st3li0s

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3294
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

st3li0s last won the day on June 29 2012

st3li0s had the most liked content!

Πόντοι

1624 Excellent

Σχετικά με το μέλος st3li0s

  • Κλάση
    Ήρεμη Δύναμη!
  • Γενέθλια 03/25/88

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    st3li0s@yahoo.gr

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FJR
  • myBike: Κυβισμός
    1300

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2760 προβολές προφίλ
  1. Για κανένα λόγο δεν θα έδινα λεφτά για urban/touring μπότα μοτοσυκλέτας... Ειδικά το Goretex στο παπούτσι πάει άκλαφτο πολύ πιο σύντομα από ότι στον υπόλοιπο ρουχισμό, και αυτό διότι οι επιφάνειες τσακίζουν πιο συχνά από τον υπόλοιπο ρουχισμό... Προσωπικά πήγα κατευθείαν σε εναλλακτικό άρβυλο για γεωργική/κυνηγετική φάση...διακριτικό...όμορφο...συμμαζεμένο και ουσιαστικά πλήρες αδιάβροχο αφού έχει εξωτερικό κέλυφος από τεφλόν/καοτσούκ μέχρι και πάνω από τον αστράγαλο και από εκεί και πάνω ύφασμα cordura με καλή αντίσταση στην βροχή το οποίο μπαίνει κάτω από το παντελόνι ούτως ή αλλιώς και πολύ καλή επένδυση από μέσα...τσίμπησα και 1 ζευγάρι κάλτσες goretex και τελείωσε η μπουγάδα... Τώρα, αν είσαι ιδρωτίλας στην καλή βροχή θα παπαριάσεις ούτως ή αλλιώς ότι και να φοράς...στην μέτρια βροχή απλά θα είσαι εντάξει... Αν δεν είσαι ιδρωτίλας σαν και μένα θα είσαι πένα... TRAZERAS NEOMED
  2. Περιοχή δεν μας είπες...
  3. Καλή Χρονιά! Εύχομαι υγεία, πολλή ποιότητα, αντίληψη, ενσυναίσθηση, πολύ στοχασμό, πολύ διαλογισμό με τους εαυτούς μας πάνω ή κάτω από την μοτοσυκλέτα. Όλα τα παραπάνω θα επιφέρουν την προσοχή, το σωστό περπάτημα ως πεζοί, τον σωστό μοτοσυκλετισμό και άρα ασφαλείς βόλτες, και την σωστή οδήγηση ως αυτοκινητιστές.
  4. Αυτό που έκανα σήμερα ήταν να κλείσω ραντεβού για αλλαγή καδένας + τεντωτήρα...στα 61.000χλμ και με έτσουξε λίγο...Χριστουγεννιάτικο!
  5. Δεν είπα αυτό! Ομολογουμένως το δισκόφρενο σαν σύστημα είναι πιο αποδοτικό από το ταμπούρο. Στο σωστό φρενάρισμα και το πόσο σωστά θα σταματήσει η μοτοσυκλέτα εμπλέκεται το στήσιμο της ίδιας της μηχανής, οι αναρτήσεις και φυσικά το σύστημα πέδησης(ταμπούρο/δισκόφρενο). Προφανώς εμπλέκεται και η ικανότητα του αναβάτη, αλλά το ξεχωρίζω και εξετάζω την πέδηση μόνη της. Αν όπως είπα δούμε το μπροστινό σύστημα του Townmate που είναι κούτσουρο (ντιπ ρε παιδί μου δεν βυθίζει και δεν αποσβαίνει τίποτα) η επιλογή του ταμπούρου για την μαμά Yamaha ήταν ορθή για τα τότε δεδομένα. Αν τώρα πας και βάλεις δισκόφρενο στο υπάρχουν κούτσουρο σύστημα κάνεις το σύστημα απόλυτο, που αυτό σημαίνει ότι αν τσιμπήσεις το φρένο παραπάνω θα φας τα μούτρα σου. Άρα για να απαντήσω, το δισκόφρενο είναι μια χαρά όπως και το ταμπούρο είναι μια χαρά, στα συστήματα πέδησης που τους πρέπει. Δεν έχει να κάνει μόνο με τις ταχύτητες που αναπτύσσονται, αλλά με τους συνδυασμούς πέδησης που έχει το κάθε μηχανάκι. Πολλά 50άρια/125αρια έχουν συνδυαστικό σύστημα πέδησης μπρος/πίσω. Τέλος, αν πέσεις θα πέσεις σε χαμηλές ταχύτητες τσιμπώντας το φρένο παραπάνω. Στις υψηλές ταχύτητες κανένα φρένο δεν κοκκαλώνει γιατί η δύναμη της ορμής είναι μεγαλύτερη από την ικανότητα του φρένου να γίνει απόλυτο.
  6. Το να βάλεις δισκόφρενο σε σύστημα με ταμπούρο χωρίς στοιχειώδη ανάρτηση από την μάνα του, σε συνδυασμό με την παντελή απουσία στησίματος του παπιού ώστε να δουλεύει σωστά το μπροστινό είναι πολύ επικίνδυνο. Με λίγα λόγια τα ταούνια είναι που είναι κούτσουρα, αν βάλεις και δισκόφρενο σε ένα δυνατό φρενάρισμα θα διπλώσεις και θα πέσεις... Η γνώμη μου είναι να κάνεις υπομονή και να πάρεις κάποιο καλύτερο μηχανάκι...
  7. Γεια σου Νέος Πόσα λεφτά διαθέτεις πάνω-κάτω?
  8. Ε τι, θα πάρω καινούργιο κιτ ξανά μανά με τσιγκέλια μέσα, μακαρόνια και αμπούλες? Ηλία έχω κιτ επισκευής ελαστικών, απλά μου τελείωσαν οι 3 αμπούλες που έχει μέσα, γι'αυτό και ψάχνω. Μάλλον θα καταλήξω στις 30άδες από ebay...
  9. 1,534€/lt 19,55lt 30€ 329χλμ 6,07lt/100χλμ ±180χλμ/ώρα
  10. Ναι αλλά με σπείρωμα. Αυτά χωρίς σπείρωμα που τα χρησιμοποιούν στο Airsoft είναι φθηνά. Με σπείρωμα που χρειαζόμαστε εμείς δεν υπάρχουν φθηνά (2-2,5€). Τα 16g να φανταστείς τα βρίσκω σε πολύ ψαγμένα ποδηλατάδικα με 3€. Ναι στο σπείρωμα, όχι στα g? 88g? Δεν θέλεις στην μοτοσυκλέτα τόσα g σε μία αμπούλα, οπότε δεν κάνει.
  11. Αμπούλες με σπείρωμα (CO2 Threaded Cartridge) που στα διάλα θα βρούμε εντός Ελλάδας? Που να μην κοστίζουν 3-4€/τεμάχιο όμως !!! Έχω φάει τον τόπο να βρω φθηνά και δεν μπορώ...
  12. Το ότι η μοτοσυκλέτα είναι μικρή σε σχέση με το αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι θα μανουβράρει η μοτοσυκλέτα συνεχώς και θα βρίσκει λύσεις. Αν σε έκλεισαν είναι παράβαση. Η στάθμευση και η στάση γίνονται με τα οχήματα παράλληλα στο κράσπεδο του πεζοδρομίου. Το ότι εμείς παρκάρουμε κάθετα και ανάμεσα από τα αυτοκίνητα το κάνουμε με την καλή μας την καρδιά για να μην καταλαμβάνουμε χώρο. (Αν μπορώ να παρκάρω παράλληλα θα το κάνω και ας με πουν ότι θέλουν)
  13. Δεν έχω δοκιμάσει τα παραπάνω αλλά τσίμπησα για καθαρά touring χρήση το σετ Nordcode Adventure Evo. Εσένα εφόσον σε ενδιαφέρει το commuting δες τα παρακάτω της ίδιας εταιρίας: ( https://www.motomarket-shop.gr/eksoplismos-anabath/endysh/pantelonia )
  14. Α-ΠΙ-ΣΤΕ-ΥΤΑ ΡΟΥ-ΧΑ Είπα να κάνω μία γερή αναβάθμιση γιατί είχα πολλά χρόνια να κάνω (10 χρόνια) και επέλεξα να στηρίξω κάτι ελληνικό και νομίζω θα τα πάμε καλά γιατί φαίνονται πολύ στιβαρά ρούχα. Η εφαρμογή τους για τον σωματότυπο μου (1.82m, 70kg) και με κανονική σιλουέτα είναι άκρως απολαυστική. Εγώ με τα παραπάνω χαρακτηριστικά επέλεξα το μπουφάν σε M και το παντελόνι σε L. Η κοπελιά (1.75m, 65kg) με κανονική σιλουέτα επέλεξε μπουφάν M και παντελόνι XL. Nordcap Adventure Evo Grey Nordcap Adventure Evo Grey Nordcap Adventure Evo Lady Grey Nordcap Adventure Lady Grey