Smias

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8023
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Smias last won the day on December 23 2009

Smias had the most liked content!

Πόντοι

2572 Excellent

Σχετικά με το μέλος Smias

  • Κλάση
    Σμηνίας (Ι) τηλε-βλαχοδήμαρχος
  • Γενέθλια February 2

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άθενζ ντάουν τάουν

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    xt660z Tenere
  • myBike: Κυβισμός
    660

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Hebo Transam

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

9105 προβολές προφίλ
  1. Όχι ρε, δεν έχω καμιά καούρα για να φτιάξω το Τενερέ όπως το drz465sm. Όταν θααααα μπει το PC-V η μοναδική επέμβαση θα είναι να βγει ο καταλύτης από την μαμά εξάτμιση για λόγους θερμοκρασίας και το PC-V για να διορθωθεί το μείγμα και να αποδίδει καλύτερα γενικά, δεν κυνηγάω μονόκερους, υπάρχει το 690 για κάποιον που θέλει το πιο δυνατό στα 650cc! Έχω στόχο μόνο την σωστή και οικονομική λειτουργεία τίποτα άλλο.
  2. -40% για σήμερα μέχρι τα μεσάνυχτα! https://www.helperformance.com
  3. @Στέργιος Βήχος 399,20€(αρχική και τιμή εταιρείας και εδώ αντιπροσωπίας 499€)) μεωρεάν μεταφορικά, τα είχε βγάλει προσφορά για ένα μήνα, τελευταία μέρα οριακά πρόλαβα..! Σιγά μη δεν το πείραζα Βασικά για αναρτήσεις άρχισα να κάνω ταμείο αλλά βρέθηκε το PC V σε πολύ καλή τιμή και δεν μπόρεσα να αντισταθώ, ήταν πιο δυνατό από εμένα, υπέσκυψα..
  4. Συνεχίζω να μαζεύω πραγματάκια.. Θα μαζευτεί ότι χρειάζεται και θα μπουν όλα μαζί.
  5. Αν παρέδωσε πινακίδα για να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας/προσωρινή ακινησία οκ τα παίρνεις πίσω. Εάν παρέδωσε πινακίδες κτλ για πάντα δεν μπορείς να του βγάλεις καινούργια. Κάνε πάντως μια καλή ψαχτική πριν το πάρεις, μην περιμένεις απαντήσεις από εδώ ή άλλου, βρες μόνος σου ότι πιο πολύ μπορείς γιατί δεν μπορείς να βασίζεσαι στην απάντηση του ενός και του άλλου που μόνο θεωρητικά ξέρουν κάτι για το όποιο μηχανάκι. Γενικά κι αόριστα έχει καλή φήμη το wr450f, φυσικά με την ανάλογη προσοχή στην συντήρηση, δεν είναι ΧΤ600 ή παπάκι ούτε στην συντήρηση και ούτε μπορεί να κάνει ότι αυτά.
  6. Δεν χρειάζεται κάποια ρύθμιση, ένα φίλτρο μόνο του δεν είναι κάτι. Αξίζει σίγουρα γιατί το κρατάς, το πλένεις άνα όσα χλμ πρέπει και όλα καλά. Η δύναμη δεν έρχεται ποτέ μόνο βάζοντας ένα πράγμα, είναι συνδυασμός πραγμάτων.
  7. Καλύτερα να έχεις ένα πολυεργαλείο. Έχω πολυεργαλείο/α Leatherman πάνω μου τα τελευταία 10+ χρόνια, λόγο δουλειάς(τεχνικός) και λόγο του ότι με βολεύει και θα σώσει σε μια φάση που θα θέλω να σφίξω μια βίδα κοκ. Μπορούν να σε μανουριάσουν και για ένα κουτάλι που λέει ο λόγος εάν είσαι σε μέρος που υπάρχει ένταση(βλέπε μια πορεία), με την μηχανή που κυκλοφορώ καθημερινά όσες φορές με σταμάτησαν και έγινε έλεγχος στο τσαντάκι μου, πριν το ανοίξω(χρησιμοποιώντας 3 δάχτυλα ) αναφέρω ότι έχω έχω στην κατοχή μου ένα πολυεργαλείο, όχι σουγιά όχι μαχαίρι, πολυεργαλείο. Σε κανα 2 περιπτώσεις που είχαν "όρεξη" να μου την "πούν" τύπου ά θα έχουμε πρόβλημα με αυτό κτλ τους ανέφερα ότι είναι πολυεργαλείο, όχι σουγιάς όπως το έλεγαν, ότι δεν έχει μόνο μαχαίρι και έχει πένσα, κατσαβίδι, ψαλιδάκι κ.α. Φυσικά μέρες που είναι "περίεργο το κλίμα" στην γειτονιά μου(Εξάρχεια) δεν το έχω μαζί μου γιατί ξέρω ότι σε περίπτωση έλεγχου φλερτάρω με εξακρίβωση και ότι άλλο, το αφήνω σπίτι και όλα καλά! Αλλά πολυεργαλείο σου προτείνω για να κανείς και πιο πολλά πράγματα και για να έχεις το κεφάλι σου, όσο γίνεται, πιο ήσυχο σε περίπτωση ελέγχου. ΥΓ. Έχω τα Leatherman, Wave, Wave 2 & Wingman, το Wingman είναι αυτό που έχω πάνω μου συνεχώς από το 2012 μιας και είναι σχετικά μικρό, σίγουρα μικρότερο από τα άλλα 2 και με βολεύει.
  8. @Antreasss από χώρα της Ε.Ε δεν έχεις κανένα θέμα. Αλλά όπως το είπες, χώρα της Ε.Ε όχι χώρα που είναι στην Ευρώπη αλλά δεν είναι στην Ε.Ε.
  9. Είχε, το EXC200 GS, είχε τρόμπα λαδιού, πατάκια για συνεπιβάτη (άρα ίσως και πιο ενισχυμένο υποπλαίσιο), δεν το έβγαλε για πολλά χρόνια όμως.. Σπάνιο κομμάτι.
  10. Ασχολησου πρώτα με το να μπει και να ρυθμιστεί σωστά το FcrMX και μετά αλλάζεις και το φίλτρο. Σε πολλά μηχανάκια το πιο συνηθισμένο είναι να ανοίγεις το φίλτροκουτί λίγο παραπάνω, πχ στα drz400 το ανοίγαμε (βάση οδηγιών και άπειρων δυναμομετρήσεων που υπάρχουν σε αμερικανικά φόρουμ, όχι έτσι στα κουτρουλου..) 3Χ3in. Το ίδιο (σε άλλες διαστάσεις) στα Klx250/300 κ.α μοτό. Όχι αναγκαίο αλλά σου δίνει λίγο καλύτερο "άρπαγμα", φυσικά θέλει και την ανάλογη επέμβαση στο καρμπυρατέρ, εάν ανοίξει λίγο παραπάνω με 1-3 νούμερα μεγαλύτερο κυρ ζιγκλέρ είσαι οκ, δοκιμάζεις και βλέπεις. Το φίλτρο είναι συνήθως το τελευταίο κερασάκι στην τούρτα της "κρυμμένης δύναμης", με την προσθήκη ενός φίλτρου αέρα δεν αλλάζεις κάτι στις ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ/ψεκασμού.
  11. Μεγειές! Θέλω να πιστεύω ότι ο ανταπτορας για το φίλτροκουτί των klx650 θα είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις και για το klr650, εάν δεν, φτιάξε ή μεταποίησε σε μηχανουργείο, μην το βάλεις με καμιά χοάνη κα τέτοιες βλακείες, θα χάσεις δύναμη κτλ κτλ.. Εάν μέχρι εκεί(να κουμπώσει σωστά σε κεφαλή και φίλτροκουτί) είσαι κομπλέ μετά εάν έχεις χωροταξικό πρόβλημα πχ βρίσκει σε ρεζερβουάρ και δεν ξέρω κι εγώ τι, δες μήπως παίξεις με λαμάκια, μήπως το βάλεις με λίγη κλίση κοκ.
  12. Το A & C μοτέρ είναι το μιζάτο που είχε χιτώνιο και το μανιβελάτο που είχε νικασίλ στον κύλινδρο. Δεν θυμάμαι τώρα πιο είναι το A και πιο το C αλλά αυτό ήταν το πιο σημαντικό αν θυμάμαι καλά. Εκείνο το Yahoo group άραγε υπάρχει ακόμα; Έχω να ασχοληθώ μαζί του από το 2006..
  13. Δεν υπαρχουν μυθοι, τουλαχιστον στην σωστη λειτουργεια ενος καρμπυρατερ. Η αλλη λυση ειναι να μπει δυναμομετρο δοκιμαζοντας ολη την ωρα συνδιασμους. Ο σωστος κι σιγουρος δρομος ειναι: φιλτροκουτι, ανταπτωρας σε μηχανουργειο ωστε να εφαρμοζει σωστα εκει το Fcr και να εχει ομαλη ροη αερα, απο εκει και περα εχεις μια σταθερή, υστερα απλα "κλεβεις" ρυθμισεις απο τα 625 κα.
  14. Χωρίς να είναι συνδεμένο με το φίλτροκουτί μην περιμένεις κάτι της προκοπής. Το συγκεκριμένο Fcr είναι άκυρο με το καλημέρα για χρήση σε άλλη μοτό εκτός από αυτής της οποίας προήλθε σε συνδυασμό με την έλλειψη της σωστής ροής αέρα (φίλτροκουτί) είναι "ολίγον" αδύνατον να βρεθεί άκρη. Διάλεξε τι θέλεις, σφύριγμα ή σωστή λειτουργία.
  15. Δύσκολο μηχανάκι.. Δεν πούλησε αρκετά εδώ, είχα βρει λίγες πληροφορίες για αυτό όταν το κοίταζα το 2005 και αποθαρρύνθηκα. Αρκετές οι διαφορές του με το μανιβελάτο klx650r. Υπήρχε ένα γκρουπ στην Yahoo για το 650, ένα γερμανικό φόρουμ επίσης θυμάμαι που είχαν υλικό/πληροφορίες γι'αυτό. Δες μήπως βρεις άκρη και στο Kawasakibikers.gr. Αρχοντικό μηχανάκι, το έχω μέσα στην καρδιά μου αυτό και το klx250 των 90's! Καρμπυρατέρ άλλαξε του ότι μπορείς, φοράει το ίδιο(Keihin cvk40mm) με το klr650 που το πούλαγαν εδώ μέχρι και πριν μερικά χρόνια οπότε από εκεί θα βρεις, φαντάζομαι, εύκολα ανταλλακτικά. Τώρα με τα του μοτέρ ρώτα κατευθείαν στην Kawasaki. Δες και στο ebay Γερμανίας και Αγγλίας, χώρες όπου πούλησε αρκετά πιο πολύ το klx650 συγκριτικά με την Ελλάδα.