Kostas-MotoLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    13097
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    48

Kostas-MotoLover last won the day on April 20 2017

Kostas-MotoLover had the most liked content!

Πόντοι

9868 Excellent

Σχετικά με το μέλος Kostas-MotoLover

  • Κλάση
    Μην ξερογλείφεστε γατάκια, δεν τρώγομαι με τίποτα!

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Ελλαδιστάν - Χουντιστάν
  • Ενδιαφέροντα
    Μοτοσυκλέττες, αυτοκίνητα, ταξίδια, ιστιοπλοϊα, φωτογραφία

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    Tweety

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    XT 550 rebuilt

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

5464 προβολές προφίλ
  1. Ρε φίλε, αυτά είναι απ' τη Χρυσή Κασετίνα του mb. Ό,τι ζητήσει ο αγαπημένος μου Δημήτρης, είναι εντολή. Ιδού: http://www.mybike.gr/profile/15821-worshipper_jesus/content/ Απολαύστε υπεύθυνα.......
  2. Βασίλειε (worshipper_jesus), εσύ? (Ζήσαμε μεγάλες στιγμές εκείνον τον Αύγουστο του 2010)
  3. Να έχεις ένα κοινότυπο ταπεινό V-Strom που δεν το θέλει κανείς, ούτε καν για ημερήσιο νοίκι....... Αξία ανεκτίμητη !
  4. Πάρε το 150άρι..... Δε θα έχεις τρελές διαφορές, αλλά λίγο πιο άνετα θα είσαι. Αν δε σου φτάσει ούτε αυτό, πάρε T-max.
  5. Όσον αφορά τον tweety -Σχεδόν 47.000 χλμ έχει. - Όχι, δεν έχει χρειαστεί να τη φορτίσω. Έχω συντηρητή, αλλά και να τον χρειαστώ δεν έχω τελείως private χώρο στο γκαράζ για να τον αφήσω συνδεδεμένο. Αυτό που θα μπορούσα να κάνω (αν χρειαστεί) είναι να βγάλω τη μπαταρία απ' τη μηχανή και να τη βάλω στο συντηρητή κάπου στο σπίτι. - Το χειμώνα και όταν ξέρω ότι δε θα το κουνήσω για αρκετές μέρες, βγάζω το θετικό πόλο. - Έχει τύχει να το αφήσω μέχρι και 2,5 μήνες ακούνητο (ΜΕ συνδεδεμένη τη μπαταρία) και πήρε μπροστά με την 1η !!! - Έχω βάλει και βολτόμετρο πάνω να παρακολουθώ την "υγεία" της. Μέχρι στιγμής duracell. Υ.Γ. Σημαντικές παράμετροι: - Το μηχανάκι φυλάσσεται σε κλειστό υπόγειο γκαράζ με "σταθερές" θερμοκρασίες σε σχέση με το να ήταν έξω στο δρόμο. Επιπροσθέτως είναι και κουκουλωμένο για να μη συναχώνεται. - Δεν έχει ηλεκτρονικά καλούδια που τρώνε μπαταρία (immobilizer, εγκεφάλους, traction control κλπ). - Δεν έχει συναγερμό συνδεδεμένο στη μπαταρία, αλλά εξωτερικό με δική του μπαταρία. (extra συναγερμός εγώ = τσοπανόσκυλο: ΓΑΒ-ΓΟΥΒ). Όσον αφορά το σφούτερ - Έχει 40.000 χλμ + - Δεν έχει χρειαστεί να φορτίσω ούτε τη δική του (μαμά) μπαταρία. - Δεν έχω αποσυνδέσει ΠΟΤΕ τη μπαταρία. (Έχει και πιο δύσκολη πρόσβαση απ' ότι στον tweety, αλλά δε χρειάστηκε άλλωστε αφού ο εργάτης δουλεύει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ σχεδόν χειμώνα-καλοκαίρι, εκτός των ημερών που λείπω με άδεια). Γενικά το σφούτερ είναι σε μόνιμη επιφυλακή. - Φυλάσσεται κι αυτό στο υπόγειο γκαράζ, δίπλα στον tweety και το skoda για να τα λένε μεταξύ τους. Εννοείται ξεκουκούλωτο, τί σόϊ readiness θα ήταν άλλωστε? - Δεν του έχω κάνει τίποτα απολύτως από φροντίδα (ούτε τους πόλους δεν έχω κοιτάξει μήπως θέλουν κανά καθάρισμα, καθώς βρίσκεται κάτω απ' το πάτωμα και σίγουρα παίρνει νερά & χώματα απ' το δρόμο).
  6. Δεν έχετε λάβει ειδοποίηση για εξόδιο ακολουθία για τον απλούστατο λόγο ότι ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ μαμά μπαταρίες σε σκούτερ και tweety ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ και τον κόσμο κυριεύουν..... 7,5+ χρόνια στο σκούτερ / 10,5 !!! χρόνια στον tweety Απίστευτο κι όμως αληθινό!
  7. CB 500 X

    Που να δεις από μπαταρία...... Τέλη Νοεμβρίου έκλεισε 10ετία η (μαμά) μπαταρία στο V-Stromi και συνεχίζει ακάθεκτη χωρίς σημάδια ότι πάει για τα κυπαρίσσια. Υ.Γ. Ξέρει κανείς τηλέφωνο των Ρεκόρ Γκίνες να τους ειδοποιήσω νά 'ρθουν κατά δω?
  8. Μόλις την περασμένη Δευτέρα έκανα το κομμάτι Τρίκαλα - Καλαμπάκα - Γιάννενα και πίσω (βράδυ), με αμάξι όμως. Ο δρόμος: 20 χλμ Τρίκαλα - Καλαμπάκα είναι μια ευθεία (πιο ευθεία πεθαίνεις), Καλαμπάκα - Κόμβος Παναγιάς άλλα 65 χλμ επαρχιακός σφιχτός, αλλά όχι απ' τα πρώτα χλμ από Καλαμπάκα όπου είναι πιο ανοιχτές καμπές και κάμποσες ευθείες με καλή ορατότητα για προσπέρασμα. Όπως λέει και ο japanofilos παραπάνω, έχει μπόλικο νταλικομάνι (μέρα-νύχτα μάλιστα) και θέλει προσοχή από τυχόν μουρλούς που δεν έχουν υπομονή και μπορεί να περάσουν νταλίκα σε κλειστή στροφή χωρίς ορατότητα! (είδα έναν μπροστά μου, τελείως ηλίθιος και ευτυχώς που δεν ερχόταν κανείς απέναντι). Μετά έχει Εγνατία, χωρίς βενζινάδικα μέχρι Γιάννενα τουλάχιστον που μπήκα εγώ, και νομίζω συνεχίζει μέχρι Ηγουμενίτσα αν θες. Αν πετύχεις καλή μέρα με ζέστη, η διαδρομή Καλαμπάκα - Κόμβος Παναγιάς (εκεί μπαίνεις Εγνατία) είναι ταμάμ για μηχανή. Τόσο που στενοχωριόμουν που ήμουν με το τουτού, αν και μια χαρά απολαυστικός χιλιομετροφάγος είναι το καημένο. Εννοείται όμως πως με μηχανή πρέπει να έχεις καλό εξοπλισμό και να ντυθείς έξυπνα, δηλ. να καλύψεις τα όποια "κενά" να μην εισβάλλει κρύο από οπουδήποτε, γιατί εξαπλώνεται γρήγορα στο σώμα και σε καταβάλλει. Κοίτα ν' αποφύγεις τη νύχτα στο επαρχιακό κομμάτι, διότι εκτός του ότι θα είσαι στο απόλυτο σκοτάδι με ότι συνεπάγεται αυτό για ορατότητα και ψυχολογία οδηγού δικύκλου σε τέτοιες συνθήκες, η υγρασία θα είναι μάλλον στανταράκι σε όλη τη διαδρομή και θα την κάνει επικίνδυνη και πιο χρονοβόρα. Πέριξ του Μετσόβου στην Εγνατία είχε ψιλόβροχο, την ώρα που Γιάννενα και Καλαμπάκα / Τρίκαλα ήταν χαρά Θεού, αν σου λέει κάτι..... Γενικά εκεί πάνω στα βουνά τη βρόχα να την έχεις στο μυαλό σου ως σοβαρό ενδεχόμενο. Απ' όπου κι αν πας, καλό ταξίδι και καλές γιορτές.
  9. Ε ναι ρε φίλε, καμμία σχέση με την αγγελία.
  10. Ναι, αυτούς εννοώ που φαίνονται στις φωτό. Τρώγονται τα τακάκια ανομοιόμορφα μειώνοντας (φαντάζομαι) την αποτελεσματικότητα των φρένων. Δεν είμαι ειδικός να σου πω σε ποιά φάση πρέπει να αλλαχθούν, θα σου πουν άλλοι γι' αυτό. Φίλε μου, δεν του είπα πάνε πάρτο. ΌΛΑ θέλουν καλό έλεγχο πρώτα από άνθρωπο που γνωρίζει τί να κοιτάξει (και αυτός σίγουρα δεν είμαι εγώ). -2 βάλε μου, γιατί απ' τις φωτογραφίες σιγά μη διακρίνω και πολλά. Είμαι και ολίγον μύωψ ξέρεις.
  11. (Γιώργο), το "στοίχημα" ήταν ένα ακραίο μέσο για να καταδείξει σε όλους ότι ΔΕΝ ορίζουν μόνο τα λεφτά τις επιλογές μας, αλλά και τα γούστα και οι ανάγκες μας, όπως και η γενικότερη "φιλοσοφία" του καθενός (πχ να μη χτυπάει στο μάτι και του το κλέψουν, να του μείνουν για άλλες δραστηριότητες ή ανάγκες κλπ). Και ανάλογα του χαρακτήρα, μπορεί να υπερισχύσει μόνο ένας παράγοντας / κριτήριο, ή συνδυασμός περισσοτέρων και με διαφορετική βαρύτητα. Γιατί πρέπει ντε και καλά να υπάρχει ως κριτήριο μόνο το 1ο? Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Όσο για τη συντήρηση που λες ότι θα κολλήσει κάποιος, σου απάντησαν και οι άλλοι από κάτω και με κάλυψαν. Το κόστος συντήρησης δε διαφέρει τόσο μεταξύ όλων (εκτός κι αν κάποιο βγάζει συνέχεια βλάβες και ακριβές), οπότε δεν είναι θέμα. Στις περιπτώσεις βέβαια που κάποιος έχει ίσα-ίσα το ποσό αγοράς και μπορεί πχ να είναι άνεργος, ε τότε έχεις δίκιο μεν, αλλά εδώ μιλάμε για βλακεία. Και τη βλακεία θα την κάνει κάποιος σε ο,τιδήποτε, όχι μόνο στην αγορά μηχανής. Όπως γράφει ο Ksino λίγο παραπάνω πως "ήταν ένα ατυχές παράδειγμα εκ μέρους μου και το ξέρω κι ο ίδιος", η 1η σκέψη μπορεί όντως αυτό να δείχνει. Διαβάζοντας όμως το ποστ αμέσως παρακάτω, βλέπεις πως ούτε αυτό το ακραίο παράδειγμα - παρεπιπτόντως, κανείς δε σκέφτηκε αν μπλοφάρω και απλά ήθελα να ταρακουνήσω νερά / απόψεις - δεν ήταν ικανό για να καταλάβουμε όλοι την 1η παράγραφό μου εδώ. Έτσι λοιπόν, διατηρώ ακόμα πολλές επιφυλάξεις για το κατά πόσο "ατυχές" ήταν το παράδειγμα.......... και μόνο το ότι προκάλεσε τόση βαβούρα, εμένα μου (απο)δεικνύει πολλά. Όπως και το ότι - ω του θαύματος - έγινα ξαφνικά εγώ τώρα ο ποζεράς!!!, και οι άλλοι ταπεινοί!!! Δεν ξέρω ποιός πέφτει σε τέτοιες λούμπες, όποιος θέλει ας πέφτει. Ηλία, μέχρι την προτελευταία παράγραφο συμφωνώ και λες ουσιαστικά ότι κι εγώ. Ότι υπάρχει και το τί θέλω εκτός του μπορώ. Και αυτό με το Περιστέρι είναι πολύ σωστό και εύστοχο. Στην τελευταία παράγραφο όμως μου τα χάλασες. Η φιγούρα φίλε προϋποθέτει ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ, κι εγώ έχω αποδείξει πράγματα, είτε αρέσει είτε όχι. Το ότι μεταβιβάζεται σε μένα τώρα ο χαρακτηρισμός ποζερά (βολικό, έτσι?) μ' ένα μεταχείρω V-Strom, ένα σαραβαλάκι σκούτερ Kymco, ένα επίσης μεταχείρω Skoda κι ένα κινητό Nokia 3110c άλλης εποχής, χρήζει κάποιας εξήγησης νομίζω........ σκέψου το λίγο, δεν κολλάει....... "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλλέτω" (ή μπαλέτο αν προτιμάς). Σωστά το λες, αλλά δράττομαι της ευκαιρίας να σου θυμίσω ποιός ήταν ο συντάκτης του θέματος κατά των Χόνδα πριν κάμποσο καιρό(?) Έστω κι αν ξεκίνησε για πλάκα, ξέρουμε όλοι πως εξελίχθηκε και πόσο αναμενόμενο ήταν. Οι κόντρες αυτές λοιπόν, θεωρώ (ταπεινή μου άποψη πάντα) ότι ξεκίνησαν τότε από κείνα τα θέματα που ανοίχτηκαν (για πλάκα έστω ξαναλέω) και "οπαδοποίησαν" τα μέλη δημιουργώντας στρατόπεδα. Είχα γράψει από τότε την αντίρρησή μου στην ύπαρξή τους αν θυμάσαι - όποιος ψάξει θα το βρει - αλλά δεν εισακούστηκα. Μήπως τώρα πια με το μπάχαλο που έχει γίνει γενικώς μεταξύ των μελών του mb, δικαιώνομαι? Μήπως είναι μια καλή ευκαιρία να καταλάβουμε ΟΛΟΙ τα λάθη μας και να γυρίσουμε το καράβι αλλού? Αφού όλοι στενοχωριόμαστε με το πώς έχουμε γίνει εδώ μέσα και όλοι θυμόμαστε πόσο καλή παρέα κάναμε όλοι με όλους. Και κατά βάθος ξέρουμε ότι δεν έχουμε να χωρίσουμε ΤΙΠΟΤΑ απολύτως. Μ' αρέσεις. Πόσο δίκιο έχεις......
  12. Θα μου επιτρέψετε να βοηθήσω ως γνωστός ΣιΜπιΕφολόγος, έτσι? Γιώργο, δεν ξέρω πότε πρωτοέβγαλε άδεια το συγκεκριμένο (θέλει προσεκτικό έλεγχο για τυχόν ματσακονιά), όμως ξέρω 100% ότι το ασημί έβγαινε μόνο το 2006 (1η χρονιά κυκλοφορίας του CBF1000 μαζί με το μαύρο και ένα πράσινο-λαδί που δεν κυκλοφόρησε σχεδόν καθόλου) και είναι λίγο χλωμό να μην είχε πουληθεί έως το 2013. Και έτσι να έγινε (ξαναλέω κατάχλωμο), ένα μηχανάκι ακούνητο για 7 συναπτά έτη, συνήθως εμφανίζει διάφορα αν δεν έχει προσεχθεί πριν κυκλοφορήσει. Όπως πχ να αλλαχθούν ΟΛΑ τα υγρά (συμπεριλαμβανομένης και της ελάχιστης ίσως βενζίνης που μπορεί να έχει μέσα) του ΠΡΙΝ βγει στο δρόμο (συμβουλές που δόθηκαν και σε μένα από γνώστη όταν κοιτούσα στοκ). Σε αντίθετη περίπτωση, δυσλειτουργίες στο tps και γενικά κομπιάσματα και τέτοια είναι συνήθη φαινόμενα (το έπαθε συμφορουμίτης και βρήκε άσχημο μπελά). Ως 1ο μοντέλο λοιπόν και 10ετίας ουσιαστικά, τα 4500 είναι ΠΟΛΛΑ για το συγκεκριμένο. Προσωπικά θα το προσπερνούσα με βήμα ταχύ. Θα έπρεπε να είναι στα 3500, max 3700 αν είναι ΠΕΝΑ. Γενικά έχω προσέξει ότι οι της επαρχίας ζητάνε τη μάνα τους και τον πατέρα τους σε τιμές, συχνά τελείως έξω απ' τη λογική. Μου έχει τύχει να δω μέχρι και ακριβότερο σε μεταχειρισμένο απ' ότι για καινούργιο στοκ!!! Οι φωτογραφίες είναι πολύ θολές ώστε να είναι κατατοπιστικές με την 1η ματιά. Θέλει επιτόπου έλεγχο από κάποιον που ΝΑ ΞΕΡΕΙ. Οι λαιμοί των εξατμίσεων είναι καρακαμμένοι, δείγμα ότι έχουν δουλέψει αρκετά και ίσως τα χλμ να είναι στην πραγματικότητα πολύ περισσότερα. Για το θέμα αυτό πρέπει να ελεγχθούν κι άλλα πράγματα επάνω ώστε να βγει ασφαλές συμπέρασμα. Τέλος, ως μηχανάκι κινούμενο (ίσως και παρκαρισμένο) κοντά σε θάλασσα, θέλει ένα μάτι περισσότερο για τυχόν σκουριές. Γενικά όσα είναι σε νησιά θέλουν πολλή προσοχή. Αν δεν έχεις θέμα με χρώματα, κοίτα κι αυτό: https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/10065919/ όντως μοντέλο '08, που φαίνεται περιποιημένο και σχεδόν ένα χιλιάρικο κάτω. Επίσης: https://www.car.gr/10774884-honda-cbf-1000-abs Μοντέλο '07 και όχι '06. Οι δισκόπλακες μπροστά έχουν κάνει δόντια. Τσιμπημένο λίγο κι αυτό στην τιμή μια και από προίκα δεν έχει τίποτα πλην του συναγερμού (ίσως τα πουλάει χώρια, πολλοί το κάνουν αν έχουν extraδάκια), αλλά εκ πρώτης όψεως δείχνει καλή. Και ωραίο χρώμα, ίσως το ομορφότερο γι' αυτό το μοντέλο. (Τα μαύρα δεν τα κοίταξα καν για να σου πω μια γνώμη. Δε μ' αρέσει γενικά το μαύρο και αρνούμαι να το δω).
  13. - Βλέπε μόνο και λίγο το παιδί, μην ξεχνιέσαι..... - Ε, μα, πώς αλλιώς να δώσεις να καταλάβουν ότι υπάρχει και θέμα γούστου / προτεραιοτήτων για κάθε άνθρωπο ρε γμτ και δεν είναι όλα για το θεαθήναι? Αυτή η καραμέλα πως "όλοι θα το ήθελαν και όσοι δεν το έχουν πάρει είναι γιατί απλά δεν μπορούν" έγινε λίγο αηδία, δε νομίζεις? Συμπεραίνω βέβαια ότι εσύ μου το λες επικριτικά, αλλά δυστυχώς μερικές φορές πρέπει να τα λες και λίγο αλλιώς για να σε καταλάβουν. Αν και απ' ότι είδα, ούτε έτσι πέτυχε. Άμα υπάρχει εμπάθεια πίσω απ' τις κάμερες, επισκιάζονται όλα. Χαρακτηρίστηκα και φιγουρατζής από πάνω. Δε με πειράζει όταν λέγονται από ανθρώπους που δε με ξέρουν καν, και απ' ότι καταλαβαίνω δεν έχουν και κληρονομικό χάρισμα να κρίνουν χαρακτήρες. Keep misunderstanding.