zoo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3004
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    9

zoo last won the day on July 9 2015

zoo had the most liked content!

Πόντοι

1586 Excellent

Σχετικά με το μέλος zoo

  • Κλάση
    (σπάνιο ζώο)
  • Γενέθλια 07/01/72

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://www.youtube.com/user/zootube
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Ενδιαφέροντα
    Music, photography, gadgets, road trips, car races.

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    NT 700 VA

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    Turismo Veloce
  • dreamBike: Κυβισμός
    798

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2142 προβολές προφίλ
  1. Αυτό δεν ήταν test ride, ήταν test melt.... Στο είπα ήδη... Ύστερα από αυτά που του έκανες, να το πάρεις το κορίτσι, να το αποκαταστήσεις!
  2. Με υγεία (και σύνεση) τα διπλώματά σου. Τα ΚΤΕΛ δεν είναι δημόσιο... Συνεταιρισμοί ιδιοκτητών λεωφορείων είναι, κάθε λεωφορείο ανήκει σε έναν ή περισσότερους ιδιοκτήτες. Μην περιμένεις να βρεις δουλειά σε ΚΤΕΛ, κανείς δεν θα σου δώσει 50 επιβάτες και μία ολόκληρη περιουσία στα χέρια σου χωρίς εμπειρία, εκτός κι αν σε ξέρει από πολύ πρώτο χέρι!.... Ψάξου σε μικρά ιδιωτικά λεωφορεία (εταιρείες για μεταφορά προσωπικού, ξενοδοχεία κλπ) και μετά θα πας σε μεγάλο.
  3. Κάπου στη μέση είναι η αλήθεια παιδιά. Φυσικά και υπάρχει κενό στην αγορά, αλλά ενδεχομένως πρέπει να υπάρχει αυτό το κενό, δικαιολογείται!.... Πάντως, όπως σωστά λέει και ο από πάνω, όποιος έχει τα κότσια να κάνει επιχείρηση στην Ελλάδα (που από μόνο του απαιτεί κότσια) και παράλληλα έχει και την τόλμη να ασχοληθεί με κάθε μη εμπορικό μηχανάκι που κυκλοφορεί..................... θέλω εξάτμιση για το Deauville, έτοιμη, χωρίς πρόβες και χαζά, να δώσει άλογα χωρίς κόστος ροπής και να είναι και σε λογική τιμή!!! A! Να ταιριάζει και με την αισθητική της μοτοσικλέτας, μην την κάνουμε σούργελο την κυρία!... Πληρώνω λέμε!!!!...
  4. Ωραία φάση! Μπράβο σε όλους! @karellen Έχω δύο απορίες.... 1) Πού θυμήθηκες τους Τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας;... 2) Σε ποια σκηνή κοιμήθηκε η υπηρέτρια;...
  5. Παλιό. Όλα ή τίποτα;
  6. Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο προηγούμενο, εγώ νομίζω ότι πρώτη φορά διαβάζω κάτι τέτοιο, οπότε ας το έχουμε υπόψη.... Στον δήμο Θεσσαλονίκης επέρριψε τις ευθύνες το τριμελές εφετείο Θεσσαλονίκης για τον θάνατο μοτοσικλετιστή στην οδό Εγνατία, στο κέντρο της πόλης, λόγω της κακής κατάστασης του δρόμου. Το δικαστήριο επέβαλε ποινή φυλάκισης 18 μηνών με τριετή αναστολή στον τότε αντιδήμαρχο και στον προϊστάμενο του τμήματος οδοποιίας, ενώ αθώωσε τον υπεύθυνο εργοταξίου του μετρό, που είχε καταδικαστεί πρωτόδικα. Το θανατηφόρο τροχαίο έγινε στις 14 Ιουλίου 2009 στη διασταύρωση των οδών Εγνατία και Χαλκέων, όταν ο άτυχος 32χρονος μοτοσικλετιστής κινούνταν στην αριστερή λωρίδα του δρόμου με κατεύθυνση το Βαρδάρι. Όπως αναφέρθηκε στην ακροαματική διαδικασία, ενώπιον του εφετείου πλημμελημάτων, ο δρόμος είχε κοιλώματα, εγκάρσιες αυλακώσεις μέχρι και ρήγματα, λόγω των έργων του μετρό, που είχαν συνέπεια ο μοτοσικλετιστής να χάσει τον έλεγχο, να μην καταφέρει να φρενάρει και να πέσει αρχικά σε προπορευόμενο επιβατικό αυτοκίνητο, για να καταλήξει κάτω από τις ρόδες διερχόμενου λεωφορείου του ΟΑΣΘ. Ο οδηγός έχασε τη ζωή του λόγω των συντριπτικών καταγμάτων σε όλο του το σώμα και ειδικά στο κεφάλι. Στις απολογίες τους οι εκπρόσωποι του δήμου και συγκεκριμένα ο πρώην αντιδήμαρχος οδοποιίας Β. Δημητρίου και ο αρμόδιος τεχνικός προϊστάμενος, οι οποίοι καταδικάστηκαν, υποστήριξαν ότι οι συγκεκριμένοι τομείς είχαν παραδοθεί στην Αττικό Μετρό, που είχε την ευθύνη, και ότι η περιοχή λόγω των έργων ήταν για μεγάλο διάστημα εργοτάξιο. Αντίθετα ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας του έργου, που αθωώθηκε, υποστήριξε ότι αρμόδιος για τη συντήρηση και την εποπτεία ήταν ο δήμος. Το δικαστήριο δέχτηκε την άποψη του τελευταίου, ότι την ευθύνη της συντήρησης είχε ο δήμος, παρά την εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη του εισαγγελέα της έδρας, που ζήτησε την ενοχή μόνο του υπεύθυνου του μετρό και την απαλλαγή των εκπροσώπων του δήμου. Του Κώστα Καντούρη.Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Μακεδονία" Πηγή.
  7. Κάνε μία αναζήτηση στον γούγλη, άρχισε τα τηλέφωνα και σύγκρινε τιμές. Ο Ερυθρός Σταυρός έκανε παλιότερα δωρεάν σεμινάρια (με μεγάλη λίστα αναμονής) αλλά δεν έδινε πιστοποίηση για τις γνώσεις σου, μια απλή βεβαίωση παρακολούθησης έδινε. Έχω την αίσθηση ότι αυτό έχει πλέον αλλάξει. Αντίστοιχα πολλοί εθελοντές πολιτικής προστασίας κάνουν δωρεάν σεμινάρια, ρωτήστε σε μία κοντινή σε σας αργάνωση. Τα τελευταία μου μαθήματα τα έκανα εδώ, αλλά υπάρχουν πολλοί, διαλέγεις, συγκρίνεις και παρακολουθείς.
  8. Σε ένα θέμα με πρώτο μήνυμα την προτροπή να πάτε να μάθετε σωστά και από επαγγελματίες, όσοι δεν το έχετε ήδη κάνει, είναι αστείο να μπαίνουμε και να γράφουμε "άκουσα, μου είπαν, ένας φίλος" κλπ κλπ. Πάτε να μάθετε οι ίδιοι με τα ματάκια σας, τα αυτάκια σας και το μυαλό σας! Μην αναμεταδίδετε την ημιμάθεια τη δική σας ή των άλλων! Πάτε να μάθετε! Θα έρθει η μέρα που, χωρίς υπερβολή, θα σώσετε κάποιον και αυτό είναι ανεκτίμητο! Ξέρω τι σας λέω! Δύο ζωές μετράνε τα χεράκια μου μέχρι στιγμής και μάλιστα η μία έτυχε να είναι του παιδιού μου. Ούτε μετράω τα κόστη των σεμιναρίων και των πιστοποιήσεων, η ζωή είναι ανεκτίμητη! Έχω ήδη προγραμματίσει αυτόν τον Δεκέμβριο να ξαναπάω. Πάτε να μάθετε και μετά πάτε ξανά και ξανά για επανάληψη! Όσο πιο πολλοί είμαστε γνώστες πρώτων βοηθειών εκεί έξω, τόσο καλύτερα για όλους μας! Τόσο απλά!
  9. Απλά ότι η FIA τα κάνει λίγο μαντάρα συχνά - πυκνά...
  10. Αυτό το ΣΚ θα έχουμε αναγούλες... Πέρα του ότι η FIA είχε τονίσει ότι δεν θα έχει αγώνα F1 μαζί με τις 24h στο Le Man.... (όπου γίνεται χαμός λόγω βροχής.... μέχρι και το SC κάνει ντριφτ...) Η νέα πίστα στο Baku σε μερικά σημεία της είναι πιο στενή από τα πιτς του Μονακό (ειδικά στις στροφές 8-11) κι αν δεν δούμε κόκκινη σημαία θα εκπλαγώ... http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/15921494/watch-board-lap-baku-city-circuit Κι άλλες λεπτομέρειες εδώ... https://www.jamesallenonf1.com/2016/06/european-grand-prix-preview-not-like-anything-weve-seen-before-in-f1/ Εν τω μεταξύ όλο και κάποιο φορτηγάκι της πίστας "λιάζεται" στα σημεία διαφυγής (τουλάχιστον στις μέχρι σήμερα εικόνες, μετά μπορεί να τα μαζέψουν) και ελπίζω να μην έχουμε κανένα σοβαρό θέμα...
  11. Καλώς ή κακώς δεν ζούμε ούτε στην Αμερική, ούτε στην Ολλανδία. Αυτοματοποιημένη αποθήκη (πλήρως, ούτε ένας μέσα) είδα πρώτη φορά το 1997 στην Αγγλία. Δεν ήταν η πρώτη που έγινε, ήταν η πρώτη που είδα.... Φορτηγό που μπορεί να οδηγεί μόνο του σε δημόσιους δρόμους έχουν ήδη κατασκευάσει οι Scania & Mercedes. Μπορεί κι άλλες να έχουν έτοιμο, μόνο αυτές ξέρω εγώ... Ο αυτοματισμός είναι μια πραγματικότητα που υπάρχει και γιγαντώνεται, κανείς δεν το αμφισβητεί (ή τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να το αμφισβητεί) αυτό, αλλά, επιμένω, έχει δει κανείς αυτοματοποιημένη φυτεία ρυζιού στην Κίνα; Στην Αμερική και στην Ολλανδία μπορεί να υπάρχουν, αλλά στην Κίνα ή στην Ινδία είδατε καμία; Αν όχι, ούτε εδώ θα δείτε! Ξαναλέω, όταν μπορείς να προσλάβεις επιστήμονα που θα κάνει από στρατηγικό σχεδιασμό μέχρι καφέ και σκούπισμα με 500 ευρώ το 12ωρο, τι να το κάνεις το ρομπότ; Δεν βγαίνει οικονομικά! Πονάει, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα! Εν ολίγοις, καλή η αυτοματοποιημένη αποθήκη, αλλά ο Γιάννης που χειρίζεται το κλαρκ, μπαίνει και στο φορτηγό για διανομή όταν υπάρχει ανάγκη. Επίσης χειρίζεται το ERP, καταχωρεί παραγγελίες, κάνει τον σεκιουριτά και φέρνει και καφέ στο αφεντικό, αφού σκουπίσει! Κι όλα αυτά τζάμπα, με πενταροδεκάρες! Το ρομπότ, αν δεν έχει δουλειά στο ράφι, κάθεται και άντε να το αποσβέσεις! Κι είναι και ακριβό το ρημάδι!.... Αντίστοιχα ο Κώστας που κάνει τις διανομές με το φορτηγό, κάνει παραλαβές και τακτοποίηση στην αποθήκη μόλις έρθει στη δουλειά, συλλέγει τις παραγγελίες από την αποθήκη για να φορτώσει και να φύγει και κρατάει τον τόπο καθαρό (φορτηγό και αποθήκη). Α, ξέχασα! Είναι και ο τεχνικός ασφαλείας γιατί είναι διπλωματούχος πολυτεχνείου!... Κι όλα αυτά σε 10-12 ώρες με έναν μισθό, τον βασικό, κι άμα θέλει!... Αν δεν θέλει, έχουμε άλλα 10.957.595 βιογραφικά για να διαλέξουμε!.... Γι' αυτό του κάνουμε τρίμηνη σύμβαση για να μην πάρει αέρα!... Μην συγκρίνετε χώρες αναπτυσσόμενες με τη μπανανία μας... Όλα θα έρθουν κι εδώ, το πότε είναι το ζητούμενο! Σε αυτή τη γενιά, στην επόμενη, στη μεθεπόμενη;... Αν οι εργαζόμενοι είμαστε όλοι πάμφθηνοι, απελπισμένοι, επιστήμονες, όπως σήμερα, τα ρομπότ δεν μπορούν να μας κερδίσουν... κάνουμε πιο πολλά και πιο φθηνά... Κι όσο πέφτουν οι μισθοί κι αυξάνεται η ανεργία, ακόμη περισσότερα ρομπότ θα μένουν χωρίς δουλειά στη χώρα μας... Cost - Benefit είναι όλα κι από χώρα σε χώρα αλλάζουν τα νούμερα...
  12. Μπα.... κάτι άλλο πολύ βασικό ξεχνάνε.... Όταν μπορείς να προσλάβεις επιστήμονα με 500 ευρώ και να σου κάνει από στρατηγικό σχεδιασμό μέχρι σκούπα-μάπα και καφέ στο καθιερωμένο 12ωρό του.... το cost - benefit του αυτοματισμού δεν βγαίνει, με την καμία!....
  13. Πρόσφατα τα πήρα κι εγώ αυτά (σε άσπρο). Φανταστική απόδοση, ωραίος ήχος και άψογη διάρκεια μπαταρίας! Μια χαρά αγορά! @Roaf Beast Οι Otterbox είναι από τις καλύτερες θήκες! Ανθεκτικές και με καλή ποιότητα κατασκευής, προσφέρουν πολύ καλή προστασία κι ας είναι λίγο ογκώδεις. Έχω μία πολύ παλιά αδιάβροχη θήκη που μου έπεσε από τη μηχανή με 80 χλμ/ώρα με το κινητό μέσα κι έπαθε μόνο μερικές γρατζουνιές... Εγώ πήρα επιτέλους απόφαση να αναβαθμίσω τον γέρο υπολογιστή μου (Core2Duo 8 ετών), οπότε του πήρα τα εξής Μητρική: GIGABYTE GA-Z170-HD3P RETAIL Μνήμη: HYPERX HX424C15FB2K2/16 16GB (2X8GB) DDR4 2400MHZ HYPERX FURY BLACK DUAL KIT Επεξεργαστή: INTEL PENTIUM DUAL CORE G4400 3.30GHZ (Δεν είχα λεφτά για κάτι καλύτερο... ίσως αργότερα...) Ο γέροντας είχε ήδη εξοπλιστεί με μία GIGABYTE GEFORCE GTX750 GV-N750OC-2GI 2GB GDDR5 και έναν SSD SAMSUNG MZ-75E250B/EU 850 EVO SERIES 250GB, οπότε τώρα είναι αξιοπρεπέστατος (μέχρι να δεχθεί έναν καλύτερο επεξεργαστή και να δείξει την αξία του...)
  14. Ας γράψω κι εγώ την εμπειρία μου. Έβαλα τα 10 για δοκιμή στο αρκετά παλιό μου σύστημα (Core2Duo) και μπορώ να πω ότι ήταν μια χαρά, αντίστοιχη αίσθηση με τα 7 Ultimate 64Bit που είχα. Όμως κάπου διάβασα ότι κατά την αναβάθμιση η άδεια των windows γίνεται OEM (εγώ έχω retail) και επειδή εντός των ημερών αναβαθμίζεται ο γέρος είπα να γυρίσω στα 7, να αλλάξω σωθικά και μετά να πάω σε 10 για να μην έχω σοβαρά θέματα με την άδεια (από όσο ξέρω τα OEM δεν συμπαθούν αλλαγές στο hardware, ενώ τα Retail είναι πιο "εύκολα"... ελπίζω...). Η επιστροφή δεν ήταν ανώδυνη.... τα scheduled tasks εξαφανίστηκαν και έβγαζαν λάθος όποτε τα άνοιγα και οι οδηγοί γραφικών (Nvidia) έπρεπε να βγουν και να μπουν εκ νέου. Με παίδεψε αλλά το έκανα (ειδικά τα scheduled tasks ήθελαν ψάξιμο...). Σε λίγες μέρες θα αλλάξει το εσωτερικό του γέρου οπότε (microsoft επιτρέποντος και windows θέλοντος) θα πάω στα 10.
  15. Γίνεται, αφού (υποτίθεται) σε εξετάζουν και σε κρίνουν κατάλληλο... Εγώ έβγαλα Δ πριν μερικά χρόνια ενώ είχα μόνο Α & Β (Δεν έφτανε το Α για το Deauville!... ). Δεν έχω Γ ούτε Ε. Πάντως, είναι λογικό να σου κάνει εντύπωση που το δίνουν! Από την άλλη όμως, με το κόστος που έχουν τα διπλώματα, είναι βαρύ να ζητάνε από κάποιον Γ αν πράγματι δεν θα το χρειαστεί ποτέ... (Γράφω για όσους δεν ξέρουν....) Η μετάβαση από το ΙΧ στο θηρίο χωρίς καμία άλλη εμπειρία με μεγάλα οχήματα είναι θέμα σοβαρό! Εγώ μέχρι να συνηθίσω τα αερόφρενα άσπρισα μερικές τούφες στο κεφάλι μου... Επίσης θέλει να μάθεις καλά τον όγκο και το "στήσιμο" γιατί κάθεσαι αρκετά μπροστά από τον άξονα διεύθυνσης και έχεις μεγάλο πίσω πρόβολο οπότε σπάς διάφορα στο διάβα σου αν δεν προσέξεις... Η διαφορά με τη μετάβαση από Β σε Δ σε σχέση με την αντίστοιχη από Β σε Γ είναι ότι υπάρχουν πολλά μικρά φορτηγά (διανομών π.χ.) να σου δώσουν πριν πας σε κάτι μεγάλο, ενώ λεωφορείο μικρό δύσκολα θα βρεθεί... μόνο σε σχολικό αλλά κι εκεί δεν πας εύκολα χωρίς εμπειρία...