funk

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1123
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

funk last won the day on April 14 2013

funk had the most liked content!

Πόντοι

916 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος funk

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Versys 650 '08

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-ST Bolt MC10

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Hypermotard
  • dreamBike: Κυβισμός
    796

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1525 προβολές προφίλ
  1. Μερακλής ο φίλος!
  2. Ω μαλακία... Μαλακία που έσπασε το Versys... Μαλακία και που έσπασε εκεί που έσπασε... Και μαλακία και για την αντιπροσωπεία...
  3. Γεια σας παίδες! Λοιπόν το ερώτημα είναι απλό αλλά και πολύπλοκο και όσοι ξέρουν από μαστόρια με νιώθουν. Έχουμε και λέμε λοιπόν: α) Περιοχές: Από Μενίδι και ως κέντρο. Από Μαρούσι και ως Ίλιον. Συμπεριλαμβάνονται περιοχές όπως: Ηράκλειο, Μαρούσι, Νέα Ιωνία, Φιλαδέλφεια κοκ. Αν αξίζει όμως καβαλάω και εθνική ή Αττική οδό και πάω και πιο μακρυά. Δεχόμαστε και προτάσεις για εξουσιοδοτημένα Kawasaki. β) Είναι ανοιχτά το Σάββατο. Λόγω δουλειάς είναι πολύ δύσκολο να πάω σε οποιοδήποτε συνεργείο καθημερινή. Οπότε αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι που είναι ανοιχτό το Σάββατο θα με βοηθούσε πάρα πολύ! γ) Ανάγκες: Τα προγραμματισμένα service. Όχι κάτι ιδιαίτερο ΑΛΛΑ θα πρέπει να δέχεται τα ανταλλακτικά απ'έξω και να είμαστε και σίγουροι ότι τα βάζει. δ) Βασική προϋπόθεση: Να μην τσινάει στο ενδεχόμενο ο πελάτης να είναι στο χώρο κατά τη διάρκεια του service 1ον) γιατί θέλω να παρακολουθώ τις εργασίες και 2ον) δε μου αρέσει να γυρνάω σαν την άδικη κατάρα όπου να 'ναι και ασκόπως.
  4. Οκ, sorry για την άκομψη παρέμβαση! Επί του θέματος τώρα... Στις αρχικές επιλογές για το service, λάδια θα επέλεγα κάτι άλλο. Το λιγότερο Motul 5100. Επίσης για το φίλτρο αέρα και το φίλτρο λαδιού θα επέλεγα τις μαμά επιλογές της Honda. Το φίλτρο αέρα είναι ένα ευαίσθητο κομμάτι της μοτό το οποίο μπορεί να τροποποιήσει την απόδοση του κινητήρα, να αυξήσει την κατανάλωση κλπ. Για εμένα μόνη επιτρεπή aftermarket αλλαγή είναι τα KN φίλτρα αέρα μαζί με καυσανάλυση και ρύθμιση του μίγματος
  5. Δεν πάμε καλά... ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ! Παντελής έλλειψη σοβαρότητας και για την πράξη αλλά και για τη γραπτή δήλωση περί παντελούς έλλειψης σοβαρότητας. Έχει πολιτική διαχείρισης το mybike τέτοιες ανευθυνότητες να τις κόβει? Ρεεεεεεεε τα γραπτά μένουν... Τα διαβάζουν παιδιά, νέοι και νέες που ενδιαφέρονται για τους 2τροχούς. Ούτε στην Ινδία τέτοια οδική συμπεριφορά.,.. ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
  6. Ωραίος @Παναγιώτης Κ.! Ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες! Σε σχέση με το πρώτης γενιάς Varadero που είχες οι πιο αισθητές διαφορές ποιες είναι? Θα το επέλεγες το Tenere εκτός από ταξιδιωτικό εργαλείο και ως commuter στη περίπτωση που θα έπρεπε να επιλέξεις μόνο μία μοτό για όλες τις μεταφορικές σου ανάγκες?
  7. @karellen ωραίος! Ευχαριστώ για την απάντηση! Το ποστ σου εμπεριέχει την πληροφορία που ήθελα να πάρω. Υπάρχει ολόκληρη φιλολογία σχετικά με τις χρονολογίες του GS και η απάντησή του κάπως ξεκαθαρίζει τα πράγματα.
  8. Θέλουμε review... !!!!!!!!!!!!
  9. Καλοτάξιδη η κυρία! Αφού έχεις πρόσφατη την έρευνα αγοράς... πες μας τι παίζει στην αγορά με τα αερόψυκτα 1200άρια... Ποιες χρονολογίες καλό είναι κάποιος να αποφύγει? Τι γίνεται με τα ESA και servoφρένα κλπ? Επίσης... Βασικό και κρίσιμο... Πόσο πήγε το κασέρι?!
  10. 8 χρόνια μετά και με 55000 χλμ στο κοντέρ μπορώ να πω πως η συγκεκριμένη επιλογή ήταν ορθή! Το versys έχει εργαστεί ως σκούτερ στο πήγαινε/έλα στη δουλειά και στο super market. Όποτε του ζητήσαμε να μας ταξιδέψει το έκανε χωρίς να μας κουράσει παρόλο που στα περισσότερα ταξίδια μας γράψαμε 400+ επαρχιακά χιλιόμετρα σε μία μέρα. Τα 650 κυβικά του Ι2 κινητήρα του δε διαμαρτύρονται ούτε στη καθημερινή μετακίνηση ούτε στα τουριστικά χιλιόμετρα. Όπως έχω ξαναπεί σε κάποιο άλλο θέμα σχετικό με το Versys προσωπικά νιώθω "εγκλωβισμένος" σε μια πολύ καλή και τίμια αρχική επιλογή. Ναι, οκ υπάρχουν πολλές καλύτερες μοτοσυκλέτες αλλά στο ζύγισμα του τι χάνω, τι κερδίζω και πόσο θα κοστίσει μια αλλαγή το Versys ως τώρα βγαίνει νικητής. Εντάξει δεν είμαι και άνθρωπος των συνεχών αλλαγών αλλά πραγματικά αν είχε κάτι το Versys που να με ενοχλεί ή να μη με βολεύει/εξυπηρετεί θα το είχα αλλάξει. Είναι γνωστό πως θα ήθελα με το Versys να φτάσουμε στα 100Κ χλμ. Και όχι μόνο για να μη ξοδέψω χρήματα με την αγορά νέας μοτό αλλά γιατί παρατηρώντας πως γερνάει μια μοτό μαθαίνεις και γίνεσαι καλύτερος μοτοσυκλετιστής μέσα από τη συντήρησή της καθώς σε μια τέτοια μακροχρόνια σχέση θα χρειαστεί να αλλάξεις/συντηρήσεις πολλά μέρη της (αναρτήσεις, δισκόπλακες, ρουλεμάν, ψεκασμό, λαλάκια, μανταλάκια κλπ κλπ) που στα λίγα χιλιόμετρα δεν θα τα άγγιζες καν. ΥΓ1. Χαίρομαι που βλέπω ότι η Kawasaki συνεχίζει να δουλεύει πάνω στο Versys 650 και πλέον εκτός απ' το γεγονός του ότι το έχει ομορφύνει, το βελτιώνει και στοχευμένα. Το ότι το μοτέρ του μετά από 10 χρόνια, παραμένει ανταγωνιστικό για μένα ως κάτοχο σημαίνει πολλά! ΥΓ2. Αν κάποιος σκέφτεται μεσαίο ΟΝ-off/street/commuter το Versys ακόμα και σήμερα είναι μια τίμια επιλογή και με τα 21 λίτρα ρεζερβουάρ και τα ~450 χλμ αυτονομίας που έχει το Versys 3ης γενιάς και την ρυθμιζόμενη ζελατίνα οι τουριστικές του δυνατότητες έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο!
  11. Στο Versys 650 3ης γενιάς μια ουσιαστική αναβάθμιση είναι και η αύξηση της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ από τα 19 λίτρα στα 21 λίτρα κάτι που σημαίνει +40 χιλιόμετρα αυτονομίας. Το δικό μου, στη καθημερινή χρήση με μπόλικη εθνική οδό μου βγάζει 320-360 χλμ αυτονομία. Θα πήγαινα δλδ με +2 λίτρα στα 400 λίτρα αυτονομία στη μεικτή χρήση. Δλδ στο ταξίδι μιλάμε για 420 χλμ αυτονομίας εύκολα. Τιμές αυτονομίας που βλέπαμε από τα V-Strom 650 ως τώρα. Η kawasaki πραγατικά κάνει πολύ καλή δουλειά στο Versys 650... Το λέω και το ξαναλέω... Βλέπω που πονάει το δικό μου ή τι θα ήθελα βελτιωμένο και βλέπω ότι το 3ης γενιάς Versys τα έχει σε μεγάλο βαθμό λυμένα. ΥΓ. Θα ήθελα να δω μόνο αν έχει λύσει το θέμα με τις επιφανειακές σκουρίες σε διάφορα σημεία................................... Γιατί καλά και χρυσά τα λαλάκια αλλά έλυσαν και το βασικό θέμα που είχε το Versys ?
  12. Πριν δώσεις το Versys πάντως και πάρεις κάποιο/οποιοδήποτε άλλο, πάρε το Versys, κανε μια γερή βόλτα 500-600χλμ και μετά με γεμάτες μοτοσυκλετιστικές μπαταρίες ξαναρώτα τον εαυτό σου αν αυτό που σου λείπει είναι νέα μοτό ή περισσότερες εκδρομές. Λέω εγώ τώρα...
  13. Καλοτάξιδη!!!!