Smias

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8057
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

Smias last won the day on April 26 2019

Smias had the most liked content!

Πόντοι

2675 Excellent

Σχετικά με το μέλος Smias

  • Κλάση
    Σμηνίας (Ι) τηλε-βλαχοδήμαρχος
  • Γενέθλια February 2

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άθενζ ντάουν τάουν

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    xt660z Tenere
  • myBike: Κυβισμός
    660

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Hebo Transam

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

10186 προβολές προφίλ
  1. Μακριά από τις μαϊμούδες! Το ίδιο και για μη γνήσια ζιγκλέρ, βελόνες κλπ, κάτι σετ από εταιρείες που τις βλέπεις πρώτη φορά ούτε καν.. Παθών..
  2. Mikuni Corp = Mikuni corporation. To PWK είναι μοντέλο/τύπος καρμπυρατέρ που βγάζει η Keihin όπως πχ τα Fcr/FcrMX κ.α. Επίσης η διαφορά ενός γνήσιου με ενός που τρώει μπανάνες είναι τα υλικά, οι σωστές διαστάσεις, λειτουργίες, ποιότητα, απόδοση κοκ. Ένα μαϊμουδιάρικο δεν θα ρυθμιστεί ποτέ σωστά ή ακόμα και αν ρυθμιστεί μετά από λίγο καιρό θα έχει αρκετές φθορές σε βελόνα, βελονοθήκη και αλλού με αποτέλεσμα να μην αποδίδει - "ξερυθμιστεί".
  3. Έχω χρησιμοποιήσει από τότε, μέσα σε 2 χρόνια, 2 μπουκαλάκια με καθαριστικό ψεκασμού κλπ, έχει γίνει και καθαρισμός στο σώμα ψεκασμού αλλά και στο μπέκ, θεαματική αλλαγή δεν είδα. Πιο πολύ για προληπτικούς λόγους θα έλεγα ότι τα έκανα.
  4. Τα σκριπ & γκρίπς δεν έχουν θέμα, όλα τα τιμόνια είναι 22χιλ στις άκρες τους. Υδραυλικό συμπλέκτη μην βάλεις, αν βάλεις όμως επέλεξε κάτι επώνυμο για να μην μπλέξεις.. Δοκίμασε πάντως πριν δεις για υδραυλικό να βάλεις μια καινούρια ντιζα συμπλέκτη, όχι να καθαρίσεις αυτήν που έχεις, καινούργια Accossato την τιμόνι που έλεγες; Έχει καλές/σωστές τιμές, με τρώει να πάρω ένα για το Τενερέ μου..! Απλά καλό είναι να δεις λίγο από κοντά το τιμόνι που θα πάρεις για ξέρεις λίγο πως θα σου κάτσει. Εάν πας σε χοντροτίμονο/28χιλ. ναι θα χρειαστείς αντάπτωρες.
  5. Καλημέρα, ναι γιατί όχι. Θυμάμαι ότι η Yuasa έχει τρεις ποιότητες και τιμές, made in China, made in Taiwan και made in Japan με τις τελευταίες να είναι πιο ακριβές αλλά συνήθως κρατάνε πιο πολύ.
  6. Stator = πηνεία στα ΑμέρικανΖ Δες στο YouTube, στο ThumperTalk επίσης έχει πολύ υλικό στο υποφόρουμ του drz400 και μάλιστα έτοιμο υλικό προς χρήση με λινκ, φώτο κλπ στο FAQ του πάνω πάνω στο φόρουμ. Όπως είπε και ο Ινόβα το νού σου λόγο καλοκαιριού μην μείνεις χωρίς μοτό.
  7. Πηνεία, όλοι όσοι είχαμε drz400 τα αλλάξαμε τουλάχιστον μία φορά. Πρώτα τσέκαρε αν είναι οκ πηνεία(κλασική βλάβη) & ανορθωτή( πολύ σπάνιο βέβαια σε drz400) και μετά πάρε μπαταρία.
  8. Απ'ότι έχω διαβάσει και δει φωτογραφίες δεν έχουν την καλύτερη φήμη.. Δες κάποια άλλη, DID, EK, AFAM κοκ.
  9. Πάρε αυτήν. Φοβερή και ειδική για πλαστικά.
  10. Αυτό με το ποντεσιόμετρο δεν με έψησε ποτέ. Απλά του κοροϊδεύει και δίνει παραπάνω βενζίνη, πράγμα που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα το κάνει πιο γρήγορο.. Πολλές φορές το αντίθετο. Έχουν μετρήσει xt660z με τέτοιο πράγμα πάνω τους που είχε μπει από τον ιδιοκτήτη με την λογική αφού βάζω εξάτμιση να βάλω κι αυτό και τελικά με την αφαίρεση του, μετά από δυναμομετρήσεις, είχε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα χωρίς αυτό λόγο του ότι το μηχανάκι είναι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο αρκετά πλούσιο. Οπότε ο καημένος που το είχε βάλει είχε κάνει το μηχανάκι του πιο αργό και φυσικά έκαιγε και παραπάνω, χωρίς νόημα.
  11. Κοίτα και την Wilbers, έχει πολύ καλά αμορτισέρ κ.α.
  12. Τέτοιο φίλτρο βενζίνης χρειάζεται αν έχει κοπεί αυτή η πολύ ψιλή σίτα που έχουν όλες οι μοτό στα σωληνάκια του ρουμπινέτου που τραβάνε βενζίνη από το ρεζερβουάρ. Επίσης το κακό με αυτά τα πλαστικά φίλτρα είναι ότι όταν πολυκαιριστούν σπάνε... Παθών.
  13. Πρέπει να ξέρεις την ορίτζιναλ διάμετρο εμβόλου/πιστονιού και την διαδρομή. Μετά έχοντας αυτά τα δεδομένα βρίσκεις πόσα cc είναι. Πχ σε μια ον λάϊν εφαρμογή για πιο εύκολα, αλλιώς γκούγκλαρε να βρεις την μαθηματική πράξη. Αλλά όπως σου είπα πρέπει να ξέρεις την μαμά διάμετρο Χ διαδρομή.
  14. Πάμε, παρελήφθη από το αγαπητό συνεργείο και έγιναν τα εξής: Αλλαγή λαδιών. Αλλαγή υγρού ψυγείου. Μπουζί. Τσέκ βαλβίδες. Καθαρισμός μπέκ και σώματος ψεκασμού. Με τον καθαρισμό άλλαξε συμπεριφορά, έγινε πΓιό κρίσπι βρε παιδί μου! Ελπίζω να στρώσει και η κατανάλωση τώρα.
  15. Υπήρχε ένα γερμανικό φόρουμ θυμάμαι στα μέσα του 2000 που ήταν αποκλειστικά για klx650, δες, αν υπάρχει ακόμα, εκεί για περισσότερες πληροφορίες. Θυμάμαι ότι το μιζάτο με το μανιβελάτο είχαν πολλές διαφορές. Η κεφαλή πάει σετ με το/τα καβαλέτο/τα εκκ/ρου σε όλα τα μοτό απ'ότι ξέρω. Επίσης για ανταλλακτικά κοίτα σε eBay Γερμανίας και Αγγλίας, είναι δύο ευρωπαϊκές χώρες που πούλησε σχετικά καλά το klx650. Και Ιταλία. Αμερική πούλησε επίσης σχετικά καλά αλλά εκεί πέφτει τελωνείο τώρα πια οπότε μην μπεις στον κόπο.