dankannn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    475
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

189 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος dankannn

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 05/25/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ - ΒΥΡΩΝΑΣ
  • Ενδιαφέροντα
    Piaggio vespa 50S CLASSIC - HONDA DAX ST 50 - YAMAHA TDR 250 - YAMAHA XT 600E - HONDA XLR600 - YAMAHA FAZER 600 facelift - HONDA CBR 600F THE BEST

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 600F
  • myBike: Κυβισμός
    600 cc

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ARAI Mc COY Slide King

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1374 προβολές προφίλ
  1. Καλημέρα σε όλους Θα ήθελα να μάθω το τι τύπο γράσου πρέπει να αγοράσω για να βάλω στα Ρουλεμάν του λαιμού στο cbr600f. Από ότι είδα στο manual λέει NLGI 2 , απλά ρωτώ γιατί μπορεί να έχει βγει κάτι καλύτερο από το 2001που είναι το manual. Η απλά πάω και ζήτα αυτό και τελειώνουμε ?
  2. Φίλε μου αυτά τα Χλμ που σου γραφώ τα βγάζει άνετα και δεν είναι από το μυαλό μου, 20 με 22 € φουλαρο παντα και κανω τα χλμ που σου εγραψα κάθε εβδομαδα. Έχω το μηχανάκι από το 2005 και 1.500χλ έως σήμερα 100.000 χλμ. Τα τελευταία 5 χρόνια δουλεύω στην μεταμόρφωση και κάνω στάνταρ χλμ κάθε μέρα , περίπου 32 το 5νθημερο + κατι εχτρα το ΣΚ. Άρα ξέρω ακριβός το τι καίει. Σχετικά με το φίλτρο βενζίνης είναι μέσα στο ντεπόζιτο είναι μεταλλικό και κάνει κάνα 60 €. Αν το αλλάξεις άλλαξε και την φλάντζα της τρόμπας βενζίνης και βίδωσε σταυρωτά. Ο ψεκασμός δεν είχε ποτέ πρόβλημα απλά είναι λίγο απότομος γιατί ήταν από την πρώτη γενιά. Τέλος λες για ολόσωμη + πιθανά φίλτρο αέρα αφτερ μαρκετ ?? Έχεις κάνα power commander επάνω ? αν όχι να ξέρεις ότι δεν δουλεύει σωστά το μηχανάκι σου. Εγώ παλιά που το έβαζα και πιστά είχα εξάτμιση φίλτρο και power commanderεπάνω. Τέλος αισθητήρας λ υπάρχει η τον έχετε καταργήσει ? Δες ακομα μπας και πας με μπούσουλα το λαμπάκι ρεζέρβας , μπορεί να σου έχει χαλάσει ο αισθητήρας της τρόμπας και να μπαίνει νωρίτερα.
  3. Αρα αυτο που λεει η honda ( STARTER VALVE SYNCHRONIZTION) , ειναι ο συγχρονισμό πεταλούδων ?? OK αυτο το εχω κανει αλλα απο την περιγραφη της honda δεν ελεγε πουθενα οτι ειναι ο συγχρονισμός πεταλούδων αρα πιθανα λαθος δικο μου. Παντος και στο service δεν το λενε συγχρονισμό πεταλούδων αυτο.
  4. Καλησπέρα Γιάννη μου Από όσο θα έχεις δει το μηχανάκι το φτιάχνω μόνος από τότε που το έχω ψιλό μάθει . Πέρα από βαλβίδες που το πάω έξω , και αυτό γιατί δεν μπορώ να κάτσω να ψάχνω καπελοτα αν χρειαστεί να γίνει αλλαγή τους. Και όμως δεν θέλει , είχα μεγάλη περιέργεια και είχα ρωτήσει , όπως ακριβός στο έγραψα. Τα δυο service που ρωτησα είναι από τα δυο μεγαλύτερα εξουσιοδοτημένα service του Σαρακακη . Το ένα μάλιστα είναι αυτό που κάθε χρόνο σχεδόν βραβεύει ο ίδιος ο Σαρακακης , ακόμα αν τύχουν στραβές σε πελάτες του τοτε τους στέλνει εκεί για να του λύσουν το πρόβλημα. Αλλά επειδή δεν πίστευα είχα καλέσει και στο Σαρακακη ,αν ήταν ο Αγορίτσας η ο Περσίδης που μου απάντησε ότι δεν θέλει δεν το θυμάμαι έχουν περάσει χρόνια. Πολύ εξυπηρετικός ο Αγοριτσας , νομίζω ότι έχουν φύγει και η δυο από τον Σαρακακη. Αυτό που θέλει είναι όχι συγχρονισμό πεταλούδων αλλά μιας Βαλβίδας πανω στο σωμα που την λένε ( STARTER VALVE SYNCHRONIZTION) Αν εχεις το manual δες σελιδα 190 παραγραφο 5-77
  5. Φίλε μου περίεργο όπως το λες To ψεκαστώ το δικό μου 2001 μοντέλο μέσα εδώ αλλά και με ανοίγματα μου βγάζει με 20 € περίπου 185-198 χλμ. Λογικά δες να είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις διαρροή μιας και είπες ότι είχες πρόβλημα με το σωληνάκι. Σήκωσε το ντεπόζιτο ελαφρά , και βαλε μπροστά να δεις μπας και χάνει από κάπου και δεν το έχεις καταλάβει. Μετά , συγχρονισμός στο συγκεκριμένο μηχανάκι δεν γίνετε μου το έχουν επιβεβαίωση δυο εξουσιοδοτημένα service και ο τεχνικός διευθυντής του Σαρακακη. Πόσα χλμ έχεις ? ας πούμε εγώ το άνοιξα στα 30.000 και δεν ήθελε καμιά βαλβίδα ρύθμιση, στα 60.000 ήθελε δυο εξαγωγής και στα 90.000 ήθελε 4 σαν σύνολο. Αρά να είναι εκτός ορίων και να σου κάνει όλο αυτό το πρόβλημα μου κάνει περίεργο. Δες το φίλτρο αέρα αλλά και πάλι πόσο χάλια να είναι ? Τέλος δες το ρυθμιστή πίεσης αλλά όταν δεν δουλεύει σωστά η θα σου βγάλει στο f1 σφάλμα η θα πρέπει να βρωμάει βενζίνη κάτι που θα το είχες καταλάβει. Το είχες η τώρα το αγόρασες ? Χλμ πόσα εχεις ?, είναι μαμά ?
  6. Πρωτα απο ολα ηρεμια και καθαρο μυαλο φιλε μου. ΟΚ το ΚΑΤ αλλα οταν υπαρχει θεμα με το χερι παμε και σε ιδιωτες . ΝΑ πας στον Δαουτη στo metropolitan , ο ανθρωπος ειναι κορυφη στο ειδος του, και μην καθυστερεις , ο χρονος μετραει σε αυτα τα θεματα. Εχω δει χερια απο τον συγκεκριμενο που δεν πιστευα οτι θα λειτουργησουν. https://www.metropolitan-hospital.gr/el/υπηρεσίες/γενικές-υπηρεσίες/ορθοπαιδική/ομάδα/item/158-δαουτησ-νικολαοσ Τον οδηγο τον πας αιμα με δικηγορους.
  7. Φιλε μου εχω το ιδιο μηχανακι , αφου ειχες τα συμπτωματα που λες με τα φωτα τοτε για μενα ειναι ειτε ο ανορθωτης σου ειτε η μπαταρια σου, και αφου θα εχεις πολυμετρο ριχνεις μια ματια και στα πηνεια σου. Δεν θελει να τα βγαλεις απλα τα μετρας , οτι θες ευχαριστως να σου πω για το πως να κανεις τις μετρησεις. Τα ιδια ακριβος ειχε κανει και σε μενα οταν ειχα προβλημα με τον ανορθωτη μου. Οι μετρησεις του ανορθωτη να ειναι με αναμενα τα φωτα και στις 5.000 στροφες, και δες αν εισαι εντος των οριων. Φυσικα δωσε και πανω απο 5.000 στροφες και να ειναι ζεστο το μηχανακι και καλα φορτισμενη η μπαταρια σου για να εχεις σωστες ενδειξεις. Εμενα για να καταλαβεις εως τις 5.000 στροφες και οταν ηταν κρυο δουλευε μια χαρα ο ανορθωτης , μετα ανεβαζε τρελα νουμερα και καλα που το προλαβα.
  8. καλησπέρα φίλε μου.

    Διαβασα το ποστ σου σχετικά με το ΚΑΤ. 

    Επειδή είμαι μετα απο ατύχημα σε διαδικασία για αρθροσκόπηση στο γονατο υπαρχει περίπτωση να μου πεις μερικά πραγματα για το ΚΑΤ και αν μπορω με καποιο τροπο να χειρουργηθώ εκεί! 

    Επειδή είπες πως χειρουργήθηκες εκει να φανταστώ με ΕΟΠΥΥ ; ποσο σου κόστισε; μπηκες σε σειρά αναμονής;

    Αν μπορείς πες μου μερικά πραγματα

     

    Σε ευχαριστω προκαταβολικά 

    Δημητρης 

    1. dankannn

      dankannn

      Καλησπερα Δημητρη

      Πρωτα απο ολα περαστικα σου φιλε μου.

      Καλεσε με στο τηλεφωνο να σου πω οτι θες.

      6944-558361

  9. Φίλε μου θα σου πω και εγώ την προσωπική μου γνώμη σχετικά με τα χλμ. Έχω στα χέρια μου ένα cbr600f με 95.000χλμ και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Γενικός το πρόβλημα με τα xλμ το έχουμε εμείς οι Έλληνες. Στο εξωτερικό τα μηχανάκια τους τα κρατούν και για αρκετά χρόνια και για αρκετά χλμ. Αν γνωρίζεις το πώς οδηγεί ο φίλος σου και ότι στα service του είναι ΟΚ φυσικά και να το πάρεις. Τα μοτέρ αντέχουν για 200.000 χλμ + χωρίς προβλήματα. Ούτε σύμφωνος είμαι με τις προληπτικές αλλαγές ανταλλακτικών. Αν κανείς το service σύμφωνα με το service manual και με έλεγχο ανοχών τον εξαρτημάτων σου θα είσαι μια χαρα. Εκτός και αγοράσεις χρεπι , και αυτό δεν έχει σχέση με τα χλμ αλλά με τον ιδιοκτήτη και το συνεργείο που έφτιαχνε το μηχανάκι. Στο δια ταύτα μπορείς να πάρει μηχανάκι με 25kχλμ και να είναι μάπα γιατί δεν το πρόσεχαν και να πάρεις αυτό του φίλου σου και να είναι λουλούδι. Το κλειδί είναι η σωστή συντήρηση OK δεν ειναι versys αλλα εχει κανει 320.000 χλμ
  10. Καλησπερα rani ( προφανος κοπελα) καλοριζικο πρωτα απο ολα το μηχανακι σου. Φυσικα και θα το δηλωσεις στο αναλογο πεδιο της φορολογικης σου δηλωσεις. Φυσικα και μπορει η εφορεια να σε ρωτησει που τα βρηκες, δουλευεις εχεις εισοδημα και αν ναι ποσο ?? Μονο τεκμηριο διαβιωσης δεν εχουν ακομα η μοτοσυκλετες , αλλα πιστευω οτι σε λιγο θα βαλουν και σε αυτες Αυτοι ψαχνουν συνεχεια για λεφτα
  11. Αν το αλλαξεις δοκιμασε η το Denicol SUB-ZERO η το motul MOTOCOOL FACTORY LINE. Kαι τα δυο ειναι μια χαρα για αυτο που θες , απο τα απλα το καλυτερο ειναι το valeo 112 (βαζεις 60% απιονισμενο νερο και 40% απο το valeo). ΥΓ εχω βαλει αρκετα Καλυτερες θερμοκρασιες προς τα κατω ειχα με αυτα τα δυο , Denicol SUB-ZERO η το motul MOTOCOOL FACTORY LINE
  12. Φιλε μου λογικα πρεπει να στο κανει και κρυο , αν το πας στις 2.500 -3.000στροφες και αφησεις αποτομα το γκαζι λογικα θα το ακουσεις. Μπιελα το ξεχνας εκτος και δεν ειχε λαδια το μηχανακι. Για αρχη πας σε εναν αξιοπιστο μηχανικο να σου πει την γνωμη του αλλα για μενα με 49,000χλμ πας για αλλαγη τεντωτηρα καδενας. Και οταν με το καλο πας για βαλβιδες και φυσικα θες να κρατησεις το μηχανακι αλλαζεις και την καδενα σου. Φυσικα αν ειναι ο τεντωτηρας μπορει να επιλεξεις να παρεις και ενα μηχανικο ΑPE. Και μην αγχωνεσαι.
  13. +1 και απο μενα για kenwood , ειναι απο τα καλυτερα Δες και για Αlpine αλλα σε αλλες τιμες
  14. Οπως τα λες ειναι , εμενα με χαλασε η εξατμιση και λιγο η σελα . μου αρεσε καλυτερα το πρωτοτυπο ( και να σου πω αν ειχα το χρημα θα το αγοραζα). Και να πω οτι δεν ειμαι και kawasakias