funk

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1149
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

funk last won the day on April 14 2013

funk had the most liked content!

Πόντοι

948 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος funk

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Versys 650 '08

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC FG-ST Bolt MC10

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Hypermotard
  • dreamBike: Κυβισμός
    796

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2380 προβολές προφίλ
  1. @lavazutra φίλε μου σε παλιότερο post σου στο mybike είχες αναφέρει πως είχες πάρει δισκόπλακες από τον tsuboss. Μπορείς να δώσεις λίγο feedback τώρα που τις έχεις δοκιμάσει λίγο περισσότερο?
  2. @Ferraristis φίλε μου τις λίγες εβδομάδες που φοράω τα Pilot Road 5 μπορώ να πω ότι με έχουν ικανοποιήσει πλήρως και δεν έχω κανένα παράπονο ούτε ως προς το ζέσταμα ούτε ως προς το κράτημα ή το φρενάρισμα. Με βάση τα όσα έχω διαβάσει αλλά και την μέχρι τώρα εμπειρία μου με άλλα ελαστικά νιώθω πως είνια μια πολύ καλή επιλογή αν θες να κινηθείς σε δείκτη ταχύτητας W. Αλλιώς και τα Diablo Rosso 3 που νομίζω ότι έχουν κυκλοφορίσει με δείκτη ταχύτητας H είναι καλή επιλογή και βγάζουν και αρκετά χιλιόμετρα απλά δε θα τα εμπιστευόμουν τόσο στο βρεγμένο.
  3. Σύντομο update Αρχές Φλεβάρη εκεί γύρω στις 72000 χλμ είχαμε μια μικρή ατυχία με το Versάκι... Όπως ήταν ωραία ωραία παρκαρισμένο στο parking της δουλειάς ένας άπειρος συνάδερφος στη προσπάθειά του να βάλει τη μοτό του στο διπλό στάντ και σε συνδυασμόμε τον αέρα που είχε εκείνη τη μέρα κάνει ενα τσακ και πάρε 3 μοτοσυκλέτες (εκ των οποίων η μία η δική μου) να παίζουν ντόμινο... Καβατζάραμε από αυτή την πολύ άτυχη στιγμή μερικές ελαφριές γρατζουνιές στα πλαστικά, μια αρκετά γερή γρατζουνιά στη δεξιά πλευρά του τεπόζιτου και μια στραβή μανέτα φρένου. Ο συνάδερφος ευτυχώς αναλαμβάνει όλο το κόστος για τη ζημιά. Τι να τον κάνουμε? Να τον σκωτόσουμε? Στα καλά νέα της ημέρας τώρα... στα 73000 χλμ προχώρησα σε αλλαγή ελαστικών (Michelin Pilot Road 5), γωνιακών μεταλλικών βαλβίδων και αλυσιδογράναζων (AFAM XSR 520) με συνολικό κόστος στα 440 ευρώ στο tyre shop στη Θηβών όπου τα παιδιά μου άφησαν πάρα πολύ θετικές εντυπώσεις. Επιτέλους η μοτό στρίβει και στρίβει και φρενάρει πάλι και δεν κάνει και ντρίκι ντρίκι!
  4. Α... και κάτι που ξέχασα να αναφέρω περίπου στα 70.000 χλμ αλλάχθηκε και το κάλυμμα της σέλλας με κόστος περί τα 45 ευρώ στο MotO.K. Εδώ θα ηθελα να σημειώσω πως η εμπειρία ήταν εξαιρετική καθώς το νέο κάλυμμα μπορώ να πω πως είναι αν όχι καλύτερο, σίγουρα εφάμιλλης ποιότητας με το μαμά κάλυμμα τουλάχιστον ως προς την άνεση και την γενική αίσθηση. Επίσης, εξαιρετική και η υπηρεία με τη σέλλα αντικατάστασης καθως πήγα μια μέρα έδωσα τη σέλλα μου, μου δώσανε μια άλλη και σε 3-4 μέρες παρέλαβα τη σέλλα μου ενώ δεν έμεινα στιγμή χωρίς μοτοσυκλέτα.
  5. Ο φίλος @lavazutra έχει κάνει έρευνα αγοράς σχετική με δισκόπλακες εδώ οπότε το κρατάμε ως αναφορά... Στη χειρότερη πάμε για κάτι που προσσγγίζει τα 500 ευρώ... Στη καλύτερη ο tsuboss περί τα 250 ευρώ...
  6. Τελικά η Αθήνα ευνόησε το Versάκι ως προς τη χιλιομετροφαγία... Αλλά πυκνώνει και η ανάγκη για συντήρηση... Κάτι που δεν είχα συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια... Αύγουστο του 2017 ειχαμε 55.000 χιλιόμετρα και πλέον είμαστε στα 71.000. Δλδ σε 18 μήνες περίπου έχουμε κάνει 16.000 χλμ, ~890 χλμ το μήνα. Μια χαρά!!! ΑΛΛΑ............ Χρειαζόμαστε άμεσα συντήρηση.... Ρουλεμάν τιμονιού... Είχαν αλλαχθεί κάπου στα 40.000 χλμ και πλέον στέλνουν για δεύτερη φορά σαφή μηνύματα αλλαγής. Πλέον στέλνουν μηνύματα αλλαγής και οι δισκόπλακες... Τα λάστιχα και αυτά χρειάζονται αλλαγή μιας και άντεξαν ούτε λίγο ούτε πολύ 24.000 χλμ. (!!!) Εντάξει έχουν τετραγωνίσει και δεν μπορώ να πω ότι νιώθω εμπιστοσύνη μαζί τους... Δεν είναι σε καλή κατάσταση ΑΛΛΑ δεν είναι και ξύλα... Καλή περίπτωση λοιπόν τα Dunlop SportSmart 2 που ενώ δεν πρόκειται για τουριστικό ελαστικό άντεξε και με το παραπάνω... Και αν σκεφτούμε ότι τα είχα βάλει με 210 ευρώ τότε καταλαβαίνουμε πως ήταν μια καλή αγορά. Ίσως τα ξαναβάλω... Αν και βλέπω πως έχουν κυκλοφορήσει και τα Pirelli Diablo Rosso III με κόστος 300+ ευρώ. Αλυσίδα/γρανάζια και αυτά πλέον μετά από 20.000 χλμ θέλουν αλλαγή. Τελευταία φορά είχα βάλει σετ της Regina... Δεν έχω μείνει καθόλου ικανοποιημένος (ο μάστορας στη Πάτρα (bike therapy) που μου την είχε προτείνει για καλή φέρει ευθύνη και πρέπει να το αναφέρω...). Μάλλον πάμε για AFAM XSR καθώς διαβάζω καλά πράγματα και τιμή περί τα 150 ευρώ. Και βέβαια πλησιάζει σε 3-4 μήνες το μεγάλο service με μπουζιά, φίλτρα και λάδια... Τι ωραία φάση θα ήταν και ένα upgade στις αναρτήσεις που όλο λέω και ξαναλέω να πάμε! δυνατά στα 100.000 χλμ... Λέμε τώρα... Από τα παραπάνω εύκολα συμπερένουμε πως το funkasaki χρειάζεται μια αναζωογόνηση για να μας βρει η Άνοιξη ετοιμοπόλεμους... Καλά τα πήγαινε/έλα στη δουλειά αλλά η γυναίκα θέλει εκδρομή! :P
  7. Αλητεία... Ας μην είναι άνετο... Είναι sexy...
  8. Δεν είναι για όποιον αλλάζει μοτό κάθε 1-2 χρόνια και για όποιον θέλει τη μοτό για μόστρα. Είναι μηχάνημα τουρισμού και μπορεί να εκτιμήσει κανείς τα κάλη της μόνο αν τη χρησιμοποιεί όπως της αρμόζει γράφοντας μαζί της 100άδες χιλιόμετρα...
  9. Άμα ξέρεις τι αγοράζεις και τι θέλεις αυτά τα VFR800Fi ειναι πραγματικές ευκαιρίες. Μοτοσυκλέτες που έρχονται από μια κοντινή μας εποχή όπου και η τελευταία βίδα φτιάχνονταν με τη λογική ότι δε θα αντικατασταθεί ποτέ.... Μηχανάρα αλλά όχι για όλους...
  10. Η Suzukάρα δίνει ένα on-off commuter με: Άσπαστο και υψηλής απόδοσης/αποτελεσματικότητας/οικονομίας V2 κινητήρα 650cc Πλαίσιο αλουμινίου Ρεζερβουάρ 20 λίτρων (400 λίτρα αυτονομίας για πλάκα) Σελάρα και ζαλατινάρα Λογική τιμή αγοράς Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής Συν την επιλογή για σιδερένιες ζάντες για όποιον θέλει λίγο περισσότερο χώμα... Όποιος ψάχνει μια μοτοσυκλέτα για να περάσει μαζί της τις επόμενες 5ετίες μπορεί να εκτιμήσει τα παραπάνω τόσο σαν σύνολο όσο και ξέχωρα.
  11. Εγώ είμαι από XR1000 που δεν είχε καν αφαιρούμενα μαξηλαράκια... Το θέμα μου είναι η εφαρμογή πάντως... Αν κάποιος μου πει ότι XR1000 με NXR δεν έχουν σχέση ως προς την εφαρμογή σταματάω να ενδιαφέρομαι για το NXR.
  12. Λοιπόν, το θέμα έχει ως εξής: Για χρόνια φόραγα ένα SHOEI XR1000 το οποίο με είχε βολέψει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. Ποτέ δεν ένιωσα να με κουράζει. Ποτέ δεν σταμάτησα για να ξεκουραστώ λόγω του κράνους... Αυτά όλα με το SHOEI... Με το HJC που το αντικατέστησε όλα αυτά τα δεδομένα αλλάξανε... Δυστυχώς το HJC που έχω δε μου έχει ταιριάξει καθόλου καλά και πλέον πήρα την απόφαση να ξαναεπενδύσω σε ένα SHOEI. Αν καταλαβαίνω σωστά ο διάδοχος του XR1000 που είχα είναι το NXR. Επιβεβαιώστε παρακαλώ... Το ερώτημα είναι στην Αθήνα που δοκιμάζουμε και αγοράζουμε σε λογικές τιμές?