Παναγιώτης Κ.

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    12899
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    79

Παναγιώτης Κ. last won the day on February 28

Παναγιώτης Κ. had the most liked content!

Πόντοι

9882 Excellent

Σχετικά με το μέλος Παναγιώτης Κ.

  • Κλάση
    Ride hard, die young
  • Γενέθλια February 1

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Υποβρύχιο Τάβλι, Μπαλέτο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    Μέχρι ποσες?
  • dreamBike: Κυβισμός
    ....

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6167 προβολές προφίλ
  1. Επί δεκαετίες τώρα είχαμε συνηθίσει την "κλασσική" διάταξη του αριστερού διακόπτη που μας έδινε το σινιάλο στον δείκτη και τα φλάς και την κόρνα στον αντίχειρα ( με τα φλάς επάνω από την κόρνα). Αυτό δηλαδή: Πρόσφατα, και ενώ ακόμη και η BMW είχε "ευθυγραμμιστεί" σε αυτή την τοποθέτηση, διάφοροι κατασκευαστές άρχισαν να "αυθαιρετούν", αλλάζοντας θέση σε αυτά τα τόσο βασικά για την ενεργητική ασφάλεια χειριστήρια. Είναι λοιπόν προφανές πως όταν αλλάξεις μηχανή χρειάζεται χρόνος μέχρι να προσαρμοστείς στην χωροταξία της νέας μηχανής σου. Όμως, αν καβαλάς εναλλάξ δύο μηχανάκια με διαφορετική διάταξη, τότε τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται περίπλοκα, μιας και εκεί που αντανακλαστικά πας να κάνεις σινιάλο ας πούμε για να προειδοποιήσεις κάποιον, αλλάζεις τις ενδείξεις στο καντράν (βλέπε ΧΤΖΕ), ή, αντί να κορνάρεις στον αφηρημένο, εσύ ανάβεις φλας (βλέπε NC) Στα πλαίσια λοιπόν της οδικής ασφάλειας, γίνεται μια Πανευρωπαϊκή μελέτη από την FIM (και στην Ελλάδα από την ΜΟΤ.Ο.Ε.) που σκοπό έχει Να καταγράψει τις σκέψεις των μοτοσυκλετιστών Να πιέσει τις κατασκευάστριες εταιρείες να τηρήσουν ένα moratorium σε ότι αφορά την θέση των βασικών χειριστηρίων που άπτονται της ασφάλειας. Παράκληση λοιπόν προς όλους, αν έχετε ή αν έχετε αντιληφθεί (από test rides, βόλτα με μηχανές φίλων κλπ) μηχανάκια που "ξεφεύγουν" από την μέχρι σήμερα "κλασσική διάταξη". σηκώστε εδώ φώτο αναφέροντας φυσικά και τον τύπο της μηχανής.
  2. Το μόνιμο "σφάλμα" που κάνουμε στις συγκρίσεις ενός καινούργιου ελαστικού που δοκιμάζουμε στις μηχανές μας είναι πως (αναπόφευκτα) το συγκρίνουμε με το αμέσως προηγούμενο, αυτό δηλαδή που φορούσαμε την προηγούμενη μέρα. Μόνον που το καινούργιο είναι αυτό ακριβώς, καινούργιο, ενώ το προηγούμενο ήταν στο τέλος της ζωής του, φθαρμένο, πιθανόν τετραγωνισμένο και "στεγνό". Σίγουρα αυτή η σύγκριση είναι άδικη για το όποιο προηγούμενο λάστιχο.
  3. Τελικά είναι μικρός ο κόσμος Δόκτωρ... Αχθοφόρους όχι, εθελοντές για τις διάφορες δράσεις της ομοσπονδίας, ναι.
  4. Το "δικό μου" ήταν το ΜΤ-09 και μου άρεσε πάρα πολύ. Πολύ καλή αίσθηση, ελαφρύ και ακριβές. Αν και δεν το περίμενα, η ανεμοκάλυψη πολύ καλή, η σέλα δεν κούρασε, και μου άρεσαν τα πολλά σημεία στήριξης για δέστρες, χταπόδια κλπ. Ιδιαίτερη μνεία στο κινητήρα, με έκανε να αναθεωρήσω την απέχθεια για τους τρικύλινδρους που μου είχε δημιουργηθεί από διάφορα Triumph. Ροπάτος και δυνατός από χαμηλά, χωρίς "τρύπες" σε όλο το φάσμα των στροφών και με περίσσια δύναμη, πολύ καλή χροιά, ηλεκτρικός θα μπορούσα να πω. Μια - δυο φορές κατάφερα να ενεργοποιήσω και το T/C σε υγρή άσφαλτο και έκοψε (γλυκά και προοδευτικά) την προς κανιβαλισμούς προδιάθεση. Αξιοσημείωτο πως η κατανάλωση ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, γύρω στα 4.0 - 4.5 lt/100km, λίγο πιο πάνω από το ΜΤ-07. Το εφτακοσάρι τώρα δεν το οδήγησα πολύ (δεν είχε πρίζα για να φορτίζεται το GPS, οπότε το καβάλησα για λίγα χιλιόμετρα, για να δω τί λέει). Παρά το ότι ανήκει στην ίδια οικογένεια (ΜΤ) είναι εντελώς άλλο μηχανάκι. Άλλη λειτουργία κινητήρα (μου θύμισε πολύ το NC750X της γυναίκας μου, και όχι μόνο στον κινητήρα αλλά γενικότερα σαν φιλοσοφία), πολύ χαμηλό, άνετη σέλα. Πολύ καλό για αυτό που είναι, αλλά "μικρό Tracer 900" δεν είναι. Και μια φώτο με τα μηχανάκια στις σκάλες του λαμπρού τέκνου της Blois, Denis Papin, φυσικού, μαθηματικού και εφευρέτη.
  5. Ανοίγνε βρε, για ξαναδέ.
  6. ........και μερικά "πολεμικά"
  7. Το τριήμερο που πέρασε, και με την μεσολάβηση της Μοτοδυναμικής, μας δόθηκαν από την Yamaha Γαλλίας δύο Tracer, ένα MT-07 και ένα MT-09, για να συμμετάσχουμε στο FIM-Europe Club meeting στην Blois, 250 χλμ νότια από το Παρίσι. Κατά την παραλαβή και την επιστροφή των μοτοσυκλετών, είχα την ευκαιρία να περιηγηθώ τα κεντρικά της Yamaha Γαλλίας από όπου και οι φώτο: Πρώτα τα "πολιτικά"
  8. Να δείτε που σε λίγο θα ακούσουμε από τους πικραμένους πώς δίνει το κακό παράδειγμα στους νέους......
  9. Rossi passed fit to ride in the Aragon GP http://www.motogp.com/en/news/2017/09/21/rossi-passed-fit-to-ride-in-the-aragon-gp/240224
  10. Στην πίστα ο Γιατρός, περιμένει από τους γιατρούς το ΟΚ για να συμμετάσχει........
  11. Rossi: "I will try to ride this weekend" http://www.motogp.com/en/news/2017/09/20/rossi-i-will-try-to-ride-this-weekend/240176
  12. Από την επίσημη σελίδα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσυκλετισμού, αφιέρωμα και μερικές εκατοντάδες φωτογραφίες: http://www.fim-live.com/en/article/fim-mototour-of-nations-2017-1/ http://fim-pictures.com/galleries/599/2017mototour-of-nations-ioanninagre
  13. Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις όσον αφορά στην περίπτωση του Valentino Rossi, η δύναμη της θέλησης του οποίου να επιστρέψει στη δράση είναι τεράστια! Πριν λίγες ώρες γράφαμε για τις φήμες που ήθελαν τον Rossi να μπαίνει στην πίστα του Misano με την προσωπική του R1 για να δοκιμάσει το πόδι του. Ο Valentino όμως δεν περίμενε μέχρι σήμερα, αλλά μπήκε στην πίστα αργά χτες το απόγευμα για να κάνει μόλις 4 γύρους, πριν αρχίσει να βρέχει (η φωτό είναι από το 2010 όταν είχε ίδιο σπάσιμο στο πόδι). Το ακόμα πιο εκπληκτικό είναι ότι ο Vale θ’ αποφασίσει για το αν θα είναι στην Aragon αύριο! Δηλαδή ο Ιταλός άσος θέλει να επιστρέψει στη δράση και στις πίστες του Παγκοσμίου, μόλις 22 ημέρες μετά το σπάσιμο του δεξιού του ποδιού! Όλα τα παραπάνω δεν είναι πλέον φήμες, καθώς η ίδια η Yamaha τα επιβεβαίωσε βγάζοντας σχετικό δελτίο τύπου, αργά χτες το βράδυ. «Καθώς ο καιρός διέκοψε τους γύρους που έκανε ο Rossi στην πίστα του Misano, η αξιολόγηση της φυσικής κατάστασής του δεν ήταν ολοκληρωμένη». «Θ’ αποφασίσει μέχρι την Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου, για το αν θα επιχειρήσει να πάρει μέρος στο GP της Aragon». Αν τελικά το αποφασίσει, τότε θα μπει στην Ισπανική πίστα την Παρασκευή για να δοκιμάσει το πόδι του στις ΕΔ1! Σ’ ένα Πρωτάθλημα που όλα είναι ανοιχτά, μια απόφαση επιστροφής για τον Rossi - με ό,τι συνεπάγεται από πλευράς ρίσκου - σημαίνει ότι ο Vale δεν πιστεύει ότι η υπόθεση Τίτλος είναι χαμένη! Από Εδώ: http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=27090
  14. Το τρέχον εξώφυλλο στην σελίδα της FIM-Touring. Μία από τις συμμετέχουσες οδηγούς, η Andrea Gurevich (από την Τσεχία, με CBR 600), την ώρα που φωτογραφίζει το Αρχαίο θέατρο της Δωδώνης.
  15. http://www.epirus-tv-news.gr/2017/09/blog-post_596.html http://photoioannina.blogspot.gr/2017/09/mototour-of-nations-2017.html https://www.facebook.com/FIMtouring/?fref=ts