hayabusas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6471
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    23

hayabusas last won the day on September 25 2017

hayabusas had the most liked content!

Πόντοι

4107 Excellent

Σχετικά με το μέλος hayabusas

  • Κλάση
    Βοηθός Διαχειριστή

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    Ρ1200ΓΣ
  1. Μου το έχουν πει αυτό αλλά είναι για επίπεδο rookie (και βγάλε) όπως εγώ? Αυτή η εφαρμογή της φωτογραφικής έσκιζε. Αν δεν βρω κάτι άλλο, θα παω σε φωτοσοπ, αλλά ελπίζω έως τότε......
  2. Είχα μια canon compact φωτογραφική μηχανή η οποία σου έδινε τη δυνατότητα να τραβήξεις κάποιες φώτο και μετά, στον υπολογιστή, μέσω της εφαρμογής που έδινε η canon να της κάνεις μία (σαν πανοραμική) με τη διαφορά ότι ο χρήστης δεν χρειαζόταν να κάνει τίποτα περισσότερο από τα "κλικ". Κάποιες online εφαρμογές που βρήκα απλά ενώνουν τις φώτο (άρα θα πρέπει το τέλος της μίας να ταυτίζεται απόλυτα με την αρχή της άλλης) και τίποτα περισσότερο. Υπάρχει κάποια δωρεάν εφαρμογή ή online tool που να το κάνει?
  3. Οι κωδικοί ανταλλακτικών εργοστασίου (part number) δεν αντιστοιχούν σε κωδικούς ρουλεμάν. Είναι αναγκαίο, προκειμένου να μην τα πληρώσεις βαπορίσια, να πας με τα ρουλεμάν στο χέρι. Σε κανένα μαγαζί ρουλεμάν δε θα βγάλεις άκρη, είναι βέβαιο αυτό.
  4. Δεν έχω γνώση επί της ιδιαιτερότητας των ανταλλακτικών που χρειάζεται ΑΛΛΑ όταν έπαψα να είμαι κουτάβι και σύγκρινα τιμές αντιπροσωπείας σε τσιμούχες-ρουλεμάν με "κοινά" του εμπορίου, μου έφυγε το κλαπέτο. Τσιμούχα εμπορίου 0,60€, αντιπροσωπείας 4€. Αν υπάρχει η δυνατότητα, λύσε το μηχανάκι, έχε στο χέρι τα ρουλεμάν που χρειάζεσαι και δε νομίζω ότι θα δώσεις πάνω από 30-40€.
  5. Να κάνω μια αφελές ερώτηση, που λένε. Για τι κόστος συζητάμε και τι παλαιότητας ρουλεμάν? Να πιάσει να λύσει το μηχανάκι, να καθαρίσει γρασσάρει κάνει ράνει και βλέπουμε? Θεωρώ ότι το κόστος των ανταλλακτικών θα είναι γύρω στα 30€ κι ότι δεν αξίζει για ένα τέτοιο "μικρό κόστος" και τόσο χρονοβόρα δουλειά να βάλει τα ίδια.
  6. Δεν είμαι αγρότης κι ούτε έχω κάποιον που θα μπορούσα να το κάνω. Όχι, δεν υπάρχει τρακτέρ. Αυτό προυποθέτει (πέρα όλων των άλλων) ότι γίνεται σε περίοδο κατάλληλη. Τύπου Οκτώβρη ή και αργότερα. Εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να ασχοληθώ πέρα από τις καλοκαιρινές διακοπές. Όταν δούλεψα το δανεικό, απόρησα πώς έκανα τόσο καιρό δουλειά χωρίς αυτό. Η χειρωνακτική εργασία προσωπικά ξεκουράζει το μυαλό μου. Όσο για τις κότες, no comments.
  7. Από κάποιο σημείο και ύστερα έχασα το λογαριασμό (κόστος) των μετατροπών που έχεις κάνει. Αν όχι άλλο ένα μηχανάκι, σίγουρα πολύ κοντά. Φορ δε ρέκορντ η ερώτηση, όλο αυτό το έκανες/έστησες για το χόμπι σου? Ή λαμβάνεις (ή σκοπεύεις να λάβεις) μέρος σε αγώνες? Ρωτώ επειδή είναι του-ματς για μέσο αναβάτη, αν δεν αποσκοπεί κάπου. Όπως και να χει σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες.
  8. Τώρα στα γεράματα αποφάσισα να ασχοληθώ έντονα με τις αγροτικές εργασίες. Κλαδέματα, κόψιμο στα χόρτα κλπ. Το πρόβλημα που έχω είναι ο όγκος των κλαδιών. (Τσακίζω και κάτι ελιές που δε τις θέλω) ωστόσο είναι εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία το κόψιμο καθάρισμα των μικρών κλαδιών. Πήγα στο μαγαζί που πήρα τα άλλα εργαλεία και μου πρότεινε τον θρυμματιστή - κλαδοτεμαχιστή που έχει για έως 35mm διάμετρο ξύλου. Οι 2 ερωτήσεις μου όμως δεν έλαβαν ικανοποιητική απάντηση: σε ξερά ξύλα (προφανώς έως 35mm) το μηχάνημα μπορεί να ανταπεξέλθει? Επίσης όταν ρίχνεις κλαδιά πχ ελιάς (με φύλλα κλπ) γίνεται δουλειά ή στομώνει και θέλει καθάρισμα κλπ? Τα βίντεο που έχω δει στο νετ όλοι βάζουν κλαδιά, χωρίς να είμαι σίγουρος αν το κάνουν επειδή θα χρησιμοποιηθούν τα παράγωγα σε κάτι ή δεν μπορεί να τα αλέσει. Έχει κάποιος φίλος τέτοιο μηχάνημα ή εμπειρία?
  9. Δεν υπάρχει κιτ επισκευής για την εν λόγω τρόμπα?
  10. H κατάλληλη γεννήτρια εξαρτάται από το μηχανάκι. Θέλω να πω ότι δε γίνεται να βρεις να κουμπώνει η πλάκα με τα πηνία στο μηχανάκι σου και να μην έχει ηλεκτρικές διαφορές. Αν ξέρεις 100% το "μαμά" κύκλωμα, δεν βλέπω για ποιο λόγο θα πρέπει να πειραματιστείς. Καλώς-κακώς στα μεγάλα μηχανάκια (όπου η ισχύς που μπορεί να παραχθεί είναι τέτοια που θα κατέστρεφε την μπαταρία) έχει καθιερωθεί να λέμε ένα ξερό "ανορθωτής" ενώ στην πραγματικότητα είναι δύο συσκευές σε ένα κουτί: ανορθωτής και σταθεροποιητής. Στα μικρού κυβισμού μηχανάκια (όπου είναι αντίστοιχα μικρή και η ισχύς της γεννήτριας) δεν είναι ασυνήθιστο να πετάνε μια απλή ανόρθωση ('η/και ημιανόρθωση) και να τελειώνουν όλα εκεί. Όχι. και πάλι συνήθως η ισχύς που παράγεται από το κύκλωμα φόρτισης είναι μικρή για να τροφοδοτεί λοιπά φορτία συν φόρτιση μπαταρίας. Αυτό δηλαδή που τελικά θα πετύχεις είναι το ρεύμα φόρτισης να μην επαρκεί οπότε θα ξεφορτίζζεις την μπαταρία σου. Και φυσικά στο τέλος θα την σκοτώσεις.
  11. Μην τρελαίνεσαι τσάμπα. Δεν ήρθε η καταστροφή. Άσε να δεις τι έχει ήδη συμβεί και μετά τα βάφεις μαύρα. Δε λέω ότι είναι ότι καλύτερο που σου ανέβασε θερμοκρασία, αλλά δε συνεπάγεται την καταστροφή. Ίσως να μην έχει συμβεί και τίποτα. Λύσε το θερμοστάτη και μετά βλέπεις.
  12. Α δεν είχα καταλάβει ότι μιλάμε για αυτήν την "φτηνή" εταιρεία...
  13. Πολύ καλύτερη δουλειά το 2ο αλλά 1) έχω βρει μόνο σε σπρέιτ και β) το κόστος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ σε σχέση με γκασολίνα.
  14. ±10€ είναι στα αυτοκίνητα το πολύ. Αλλάζει αλλά μόνο όταν υπάρχει διαπιστωμένο πρόβλημα. Στα αυτοκίνητα ΣΧΕΔΟΝ πάντα η αντλία παίρνει κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού και, όταν αλλάζεις ιμάντα (τύπου 1 φορά στα 5 χρόνια) για μπαμπούλα σου αλλάζουν και την αντλία. Εκτός αν είσαι γρουσουζλεμές και έχει διαρροή από το στεγανό, οπότε την αλλάζεις νωρίτερα. Στα μηχανάκια ομως ΓΕΝΙΚΑ δεν ισχύει η προληπτική αντικατάσταση κι ούτε έχεις λόγω να την αλλάξεις αν δεν υπάρχει διαρροή.