steven_04

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8135
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    6

steven_04 last won the day on June 27 2015

steven_04 had the most liked content!

Πόντοι

2043 Excellent

Σχετικά με το μέλος steven_04

  • Κλάση
    Multi-country traveller on 2 wheels
  • Γενέθλια 07/23/88

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://twitter.com/#!/Steve_Wheel
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    SKG - AMS
  • Ενδιαφέροντα
    Computers and Bikes, Travels and Sports, Music and Movies, Cooking and Drinking

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • myBike: Μοντέλο
    Multistrada S
  • myBike: Κυβισμός
    1200

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA 10 Plus

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Vespa
  • dreamBike: Μοντέλο
    PX 200
  • dreamBike: Κυβισμός
    200

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

11693 προβολές προφίλ
  1. Σωστος. Απλα και τα 2 ελαστικα ειναι στην κατηγορια Hypersport οπου δυσκολα μπορει να σε αφησει ανικανοποιητο. Οι διαφορες πιστευω ειναι μικρες. Τα S21 μου εδωσαν περιπου 12.000 χλμ μεσα σε ενα χρονο με το 95% εξ'αυτων σε συνθηκες ταξιδιου/βολτας. Αλλα οχι στο Μουλτι που εχω τωρα, στο VFR που ειχα πριν (παιζει ρολο αυτο). Θα σας πω εντυπωσεις μολις τα βαλω και τα περπατησω λιγο. Αλλα πιστευω θα ειναι αδικη συγκριση γιατι τα S21 τα εχει βαλει σε VFR800 VTEC του 04 και με αφησαν ακρως ικανοποιημενο. Ενω τα Rosso3 τα βασω σε Multistrada 1200S του 13. Sport-touring και τα 2 μηχανακια, αλλα αλλο στυλ οδηγησης και αλλες δυναμεις. Και το VFR μπορεσα να το φτασω στο οριο, το Multistrada μετα απο 8000χλμ ακομα το μαθαινω.
  2. Εγω το βλεπω σαν "περιεργεια", σαν να πηγαινω σε ζαχαροπλαστειο και να μου προσφερει 5 διαφορετικα ηδη γαλακτομπουρεκου. Εεε δεν θες να τα δοκιμασεις ολα??? :D
  3. Σαββατο τα βαζω στο Μουλτι, για να δουμε τι εντυπωσεις θα μου δωσουν. Με τα S21 ειχα μεινει υπερευχαριστημενος στο VFR800 μου αλλα ειπα να δοκιμασω και τα Pirelli.
  4. Ι guess yes, εχουν καποιες διαφορες τα μηχανακια αλλα πιστευω στα περισσοτερα θα με καλυψει.
  5. Παιδια εχει κανεις το service manual για Ducati Multistrada 1200s 2013 ?
  6. Μπορει, δεν το εχω δοκιμασει ποτε γιατι ετσι το παρελαβα το μηχανακι. Αλλα ακομα και να ισχυει αυτο που λες δεν παυει το μπροστινο να ειναι ενα τουρινγκ λαστιχο που ανηκει στην κατηγορια των τουρινγκ ελαστικων και να πρεπει να καλυψει τις αναγκες των τουρινγκ μοτοσυκλετων. ;)
  7. @Gouky7 Τι λενε τα S21 στο Multi? Ευχαριστημενος? Για τον φιλο τον @Dizatos ριξε μια ματια και στα Pirelli Diablo Rosso Corsa 2. Ειναι ιδια κατηγορια με τα S21 αλλα δεν ξερω τι παιζει με την χιλιομετρικη τους αποδοση. Μια ιδεα ακομη: Στο δικο μου μηχανακι φοραω Pirelli Angel GT πισω και Dunlop SporMaxx Sportsmart μπροστα. Περιεργο setup but makes sense, μπροστα που θες κρατημα εχεις μαλακο και πισω που θες διαρκεια εχεις κατι πιο σκληρο. Μετα απο 6000χλμ και αρκετα κυνηγητα στις Αρδενες δηλωνω ευχαριστημενος.
  8. Εξαιρετικο εργαλειο, καλα χιλιομετρα να εχετε και να γουσταρεις καθε χιλιομετρο που γραφεις πανω στη σελα του.
  9. XAXAXA Νο worries my friend. Αν σε ξαναβγαλει ο δρομος προς τα εδω πανω και εχεις χρονο στειλε μνμ. In the meantime, καλες βολτες να εχετε εκει κατω και παντα τετοιες ομορφες συναντησεις να κανετε.
  10. Οχι ποτε, σε εθνικη οδο το ειχα σταθερα στις 6000 στροφες οπου μου εδινε μια ταχυτητα περιπου στα 130 χαω οπου και ειναι αρκετη για να ταξιδευεις ευχαριστα. Στις στροφες με χαλαρο ρυθμο αλλαζα ταχυτητα πριν μπει το V-TEC μιας και το μηχανακι ειχε ηδη βγαλει αρκετη ροπη. Αλλα οταν κυνηγιομουνα στις στροφες με αλλους τοτε το δουλευα μια ταχυτητα κατω (που ειναι το στυλ μου), οποτε ειχα ηδη το V-TEC σε λειτουργια και απλα το στροφαρα μεχρι τα κοκκινα... Καταναλωση αναλογα, σε συνθηκες ταξιδιου με σταθερο γκαζι γυρω στα 5 εκαιγε. Στα κυνηγητα επινε ενα 7,5αρι Το καλο με αυτο το μηχανακι ειναι οτι αν καποιος προερχεται απο τον κοσμο των SS η εχει μαθει να οδηγαει με αυτο το τροπο, μπορει να οδηγησει εφαμιλλα το VFR και προσαρμοζοντας το στυλ του να νιωσει οικια και να το παει εξισου γρηγορα.
  11. Correct, στην εργονομια αναφερομαι. Πραγμα που σου απαγορευει να πατας το ποδι με τις μυτες στα πατηρακια (οπως γινεται συνηθως στην σπορ οδηγηση) και βρισκει η μυτη απο την μποτα στο δρομο οταν πλαγιαζεις (αρκετα ενοχλητικο).
  12. Ανεβαινει/καβαινει ευκολα, δεν αντιλεγω. Αλλα η προεξοχη που εχει για να το πατας ειναι εντελως λαθος εργονομικα. Δεν αφηνει το ποδι να πατησει με τις μυτες στο πατηρακι και αναγκαζεσαι να το "κλειδωνεις" σε μια συγκεκριμενη θεση Και στο δευτερης γενιας 1200S (2013+) τον εχει αυτο το θορυβο και σε κανει να αναρρωτιεσαι αν στραβωσε ο δισκος η κολλησε η δαγκανα :P ΩΩΩΩΩ, ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ!!! Το Castrol React SRF το δοκιμασες βεβαια? Πολλοι λενε οτι το προβλημα ειτε λυθηκε ειτε βελτιωθηκε αρκετα μετα την χρηση του συγκεκριμενου brake fluid. Ωραιος ο συντροχος.
  13. Ωραιος ο Ωριωνας, καλοριζικο το νεο Ιταλικο εργαλειο. Ευχομαι να κανεις αλλα τοσα χιλιομετρα μαζι του και να γεμισεις με ακομα καλυτερες εμπειριες. Ερωτηση: Το διπλο σταντ με την απαραδεκτη εργονομια του το εφτιαξε η Ducati η συνεχιζει να απαγορευει το αριστερο ποδι να πατησει στο πατηρακι οπως θελει?
  14. Ειχα το VFR 800 VTEC του 04 για 2 χρονια και 20.000 Υπεροχο sport-touring μηχανακι αλλα με τον χαρακτηρα του να γερνει στην Sport πλευρα. Προσωπικα με βολεψε πολυ γιατι γουσταρω γρηγορες και στριφτερες βολτες οπου εβγαινα και κυνηγιομουνα με 1200αρια, το εβαλα μια φορα πιστα για να βγαλω γουστα και γενικα το μοτερ του δεν εχει κανενα προβλημα να στροφαρει σε 5ψηφια νουμερα. Εβαλα και 2 βαλιτσουλες πλαϊνες της Givi και γυριζα ολη την Ευρωπη απροβληματιστα. Το CBF γερνει πιο πολυ στην touring πλευρα και ειναι πιο καταλληλο για δικαβαλα ταξιδια αλλα προσωπικα δεν μ'αρεσει ο χααρακτηρας του.