να παιρνει μπροστα. Δεν ξερω το μπατζετ σου, αλλα γυρω στα 7500 υπαρχουν και tracer 900. Πολυ καλα φρενα, μοντερνα ηλεκτρονικα, μπολικα αλογα, καλη καταναλωση, συγχρονο μηχανακι. Παντως ογκωδες μηχανακι σημαινει παλιο μηχανακι (εκτος ισως απο το GS). Η ταση πλεον των εταιρειων ειναι λεπτο ελαφρυ μηχανακι με γωνιες,μεταλλικους σωληνες και τετοια χωρις πολλα πλαστικα και αυτο βεβαια με καποιο κοστος οπως μικροτερο τεποζιτο, μικροτεροι αποθηκευτικοι χωροι, δυσκολοτερο σερβις. Η αλλη ταση ειναι σελα ψηλα κοντα στην κορυφη του ρεζερβουαρ, με αποτελεσμα να καθεσαι "πανω" στο μηχανακι αντι για "μεσα" σε αυτο.