liago86

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    98
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

-14 Bad

Σχετικά με το μέλος liago86

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αλεξανδρούπολη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 600F

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Lazer Vertigo

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • dreamBike: Μοντέλο
    Hayabusa
  • dreamBike: Κυβισμός
    1300
  1. Περαστικά. Έχω την ίδια μηχανή ακριβώς. Άμα ήμουν Αθήνα θα σου την έπαιρνα για ανταλλακτικά. Στείλε μου ένα πμ να μου πεις ενδεικτικά μια τιμή.
  2. Από που μπορούμε να έχουμε ενημέρωση για τα κατά τόπους κτεο και το πότε είναι να περάσουμε;
  3. Όταν είναι ζεστό, μήπως χρειάζεται να δώσεις και λίγο γκάζι για να πάρει; Εμένα το cbr έτσι κάνει πάντως, γιατί όταν ζεσταίνεται φτωχαίνει το μείγμα αρκετά σε σχέση με όταν είναι κρύο.
  4. Εγώ το κάνω συνέχεια καθώς δεν υπάρχει κάποιος φίλος ή γνωστός με μηχανή, οπότε αναγκαστικά κάνω μόνος μου τη βόλτα.
  5. Πάντως σε εμένα φαίνεται παράξενο που η φλατζόκολλα δε σου έκανε δουλειά. Από την εμπειρία μου η φλατζόκολλα μπορεί να κάνει ότι κάνουν και τα o-rings και σε πολλές περιπτώσει καλύτερα. Υποθέτω πως δεν την εφάρμοσες σωστά ή δεν την άφησες να στεγνώσει καλά.
  6. Αυτό το σύνδρομο το έχω παρατηρήσει και γω, και λογικά οφείλεται σε μια δόση υπεροψίας μερικών, που έχουν-είχαν-θα έχουν ss και νομίζουν ότι για να to οδηγήσεις πρέπει να είσαι πιλότος, και όποιοι τα παίρνουν πρέπει απαραίτητα να ξύνουν γόνατο σε κάθε στροφή αλλιώς δεν αξίζουν να τα πάρουν. Και γω συμφωνώ πλήρως να περάσεις από μια ενδιάμεση μηχανή, αλλά δεν αναφέρετε καθόλου τη χασούρα σε χρήματα που θα προκύψει και την ταλαιπωρία από τις αγοραπωλησίες. Άμα έχεις τα μυαλά στο κεφάλι σου μπορείς να πας κατευθείαν και σε χιλιάρι, αν όχι τότε μπορείς να σκοτωθείς και με το 50αρι παπάκι(το πιο συνηθισμένο).
  7. Να πω και γω την αποψη μου. Στον ηλεκτρολογικο πινακα της οικιας μας οταν ειναι να κλεισουμε τον γενικο, αλλα και να τον ανοιξουμε, ειναι καλυτερο να κλεισουμε πρωτα μια-μια ολες τις επιμερους φασεις και διακοπτες και μετα τον γενικο. Αυτο θα βοηθησει στην περιπτωση που οταν παμε να τον ξανασηκωσουμε, δε θα τραβηξουν ολες οι φασεις μαζι ρευμα με κινδυνο να πεσει η ασφαλεια, αλλα θα τις σηκωσουμε μια-μια χωρις να δημιουργηθει προβλημα. Αυτη η διαδικασια εχει κολλησει στο μυαλο μερικων οτι πρεπει να γινεται και στις μηχανες, με αποτελεσμα να κλεινουν πρωτα το Kill switch και μετα την αναφλεξη. Κατι τετοιο φυσικα δεν εξυπηρετει τιποτα αφου οι αναλογιες στα ρευματα της μηχανης δεν πλησιαζουν ουτε στο ελαχιστο αυτες ενος ηλεκτρολογικου πινακα οικιακής εγκαταστασης. Και για να πω και την κακια μου, μερικοι το κανουν γιατι θελουν να το παιζουνε πιλοτοι...
  8. Είμαι σίγουρος ότι και με εργοστασιακά τα πάντα, πολλές μοτοσυκλέτες θα τις βγάζουν εκτός ορίων. Και δε θα μπορούμε να βρούμε πουθενά το δίκιο μας.
  9. Δυστυχώς αυτό είναι το δημόσιο. Όταν δεν υπάρχει ένας εργοδότης που να ζημιώνεται άμεσα από την κακή συμπεριφορά των υπαλλήλων του και να έχει έτσι το κίνητρο να τους βάλει χέρι ή να τους απολύσει, αυτή η συμπεριφορά δεν μπορεί να ελεγχθεί. Και έτσι στο δημόσιο έγκειται στην προσωπική ηθική του καθενός να κάνει σωστά τη δουλειά του. Δεν είμαι ενάντιος των δημοσίων υπαλλήλων, είμαι ενάντιος του συστήματος που τους δημιουργεί και τους συντηρεί
  10. Πάντως εμένα αυτό το ποστ με έσωσε από το ν πάθω το ίδιο! Έχοντας κάνει μια παραγγελία εδώ και 25 μέρες από Κίνα μεριά, αναρωτιόμουν γιατί δεν έχει έρθει ακόμα. Στο Tracking system έμπαινα στο κινέζικο και απλά έλεγε οτι η παραγγελία είχε σταλεί, μέχρι που μπήκα σήμερα και με αφορμή αυτό το ποστ στο tracking system των ελτα και είδα με έκπληξη οτι ο κουριερ ήρθε να μου κάνει παράδοση την προηγούμενη βδομάδα, αλλά δεν με βρήκε και άφησε ειδοποίηση. Ειδοποίηση εγώ ποτέ δεν βρήκα στο γραμματοκιβώτιο. Πήγα σήμερα στα ελτα με το tracking number και παρέλαβα, τους είπα οτι ειδοποίηση δεν βρήκα και μου απάντησαν οτι μπορεί να χάθηκε, αλλά θα μου άφηναν και δεύτερη πριν το γυρίσουν πίσω. Τέλος πάντων το ποστ αυτό μάλλον με έσωσε από το να γυρίσει και το δικό μου πακετάκι πίσω. Από δω και πέρα πάντα παρακολούθηση το ελληνικό tracking system τακτικά!
  11. Η light ειναιστη φωτο που εβαλες. Στη dark smoke δεν φαινεται τιποτα μεσα απο τη ζελατινα, με λιγα λόγια σαν να ειναι μαύρο βαμμένο πλαστικο.
  12. Να προσθέσω εκτος απο σελα,χαρτογραφηση και ροπη, οτι τα κλιπονς ειναι πάνω απο την τιμονοπλακα, κατι που του προσδιδει πιο ορθια θεση οδηγησης.
  13. Αυτο για μεσα στην πιστα παντα ετσι? Γιατι στους δρομους των πολεων, ακομα και στους επαρχιακους, αστα βραστα η προσφυση. Δεν εχετε χασει ποτε το μπροστινο δηλαδη? Οταν πατατε το φρενο τερμα παντα εντο κανετε? Οποτε οταν η προσφυση του οδοστρωματος ειναι μικρη και υπαρχει ο κιδυνος να μπλοκαρει το μπροστινο, τοτε το πισω φρενο ειναι σωτηριο.
  14. Αυτο θελω να σας πω ρε παιδια, αμα στο κεφαλι σου κουβαλας σκατα θα την κανεις τη μαλακια ειτε οδηγας παπι ειτε μπουσα. Εχω χασει 2 φιλαρακια απο τροχαια και κανεις δεν πηγαινε με 200 ουτε ειχε μεγαλη μηχανη. Παπακια ειχαν και οι 2. Καθε μερα τα λενε και τα γραφουν, η πλειοψηφια των ατυχηματων γινεται κοντα στο σπιτι σου και με ταχυτητες που δεν ξεπερναν τα 60 χλμ. Μην δαιμονοποιειτε μια μηχανη απο μονη της, και μη θεωρειτε δεδομενο οτι οποιος την παρει θελει να ξυνει μαρσπιε και να βαζει κοντρες ολη την ωρα. Εχουν σκοτωθει ατομα με ολες τις μηχανες. Και ατομα που οδηγουσαν χρονια. Και με εμπειρια πολλων ετων. Και κατι ακομα, δεν λεω οτι ειναι η πιο σωστη κινηση να παει κατευθειαν σε μπουσα, απλα λεω οτι δεν υπογραφει το πιστοποιητικο θανατου του οπως γραψατε πολλλοι.