funk

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1143
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

funk last won the day on April 14 2013

funk had the most liked content!

Πόντοι

937 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος funk

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Versys 650 '08

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-ST Bolt MC10

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Hypermotard
  • dreamBike: Κυβισμός
    796

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2181 προβολές προφίλ
  1. Αλητεία... Ας μην είναι άνετο... Είναι sexy...
  2. Δεν είναι για όποιον αλλάζει μοτό κάθε 1-2 χρόνια και για όποιον θέλει τη μοτό για μόστρα. Είναι μηχάνημα τουρισμού και μπορεί να εκτιμήσει κανείς τα κάλη της μόνο αν τη χρησιμοποιεί όπως της αρμόζει γράφοντας μαζί της 100άδες χιλιόμετρα...
  3. Άμα ξέρεις τι αγοράζεις και τι θέλεις αυτά τα VFR800Fi ειναι πραγματικές ευκαιρίες. Μοτοσυκλέτες που έρχονται από μια κοντινή μας εποχή όπου και η τελευταία βίδα φτιάχνονταν με τη λογική ότι δε θα αντικατασταθεί ποτέ.... Μηχανάρα αλλά όχι για όλους...
  4. Η Suzukάρα δίνει ένα on-off commuter με: Άσπαστο και υψηλής απόδοσης/αποτελεσματικότητας/οικονομίας V2 κινητήρα 650cc Πλαίσιο αλουμινίου Ρεζερβουάρ 20 λίτρων (400 λίτρα αυτονομίας για πλάκα) Σελάρα και ζαλατινάρα Λογική τιμή αγοράς Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής Συν την επιλογή για σιδερένιες ζάντες για όποιον θέλει λίγο περισσότερο χώμα... Όποιος ψάχνει μια μοτοσυκλέτα για να περάσει μαζί της τις επόμενες 5ετίες μπορεί να εκτιμήσει τα παραπάνω τόσο σαν σύνολο όσο και ξέχωρα.
  5. Εγώ είμαι από XR1000 που δεν είχε καν αφαιρούμενα μαξηλαράκια... Το θέμα μου είναι η εφαρμογή πάντως... Αν κάποιος μου πει ότι XR1000 με NXR δεν έχουν σχέση ως προς την εφαρμογή σταματάω να ενδιαφέρομαι για το NXR.
  6. Λοιπόν, το θέμα έχει ως εξής: Για χρόνια φόραγα ένα SHOEI XR1000 το οποίο με είχε βολέψει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. Ποτέ δεν ένιωσα να με κουράζει. Ποτέ δεν σταμάτησα για να ξεκουραστώ λόγω του κράνους... Αυτά όλα με το SHOEI... Με το HJC που το αντικατέστησε όλα αυτά τα δεδομένα αλλάξανε... Δυστυχώς το HJC που έχω δε μου έχει ταιριάξει καθόλου καλά και πλέον πήρα την απόφαση να ξαναεπενδύσω σε ένα SHOEI. Αν καταλαβαίνω σωστά ο διάδοχος του XR1000 που είχα είναι το NXR. Επιβεβαιώστε παρακαλώ... Το ερώτημα είναι στην Αθήνα που δοκιμάζουμε και αγοράζουμε σε λογικές τιμές?
  7. Με ένα καλής ποιότητας 2.0 MTB ελαστικό δε θα έχεις κανένα πρόβλημα! Και εγώ θα σου πρότεινα SCHWABLE: https://www.bike24.de/1.php?content=8;product=101108;menu=1000,2,103,212;mid=0;pgc=0;orderby=2 Στο ένα από τα δύο MTB που έχουμε στην οικογένεια έχουμε το παραπάνω λάστιχο. Παρόλο που δε του φαίνεται πάει πολύ καλά και στους χωματόδρομους και στην άσφαλτο. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ποιότητα κύλησης!
  8. Τα Versys πρώτης γενιάς έμφανίζουν αυτό το θέμα? Επίσης με τα τελευταίας γενίας με τη "κανονική" μούρη τι γίνεται?
  9. Στο μοντέλο του 2018 τελικά μάκρυνε το ψαλίδι και στο απλό και στο GT ή μόνο στο GT?
  10. Πλέον το Funkasaki εδώ και κανά χρόνο έχει μετακομίσει στην Αθήνα και γράφει κάμποσα χιλιόμετρα καθημερηνώς, περίπου 50 χλμ τη μέρα πήγαινε-έλα στη δουλειά μέσω Εθνικής Οδού... Παράλληλα έψαχνα και μάστορα... Ναι μου πήρε ένα χρόνο να βρώ... :D Κατέλληξα να επισκευθώ χθες πρώτη φορά τον Κονίδη... Έχουμε και λέμε λοιπόν... Update συντήρησης Αριθμός χιλιομέτρων: 63.500 χλμ Πριν κανά εξάμηνο, στις 57.000 χλμ άλλαξα στο Funkasaki μόνος μου πρώτη φορά λάδια (Motul 5100 10w40) και φίλτρο λαδιού! Ωραία εμπειρία... Είναι ωραία να νιώθεις ότι συντηρείς τη μοτοσυκλέτα σου "αυτοπροσώπως". Επόμενως στόχος να μάθω να βγάζω το ρεζερβουάρ ώστε να μπορώ να αλλάξω και φίλτρο αέρα και μπουζιά οπότε να μπορώ να κάνω και το μεγάλο service στο σπίτι... Όμως, επειδή το Versάκι ήθελε πλέον στις 63.500 χλμ εκτός από τα τυπικά του μεγάλου service και τακάκια και υγρά φρένων και υγρά ψυγείου και ένα κολλάρο γιατί είχε μια μικρή διαρροή το υγρό του ψυγείου παρέτεινα το DIY μεγάλο service για άλλη φορά και έτσι απευθύνθηκα στον κύριο Κονίδη στην Αθήνα για το μεγάλο service οπότε και έγιναν οι ακόλουθες εργασίες με συνολικό κόστος 325 ευρώ εκ των οποίων τα 70 εργασία (ξηγημένος ο Κονίδης, ένας άλλος no name της γειτονιας μου είχε ζητήσει 100 ευρώ για την εργασία...): Λάδια, μπήκαν Kawasaki/Elf 10w50. Για να δούμε τι έχουν να μας πουν. Μπουζιά Φίλτρα αέρα και λαδιού Αλλαγή υγρών ψυγείου. Τακάκια EBC μεταλλικά μπρος-πίσω και υγρά φρένων. Εδώ ο μάστορας μου επισήμανε πως οι μπροστά φαίνεται να είναι αρκετά καταπονημένοι και ίσως και περισσότερο απ' όσο θα περίμενε λόγω μάλλον κακής ποιότητας τακακίων σε παλιότερες αλλαγές. Ντίζα συμπλέκτη, για να γλιστράει καλύτερα... :D Παρατηρήσεις του μάστορα: Το φίλτρο αέρα χρειαζόταν άμεσα αλλαγή. Τα ρουλεμάν του λαιμού παρουσιάζουν μια μικρή φθορά οπότε να προετοιμαζόμαστε σιγά σιγά αλλά όχι άμεσα. Προηγούμενη αλλαγή στις 40.000 χλμ το Σεπτέμβρη του 2014. Οι δίσκοι μπρστά φαίνονται ταλαιπωρημένοι σε σχέση με τα χλμ της μοτό. Ίσως να οφείλεται αυτό στα τακάκια που είχαν χρησιμοποιηθεί παλιότερα... Ίσως πάλι και στην ηλικία της μοτό... Ποιος ξέρει... Κατάσταση ελαστικών: Τα Dunlop SportSmart 2 που φοράει το Versάκι από το Μάιο του 2016 (47.000 χλμ) δε φαίνεται να έχουν λιώσει σχεδόν καθόλου αλλά το πίσω έχει τετραγωνίσει ελέω της καθηερινής μετακίνησης στην Εθνική Οδό. Δε γλιστράνε όμως οπότε συνεχίζουμε... ΥΓ1. Ωραίος ο Κονίδης. Πλέον νιώθω μια ασφάλεια σχετικά με τη συντήρηση του Versακίου καθώς μου φάνηκε τίμιος άνθρωπος και γνώστης χωρίς το γνωστό μαστόρικο ύφος. ΥΓ2. Το ΣΚ παίρνουμε τη μοτό για βόλτα με τη γυναίκα μετά από 1 χρόνο πηξίματος στην Αθήνα... Για να δούμε που θα τραβηχτούμε... Μείνετε συντονισμένοι για ρομαντικό μίνι-ταξιδιωτικό... :)
  11. Προσεγίζει τον ορισμό της μοτοσυκλέτας....
  12. Αυτό είναι ωραίο... πολύ ωραίο γι αυτά τα λεφτά! Αν είναι και ατρακάριστο και αν είναι νορμάλ συντηρημένο (σιγά τη συντήρηση που χρειάζεται δλδ σε αυτά τα χλμ αυτή η μοτερούκλα) μιλάμε για ευκαιρία για όποιον ψάχνει για μια μεγάλη μοτοσυκλέτα ικανή για άπειρα ταξίδια αλλά και καθημερινή χρήση. ΥΓ. Η μοτό φαίνεται να έχει ABS αλλά ο ιδιοκτήτης δεν το έχει σημειώσει στο car. Διδακτικό για όποιον ενεργοποιεί πάντα το φίλτρο ABS στη σελίδα του car.
  13. Πάλι ακριβό είναι το Χόνδα...