Kostas-MotoLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    13176
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    48

Kostas-MotoLover last won the day on April 20 2017

Kostas-MotoLover had the most liked content!

Πόντοι

9988 Excellent

Σχετικά με το μέλος Kostas-MotoLover

  • Κλάση
    Μην ξερογλείφεστε γατάκια, δεν τρώγομαι με τίποτα!

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Ελλαδιστάν - Χουντιστάν
  • Ενδιαφέροντα
    Μοτοσυκλέττες, αυτοκίνητα, ταξίδια, ιστιοπλοϊα, φωτογραφία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    Tweety

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    XT 550 rebuilt

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6745 προβολές προφίλ
  1. Κλασική Συριζαϊκή τακτική πλήρους διαστρέβλωσης των λεγομένων και της λογικής πραγματικότητας. Επειδή δε σ' έχω για άσχετο και ανεγκέφαλο, το να αλλάζεις τελείως τα γραφόμενα μόνο και μόνο για να διαβάλλεις κάποιον, δε σε τιμάει καθόλου αγαπητέ. Αν έπρεπε να έχω βάλει κόμμα στη λέξη στέγη και όχι στα φώτα για να "μη μπερδευτείς" - αφού ψάχνεστε τόσο κάποιοι να την πείτε - βάζω τώρα το κόμμα παχύ-παχύ και το βγάζω από πιο κάτω και κόψε μου βαθμούς απ' το συντακτικό κε καθηγητά......... Όσο για το ελενίτ (που δεν είδα να σ' ενόχλησε, έψαξες μόνο να βρεις κάτι να διαστρευλώσεις), δεν ξέρεις πως ό,τι βρίσκεται κάτω από ελενίτ, τους καλοκαιρινούς μήνες "βράζει"? Προσπέρασες το σημαντικό για να ασχοληθείς (σκόπιμα) με παρερμηνείες. Και για τη φωτογραφία με τα λάστιχα ριγμένα στο πλάϊ !!!!!!!! - που σίγουρα θα κάνουν κακό στα μάγουλα και στο σκελετό εν γένει - δεν είδα κανείς να σχολιάζει και να παίρνει πίσω τα παλιότερα λεγόμενα ότι οι συνθήκες φύλαξης στις αποθήκες είναι ιδανικές. Αγνοήστε τα φώτα και τα ελενίτ. Εδώ μιλάμε για χοντρή πατάτα. Μούγκα και αβαβά όμως, γιατί καταρρίπτονται τα επιχειρήματα του εκάστοτε παντογνώστη...... που υπερασπιζόταν ότι φυλάσσονται σε τέλειες συνθήκες. Λες και είναι αποθήκες του μπαμπά του. Tip: Το να προσπαθείτε (οι ίδιοι και οι ίδιοι) να προσβάλλετε συνέχεια τα μέλη που δεν ανήκουν σε κλίκες και δε συμπαθείτε, ακόμα και με κακόγουστα τρικ, εκτός του ότι φαίνεται κάνοντας ΜΠΑΜ από μακριά και στον πλέον αδαή, είναι αυτό που έφερε σε αηδία τόσα και τόσα μέλη που κυριολεκτικά εξαφανίστηκαν απ' το mybike, το οποίο έχασε σε λίγες νύχτες την παλιά του αίγλη και ομορφιά. Αλλά δε φταίτε εσείς, φταίνε οι διαχειριστές του φόρουμ που ανέχονται τέτοιες καταστάσεις και δεν ξεχωρίζουν την ήρα απ' το στάρι. Ο ρόλος των απανταχού μπαχαλάκηδων αυτός είναι, να τα κάνουν όλα μπάχαλο. Φιλιά στα μούτρα.
  2. Ωραίος ο Αχιλλέας. Ξύνει γυμνό γόνατο χωρίς να ματώνει.......
  3. Αυτό είναι αλήθεια Γιώργο και παράλειψή μου που δεν το έγραψα. Ευχαριστώ για την υπενθύμιση / υπόδειξη. Ένας από τους λόγους που "κυνηγάω" τα σχετικά φρέσκα (3-4 μήνες ψάχνω) είναι και αυτός. Να μην προλάβουν (ει δυνατόν) να πάθουν ζημιά από κακές συνθήκες αποθήκευσης. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Α, οι ειρωνείες δε συνιστούν επιχειρήματα. Αλλά μερικοί έχουν δώσει δείγματα γραφής εδώ και χρόνια. Δεν περίμενα βέβαια τίποτα καλύτερο από σφουγγαρίστρες..........
  4. Έπεσες διάνα ρε μεγάλε. Έχω χρόνια V-Strom 650, αλλά είχα και για μια 4ετία το CBF 600. Λεπόν. Όπως σου είπαν και τα άλλα παιδιά και συμφωνώ: - το CBF είναι πιο "κα^λιάρικο" σε ήχο λόγω 4κύλινδρου και μπορείς να "παίξεις" με εξατμίσεις για περισσότερη ταύλα, - έχει λιγότερους κραδασμούς λόγω πάλι κυλίνδρων και χαρακτήρα, - είναι για κοντότερους αναβάτες (εμένα που μου ρίχνεις 18 πόντους, το cbf μου έπεφτε γάντι, εσένα δε θα σε βολέψει για χλμ, το διαπίστωσες άλλωστε), - είναι για πιο ανοιχτούς δρόμους και σίγουρα όχι Αθήνα, - στην πόλη με κίνηση το βεντιλατέρ θα βαράει υπερωρίες, - καίει λίγο περισσότερο αλλά όχι τόσο που να αξίζει να το απορρίψεις, - είναι 30 κιλά βαρύτερο (γεμάτο). 250 κιλά έναντι 220 του v-strom. Εσύ όμως με το ύψος σου το κουμαντάρεις πολύ εύκολα, - ξεχνάς το ανέβασμα σε πεζοδρόμια, - πρέπει (αν δεν το κουνάς κάποια διαστήματα) να το βάζεις μπροστά μία φορά την εβδομάδα, γιατί μετά δεν παίρνει μπρος και κολλάει η μίζα, - σε χαμηλές στροφές μέχρι 4.500 περίπου είναι "ψόφιο", μετά ανοίγει και.... πετάει ρόδες Για το ύψος σου και τη χρήση που υπολογίζεις (80% πόλη), σαφώς σωστότερη επιλογή είναι το V-Strom. Για τα φρένα του που είναι σοβαρό θέμα, αν ο πρώην έχει αφήσει τις άθλιες tokico, υπάρχει εύκολη και οικονομική λύση να κάνεις τα φρένα άγκυρες. Το έχω κάνει στο δικό μου και είναι η καλύτερη αγορά που έχω κάνει ποτέ για μοτοσυκλέτα. Έχω γράψει αναλυτικά, δες εδώ: Tip: Αν προτιμάς πάντως το CBF για πιο ροπάτο κινητήρα και πιο εντυπωσιακή κύλιση, φύγε τελείως απ' το 600 και κοίτα μόνο το 1000άρι. Δεν έχει καμμία σχέση σε επιδόσεις και αίσθηση με το 600, είναι άλλο μηχανάκι. Το έχω οδηγήσει και είμαι δηλωμένος και αμετανόητος fan. Οδήγησέ το αν βρεις και θα καταλάβεις τί εννοώ.
  5. Περιέργως, σ' αυτό το θέμα, αν και παλιό δεν έχω γράψει........ Τώρα όμως δε γλιτώνετε. Προσωπικά, δεν ακολουθώ πιστά αυτά που λένε οι λαστιχάδες, γιατί είναι διαπιστωμένο (βλέπε παρακάτω) ότι λένε κάθε φορά αυτό που τους βολεύει, ακόμα και αν αντικρούει ό,τι έχουν πει άλλη φορά σε σένα, ή ακόμα και την ίδια στιγμή σε άλλον. Επιλέγω ελαστικά 3μήνου-6μήνου το πολύ και ποτέ 9+ μηνών. 1) Οι κατασκευάστριες (ξένες) εταιρείες είμαι σίγουρος ότι τηρούν τις απαιτούμενες προδιαγραφές και αποθηκεύουν σωστά τα παραγόμενα ελαστικά τους, έως ότου τα προωθήσουν προς μεταφορά και πώληση ανά τον κόσμο. 2) Οι μεταφορικές εταιρείες (αν δεν είναι οι ίδιες οι κατασκευάστριες που τα μεταφέρουν), αμφιβάλλω αν εφαρμόζουν κατά τη μεταφορά τους τις απαιτούμενες συνθήκες. Μακάρι να έχουν ειδικά διαμορφωμένες νταλίκες. 3) Οι τελικοί αποδέκτες - έμποροι sto Ellada είμαι σίγουρος ότι δεν τηρούν τις προδιαγραφές φύλαξης / αποθήκευσης των ελαστικών. Αυτό το βλέπουμε καθημερινά στα "λαστιχάδικα". Είχα βρει και φωτογραφίες από μεγάλη Ελληνική αποθήκη, όπου ήταν στοιβαγμένα εντελώς ακατάλληλα σε βαθμό κακουργήματος. Δυστυχώς όμως, με την αλλαγή του photobucket οι φωτογραφίες αυτές σβήστηκαν και δεν μπορώ να τις βρώ για να τις ξαναποστάρω, όπως είχα κάνει σε κάποιο σχετικό θέμα του mybike πριν κάποια χρόνια. Έψαξα λοιπόν για νέες (βλέπε παρακάτω). 4) Αυτό που μ' εκνευρίζει όμως περισσότερο στη στάση των λαστιχάδων - και δε θα βαρεθώ να το φωνάζω - είναι η τελείως υποκριτική και εκ διάμετρου αντίθετη στάση τους, αναλόγως του σε ποιά φάση βρίσκονται. Αν δηλαδή καλούνται να σου πουλήσουν νέα λάστιχα, ή να σου αντικαταστήσουν ήδη υπάρχοντα. Έτσι λοιπόν, όταν πρόκειται να πουλήσουν λάστιχα 1+ έτους, σου λένε: "δεν υπάρχει πρόβλημα με την ημερομηνία παραγωγής, με σωστή φύλαξη δεν αλλοιώνονται καθόλου" (ποιός μου την εγγυάται ρε μεγάλε, εσύ στο μαγαζί σου που το χτυπάει ο ήλιος όλη μέρα?). Όταν σε δουν όμως με λάστιχα 4ετίας στο DOT, που εσύ τα φοράς 3 χρόνια πχ, σου λένε: "πρέπει να τ' αλλάξεις, είναι άχρηστα. Δεν έχει σημασία που εσύ τα έχεις 3 χρόνια επάνω, είναι ήδη 4ετίας, αυτό μετράει". Ώπα ρε μεγάλε, ξαφνικά παίζει ρόλο το DOT? Και "κατέστρεψε" τα λάστιχα στην 3ετία? Αν δηλαδή μου είχαν πουλήσει 2ετίας λάστιχα (κατά την άποψή σας άθικτα), στα 2 χρόνια θα ήταν για πέταμα? Δεν αντικρούει η μία θέση την άλλη? Τον τελευταίο καιρό μάλιστα, (λες κι έχουν συνεννοηθεί) έχουν μικρύνει το προσδόκιμο ζωής των ελαστικών και από κει που ξέραμε τα 4 χρόνια ως σημείο αναφοράς για αντικατάσταση, το έχουν κάνει μόνοι τους 3 χρόνια!. Για να τ' αλλάζεις γρηγορότερα. Αλίμονο, κλέφτες θα γίνουνε?...? Στην ίδια λογική, το ίδιο συμβαίνει εδώ και χρόνια με τους χρόνους μεταξύ των service στα αυτοκίνητά μας, βάσει προδιαγραφών του κατασκευαστή. Επειδή λόγω κρίσης ο κόσμος έχει μειώσει τα διανυθέντα χλμ ετησίως, βρέθηκαν κάποιοι συνεργειάδες που σου λένε πλέον "7.500χλμ ή 1 χρόνο", όταν ο κατασκευαστής για το συγκεκριμένο αμάξι, λέει 15.000χλμ ή 2 χρόνια. Αυτές τις δύο τις είχα ποστάρει και τότε σε ανάλογο θέμα. Τις θυμάμαι. Χωρίς τη ζάντα. Με τη ζάντα. Πείτε μου με το χέρι στην καρδιά. Έχετε δει βουλκανιζατέρ να μην έχει κάμποσα λάστιχα ντανιασμένα (χωρίς ζάντα εννοείται) το ένα πάνω στο άλλο? Προσωπικά, δεν έχω δει ούτε ένα. Ακόμα και μεγάλες εισαγωγικές εταιρείες, "αποθηκεύουν" τα προς πώληση ελαστικά με μη προτεινόμενους τρόπους. Δείτε φωτογραφίες που βρήκα τώρα, για να μη μιλάμε στον αέρα. Σωστή αποθήκευση, όσον αφορά τουλάχιστον την τοποθέτηση. Για τις συνθήκες θερμοκρασίας / υγρασίας / φωτισμού, έχω μια αντίρρηση λόγω του Ελενίτ ως στέγη και των έντονων φώτων, που παράγουν επιπλέον θερμότητα τοπικά και ίσως επηρεάζουν τα λάστιχα που είναι ψηλά / ψηλά. Θα μου πείτε: Μην είσαι ψείρας ρε μεγάλε, σιγά τώρα μην επηρεάζουν τέτοιες μικρολεπτομέρειες. Θα συμφωνούσα άνετα μαζί σας, δεν έχω καμμία όρεξη να γίνομαι υπερβολικός. Αλλά δε μίλησα εγώ για "ιδανικές συνθήκες αποθήκευσης ελαστικών". Αυτοί μιλάνε και μας παπαριάζουν το κεφάλι με πράγματα που τάχαμου τηρούν ευλαβικά και πρέπει έτσι να γίνονται (συνθήκες σκότους, συγκεκριμένες και σταθερές τιμές θερμοκρασίας / υγρασίας). Να μη μιλάνε για να μην τους στήνουμε στη γωνία βλέποντας την πραγματικότητα. Γι' αυτά που είναι στους φοριαμούς, οκ (εκτός εκείνου του ξέμπαρκου που είναι πεταμένο κυριολεκτικά πάνω σε άλλα). Για τα άλλα μπροστά-μπροστά, τί έχετε να πείτε? Ειδικά αυτά που τά 'χουν ακουμπήσει με κλίση και πατάνε στο ένα πλευρό...... όλα τα λεφτά! Και ο φωτισμός όμως είναι πάρα πολύ έντονος (θα μπορούσε να είναι και απ' τον ήλιο αν είναι ανοιχτά στο πλάϊ δεξιά), σύμφωνα μ' αυτά που μας παραμυθιάζουν για.... συνθήκες σκότους, αυστηρά ελεγχόμενης θερμοκρασίας / υγρασίας κλπ. Σας φαίνεται εσάς αυτή αίθουσα με αυστηρές προδιαγραφές φύλαξης? Μια αποθήκη από ΕΛΕΝΙΤ????? Πλάκα κάνουμε? Υ.Γ. Πρόσφατα άλλαξα λάστιχα στο αμάξι. Είχα αποφασίσει μεταξύ Bridgestone Turanza T005 & Pirelli Cinturato P7, με την πλάστιγγα να γέρνει αρχικώς στα Pirelli. Πήγα σε μαγαζί που είχα βάλει τα προηγούμενα λάστιχα και είχε μια τετράδα τέτοια Pirelli, με DOT Σεπτεμβρίου 2018, τα οποία είχε ντανιασμένα το ένα πάνω στο άλλο και έξω-έξω στο μαγαζί του, όπου τα χτυπούσε πολύ έντονα ο ήλιος όλη μέρα μέχρι να κλείσει, αλλά και οι εναλλασσόμενες θερμοκρασίες του φετινού χειμώνα / άνοιξης (θεός να την κάνει). Δεν ξέρω βέβαια πόσο καιρό τα είχε εκεί (ούτε που ρώτησα φυσικά, γιατί σιγά μη μου έλεγε αλήθεια), αλλά τα φοβήθηκα και δεν τα έβαλα. (Ήθελα να τα βγάλω φωτογραφία έτσι που τα είχε εκτεθειμένα λες και ήταν για πέταμα, αλλά κώλωσα μη μου την πει). Έφυγα, πήρα τηλέφωνο σε άλλον, παρήγγειλα τα Bridgestone που δεν τα είχε στο μαγαζί του, τα έφερε και τα έβαλα επιτόπου. Όπως λέει και ο Γιάννης (Gooky), είναι συχνά ψυχολογικό το θέμα, αλλά κάποιες φορές μπορεί να είναι και ουσίας.
  6. Σωστά επικαλέστηκε φόρτο εργασίας. Ξέρεις ρε φίλε πόσο χρόνο ήθελε ακόμα για να βάλει στρασάκια σε όλα τα νύχια? (φαντάζομαι είχε σε λίγα κι εσύ πας και την απασχολείς να πούμε). Και με φρεσκοτοποθετημένα στρασάκια, δεν πιάνεις τίποτα μέχρι να στεγνώσουν καλά, γιατί φεύγουν. Νόμος.
  7. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ένα ωραίο σκούτερ. Σε πανέμορφο χρώμα να ευφραίνεται το μάτι. Καλορίζικος Λιάκο ο "εργάτης". Ούτε εγώ πάντως σου τό 'χα, και φαντάζομαι κανείς...... Θα δεις όμως πολύ σύντομα πόσο απαραίτητο θα σου γίνει στην καθημερινότητα. Θα χρειάζεται να το πας για service πχ (εγγύηση γαρ) και θα νοιώθεις στερητικό σύνδρομο μέχρι να το πάρεις.... Βγάλτο και στήριζέ το στους τοίχους! Σαν καθαρόαιμο, ξέρεις εσύ.
  8. Εδώ ξεσπάω? Ευχαριστώ. Τί 'ν αυτό το πράμα φέτος ρε με τον κωλόκαιρο. Έχεις ξεκ^λιαστεί να βρέχεις ρε γ@μ^μένε πο^στόκαιρε, γ@μώ την ύπαρξή σου να πούμε. Τον παίρνεις και γέρνεις από παντού μωρή ξεκ^λιασμένη πο^στρα. Σού 'χει ξεσκιστεί το γκραουλίδι και κατουράς συνέχεια όλο το χειμώνα παλιομο^νόπανο του κερατά. Άντε γ@μ^σου παράτα μας και σήκω φύγε μωρή καριό^οβροχή. Και εικονογραφημένα: Ουφφφφ. Τά 'πα και ξαλάφρωσα λιγάκι......
  9. Α1

    Ώπα-ώπα. Εγώ εμπίπτω στην τελευταία κατηγορία, έχοντας τα παλιά-παλιά, τα ροζ χάρτινα. (Μα πόσο χρονώνε είμαι ο μπο^στης?) Λήγει Φθινόπωρο του 2035 (με έκδοση το '88). Γιατί να πρέπει να το αντικαταστήσω νωρίτερα?
  10. Ναι. Αναλόγως πώς την εννοεί ο καθένας την........ "εμπειρία ζωής" -----> http://www.lifelinehellas.gr/category/εξαφανισθέντες/
  11. Δε μας λυπάσαι καθόλου, έτσι? Αν μπορούσα να ήμουν μαζί σας, έχω την αίσθηση ότι θα πονούσαν τα μάτια μου, γιατί θα προσπαθούσα να μην τα κλείνω σχεδόν ποτέ, για να μη χάσω τίποτα απ' τις υπέροχες μοναδικές εικόνες που έχετε τη χαρά να γεύεστε......... Συνεχίστε να φωτογραφίζετε ανελέητα. Οι φωτογραφίες θα σας βοηθούν και πολύ αργότερα να θυμάστε με λεπτομέρεια τα μέρη που περάσατε.
  12. Ερώτηξη: Άμα σου χαλάσει η μηχανή εκεί πάνω, τί κάνεις? Διαλέγεις βράχο να πέσεις?
  13. Tip: Αν μπορέσω ποτέ να συμμετάσχω, να θυμηθώ να μην μπω στην ομάδα σου.......
  14. Ε, πες και σε μας κάτι ρε φιλαράκ'...... και μετά κατά χειμώνα μεριά, μας ενδιαφέρει να μας πεις την εμπειρία σου αν ζεσταίνει γρήγορα και αν ζεσταίνει και με συννεφιά (όπως λένε για τους σύγχρονους ηλιακούς).