Tassos71GR

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    664
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Tassos71GR last won the day on October 29 2009

Tassos71GR had the most liked content!

Πόντοι

176 Excellent

Σχετικά με το μέλος Tassos71GR

  • Κλάση
    ATGATT means less pain.

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    in dark places
  • Ενδιαφέροντα
    Hard Rock 'n Heavy Metal
    ΑΕΚ...Αλλιώτικη Εντελώς Κατάσταση
    βιβλία και ταινίες φαντασίας
    Μπύραααα!

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • myBike: Μοντέλο
    Sprinter
  • myBike: Κυβισμός
    119.7

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    X-LITE X-603 START N-COM

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CBR600F4
  • dreamBike: Κυβισμός
    600

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1354 προβολές προφίλ
  1. μια γεύση από First Fragment με τον Dominic ''Forest'' Lapointe στο μπάσο!
  2. Sprinter 125

    Ba20d 12V 35W. Δοκίμασα αυτήν που είχε προτείνει ο Cycloholic (δες link στην παρακάτω παράθεση). είδα αύξηση στην φωτεινότητα και στην απόσταση που φτάνει η δέσμη σε σχέση με την αρχική λάμπα. όχι εντυπωσιακά αποτελέσματα. πάντως βλέπεις και σε βλέπουν λίγο περισσότερο.
  3. Sprinter 125

    Μπράβο φίλε. πολύ χάρηκα που ξαναείδα ποστ σου εδώ. πάντα τέτοιες όμορφες βόλτες εύχομαι. όποτε βρεις χρόνο γράψε και λεπτομέρειες από τα ταξίδια σου.
  4. Sprinter 125

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ Daytona SPRINTER 50, SPRINTER 125, NOVA 100 (DY110) και DY 125 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ) Ημερομηνία: Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2016 Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Γκοργκόλης A.E, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί το κάτωθι πρόγραμμα ανάκλησης 754 μοτοσικλετών (παπιών) DAYTONA: μοντέλο SPRINTER 50, με αριθμούς πλαισίου:Από ΧG8DS050DDL030503 έως και ΧG8DS050DDL030521 μοντέλο SPRINTER 125, με αριθμούς πλαισίου:Από ΧG8DS125DDL035117 έως και ΧG8DS125DDL035348 Από ΧG8DS125DDL035717 έως και ΧG8DS125DDL035755 Από ΧG8DS125DΕL035930 έως και ΧG8DS125DΕL036045 Από ΧG8DS125DFL036919 έως και ΧG8DS125DFL036976 Από ΧG8DS125DFL037577 έως και ΧG8DS125DFL037634 μοντέλο NOVA 100 (DY110), με αριθμούς πλαισίου:Από ΧG8DV100DΕL040324 έως και ΧG8DV100DΕL040439 μοντέλο DY 125, με αριθμούς πλαισίου:Από ΧG8DV125DDL035175 έως και ΧG8DV125DDL035232 Από ΧG8DV125DΕL036137 έως και ΧG8DV125DΕL036194 Από ΧG8DV125DΕL036445 έως και ΧG8DV125DΕL036502 Στα οχήματα αυτά υπάρχει το ενδεχόμενο κάτω από ακραίες συνθήκες οδήγησης να επέλθει θραύση του σταυρού, σε περίπτωση που η κατεργασία κατασκευής του διαπιστωθεί εκτός προδιαγραφών. Για λόγους αποφυγής ξαφνικής βλάβης είναι απαραίτητος ο έλεγχος και εφόσον κρίνεται απαραίτητο η προληπτική αντικατάσταση του λαιμού πιρουνιού. Μέχρι σήμερα δεν έχει αναφερθεί κανένα σχετικό ατύχημα. Η εταιρεία Γκοργκόλης A.E, μέσω του δικτύου συνεργατών της DAYTONA σε όλη την Ελλάδα, θα ενημερώσει τους κατόχους των συγκεκριμένων μοτοσικλετών, προκειμένου να επισκεφτούν τα καταστήματα των συνεργατών της για την απαραίτητη εργασία, χωρίς καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν: Αττική - Θησέως 309 - Τηλ. 210-9403880 (εσωτ: 303 Κα Κακαρά) Υπόλοιπη Ελλάδα - Τηλ. 24310-56101 (εσωτ: 906 Κα Βουτυρέα) ΠΗΓΗ
  5. 9) Να τιρίσετε άνεφ αντιρίσεος και χρονοτριβής την άνοθεν τάφτην διαταγήν μου άνθροπη σκύλη και γινέκες...
  6. πρέπει να ήταν μαζί με Raven. κάπου θα έχω ακόμα το εισιτήριο. ωραίες εποχές. φοβερά live χωρίς τα δεκάδες κινητά και κάμερες ανάμεσα σε σένα και την μπάντα. και μετά το live μπύρες, πολλές μπύρες
  7. Sprinter 125

    πρόσεχε να μην οδηγάς συνέχεια με σταθερές στροφές και να μην κρεμάει το μοτέρ στις ανηφοριές
  8. Sprinter 125

    Τίποτα δεν είναι στανταρ διαδικασία. Σπάνια βρίσκεις μάστορα που να ακολουθεί πιστά το manual του κατασκευαστή με τα εργαλεία που προβλέπονται. Πριν πας το παπί για service στον εξουσιοδοτημένο, ρωτάς τι θα αλλάξει, τι θα ελέγξει και το κόστος. Να απαιτήσεις να κάνει ότι ορίζει το manual για τα πρώτα 1000χλμ και να σου πει το κόστος κόβοντας και απόδειξη και σφραγίζοντας σου το βιβλιαράκι. Άμα αρχίσει τα μα και μου, πήγαινε στον επόμενο εξουσιοδοτημένο. δες εδώ το πρόγραμμα περιοδικής συντήρησης του spinter. Επίσης πρόσεχε όταν θα σου αλλάξει τα λάστιχα, να μην σου βάλει τίποτα μάπα σαμπρέλες και πηγαίνεις κάθε βδομάδα στο βενζινάδικο για αέρα. Η μανία της μαστοράτζας για παραπάνω κέρδος ξεπερνάει κάθε φαντασία λέμε.
  9. Sprinter 125

    πάρε καλύτερα τηλέφωνο στην λιανική του Γκορκολή και ρώτα. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση κοινού | 09:00 - 13:30 Τηλ.:(210)9403880 ρώτα και σε συνεργεία μήπως μπορείς να ταιριάξεις αντίστοιχα after market λοιπόν συμφωνώ για το dy 125 για χρήση ντελίβερυ. η ποδιά του θα σε προστατέψει, όταν συναντάς νερά στον δρόμο. επίσης από ότι έχω διαβάσει μπορείς σε αυτό να βάλεις πλαστικά από supra που βρίσκεις φτηνά και παντού. να είσαι σίγουρος ότι θα γίνουν μικροζημιές στα πλαστικά στην δουλειά σου. αλλαγή στα λάστιχα οπωσδήποτε. τώρα όσον αφορά το "ακόμα καλύτερα μην πάρεις καν daytona" που έγραψε ο φίλος από πάνω. ο Nikos Nikon έκανε καταδρομικές αυθημερόν, 500+ χιλιόμετρα με ένα dy125 χωρίς αυτό να κάνει κιχ. ο Δημήτρης, που έχει ξεκινήσει το τόπικ, γύριζει όλη την Αθήνα και Πειραιά με τον εξοπλισμό της δουλειά του με ένα sprinter. ο πρώτος πήγαινε σε τουριστικούς ρυθμούς σε επαρχιακούς δρόμους, ο δεύτερος μέσα στην πόλη σε ρυθμούς "πετάμε χαμηλά". Μην τα φοβάστε τα daytona.
  10. Sprinter 125

    όλα καλά θα πάνε. εγώ το έχω περίπου 1,5 χρόνο με 8500 χλμ και δεν έχω πρόβλημα με πλαστικά που τρίζουν. μετά το πρώτο service, που έγιναν συσφίξεις σε βίδες πλαστικών και συγκράτησης μοτέρ δεν ακούγεται κάτι ενοχλητικό. άλλαξε λάστιχα σύντομα. μην ρισκάρεις με τους δρόμους που έχουμε.
  11. Sprinter 125

    ξεβιδώνεις την μεγαλύτερη σε διάμετρο, αυτή που είναι πιο μπροστά, και πιο κοντά στον λαιμό της εξάτμισης. πρόσεχε να έχει κρυώσει το μοτέρ και να μην καίει το λάδι. βάλε 0,8 λίτρα, ορυκτέλαιο SAE 20W 50. (όπως λέει το manual). άλλαξε και ροδέλα. πρόσεχε στο σφίξιμο της βίδας, γιατί μπορείς εύκολα να κάνεις ζημιά στα πάσα του κάρτερ. βάλε να δουλέψει το μοτέρ 2-3 λεπτά και μετά τσέκαρε την στάθμη. αν χρειαστεί, συμπληρώνεις λίγο ακόμα. το παλιό λάδι το δίνεις για ανακύκλωση. καλή επιτυχία
  12. Sprinter 125

    τσέκαρε καταρχήν την βίδα που βιδώνει το σταντ στο πλαίσιο, όπως έγραψε ο φίλος από πάνω. έχεις παρατηρήσει να έχουν αυξηθεί οι κραδασμοί, όταν άρχισε να πέφτει το σταντ; αν ναι, τότε αυτή είναι η αιτία και όχι ο αέρας. τσέκαρε τις βίδες που στερεώνουν το μοτέρ. για την μία χρειάζεται να βγάλεις το ελατήριο του ποδόφρενου για να έχεις πρόσβαση. σφίξε τις με ένα εξάγωνο σωληνωτό, αλλά μην το παρακάνεις. προσοχή γιατί είναι πολύ επικίνδυνο να έχει πέσει το σταντ και να πας να πλαγιάσεις σε καμιά στροφή. άλλαξε και προληπτικά ελατήριο, γιατί το διπλό μανίσιο που έχει σε λίγο καιρό ξεχειλώνει. δες αυτό που έβαλα. το λυγίζεις, αν χρειάζεται, στο ένα άκρο. τέτοια ελατήρια έχουν τα συνεργεία, ή βρίσκεις εκεί που πουλάνε εργαλεία (Αθηνάς, Σπύρου Πάτση κλπ).
  13. καλημέρα. προσοχή, από το πρωί σηκώνουν μηχανές με γερανό στην οδό Δημητσάνας, γύρω από το νοσοκομείο " Άγιος Σάββας" στην Αθήνα (περιοχή Αμπελόκηποι). Μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι αποφύγετε να παρκάρετε στην περιοχή. ΠΗΓΗ
  14. Πανοπούλου είναι η παλιά διεύθυνση, πριν μετακομίσει. το motomad είναι πάνω στην Αεροδρομίου, περίπου 200 μέτρα από την διασταύρωση με την Ηρ. Πολυτεχνείου. πηγαίνοντας προς το παλιό νοσοκομείο θα το δεις στα αριστερά σου. ο ιδιοκτήτης του, (Δημήτρης) είναι σωστός επαγγελματίας.
  15. Sprinter 125

    καλημέρα και καλώς ήρθες στο φόρουμ. λοιπόν με σωστή συντήρηση και χρήση όπως περιγράφεις δεν θα έχεις πρόβλημα. εγώ προτίμησα το μοντέλο με καρμπυρατέρ για δύο λόγους. το αντίστοιχο με ψεκασμό ήταν τότε νέο μοντέλο στην αγορά και φοβόμουνα τις "παιδικές ασθένειες" του μοτέρ του. Επίσης φοβόμουν τις συνέπειες της νοθευμένης βενζίνης, που έχουν τα περισσότερα πρατήρια στον ψεκασμό. έχω μεγαλύτερη κατανάλωση βέβαια με το καρμπ. ελαστικά αλλάζεις οπωσδήποτε. με τα μαμά έφυγες με την παραμικρή υγρασία στον δρόμο. εγώ έβαλα τα metzeler M22 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. η σέλα χρειάζεται βελτίωση. κάνε μια αναζήτηση στο φόρουμ και θα βρεις αρκετά θέματα για βελτίωση σέλας. η πίσω ανάρτηση επίσης, αν και ρυθμιζόμενη, δεν έχει και την καλύτερη απόσβεση και θα νιώθεις τους κραδασμούς. παπί είναι όμως μην περιμένεις και πολλά. εξάτμιση μην αλλάξεις, αν δεν χαλάσει η μαμά. δεν θα κερδίσεις τίποτα για την χρήση που θες να κάνεις το παπί. φρένα έχει πάρα πολύ καλά. πλαστικά έχει μέτριας ποιότητας. εγώ δεν έχω πάντως σημαντικό πρόβλημα με πλαστικά που τρίζουν και προσέχω πολύ να μην σπάσουν στο βάλε βγάλε. φώτα δεν έχει καθόλου καλά. παράγγειλα μια λάμπα από ebay. την έχω παραλάβει. μόλις βρω χρόνο θα την αλλάξω και θα γράψω σχετικά. επίσης η απουσία ποδιάς είναι πρόβλημα όταν βρέχει, αλλά αυτό λύνεται με ένα ζευγάρι γκέτες. ρίξε και μια ματιά στο DY 125 RS.