dankannn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    491
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

196 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος dankannn

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 05/25/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ - ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Ενδιαφέροντα
    Piaggio vespa 50S CLASSIC - HONDA DAX ST 50 - YAMAHA TDR 250 - YAMAHA XT 600E - HONDA XLR600 - YAMAHA FAZER 600 facelift - HONDA CBR 600F THE BEST

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 600F
  • myBike: Κυβισμός
    600 cc

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ARAI Mc COY Slide King

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1640 προβολές προφίλ
  1. r3negade , εμεις δεν βαζουμε ουτε tsok ενα τσικ το γκαζι και αρπαζει με την μια με την μιζα , ουτε μπερδευει καθολου. Ηλια βασικα για αρχη πρεπει να του βρω πισω αναρτηση ,αν και εχει 7.000 χλμ οι δικες του ειναι σουμιες για πεταμα Καμια ιδεα του τι να βαλω ? μαρκες εχω δει αλλα περασαν τα χρονια και δεν ξερω , βλεπω αρκετες μαρκες (aspira - apido -kayba κλπ) innova μιας και εισαι παπακια καμια γνωμη ?
  2. r3negade εμαθα απο τον Ηλια οτι φαγατε λουτσο ? Αμα ξανα κανετε κατι πειτε να φερω και εγω το crypton για προσωρινη. Ηλια θα δοκιμασω και θα σου πω , εμαθα οτι βγαζουμε το πανω σωληνακι απο το σωμα του λαιμου εισαγωγη που παει στην βαλβιδα air το ταπωνουμε με μια βιδα και στην θεση του βαζουμε ενα σωληνακι 3-4 cm πανω στο σωμα του λαιμου εισαγωγης και αυτο ταπωμενο με μια βιδα. Λογικα θα δουλεψει , το κατω σωληνακι του λαιμου εισαγωγη πρεπει να ειναι υποπίεση απο το ντεποζιτο , για αυτο και οταν το εβγαλα δουλευε οντος σφαιρα το μηχανακι αλλα μετα εμενε απο βενζινη
  3. Σε ευχαριστω Ηλια , στειλε μου αν θες το τηλεφωνο σου με pm και πες μου να σε παρω αν δεν σε κουραζω Για δες λιγο απο κατω το partscatalog για να καταλαβω , σελιδα 9-10 , αυτο λες? http://www.yamaha-motor.com.mx/manual_partes/Catalogos/Trabajo/T110/40B3_2011.pdf Το σωληνακι με τον αριθμο 20 που παει στην εξατμιση λες? ΟΚ σε αυτο βαζω μια βιδα , τον σωληνα της εξατμησεις πως το ταπωνω ? Η λες το 23 που παει σε μια βαλβιδα air και πανω στο σωμα του λαιμου εισαγωγης ? γιατι αυτος εχει και ακομα μια εισοδο απο κατω αλλα δεν βλεπω που παει. Τελος σελιδα 6 εχει τον λαιμο εισαγωγης με τις δυο τρυπες , μπας και λες αυτο ?
  4. Σας ευχαριστω και τους δυο. Τα ιδια μου ειπαν και εμενα απο την YAMAHA, ειδα οπως ειπα το ευρος απλα ρωτησα την καλυτερη δυνατη ρυθμιση. Λαδια ετσι και αλλιως 15w50 ημησυνθετικο θα εβαζα. Ουτε στο dax δεν εβαζα 20w50 πριν 30 χρονια. Και θα βαλω και ενα φιλτρο βενζίνης, ειδα οτι δεν ειχε, λογικα ουτε στο ντεπόζιτο μεσα θα εχει.
  5. Αν και παλιο το θεμα Αγορασε ενας φιλο μου ενα ΥΑΜΑΗΑ CRYPTON T110 Απο YAMAHA μας ειπαν 15/50 ημισυνθετικό ή 20/50 απλό Type SAE 10W-30, 10W-40, 10W-50, 15W-40, 20W-40 or 20W-50 Recommended engine oil grade API service SG type or higher, JASO standard MA Για βαλβιδες Valve clearance (cold) Intake 0.05-0.09 mm Exhaust 0.08-0.12 mm Απο οτι ειδα απο πανω απο τον Optimus Prime λεει γ 0.08mm η εισαγωγής και 0.10mm η εξαγωγής . To ευρος που λεει η YAMAHA το καταλαβαινω , εγω κραταω αυτο που λεει ο Optimus Prime σαν καλυτερη ρυθμιση ? Η κανω οτιδηποτε εντος του ευρους της YAMAHA ?
  6. CB 500 X

    Και μιας και κανουμε κουβεντα Η ohlins εχει κιτ για μπροστα ελατηρια με ταπες προφορτισης για το cb500x https://www.ohlins.com/product-item/62961/ Και δινει σαν λαδι αν δεν κανω λαθος 20w front fork fluid 01316-01 http://www.protouchsuspensions.be/PDF/Ohlins oil.pdf Δεν ξερω αν τα δικα τους λαδια τα μετρανε διαφορετικα απο τους αλλους ( πχ bel -ray -hyper pro -motul ) Και τα 20w μπορει να μας κανουν εντυπωση αλλα κατι θα ξερουν για να το γραφουν.
  7. CB 500 X

    ΟΚ , εγω δεν διαφωνησα πουθενα ρε FlyingInADream και Mcpap Εγω ειπα γιατι σας κανει εντυπωση απο την στιγμη που το γραφει η ιδια η wilbers στο site της. H wilbers αυτο το setup δινει με τα ελατηρια της ,αρα γιατι δεν ρωτατε την ιδια την εταιρεια αν εχετε περιεργεια ? Εγω οτι θελω για το δικο μου μηχανακι το ρωταω , εμενα η honda στο cbr δινει 10w λαδι η hyperpro που εχω ελατηρια δινει 15w. Αλλα στο κατω κατω ποιο ειμαι εγω για να αμφισβητησω μια εταιρεια σαν την wilbers , πιθανα αν ρωτουσες να σου ελεγε το γιατι .
  8. CB 500 X

    Αυτο ειναι με τα δικα τους ελατηρια. Γιατι σου κανει εντυπωση ?
  9. CB 500 X

    Νικος το ονομα σου ? Βασικα δεν ειναι προβλημα , απλα προερχεσαι απο καλυτερο συνολο cbr-vfr. Μην κοιτας καν να τις ρυθμισεις , τα 100 κιλα δεν εχουν καμια σχεση με το συνολο αυτο. Εδω ο sam46 νομιζω οτι ειναι 75-78 κιλα και αλλαξε λαδια μπροστα με 15 sae και πισω το εσφιξε αρκετα για να το φερει στα μετρα του. O φιλος μου απο την δουλεια ειναι 65 κιλα , αυτος δεν εχει προβλημα ολα μια χαρα. Εγω το ειδα βαρκα γυαλο , αρα αφου εχουμε τα ιδια κιλα απλα κανε αυτο που σου εγραψα για να το χαρεις για χρονια το μηχανακι σου.
  10. CB 500 X

    Καλησπέρα φίλε μου Όπως σου είπα η μετάβαση από το vfr θα ήταν δύσκολη. Συνάδελφος και φίλος μου από την δουλειά έχει το ίδιο μηχανάκι και προέρχεται και αυτός από μεγάλες μηχανές. Ακόμα ο sam46 (ο Γιώργος είναι φίλος μου) και έχουμε συζητήσει αρκετά για το μηχανάκι αυτο. Έχω κάνει τουλάχιστον 3 μεγάλες διαδρομες με το cb500x του συναδέλφου από την δουλειά, και μιας και είμαστε στα ιδία κιλά εγώ είμαι 98 έχω να σου πω ότι συμφωνώ σε όλες τις παρατηρήσεις σου . Όπως αι οι δυο φίλοι μου που εχουν το μηχανακι. Το μηχανάκι είναι αρκετά κοντό σαν γραναζωμα και οι δυο + εμένα που το έχω οδηγήσει ψάχνουν για άλλη μια ταχύτητα παραπάνω , που φυσικα δεν υπάρχει. Όπως έγραψε ο sam46 είδε μεγάλη βελτίωση με το μεγαλύτερο γρανάζι που εβαλε μπροστά σε αυτό το θέμα , η βάζεις ένα η δυο δόντια μικρότερο πίσω. Οι αναρτήσεις για τα δικά μας κιλά είναι απλά παιδικές ,άρα πας για αλλαγή ελατήριων και λαδιών μπροστά. Για πίσω η ελατήριο για τα κιλά σου η μια άλλη ανάρτηση. Σχετικά με την σέλα και εγώ δεν βολεύτηκα , αν θες έχω να σε στείλω σε καλό σελά αν σε ενδιαφέρει. Σε όλα τα άλλα το μηχανάκι είναι super για αυτό που το θέλεις κάποιος , οικονομικό, ελαφρύ και με καλά φρένα και abs.
  11. CB 500 X

    Γιατι δυο Γιωργο ??
  12. CB 500 X

    Ετοιμάσου για πολιτισμικό σοκ. ΟΚ από θέμα κατανάλωσης θα πάθεις πλάκα αλλά σε όλα τα άλλα η μετάβαση από το VFR στο cb θα σου φάνει κάπως.
  13. CB 500 X

    Εισαι παρατηρητικος φιλε μου !!!! Αν θυμαμαι και εγω σωστα παντα εγραψε στους κρικους DID και το κωδικο στον επομενο κρικο η japan εναλαξ. Τωρα βαζω afam και μπορει να κανω και λαθος αλλα νομιζω οτι σωστα τα λεει ο Mcpap.
  14. Ειδήμων δεν είμαι αλλά όπως είπε και ο Σταμάτης ο φίλος με το Kawasaki πριν την φάει άνοιξε απότομα το γκάζι. Μπορεί σε ένα 600 -750 να μην παίζει ρόλο αλλά το 1000 και χωρις traction control δεν συγχωρεί. Ακόμα γενικός παίζει αρκετά με το γκάζι. Από την άλλη να πω ότι ο Σταμάτης αν και είδα ότι έχει λίγα trackday έχει προοδευτικό και ήρεμο άνοιγμα του γκαζιού.
  15. Λογικό είναι , τα μέγαρα είναι αρκετά σφιχτά σαν πίστα. Εγώ με το ταπεινό cbr600f όταν είχα μάθει λίγο την πίστα μπορούσα και ακλουθούσα τα 1000, έκτος από την ευθεία που μου έφευγαν. Παλιά όταν είχε βγει το Daytona 675 είχαν φέρει από την Triumph ένα στα μέγαρα και το είχα πάρει βόλτα, όχι μέσα στην πίστα αλλά έξω δεν άφηναν να το βαλεις μέσα. Μου έκανε εντύπωση ότι με τις δυο - τρεις πρώτες σχέσεις έκανε άνετα σούζα , αρά από εκεί είναι η αίσθηση σου . Είναι λίγο δυνατότερο τώρα το δικό σου από το μαμα, είναι και σφιχτή η πίστα και για αυτό σου τα κάνει αυτά που περιγραφείς. Πιθανά να έχεις αλλάξει και τα γρανάζια και να είναι αρκετά κοντό για τα μέγαρα. Αφού όταν κατέβηκα από το Daytona 675 και με ρώτησε ο υπεύθυνος της Triumph αν μου άρεσε το μηχανάκι εγώ δεν απάντησα. Είχα ένα χαζό χαμόγελο και του είπα ότι αν είχα τα λεφτά το έβαζα παραγγελία τώρα. χαχαχαχα Πιθανά αν το ψάξεις λίγο με τα γρανάζια και με λίγο μαλακότερες ρυθμίσεις να είσαι ΟΚ και στα μέγαρα.