Παναγιώτης Κ.

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    12903
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    79

Παναγιώτης Κ. last won the day on February 28 2017

Παναγιώτης Κ. had the most liked content!

Πόντοι

9891 Excellent

Σχετικά με το μέλος Παναγιώτης Κ.

  • Κλάση
    Ride hard, die young
  • Γενέθλια February 1

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΚΑΒΑΛΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Υποβρύχιο Τάβλι, Μπαλέτο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    Μέχρι ποσες?
  • dreamBike: Κυβισμός
    ....

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6659 προβολές προφίλ
  1. Είναι εύκολο να έχουμε το βιντεάκι, να δούμε τί ακριβώς και πώς το λέει; Γιατί, αν είναι έτσι όπως το λες, φαίνεται να αντικρούει την βασική αρχή της οδικής ασφάλειας που είναι πρωταρχικό να γίνεσαι αντιληπτός.
  2. Για δες καλύτερα Χάμπο (στο 14'02")........ Χρυσαφί είναι το μηχανάκι, αλλά όχι CBF.......... Μήπως είναι Βαραντέρο;
  3. Τώρα που ξαναείδα το βινδεάκιον, κάπου από το 13' και μετά, βλέπω ένα παλιο-Χόνδα να τους πατάει όλους......... χαΛΛΛαρά.
  4. Μην πάτε από Δράμα, μπείτε Βουλγαρία από Προμαχώνα (αν έχετε χρόνο κάντε και μια επίσκεψη στα οχυρά του Ρούπελ, αξίζει και με το παραπάνω) και ακολουθήστε αυτή την διαδρομή: https://goo.gl/maps/CeuHpsAPz4k (γνωστή μεταξύ μας και σαν Passo Gotse Delchev). Δες το βιντεάκι από μια από τις αρκετές ομαδικές εξορμήσεις που κάναμε προς τα εκεί: Για οποιαδήποτε άλλη συμβουλή - βοήθεια, στην διάθεσή σου Gouky.
  5. Επί δεκαετίες τώρα είχαμε συνηθίσει την "κλασσική" διάταξη του αριστερού διακόπτη που μας έδινε το σινιάλο στον δείκτη και τα φλάς και την κόρνα στον αντίχειρα ( με τα φλάς επάνω από την κόρνα). Αυτό δηλαδή: Πρόσφατα, και ενώ ακόμη και η BMW είχε "ευθυγραμμιστεί" σε αυτή την τοποθέτηση, διάφοροι κατασκευαστές άρχισαν να "αυθαιρετούν", αλλάζοντας θέση σε αυτά τα τόσο βασικά για την ενεργητική ασφάλεια χειριστήρια. Είναι λοιπόν προφανές πως όταν αλλάξεις μηχανή χρειάζεται χρόνος μέχρι να προσαρμοστείς στην χωροταξία της νέας μηχανής σου. Όμως, αν καβαλάς εναλλάξ δύο μηχανάκια με διαφορετική διάταξη, τότε τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται περίπλοκα, μιας και εκεί που αντανακλαστικά πας να κάνεις σινιάλο ας πούμε για να προειδοποιήσεις κάποιον, αλλάζεις τις ενδείξεις στο καντράν (βλέπε ΧΤΖΕ), ή, αντί να κορνάρεις στον αφηρημένο, εσύ ανάβεις φλας (βλέπε NC) Στα πλαίσια λοιπόν της οδικής ασφάλειας, γίνεται μια Πανευρωπαϊκή μελέτη από την FIM (και στην Ελλάδα από την ΜΟΤ.Ο.Ε.) που σκοπό έχει Να καταγράψει τις σκέψεις των μοτοσυκλετιστών Να πιέσει τις κατασκευάστριες εταιρείες να τηρήσουν ένα moratorium σε ότι αφορά την θέση των βασικών χειριστηρίων που άπτονται της ασφάλειας. Παράκληση λοιπόν προς όλους, αν έχετε ή αν έχετε αντιληφθεί (από test rides, βόλτα με μηχανές φίλων κλπ) μηχανάκια που "ξεφεύγουν" από την μέχρι σήμερα "κλασσική διάταξη". σηκώστε εδώ φώτο αναφέροντας φυσικά και τον τύπο της μηχανής.
  6. Το μόνιμο "σφάλμα" που κάνουμε στις συγκρίσεις ενός καινούργιου ελαστικού που δοκιμάζουμε στις μηχανές μας είναι πως (αναπόφευκτα) το συγκρίνουμε με το αμέσως προηγούμενο, αυτό δηλαδή που φορούσαμε την προηγούμενη μέρα. Μόνον που το καινούργιο είναι αυτό ακριβώς, καινούργιο, ενώ το προηγούμενο ήταν στο τέλος της ζωής του, φθαρμένο, πιθανόν τετραγωνισμένο και "στεγνό". Σίγουρα αυτή η σύγκριση είναι άδικη για το όποιο προηγούμενο λάστιχο.
  7. Τελικά είναι μικρός ο κόσμος Δόκτωρ... Αχθοφόρους όχι, εθελοντές για τις διάφορες δράσεις της ομοσπονδίας, ναι.
  8. Το "δικό μου" ήταν το ΜΤ-09 και μου άρεσε πάρα πολύ. Πολύ καλή αίσθηση, ελαφρύ και ακριβές. Αν και δεν το περίμενα, η ανεμοκάλυψη πολύ καλή, η σέλα δεν κούρασε, και μου άρεσαν τα πολλά σημεία στήριξης για δέστρες, χταπόδια κλπ. Ιδιαίτερη μνεία στο κινητήρα, με έκανε να αναθεωρήσω την απέχθεια για τους τρικύλινδρους που μου είχε δημιουργηθεί από διάφορα Triumph. Ροπάτος και δυνατός από χαμηλά, χωρίς "τρύπες" σε όλο το φάσμα των στροφών και με περίσσια δύναμη, πολύ καλή χροιά, ηλεκτρικός θα μπορούσα να πω. Μια - δυο φορές κατάφερα να ενεργοποιήσω και το T/C σε υγρή άσφαλτο και έκοψε (γλυκά και προοδευτικά) την προς κανιβαλισμούς προδιάθεση. Αξιοσημείωτο πως η κατανάλωση ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, γύρω στα 4.0 - 4.5 lt/100km, λίγο πιο πάνω από το ΜΤ-07. Το εφτακοσάρι τώρα δεν το οδήγησα πολύ (δεν είχε πρίζα για να φορτίζεται το GPS, οπότε το καβάλησα για λίγα χιλιόμετρα, για να δω τί λέει). Παρά το ότι ανήκει στην ίδια οικογένεια (ΜΤ) είναι εντελώς άλλο μηχανάκι. Άλλη λειτουργία κινητήρα (μου θύμισε πολύ το NC750X της γυναίκας μου, και όχι μόνο στον κινητήρα αλλά γενικότερα σαν φιλοσοφία), πολύ χαμηλό, άνετη σέλα. Πολύ καλό για αυτό που είναι, αλλά "μικρό Tracer 900" δεν είναι. Και μια φώτο με τα μηχανάκια στις σκάλες του λαμπρού τέκνου της Blois, Denis Papin, φυσικού, μαθηματικού και εφευρέτη.
  9. Ανοίγνε βρε, για ξαναδέ.
  10. ........και μερικά "πολεμικά"
  11. Το τριήμερο που πέρασε, και με την μεσολάβηση της Μοτοδυναμικής, μας δόθηκαν από την Yamaha Γαλλίας δύο Tracer, ένα MT-07 και ένα MT-09, για να συμμετάσχουμε στο FIM-Europe Club meeting στην Blois, 250 χλμ νότια από το Παρίσι. Κατά την παραλαβή και την επιστροφή των μοτοσυκλετών, είχα την ευκαιρία να περιηγηθώ τα κεντρικά της Yamaha Γαλλίας από όπου και οι φώτο: Πρώτα τα "πολιτικά"
  12. Να δείτε που σε λίγο θα ακούσουμε από τους πικραμένους πώς δίνει το κακό παράδειγμα στους νέους......
  13. Rossi passed fit to ride in the Aragon GP http://www.motogp.com/en/news/2017/09/21/rossi-passed-fit-to-ride-in-the-aragon-gp/240224
  14. Στην πίστα ο Γιατρός, περιμένει από τους γιατρούς το ΟΚ για να συμμετάσχει........
  15. Rossi: "I will try to ride this weekend" http://www.motogp.com/en/news/2017/09/20/rossi-i-will-try-to-ride-this-weekend/240176