steven_04

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8149
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

steven_04 last won the day on June 27 2015

steven_04 had the most liked content!

Πόντοι

2054 Excellent

Σχετικά με το μέλος steven_04

  • Κλάση
    Multi-country traveller on 2 wheels
  • Γενέθλια 07/23/88

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://twitter.com/#!/Steve_Wheel
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    SKG - AMS
  • Ενδιαφέροντα
    Computers and Bikes, Travels and Sports, Music and Movies, Cooking and Drinking

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • myBike: Μοντέλο
    Multistrada S
  • myBike: Κυβισμός
    1200

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA 10 Plus

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Vespa
  • dreamBike: Μοντέλο
    PX 200
  • dreamBike: Κυβισμός
    200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

13799 προβολές προφίλ
  1. Ευχαριστω παιδες για τις απαντησεις. Το ειδα και το Πανδορα, στην αρχη οντως μου φανηκε γαματο αλλα μετα το σκεφτηκα λιγο και αποφασισα να μην παρω 2-σε-1 συσκευη. Ο λογος ειναι οτι αμα χαλασει η αμα σου ξυλωσουν το ενα σου ξυλωνουν τα παντα. Οποτε αποφασισα να παω σε συναγερμο και GPS tracker ξεχωριστα. Και ενω στην αρχη ελεγα να παρω tracker με καλωδιωση πανω στη μπαταρια, μετα επεσα στο Monimoto και ειδα οτι εχει πολυ καλα reviews οποτε και κλεινω στο να παραγγειλω αυτο. Η λογικη μου λεει να εχει η μηχανη ενα συναγερμο, εστω και μετριο, για να κανει την φασαρια και να τους κοψει λιγο την φορα. Αλλα ακομα και αν αποφασισουν να μου την παρουν, θα ξυλωσουν το συναγερμο που ειναι εμφανες σημειο αμυνας και (λογικα) δεν θα τους παει το μυαλο στο GPS tracker που θα ειναι καλα κρυμμενο. Θεωριες βεβαια, τι θα γινει στην πραξη κανεις δεν ξερει. Απλα παιζουμε με τις πιθανοτητες και περνουμε τα ρισκα μας.
  2. Καλοζικο Λιακο, καλα χιλιομετρα μαζι του. Δεν ειναι λιγο μεγαλο ρε φιλε? Εννοω μεσα στη πολη ενα σκουτερ τυπου SH 300 ειναι ποιο ευελικτο.
  3. Σ'ευχαριστω πολυ για την προταση. Δεν την ηξερα αυτη τη συσκευη, αλλα θα τη ψαξω να δω χαρακτηρηστικα. Εισαι ευχαριστημενος μεχρι στιγμης? Καποιο προβλημα η ανομαλια?
  4. Εχω παρει την αποφαση στο επομενο μου μηχανακι να εγκαταστησω GPS tracker (παραλληλα με συναγερμο και ασφαλεια κλοπης) και ειμα στην αναζητηση για καποιο που να κανει τη δουλεια. Μπορω να πω οτι ειμαι λιγο χαμμενος μιας και δεν εχω εμπειρια, εχει καποιος να προτεινει καποια δοκιμασμενη λυση? Λιγο που το ψαχνω τις τελευταιες μερες εχω καταληξει οτι η συσκευη πρεπει να τηρει τα εξης: 1) Μικρη ωστε να χωθει οπουθηποτε κατω απο τα πλαστικα 2) Να καλωδιωνεται ωστε να φορτιζει η εσωτερικη της μπαταρια αλλα και να προσεχει την καταστταση της μηχανης μεσω της τασης) 3) Δικη του εσωτερικη μπαταρια με minimum 3-5 μερες αυτονομια. The more the better of course 4) Απαραιτητα να υποστηριζει 3G δικτυο γιατι το 2G μας χαιρετα. Πανευρωπαϊκη καλυψη φυσικα 5) Slot για να βαλεις καρτα SIM της αρεσκειας σου 6) Android/iOS App για ευκολη παρακολουθηση Ξεχναω κατι αλλο? Εχει καποιος συντροχος ψαξει το θεμα προσφατα για να προτεινει ιδεες?
  5. Ειχα το Multistrada 1200 S Touring 2013 και τωρα ετοιμαζομαι να αγορασω την 3η γενια με το DVT. Αυτο που αγαπησα στο Multistrada ειναι η ευελιξια του (στα αγγλικα agility), που ερχεται σε συνδιασμο με τις εξαιρετικες του επιδοσεις, τα υπεροχα του κρατηματα αλλα και την χαμηλη του καταναλωση. Για χωμα δεν κανει και το λεει, οχι βεβαια οτι θα σου πει οχι σε εναν ψιλομετριας δυσκολιας χωματοδρομο. Αν το χωμα ειναι στο ρεπερτοριο σου η σκοπευει να μπει, ισως το ΚΤΜ να ειναι καλυερη επιλογη. Αν ομως εισαι streetας και θες να παραμεινεις και σου αρεσει η σπορ οδηγηση, δες το Multistrada.
  6. AAA αντε με το καλο φιλε. Η ωρα η καλη και για τον διαδοχο και για την εκδρομη.
  7. Αυτα ειναι... Αντε με το καλο ;)
  8. Δεν καιει βενζινη το Μουλτι και προσωπικα δεν με απασχολησε ποτε η καταναλωση του. 300+ χλμ αυτονομια εβλεπα ανετα σχεδον σε καθε γεμισμα. Ερωτηση: ποια η γνωμη σας για το 1200 S 2015 (το πρωτο DVT model) ?
  9. Το τερας ερχεται σιγα σιγα. Πολλα τα αλογα βεβαια, δεν νομιζω οτι θα μπορεσει να τα αξιοποιησει ποτε κανεις.
  10. Αρα στο Μουλτιστραντα τα S21 βγαζουν περισσοτερα χιλιομετρα απο τα S22 χωρις να υπαρχει καμια τρομερη διαφορα στο κρατημα και την αποδοση.
  11. For the record, εν τελει μπηκε ενα Metzeler M7RR απο σποντα. Εγω παρηγγειλα Rosso3, ο μαστορας παρηγγειλε Rosso3, το λαστιχο ηρθε σε συσκευασια που εγραφε πανω Rosso3 αλλα απο μεσα ηταν Μ7RR. Κι επειδη το ψιλοβιαζομουν και μου το εδιναν στην ιδια τιμη ειπα να το βαλω και να μην περιμενω για την διορθωτικη παραγγελια. Ολλανδικο service, τι να πεις... Τεσπα, ιδια κατηγορια ειναι και τα 2 και οι διαφορες πιστευω μικρες. Αλλα πιστευω το Μ7 θα βγαλει 2000-3000 παραπανω χιλιομετρα.
  12. Υπερκ@υλα το εργαλειο. Καλα σουζιδια και να χαμογελας παντα μαζι του.
  13. Μολις γυρισα απο ταξιδι στις Γαλλικες Αλπεις το οποιο φορτωσε το Multistrada +5776 χιλιομετρα. In total, τα λαστιχα εχουν 6000 χιλιομετρα οπου: - Το μπροστινο ειναι δεν ειναι στο 50% του - Το πισω βγαζει λινα οπου να'ναι στο κεντρο του και ζητημα να βγαλει 200χλμ στα πλαινα του. Γενικα αναμεικτα συναισθηματα. Πολυ καλο λατιχο με καλο κρατημα και πολυ επιθετικη/sport κορωνα που προσωπικα μου αρεσει. Θυμαμαι μολις τα εβαλα ειπα ΟΥΑΟΥ και απο τις πρωτες στροφες το μηχανακι επεφτε με την σκεψη και πηγαινε οπου ηθελα. Και στους ευρωπαικους δρομους που κυκλοφορω δεν θελει καν ζεσταμα, δουλευει με το καλημερα. Στα αρνητικα το οτι το πισω παρεδωσε τα σκηπτρα απο τα 4500χλμ αρα στα τελευταια 1200 απλα το κουβαλουσα και πηγαινα πολυ προσεκτικα. Επισης δεν μου αρεσε το γεγονος οτι οπου ειχε ο δρομος πισοκολλα (για να καλυψουν τα μπαλωματα) και σπασιματα, το λαστιχο εχανε στιγμιαια προσφυση και το μηχανακι γλιστρουσε για μισο δευτερολεπτο. Επισης σε κανα δυο στιγμες οπου εστριβα σε φουρκετες, με προδωσε και γλιστρησε αλλα το εσωσα (τη μια στιγμη βαζωντας ποδι) αλλα πες εδω μπορει να εφταιγα εγω οπου μπορει να πηρα την στροφη με αμπαλο τροπο. In geneal, θα βαλω ενα ακομη Rosso 3 πισω ωστε να φαγωθει μαζι με το προστινο σε παρομοιο χρονο και μετα δεν θα τα ξαναβαλω μεχρι να βγει Rosso 4 και να δω εντυπωσεις απο αλλους. Στο επομενο ζευγαρι ταλαντευομαι μεταξυ M7RR η S22, θα το σκεφτω με το καιρο και θα δω.
  14. ΧΜΜΜ, δεν δουλευει το SRF εεε? @μω το... Κυριακη θα αλλαξω λαδακι και θα βαλω Shell advance 10w-40 (full synth) γιατι ερχεται ταξιδακι με 7000χλμ στο κοντερ και καλο θα ηταν να μην φυγω με το παλιο.
  15. Σωστος. Απλα και τα 2 ελαστικα ειναι στην κατηγορια Hypersport οπου δυσκολα μπορει να σε αφησει ανικανοποιητο. Οι διαφορες πιστευω ειναι μικρες. Τα S21 μου εδωσαν περιπου 12.000 χλμ μεσα σε ενα χρονο με το 95% εξ'αυτων σε συνθηκες ταξιδιου/βολτας. Αλλα οχι στο Μουλτι που εχω τωρα, στο VFR που ειχα πριν (παιζει ρολο αυτο). Θα σας πω εντυπωσεις μολις τα βαλω και τα περπατησω λιγο. Αλλα πιστευω θα ειναι αδικη συγκριση γιατι τα S21 τα εχει βαλει σε VFR800 VTEC του 04 και με αφησαν ακρως ικανοποιημενο. Ενω τα Rosso3 τα βασω σε Multistrada 1200S του 13. Sport-touring και τα 2 μηχανακια, αλλα αλλο στυλ οδηγησης και αλλες δυναμεις. Και το VFR μπορεσα να το φτασω στο οριο, το Multistrada μετα απο 8000χλμ ακομα το μαθαινω.