sorath

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1669
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1081 Excellent

Σχετικά με το μέλος sorath

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF 600s

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1787 προβολές προφίλ
  1. Κλασσικά πράγματα. Το καλοκαίρι κάτω απο την δουλειά, παρκάρουν καμιά 20αριά μηχανάκια. Το χειμώνα (γενικότερα, όχι τις βροχινές μέρες), είμαστε μόλις τέσσερις...
  2. Εγώ να πω "Συγχαρητήρια" στα μπουμπούκια που είχαν σταματήσει ένας πίσω απο τον άλλον, κάτω απο τις γέφυρες της Κηφησίας, για να γλυτώσουν απο την βροχή, χωρίς ούτε ένας να έχει ανάψει alarm, φλας ή οτιδήποτε άλλο που θα προειδοποιούσε για την παρουσία τους. Αν δεν τους έχει μαζέψει κανένα αμάξι, φορτηγό μέσα στα σκοτάδια, θα είναι απίστευτα τυχεροί!!!
  3. Το γράφημα επιτάχυνσης στο τέλος του άρθρου είναι εξωπραγματικό! https://www.mcnews.com.au/motogp-bike-acceleration-figures/
  4. Τα MotoGP έχουν επιστρέψει στα 1000cc εδώ και αρκετά χρόνια. Επίσης, οι δυνάμεις έχουν ξεπεράσει τα 270+ άλογα. Το μόνο κοινό ανάμεσα στο μοτέρ του R1 και της M1, είναι ο κυβισμός. Απο εκεί και πέρα, είναι τελείως διαφορετικά. Το R1 πρέπει να κρατήσει για μια ζωή, αντέχοντας δεκάδες εκαντοντάδες χιλιόμετρα. Αντίθετα το αγνωιστικό έχει ζωή μόλις μερικά εκαντοντάδες χιλιόμετρα. Επίσής, το μοτέρ παραγωής, έχει νορμάλ & πολιτισμένη λειτουργία, σε αντίθεση με το αγωνιστικό. Ακόμα και τα υλικά που χρησιμοποιούνται και οι τεχνολογίες που εφαρμόζονται είναι αρκετά διαφορετικά. Το σημαντικότερο πάντως είναι αυτό που ανέφερα. Πόσο πολύ πιεσμένο είναι το αγωνιστικό για αυτό και τυχαίνει κάποιες φορές να βλέπεις τα μοτέρ να "σκάνε".
  5. Η φάση είναι οτι κανείς (ακόμα και οι Ροσικοί), δεν λένε οτι ο 93 είναι όντως ένα τεράστιο ταλέντο, και πιο γρήγορος απο τον Rossi αλλά και τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Εξάλλου, πάντα η νέα γενιά στον αθλητισμό γενικότερα, είναι καλύτερη απο την προηγούμενη. Πλέον εκπαιδεύονται τα ταλέντα απο πολύ μικρές ηλικίες και με απίστευτη εξειδίκευση. Ο Ροσσι πχ μέχρι και τα 10 έτρεχε με καρτ, και ουδεμία σχέση είχε με 2 τροχούς. Αντίθετα ο Marquez (όπως και ο Lorenzo) οδηγούσαν minimoto πριν καλά και καλά μάθουν να περπατάνε (που λέει ό λόγος). Ναι λοιπόν ο 93 είναι οδηγάρα, και ο ίδιος ο γιατρός είχε πει πως είναι μια καλύτερη & αναβαθμισμένη έκδοση αυτού. Απο εκεί και πέρα, ποιός ο λόγος, να γίνεται τέτοια απαξίωση στον Rossi; Και μάλιστα σε σημείο που να τον χαρακτηρίζουν κουλομαρία; Και ότι ήταν πρωταθλητής της πλάκας. Μιλάμε για αστεία πράγματα.
  6. Όχι καλέ, γιατί το λές αυτό; Και ο Doohan, καλούτσικος ήταν, απλά νικούσε κάτι κουλάδια κι αυτός. Μην πούμε για Agostini.....
  7. Καλά σάπιο δεν είναι το μηχανάκι του. Ελάχιστες διαφορές έχει απο το εργοστασιακό. Το παληκαράκι είναι ταλέντο, και βλέπω οτι είναι έτοιμοι να του προσφέρουν τα πάντα για το μέλλλον. Μακάρι να είναι το επόμενο αστέρι, αλλά προσωπικά ακόμα κρατάω μικρό καλάθι. Δεν γίνεται να λέγονται τέτοια πράγματα. Εκτός και παρακολουθείς GP τα τελευταία χρόνια.Γιατί αν έχεις παρακολουθήσει την πορεία του Rossi απο την αρχή, αυτό δεν θα το ξεστωμούσες. Δεν παίρνει κάποιος τυχαία 9 παγκόσμια, και ο γιατρός έχει προσφέρει τα περισσότερα highlights τα τελευταία 20 χρόνια. Και να μην αναφερθούμε και στο αμαρτωλό '15 Ο 93 ναι είναι τεράστιο ταλέντο, και φαινόταν με την μια (όπως και ο Rossi) απο την μικρή κατηγορία. Θυμάμαι οτι περίμενα πως και πως να ανέβει στην μεγάλη κατηγορία και όταν έγινε αυτό, είχα πει οτι άνετα θα μπορούσε να πάρει και 5 πρωταθλήματα στην σειρά. Και αυτό θα ήταν και το λογικό και αναμενόμενο. Δεν γίνεται να παρουσιάζεται ως κατόρθωμα οι νίκες του 20άρη απέναντι στο 40άρη. Το αντίθετο, όντως θα ήταν επικό. Απο την άλλη φαίνεται, πόσο κομπλεξικό άτομο είναι και οτι δεν σέβεται καθόλου τους συναθλητές του. Δεν υπάρχει αμφισβήτηση σε αυτό. Για αυτό και οι φαν του έχουν γυρίσει την πλάτη, ενώ θα μπορούσε άνετα να ήταν ο επόμενος Rossi (όσο αφορά την δημοφιλία) ειδικά όταν είχε και την υποστήριξη απο τον ίδιο τον γιατρό.
  8. Καλύτερα δεν θα το έλεγα...
  9. Όχι ρε μαλάκα....
  10. Όχι απαραίτητα, δεν είναι κανόνας. Υπάρχουν και μητρικές για laptop όπου έχουν κανονικό socket και μπορεις να αλλάξεις την CPU όπως σε έναν σταθερό Η/Υ. Το έχω κάνει αρκετές φορές. Το μανίκι στην διαδικασία είναι, να μπορέσεις να φτάσεις μέχρι εκεί γιατί συνήθως η πρόσβαση είναι δύσκολη. Άλλες δε μητρικές, είναι ένα ολόκληρο board απο CPU, RAM & δίσκο και εκεί απλά δεν μπορείς να αλλάξεις τίποτα (πχ κάποια Dell XPS).
  11. Συμφωνώ με όσα λέτε, απλά πιστεύω πως η διαφορά θα είναι για αυτούς που φοράνε ήδη κράνος, οτι θα το ανανεώνουν με ένα νεώτερο πιο συχνά/εύκολα.
  12. Αν και όταν το παράτησα δούλευε, είχε ήδη κάποια θεματάκια. Φαντάζομαι μετά απο 16 χρόνια ακινησίας και ταυτόχρονα εκτεθειμένο που είναι έξω, μόνο για παλιοσίδερα θα είναι πλέον.
  13. Δεν έχει να κάνει με το socket ακριβώς. Απο την 8η γενιά επεξεργαστών iCore της Intel και μετά, υποστηρίζονται μόνο τα Windows 10. H 6η γενιά που έχει ο φίλος, είτε βάλει i3, i5 ή ι7 θα είναι ΟΚ. Αν και δεν βρίσκω λόγω να αλλαχτεί. Μεγάλος μπελάς για πολύ μικρή διαφορά επιδόσεων.
  14. Τι λες τώρα; Υπάρχει ακόμη scooter BETA που κυκλοφορεί; Είχα πάρει το '96 το μοναδικό Beta Quadra 50cc που είχε έρθει Ελλάδα. Δυστηχώς, δεν άντεξε και πολύ. Απο το 2003 και με μόλις 23.000χλμ είναι παροπλισμένο.
  15. Όταν γίνεται μετωπική, η ταχύτητα πρόσκρουσης δεν είναι το άθροισμα ταχύτητας των δυο οχημάτων. Είναι πολύ καλύτερα να γίνει μετωπική με 70χλμ μεταξύ δυο αυτοκινήτων, παρά να πέσεις με 140 σε τοίχο. Και ο λόγος είναι οτι ο τοίχος δεν αποροφά σταδιακά τις δυνάμεις σε αντίθεση με το αυτοκίνητο που έχει πολλαπλές ζώνες παραμόρφωσης. Συγκεκριμένα σε βίντεο/έρευνα που έχω δει, η ταχύτητα πρόσκρουσης ήταν σχεδόν όσο ήταν και του ενός οχήματος, ούτε καν στο 1/4 άθροισης της κίνησης των δυο οχημάτων! Με τη μηχανή σίγουρα δεν ισχύει το ίδιο, καθώς έχει δραματικά πολύ μικρότερη απορρόφηση δυνάμεων. Βέβαια, το καλύτερο είναι να μην στουκάρεις καθόλου, οπότε η ουσία είναι και σωστά όπως γράφεις, οτι σε τέτοιους δρόμους θέλει πολύ περισσότερη προσοχή!