Mi_ka

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    3219
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

Mi_ka last won the day on November 12 2017

Mi_ka had the most liked content!

Πόντοι

2282 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Mi_ka

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    στα graecopithicοχώρια

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    DR650SE WP κλπ

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei Multitec

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Εκπτούται

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2303 προβολές προφίλ
  1. **Επωλήθη εκτός φόρουμ** Ευχαριστώ για τη φιλοξενία της αγγελίας: «Ευκαιρία! Σπαστό Ποδήλατο ORBEA BALADE»
  2. πωπω με γύρισες 20+ χρόνια πίσω στα mac του στούντιο...
  3. Yamaha

    ε, ναι, σε αυτό το στυλ Ρομποτέκ ταιριάζουν καλύτερα
  4. πτερύγια 0 μοίρες! περισκόπιο επάνω!
  5. μετονομασθέν εις Κωλ@ρ@, Σαλόνικα
  6. το fun μη ξεχνάς ορίζεται από τον καθένα διαφορετικά - πολύ λογικό κάποιοι να σιχαίνονται τα ιδιότροπα Γκούτσι (φορέματα)
  7. το κορδόνι κάνει θόρυβο στην εξάτμιση
  8. άμα υπάρχει λόξα...
  9. ίσως να ξαναπιάσουν κάτι παλιά πρότζεκτ 15αετίας άμα η Aprilia επαναεδραιωθεί σαν σπορ φίρμα και στις πωλήσεις και τα ρετρό και οι τσοπεριές πάνε καλά στο Αμέρικα να βγαίνει κέρδος στα βιβλία της Πιάτζιο γιατί όπως έγραφε αμερικάνος έμπορας από την εκεί βασική εμπορική έκθεση του κλάδου προ μηνός, πήξανε στα σκλαμπεροειδή και ο κόσμος γούσταρε ρετρό για τα καλά και είμαι σίγουρος πως δε θα θέλανε σοβαρή sport guzzi, τουλάχιστον τώρα από εδώ http://www.moto.it/news/moto-guzzi-va-10-il-motore-che-avrebbe-potuto-cambiare-il-futuro-a-mandello.html τώρα και το W800 και το Estrella το παράγουν κανονικά αλλά δεν τα εξάγουν, ΕΕ τουλάχιστον... http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/17_ej800a_e.html http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/17_bj250l_e.html
  10. ακριβώς ! ;-) άπειρες ιστορίες ηλίθιων αστοχιών από αβλεψίες συναρμολόγησης ή σχεδιασμού και σε μηχανάκια των 12+ χιλιάδων που κάνουν τους τεντωτήρες των ΜΤ ή το τζιβιτζιλίκι που φθείρεται πρόωρα στο DCT πταίσματα - πχ αστράβωτη ασφάλεια-ροδέλα σε CARC μάλλον γιατί ο εργάτης δεν ήπιε εσπρέσο το πρωί ή έληγε η βάρδια της Παρασκευής που κάνει το παξιμάδι που κρατάει το πηνίο να χαλαρώνει κάποια στιγμή και μετά θες CARC κομπλέ, εξάρτημα (κανονικά) φιξ παφ και 2+χίλιαρο και άντε να βρεις ότι υπάρχει ανάκληση όταν είσαι εκτός εγγύησης και πόσοι μήνες να έρθει με το βαπόρι από μακρινή Ιταλία ή τα φαγωμένα καπελότα στα τετραβάλβιδα με γρέζια που μπορεί να φάνε όλο το μοτέρ μέχρι να γυρίσεις σπίτι ή τη είσοδο νερού στο CARC σε μηχανάκι και καλά εκτός δρόμου (Stelvio) αν περάσεις κάνα ποταμάκι ή τα προβληματικά όργανα που τα χρειάζεται και η ECU για μέτρηση θερμοκρασίας περιβάλλοντος και και και αν και την Ντουκάτι δεν την μαστιγώνανε αμερικάνοι και τώρα γερμανοί, ακόμα βλαμμένη ιταλίδα θα παρέμενε μερικές γκόμενες είναι καλύτερα να μένουν στα όνειρα για να μη ξεφτίζουν στη καθημερινότητα, εκτός και αν έχεις συμπαθητικό πορτοφόλι λόξα συν γνώση ή πολλά-πολλά φράγκα και μάστορα με γνώση κοντά σου φυσικά μπορεί να είναι όλα άψογα για 5+ χρόνια αλλά άμα σου κάτσει πατάτα ΔΕΝ έχεις σωστή κάλυψη έστω πανάκριβη(BMW) από το εργοστάσιο βασικά πρέπει να ΜΗΝ καβαλήσεις γιατί πιθανώς να έχεις και εσύ λόξα και άμα δοκιμάσεις μια φορά μετά θα θες πάλι για πάντα και η γιαπωνέζικη κωδεϊνη δεν θα σε αποτοξινώσει ποτές
  11. τελικά όντως το νέο V7 δεν έχει heron θαλάμους καύσης https://www.stuff.co.nz/motoring/bikes/95458869/charm-of-thirdgen-moto-guzzi-v7-even-more-discreet
  12. η μαμά Piaggio, η μαμά Piaggio καλά για τον ανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης δεν το ήξερα - δηλαδή κάνανε και το V7 σαν το V9? https://www.motorcyclistonline.com/tech-review-moto-guzzi-v9-bobber-and-v9-roamer#page-5 @giannis_81 πριν μπλέξεις με ολντ σκουλ Ιταλία ρίξε μια ματιά στα δυο σχόλια στο λινκ από πάνω
  13. βασικά όχι ακριβώς: όταν δουλεύουν καλά αυτά τα ρημάδια (τι ωραία ρόλαρα στην Πίνδο με το δανεικό E750) νιώθεις κάπως έτσι άλλα όταν μουλαρώνουν με τις άπειρες ιταλιές τους πραγματικά σηκώνεις λευκή σημαία (έλυνα το μισό μηχανάκι κοντά στην Κόνιτσα στη μέση του κάπου γιατί δεν φόρτιζε μπαταρία από λιωμένη ασφαλειοθήκη, οξειδωμένα φτηνομέταλα, αντίσταση-θερμότητα-έλιωσε και χωρίς μπαταρία νόου σπινθήρας 2 εκατομμύρια μηχανάκι να χέσω την Ιταλία...)
  14. πωπω φαγωμάρα! λοιπόν, υπάρχουμε άνθρωποι με ειδικές ανάγκες και μας πιάνουν κότσο αυτές οι ρημαδοεταιρίες και τα επιχειρήματα υπέρ ή κατά είναι άφθονα, από γελοία για μένα όπως «παράδοση» και «όπως τα φτιάχνανε τότενες» και «αμερικάνικο ατσάλι» έως πολύ σοβαρά για τις δικές μου ειδικές ανάγκες όπως «τραγουδάει μοναδικά» και θέλω ένα ιταλιάνικο V2-90 μοιρών με ντέσμο ή με ωστήρια και άγριο χρονισμό γιατί τίποτα άλλο δεν ακούγεται έτσι! τα γιαπωνέζικα όντας σύγχρονοι κινητήρες ακριβείας έχουν υψηλότερες συμπιέσεις, πιο ομαλούς εκεντροφόρους, εξατμίσεις σωστά μελετημένες κλπ κλπ και δεν «τραγουδάνε» το ίδιο και ακόμα λιγότερο τα δικύλινδρο μοντέλα εν σειρά με στραβωμένο στρόφαλο (TRX-TDM-NC-AT) - μοιάζει ο ήχος αλλά απλά δεν είναι το ίδιο, μαμώτο! πέρα από αυτό υπάρχει ο απροσδιόριστος παράγων Χ, ο ίδιος λόγος που κάποιοι αγαπάνε πραγματικά (χωρίς να είναι φάσιον βίκτιμς) τα χαρΧάρλεϋ: τίποτα άλλο δεν είναι έτσι, είναι «τύπου» Γκολφ, και δε πα να‘ ναι αντικειμενικά καλύτερο, τίποτα δε ρολάρει όπως μια Μερτσέντα (και δε μιλάω για τα καινούργια μικρά οπελιάρικα ή τα Α και Μπ κλααας (και συβρώμις’) το ‘92 καβάλησα το ήδη αρχαίο V35 του μακαρίτη του Τσιόφι για κάνα 20άλεπτο και κάτι περίεργο μου έκανε το χάρχαλο που όσο και να ακουγόταν ότι διαλυόταν τελικά πήγαινε, όσο μπορούσε δηλαδή να πάει είχα και κάποιες μακρύτερες εμπειρίες με (εντάξει δεν είναι V90) ... Morini 350 φίλου που και αυτό τα ίδια, κάτι μου έκανε κλικ μετά το ‘98 έκανα ένα μεγάλο ταξίδι Πίνδο με E750 - ακόμα θυμάμαι το τραγούδι του μικρού Ντουκάτι στα υπό κατασκευή τούνελ στα βουνά το ‘08 ερωτεύτηκα το γλυπτόν Griso αλλά για τεστ ράιντ βρήκα μόνο ένα Breva1100 - δε με έψησε η γενική αίσθηση χρήσης αλλά το αγροτικόν μοτέρ με γοήτευσε και αυτό, ειδικά ο ήχος κατά την εκτόξευση συμπλεκτάροντας το βαρύ στρόφαλο-βολάν στα φανάρια κοντά κάπου στις 6Κ στροφές - αλλά 1000άρι γιαπωνέζικο δεν έτυχε να καβαλήσω ποτέ για να ξέρω αν θα μου άρεσε το ίδιο με τα μιλούνια ραπτομηχανάτα άλογα και τα ελαφρά εντόσθια τώρα ότι με 9000 ευρά παίρνεις σύγχρονο υπέροχοπαπί NC-DCT με καντάρια τεχνολογίά ή μαμάτο μουγκριστό πύραυλο ΜΤ09 σχεδιασμένα από λευκό χαρτί και συναρμολογημένη στην τρίχα αντί για παλαιοντολογικό V7 με ελαφρώς παραλαγμένο πλαίσιο στην παραγωγή από το ‘70 και απλά εκσυγχρονισμένο μοτέρ του ‘80 με θαλάμους καύσης χέρον, ε, άμα είσαι βλαμμένος και θες μοτεράκι να είναι έτσι και δεν έχεις καμμιά υπομονή να αναπαλαιώσεις γριές, τα σκας (αν τα έχεις) και μόκο, δεν το παίζεις και «γουάου, καμμία σχέση με τα άψυχα γιαπωνέζικα» γιατί τότε είσαι κόπανος και έχεις το δικαίωμα να λες το παραπάνω μόνο παραδεχόμενος ταυτόχρονα πως όντως είσαι κόπανος, όπως κάνω εγώ εγώ λοιπόν, ο άφραγκος, ξέροντας τι θα ήθελα και τι θα περίμενα από κάθε μηχανάκι, και το V7 το θέλω και το NC-DCT και το MT09 και το ΑΤ στο στάβλο αλλά άμα έρθουν ποτέ λεφτά και μπορώ να πάρω έστω και μόνο ένα, βάζοντας κάτω τις ανάγκες και απαιτήσεις μου και δυνατότητες συντήρησης του κάθε αλόγου (και πιάνουν τα χέρια μου αλλά δεν έχω σωστό στεγασμένο γκαράζ) θα επέλεγα κατάλληλα: NC για πολλά καθημερινά χιλιόμετρα ή AT αν ζούσα σε πόλη και θα ΄θελα να πετάγομαι χαλαρά σε μακρυνά βουνά κάθε ΣΚ ή ΜΤ09 αν γουστάρω νευρική μαγκιώρα οδήγηση συνεχώς (γιατί θα με κοροϊδεύει κατάμουτρα το μηχαχανάκι αν απλά το πηγαίνω συνήθως χαλαρά) ή V7 για χαλαρές βόλτες μια στο τόσο και χαλαρό μαστόρεμα ψυχαγωγίας συχνά-πυκνά (και έχω και παλμογράφο τσέπης) αν κοίταγα για Τον Έρωτα Griso θα φρόντιζα πρώτα να έχω γκαράζ με παλάγκο (για να συμμαζεύω τα συμπλεξαρίσματα που λέω παραπάνω) ή αν είχα λεφτά για να αναθέτω σε συνεργείο το σταβλισμό του ατιού, θα ψώνιζα ... Μπόξερ και θα υποκρινόμουν πως δεν έχει πεσμένα ... βυζιά και πως ο ήχος έχει ωραία μποξερίλα γιατί τουλάχιστον θα ήξερα ότι υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά σε εύλογο χρόνο αντί να ανοίγει ο μάστορας το κουτί από την μακρινή Ιταλία και να βρίσκει μέσα άσχετα πράματα 4 μήνες μετά την παραγγελία... όπως καταλαβαίνετε από τα παραπάνω (φχαριστώ για την ανάγνωση) δεν υπάρχει λόγος να μη μου αρέσει το κάθε ιταλορημάδι V7, να κελαηδάει βολτάροντας μακρυά από τα ζομποχώρια και τους καρκίνους που μας κυνγάνε εδώ πάνω... από την άλλη, όταν βρέθηκα για δουλειά στη Βενετία, ένας Μιλανέζος εκεί μου είπε ότι έχω Βενετόφατσα και καθώς έλκω καταγωγή από τέως Ενετοκρατούμενα μέρη, μπορεί απλά να είναι θέμα βλαμμένων γονιδίων, γι’αυτό γουστάρω Παβαρότι και από μικρός ήθελα να μάθω Ιταλικά...