sorath

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1658
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1069 Excellent

Σχετικά με το μέλος sorath

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF 600s

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1601 προβολές προφίλ
  1. Ποιά είναι τα προσωπικά στοιχεία; Μια πινακίδα είναι εμφανής έτσι κι αλλιώς, και επιπλέον δεν προσδιορίζει κανένα άλλο στοιχείο, καθώς (νόμιμα τουλάχιστον), κανένας δεν μπορεί να ξέρει το όνομα του ιδιοκτήτη.
  2. Καταρχήν αν δεν κατάφερε να βγάλει άκρη ο μηχανικός σου με ένα τόσο κραγαυλέο και εμφανές πρόβλημα, θα έλεγα να πας σε άλλον. Επίσης, επειδή έχω την ίδια μηχανή, μην ξοδεύεις τσάμπα χρήματα σε 100άρες βενζίνες. Δεν κερδίζει απολύτως τίποτα το συγκεκριμένο μοτέρ. Πάντως το πρόβλημα μου φαίνεται να είναι ηλεκτρολογικής φύσεως.
  3. Αυτό που με στεναχωρεί, είναι οτι οι περισσότεροι πραγματικά δεν μπορούν να οδηγήσουν μια μοτοσυκλέτα, ούτε καν σε χαλαρούς ρυθμούς. Εκεί που περίμενα, πιάνω συζήτηση με έναν, και κοροϊδευε κάποιους λέει που είχε πετύχει στην πίστα, που ήταν τόσο αργοι, που αναγκαστικά τους προσπερνούσε. Ε, έτυχε να τον έχω μπροστά μου αμέσως μετά και το παλικάρι, μόνο που δεν κατέβαινε για να στρίψει την μηχανή. Χαροπάλευε σε κάθε στροφή. Εκεί που φρίκαρα τελείως, ήταν τύπος στο μικρό πιστάκι, με τον μπόμπο να οδηγά με τις πιο λάθος γραμμές που υπάρχουν, και με 20-30χλμ να μην μπορεί να στρίψει και να βγαίνει στα χώματα.... Ήμαρτον ρε γαμώτο...!
  4. Τα καινούργια αυτόματα, είναι απόλαυση. Ειδικά απο την στιγμή που μπορείς να γειρίσεις σε "χειροκίνητο" και να αλλάζεις ο ίδιος με τα paddles, είναι μια χαρά. Για την πόλη δε, δεν τίθεται καν συζητηση. Απίστευτη ευκολία.
  5. Έχω κι εγώ το ίδιο μοντέλο CBF εδώ και 14 χρόνια, με ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα (55.000). Παρόλαυτά αν το άλλαζα θα πήγαινα στο 1000 και όχι σε κάτι στα ίδια κυβικά. Το NC το έχω δοκιμάσει και είναι φανταστικό λόγω του αυτόματου και της οικονομίας, αλλά γαμώτο είναι πολύ ψόφιο. Βέβαια απο οτι καταλαβαίνω το χρησιμοποιείς και για μέσα στην πόλη, οπότε σίγουρα το NC θα σε βολέψει πολύ περισσότερο, λόγω κιβωτίου, οικονομίας αλλά και ευελιξίας (σε σχέση με το CBF). Αν είσαι ΟΚ οικονομικά, προχώρα,αλλιώς μην το φοβάσει το CBF, δεν πρόκειται να ζητήσει τίποτα περισσότερο απο ότι μέχρι τώρα.
  6. Δεν έχω προσέξει κάτι κακό στο MUI! Εμένα με έχει βολέψει απίστευτα και το έχω καταευχαριστηθεί το Redmi Note 5
  7. Το νόημα είναι οτι σε αυτό το event, μπορείς να βρεις πολλες μοτοσυκλέτες να κάνεις test-ride. Μπορεί να οδηγήσεις και καμία τυχαία, έτσι για την πλάκα, και εκεί που δεν το περιμένεις, να σου αρέσει. Οπότε διευρύνεις τις επιλογές σου. Προσωπικά πάντα πηγαίνω και στο μικρό πιστάκι, που έχει τα μικρά κυβικά, έτσι για το χαβαλέ αλλά και για να δω κάθε κατασκευαστής τι προσφέρει. Έχω εκπλαγεί και θετικά αλλά και αρνητικά απο διάφορα μοντέλα, οπότε κάθε φορά σχηματίζω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για κάθε εταιρία.
  8. Ευκολα. Πάνω απο 120 πήγα με αρκετά μοντέλα, ακόμα και λίγων κυβικών. Το θέμα όμως δεν είναι η τελική, αλλά τι αίσθηση σου δίνει η κάθε μοτοσυκλέτα. Και για ένα event που είναι δωρεάν και μάλιστα μέσα σε κανονική πίστα, για μένα αξίζει και με το παραπάνω και μπράβο στα παιδιά του MOTO για την διοργάνωση.
  9. Oh really? (δικό μου βιντεάκι)
  10. Παιδιά, χάλια τελείως είναι, να μην πάει κανένας!! (Και αφήστε εμένα να κόβω γύρους όλη μέρα... )
  11. Και φέτος θα δηλώσω παρών!
  12. "Παρκάρω γιατί παρκάρουν κι άλλοι....." α ρε ζώο!!!
  13. Λογικό, αφού οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι μικρές. Και πάλι καλά λέω εγώ έτσι όπως δουλεύουν τόσο μικρές.
  14. Είναι 22 * 4 χρόνια * 2 λόγω πρόστιμου = 176€
  15. Ωραία. Όλοι θα κυκλοφορούμε δηλαδή με χιλιαράκια αυτοκίνητα και 300-400cc μηχανές...