sorath

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1683
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1095 Excellent

Σχετικά με το μέλος sorath

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF 600s

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2011 προβολές προφίλ
  1. Μετά απο πολύ καιρό, άρχισα να τραβάω κάποια βιντέκια. Δυστηχώς η Garmin Virm που έχω, έχει χάλια ενσωματωμένο μικρόφωνο. Απο τα 5χλμ ταχύτητας και πάνω ακούγεται μόνο ο αέρας, συνεπώς μέχρι να βρω εξωτερικό μικρόφωνο, βάζω μόνο μουσικούλα. Το 1ο είναι λίγες μέρες πριν την απαγόρευση κυκλοφορίας Και το 2ο κατά την διάρκεια της απαγόρευσης.
  2. Εμ αυτό ακριβώς λέω. Δεν τους ενδιαφέρει αν όντως χρειάζεται να μετακινηθείς είτε για λόγους εργασίας, είτε για άλλο θέμα. Μόνο να αναλάβεις την ευθύνη.
  3. Μα είναι ξεκάθαρο, πως το χαρτί με την υπογραφή σου, δεν το θέλουν για να πιστοποιήσουν οτι όντως χρειάζεται να μετακινηθείς, αλλά για να έχουν την δήλωσή σου, οτι με δικιά σου ευθύνη/του εργοδότη βγήκες έξω, οπότε εσύ φταιες που κόλλησες ο ίδιος ή τους γύρω σου.
  4. Το 2ο.... δυστηχώς τα 600άρια κάνουν πλέον όσο έκαναν τα 1000άρια πριν 5-6 χρόνια, και τα 1000άρια απο 15κ πήγαν στα 25k.....
  5. CBF600 έχω. Πριν είχα τα Bridgestone BT21, και δεν μου άρεσαν και πολύ, σε σχέση με τα Dunlop Qualifier που είχα ακόμη πιο πριν. Βασικά πάλι Qualifier ήθελα να βάλω, αλλά επειδή στην ουσία, μου τα έκαναν δώρο, δεν είπα όχι
  6. Η καλή μου, μετά απο 11(!) χρόνια, επιτέλους φόρεσε νέα λαστιχάκια Brigstestone T31, νέα αλυσιδογράναζα και καινούργια τακάκια πίσω. Προφανώς μεταμορφώθηκε τελείως. Άλλη ποιότητα κύλισης. Ο λόγος καθυστέρησης, ήταν οτι η μηχανή μέχρι πρότινος, έκανε λιγότερα απο 1500χλμ/χρόνο. Επίσης τα προηγούμενα λάστιχα δεν ήταν σε τόσο τραγική κατάσταση όσο φαντάζεται κανείς λόγω των χρόνων. Δεν είχαν ξεραθεί, μιας και αποθηκεύεται σε κλειστό χώρο.
  7. Ας το διαπιστώσουμε μόνοι μας: Ας πούμε οτι ένας ντελιβεράς χρησιμοποιεί ένα Honda Innova. Το συγκεκριμένο έχει ντεπόζιτο 3.7lt και καίει μέσο όρο 2lt/100Km. Αν το γεμίσει με απλή (1.50€/lt) θα του στοιχίσει 5.55€ Με 100άρα (1.75€/lt) θα του στοιχίσει 6,48€ Η διαφορά είναι 0.93€. Θα μπορούσε δηλαδή να βάλει επιπλέον 0.62lt απλής βενζίνης, με αποτέλεσμα να κάνει 31 επιπλέον χιλιόμετρα. Για να κάνει έστω αυτά τα 31χλμ παραπάνω με την 100άρα βενζίνη, θα πρέπει η κατανάλωση να πέσει απο τα 2lt/100Km στα 1,71lt/100Km που σημαίνει ~15% καλύτερη κατανάλωση. Και απο τη στιγμή που υποτίθεται οτι βάζουν 100άρα γιατί έχουν κέρδος οι ντελιβεράδες (ας πούμε οτι κερδίζουν έστω ένα 5%) μιλάμε αμέσως για μια κατανάλωση -20%(!!!) με την χρήση αυτής της βενζίνης. Είναι προφανές λοιπόν, οτι ο τύπος λέει παπάτζες, όπως και όλοι όσοι λένε οτι η βενζίνη βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα (ειδικά τόσα ώστε να συμφέρει η χρήση της). Τα οκτάνια το μόνο που προσφέρουν είναι μεγαλύτερες αντικροτικές τιμές. Σε ένα απλό ατμοσφαιρικό κινητήρα (και ειδικά σε έναν τόσο μικρού κυβισμού) είναι πέταμα χρημάτων. ΥΓ: Πολύ πιο απλά, ακόμα και την ποσοστιαία διαφορά να υπολογίσεις μεταξύ του κόστους απλής με εκατοστάρας, καταλαβαίνεις οτι δεν γίνεται να έχεις αυτό το ποσοστό, σε μείωση κατανάλωσης.
  8. Πραγματικά δυσκολεύομαι να πιστέψω αυτά που διαβάζω! Είναι δυνατόν το κοντέρ να έχει ημερομηνία χιλιόμετρα λήξης;;; Δεν πάμε καθόλου καλα....
  9. Γενικά οι τιμές έχουν πάει στο Θεό.... Με 15.000€ παίρνεις πλέον 600άρι, ούταν πριν λίγα χρόνια χτύπαγες1000άρι!
  10. Απο ότι φαίνεται, το ακριβώς αντίθετο γίνεται: https://motograndprix.gr/content.aspx?id=34016
  11. Θα συμφωνήσω απόλυτα με όλη την ανάρτηση, αλλα κυρίως σε αυτό. Μια φορά μου έφαγαν τους καθρέφτες, και τα είδα όλα μέχρι να τους αντικαταστήσω. Όσο σημαντικό είναι να βλέπεις μπροστά, άλλο τόσο είναι και για πίσω.
  12. Αν και δεν τον συμπαθούσα, η αλήθεια είναι οτι μόλις το έμαθα, στεναχωρέθηκα αρκετά. Είναι κρίμα ο τρόπος που έκλεισε η καριέρα του, αλλά είδα το βίντεο της ανακοίνωσης και πραγματικά φεύγει με ψηλά το κεφάλι. Πολύ ειλικρινής δηλώσεις και έβγαλε μια ταπεινότητα που δεν μας έχει συνηθίσει. Πάντως, δεν πιστεύω πως φεύγει λόγω της Honda, αλλά λόγω του σοβαρού τραυματισμού στον σπόνδυλο. Εξάλλου ήδη απο το 2008 που είχε τα απανωτά ατυχήματα, σκεφτόταν αν αξίζει ολο αυτό το ρίσκο το σπορ. Για αυτό και πάντα, μετά απο πτώσεις, έβλεπες οτι επηρρεαζόταν η ψυχολογία του και η απόδοσή του. Να είναι πάντα καλά! ΥΓ: Άτιμε Ζάρκο, κουφέτο σου έκατσε η όλη φάση. Απο την μια η KTM δεν σε περιόρισε καθόλου και απο την άλλη άνοιξε και η εργοστασιακή θέση.
  13. Αυτά δεν κάνουν, είναι επικίνδυνα. Διότι είστε δεμένοι και οι δύο μεταξύ σας.
  14. https://www.newsbeast.gr/moto/odiki-asfaleia/arthro/329334/sunepivatis-stin-motosukleta-eton-5
  15. Έχω καιρό να πάω μια εκδρομούλα, και ψήνομαι άσχημα. Επειδή δεν σας ξέρω βρε παίδες, τι μηχανάκια ψάχνω ή θα φοράτε κανα πέτο; Εγώ είμαι με ένα CBF 600s ασημί.