sorath

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1600
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

998 Excellent

Σχετικά με το μέλος sorath

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF 600s

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

929 προβολές προφίλ
  1. Κοίτα και τα Dunlop BlueResponce. Ήμουν φοβερά ευχαριστημένος απο τιμή, απόδοση, άνεση και οικονομία.
  2. Τώρα αν σας πω οτι είχα κρατήσει κάτι δίσκους απο το 2000, και τις προάλλες που τους δοκίμασα όλοι έπαιζαν; Ήταν σε αδράνεια βέβαια την τελευταία 10ετία.
  3. Ίσως. Απο την άλλη, αν το πάρεις όντως με 10€, μόνο ένα ανταλλακτικό να πουλήσεις, πάλι κέρδος θα έχεις
  4. Βρε λες; Αν ναι, τρέχτε οι Κρητικοι..... https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/10100159/
  5. Αφήστε το πρώτα να βγει βρε παίδες, και μετά βλέπουμε πως είναι.
  6. Πολύ κρίμα.... Αυτό το VDue τους γάμησε ρε γαμώτο...
  7. Α ρε Γιάννη. Καλύτερα δεν θα μπορούσα να τα γράψω. Πάρα πολύ σωστός και με βρίσκεις σύμφωνο 100% Όσο για το πως θα είναι τα MotoGP χωρίς τον γιατρό, μια καλή γεύση την έχουμε πάρει το 11 & 12. Όσοι θέλουν να θυμηθούν, ας μπούνε σε σχετικά forum (όπως κι εδώ) και θα δούνε τα αντίστοιχα topic αγώνων να μην ξεπερνούν τις 2 σελίδες με το ζόρι. Το ενδιαφέρον είχε πέσει ικατακόρυφα εκείνες τις δύο χρονιές. Ακόμα και οι αντιροσσικοί, δεν είχαν με τι να ασχοληθούν. Ούτε καν να πανυγηρίσουν για τους αναβάτες τους, δεν έμπαιναν να γράψουν.... Για να μην αναφέρω οτι ολόκληρη εργοστασιακή ομάδα της Yamaha δεν είχε βασικό χορηγό όσο έλειπε ο γιατρός.... Ποιά, η Yamaha!!! Αν είναι δυνατόν.... (βέβαια σε αυτό οφείλεται και η δημοτικότητα του 99 ) Δεν μειώνω κανέναν οδηγό στους αγώνες. Υπάρχουν ταλεντάρες εκεί μέσα, και σίγουρα και πιο γρήγοροι πλέον. Αλλά κανείς δεν έχει το άστρο του Rossi. Ένα άστρο που φάνηκε απο τον 1ο χρόνο του στα 125cc το μακρινό 1996. Αμέσως απέκτησε φανατικούς οπαδούς απο τότε. Στην πιο "αδιάφορη" κατηγορία έτσι;
  8. Όχι ρε γαμώτο, όχι!!! Και δεν είναι για το πρωτάθλημα, αλλά μην είναι αυτό το περιστατικό λόγος για να τερματίσει την καριέρα του. Πολύ κρίμα! :(
  9. Αν στο κάνει μόνο μεταξύ 15-25, είναι λόγω βαλίτσας. Αν την βγάλεις και κάνεις δοκιμή, θα δεις οτι δεν θα σου κουνάει. Ρουλεμάν και λάστιχα φταίνε συνήθως οταν το εύρος που υπάρχει το κοσκίνισμα είναι σημαντικά μεγαλύτερο.
  10. Κάποτε ναι, ήταν μόνο ασφαλίτες. Τώρα είναι και η κουτσή Μαρία.... Εκτός και έχει γίνει τόση μεγάλη αύξηση προσωπικού στην διεύθυνση ασφάλειας
  11. Οκ, ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις
  12. Αν θεωρήσουμε οτι το παπί βγάζει 10 άλογα μαμά, μου φαίνεται τελείως απίθανο, με μια αλλαγή εξάτμισης να έχεις +10% αύξηση απόδοσης, που μεταφράζεται σε μόλις 1 άλογο...Τρίχες κατσαρές δηλαδή. Στα μικρού κυβισμού μηχανάκια, το κέρδος είναι απειροελάχιστο, και το κόστος δυσανάλογο.
  13. Λέει είτε 10W-30, είτε 10W-40. Ο μηχανικός μου που είναι εξουσιοδοτημένος honda, μου βάζει 10W-30, το ίδιο προτείνει και το site της Castrol για το συγκεκριμένο μοντέλο (είναι το καρμπυρατεράτο) Μια βολτούλα 300χλμ που θέλω να κάνω, να πάω ή να αλλάξω πρώτα λάδια;
  14. Δυστηχώς, η μηχανή τα τελευταία χρόνια, κινείται ελάχιστα. Απο τον Σεπτέμβρη του '14 έχει κάνει μόλις 1800χλμ. Τον 11/2015 έκανε ένα γερό service και απο τότε έχει κάνει 1000χλμ.... (μην με ρωτήσετε γιατί δεν την πουλάω...) Το θέμα είναι, να αλλάξω λάδια λόγω πολυκαιρίας ή όχι. Και να βάλω 10W-30 ημισυνθετικό; Αυτό προτείνει η honda.