dankannn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    462
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

182 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος dankannn

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 05/25/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ - ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Ενδιαφέροντα
    Piaggio vespa 50S CLASSIC - HONDA DAX ST 50 - YAMAHA TDR 250 - YAMAHA XT 600E - HONDA XLR600 - YAMAHA FAZER 600 facelift - HONDA CBR 600F THE BEST

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 600F
  • myBike: Κυβισμός
    600 cc

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ARAI Mc COY Slide King

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1003 προβολές προφίλ
  1. Εκανα επισκευη της τρομπας με δυο κολλες εποξειδικες , η μια σε μορφη πλαστελινης και η αλλη σε υγρη μορφη. Η καθε μια αφου καθαρισα και ετριψα με γυαλοχαρτο το πλαστικο εμεινε για 24 ωρες. Τωρα ειναι μια χαρα και δεν χανει απο καπου , φυσικα δεν ξερω ποσο θα αντεξει. Θα το εχω τον νου μου και θα ξανα ενημερωσω.
  2. Μια χαρα επωνυμη εταιρεια ειναι βρε Dant3 https://www.barum-tyres.com/car/the-brand Το τι ειναι γνωστο στην Ελλαδα ας το αφησουμε , ειναι κατι σαν τα continental λαστιχα σε μοτοσυκλετες που ελαχιστοι τα βαζουν και ελαχιστοι τα προτεινουν. H σαν τα Huawei κινητα που ολοι τωρα τα ξερουν , αλλα οταν πριν 8 χρονια τα ελεγα σε γνωστους κανεις δεν τα ηξερε ουτε ηθελε να τα δοκιμασει.
  3. Αν δεν εχεις αγορασει ακομα λαστιχα θα σου ελεγα να δεις και αυτα Εγω τα εχω στο fiat punto σε αλλες διαστασεις 185/55/15 , το αμαξι μου λογικα ειναι αρκετα ελαφρυτερο απο το δικο σας και δουλευουν παντου αψογα. Παλια εταιρεια που απο οτι ξερω την εχει εξαγορασει η continental Δεν μπορω να πω οτι ειδα διαφορα με αυτα που φοραγα παλια Continental ContiPremiumContact 2 και Pirelli P6000 , πιστευω οτι αξιζουν. Και τα εχω πανω απο δυο χρονια τωρα χωρις να εχουν καποια φθορα η να μην κρατανε στο δρομο. Barum 195/65/15 Brillantis 2 91H
  4. Τωρα ειδα φιλε μου το post σου . Εσυ αν μπορεις να πας στην Αμφισσα , εχει απο τους καλυτερους γιατρους και τσαμπα. Θα πας με το αυτοκινητο θα σε δει και μετα θα του στειλεις ενα μηνυμα και θα σου πει ποτε θα πας να σε χειρουργησει. Δυο δρομολογια θα κανεις και τερμα Μια μερα θα κατσεις και θα φυγεις περπατωντας εκτος και τα εχεις καταστρεψει ολα μεσα στο ποδι σου. Να ξερεις οτι το νοσοκομειο ειναι κοσμημα και ο Γιατρος super . http://www.gnamfissas.gr/orthopedikh.php Ζαχαρόπουλος Αθανάσιος Διευθυντής Γενικο Νοσοκομειο Αμφισσας Τηλεφωνικό κέντρο: 2265 022 222, 2265 350 181-183
  5. Δεν ειναι θεμα moter , αλλιως θα το ειχα αλλαξει Το προβλημα δεν ειναι οτι χαλαει το moter αλλα οτι σπαει το πλαστικο και τρεχει η βενζινη. Λογικα καπου ραγιζει το στρογυλο πλαστικο οπως στο video , ετσι ειχα αλλαξει και την παλια και οχι γιατι δεν δουλευε. Για αυτο λεω να παρω την hoffer σαν φτηνη, τι στο διαολο τοσο χαλια να ειναι ?
  6. Για δωστε τα φωτα σας , στο fiat punto sporting 2001 1200cc 16V τα εφτυσε η αντλια βενζινης , βασικα εσπασε ενα πλαστικο και τρεχει . Φυσικα παω για νεα , θα την κολλήσω για αυτη την εβδομαδα για να κανω τωρα την δουλεια μου και θα βαλω παραγγελια την νεα. Απο μαμα εχει bosch , τωρα γαι πειτε καμια γνωμη. Αγοραζω την ιδια η κατι απο τα παρακατω που εχω δει, HOFFER αρκετα φτηνη η την PIERBURG στα ιδια λεφτα με bosch ??? https://www.onparts.gr/antallaktika/search?s=46845789 https://www.maxxparts.gr/antallaktika/search?s=46845789
  7. Ρε με λες αλμπανη ???? χαχαχα Ειμαι πρακτικος ανθρωπος
  8. Να πω και εγώ την βλακεία μου σχετικά με τους ανορθωτές Ο ανορθωτής από μόνος του δεν κάνει τίποτα άλλο από το να μετατρέπει την εναλλασσόμενη τάση που λαμβάνει από την γεννήτρια σε συνεχή και ταυτόχρονα να την σταθεροποιεί στα 14,4ν έτσι ώστε να φορτίζετε η μπαταρία ανεξαρτήτου εύρους στροφών. Αυτό το συνεχόμενο παραγόμενο έργο του ανορθωτή να μετατρέπει την εναλλασσόμενη τάση που λαμβάνει από την γεννήτρια σε συνεχή έχει σαν αποτέλεσμα ο ανορθωτης να ζεσταίνεται. Αν και υπάρχουν διαφωνίες ακόμα και από ηλεκτρολόγους για το αν τα φωτά πρέπει να είναι ανοιχτα η κλειστά θα σας πως ότι τα φωτά πρέπει να είναι κλειστά αν έχουμε διακόπτη. Αυτό μπορείτε να δείτε και εσείς κάνοντας το αντίστοιχο test. Κάντε την ίδια διαδρομή που κάνετε με κλειστά φώτα και την άλλη μέρα με ανοιχτα. Μετά το τέλος της βόλτας ακουμπήστε τον ανορθωτή σας. Θα δείτε ότι όταν τα φώτα είναι ανοιχτα και υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση από την γεννήτρια ο ανορθωτής ζεματαει περισσότερο. Αρα όλοι οι ανορθωτές καταστρέφονται από την υπερθέρμανση, και η λύση είναι μια η αγορά νέου ανορθωτή με τρανζίστορ MOSFEΤ. Ζεσταίνονται λιγότερο και κάνουν καλύτερη διαχείριση μετατροπής της εναλλασσόμενης τάσης σε συνεχή. Φυσικά λίγο καλύτερη ροη αέρα η μεγαλύτερη ψυχτρά βοηθούν ελάχιστα και κάνουν το τέλος του ανορθωτή να έρθει λίγο αργότερα . Αυτά από μένα
  9. Παζαρι τρελο ειναι φιλε μου , κανε μια να το πας μονος σου σε ενα αλλο συνεργειο να ρωτησεις. Δεν εχεις δικο σου συνεργειο που σου εκανε service να ρωτησεις και εκει ? Το cbr600f μου εχει 100.000 χλμ και τωρα λεω να παω να αλλαξω δισκους κλπ. Λογικο ειναι οταν πατας τον συμπλεκτη να αλλαζει λιγο ο ηχος
  10. χαχαχα Οχι ρε τρελε , απλα μου τη δινει να βαζουν τοσο μεγαλο καπελο για το ιδιο πραγμα.
  11. Ναι ΟΚ εχεις δικιο , αν βιαζεσαι τοτε θα την παρεις απο εδω. Αλλα εγω Ηλια μου δεν δινω 10-12 € παραπανω ετσι για πλακα ποτε , εκτος και καιγομαι για κατι.
  12. Μια χαρα η sricam που ειπε ο TRANE , και φυσικα οχι απο Ελλαδα. Εξω εχει 21-26 € , εδω εχει 36 περιπου
  13. Πως τον ειδες ? Τον εβγαλες και τον εβαλες σε κατσαρολακι με ζεστω νερο ?
  14. Μπορει να εχει προβλημα ο θερμοστατης , καλυτερα να μην το κυκλοφορεις μεχρι να φτιαξεις.
  15. Τα χλμ σου ειναι φυσιολογικα, Στους 104 ειπες οτι αναβει το βεντιλατερ ? Και μενει εκει οταν εισαι στατημενος ? Δηλαδη αναβει το βεντιλατερ στους 104 , μετα σβηνει το βεντιλατερ και αν ναι τι θερμοκρασια λεει το οργανο παλι 103 ?