sorath

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1577
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

980 Excellent

Σχετικά με το μέλος sorath

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF 600s

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

785 προβολές προφίλ
  1. Κύριε, κύριε, να πω; Το δυναμό! Το οποίο παίρνει ενέργεια απο το μοτέρ! Ε, ε;
  2. 10χλμ πάνω σε τελική τα Ducati....
  3. Πέρσι λόγω της νέας ενιαίας ECU, στην ευθεία επειδή ο τροχός αναπηδούσε λίγο, ο κινητήρας ανέβαζε τρελές στροφές (δεν έμπαινε ο κόφτης) με αποτέλεσμα να σκάσει ο κινητήρας.
  4. Διαβάζω παντού οτι είναι σε σοβαρή κατάσταση :( Μακάρι να πάνε όλα καλά!!
  5. Τα βίντεο του Σαββάτου. Έχω και της Κυριακής αλλά επειδή είναι χωρίς GPS log, δεν έχει ενδιαφέρον.
  6. Για πολλές σφαλιάρες η τύπισσα. Δυστηχώς υπάρχουν πολλοί εκεί έξω (είτε άντρες, είτε γυναίκες) που συμπεριφέρονται έτσι. Στην κοσμάρα τους και παρτάκηδες!
  7. Όχι το 650 ήταν. Απλά διάβασω απο εδώ http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_z650_2017.php οτι έχει 40 άλογα. Μάλλον κάποιο λάθος θα έκαναν. Πάντως δεν μου φάνηκε σε καμία περίπτωση για 70 άλογα. Το Σάββατο δεν ήταν διαθέσιμη η μικρή πίστα για τα scooter γιατι απο λάθος των ανθρώπων της πίστας την κλείσανε σε κάτι καρτάδες. Την Κυριακή όμως ήταν όπως τις άλλες φορές.
  8. Περίεργο, Είδα τα στοιχεία απο εδώ: http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_z650_2017.php Να πω την αλήθεια, στο test δεν με έπεισε για 70 άλογα. 70 έχει το CBF μου και είμαι σίγουρος οτι το Z ήταν αρκετά πιο αργό.
  9. Λίγο συντακτικό και σημεία στίξης ρε γαμώτο. Δυο σειρές post, και τις διάβασα 10 φορές μέχρι να καταλάβω...
  10. Επειδή οδήγησα το Z650 στο τεστ ride του ΜΟΤΟ, να πω οτι είναι ιδανικό για αρχάριους, καθώς έχει πολύ ήπιο κινητήρα και καθόλου δυνατό. Μόλις 40 άλογα. Απόλυτα προβλέψιμο και σταθερό. Δεν σε φοβίζει με την καμία. Συνεπώς αφού σου αρέσει εμφανισιακά, θα έλεγα προχώρα άφοβα.
  11. Λοιπόν, πήγα και χθες και σήμερα. Χθες Σάββατο 06/05: Kawa Z650: Δεν ήξερα οτι είχε βγάλει η Kawa αυτό το μοντέλο. Στην αρχή νόμιζα οτι θα καβαλούσα κάποιο 4κύλιδνρο, αλλά μόλις το έβαλα μπρος κατάλαβα οτι ήταν 2κύλινδρο. Αμέσως μου φάνηκε κάπως αδύναμο και όντως μόλις είδα τα χαρακτηριστικά του, μου το επιβεβαίωσαν μιας και βγάζει μόλις 40 άλογα. Συνεπώς για κάποιον πρωτάρη, είναι ένα μικρό μοτοσυκλετάκι που δεν θα τον τρομάξει. Beneli BN251: Κινητήρας ψόφιος που δεν του άρεσε να στροφάρει καθόλου. Δικαίως κανείς δεν ήθελε να το οδηγήσει. Kawasaki Versys X300: Ελπίζω να είχε πρόβλημα το συγκεκριμένο, γιατί αν είναι έτσι όλα, τότε μιλάμε για μεγάλο μπουρδέλο. Χάλια συμπλέκτης, με καθόλου αίσθηση και πολλές φορές σκάλωνε δίνοντάς σου την εντύπωση ότι είναι έτοιμη να κοπεί η ντίζα. Φρένα, ανύπαρκτα! Στην μεγάλη ευθεία, φοβήθηκα μην πέσω στον μπροστινό! Μοτέρ πολύ αδύναμο για 300άρι. Honda X-AVD: Επιτέλους κάτι ενδιαφέρον. Το μηχανάκι γαμάει! Άνετο, στρίβει πάρα πολύ καλά και κυρίως ΦΡΕΝΑΡΕΣ!!! Πραγματικά άγκυρες, πάρα πολύ δυνατά! Σαν μοτέρ, ομολογώ οτι το περίμενα πιο δυνατό, δεν με συγκίνησε και το κιβώτιό του μου φάνηκε λίγο αργό παρόλο που το είχα και στο Sport. Σαν να διαρκούσε η αλλαγή παραπάνω απο οτιδήποτε άλλο αυτόματο έχω οδηγήσει. Συνολικά, είναι ένα πολύ ενδιαφέρον μηχανάκι. Yamaha MT-09: Εδω έκλασα μέντες. Το μηχανάκι είναι λιλιπούτιο, μου θυμίζει το TDR125 που είχα, αλλά έχει ΑΡΚΟΥΔΟΓΚΑΖΟ! Απο 2η σε 3η μου σήκωσε τον μπροστινό τροχό, παρόλο που ήμουν σκυμμένος μπροστά και είμαι και 110κιλά. Πριν δω τα χαρακτηρισιτκά του θα έλεγα οτι ήταν 4κύλινδρο, με 140 άλογα και 15κ στροφές. Τελικά είναι 3κύλινδρο, με 115 άλογα και 10κ στροφές! WTF!!??? Το μόνο μείον του, είναι ότι πραγμαιτκά είναι πολύ έλαφρύ και με πολύ μαλακές αναρτήσεις. Στις δυνατές επιταχύνσεις κουνούσε και γινόταν αρκετά νευρικό το τιμόνι, και στο φρενάρισμα το πιρούνι βυθιζόταν υπερβολικά. Κυριακή 07/05: Yamaha MT-10: Πολύ πιο στιβαρό απο το 900άρι. Δεν μπόρεσα να του πιω το αίμα καθώς ήμουν ακριβώς πίσω απο τον πλοηγό. Οπότε ούτε που κατάλαβα τα 160 άλογά του. Πάντως ήταν πολύ ωραίο συνολικά. Επειδή είχε πολύ κόσμο, είπα να λυσσάξω στα μικρό πιστάκι. Yamaha 125(?): Μικρό μοτοσυκλετάκι, με μικρό αδύναμο κινητήρα. Τίποτα σπουδαίο. Honda CB125F: Μια απο τα ίδια. Μοτέρ ψόφιο (μάλλον για αυτό είναι τόσο οικονομικό). Είχες 5000 στροφές και νόμιζες οτι ήταν στις 1000... Piaggio Beberly 350: Μεγάλη έκπληξη για εμένα. Το μοτέρ του άρπαζε αμέσως ακόμα και απο πολύ χαμηλές ταχύτητες. Έβγαζε πολύ ωραίο ήχο, και επιτάχυνε δυνατά. Μωρέ μπράβο...! Το μόνο που δεν μου πολυάρεσε ήταν η θέση οδήγησης. Πολύ όρθια και πολύ κοντά στο τιμόνι. Αλλά οκ, το συνήθιζες. Kymco Downtown 350i ABS: Πολυθρόνα σε 2 τροχούς. Έστριβε όμως άνετα και σταθερά. Μοτέρ πολύ πιο ήπιο απο αυτό του Beberly, δεν στρόφαρε εύκολα. Royal Enfield Classic 500: Νομίζω οτι μου έφυγαν όλα τα σφραγίσματα με τόσους κραδασμούς. Όντως πολύ κλασσικός σχεδιασμός. Αλλά πήγαινε μια χαρά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί άλλοι δεν μπορούσαν να το στρίψουν, ενώ πήγαινε άνετα. Honda 125 Classic: Τίποτα σπουδαίο κι εδώ. Στο κοντέρ το κόκκινο ήταν στις 12000 αν θυμάμαι καλά, αλλά μετά τις 8000 σε παρακάλαγε να αλλάξεις σχέση. Yamaha Tricity 155: Πέρσι, είχα πει οτι το 125 ήταν τραγικά αργό τόσο που ήταν επικίνδυνο. Φέτος με τα 155cc ήταν κάπως καλύτερα. Τουλάχιστον κάπως επιτανχύνει. Η πλάκα είναι οτι στρίβει τόσο πολύ που στις δεξιές συνέχεια μου εβρισκε κάτω η εξάτμιση. Brixton Two Five One: Ήθελα να κατέβω στην 2η στροφή. Δεν έστριβε με τίποτα και έδινε μια αίσθηση οτι αλλού κοίταγε το τιμόνι και αλλού ο τροχός. Ίσως να έφταιγε το λάστιχο μπροστά που ήταν για χώμα; Δεν ξέρω πάντως ήθελα να κατέβω επιτόπου. Honda MSX125: Πολύ γέλιο. Λιλιπούτειο μηχανάκι. Παρόλο τους μικρούς τροχούς, έστριβε μια χαρά. Επισης ο μικρός του κινητήρας ήταν πρόθυμος σε όλο το εύρος των στροφών, δεν καταλάβαινε τίποτα. Πολύ καλό! Θα τα πούμε στο επόμενο πάλι! :)
  12. Άσε αυτό θα το πει ο Lorenzo....
  13. Λέγε τέτοια και βλέπω να σε πετάνε έξω με τις κλωτσιές.... http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=25714
  14. Είχα πάει στα δύο προηγούμενα, σίγουρα θα πάω και σε αυτό!
  15. Ο Zarco όντως πιέζει πάρα πολύ. Στο προηγούμενο αγώνα, κάπνιζε το λάστιχό του έντονα σε κάθε στροφή. Έχω διαβάσει απο αρκετούς, οτι οδηγά ακόμα με την νοοτροπία των Moto2 και αυτό δεν θα τον βοηθήσει αν θέλει να βελτιωθεί και να φέρει καλύτερα αποτελέσματα. Η οδήγηση στην μεγάλη κατηγορία, θέλει και λίγη στρατηγική, όχι οδηγώ στο 100% και ότι γίνει...