sorath

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1677
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1087 Excellent

Σχετικά με το μέλος sorath

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF 600s

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1875 προβολές προφίλ
  1. Γενικά οι τιμές έχουν πάει στο Θεό.... Με 15.000€ παίρνεις πλέον 600άρι, ούταν πριν λίγα χρόνια χτύπαγες1000άρι!
  2. Απο ότι φαίνεται, το ακριβώς αντίθετο γίνεται: https://motograndprix.gr/content.aspx?id=34016
  3. Θα συμφωνήσω απόλυτα με όλη την ανάρτηση, αλλα κυρίως σε αυτό. Μια φορά μου έφαγαν τους καθρέφτες, και τα είδα όλα μέχρι να τους αντικαταστήσω. Όσο σημαντικό είναι να βλέπεις μπροστά, άλλο τόσο είναι και για πίσω.
  4. Αν και δεν τον συμπαθούσα, η αλήθεια είναι οτι μόλις το έμαθα, στεναχωρέθηκα αρκετά. Είναι κρίμα ο τρόπος που έκλεισε η καριέρα του, αλλά είδα το βίντεο της ανακοίνωσης και πραγματικά φεύγει με ψηλά το κεφάλι. Πολύ ειλικρινής δηλώσεις και έβγαλε μια ταπεινότητα που δεν μας έχει συνηθίσει. Πάντως, δεν πιστεύω πως φεύγει λόγω της Honda, αλλά λόγω του σοβαρού τραυματισμού στον σπόνδυλο. Εξάλλου ήδη απο το 2008 που είχε τα απανωτά ατυχήματα, σκεφτόταν αν αξίζει ολο αυτό το ρίσκο το σπορ. Για αυτό και πάντα, μετά απο πτώσεις, έβλεπες οτι επηρρεαζόταν η ψυχολογία του και η απόδοσή του. Να είναι πάντα καλά! ΥΓ: Άτιμε Ζάρκο, κουφέτο σου έκατσε η όλη φάση. Απο την μια η KTM δεν σε περιόρισε καθόλου και απο την άλλη άνοιξε και η εργοστασιακή θέση.
  5. Αυτά δεν κάνουν, είναι επικίνδυνα. Διότι είστε δεμένοι και οι δύο μεταξύ σας.
  6. https://www.newsbeast.gr/moto/odiki-asfaleia/arthro/329334/sunepivatis-stin-motosukleta-eton-5
  7. Έχω καιρό να πάω μια εκδρομούλα, και ψήνομαι άσχημα. Επειδή δεν σας ξέρω βρε παίδες, τι μηχανάκια ψάχνω ή θα φοράτε κανα πέτο; Εγώ είμαι με ένα CBF 600s ασημί.
  8. CR 500! Κάθεσαι νορμάλ, ανοίγεις το γκάζι στο μισό, και ξαφνικά βλέπεις το μπροστινό στον αέρα..... effortless!
  9. Κλασσικά πράγματα. Το καλοκαίρι κάτω απο την δουλειά, παρκάρουν καμιά 20αριά μηχανάκια. Το χειμώνα (γενικότερα, όχι τις βροχινές μέρες), είμαστε μόλις τέσσερις...
  10. Εγώ να πω "Συγχαρητήρια" στα μπουμπούκια που είχαν σταματήσει ένας πίσω απο τον άλλον, κάτω απο τις γέφυρες της Κηφησίας, για να γλυτώσουν απο την βροχή, χωρίς ούτε ένας να έχει ανάψει alarm, φλας ή οτιδήποτε άλλο που θα προειδοποιούσε για την παρουσία τους. Αν δεν τους έχει μαζέψει κανένα αμάξι, φορτηγό μέσα στα σκοτάδια, θα είναι απίστευτα τυχεροί!!!
  11. Το γράφημα επιτάχυνσης στο τέλος του άρθρου είναι εξωπραγματικό! https://www.mcnews.com.au/motogp-bike-acceleration-figures/
  12. Τα MotoGP έχουν επιστρέψει στα 1000cc εδώ και αρκετά χρόνια. Επίσης, οι δυνάμεις έχουν ξεπεράσει τα 270+ άλογα. Το μόνο κοινό ανάμεσα στο μοτέρ του R1 και της M1, είναι ο κυβισμός. Απο εκεί και πέρα, είναι τελείως διαφορετικά. Το R1 πρέπει να κρατήσει για μια ζωή, αντέχοντας δεκάδες εκαντοντάδες χιλιόμετρα. Αντίθετα το αγνωιστικό έχει ζωή μόλις μερικά εκαντοντάδες χιλιόμετρα. Επίσής, το μοτέρ παραγωής, έχει νορμάλ & πολιτισμένη λειτουργία, σε αντίθεση με το αγωνιστικό. Ακόμα και τα υλικά που χρησιμοποιούνται και οι τεχνολογίες που εφαρμόζονται είναι αρκετά διαφορετικά. Το σημαντικότερο πάντως είναι αυτό που ανέφερα. Πόσο πολύ πιεσμένο είναι το αγωνιστικό για αυτό και τυχαίνει κάποιες φορές να βλέπεις τα μοτέρ να "σκάνε".
  13. Η φάση είναι οτι κανείς (ακόμα και οι Ροσικοί), δεν λένε οτι ο 93 είναι όντως ένα τεράστιο ταλέντο, και πιο γρήγορος απο τον Rossi αλλά και τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Εξάλλου, πάντα η νέα γενιά στον αθλητισμό γενικότερα, είναι καλύτερη απο την προηγούμενη. Πλέον εκπαιδεύονται τα ταλέντα απο πολύ μικρές ηλικίες και με απίστευτη εξειδίκευση. Ο Ροσσι πχ μέχρι και τα 10 έτρεχε με καρτ, και ουδεμία σχέση είχε με 2 τροχούς. Αντίθετα ο Marquez (όπως και ο Lorenzo) οδηγούσαν minimoto πριν καλά και καλά μάθουν να περπατάνε (που λέει ό λόγος). Ναι λοιπόν ο 93 είναι οδηγάρα, και ο ίδιος ο γιατρός είχε πει πως είναι μια καλύτερη & αναβαθμισμένη έκδοση αυτού. Απο εκεί και πέρα, ποιός ο λόγος, να γίνεται τέτοια απαξίωση στον Rossi; Και μάλιστα σε σημείο που να τον χαρακτηρίζουν κουλομαρία; Και ότι ήταν πρωταθλητής της πλάκας. Μιλάμε για αστεία πράγματα.
  14. Όχι καλέ, γιατί το λές αυτό; Και ο Doohan, καλούτσικος ήταν, απλά νικούσε κάτι κουλάδια κι αυτός. Μην πούμε για Agostini.....
  15. Καλά σάπιο δεν είναι το μηχανάκι του. Ελάχιστες διαφορές έχει απο το εργοστασιακό. Το παληκαράκι είναι ταλέντο, και βλέπω οτι είναι έτοιμοι να του προσφέρουν τα πάντα για το μέλλλον. Μακάρι να είναι το επόμενο αστέρι, αλλά προσωπικά ακόμα κρατάω μικρό καλάθι. Δεν γίνεται να λέγονται τέτοια πράγματα. Εκτός και παρακολουθείς GP τα τελευταία χρόνια.Γιατί αν έχεις παρακολουθήσει την πορεία του Rossi απο την αρχή, αυτό δεν θα το ξεστωμούσες. Δεν παίρνει κάποιος τυχαία 9 παγκόσμια, και ο γιατρός έχει προσφέρει τα περισσότερα highlights τα τελευταία 20 χρόνια. Και να μην αναφερθούμε και στο αμαρτωλό '15 Ο 93 ναι είναι τεράστιο ταλέντο, και φαινόταν με την μια (όπως και ο Rossi) απο την μικρή κατηγορία. Θυμάμαι οτι περίμενα πως και πως να ανέβει στην μεγάλη κατηγορία και όταν έγινε αυτό, είχα πει οτι άνετα θα μπορούσε να πάρει και 5 πρωταθλήματα στην σειρά. Και αυτό θα ήταν και το λογικό και αναμενόμενο. Δεν γίνεται να παρουσιάζεται ως κατόρθωμα οι νίκες του 20άρη απέναντι στο 40άρη. Το αντίθετο, όντως θα ήταν επικό. Απο την άλλη φαίνεται, πόσο κομπλεξικό άτομο είναι και οτι δεν σέβεται καθόλου τους συναθλητές του. Δεν υπάρχει αμφισβήτηση σε αυτό. Για αυτό και οι φαν του έχουν γυρίσει την πλάτη, ενώ θα μπορούσε άνετα να ήταν ο επόμενος Rossi (όσο αφορά την δημοφιλία) ειδικά όταν είχε και την υποστήριξη απο τον ίδιο τον γιατρό.