shadowhunter

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    734
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

shadowhunter last won the day on April 24 2011

shadowhunter had the most liked content!

Πόντοι

425 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος shadowhunter

  • Κλάση
    The Wanderer
  • Γενέθλια 12/14/77

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Κοζάνη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    Tiger 800
  • myBike: Κυβισμός
    800

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei XR-1100

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1949 προβολές προφίλ
  1. 32-36 πίεση; Το δικό μου manual κάνει λόγω για 36-42 (που τη χρησιμοποιώ στις βόλτες & ταξίδια, γιατί για μέσα στη πόλη το 42 ειδικά είναι πολύ...38 με 40 βαριά). Πάντως ότι δεν συμπαθεί τις χαμηλές ταχύτητες και ειδικά με κρύο μοτέρ => μικρές αποστάσεις, είναι σίγουρο..
  2. Όχι ρε γαμώτο.......Ένα από τα καλύτερα παιδιά....Καλή δύναμη στην οικογένεια του....
  3. Κάτοχος Tiger 800 κι εγώ... Μέχρι στιγμής έχω φορέσει τα εξής με σειρά: 1 x Pirelli Scorpion Trail (μαμά) με μέτριες εντυπώσεις γι αυτό και δε τα ξαναέβαλα 2 x Dunlop TR-91 Trailmax (πολύ καλό λάστιχο, τα μοναδικά που έβαλα 2 φορές σε μοτοσυκλέτα μου) 1 x Michelin Pilot Road 4 (ίσως το λάστιχο που έκατσε καλύτερα στη μηχανή μαζί με το TR-91) 1x Dunlop Trailsmart (η εξέλιξη του TR-91, αλλά έχω κάνει λίγα χλμ. μαζί τους μέχρι στιγμής με άριστες εντυπώσεις. Ο λόγος που δεν ξαναέβαλα τα PR4 ήταν καθαρά η διαφορά των 60€ τότε μεταξύ των 2 που τη θεώρησα εξωφρενική για παρόμοια λάστιχα) Από τη στιγμή που η μηχανή δε πατάει χώμα, δεν υπάρχει λόγος να μη βάλεις ασφάλτινο. Θα το ευχαριστηθείς πολύυυυυυυυυ περισσότερο ;)
  4. Άλλος ένας που έχει καιρό να μπει... τα θερμά μου συλλυπητήρια Γιώργο, να είστε γεροί να τη θυμάστε :(
  5. Κάτοχος Fiat Stilo 1.4 μοντέλο 2004, 1ο χέρι και αυτή τη στιγμή με 125.000km και υγραέριο από τα 110.000. Σε όλα αυτά τα χιλιόμετρα μου έκαψε 3 πολλαπλασιαστές (και άλλαξα προληπτικά και τον τέταρτο) με κόστος 20-25€ έκαστος. Κατά τα λοιπά μόνο αναλώσιμα χωρίς βλάβη σε ηλεκτρικά κ.λ.π.
  6. Και μια δεύτερη διαδρομή... https://goo.gl/maps/CyPLK
  7. Kαι το τελευταίο κομμάτι μέσα στο Βίτσι (προσοχή έχουν βάλει μπάρες και σήμανση ότι απαγορεύεται η διέλευση, αλλά με μηχανή περνάς στο πολύ χαλαρό, απλά έχεις 2 καθιζίσεις στο ένα ρεύμα και σε συνάντηση 2 Ι.Χ.Ε θα υπήρχε θέμα). Βενζίνη παίζει βγαίνοντας από Καστοριά & στον Αετό (πριν αρχίσεις να ανεβαίνεις για Νυμφαίο).
  8. Η βόλτα που κάναμε χθες (εμείς βέβαια από Κοζάνη ξεκινήσαμε) https://goo.gl/maps/CNWgS Και με εικόνα ;)
  9. Χρήστο τι κάνατε τελικά, γιατί από ένα σημείο και μετά χαθήκαμε τη 2η μέρα; Εμείς τελειώσαμε κατά τις 21:30 με τις φωτό αλλά γυρίσαμε πίσω και δε πήγαμε τερματισμό, μια που την 1η μέρα αποφασίσαμε και γυρίσαμε ξενοδοχείο κατά τις 2300 μέσω Αμφιλοχίας, οπότε δε πήραμε τις τελευταίες 2 φωτογραφίες..
  10. Άλλος ένας κατεβαίνει αύριο Αθήνα για το 4ο του 36ωρο... Καλούς δρόμους παιδιά!
  11. 3,5 χρόνια στα χέρια μου και 27.000km (όλα εκτός πόλης σε βόλτες - ταξίδια), παραμένει το ΜΟΝΑΔΙΚΟ που δεν έχω σκεφτεί μέχρι στιγμής να πουλήσω και το μακροβιότερο όλων όσων περάσανε από τα χέρια μου. Κάθε βόλτα μαζί του μου προσφέρει χαμόγελα :)
  12. Παίζει και αυτή η εικόνα με πληροφορίες για νεότερα στην Intermot της Κολωνίας αρχές Οκτώβρη...
  13. Δεν κοιτάς κανένα Yaris gen 1 (το τελευταίο made in japan) είτε το 1.0 είτε το 1.3; Είμαι ευτυχής κάτοχος ενός 1.0 του 2001 με 195.000 και με μόνη "βλάβη" στα 13 χρόνια που το έχω μια λάμπα τρίτου στοπ... Από αναλώσιμα, 3l λάδι, καδένα και όχι ιμάντα... Μια αντλία νερού μόνο άλλαξα προληπτικά στα 180.000 και αυτό προληπτικά (προφανώς μαζί και τον ιμάντα της κ.λ.π). Δίσκο/πλατό/τακάκια μπροστά (το 1.0 έχει ταμπούρα πίσω...) φορά ακόμα τα μαμά. Και 4* στο EUNCAP. Το μόνο που έχω μετανιώσει είναι που δεν είχα πάρει το 1.3 για να κάνει πιο άνετα ταξιδάκια. Κατά τα άλλα συμφωνώ με όσους προτείνουν Hyundai Getz... value 4 money και απροβλημάτιστο.
  14. Κ.Ο.Κ Άρθρο 34 § 6 6. Tα oχήματα πoυ βρίσκoνται σε στάση ή στάθμευση, επιβάλλεται να τoπoθετoύνται παράλληλα με την oριoγραμμή τoυ oδoστρώματoς και επί της αντιστοιχούσας γι' αυτούς προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας πλευράς, εκτός αν oρίζεται με σήμανση διαφoρετικά. Εντούτοις, η επί της άλλης πλευράς στάση ή στάθμευση επιτρέπεται όταν η στάση ή η στάθμευση επί της αντιστοιχούσας προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας πλευράς εμποδίζεται λόγω παρουσίας σιδηροτροχιών. Δύναται να επιτρέπεται η στάση και η στάθμευση στο μέσον του οδοστρώματος, σε ειδικά σημειούμενες θέσεις. ΠΗΓΗ: http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf σελ. 78 η συγκεκριμένη παράγραφος.
  15. 1) Kawasaki Versys MY2007 -> Απροβλημάτιστο εκτός από τα γνωστά pins των πλαστικών που είχε 2 για αλλαγή (και μου το είχε πει ο πωλητής από την αρχή). 2) Suzuki Address MY2008 -> H πιο βιαστική/αρόσεκτη αγορά που έκανα, ωστόσο εκτός από έναν καθρέφτη κολλημένο ακριβώς στο σημείο που από πάνω μπαίνει το μαύρο προστατευτικό πλαστικό δεν είχε άλλο θέμα. 3) Kawasaki KLX 250S MY2010 -> Τέλειο το πήρα -> τέλειο έφυγε. 4) Yamaha XT660R MY2007 -> 5.000km μέχρι στιγμής στα χέρια μου, μόνο αναλώσιμα (αν και πλέον θέλει αλλαγή λάδια & τσιμούχες στο μπροστινό, ωστόσο και το χωματάκι του έχει πάει -τηρουμένων των αναλογιών) και ο προηγούμενος δεν του τα είχε αλλάξει ποτέ (οπότε ούτως ή άλλως έπρεπε να αλλαχθούν κάποια στιγμή). Σημείωση: τα 3 πρώτα τα πούλησα στα λεφτά ακριβώς που τα αγόρασα, αν αυτό λέει κάτι για την κατάσταση τους. Το XTR ελπίζω να το κρατήσω περισσότερο...