Smias

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7879
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Smias last won the day on December 23 2009

Smias had the most liked content!

Πόντοι

2377 Excellent

Σχετικά με το μέλος Smias

  • Κλάση
    Σμηνίας (Ι) αναλυτής μπαχάλων & Ρωσο-Τουρκικών σχέσεων
  • Γενέθλια February 2

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθενζ νταουν ταουν - Αίγιο
  • Ενδιαφέροντα
    Bikes! Ψηλοφτερα bikes!

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    xt660z Tenere

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AFX FX-41 DS

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7864 προβολές προφίλ
  1. Κι επανέρχομαι! Ως κάτοχος xt660z Tenere και όχι xtz600, έτσι λεγόταν το προηγούμενο Tenere 660 που εβγαλε το 1991, xt660z λέγεται το τελευταίο που έβγαλε το 2008. Μετά από περίπου 3 μήνες μαζί του δεν μετανιώνω για την επιλογή μου. Αντιθέτως! Έχω κάνει κάτι σαν 3,5-4χιλιάδες χλμ μαζί του, εκ των οποίων τα μισά σε ταξιδάκι ΠΣΚ, διακοπές προς Πήλιο και αρκετά διακοποχιλιόμετρα σε 3 νησιά. Με βόλεψε απίστευτα, ειδικά στη διαδρομή για Πήλιο ήταν ανέλπιστα καλή, η πιο άνετη διαδρομή που έκανα συγκριτικά με τις 2 άλλες φορές που είχα πάει με το KTM 690sm & drz400sm. Δικάβαλος με πράγματα, άνετα παντού, από γκάζι μια χαρά, από κατανάλωση νομίζω το μόνο καλύτερο θα ήταν εάν είχε 6άρι σασμάν. Ο δείκτης της βενζίνης είναι πολύ απαισιόδοξος πάντως, κατεβαίνει σχετικά γρήγορα και όταν φτάσει την τελευταία μπάρα κι αρχίσει να αναβοσβήνει που σε "πιάνει πανικός" έχει μέσα κάτι σαν 8 λίτρα!!! Φοβερό εργαλείο.
  2. +660 για τα φουλ συνθετικα, υπερβολη νομιζω κι εγω. Ημισυνθετικα βαζω κι εγω στο xt660z μου.
  3. Ναι το έμαθα, θέλει κάτι πιο στρητάδικο. Μακάρι να το ξαναέπαιρνα... Ενα απο τα 2-3 πιο δυνατά drz400 που υπάρχουν και με σωστά φτιαγμένες αναρτήσεις! Απο φρένα δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω πραγματικά εκτός αν θέλει κάποιος να μπει πίστα και να κυνηγάει χρόνους ή για να λέει ότι έχει υπερδαγκάνες κτλ..
  4. Είμαι εδώ από το Σάββατο, ευλογημένο μέρος!
  5. Απο αύριο θα είμαι εκεί!!! Φοβερό το Πήλιο & η Τσαγκαράδα!
  6. Θεωρητικα απο παντα τρωνε τελωνειο ολα τα δεματα απο χωρες εκτος Ε.Ε. Αυτο με τα 3ευρω το καναν παλιοτερα-μεχρι πριν 3-4- στα δεματα απο Αμερικη και ελεγες και ευχαριστω που δεν φαγαν τελωνειο.. Χθες που παρελαβα δεμα(απο χωρα της Ε.Ε) και πιασαμε λιγο την κουβεντα με τον υπαλληλο και μου ειπε οτι θα γινει/γινεται αυτο που κατα την γνωμη του οφειλεται στα τοοοσα δεματα με ηλεκτρονικα κτλ απο Κινα.. Επισης οι κλασικοι τροποι που παιζαν παλιοτερα οπως πχ να ειναι μαρκαρισμενο σαν δωρο κοκ δεν πολυπιανουν πια, τα τσεκαρουν ολα, πανε οι εποχες που εφερνες μισο μηχανακι σε κουτες απο Αμερικη και εδινες με χαμογελο με χαρα ενα 3ευρω αφου ειχαν "μαγειρευτει" απο πριν τα στοιχεια αποστολης και δεν ετρωγε τελωνειο..
  7. Με τέτοια συμπίεση δεν θα δεις καμία απολύτως διαφορά. Διαφορά με βενζίνη θα δεις σε πολύ, πολύ όμως, πουσαρισμένο μοτέρ το οποίο θα έχει φυσικά και μια μεγαλύτερη συμπίεση. Κατά τ'άλλα απλά έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες για καλύτερη ποιότητα καυσίμου αλλά μακροπρόθεσμα θα δεις διαφορά μόνο στην τσέπη σου.. Μύθος, ψυχολογική διαφορά νομίζω ότι είναι, όπως με την εξάτμιση που πάνε και βάζουν ένα τελικό και νομίζουν ότι πετάει το όχημα παρόλο που δεν έχει γίνει τίποτα άλλο. Είχα μηχανάκι με 12,8:1 συμπίεση και σοβαρά καλοφτιαγμένο μοτέρ, καμία διαφορά δεν ειχα δει ποτέ όταν έβαζα "100άρα".
  8. Αφού είναι επισκευασιμο πάλι καλά. Ανα κάποια χρόνια-χρήση-χλμ τα αμορτισέρ θέλουν ένα σέρβις, όλα, ακόμα και τα πολύ γνωστά after όπως Ohlins, WP κοκ. Παθαίνεις πλάκα μετά την επισκευή όπως είδες, στο drz400 που είχα του έκανα revalving, σέρβις & αλλαγή ελατηρίου, έπαθα σοκ με το πόσο καλά δούλευε η μαμά ανάρτηση και μετάνιωσα που δεν το είχα κάνει χρονιά πριν. Απλά το θέμα είναι το μαμά αμορτισέρ να είναι επισκευάσιμο, αν δεν είναι με το καλημέρα πας σε άλλο που για να είναι της προκοπής είσαι στο 500άρικο...
  9. Καπως ετσι εχουν τα πραγματα, εγω αργησα αρκετα να το παρω αποφαση..! Εντωμεταξυ αντι να παω σε κατι πιο δυνατο και ελαφρυ ή +20kg, πηγα και σε πιο αδυνατο και σε αρκετα πιο βαρυ(Yamaha xt600z Tenere)!!! Αλλα πιο ροπατο ειναι η αληθεια, οσο για ανεση δε το συζηταω, μετα απο σχεδον 10 χρονια drz400sm και αλλα 4-5 ενος klx250, το Τενερε μου φαινεται πολυθρονα! Παντως να το ξαναπω, αλλες εποχες τοτε που εγραφα για τις οποιες μοντες στο drz, τωρα με το ζορι βαζουμε βενζινη.. Σε καμια περιπτωση δεν το μετανιωσα ποτε που το πηρα και του εκανα οτι του εκανα, αυτο μου εβγαινε τοτε και καταφερα και το εκανα, απλα τιποτα δεν κραταει για παντα. Οσοι εχουν drz400 απλα μη πεσουν στην λουμπα για πολλα πολλα, πλεον υπαρχουν αλλες λυσεις, αν βεβαια καποιος θελει να το κρατησει και πχ εχει θεμα ο κυλινδρος ε τοτε εννοειται να το κανει "440", πιο φθηνα βγαινει απο νεο μαμα κυλινδρο & πιστονι και ειναι μια χαρα αξιοπιστο αν δεν υπαρχει καποιο αλλο θεμα στο μοτερ. ΥΓ. @giorgos_drz & @tzoutz , ειστε οι τελευταιοι των μοικανών!
  10. Οπως σου ειπα κι εκει ετσι θα γινει! Αλλα οπως ειπα εχω αλλες αποψεις οσον αφορα τις οποιες μοντες για αυτο.. Το κρατησα σχεδον 10 χρονια, το ειχα παρει με ελαχιστα χλμ, ειχε ακομη 6-8 μηνες εγγυηση, ηξερα αυτον που το ειχε, ειχαμε το ιδιο συνεργειο, ηταν μια παρα πολυ καλη περιπτωση γενικα. Τοτε ηθελα πιο πολυ τοτε ενα ccm404 αλλα αφου βρηκα εκεινο απο δικο μου ανθρωπο δεν το πολυσκεφτηκα..! Ηταν σχεδον μαμα, ενα τελικο Akra ειχε, μετα του εβαλα ενα κιτ Dynojet στο καρμπυρατερ του, καπως καλυτερα αλλα δεν ειχα δωσει πουλ βαση σε ρυθμισεις κτλ, δεν ηξερα και πολλα τοτε, αλλα συντομα θα του εβαζα Keihin Fcr. Ετσι κι εγινε, στην αρχη του εβαλα ενα "απλο", πιο μετα μπηκε FcrMX39, δεν εχει διαφορα στην αποδοση, ψεμα αν το ισχυριστει καποιος, το ατου του ειναι οτι εχεις προσβαση πιο ευκολα σε καποιες ρυθμισεις που χρειαστει καποιος να κανει οπως πχ να ρυθμισει το βιδακι της αντλιας επιταχυνσης κατι που στο "απλο" δεν γινεται. Μετα μπηκε ολοσωμη εξατμιση MRD/Ssw, πολυ καλη οσον αφορα την αποδοση αλλα απο θορυβο αλλο πραγμα.. Ειδικα τα τελευταια χρονια με κουραζε πολυ, σε εκδρομες/βολτες/ταξιδακια δεν τη παλευα. Σε καποια φαση εγινε 440cc, μια χαρα δυναμη, ενα κλικ πιο γεματο παντου, ειχα και τους εκκ/ρους HotCams, τωρα βεβαια εχουν καταργηθει αυτοι που ειχα και εχουν νομιζω 2 επιλογες προφιλ, δεν τις ξερω κι ουτε θα τις μαθω. Πιο μετα το εκανα bb-stroker(big bore stroker) 465cc, εκει αλλαξε για τα καλα! Για να γινει κατι τετοι σωστα θελει: Κυλινδρο & πιστονι(κιτ) 94χιλ ή αλλιως το κλασικο 440. Στροφαλομπιελα HotRods αυτην με τα +4mm διαδρομης Εκκ/ρους RHC/WEB για σωστη διαρκεια(HotCams ή απο drz400E δεν κανουν, ή ας πουμε χοντρικα δεν θα αποδιδει οπως πρεπει και αν δε γινει προσθηκη φλατζας-φλατζων στην βαση κυλινδρου θα ανεβαζει θερμοκρασια-πεταει νερα κοκ, δεν το εκανα ετσι οποτε δεν θα αναφερθω σε αυτη την λυση μιας και την απεριψα οποτε δεν τη μελετησα καθολου) Βαλβιδες, ελατηρια βαλβιδων κτλ(RHC) γιατι με τις μαμα βαλβιδες κι ελατηρια απλα δεν.. Καρμπυρατερ FcrMX41mm(γινεται μια χαρα και με fcr/fcrMX39mm, απλα με το 41 εισαι ακομα καλυτερα στα ψηλα) Εννοειται το "κλασικο" 3Χ3 με φιλτρο αερα, εγω εβαλα ενα Κ&Ν, το φιλτρο παντως δεν εχει τοση σημασια. Εξατμιση σοβαρη, δηλαδη MRD/Ssw ή Yoshimura TRC. Με οτι αλλο ψηλα δεν.. Αλλαξα φυσικα και ρουλεμαν στροφαλου οπως και οτι αλλο μπορουσε να αλλαχθει μιας και ηταν ανοιχτο, γραναζια κτλ ηταν ολα αριστα. Τα τελευται ομως χρονια το βαρεθηκα, μεγαλωσα, αλλαξαν οι πρωτεραιτοτητες μου, οι αναγκες μου, αυτο αρχισε απο το 2014 οπου και σκεφτηκα σοβαρα να το πουλησω, παραλιγο να το πουλαγα αλαλ δεν εγινε για λογους κυριως οτι θα εμενα χωρις μοτο τελη Ιουλιου πριν τις διακοπες.. Περσι που πηγα προς Πηλιο με την γυναικα και ελαχιστα πραγματα οταν φτασαμε μετα απο ωρες, απειρες στασεις για ξεπιασμα κτλ εκει πηρα την αποφαση οτι τελειωσα με αυτο το μηχανακι, ή θα επαιρνα κι ενα αλλο πιο ανετο κτλ για τα εκτος ή θα το πουλαγα, λεφτα για 2'ο δεν υπηρχαν οποτε πριν περιπου 3-4 εβδομαδες δωθηκε στο νεο του αφεντικο! Να το χαρει οπως κι εγω και να τον παει οτ ιδιο καλα οπως με πηγε χωρις να εχω καπια πτωση ή ατχυημα. Πλεον.. Δεν θα προετρεπα καποιον στο να κανει κατι για αυξηση δυναμης, πχ για το κανει καποιος 440 ειναι οκ αν εχει θεμα ο κυλινδρος του και χρειαζεται αλλαγη, που φυσικα θα πρεπει να ελεγξει και την μπιελα ωστε αν ειχει καποιο τζογο παρπανω να μην επιβαρυνθει με το "400" και τα παρει καποιος στο χερι μετα. Γενικα δεν θα προετρεπα σε καμια μοντα που εχει σκοπο την αυξηση δυναμης, υπαρχει το ktm690 αν καποιος εχει βαρεθει το drz του και θελει κατι σε τετοιο στυλ αλλα πιο δυνατο, απλα πραγματα. Τα χρονια εχουν αλλαξει, τοτε τις εποχες που τα καναμε αυτα ειχαμε καλη ισοτιμια ευρω-$, δεν ειχαμε ή μαλλον δεν ειχαμε μπει για τα καλα στη κριση κοκ. Ηθελες κατι; Το εφερνες απο Αμερικη οπου ειχε & συνεχιζει να πουλαει σαν τρελο και το εκανες οπως ηθελες, οχι με ψιχουλα, αλλα σιγουρα με καλυτερες τιμες και λογο ισοτιμιας αλλα και αλλων παραγοντων δεν ηταν τοσο τραγικο να παρεις ενα Fcr/FcrMX ακομα και καινουργιο, τωρα ειναι απαγορευτικο για εναν μεσο εργαζομενο, καινουργιο κοστιζει παραπανω απο εναν μεσο μισθο.. Μεταχειρισμενο ουτε καν αν δε γνωριζεις καλα. Τελευταια φορα που μπηκε σε μηχανακι παραγωγης fcr που να μπαινει παντου(με αφαιρουμενο ανταπτωρα δηλάδη) ηταν το 2007 για το FcrMX41 και το 2005 για FcrMX39.. Τα FcrMX που δεν ειχαν αφαιρουμενο ανταπτωρα και μπαινουν σωστα, επαναλαμβανω, σωστα, φορεθηκαν νομιζω απο τα τελευταια ΚΤΜ μοτοκρος & εντουρο πριν γινουν κι αυτα ψεκαστα. Μπορει να βαλει καποιος ενα τετοιο αλλα θελει ανταπτωρα κατασκευη σε μηχανουργειο, το γιατι δεν θα το αναλυσω, οποιος θελει να μαθει με λεπτομεριες ας ριξει μια ψαχτικη στο ThumperTalk και θα καταλαβει τι και γιατι. Απλα ΜΗΝ ακουσετε οποιον σας πει ενταξει μωρε αφου πιανει στο φιλτροκουτι εισαι οκ.. θα μπλεξει με ρυθμισεις που ποτε δεν θα καταφερει να "θεραπευσει". Ναι καποιοι βαζουν φιλτροχωανη, καλη δυναμη με τις ρυθμισεις γιατι δεν θα βρει εστω ενα basic data base για φιλτροχωανη/φιλτρο κατευθειαν πανω στο Fcr σε drz400 απο αξιοπιστη παντα πηγη, για λεπτομεριες στο ThumperTalk, εχει πουλ υλικο για το ποσο χαζο ειναι αυτο, με δυναμομετρησεις, καλη μελετη οσοι πιστευουν το αντιθετο, θα εκπλαγητε! Αναρτησεις, αυτη την επεμβαση και παλι θα την εκανα, επενδυση ειναι πιο σωστη λεξη. Απο φρενα το drz400sm δεν θελει κατι, σωληνακι υψηλης μονο και για τακακια ή τα μαμα(λιγο ακριβα..) που κρατανε απιστευτα πολυ ή τα carbon lorain που ειναι πιο φθηνα αλλα μου αρεσαν κι αυτα πολυ μετα τα μαμα. Τιμες δε θυμαμαι, αλλαζουν ετσι κι αλλιως ανα διαστηματα οποτε δεν εχει νοημα. Κινητηρας 465cc, μια χαρα αξιοπιστος, με πηγε παντου και δεν με προδοσε παρα μονο μια φορα που ειχα αμελησει να ασχοληθω με το ψυγειο και μου εκαψε την φλατζα κεφαλης, εγω εφταιγα ομως, αν ειχα φτιαξει το ψυγειο δεν θα ανεβαζε θερμοκρασια. Γενικα του ειχα βαλει οτι πιο ποιοτικο στο μοτερ, τα μαζευα καιρο, ενα ενα καθε φορα που ειχα λεφτα στα χερια μου κι ετσι οταν μαζεψα ολα τα εβαλα και ειχα ενα σωστο mild bb-stroker, λεω mild γιατι δεν ειχα την δυνατοτητα να βαλω +1χιλ βαλβιδες εισαγωγης και να γινει σοβαρη δουλεια στους αυλους της κεφαλης, εμπιστευομουν μονο εναν αμερικανο μαστορα που τοτε εφτιαχνε κατι χιλιαδες drz αλλα αυτο σημαινε οτι θα επρεπε να εμενα χωρις μοτο για τουλαχιστον 4 εβδομαδες. Τι αλλο;
  11. Δεν ξανασχολουμαι! Οχι ενταξει, θα κανω ενα θεμα αλλα πλεον θα ειναι πολυ διαφορετικες οι αποψεις μου.
  12. Θα βρει τον μπελα του αλλα και τη χαρα του εαν παρει ενα Husaberg FS570sm!
  13. Φιλου, χθες μεταξύ 16:00 με 21:00 σε δρόμο με μαγαζιά ανοιχτά και κόσμο γενικά, το βγάλαν σαν κύριοι χωρίς να χαλάσουν τίποτα. Απορώ πως έγινε τόσο άνετα σε δρόμο με κόσμο.. Δεν πήρε πρέφα κάνεις τίποτα ρε γαμώτο. Αν πέσει στην αντίληψη κάποιου κάτι ας μου στείλει π.μ παρακαλώ. Ντροπή τους. Εννοείται κοιτάζω και σε γνωστά σάιτ αγοραπωλησιών.
  14. Για τους χωματόδρομους που θα πάω το χαμηλό της φτερό είναι οκ νομίζω, άσε που θα έχει σχετικά συχνά δρομολόγια σε Ε.Ο αυτούς τους μήνες για ΠΣΚ σε δροσιά εκτός Αττικής οπότε θα το λατρέψω! Για φωτογραφίες ίδωμεν.. Είμαι λίγο κρυψίνους να το πω, πιο διακριτικός να το πω, κάτι θα βάλω κάποια στιγμή πάντως. Μόντες.. Εντάξει δεν είπα ότι θα πηγαίνω στο συνεργείο για να μου βάζουν αέρα στα λάστιχα(true story bros, έχω γνωρίσει τέτοιον άνθρωπο..) αλλά δε θα το φτάσω ποτέ όπως το drz, δηλαδή λίγο καλύτερη αναπνοή και λίγο "παιχνίδι" με την ηλεκτρονική δε το θεωρώ κάτι, φυσικά θα γίνει επέμβαση σε ότι αφορά εργονομία και φόρτωση για άνετο ταξιδάκι!
  15. Μάχιμες ονοφάδες δε νομίζω να κάνω ποτέ, κάτι δύσβατους χωματοδρομους σε νησιά για καμια μάχιμη παραλία ναι! Θα το συνηθίσω το διπλό, εγώ φταίω που ενω είχα τη γριά xtz660 πόσο καιρό δεν το χρησιμοποιούσα... Πρέπει να έχει τρελή αυτονομία για τα δεδομένα που εχω μάθει με 8λιτρο & 10λιτρο ντεπόζιτο που ειχα. Το γεμισα καπάκι που το πήρα γιατι είδα μια μπάρα στον δείκτη βενζίνης, πήρε 15 λίτρα οπότε είχε μέσα κοντά 8 λίτρα, βάρυνε ναι.. Θα του ξαναβάλω όταν θα είναι στα πολύ τελευταία έτσι για να δω πόσα χλμ αυτονομία μπορεί να έχει. Βόλτα όποτε θες, ονοφάδα στον Στρέφη και στον Λυκαβηττό