hayabusas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    6465
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    23

hayabusas last won the day on September 25 2017

hayabusas had the most liked content!

Πόντοι

4101 Excellent

Σχετικά με το μέλος hayabusas

  • Κλάση
    Βοηθός Διαχειριστή

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Δεν αποκαλύπτω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    Ρ1200ΓΣ
  1. Τώρα στα γεράματα αποφάσισα να ασχοληθώ έντονα με τις αγροτικές εργασίες. Κλαδέματα, κόψιμο στα χόρτα κλπ. Το πρόβλημα που έχω είναι ο όγκος των κλαδιών. (Τσακίζω και κάτι ελιές που δε τις θέλω) ωστόσο είναι εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία το κόψιμο καθάρισμα των μικρών κλαδιών. Πήγα στο μαγαζί που πήρα τα άλλα εργαλεία και μου πρότεινε τον θρυμματιστή - κλαδοτεμαχιστή που έχει για έως 35mm διάμετρο ξύλου. Οι 2 ερωτήσεις μου όμως δεν έλαβαν ικανοποιητική απάντηση: σε ξερά ξύλα (προφανώς έως 35mm) το μηχάνημα μπορεί να ανταπεξέλθει? Επίσης όταν ρίχνεις κλαδιά πχ ελιάς (με φύλλα κλπ) γίνεται δουλειά ή στομώνει και θέλει καθάρισμα κλπ? Τα βίντεο που έχω δει στο νετ όλοι βάζουν κλαδιά, χωρίς να είμαι σίγουρος αν το κάνουν επειδή θα χρησιμοποιηθούν τα παράγωγα σε κάτι ή δεν μπορεί να τα αλέσει. Έχει κάποιος φίλος τέτοιο μηχάνημα ή εμπειρία?
  2. Δεν υπάρχει κιτ επισκευής για την εν λόγω τρόμπα?
  3. H κατάλληλη γεννήτρια εξαρτάται από το μηχανάκι. Θέλω να πω ότι δε γίνεται να βρεις να κουμπώνει η πλάκα με τα πηνία στο μηχανάκι σου και να μην έχει ηλεκτρικές διαφορές. Αν ξέρεις 100% το "μαμά" κύκλωμα, δεν βλέπω για ποιο λόγο θα πρέπει να πειραματιστείς. Καλώς-κακώς στα μεγάλα μηχανάκια (όπου η ισχύς που μπορεί να παραχθεί είναι τέτοια που θα κατέστρεφε την μπαταρία) έχει καθιερωθεί να λέμε ένα ξερό "ανορθωτής" ενώ στην πραγματικότητα είναι δύο συσκευές σε ένα κουτί: ανορθωτής και σταθεροποιητής. Στα μικρού κυβισμού μηχανάκια (όπου είναι αντίστοιχα μικρή και η ισχύς της γεννήτριας) δεν είναι ασυνήθιστο να πετάνε μια απλή ανόρθωση ('η/και ημιανόρθωση) και να τελειώνουν όλα εκεί. Όχι. και πάλι συνήθως η ισχύς που παράγεται από το κύκλωμα φόρτισης είναι μικρή για να τροφοδοτεί λοιπά φορτία συν φόρτιση μπαταρίας. Αυτό δηλαδή που τελικά θα πετύχεις είναι το ρεύμα φόρτισης να μην επαρκεί οπότε θα ξεφορτίζζεις την μπαταρία σου. Και φυσικά στο τέλος θα την σκοτώσεις.
  4. Μην τρελαίνεσαι τσάμπα. Δεν ήρθε η καταστροφή. Άσε να δεις τι έχει ήδη συμβεί και μετά τα βάφεις μαύρα. Δε λέω ότι είναι ότι καλύτερο που σου ανέβασε θερμοκρασία, αλλά δε συνεπάγεται την καταστροφή. Ίσως να μην έχει συμβεί και τίποτα. Λύσε το θερμοστάτη και μετά βλέπεις.
  5. Α δεν είχα καταλάβει ότι μιλάμε για αυτήν την "φτηνή" εταιρεία...
  6. Πολύ καλύτερη δουλειά το 2ο αλλά 1) έχω βρει μόνο σε σπρέιτ και β) το κόστος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ σε σχέση με γκασολίνα.
  7. ±10€ είναι στα αυτοκίνητα το πολύ. Αλλάζει αλλά μόνο όταν υπάρχει διαπιστωμένο πρόβλημα. Στα αυτοκίνητα ΣΧΕΔΟΝ πάντα η αντλία παίρνει κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού και, όταν αλλάζεις ιμάντα (τύπου 1 φορά στα 5 χρόνια) για μπαμπούλα σου αλλάζουν και την αντλία. Εκτός αν είσαι γρουσουζλεμές και έχει διαρροή από το στεγανό, οπότε την αλλάζεις νωρίτερα. Στα μηχανάκια ομως ΓΕΝΙΚΑ δεν ισχύει η προληπτική αντικατάσταση κι ούτε έχεις λόγω να την αλλάξεις αν δεν υπάρχει διαρροή.
  8. Επίσης αν τυχόν βγει έστω και λίγο ανοιχτός (δηλαδή η κινούμενη επιφάνεια δεν εφάπτεται πλήρως με τη σταθερή) τον πετάς χωρίς περαιτέρω συζήτηση. Το καλύτερο σενάριο είναι να έχεις θέμα με το θερμοστάτη. Εύκολη και φτηνή ζημιά, αν την προλάβεις έγκαιρα.
  9. Το ίδιο νομίζω και γνωρίζω κι εγώ
  10. Είναι κόσμημα η πουτάνα..........
  11. Μιχαλιώ καιρό παρακολουθώ το θρεντ ωστόσο δεν είχα γράψει. Καλορίζικη η κούκλα, πανέμορφη. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχετε!!
  12. Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο.
  13. Αν κάνεις έστω και μια φορά την πατάτα να βάλεις νερό μέσα (υποπτεύομαι και απιονισμένο ίδιο παίζει) δημιουργεί σκουριά στο μαντέμι του κορμού. (είναι το μόνο σιδηρούχο μέρος στους κινητήρες νομίζω) Έκανα τη βλακεία αυτή μια φορά στο αυτοκίνητο λόγω ανάγκης και έκτοτε δεν μπορώ να το καθαρίσω με τίποτα. Έχω βάλει 3 φορές καθαριστικό κυκλώματος, βγαίνουν κροκόδειλοι κάθε φορά, αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα ξανά τα ίδια. Έτσι έμαθα να ζω με αυτές τες συνθήκες καθότι δε θεωρώ καθόλου αθώα τα καθαριστικά κυκλωμάτων. (αθώα για τα μέρη του κινητήρα) ΥΓ: ίσως μπορεί το ίδιο να γίνεται και από κακής ποιότητας παραφλού.
  14. Αυτό. 1-0
  15. Τι εργαλεία χρειάζεσαι για τες δουλειές?????