sorath

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1662
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1073 Excellent

Σχετικά με το μέλος sorath

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF 600s

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1668 προβολές προφίλ
  1. Όχι απαραίτητα, δεν είναι κανόνας. Υπάρχουν και μητρικές για laptop όπου έχουν κανονικό socket και μπορεις να αλλάξεις την CPU όπως σε έναν σταθερό Η/Υ. Το έχω κάνει αρκετές φορές. Το μανίκι στην διαδικασία είναι, να μπορέσεις να φτάσεις μέχρι εκεί γιατί συνήθως η πρόσβαση είναι δύσκολη. Άλλες δε μητρικές, είναι ένα ολόκληρο board απο CPU, RAM & δίσκο και εκεί απλά δεν μπορείς να αλλάξεις τίποτα (πχ κάποια Dell XPS).
  2. Συμφωνώ με όσα λέτε, απλά πιστεύω πως η διαφορά θα είναι για αυτούς που φοράνε ήδη κράνος, οτι θα το ανανεώνουν με ένα νεώτερο πιο συχνά/εύκολα.
  3. Αν και όταν το παράτησα δούλευε, είχε ήδη κάποια θεματάκια. Φαντάζομαι μετά απο 16 χρόνια ακινησίας και ταυτόχρονα εκτεθειμένο που είναι έξω, μόνο για παλιοσίδερα θα είναι πλέον.
  4. Δεν έχει να κάνει με το socket ακριβώς. Απο την 8η γενιά επεξεργαστών iCore της Intel και μετά, υποστηρίζονται μόνο τα Windows 10. H 6η γενιά που έχει ο φίλος, είτε βάλει i3, i5 ή ι7 θα είναι ΟΚ. Αν και δεν βρίσκω λόγω να αλλαχτεί. Μεγάλος μπελάς για πολύ μικρή διαφορά επιδόσεων.
  5. Τι λες τώρα; Υπάρχει ακόμη scooter BETA που κυκλοφορεί; Είχα πάρει το '96 το μοναδικό Beta Quadra 50cc που είχε έρθει Ελλάδα. Δυστηχώς, δεν άντεξε και πολύ. Απο το 2003 και με μόλις 23.000χλμ είναι παροπλισμένο.
  6. Όταν γίνεται μετωπική, η ταχύτητα πρόσκρουσης δεν είναι το άθροισμα ταχύτητας των δυο οχημάτων. Είναι πολύ καλύτερα να γίνει μετωπική με 70χλμ μεταξύ δυο αυτοκινήτων, παρά να πέσεις με 140 σε τοίχο. Και ο λόγος είναι οτι ο τοίχος δεν αποροφά σταδιακά τις δυνάμεις σε αντίθεση με το αυτοκίνητο που έχει πολλαπλές ζώνες παραμόρφωσης. Συγκεκριμένα σε βίντεο/έρευνα που έχω δει, η ταχύτητα πρόσκρουσης ήταν σχεδόν όσο ήταν και του ενός οχήματος, ούτε καν στο 1/4 άθροισης της κίνησης των δυο οχημάτων! Με τη μηχανή σίγουρα δεν ισχύει το ίδιο, καθώς έχει δραματικά πολύ μικρότερη απορρόφηση δυνάμεων. Βέβαια, το καλύτερο είναι να μην στουκάρεις καθόλου, οπότε η ουσία είναι και σωστά όπως γράφεις, οτι σε τέτοιους δρόμους θέλει πολύ περισσότερη προσοχή!
  7. O Rossi έχει αποδείξει οτι παρόλο την ηλικία του, μια χαρά τα πάει και το σώμα του αντέχει και με το παραπάνω. Να θυμίσω τον περσινό αγώνα στην Μαλαισία, όπου όλοι οι οδηγοί και οι δημοσιογράφοι έλεγαν πως διάολο σε αυτή την ηλικία μπορεί να οδηγεί τον αγώνα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες (ζέστη & υγρασία) με τόσο σταθερό γυρολόγιο. Συνολικά όλα αυτά τα χρόνια είναι σε υψηλές θέσεις στο πρωτάθλημα. Αν δεν είχε και τα προβλήματα με το Yamaha, θα ήταν ακόμα πιο δυνατός και θα βλέπαμε και καμιά μάχη της προκοπής. Απο εκεί και πέρα, ναι ο MM είναι σε άλλο επίπεδο (φαινόταν απο παλιά), αλλά γαμώτο παραείναι μαλακιστήρι και μεγάλο αρχιδάκι για μένα.
  8. Ποιά είναι τα προσωπικά στοιχεία; Μια πινακίδα είναι εμφανής έτσι κι αλλιώς, και επιπλέον δεν προσδιορίζει κανένα άλλο στοιχείο, καθώς (νόμιμα τουλάχιστον), κανένας δεν μπορεί να ξέρει το όνομα του ιδιοκτήτη.
  9. Καταρχήν αν δεν κατάφερε να βγάλει άκρη ο μηχανικός σου με ένα τόσο κραγαυλέο και εμφανές πρόβλημα, θα έλεγα να πας σε άλλον. Επίσης, επειδή έχω την ίδια μηχανή, μην ξοδεύεις τσάμπα χρήματα σε 100άρες βενζίνες. Δεν κερδίζει απολύτως τίποτα το συγκεκριμένο μοτέρ. Πάντως το πρόβλημα μου φαίνεται να είναι ηλεκτρολογικής φύσεως.
  10. Αυτό που με στεναχωρεί, είναι οτι οι περισσότεροι πραγματικά δεν μπορούν να οδηγήσουν μια μοτοσυκλέτα, ούτε καν σε χαλαρούς ρυθμούς. Εκεί που περίμενα, πιάνω συζήτηση με έναν, και κοροϊδευε κάποιους λέει που είχε πετύχει στην πίστα, που ήταν τόσο αργοι, που αναγκαστικά τους προσπερνούσε. Ε, έτυχε να τον έχω μπροστά μου αμέσως μετά και το παλικάρι, μόνο που δεν κατέβαινε για να στρίψει την μηχανή. Χαροπάλευε σε κάθε στροφή. Εκεί που φρίκαρα τελείως, ήταν τύπος στο μικρό πιστάκι, με τον μπόμπο να οδηγά με τις πιο λάθος γραμμές που υπάρχουν, και με 20-30χλμ να μην μπορεί να στρίψει και να βγαίνει στα χώματα.... Ήμαρτον ρε γαμώτο...!
  11. Τα καινούργια αυτόματα, είναι απόλαυση. Ειδικά απο την στιγμή που μπορείς να γειρίσεις σε "χειροκίνητο" και να αλλάζεις ο ίδιος με τα paddles, είναι μια χαρά. Για την πόλη δε, δεν τίθεται καν συζητηση. Απίστευτη ευκολία.
  12. Έχω κι εγώ το ίδιο μοντέλο CBF εδώ και 14 χρόνια, με ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα (55.000). Παρόλαυτά αν το άλλαζα θα πήγαινα στο 1000 και όχι σε κάτι στα ίδια κυβικά. Το NC το έχω δοκιμάσει και είναι φανταστικό λόγω του αυτόματου και της οικονομίας, αλλά γαμώτο είναι πολύ ψόφιο. Βέβαια απο οτι καταλαβαίνω το χρησιμοποιείς και για μέσα στην πόλη, οπότε σίγουρα το NC θα σε βολέψει πολύ περισσότερο, λόγω κιβωτίου, οικονομίας αλλά και ευελιξίας (σε σχέση με το CBF). Αν είσαι ΟΚ οικονομικά, προχώρα,αλλιώς μην το φοβάσει το CBF, δεν πρόκειται να ζητήσει τίποτα περισσότερο απο ότι μέχρι τώρα.
  13. Δεν έχω προσέξει κάτι κακό στο MUI! Εμένα με έχει βολέψει απίστευτα και το έχω καταευχαριστηθεί το Redmi Note 5
  14. Το νόημα είναι οτι σε αυτό το event, μπορείς να βρεις πολλες μοτοσυκλέτες να κάνεις test-ride. Μπορεί να οδηγήσεις και καμία τυχαία, έτσι για την πλάκα, και εκεί που δεν το περιμένεις, να σου αρέσει. Οπότε διευρύνεις τις επιλογές σου. Προσωπικά πάντα πηγαίνω και στο μικρό πιστάκι, που έχει τα μικρά κυβικά, έτσι για το χαβαλέ αλλά και για να δω κάθε κατασκευαστής τι προσφέρει. Έχω εκπλαγεί και θετικά αλλά και αρνητικά απο διάφορα μοντέλα, οπότε κάθε φορά σχηματίζω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για κάθε εταιρία.
  15. Ευκολα. Πάνω απο 120 πήγα με αρκετά μοντέλα, ακόμα και λίγων κυβικών. Το θέμα όμως δεν είναι η τελική, αλλά τι αίσθηση σου δίνει η κάθε μοτοσυκλέτα. Και για ένα event που είναι δωρεάν και μάλιστα μέσα σε κανονική πίστα, για μένα αξίζει και με το παραπάνω και μπράβο στα παιδιά του MOTO για την διοργάνωση.