funk

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1177
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

funk last won the day on April 14 2013

funk had the most liked content!

Πόντοι

968 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος funk

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Versys 650 '08

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-ST Bolt MC10

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Hypermotard
  • dreamBike: Κυβισμός
    796

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2639 προβολές προφίλ
  1. το χειρότερο έιναι πως η σέλα του συνεπιβάτη δεν είναι βιώσιμη...
  2. Από την έως τώρα 10ετή εμπειρία μου με το ίδιο αυτοκίνητο (Skoda Fabia 1.4 16v 86 ps 2010) και την ίδια μοτοσυκλέτα (Kawasaki Versys 650 2009) σε δύο διαφορετικές πόλεις (Πάτρα και Αθήνα) και σύνολο 210.000 χιλιόμερα έχω καταλήξει πως όλα είναι ζήτημα μηχανικού. Προφανώς όλοι θα θέλαμε έναν καλό μερακλή μηχανικό στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο να αφήνεις το όχημά σου και να είσαι σίγουρος πως το απόγευμα θα το πάρεις και θα είναι 100% όπως πρέπει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή αλλά @@. Είτε σε εξουσιοδοτημένα είτε σε συνοικειακά συνεργεία με καλές συστάσεις έχω παρατηρήσει να συμβαίνουν κουλά πράγματα (εξουσιοδοτημένο να αναμυγνείει από λάθος διαφορετικού τύπου λάδια, εξουσιοδοτημένο να βάζει το πιο κινέζικο φίλτρο λαδιού που έχω δει, συνοικιακό συνεργείο να βάζει λάθος τύπο φίλτρο λαδιού, εξουσιοδοτημένο να λέει πως άλλαξε φίλτρο αέρα και να μην το έχει αλλάξει, συνοικιακό να αφήνει αβίδωτες βίδες στο τιμόνι, συνοικιακό να κάνει ηλεκτροσυγκόλιση στη σχάρα χωρίς να βγάλει τη σχάρα ή τουλάχιστον τη μπαταρία, εξουσιοδοτημένο να βάζει όσο λάδι έχει το δοχείο έτσι αγνοώντας την οδηγία του κατασκευαστή για την ποσότητα) που προσωπικά εμένα με γεμίζουν ανασφάλεια και γι αυτό πολύ δύσκολα θα αγόραζα και κάποιο μεταχειρισμένο που δεν είναι από γνωστό. Και για τα δυο οχήματα που έχουμε στην οικογένεια πλέον έχω καταλήξει σε δυο μάστορες κοντά στο σπίτι μου που φαίνονται τίμιοι (ειδικά ο ένας της μοτό μου έλυσε και το πρόβλημα της θερμοκρασίας που έιχα περιγράψει αλλού) οπότε πάω με αυτούς τους δύο και βλέπουμε... Αυτό είναι τα συνεργεία... Χαμένα λεφτά που και που... Ψάξιμο... Πουθενά εμπιστοσύνη... Και ελπίδα... Και κάτσε χάσε χρόνο για πράγματα που πληρώνεις για να μην χάνεις αυτό το χρόνο. ΥΓ1. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πηγαίνουμε σε μάστορες που μας αφήνουν να είμαστε μπροστά στις εργασίες (αν προλαβαίνουμε) και να μας δείχνουν στο τέλος όλα τα ανταλλακτικά/αναλώσιμα. ΥΓ2. Τα reviews στο google και τα σχόλια εδώ και εκεί έχω καταλήξει πως είναι αναξιόπιστα πλήρως. Πχ πάει ο άλλος για service των πρώτων 6000 χλμ τη μοτό του του αλλάζει λάδια, βλέπει άλλο κιβώτιο... γαμώ λέει... θετικό review και όταν θα έρθει η ώρα να του αλλάξει μπουζί του βάζει (αν του τα αλλάξει) λάθος τύπο. Για μένα αξιόπιστη πηγή είναι μόνο άνθρωποι που έχουν σε καλή κατάσταση όχημα με πολλά χιλιόμετρα. ΥΓ3. Το επόμενο όχημα που θα πάρω ΣΙΓΟΥΡΑ θα το επιλέξω και βάση του δικτύου εξουσιοδοτημένων που έχει. Πχ ζηλεύω αυτούς που έχουν BMW μοτό που πάνε στον Παναγιωτόπουλο στον Γέρακα και νιώθουν σίγουροι πως όλα θα γίνουν όπως ακριβώς πρέπει. ΥΓ4. Τους έχω σιχαθεί.......................
  3. Ο V-2 του V-Strom 650 είνια λόγος για να πάρεις την εν λόγω μοτοσυκλέτα. Ακόμα και η ΚΤΜ απαρνήθηκε αυτή τη διάταξη στα 790 cc... Αν και ζω 10 χρόνια τώρα με Ι2 και βλέπω τις αρετές του θα ήθελα να οδηγήσω/συμβιώσω με ένα V-Strom μόνο και μόνο για να δω τι σημαίνει V-2. Και κάτι άλλο... Το V-Strom 650 είναι το μοναδικό δίμπουζο στην κατηγορία με ότι σημαίνει αυτό στην κατανάλωση (~4λ/100χλμ) και δύναμη.
  4. @Παναγιώτης Κ. Για δώσε περισσότερες πληροφορίες! Και τα ΠΜ δεκτά! :D
  5. Επίσης να σημειώσω πως διαβάζοντας το service manual σχετικά με το σύστημα ψύξης, προβλέπεται κάθε 50Κ χλμ ή κάθε 5 χρόνια νομίζω αλλαγή σε θερμοστάτη, κολάρα, σωληνάκαι και τάπα... Για κάποιο λόγο αυτό δεν μου το είχε αναφέρει κανένας μάστορας.
  6. Τέταρτη μέρα σήμερα χρήσης μετά το service στο σύστημα ψύξης και έχω να πω πως απλά σταμάτησα να ακούω το βεντιλατέρ... Έχει μπει 2-3 φορές μέσα σε κίνηση και δούλεψε το πολύ 40'' με το ρολόι και μετά έσβησε. Για λαμπάκι θερμοκρασίας ούτε λόγος... ΥΓ. Έρχεται μεγάλη βόλτα πριν πιάσουν βροχές και κρύα να 'υχαριστηθούμε κανά χιλιόμετρο γιατί έχουμε καιρό να βγούμε παραέξω με τη μοτό!
  7. Συμφωνώ φίλε! Δε μπορώ να πιστέψω πως 200 κιλά σίδερο είναι για 5 χρόνια... Απλά αν δεν γίνεται η σωστή συντήρηση τότε είνια εύκολο ο προσδόκιμος χρόνος ζωής να μειωθεί δραματικά.
  8. Νερό κυκλοφορούσε στο ψυγείο καθώς τα σωληνάκια ζεσταίνονταν και ήταν φουσκωμένα. Ναι φίλε! Ο ένας στο κέντρο και ο άλλος συνοικιακό μαγαζί. Επόμενη κίνηση να την έφερνα τη μοτό με φορτηγό στον Μάρκο Θόδωρο στη Πάτρα που ο άνθρωπος ήταν 1000% τίμιος!
  9. Ο πρώτος μάστορας (που είναι και γνωστός εξουσιοδοτημένος και πήρε και ένα σκασμό λεφτά για διάφορες εργασίες) ρε φίλε φόρτωσε τα πάντα στο "Ε... τι να κάνουμε... 10 χρονών είναι το μηχανάκι... αναμμενόμενο να ανεβάζει και λίγο θερμοκρασία... Πάει για ψυγείο...". Ο καινούριος που είνια συνοικιακό μαγαζί μου έκανε σωστή ξήγα... "Φίλε θα αλλάξουμε θερμοστάτη και τάπα, θα πλύνουμε και το ψυγείο και κατά 90% θα είσαι κομπλε...". Ελπίζω να είμαστε όντως κομπλε! Ξενερώνω ρε γμτ γιατί η μοτό είναι όντως 10 χρονών αλλά την προσέχω όσο μπορώ καλύτερα! Δε μπορώ να πιστέψω πως μια καλοσυντηρημένη μοτό δε μπορεί να αντέξει 10-15 χρόνια έτσι για πλάκα.
  10. Πήρα τη μοτό σήμερα παίδες από τον μάστορα και πρώτη αίσθηση πολύ καλή... ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μετά από καιρό που δεν άκουσα το βεντιλατέρ να βαράει σα παλαβό κα χωρίς λόγο... ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!!!
  11. Ισχύει, αλλά τη συμπεριφορά της μοτό την ξέρω και θα κρίνω με σύνεση. Η μοτό έχει ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα που το είχε από την Άνοιξη τουλάχιστον... 20-30 χλμ Αττικής οδού με 120 χλμ/ώρα και σταμάταγα και το βεντιλατέρ βάραγε... Εγώ το βεντιλατέρ να σταματάει να δουλεύει σαν παλαβό και τι στο κόσμο! :) Ακόμα και βράδυ που είχε δροσιά μετά από μια ανοιχτή πορεία χωρίς γκάζωμα, σταμάτημα σε φανάρι και..... λαμπάκι θερμοκρασίας.....
  12. Λοιπόν σήμερα η μοτό πήγε σε άλλον μάστορα για service του κυκλώματος ψύξης το οποίο περιλαμβάνει: Καθαρισμό του ψυγείου Νέο θερμοστάτη + το o-ring Νέα τάπα ψυγείου 1.3 bar (η μαμά είναι 1.1 bar) Νέα υγρά Συνολικό κόστος περί τα 80 ευρώ. Ο μάστορας μου είπε στο τηλέφωνο πως πλέον το βεντιλατέρ κλείνει στα 30-40 δευτερόλεπτα... Π Ο Λ Υ αισιόδοξο! Τη μοτό θα την παραλάβω Δευτέρα πρωί καθώς σήμερα δεν προλαβαίνω... Για να δούμε...................... ΥΓ. Αν το πρόβλημα λυθεί με τα παραπάνω εννοείται πως ο προηγούμενος μάστορας ο οποίος είναι και γνωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα φάει γερό review..............
  13. Τι περιέγραψες τώρα αδερφε?!?!?!?! RESPECT Αυτό είναι... Δεν έχει σημασία τι έχεις... Το θέμα είναι τι το κάνεις!
  14. Ευχαριστώ πολύ παίδες για τις απαντήσεις σας! Κανάς ιδιοκτήτης αντίστοιχου αερόψυκτου μοντέλου?