Vatos_locs

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    25
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος Vatos_locs

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 08/15/88

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • MSN
    Panos_kagiantas@yahoo.gr
  • Ιστοσελίδα
    http://vatos.dyndns.org
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θρακομακεδόνες

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    kaze-R

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Er-6n
  • dreamBike: Κυβισμός
    650cc

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

317 προβολές προφίλ
  1. 7:30 με 15:30 πρωινά Δευτέρα με Παρασκευή ( δημόσιος υπάλληλος Mode ) What ? :P
  2. να γράψω και εγώ σα νέοπας σε ένα νετάδικο και διαβάζω τα fora μέχρι να τελειώσει η βάρδια μου... ενίοτε κάνω καμιά βόλτα το πεζοδρόμιο με παρέα τα τσιγάρα μου
  3. και αν μένεις από βενζίνη τι παίζει?....
  4. εγώ πάντως αν και πιτσιρικάς ( 21 ) ξεκίνησα με παπί λόγο κόστους και το πήγαινε έλα στην δουλειά αλλά ποτέ δεν γούσταρα καγουριές του στυλ glx και νικελ αλλά κατέληξα να φορέσω εξάτμιση καρμπιρατέρ και φίλτρα στο kazer μου και ο λόγος καθαρά μόνο γιατί οργώνω 40km εθνική κάθε μέρα αλλά πάλι λιγουρεύομαι ενα er και για το γκάζι και για να είμαι πιο άνετος και για να μπορώ να σηκωθώ να πάω εκτός Αθήνας ένα Σουκου χωρίς να βγάλει καντήλες ο κώλος μου.... τώρα αν ο φίλος μου έχει το ίδιο παπί/ss με εμένα και πάει 200km/h παραπάνω μαγιά του
  5. ER-6n

    Ωραίος καλά τα video κατατοπιστικά :)
  6. χαλαρά :P
  7. ε αυτά δεν ήταν τίποτα :P απλά δεν έχω τις μηχανικές γνώσεις για να αλλάζω ζιγκλέρ μέχρι να βρω τα σωστά οπότε θα του βάλω ένα 19-20mm όταν έχω λεφτά για πέταμα πάλι με την ελπίδα ότι θα διορθωθεί η κατάσταση κάποιο μαγαζί online να δω τιμές ξέρουμε ? κάποια μάρκα κατασκευαστή που να είναι συμβατό με το kazer ή κάνει όποιο νάνε ?
  8. Δυστυχός δεν έχω τέτοιες γνώσεις :P για την ακρίβεια το ζιγκλερ μου θυμίζει εξωγήινο ζελέ :P οπότε θα του βάλω ένα ποιο μεγάλο να ξεμπερδεύω ούτως η άλλος θέλει και αμορτησεράκια πίσω οπότε τι 50 τι 100 αφού θα τα δώσω κάποια στιγμή
  9. lamoun δεκτό αλλά γιατί όταν άρχισε να το κάνει έντονα έστρωσε κατα πολύ όταν του άλλαξα το μπουζί ? αλλού που να κοιτάξω σάμπως έχω και καμία ιδέα :P και ο μηχανικός μου λέει για δίσκος και οτι πατινάρει το παπί ( δεν το εχει οδηγήσει ) οπότε η εμπιστοσύνη μου σε αυτόν έχει χαθεί λιγάκι γιατί δεν είναι πατινάρισμα σίγουρα γιατί το μοτέρ κάνει σαν να κατεβάζει τελείως στροφές όχι να χάνει δύναμη ( ένα πράγμα σαν να τρέχεις και να ανοίγεις το τσόκ ) st3li0s υπάρχει περίπτωση να μην αντέχει το καρμπιρατέρ την αλλαγή της εξάτμισης και του παπά ? αν είναι έτσι όντως και με μεγαλύτερο θα δουλεύει σωστά να το αλλάξω αλλά τι να του βάλω :P ? όταν το πήγα για την εξάτμιση και το φίλτρο του είπα να το ρυθμίσει και μου είπε οκ, τότε ρυθμίστηκε κιόλας και δούλευε μια χαρά τώρα γιατί τα άρχισε αυτά ιδέα δεν έχω :P
  10. st3li0s ok το έθεσες ωραία δεν μπορώ να πω κάτι :P ρύθμισή έγινε από τον μηχανικό που έβαλε την εξάτμηση και το φίλτρο αλλά μετά από μπόλικα km άρχισε να κάνει αυτά που έγραψα στην αρχή οπότε ή αυτός δεν το ρύθμησε σωστά ή απλά το καρμπιρατέρ πεθαίνει ( γίνετε αυτό ; ) θα του το βάλω αν είναι το 19αρι που λέει ο valas είναι οκ ? valas-GSX-R 19ari τιμές και κάποιο κατάστημα στην Αθήνα έχουμε ?
  11. ε ναι δεν το φτιάχνω να το ρυθμίσω να δουλεύει σωστά θέλω :P
  12. καλή ερώτηση αλλά παπί είναι έβαλα ένα φίλτρο μία εξάτμιση τσίμπησε 5-10km παραπάνω και λίγο άρπαγμα στις χαμηλές αλλά πάλι παπί είναι δεν "πάει" :/ ήδη έχω ξεκινήσει να μαζεύω φράγκα για πιο μεγάλο μηχανάκι θα αξίζει τέτοια φασαρία και τα λεφτά για πιο μεγάλο ? άσε που δεν ξέρω τι να βάλω και πόσο πάνε :P
  13. ER-6n

    HondaC50 δεν είναι τα 21 είναι τα φράγκα το θέμα δυστυχώς :/ στο μεροκάματο είμαστε οι πιο πολλοί και τα μαζεύουμε σαν στραγάλια να κάνουμε κάτι που γουστάρουμε οπότε υπομονή σε όλους μας :P nexxon όντος αν και δεν έχω εμπειρία σε abs σε μηχανή υπάρχει και η περίπτωση να βρω το 08 αλλά με abs αναλόγως τα οικονομικά
  14. παιδιά υπάρχει κανένας οδηγός πώς να ρυθμήσω σωστά το Carburetor από ένα Kazer ( το δικό του έχει νομίζω Keihin 18άρι ) ο λόγος γίνετε γιατί μετά την αλλαγή του φιλτοκουτιού και τις εξάτμισης με χοάνη και εξάτμιση άλλη δούλευε μια χαρά για κάμποσα χιλιόμετρα μετά άρχισε να κάνει πολύ έντονα στις ψηλές στροφές διακοπές το μοτέρ ένα πράγμα σαν να πνίγεται όταν άνοιγες το γκάζι απότομα ή όταν έτρεχες με με το γκάζι ανοιχτό ρώτησα ένα φιλαράκι και μου είπε να αλλάξω μπουζί ναι να ρυθμίσω το καρμπιρατέρ και όντως μόνο με το μπουζί μειώθηκε πολύ αυτό το πνίξιμο/κόμπιασμα ( αλλά το κάνει ελάχιστα ακόμα ) αλλά δεν ξέρω πως να ρυθμίσω το καρμπιρατέρ σωστά οπότε ρωτώ αν υπάρχει κανένα how to για ρύθμησμα ή αν έχετε κάποια ιδέα μήπως είναι κάποιο άλλο πρόβλημα το καρμπιρατέρ πάντως πρέπει να ρυθμιστεί σίγουρα καθώς έκανα κάνα 2 προσπάθειες λίγο με τον αέρα λίγο με το καύσιμο αλλά δεν κατάφερα πολλά
  15. ER-6n

    steven_04 μόλις με το καλό τα καταφέρω θα το βγάλω όσες θέλετε :P