Smias

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7960
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Smias last won the day on December 23 2009

Smias had the most liked content!

Πόντοι

2489 Excellent

Σχετικά με το μέλος Smias

  • Κλάση
    Σμηνίας (Ι) τηλε-βλαχοδήμαρχος
  • Γενέθλια February 2

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άθενζ ντάουν τάουν

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    xt660z Tenere
  • myBike: Κυβισμός
    660

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AFX FX-41 DS

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8561 προβολές προφίλ
  1. Δες εδω! Ride it like you stole it που λένε οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι! Ένα απλό λάδι/ορυκτέλαιο μέσα στην αρχή, ζέσταμα και δώσε γκάζι. Σε 200χλμ κάνεις αλλαγή λάδι και φίλτρο και είσαι οκ.
  2. Yamaha ttr250-600. Στο car.gr βλέπω ένα ttr250 που να είναι το τελευταίο μοντέλο που έβγαλε(μπλέ) αλλά η τιμή του είναι αστρονομική.. Όλα τα άλλα είναι μοντέλα πριν το 2000 τα οποία ήταν παραεισαγωγής. Ttr600, έχει απ' ότι βλέπω ttr660re(μιζάτο) στα 1500€, το ttr600 πάντως είναι σαφώς ανώτερο από το αδερφάκι του xt600 με το καλημέρα, έχει πολύ σοβαρότερες αναρτήσεις και στήσιμο.
  3. Μπροστά ναι γίνεται, φυσικά όπως είπε και ο συνάδελφος θέλει την τιμονόπλακα του όποιου μοτό που προέρχονται τα καλάμια. Πίσω.. Το xt660z Tenere έχει άλλο αμορτισέρ(όπως και σκελετό) από τα 2 αδερφάκια του, εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα λόγο χωροταξίας, δεν υπάρχει κάτι "έτοιμο" σε πατέντα δυστυχώς.. ΔΕΝ ταιριάζει το αμορτισέρ των xt660r/x στο Tenere. Οι πιο πολλοί στο εξωτερικό, που έχουν λεφτά, βάζουν Ohlins ή Nitron που είναι κορυφαία, μετά έχει και πιο "τσίπικες" επιλογές όπως Hypepro, Hagon κα. Οι Αυστραλοί από την άλλη έχουν μια πολύ καλή εταιρεία που βελτιώνει τα μαμά αμορτισέρ συν άλλο ελατήριο, για Τενερέ μιλάω πάντα, με νορμάλ κόστος. Οι WP πάντως δε λένε κάτι τρελό, έχει και η Showa φοβερά usd που τα βρίσκεις πχ από drz400, crf250/450 κοκ.
  4. Yamaha xt660z. Το έχω λίίίγο λιγότερο από χρόνο, έχω κάνει σχεδόν 10.000χλμ μαζί του. Χρήση: Καθημερινός υπηρέτης & εκδρομές-μικρά ταξιδάκια εντός Ελλάδος. Θετικά: Άνετο μονοκύλινδρο, ιδιαίτερο, δεν το βλέπεις σε κάθε γωνιά του δρόμου, ευκολοδηγητο, θυμίζει Tranformers, έχει το ιστορικό όνομα Tenere, μεγάλο ρεζερβουάρ (23L!!!), αντοχή σε φόρτωμα λόγο του ενισχυμένου υποπλαισίου, πολλά έξτρα όσον αφορά ταξιδιωτική χρήση αλλά φυσικά και στα του κινητήρα-βελτιώσεις. Θα σε πάει παντού, όχι άριστα, αλλά πραγματικά δεν θα σου πει όχι, είτε μόνος είτε δικάβαλος και με πολλά πράγματα μαζί. Φυσικά δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο αλλά θα σε πάει χωρίς ζόρι στην εθνική με 130-140χαω δικάβαλος και με (πολλά)πράγματα. Τις προάλλες μέσα σε μια εβδομάδα έκανα μέσα σε ένα ΠΣΚ & ένα ΠΣΚΔΤ 1200κάτι χλμ, δικάβαλος, με σαμάρια κτλ, μια χαρά μας έβγαλε! Τα πιο πολλά χλμ που του έχω κάνει είναι δικάβαλος με πράγματα και μόνο τα καλύτερα έχω να πω! Ελαστικό μοτέρ, αντέχει πολλές χιλιάδες χλμ χωρίς να χρειαστεί κάτι, εχει άπειρα xt660z στον κόσμο που έχουν περάσει είτε πολύ είτε λίγο τα 100.000χλμ χωρίς να έχουν κάνει κιχ ή κάποια ανακατασκευή!!! Αρνητικά: Αναρτήσεις.. κακές από το καλημέρα, πόσο μάλλον όταν έχει και αρκετά χλμ στην πλάτη του. Το αμορτισέρ του είναι μεγάλη πληγή για κάποιον που έχει καλομάθει σε καλές αναρτήσεις. Διορθώνεται είτε με επισκευή (80-110€) και ακόμα καλύτερα κι ένα ελατήριο (+110-140€..) ή με την αλλαγή του από ένα άλλο. Μπροστά, φυσικά είναι πιο εύκολα τα πράγματα, αλλαγή λαδιών και αν περισσεύουν και 110-130€ βάζεις και πιο σοβαρά ελατήρια. Είναι ψηλό, για κάποιον που είναι κάτω από 1,80 είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα, εκεί είτε το ”ρίχνεις" από αμορτισέρ είτε λαμάκια στο μοχλικό, δεν έχω κάνει κάτι εκεί, ακόμα.. Ψηλά είναι και ο/η συνεπιβάτης, είναι δύσκολο το ανέβασμα εκεί πίσω..! Αέρας, εκεί οι γνώμες διίστανται. Άλλοι λένε όλα καλά, αλλοι, κι εγώ μαζί τους ότι μπάζει αρκετά από τον χώρο του φαίρινγκ ανάμεσα σε όργανα και ρεζερβουάρ. Υπάρχουν πατέντες για αυτό και ευτυχώς για την εποχή μας, φθηνές! Αυτά. Γενικά το θεωρώ ένα πολύ ισορροπημένο μηχανάκι, θα το ξαναγοραζα, κλασικά θα ήθελα και μια 6η ταχύτητα αλλά δυστυχώς με "κυνηγαει" το 5άρι σασμάν στα τελευταία 2 μηχανάκια μου! Πραγματικά θα σε πάει παντού όμως, άνετα (για μονοκύλινδρο) χωρίς μεγάλες απαιτήσεις.
  5. Καλός ήρθες ψηλόφτερε αδερφέ!
  6. Το λοιπόν, στο (xt660z) Tenere μου την Κυριακή το βράδυ που το άναψα είδα ότι τρεμόπαιζε το φώς, όχι από κραδασμό, σαν να αυξομειώνεται η ένταση του. Το άνοιξα και είδα ότι το ντουΐ(Η7) είχε λιώσει λίγο από την μια μεριά. Το είπα σε κολλητό ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι συμβαίνει, εάν ξεκολλήσει το ένα αυτάκι της λάμπας έχει ως αποτέλεσμα αυτό. Και λάμπα να άλλαζα θα το ξανάκανε πιο μετά, οπότε πριν λίγο άλλαξα ντουΐ και λάμπα. Για αυτό σου λέω, κάνε ένα τσέκ στα πιο απλά πρώτα.
  7. Συμφωνώ, δες το ντουί, μπορεί να έχει ριμάξει και να θέλει αλλαγή, δεν είναι κάτι, το αλλάζεις και μόνος σου, ενα ντουί Η4 θα το βρεις με κόστος το πολύ 1ευρω(αν θυμάμαι καλά, πάνε χρόνια..) και μετά κόβεις-ράβεις.
  8. Θα δεις μια διαφορά στην κατανάλωση σίγουρα, όχι μεγάλη πάντως εάν είναι σωστά ρυθμισμένο. Σίγουρα τον πρώτο καιρό θα είναι πολύ αυξημένη γιατί θα σε τρώει ευχάριστα ο δεξιός καρπός με το νέο παιχνίδι!
  9. Κουσούρι ήθελα να γράψω πιο πάνω. Έχω και φίλο που του είχε σπάσει 2 φορές.. Ευτυχώς δεν του έκανε ζημιά στις βαλβίδες του.
  10. Τα αφτερμάρκετ "απλά" Fcr είχαν βερσιόν: με ή χωρίς τσοκ. Τα α"απλά" είχαν βγάλει κουλούρι, έχουν καταγραφεί αρκετά περιστατικά που έσπαγε το πλακάκι του slide.. Τα FcrMX είχαν τσοκ με το καλημέρα και από εκεί και πέρα τα έξτρα τους ήταν +Hot Start +Tps. FcrMX οι 3 παραλλαγές που μπορεί κάποιος να αγοράσει από την Keihin/Sudco. Ψηφίζω ξεκάθαρα FcrMX, είναι και πιο εύκολο στην πρόσβαση όταν θέλεις να αλλάξεις κάποιο ζιγκλέρ και έχει καλύτερη αντλία ψεκασμού που την ρυθμίζεις κιόλας σε σχέση με το "απλό". FcrMX41 είχα στο bb-stroker drz465sm μου.
  11. Κάνε για αρχή μια έρευνα σε ξένα φόρουμ να δεις εάν υπάρχουν πληροφορίες, πχ πιο μπαίνει πιο εύκολα το "απλό" ή το ΜΧ. Εννοείται μεγάλη προσοχή εάν πας σε μεταχειρισμένο, να προτιμήσεις Fcr/FcrMX που θα έχει αφαιρούμενο αντάπτορα ώστε να να πάρεις τον κατάλληλο (από την Sudco)για να έχει καλή εφαρμογή με το φίλτροκουτί. Για κανένα λόγο με φιλτροχοάνη, κανονικά να το βάλεις στο φίλτροκουτί σου, θέλεις να το κάνεις πιο γρήγορο και σωστό όχι πιο αργό.. Εγκυκλοπαιδικά, τα "απλά" Fcr τα φόραγαν μηχανάκια από το εργοστάσιο(αυτά είχαν τσοκ, τα αφτερ ΔΕΝ είχαν τσοκ ως επιλογή!) από το 1998 έως και το 2002, μετά τα FcrMX τα φόρεσαν μηχανάκια από το 200 έως και το 2006. Συγκεκριμένα για το 41με αφαιρούμενο αντάπτορα , σπάνιο κομμάτι, το φόρεσαν τα KTM exc525, SX450/525, LC4 sxc/smc625 , LC4smc660. Husqvarna 450/510/610. Husaberg 450 650(τα εντούρο της στα 450 είχαν 39άρι, τα ΜΧ της είχαν 41χιλ από 450 έως όλα τα κυβικά). Δε πάντως σε Kawasaki Forums, ThumperTalk κα Αμερικανικά φόρουμ, συνήθως εάν βρεις κάποιο θέμα θα συνοδεύεται και από φωτογραφίες κι αν όχι σίγουρα θα έχει μερικά τιπς όσον αφορά την τοποθέτηση κτλ κτλ.
  12. Καλύτερο σφίξιμο στις βίδες, ίσως και λίγη κόλλα σπειρωμάτων να βοηθούσε. Δες στο manual πόση δύναμη θέλουν οι βίδες.
  13. Άμα είναι χαμηλή/καλή τιμή αξίζει ένα που το κρατάς για πάντα, πλύσιμο ανά Χ χιλιάδες χλμ κοκ. Ποιοτικά είναι καλύτερο ένα της DNA/K&N/BMC συγκριτικά με ένα χάρτινο μιας χρήσης.
  14. Είχα K&N στο drz440 & 465cc μου, διαφορά δεν είδα να πω την αλήθεια στο but dyno. Σε δυναμομετρήσεις που είδα από Αμερικανούς επίσης η διαφορά ακόμα και σε πολύ πειργμένα μοτέρ φαινόταν ελάχιστα στο δυναμόμετρο, ούτε μισό αλογάκι δηλαδή στα 55-60hp τροχό που βγάζει ένα υπερτούμπανο drz465/475/485cc. Ρύθμιση επειδή μπήκε ένα φίλτρο δεν χρειάστηκε κανείς ποτέ. Ρύθμιση χρειάζεται όταν ελευθερώσει κάποιος την εισαγωγή αέρα/ανοίξει το φικτροκούτι, με μαμά ή με άλλο φίλτρο αέρα. Στο Tenere πάλι έχω ένα καλύτερο από το μαμά (Pipercross), θα του βάλω κι ένα DNA στο μέλλον, πάλι δεν χρειάζεται κάτι, το λέει και στις οδηγίες η DNA. Πραγματικά μην σε αγχώνει η αλλαγή ενός φίλτρου αέρα!