Smias

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8038
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

Smias last won the day on December 28 2018

Smias had the most liked content!

Πόντοι

2646 Excellent

Σχετικά με το μέλος Smias

  • Κλάση
    Σμηνίας (Ι) τηλε-βλαχοδήμαρχος
  • Γενέθλια February 2

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άθενζ ντάουν τάουν

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    xt660z Tenere
  • myBike: Κυβισμός
    660

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Hebo Transam

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

9295 προβολές προφίλ
  1. Και εγώ αυτό θα σου έλεγα, εάν το πούλαγα Πέρα από την πλάκα, κινεζοσωληνάκι no name φρένου των 10€ με επώνυμο, Hel, των 40€ έ κάποια καλύτερη ποιότητα θα έχει το δεύτερο. Πήρα την 1'η Δεκεμβρίου σωληνάκια εμπρός πίσω (3 τεμάχια) για το Τενερέ και ήρθαν συνοδεία στο κουτί με τα πιστοποιητικά ποιότητας της ΕΕ, TUV. Την 1'η Δεκεμβρίου είχε μόνο για μια μέρα έκπτωση μείον 40% σε όλα τα προϊόντα της!!! Εν πάση περιπτώσει, κάποιες φορές ότι δίνεις παίρνεις και στα φρένα δεν είναι να κάνουμε εκπτώσεις. Καλύτερα το λαστιχένιο της μάνας του παρά ένα από τα βάθη της Κίνας.
  2. Ναι ακριβώς, θα προσπαθήσω να το βάλω το λινκ από pc/σταθερό υπολογιστή.. Τα φτιάχνει ένας καλός κύριος εδώ στο Ελλάντα.
  3. HEBO DS Transam Αγοράστηκε τέλη Ιουλίου 2018 σε άσπρο, για την τιμή του τιμιότητο! Καλή εφαρμογή, καλή αεροδυναμική, εξαερισμός οκ, κούμπωμα με D ring, ελαφρύ σχετικά για τέτοιου είδους κράνος. Στα 125€ που το πήρα δεν περίμενα να είναι Shoei, Arai κλπ, με καλύπτει μια χαρά! Σε μεγάλη διαδρομή ακόμα δεν το έχω χρησιμοποιήσει οπότε δεν ξέρω πως είναι μετά από 2 ώρες. Το D ring μόνο με χαλάει λίγο μιας και δεν μου είναι ότι πιο βολικό για μέσα στην πόλη όπου κυκλοφορώ 95% αλλά το (ξανά)συνήθισα.
  4. Α! Επίσης, έβαλα και αυτό, επιτέλους τέλος στην ηλίθια συμπεριφορά του γκαζιού στα χαμηλά Ήταν ο λόγος που είχα ξηλώσει τον αισθητήρα 'λ το καλοκαίρι, πραγματικά πολύ εκνευριστικό.. Είναι κάτι πολύ διαδεδομένο στους ΧΤάκιδες στο εξωτερικό, ο γκουρού των ΧΤ660 κα μοτό ο Kev το πουλάει κοντά κάτι σαν 100++€ μαζί με τα μεταφορικά από Αυστραλία, το αντίστοιχο της Dynojet επίσης 100+++€, η εδώ δοκιμασμένη λύση κοστίζει σχεδόν το 1/4
  5. Σήμερα παρέλαβα την Τενερέλα με τα δώρα που της έκανα τα Χριστούγεννα, επιτέλους πάτησε σωστά! Άμα έχει καλές αναρτήσεις η μηχανή δεν θέλεις τίποτα άλλο! Μπήκαν και οι εξατμίσεις, το PC, αλυσίδα, γρανάζια, αλλά όλα τα λεφτά η ανάρτηση!!!
  6. Αυτό θα το δεις μόνο με καυσαέριοανάλυση νομίζω. Από την εποχή drz400 είχα μάθει από τους φίλους μας τους Αμερικάνους ότι όταν κάνεις υπερκυβισμό σε διάμετρο τότε ρίχνεις το νούμερο του κυρίου ζιγκλέρ. Δεν θυμάμαι να το αναλύσω(google it όποιος θέλει να μάθει γιατί) αλλά έτσι ήταν. Πχ στα drz400( 90mm κυλ/πιστόνι) όταν τα έκανες "440"(434cc, 94mm κυλ/πιστόνι) εάν είχε κ.ζιγκλέρ Νο165 το έριχνες σε Νο155(ενδεικτικά τα νούμερα). Οπότε, φαντάζομαι, ο ψεκασμός θα το ρυθμίσει λίγο το μείγμα από μόνος του εάν δεν πειράξεις εισαγωγή ( άνοιγμα στο φιλτροκούτι) και εξαγωγή (μια πολύ ανοιχτή εξάτμιση. Είμαι μια πόρνη του eBay και του μοτοκαταναλωτισμού...
  7. Διαφωνώ με την βελτίωση, δεν έχεις λόγο, πούλα το όταν έρθει η ώρα και πήγαινε παραπέρα. Ένα μαμά wr250r/x, Kawasaki klx250 κοκ θα είναι πάντα πιο δυνατό από ένα 125cc. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά που λες, ότι δίνεις παίρνεις, το Dynojet PC είναι το μόνο που κάνει σοβαρή δουλειά. Φυσικά όχι όπως έρχεται που έχει μια βασική ρύθμιση που απλά θα δουλέψει, θέλει είτε δυναμόμετρο για να φτιαχτεί χάρτης που θα είναι για το μηχανάκι σου είτε να βρεις έναν χάρτη για PC από κάποιο άλλο μηχανάκι ίδιο με το δικό σου το οποίο να είναι ίδιο (πχ εξάτμιση, φίλτρο ή όποια άλλη μόντα) και να τον περάσεις στο PC σου. Τα άλλα που λες φαντάζομαι κοστίζουν τα μισά λεφτά σε σχέση με το PC αλλά δεν σου δίνουν τις ίδιες ρυθμίσεις, υπάρχουν και πατέντες με ποντεσιόμετρα που δίνουν άλλη θερμοκρασία και "ξεγελάνε" τον αισθητήρα ώστε να δίνει παραπάνω βενζίνη/καύσιμο αλλά φυσικά καμία σχέση το κέρδος σε δύναμη σε σχέση με ένα PC. Εννοείται ότι θα ανεβάσεις κατανάλωση, το πόσο εξαρτάται από το πόσο καλά ή κακά θα ρυθμιστεί κοκ. Με λίγα λογια, η άποψη μου(έχοντας χώσει αρκ€τά σε βελτιώσεις) είναι ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς. Υγ. Πήρα ένα PC για το xt660z Tenere μου τις προάλλες, δεν το έχω βάλει ακόμα, όμως το βρήκα μεταχειρισμένο σε τιμή που ντρέπομαι να πω, μόνο έτσι θα το έπαιρνα γιατί ξέρω ότι όσα λεφτά και να του χώσω δεν θα γίνει ποτέ LC4 690..!
  8. Δεν υπάρχουν θετικά σε λάθος μείγμα. Από γειτονικό φόρουμ, τα λέει πολύ καλά ο κύριος. Επίσης, ΔΕΝ ισχύει την σημερινή εποχή το "διάβασμα" του/των μπουζί με τα καύσιμα που υπάρχουν σήμερα. Μόνο σε πολύ ακραίες καταστάσεις..
  9. Μεταχειρισμένες, eBay, από τυπά που τις πήρε μεταχειρισμένες και δεν τις έβαλε ποτέ στο Tenere του.
  10. Βάλε ρουμπινέτο κλασικό, με ON OFF RES, αυτά της υποπίεσης είναι του σατανά.. Παραπάνω εξαρτήματα = παραπάνω μπελάδες άμα χαλάσει κάτι(φλάτζα/μεμβράνη)..
  11. Δεν θα γίνει drz465sm, εάν χρειαστώ κι άλλα άλογα κτλ θα πάω σε κάτι πιο μεγάλο cc. Απλά τις Λεοβίτσες τις βρήκα, μεταχειρισμένες, σε τρελή τιμή και δεν μπόρεσα να αντισταθώ..! Ο οποιοσδήποτε (που πήρ€ δώρο Χριστουγ€ννων κλπ) θα το έκανε, ήταν τιμή που ντρέπομαι να την πω, England baby, England!!!
  12. (σχεδόν)Εμπλούτισα το χριστουγεννιάτικο δέντρο μου με ένα ζευγάρι τελικά LeoVince! Σχεδόν γιατί τις περιμένω το πρώτο 10ήμερο του Ιανουαρίου από τις Αγγλίες.
  13. Ήταν ακριβή, για τα ελληνικά δεδομένα, παραγωγή. Δεν ήταν "άλλη μια ταινία" πχ Παπακαλιάτη ή σεξιστικού χιούμορ ή στρατιωτική κωμωδία (μετά τον Περάκη το χάος..), πραγματικά ήταν μια σοβαρή ταινία. Σκηνές βίας είχε κι άλλες, δυστυχώς, για εμένα και τους συναδέλφους που τις κάναμε πραγματικότητα, δεν τις έβαλε όλες.. Είναι ταινία εκδίκησης με τα όλα της! Την είδα επιτέλους κι εγώ, μακάρι να την έβγαζε σε μια μεγαλύτερη έκδοση με περισσότερες σκηνές. Μπορώ να πω ότι μετά από σχεδόν 20 χρόνια (πρώην) κινηματογραφιστής είναι η μόνη ταινία μεγάλου μήκους που πήρα μέρος και την είδα και μου άρεσε τόσο και να μπορώ να την προτείνω και σε φίλους μου να την δούνε.
  14. Τάσο, τροχό το XR650R το έχουν μετρήσει κάτι λιγότερο από 50 τροχό, 46-48hp, το μανιβελάτο. Είχα ένα συγκριτικό σε κάποιο 0-300 που είχε Honda XR650R vs Ktm LC4 SXC625 και θυμάμαι τα νούμερα.
  15. Όχι οδηγός, τεχνικός/κινηματογραφιστής από το 1999. Ήμουν στην ομάδα των σπέσιαλ εφέ.