Asterios25

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    769
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

92 Excellent

Σχετικά με το μέλος Asterios25

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 04/11/84

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 600F4i

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei XR 1000

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CBR f4i
  • dreamBike: Κυβισμός
    600
  1. Μπορεί κάποιος να μου στείλει το link? Ευχαριστώ
  2. Έχω κοπεί με το cbr γιατί είχα βγαλμένα τα πλαινά φέρινγκ. Μου είχαν εξηγήσει οτί θεωρητικώς πρέπει να υπάρχει στο όχημα το σύνολο των εξαρτημάτων που προβλέπει ο κατασκευαστής, και οτί αν στην φωτογραφία φαίνονται ελλείψεις κόβεσαι. Είχα βρει τότε κάποιο σχετικό επίσημο έγγραφο, αλλά δεν θυμάμαι τι και που αυτή τη στιγμή. Η μηχανή είχε πάρει μπρος πρώτη φορά 3-4 μέρες πριν, μετά από ολική ανακατασκευή. Αρύθμιστο το σύμπαν, καυσαέρια ίδια με BSA πλαγιοβάλβιδου σε τράτα, ξετάπωτη η ακράποβιτς, λάστιχα με τα λινά έξω, μπροστινό με λάδια φριτέζας και ηλεκτρικά ικανά να σε στείλουν ψυχιατρείο ( άναβα φλας και έσβηνε το φως πορείας, κατέβαζα σταντ και έπαιζε τον εθνικό ύμνο της παραγουάης η κόρνα, πάταγα φρένο και έβγαζε πρόβλημα στο map sensor το m.i.l., τέτοια πράγματα), Το πήγα μέχρι εκεί με 20 και την ψυχή στο στόμα, γιατί τελείωνε η προθεσμία, ωστε να κοπώ, να πάρω την παράταση και να προλάβω να το ξαναπάω σωστό. Μου έκανε ντεσιμπελομέτρηση και καυσαεριανάλυση σε ένα supra, και τα έγραψε στο δικό μου. Αλλά οι φωτογραφίες δεν είναι πλαστογραφήσιμες, οπότε με έκοψε, αλλά όλα τα άλλα τα έβγαλε εντάξει. Θεωρώ οτι νόμιζε πως με εξυπηρετεί έτσι, αλλά αυτό που έκανε ήταν εγκληματικό. Και τι θέλω να πω: Η νοοτροπία 'έλα μωρέ, πέρνα τον τον φιλαράκο, που να τον παιδεύουμε τον άνθρωπο' υπάρχει και σε αρκετά ικτεο. Δεν ζητάνε λάδι, απλά έτσι σκέφτονται. Η φωτογραφία μένει όμως, οπότε πρέπει όλα να δείχνουν σωστά. Η λέξη κλειδί είναι το ΄δείχνουν' edit: Πριν από μένα ένα duke 2 που δεν είχε δει μάστορα εδώ και πολλές, πολλές Τρίτες, με εξάτμιση και ήχο από Panzer, γόμες χαραγμένες δυο και τρεις φορές ( στο βάθος έβλεπες τα λινά, το μετρό της σαΛΛονίκης και τον τάφο της αμφίπολης), πινακίδα κολλημένη με blue tack για την φωτογραφία (δεν κάνω πλάκα), πέρασε πανηγυρικά. Στις φωτογραφίες φαίνονταν όλα εκεί. Είχε βέβαια και το πλεονέκτημα οτί ήταν δύσκολο να το χάσει κανείς, ακολουθούσες την γραμή από λάδι και το έβρισκες.
  3. Είναι ένας στον Νέο Κόσμο (νομίζω στην Κάρπου) που φέρνει Forch, που κατά διαστήματα μου έχει φέρει πράγματα που άλλοι δεν ξέραν τι είναι. Δίπλα σε έναν με SKF είναι.
  4. Με ενδιαφέρει αυτό, υπάρχει λες πιθανότητα να έχει χαρτιά?
  5. Μπορεί να λέω βλακεία, αλλά σκέφτομαι μιας και ουσιαστικά είναι κάτι σαν ανάρτηση χωρίς ελατήριο, μπορεί σε σχετικό μάστορα ( k Shock π.χ.) να βγάλεις άκρη.
  6. αντικλεφτικές βίδες. Googlαρε anti theft bolts/screws ή tamper proof bolts/screws
  7. Περιορισμένος χρόνος, οπότε μέχρι να ανοίξω νέο θέμα ποστάρω εδώ. Αγοράστηκε F4iS με σκισμένο μοτέρ, ξεκινάνε τα χειρουργεία. Πάμε για πλήρη ανακατασκευή!!! Από βδομάδα αμμοβολώ πλαίσιο ψαλίδι υποπλαίσιο και όλα τα συμπράγκαλα , πάνε για ηλεκτροστατική και ξεκινάμε μοντάρισμα! Πωλούνται πιστόνια για τασάκια, μπιέλες για μπρελόκ, κύλινδροι για βάζο, στρόφαλος για άγκυρα. Δεν ήξερα οτί μπορεί κανείς να καταντήσει έτσι μοτέρ από f4i .
  8. Είναι ολόιδια. Το fs έχει λίγο πιο 'άγριο' χρονισμό, άρα και άλλες βαλβίδες-ελατήρια. Κατά τα άλλα είναι ολόιδιες, από το μοντέλο του 1 έως και το τελευταίο ( 5-6?). Γενικότερο σχόλιο. Το μοτέρ είναι ήρεμο για τα δεδομένα της εποχής του. Όση ώρα και να φάει με το dremel δεν θα δει τεράστια διαφορά, αν μιλάμε για λείανση αυλών. Με τη γέμιση ( εκκεντροφόροι βαλβίδες κλπ) του Fs κάτι θα δει, είναι λιγάκι πιο πολύ ανοιχτές οι βαλβίδες.
  9. Βγάλε και ξαναβάλε τη μπαταρία από τη μητρική. Αν διορθωθεί, είχες φορτώσει στατικό ηλεκτρισμό. Αν ξαναγίνει τσέκαρε τις συνδέσεις σου, κάπου χάνει
  10. Καταρχάς φίλε StratosPap εύχομαι να αναρρώσετε και οι δυό σας το ταχύτερο δυνατό, και να είναι η τελευταία σας. Στο θέμα Stop/ από τη μέση και πίσω κλπ, έχω να προσθέσω οτί αν δεν μπορέσεις να αποδείξεις οτι έτρεχε, δεν θα βγάλεις εύκολα άκρη. Είχα πριν από 1 εξάμηνο ατύχημα με όμοιο τρόπο σύγκρουσης, αλλά από δική μου υπαιτιότητα καθαρά ( του βγήκα του άλλου στο μισό μέτρο από στοπ ), και από καθαρή περιέργεια ( στην καταγραφή του συμβάντος από την τροχαία υπέγραψα οτί αποδέχομαι την πλήρη ευθύνη και δεν προτίθεμαι να απαιτήσω οποιαδήποτε αποζημίωση - είπαμε εγώ την έκανα τη μαλακία, και ο άλλος πήγαινε αρκετά κάτω από το όριο ) ρώτησα έναν δικηγόρο για το τι και πως ( κυρίως για να μάθω αν μπορεί να με τραβήξει στα δικαστήρια ο άλλος ). Η απάντησή του ήταν πως ανεξάρτητα από καταγραφές συμβάντος από τροχαία και σχετικές υπογεγραμμένες δηλώσεις, αν δεν μπορούσα να αποδείξω οτί τρέχει και στο τελευταίο εκατοστό της ρόδας να με είχε βρει δεν θα έβγαζα άκρη αν δεν αποδεικνυόταν κάπως οτί έτρεχε υπερβολικά. Εν ολίγοις, κάμερες από γύρω μαγαζιά ή εμπειρογνωμοσύνη βάσει τον ζημιών στα εμπλεκόμενα οχήματα και των ιχνών στο οδόστρωμα. Περαστικα'΄και αγύριστα φίλε
  11. Και έλεγες κάτι για FCR και αναρωτιόμουν με τι τεντιμπόιδες κάνεις παρέα... Και τα παγάκια χρεώνω.
  12. Και γω ξέρω τιμή, μου την είπες στο Work πριν μερικες μέρες, και ο κόσμος είναι μικρό μέρος. Καλορίζικο φίλε, και πάντα όρθιος.
  13. I'll second that. Τα ίδια, αλλά πρόπερσι., και με 0,11. Δεν το γλυτώνεις με τίποτα, δεν διαγράφεται εκτός και αν ξέρεις τον ταξίαρχο θεοχάρη. Το μόνο που μπορείς να βρεις θετικό στην όλη εμπειρία είναι το οτι μάλλον δεν θα ξαναοδηγήσεις με πάνω από 1 σφηνάκι τσίπουρο... Με μένα δούλεψε.
  14. Ένσταση. Άλλο να γράψω στον (εξωτερικό) τοίχο του σπιτιού μου "γαμώ τον/την κλπ" και άλλο το να το βάλω στο μπλογκ μου. Στην μία περίπτωση το βλέπεις θες δε θες, στην άλλη όχι. Δεν νομίζω οτί και το πρώτο θα έπρεπε να οδηγεί σε σύλληψη, αλλά δεν το λέω με βεβαιότητα, δεν το έχω σκεφτεί αρκετά.Το μόνο σίγουρο είναι οτί ο γράφων την εξυπνάδα θα είναι τουλάχιστον μαλάκας. Το δεύτερο όμως είναι παράθεση προσωπικών απόψεων, προσβάσιμη μόνο κατ' επιλογή του υποψήφιου αναγνώστη. Η ελευθερία λόγου δε μου δίνει το δικαίωμα να σε υποχρεώσω να ακούσεις την άποψη μου. Μου δίνει όμως το δικαίωμα να τη διατυπώσω κάπου οπού μπορεί κατά βούληση να τη διαβάσει/ακούσει ο οποιοσδήποτε.