st3li0s

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3308
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

st3li0s last won the day on June 29 2012

st3li0s had the most liked content!

Πόντοι

1642 Excellent

Σχετικά με το μέλος st3li0s

  • Κλάση
    Ήρεμη Δύναμη!
  • Γενέθλια 03/25/88

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Yahoo
    st3li0s@yahoo.gr

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FJR
  • myBike: Κυβισμός
    1300

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    SHOEI GT AIR II YELLOW

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2850 προβολές προφίλ
  1. Α, εγώ όταν ξεκινάω συνεχίζω και το έχω κρεμασμένο το δεξί για μερικά δευτερόλεπτα γιατί μ'αρέσει η αδράνεια του ποδιού κατά την επιτάχυνση...
  2. Το ότι μπορείς να το κάνεις δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό! Κατ'αρχήν και οι 3 περιπτώσεις που ανέφερες αλλάζουν την γεωμετρία, δεν τίθεται θέμα διαφωνίας, αυτό συμβαίνει. Απλά υπάρχει το εύρος που σου δίνει ο κατασκευαστής και είναι ασφαλές. Εδώ όμως δεν νομίζω ότι θα κυμανθεί η φίλτατη στο εύρος του κατασκευαστή γιατί και πάλι δεν θα την καλύπτει! Νομίζω ότι μπαίνουμε σε άλλου είδους συζήτηση που δεν έχει ουσία...
  3. Και δεν είναι μόνο να πατας έστω και λίγο, μετά μπαίνουν και άλλοι παράγοντες όπως είναι το βάρος, οι μανούβρες που θα χρειαστεί να κάνεις σε τέτοια μηχανάκια, τα παρκαρίσματα-ξεπαρκαρίσματα σε ανηφόρες-κατηφόρες και γενικά οι στατικοί χειρισμοί... Δες το Honda CB500.
  4. Με 1.66 ύψος δεν γίνεται...εδώ άντρες 1.80 και δεν πατάνε σε κάποιες μηχανές τελείως κάτω τα πόδια τους...
  5. Όπως καταλαβαίνεις επέμβαση στην ανάρτηση της μοτοσυκλέτας(γιατί εκεί θα επέμβεις για να κατεβάσεις σε cm το μηχανάκι) είναι απαγορευτικό...γιατί ουσιαστικά αλλάζεις την γεωμετρία της με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Πρώτα «σκάβεις» την σέλα όσο μπορείς και όσο σε βολεύει στην οδήγηση. Ειδάλλως κοιτάς για άλλη μοτοσυκλέτα... Τι μηχανάκι κοιτάς?
  6. Καμία σχέση το ύψος της σέλας με την απόσταση που απέχει από το εδαφος ο κινητήρας...ή το fairing (πλαστικά κινητήρα). Μπορεί σε μία μηχανή όπως της εικόνας να έχεις ύψος σέλας 800mm αλλά να είναι street μηχανή οπότε μπορεί να έχει 190mm απόσταση. Εξαρτάται την κατηγορία της μηχανής και το πως είναι διαμορφωμένος ο κινητήρας...
  7. Δεν έχω link, από την Τεχνομάτ το τσίμπησα... Λόγω δουλειάς (Πολ.Μηχ.) στο πεδίο είχε πάρει ένας συνάδελφος και το έχει πολύ καιρό και είπα να τσιμπήσω και γω ένα. Φορτίζει κινητά, tablets, laptops κτλ...πότε τον πετυχαίνουν και οι συνάδελφοι τοπογράφοι, φορτίζουν και αυτοί τις μπαταρίες τους από τα όργανα τους...
  8. Μιας που ο ιός αυτός μας έκλεισε σπίτι και μιας που όλες οι δουλειές υπολειτουργούν, είπα να κάτσω να ασχοληθώ λίγο. Αλλαγή μπαταρίας Αγορά φορτιστή-συντηρητή (CTEK XS 08) Πέρασμα αναμονής στην μπαταρία για φόρτιση-συντήρηση με τον CTEK Πέρασμα παροχής στην μπαταρία ενός usb για φόρτιση κινητών και cigarette outlet για σύνδεση με Air Compressor (ή ο,τιδήποτε άλλο). Αγορά Inverter 500Watt 12V to 220V (αυτόν τον πήρα γενικά και για το αυτοκίνητο) EDIT:­­­ Α, και έβαλα βενζίνη με 1.335€/lt . Αυτό ήταν το πιο συγκλονιστικό απ'όλα...
  9. Μόνο η δική μου καρδιά πιάνεται με τις κλειδαριές μανέτας φρένου? Δεν μπορώ να φανταστώ ότι όλο το βράδυ ας πούμε θα είναι πατημένο το έμβολο. Τσιμουχάκια, έμβολο, υγρά κτλ... Το θεωρώ λίγο άχρηστο την στιγμή που με μια πένσα μπορούν να σου κόψουν το σωληνάκι, ακόμα και αν φοράς υψηλής...
  10. Το πρόβλημα της απόδοσης οφείλεται στο ότι δεν εδράζει όλο το τακάκι-έμβολο κτλ πάνω στην πλάκα. Οι ήχοι που πιθανόν να ακούς παίζει να είναι από το σύρσιμο του μισού τακακιού στις κούρμπες που κάνει η μαργαρίτα. Ο κόκκινος και ο κίτρινος κύκλος θα πρέπει να είναι σχεδόν ομόκεντροι.
  11. Ξεκίνα από το γεγονός ότι η δαγκάνα δεν πατάει καλά πάνω στην δισκόπλακα. Όπως το βλέπω διακρίνω ότι το εξωτερικό έμβολο δεν πατάει όλο πάνω στην δισκόπλακα. Επίσης διακρίνω ότι ο αποστάτης δεν συμφωνεί με το rotation της δισκόπλακας. Όπως βλέπουμε η γωνία της δαγκάνας διαφέρει από το rotation της πλάκας. Έβαλες και καινούργια τακάκια? Στάθμη υγρών είδες εφόσον αναφέρεις το γεγονός της απόκρισης κατά το φρενάρισμα? Εξαέρωση έκανες?
  12. Όλα τα φώτα πέρνουν από την γεννήτρια, εκτός από τα φλας και το στοπ που όπως σχεδόν σε όλες τις μηχανές παίρνουν από μπαταρία. Αν το έχεις μαμά μια χαρά μηχανάκι είναι. Αν το πάρεις και το κάνεις σα τα μούτρα του καυλωμένου ντιπ χαΐβανου πιτσιρικά τότε προφανώς και θα είναι τριμπούρδελο. Σαν μηχανάκι εν έτει 2005 για 2Τ και για τα κυβικά του ήταν α-πί-στευ-το. Τι να λέμε τώρα... Τυχερός που το είχα πάρει καινούργιο το 2005, το κράτησα 7 χρόνια, 95000χλμ, χωρίς να κάνει κιχ σε τίποτα. Από ότι διαβάζω ο φίλος εδώ θεωρώ ότι έμπλεξε, αν διαβάζω για τρόμπες, μίξεις, πλεξούδες...κλάφτα...δεν θα ησυχάσει ποτέ...
  13. Δεν ακούει τίποτα ο υποψήφιος μαλάκας...ό,τι και να λες... Να παρακαλάς να φεύγουν μόνοι τους σε καμιά στροφή στο πουθενά και να μην πέφτουν πάνω σου... Και αυτοί που μεριμνούν και ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες προστατεύοντας τον εαυτό τους να κάνουν τον σταυρό τους γιατί δεν ξέρουν από που θα τους έρθει...και να παρακαλάνε να μην κάτσει η γαμημένη πιθανότητα... Αυτό είμαστε...κινούμενες πιθανότητες...και σε πιο σφιχτά περιβάλλοντα(πόλεις) με χιλιάδες ερεθίσματα είμαστε ήρωες όποτε τελικώς κατεβάσουμε τον πλαγιοστάτη μας... Προσωπικά εν έτει 2020 με ενοχλεί που υπάρχουν συζητήσεις με προστασία σε forum...έπρεπε να βγαίνουμε έτοιμοι...
  14. Να οδηγείς το μοτέρ στο εύρος στροφών που δεν κρεμάει και δεν ζορίζεται... Γνωρίζεις ποιο είναι αυτό αναλόγως των σχέσεων στο κιβώτιο? Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη γνώση, με το αυτί καταλαβαίνεις και με το ανάλογο τερραίν που έχεις μπροστά σου. Αν είσαι σε ένα δρόμο που έρχεται ανηφόρα και είσαι με 4η ας πούμε και για Χ λόγο οι μπροστινοί σου επιβραδύνουν, δεν θα εξακολουθείς να έχεις 4η, ούτε με 4η θα ανέβεις την ανηφόρα. Προφανώς και θα κατεβάσεις σχέση. Αν δεν το κάνεις πχ αυτό το απλό, ζορίζεις το μοτέρ χωρίς λόγο και θα το πάρεις στα χέρια κάποια στιγμή...
  15. Για κανένα λόγο δεν θα έδινα λεφτά για urban/touring μπότα μοτοσυκλέτας... Ειδικά το Goretex στο παπούτσι πάει άκλαφτο πολύ πιο σύντομα από ότι στον υπόλοιπο ρουχισμό, και αυτό διότι οι επιφάνειες τσακίζουν πιο συχνά από τον υπόλοιπο ρουχισμό... Προσωπικά πήγα κατευθείαν σε εναλλακτικό άρβυλο για γεωργική/κυνηγετική φάση...διακριτικό...όμορφο...συμμαζεμένο και ουσιαστικά πλήρες αδιάβροχο αφού έχει εξωτερικό κέλυφος από τεφλόν/καοτσούκ μέχρι και πάνω από τον αστράγαλο και από εκεί και πάνω ύφασμα cordura με καλή αντίσταση στην βροχή το οποίο μπαίνει κάτω από το παντελόνι ούτως ή αλλιώς και πολύ καλή επένδυση από μέσα...τσίμπησα και 1 ζευγάρι κάλτσες goretex και τελείωσε η μπουγάδα... Τώρα, αν είσαι ιδρωτίλας στην καλή βροχή θα παπαριάσεις ούτως ή αλλιώς ότι και να φοράς...στην μέτρια βροχή απλά θα είσαι εντάξει... Αν δεν είσαι ιδρωτίλας σαν και μένα θα είσαι πένα... TRAZERAS NEOMED