Kostas-MotoLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    13163
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    48

Kostas-MotoLover last won the day on April 20 2017

Kostas-MotoLover had the most liked content!

Πόντοι

9966 Excellent

Σχετικά με το μέλος Kostas-MotoLover

  • Κλάση
    Μην ξερογλείφεστε γατάκια, δεν τρώγομαι με τίποτα!

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Ελλαδιστάν - Χουντιστάν
  • Ενδιαφέροντα
    Μοτοσυκλέττες, αυτοκίνητα, ταξίδια, ιστιοπλοϊα, φωτογραφία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    Tweety

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    XT 550 rebuilt

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6435 προβολές προφίλ
  1. Ναι, μάλλον δε θα γίνεται σε όλα τα είδη και απ' όλα τα μαγαζιά. Αναλόγως της πολιτικής του κάθε μαγαζιού και των "βίτσιων" του εμπόρου. Τα μαγαζιά με είδη κομπιούτερ που αναφέρεσαι μπορεί να μην το δέχονται. Δικαίωμά τους. Το έγραψα ενθυμούμενος αγορά πετρελαίου θέρμανσης ως διαχειριστής πολυκατοικίας, που δε με συμφέρει (ούτε είμαι υποχρεωμένος) να πληρώσω με προσωπική κάρτα επιβαρύνοντας το προσωπικό μου αφορολόγητο, γι' αυτό και κόβουμε αθροιστικές αποδείξεις κατόπιν συνεννόησης και για ό,τι ποσά θέλω. Όμως, γίνεται και για άλλα είδη εκτός πετρελαίου, ενός μόνο αντικειμένου και όχι "άθροισμα λίτρων" όπως το πετρέλαιο. Όπως πχ όταν πήρα μια ντουλάπα αλουμινίου για βεράντα και το έκανα έτσι ακριβώς, σε 3 στάδια και όσο ήθελα εγώ. Και χωρίς να χτυπιέμαι κάτω..... Αν πχ δώσεις σε μαγαζί προκαταβολή 300 για ένα είδος και μετά άλλα 300 για να το πάρεις, γιατί να μη γίνεται? Το "καπάρο", αλλά και η τμηματική εξόφληση είναι αποδεκτές πρακτικές και καθόλα νόμιμες στην αγορά. Γιατί να χάσει την πώληση κάποιος για να μη σου κάνει αυτή τη μικρή χάρη? Η τελική απόδειξη θα αναγράφει εννοείται το συνολικό ποσό, αλλά η πληρωμή του θα αποτελείται / συνοδεύεται από περισσότερες των μία αποδείξεις είσπραξης (από πλευράς μαγαζιού) τοις μετρητοίς. Όλα γίνονται, μην ξεχνάς ότι ζούμε στο Elladistan.
  2. Γ@μηθηκε ο χειμώνας φέτος... 220χλμ Πάτρα - Αθήνα δεν σταμάτησε να βρέχει πάνω από 5λεπτο. Δεν έχω ξαναφαει περισσότερο νερό ποτέ... Fixed. Και μετά απορούν όλοι γιατί είμαστε τρελο-λαός......
  3. Βασικός Νόμος του ΜΗ κορόϊδου για εγχρήματες συναλλαγές: Ποτέ δε βασιζόμαστε σε "αποδεικτικά" του άλλου, αλλά ελέγχουμε εμείς τυχόν καταθέσεις, είτε με ενημέρωση βιβλιαρίου, είτε μέσω web αν έχουμε για το λογαριασμό μας. Μπορούν να γίνουν διαδοχικές καταθέσεις μέχρι ποσού 499 ευρώ, μέχρι κάλυψης του απαιτούμενου ποσού..... elladistan! Παράδειγμα / Συμβουλή: Αν απαιτείται ποσό 1.100 ευρώ, μπορείς να κάνεις πχ 3 καταθέσεις μετρητών 400+400+300 (και όχι 499+499+102, γιατί οι καταθέσεις 499 δίνουν στόχο και θα είναι οι πρώτες που θα ελεγχθούν).
  4. Γατάκι ΚώσταΤ. Έχεις ισχυρό αντίπαλο.......
  5. Κοίτα. Όσο βρίζω τα φρένα της Suzuki, τόσο καλά λόγια μπορώ να πω για τα υπόλοιπα. Ειδικά στα ηλεκτρικά που αναφέρεσαι, όχι απλά δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα (ούτε καν ν' αναβοσβήσει κάτι ρε παιδί μου ν' αγχωθώ στιγμιαία), αλλά ως γνωστόν, ακόμα και η μαμά μπαταρία του is alive!!! μετά από 11 χρόνια και 2 μήνες (αύριο). Υπόψιν όμως ότι ΟΛΑ τα εξαρτήματά της είναι Made In Japan. Ακόμα και η παραμικρή πλεξούδα, ακόμα και το λαστιχένιο λουρί συγκράτησης της μπαταρίας. Για το παράδειγμα που αναφέρεις, ίσως μιλάμε για μια εξαίρεση των εξαιρέσεων και δεν ξέρουμε και τί άλλο μπορεί να παίχτηκε, πχ να εκτέθηκε σε κάποια περιβάλλον ιδιαίτερων συνθηκών υγρασίας και να πείραξε τα συγκεκριμένα μέρη. Από θέμα αξιοπιστίας, είναι κοινώς αποδεκτό ότι το V-Strom έχει αναδειχθεί "σκυλί μονάχο".
  6. Να βγάλουν κέρδος σκοτώνοντας τους αναβάτες!, δεν το βρίσκω και πολύ sic........ Φαντάσου ότι τα φρένα του Yamaha σου - που φαντάζομαι τα θεωρείς μέτρια, αλλά επαρκή - είναι διαστημικά μπροστά σε κείνα των suzuki. Τα φρένα τους Γιώργο δεν είναι ανεπαρκή για υπερβολικούς και απαιτητικούς αναβάτες, είναι γενικώς ανεπαρκή και αναξιόπιστα σε βαθμό κακουργήματος! Έπρεπε να έχεις δοκιμάσει το v-strom μου πριν αλλάξω δαγκάνες. Κάθε φρένο ανάγκης (μη προγραμματισμένο από απόσταση) τερμάτιζε τη μανέτα χωρίς αποτέλεσμα και απαιτούσε ατέλειωτα πατερημά και δεήσεις στον Άγιο Χριστόφορο να βάλει το χέρι του να μην περάσω μέσα απ' το πορτπαγκάζ του προπορευόμενου. (*) Όσο για το swift που γράφω, χωρίς υπερβολή το φρένο του είχε ακριβώς την ίδια αίσθηση και αποτελεσματικότητα στο φρενάρισμα όσο και ο.... συμπλέκτης! Και ο πωλητής / συνοδός στο test, ατάραχος (γλιτώσαμε στούκα καλή, αλλά δεν το πήρε χαμπάρι μάλλον) μου δήλωσε "έτσι είναι το φρένο του, δεν έχει πρόβλημα κύριε". Το αυτοκίνητο είχε ήδη απορριφθεί χωρίς 2η σκέψη εννοείται....... (*) Για να προλάβω σχετικά ποστ, ξεκαθαρίζω ότι η μανέτα ήταν στην πιο σφιχτή θέση, είχε γίνει επανειλημμένως έλεγχος σε δαγκάνες, τρόμπα, τακάκια, σωληνάκια και δεν υπήρχε κανένα δομικό / λειτουργικό πρόβλημα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι κάθησε άνθρωπος απ' το v-strom forum και ασχολήθηκε καιρό για να βρει πατέντες ριζικής βελτίωσης των φρένων, και οι περισσότεροι αναβάτες / μέλη που ήθελαν να κρατήσουν τα μοτόρια τους, έχουν ήδη προβεί σε αντικατάσταση δαγκανών, τρόμπας κλπ. Και αντίστοιχα παράπονα έχω ακούσει για τα περισσότερα μοντέλα της εταιρείας, τρανταχτό παράδειγμα τα (παλαιότερα, για τα νέα δεν ξέρω) hayabusa που δε σταματάγανε....
  7. Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι παίδες, ΜΟΝΟ η Suzukara έχει χοντρό θέμα με τα φρένα. Και στις μοτοσυκλέτες και στα αυτοκίνητα δυστυχώς. Να οδηγείς Swift σε test drive και να κοιτάς απορρημένος το φρένο που έχεις πατήσει, νομίζοντας ότι πάτησες..... συμπλέκτη!!! Αξία ανεκτίμητη να παραμένεις ζωντανός μετά από τέτοια εμπειρία.
  8. Σωστά. καλύτερα να σε πηγαίνουνε σηκωτό.....
  9. Λοιπόν. Κατ' αρχήν η εξέταση του θέματος έχει πολλές παραμέτρους και δικαίως έχεις δίλημμα. Κι εγώ θα είχα στη θέση σου. Αρχικά θα εξέταζα όχι απλώς το θέμα "1.000 ευρώ παραπάνω", αλλά και τί ποσοστό είναι παραπάνω το ένα απ' το άλλο. Διότι άλλο να κοστίζουν 20.000 ευρώ και 21.000 αντίστοιχα, κι άλλο 5.000 και 6.000. Στην πρώτη περίπτωση μιλάμε για μόλις 5% διαφορά, ενώ στη δεύτερη για 20% παραπάνω. Άρα πρέπει να κάνουμε μια εκτίμηση του αν αξίζει 20% παραπάνω συνολικά το Honda έναντι του Sym. 1) Αν δεν τα έχεις τα παραπάνω 1.000 ----> πλάστιγγα σαφώς υπέρ του Sym. 2) Αν τα έχεις αλλά ζορίζεσαι και λίγο ή λυπάσαι να τους τα σκάσεις αν δεν το αξίζουν -----> ακούς την καρδιά σου ή το ρίχνεις κορώνα-γράμματα. 3) Αν σου περισσεύουν και δε θα σου λείψουν κιόλας -----> πλάστιγγα υπέρ του Honda. Οι εποχές που οι "δεύτερες" μάρκες είχαν μεγάλη διαφορά ποιοτικά και συνολικά απ' τις πρωτοκλασάτες, έχουν παρέλθει στη λογική του "και οι τελευταίοι έσσονται πρώτοι" (θεμιττό). Κι εγώ σκούτερ Kymco έχω και δεν έχω κάποιο σοβαρό παράπονο που να με έχει κάνει να μετανοιώσω για την αγορά του (το αντίθετο μάλιστα), πλην αστείων θεμάτων με κάποιες βίδες στα πλαστικά που ξεσφίγγουν κατά καιρούς απ' τους κραδασμούς και κάποια σημεία (πλαστικών πάντα καπακίων) που χάνουν το χρώμα τους πιο εύκολα απ' ότι θα έχανε ένα Honda. Προσωπικά όμως ΔΕ μ' ενδιαφέρει καθόλου, καθώς το έχω καθαρά για εργαλείο και δε θέλω να δίνει και στόχο στα κλεφτρόνια....... Πάμε τώρα γρήγορα και συνοπτικά σε κάποια + και - που μπορώ να σκεφτώ πρόχειρα ανάμεσα στα δύο (μερικά τα υποθέτω από εμπειρία). Honda: + Ποιότητα, μεταπώληση, μπλιμπλίκια (gadget), αραιότερα service. - Τιμή, ιπποδύναμη, κόστος ανταλλακτικών, στόχος στα κλεφτρόνια. Sym: + Τιμή, ιπποδύναμη, κόστος ανταλλακτικών, λιγότερο αγαπητό στα κλεφτρόνια. - Gadget, ποιότητα, μεταπώληση, συχνότερα service. Σημειώσεις επ' αυτών: - Η διαφορά στην ποιότητα (όπως είπα και παραπάνω) θεωρώ ότι πλέον είναι πολύ μικρότερη απ' ότι παλιότερα και ίσως σχεδόν αμελητέα. Δεν ξέρω δηλαδή αν αξίζει το +20% - Από τα επιπλέον μπλιμπλίκια που αναφέρεις για το Honda, προσωπικά θα μου άρεσε η εύκολη ρύθμιση της ζελατίνας, αλλά το κλειδί εξ' αποστάσεως δεν θα το ήθελα καθόλου! - Το κόστος ανταλλακτικών που μάλλον θα είναι λίγο (ή περισσότερο) υψηλότερο στο Honda, πιθανώς να αντισταθμίζεται από τα αραιότερα service που επιβάλλει ο κατασκευαστής έναντι του Sym. Οπότε παίζει και να πηγαίνει <μία η άλλη>. - Η διαφορά ιπποδύναμης και επιδόσεων γενικά, όταν είναι σημαντική, θα παίζει σημαντικό ρόλο στην πορεία, τόσο για την ευχαρίστηση, όσο και για την ασφάλειά σου. - Το να μην είναι αρεστό στα κλεφτρόνια (όπως δυστυχώς κυνηγάνε τα επώνυμα και δη τα Honda), για μένα παίζει σημαντικό ρόλο ηρεμίας και γι' αυτό προτίμησα Kymco. Μάλλον θα σε μπέρδεψα περισσότερο, αλλά ίσως παρέθεσα κάποιες παραμέτρους που δεν έχεις εξετάσει και να σε βοηθήσω. Προσωπικά θα έβαζα ένα ταβάνι στο ποσό που θα έδινα (πάντα βάζω εκτιμώντας πόσο αξίζει να δώσω για κάτι που χρειάζομαι) και μάλλον θα έγερνα προς Sym μεριά. Με το καλό ό,τι κι αν επιλέξεις.
  10. Τζάκι

    Παίρνω το κοντομάνικο και το σορτσάκι μου και σού 'ρχομαι....
  11. Τζάκι

    Στα λέγαμε όλοι. Και με τσάμπα ξύλα, είναι επενδυσάρα, όχι απλή επένδυση.
  12. Συμφωνώ. Αυτό που με τρομάζει, είναι πόσοι θα μένανε ζωντανοί σ' αυτόν τον πλανήτη.................. Ούτε ταξί δε θα γεμίζανε............
  13. Χρόνια Πολλά και προπάντων Καλά σε όλους τους Γιάννηδες..... αυτούς με τα 2 "ν". (ksino, ξεκίνησα να πάρω τηλέφωνο, αλλά διαπίστωσα ότι έχω χάσει το τηλέφωνό σου, την τεχνολογία μου μέσα......)
  14. Ρε μαλακοσβούρη ψηλέ, όλο φασαρία κάνεις να πούμε..... (Καλή Χρονιά κατ' αρχήν με Υγεία), το έχει ο pappous vatraxos.