ALX™

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    21467
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    50

ALX™ last won the day on January 17 2013

ALX™ had the most liked content!

Πόντοι

2997 Excellent

Σχετικά με το μέλος ALX™

  • Κλάση
    Ride The World
  • Γενέθλια 08/30/70

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • MSN
    alx1150gs@hotmail.com
  • Ιστοσελίδα
    http://clubs.pathfinder.gr/aprilianos
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    alx1150gs @ yahoo . gr

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Μοτοταξίδια-PC/Internet-Ιδιοκατασκευές/πατέντες παντός είδους.

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    boGSer 1150

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12849 προβολές προφίλ
  1. Nα σε πετάξει από την άλλη, όχι, αλλά να σε κάνει να χάσεις πρόσφυση στον πίσω τροχό ναι, καθώς η εξάτμιση μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός "ανύψωσης" του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας όταν την γέρνεις/πλαγιάζεις. Οπότε, μην το παρακάνεις αν δεις ότι αρχίζει να ακουμπάει.
  2. Kαλά.... μη νομίζεις ότι τα tech3 υπολείπονται πολύ από τα εργοστασιακά! (τουλάχιστον σε κινητήρα) Το είδαμε και πέρσι αυτό. Σε περιφερειακά υπολείπονται. Του Crutch φέτος νομίζω του έδωσαν τα καλά φρένα που είχε πάρει πέρσι ο Βιτσιόζος.
  3. Γιατί.... αν κάνουν το τεστ θα έχουν ελπίδα? :lol:
  4. Μλκίες λέει! Και το είπα και πιο πάνω. . Ο σεβασμός κερδίζεται, δεν αγοράζεται ούτε απαιτείται. Αν ήθελε να τον σέβονται με τον χαρακτήρα που έχει, ας γινόταν παπάς. Όπως κάποιοι άνθρωποι είναι αγαπητοί λόγω του χαρακτήρα τους, έτσι αγαπητός έγινε κι ο Rossi. Και τα σκετσάκια να μην έκανε, πάλι τους ίδιους φαν θα είχε γιατί ο χαρακτήρας του είναι τέτοιος που κάνει τους άλλους να τον συμπαθήσουν. Οι αχώνευτοι χαρακτήρες, μένουν αχώνευτοι ό,τι κι αν κάνουν. Και αυτό που πείραξε περισσότερο τον δόντια είναι αυτό. Ότι δεν τον γούσταρε ο κόσμος. Δες τον Edwards ας πούμε. Ο άνθρωπος δεν υπάρχει λέμε. Τον γουστάρει όλος ο κόσμος κι ας μην είναι ο γρηγορότερος αναβάτης του grid. Όλοι ψοφάνε να βγει στη κάμερα να πει κάτι. Το ίδιο ζητάνε κι από το Rossi. Από την άλλη ο δόντιας όποτε έβγαινε όλο κλάψα ήταν. Δεν αντεχόταν με τίποτα η βροχοπούλου Θα μου λείψει η οριακή οδήγησή του με τα ντριφτ στις στροφές, αλλά χαίρομαι πολύ που δεν θα τον ξαναδώ να δίνει συνέντευξη. Για να μην πω για τα άλλα που έκανε μέσα στη πίστα!!... Την πισώπλατη μπουνιά στον Randy De Puniet Άντε να χωνέψεις έναν τέτοιο μαλάκα!
  5. Ναι οκ. Έχετε καταλάβει πως εμείς που έχουμε/είχαμε έναν νορμάλ μισθό (των 1000€ λέω εγώ) πως αν δουλέψουμε ασταμάτητα 40 χρόνια θα έχουμε βγάλει 560.000€? Έχετε καταλάβει ότι ο Stoner (για να μην μιλήσω για Rossi) έπαιρνε 5.000.000€ το χρόνο + τα έσοδα από διαφημίσεις κτλ? Δηλαδή πάνω κάτω καθάριζε κάνα 8άρι μύρια το χρόνο? (ο Rossi πάνω από 15 μύρια) Λεφτά που δεν τα δούμε ποτέ μας!!! (μιλάω για τα λεφτά ενός έτους δικού τους.... μην βάλουμε όλης τους της καριέρας, γιατί θα κλάψουμε!!!) Τι παραπονιέσαι μετά ρε χαβλιόδοντα? Άλλοι κάνουν πολύ πιο επικίνδυνη εργασία από εσένα, παίρνουν 600-700-800 ή 1000€ κι ούτε αίγλη έχουν, ούτε γκόμενες μοντέλα, ούτε τους ξέρει κανένας πέρα από τους φίλους τους! Σιγά μη σου κάνουν και πίπες πριν ανέβεις στη μοτοσυκλέτα λες και τους κάνεις χάρη! Με τόσα λεφτά που σου χώνουν, δεν θα έπρεπε να μιλάς καν! Αη στο διάολο βλάκα μπουρτζόβλαχε! Άκου λέει δεν τον σεβόντουσαν όπως θα έπρεπε! Τόσα χρόνια, μόνο αυτός τις είπε αυτές τις πίπες. Είδατε κάναν άλλον να λέει τέτοιες αρλούμπες? (όχι μόνο στα GP αλλά γενικώς στο μηχανοκίνητο αθλητισμό) Με τέτοιες μλκίες που λέει, πέφτει ακόμα περισσότερο στα μάτια του κόσμου και μας δικαιώνει που δεν τον χωνεύαμε!
  6. Του πήρε γύρω στα 20 χρόνια να καταλάβει τι επάγγελμα επέλεξε. Σιγά μην κλάψουμε κιόλας με αυτά που λέει! Τι ήθελε δηλαδή, να του φέρονται στα paddock σαν ήταν κάνας σουλτάνος, ή να του λένε καθημερινά κάνοντάς του τεμενάδες "ευχαριστούμε Casey που κινδυνεύεις τη ζωή σου για μας ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ"
  7. Όντως πολύ καλό. Εγκρίνω!
  8. Έπιασε βροχή.... σχόλασε ο γάμος. (όπως ακριβώς και πέρσι... που έπιασε βροχή την τρίτη μέρα προς το τέλος) Ό,τι κάνανε... κάνανε λοιπόν. Μια χαρά τους πήγε βασικά το 3ήμερο MotoGP Session 3 Finished Po. Name TeamGap First 1PEDROSA D.Repsol Honda Team2:00.100 2LORENZO J.Yamaha Factory Racing+0.329 3ROSSI V.Yamaha Factory Racing+0.442 4MARQUEZ M.Repsol Honda Team+0.536 5CRUTCHLOW C.Monster Yamaha Tech 3+0.634 6BRADL S.LCR Honda MotoGP+0.903 7BAUTISTA A.Go & Fun Honda Gresini+1.402 8SMITH B.Monster Yamaha Tech 3+1.993 9HAYDEN N.Ducati Team+2.084 10DOVIZIOSO A.Ducati Team+2.177 11NAKASUGA K.Yamaha Factory+2.516 12ESPARGARO A.Power Electronics Aspar+2.528 13IANNONE A.Energy T.I. Pramac Racing Team+2.764 Γκούχου... γκούχου... γκούχου. Πόρθε... άσε τις αναμνήσεις και τις προσδοκίες που είχαμε κάποιοι πέρσι με το παρτσακλό και πιάσε τα τωρινά δεδομένα. (σημειωτέων... πως η Sepang είναι μία από τις αγαπημένες πίστες του Rossi και έγραφε χρόνους καλούς με το παρτσακλό σε σχέση με άλλες πίστες που ήταν πιο απαιτητικές) 4 δέκατα πίσω από τον πρώτο (σε σχέση με τα 8 που ήταν το 2012) και μόλις ένα δέκατο πίσω από τον ομόσταυλό του Jorge Lorenzo που ξέρει τη μοτοσυκλέτα πολύ καλά από πέρσι. (που τέτοιες χαρές με το ducaudi!) O Dovizioso εκεί που ήταν στο +0,5 με την Tech3, βρέθηκε στο +2,1 καβάλα στη Ducaudi. (Φυσικά πολύ χειρότερα απ' όταν πρωτοπήγε το '11 ο γιατρός εκεί, που ήταν πίσω από τον πρώτο 1,8" και με πολλούς πόνους από την μετεγχειρητική περίοδο στον ώμο του) Έτσι προς απάντησή σας που λέγατε πρόπερσι και πέρσι ότι γέρασε ο Rossi και δεν μπορούσε να οδηγήσει γρήγορα το Ducati. Μάλλον γέρασε μέσα σε 3 μήνες και ο Dovi (όχι μωρέ... δεν φταίει το μηχανάκι!) Aν μη τι άλλο μάγκες, ο doctor επέστρεψε απ' ό,τι δείχνουν τα πράγματα! :clap: Τελικά αποτελέσματα 1ου τεστ της 3ης ημέρας του 2013 1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 0.100s (Lap 4/44) 2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 0.429s (4/41) 3. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 0.542s (43/44) 4. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 0.636s (32/33) 5. Cal Crutchlow GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 0.734s (5/34) 6. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2m 1.003s (14/43) 7. Alvaro Bautista ESP Honda Gresini (RC213V) 2m 1.502s (29/36) 8. Bradley Smith GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 2.179s (37/42) 9. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 2m 2.184s (19/34) 10. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 2m 2.345s (24/29) 11. Katsayuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 2.616s (12/21) 12. Aleix Espargaro ESP Aspar (ART CRT) 2m 2.628s (37/40) 13. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (GP13) 2m 2.864s (17/23) 14. Kosuke Akiyoshi JPN Honda Test Rider (RC213V) 2m 3.082s (14/28) 15. Wataru Yoshikawa JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 4.137s (5/18) 16. Randy De Puniet FRA Aspar (ART CRT) 2m 4.151s (23/29) 17. Takumi Takahashi JPN Honda Test Rider (RC213V) 2m 4.288s (37/46) 18. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (ART CRT) 2m 4.409s (35/36) 19. Danilo Petrucci ITA IodaRacing (Suter-BMW CRT)* 2m 4.583s (20/29) 20. Hector Barbera ESP Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 4.910s (21/26) 21. Karel Abraham CZE Cardion AB (ART CRT) 2m 4.971s (28/47) 22. Hiroshi Aoyama JPN Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 5.095s (39/40) 23. Claudio Corti ITA Forward (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 5.107s (13/28) 24. Lukas Pesek CZE IodaRacing (Suter-BMW CRT)* 2m 5.321s (39/40) 25. Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT) 2m 5.580s (14/37) 26. Bryan Staring AUS Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 2m 6.481s (17/31) 27. Colin Edwards USA Forward (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 6.641s (16/30) * Control ECU. Τελικά αποτελέσματα 1ου τεστ της 3ης ημέρας του 2012 1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 1m 59.607s (Lap 2/18) 2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing 2m 0.198s (18/35) 3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 2m 0.256s (3/24) 4. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 2m 0.495s (15/16) 5. Valentino Rossi ITA Ducati Team 2m 0.824s (11/38) 6. Hector Barbera ESP Pramac Racing 2m 0.929s (6/34) 7. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 2m 1.108s (2/24) 8. Andrea Dovizioso ITA Monster Yamaha Tech 3 2m 1.257s (10/40) 9. Alvaro Bautista ESP San Carlo Honda Gresini 2m 1.384s (8/31) 10. Nicky Hayden USA Ducati Team 2m 1.729s (8/19) 11. Stefan Bradl GER LCR Honda 2m 1.894s (6/38) 12. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 2m 2.218s (5/32) 13. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider 2m 2.334s (2/27) 14. Franco Battaini ITA Ducati Test Rider 2m 3.033s (9/34) 15. Colin Edwards USA Forward Racing (Suter-BMW CRT) 2m 4.722s (18/34) 16. Ivan Silva ESP Avintia Racing (FTR-Kawasaki CRT) 2m 8.225s (26/38) 17. Robertino Pietri VEN Avintia Racing (FTR-Kawasaki CRT) 2m 9.640s (10/16) 18. Jordi Torres ESP Avintia Racing (FTR-Kawasaki CRT) 2m 10.184s (16/29)
  9. Ναι... μην μας το χαλάσεις πολύ!
  10. Ξέρω από ροπές ρε συ. Με 85 άλογα από 1150 κυβικά τι λες ότι έχω? Μόνο ροπές Στη σύγκριση που έκαναν κάποτε του Hayabusa mε το S1000RR της BMW, όλοι είδαν πως το Hayabusa έφευγε μπροστά στην εκκίνηση (λόγω μεγαλύτερης ροπής από τα περισσότερα κυβικά) αλλά μετά το BMW το πέρναγε και έβγαζε και μεγαλύτερη τελική (λόγω περισσότερων ίππων και καλύτερης αεροδυναμικής)
  11. Φρέσκο... MotoGP Session 3 Time Remaining: 02: 12: 23 Po. Name TeamGap First 1PEDROSA D.Repsol Honda Team2:00.100 2LORENZO J.Yamaha Factory Racing+0.329 3ROSSI V.Yamaha Factory Racing+0.442 4MARQUEZ M.Repsol Honda Team+0.536 5CRUTCHLOW C.Monster Yamaha Tech 3+0.634 6BRADL S.LCR Honda MotoGP+0.903 7BAUTISTA A.Go & Fun Honda Gresini+1.402 8SMITH B.Monster Yamaha Tech 3+2.079 9HAYDEN N.Ducati Team+2.084 10DOVIZIOSO A.Ducati Team+2.245 11NAKASUGA K.Yamaha Factory+2.516 12ESPARGARO A.Power Electronics Aspar+2.528 13IANNONE A.Energy T.I. Pramac Racing Team+2.764
  12. Sepang MotoGP test times - Thursday 12pm MotoGP lap times as of 12pm on the third and final day of the first official test of 2013, held at Sepang in Malaysia. The third day of official 2013 MotoGP action got underway under sunny skies at Sepang in Malaysia on Wednesday. Testing began at 10am and concludes at 6pm. CLICK HERE for pictures from the test... 1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 0.100s (Lap 4/24) 2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 0.429s (4/25) 3. Cal Crutchlow GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 0.734s (5/22) 4. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 0.899s (13/25) 5. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 0.927s (22/26) 6. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2m 1.003s (14/26) 7. Alvaro Bautista ESP Honda Gresini (RC213V) 2m 1.655s (5/24) 8. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 2m 2.184s (19/21) 9. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 2m 2.345s (24/27) 10. Bradley Smith GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 2.556s (17/34) 11. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (GP13) 2m 2.864s (17/18) 12. Katsayuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 3.040s (8/10) 13. Aleix Espargaro ESP Aspar (ART CRT) 2m 3.077s (12/24) 14. Kosuke Akiyoshi JPN Honda Test Rider (RC213V) 2m 3.082s (14/18) 15. Wataru Yoshikawa JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 4.137s (5/11) 16. Randy De Puniet FRA Aspar (ART CRT) 2m 4.475s (9/20) 17. Takumi Takahashi JPN Honda Test Rider (RC213V) 2m 4.551s (10/23) 18. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (ART CRT) 2m 4.684s (10/15) 19. Karel Abraham CZE Cardion AB (ART CRT) 2m 5.208s (18/25) 20. Hector Barbera ESP Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 5.211s (13/14) 21. Hiroshi Aoyama JPN Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 5.464s (11/19) 22. Claudio Corti ITA Forward (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 5.539s (9/10) 23. Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT) 2m 5.580s (14/18) 24. Lukas Pesek CZE IodaRacing (Suter-BMW CRT)* 2m 6.280s (26/28) 25. Colin Edwards USA Forward (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 6.857s (4/8) 26. Bryan Staring AUS Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 2m 7.195s (14/14) * Control ECU. Sepang MotoGP test times - Thursday 1pm Marc Marquez returns after his fall - and sets his fastest lap of the week to move into third place behind Dani Pedrosa and Jorge Lorenzo... The third day of official 2013 MotoGP action got underway under sunny skies at Sepang in Malaysia on Wednesday. Testing began at 10am and concludes at 6pm. CLICK HERE for pictures from the test... 1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 0.100s (Lap 4/36) 2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 0.429s (4/35) 3. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 0.636s (32/33) 4. Cal Crutchlow GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 0.734s (5/33) 5. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 0.899s (13/40) 6. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2m 1.003s (14/33) 7. Alvaro Bautista ESP Honda Gresini (RC213V) 2m 1.502s (29/31) 8. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 2m 2.184s (19/32) 9. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 2m 2.345s (24/29) 10. Bradley Smith GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 2.556s (17/34) 11. Katsayuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 2.616s (12/15) 12. Aleix Espargaro ESP Aspar (ART CRT) 2m 2.628s (37/37) 13. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (GP13) 2m 2.864s (17/23) 14. Kosuke Akiyoshi JPN Honda Test Rider (RC213V) 2m 3.082s (14/26) 15. Wataru Yoshikawa JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 4.137s (5/11) 16. Randy De Puniet FRA Aspar (ART CRT) 2m 4.151s (23/24) 17. Takumi Takahashi JPN Honda Test Rider (RC213V) 2m 4.288s (37/38) 18. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (ART CRT) 2m 4.603s (22/27) 19. Karel Abraham CZE Cardion AB (ART CRT) 2m 4.971s (28/35) 20. Claudio Corti ITA Forward (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 5.107s (13/16) 21. Hector Barbera ESP Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 5.211s (13/17) 22. Lukas Pesek CZE IodaRacing (Suter-BMW CRT)* 2m 5.321s (39/40) 23. Hiroshi Aoyama JPN Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 5.464s (11/25) 24. Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT) 2m 5.580s (14/27) 25. Bryan Staring AUS Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 2m 6.481s (17/22) 26. Colin Edwards USA Forward (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 6.641s (16/18) * Control ECU.
  13. Ε ποια είναι αυτά? Για τα micro de της Hella που έχω με τις 55W λάμπες αλογόνου, δεν μπορώ να βρω τα lumens για να συγκρίνω. Πάντως εγώ είμαι άνετος από γεννήτρια και μπαταρία. Η γεννήτρια του GS σηκώνει και τελικό ενισχυτή για ηχοσύστημα 600W έχει
  14. Ρε παίδες.... από φωτεινότητα σε σχέση με τα micro de της Hella τι λένε αυτά? Μου φαίνεται αρκετά δύσκολο να ξεπερνάνε σε φωτεινότητα την halogen λάμπα που φοράνε τα Hella.
  15. Eίπα να απαντήσω με δυο λόγια ρε συ! :lol: Αν ήταν να αναλύσω τι παίζει ρόλο, πόσο και που, θα έπρεπε να γράψω σεντόνι. Παίζει αυτό που λες, αρκεί να μην υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην ιπποδύναμη. Την σύγκριση που κάνεις εσύ με το δικό σου, είναι ορθή, αλλά μην ξεχνάς ότι δεν έχεις λίγα άλογα και έχεις και 300κε παραπάνω. Αν όμως πας να συγκρίνεις ένα S1000RR με ένα Bandit 1250, απλά θα χάσει το δεύτερο στην εκκίνση κι ας έχει μεγαλύτερη ροπή. Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα. Σχέσεις στο σασμάν και κλιμάκωση αυτών, γραναζώματα, σημείο των στροφών με την μέγιστη ιπποδύναμη/μέγιστη ροπή και πολλά άλλα.