Smias

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8009
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Smias last won the day on December 23 2009

Smias had the most liked content!

Πόντοι

2535 Excellent

Σχετικά με το μέλος Smias

  • Κλάση
    Σμηνίας (Ι) τηλε-βλαχοδήμαρχος
  • Γενέθλια February 2

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Άθενζ ντάουν τάουν

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    xt660z Tenere
  • myBike: Κυβισμός
    660

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Hebo Transam

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

8829 προβολές προφίλ
  1. XT 660 R

    .ενικά είναι σκυλιά αυτά τα μοτέρ, επειδή αποδίδουν λίγα άλογα για τα κυβικά τους, αλλά το θέμα είναι το πώς τα έχει κάνει αυτά τα χλμ, εάν γίνονταν οι αλλαγές λαδιού στην ώρα τους κοκ. Φίλος έχει xt660r του '03-'04 με παραπάνω από 100.000χλμ, δουλεύει μια χαρά, αλλά δεν υπέστει ποτέ κακομεταχείριση (σούζες, κανίβαλος πρώην ιδιοκτήτης κτλ).
  2. Αχ βρε Σουζάνα.. Δεν άφησες μπανάνα για μπανάνα...
  3. Ξέρει κανείς τι κλειδί χρειάζεται για να βγάλω τον αισθητήρα λάμδα; Μηχανή: xt660z Tenere, έχουμ τον ίδιο 'λ όλα τα xt660. Προσπάθησα με μια μικρή σκύλα που έχω η οποία πιάνει σίγουρα μέχρι βίδα Μ-12-Νο19 κλειδί αλλά δεν..
  4. ΜοτΟΚ απο Αθήνα, φοβερή δουλειά, καλές τιμές και γρήγοροι. Έκανα επισκευή την σέλα μου εκεί προ 3μήνου.
  5. Ρε είστε πολύ τυχεροί που έχετε τόσο κοντά σας το Πήλιο!!! Ζηλεύω! Τελευταία φορά ανέβηκα Πάσχα και Πρωτομαγιά, τώρα δεν το βλέπω για πολύ σύντομα..
  6. Αλλαγή λαδιώνε και αλλαγή+σαμπρέλα στα συνεμπλόκ. Άλλαξε γενικότερα το πίσω σύστημα ως προς το καλύτερο! Τα οποία συνεμπλόκ ήταν ευγενική χορηγία του @ΓιωργοςΤΤ
  7. Τα λεφτά ντέν πεταίνουν!
  8. @seatcowl είσαι θεός! Οπότε πάω στα μαγαζά προς Φρατζή-Νέο Κόσμο που έχουν αντ/κά αυτοκινήτων και ζητάω φωλιά μπίλιας ρύθμισης προβολέα/φώτων, με την φωτογραφία πάντα αυτού που θέλω! ΥΓ σεντόνι. Στο XT660Z Tenere ο προβολέας έχει βίδα ρύθμισης ύψους δέσμης που έχεις πρόσβαση πανεύκολη ακόμα και σταματημένος σε φανάρι. Όμως.. το κάτοπτρο του προβολέα(που στην ουσία αυτό ρυθμίζεται) στηρίζεται σε 2 βίδες στην πάνω μεριά και σε στην βίδα ρύθμισης κάτω.. Σε πάρα πολλά Τενερέ έχουν σπάσει λόγο κραδασμών και ετών οι φωλιές από τις βίδες με αποτέλεσμα να φωτίζει στον θεό και να "χτυπάει" ενοχλητικά τα άλλα οχήματα. Και να κάνει έναν αρκετά ενοχλητικό κραδασμό - συντονισμό μετά τις 3,5-4.000σαλ σε όλο το εμπρός κομμάτι της μοτό.. Καινουριο απο Yamaha 200+++euros.. Κατευθείαν απο την εταιρία που το φτιάχνει και το πουλάει στην Γιαμάχα από 110eur έως 180eur, χωρίς μεταφορικά οπότε επισκευή και ο θεός μαζί μας..! Σπέσιαλ εποξική κόλλα ειδική για περίεργα πλαστικά, αυτό που μου βρήκες για την βίδα με την μπίλια, 2 ούπα πλαστικά για ξύλο και όταν βρω ώρες, μέρος και όρεξη και δώ οτι δούλεψε θα κάνω φωτοθέμα how to!
  9. Μια μικρή βοήθεια ζητώ! Ξέρει κάποιος τι είναι αυτά στις φωτογραφίες και που μπορώ να βρω ένα ή δύο;;; Κάτι σε σχέση με φλας φορτηγού; ή αυτοκινήτου νομίζω, αλλά δεν ξέρω πως το λένε στο Ελάντα.. http://www.polmozbyt-jelcz.pl/sklep/lampy-klosze-reflekt-kostka-plastik-moc-reflektora-ba060-30-0261-3-013-1,23-1-ELLK-----0261~93~9013~91.aspx https://www.motozbyt.net/fso-polonezduzy-fiatborewiczcarocaro-plus/4388-spinka-reflektora-polonez-trucklublin.html Έχει σχέση με μηχανή, για την ακρίβεια είναι ένα πράγμα που βοηθάει ώστε να γίνει πατέντα για την επισκευή του φαναριού του xt660z Tenere. Το είδα κάπου σε ένα φόρουμ αλλά δεν υπάρχει επικοινωνία με τον άνθρωπο που το έβαλε εκεί οπότε να τον ρώταγα τι και πως.. Ευχαριστώ!
  10. Ναι τα ~50ε που έχουν είναι πολλά.. Το κόλπο με την σαμπρέλα πάντως το κάνουν οι ΧΤάκιδες του εξωτερικού χρόνια και δουλεύει 100% Εάν σώζονται και τα δικά μου έτσι θα γίνει και κρατάω τα άλλα για επόμενη φορά.
  11. Yep, τα WRE125 ήταν πολύ κοντά στα αδελφάκια τους τα WR125 κάποια εποχή, φυσικά τα WRE ήταν πάντα λιιιιγο πιο βαριά συν ότι είχαν φούλ εξοπλισμό δρόμου κα. Αλλά από δύναμη πριν το φιμώσουν το WRE125 σε μέτρηση του ΜΟΤΟ το 1999 είχε βγάλει 28hp τροχό! Τώρα όσον αφορά τα του διπλώματος και των αλόγων της άδειας, δεν ξέρω - δεν το έψαξα ποτέ.. Εκείνο τον καιρό που κοίταζα να αγοράσω μηχανή τα WRE ήταν εκτός του budget μου..
  12. Τα μοντέλα 2001 και μετά είναι εκείνα που τα έβγαζε φιμωμένα. Λογικά κανένα δεν πρόκειται να έχει μείνει φιμωμένο, υπήρχε μ€γαλύτερη άν€ση τότε οπότε όλοι αργά ή γρήγορα τα έκαναν όπως πρέπει. Πάντως στην άδεια θεωρητικά θα λέει τόσα(15, δεν ξέρω..) άλογα ώστε να ήταν οκ με τον τότε νόμο των 125cc & 15 άλογα ή ότι.
  13. Καλύτερα ρώτα σε μερικά μαγαζιά που ασχολούνται με λάστιχα-τροχούς κτλ για να έχεις μια ιδέα, πχ δες τις διαστάσεις από τις ζάντες που έχει το όποιο sm και δες τι διαστάσεις έχουν ζάντες που είναι "21-"18. Επίσης κοίτα στο car.gr να δεις εαν υπάρχουν οι ζάντες που θέλεις να δεις σε τι τιμές παίζουν.
  14. Και το DT είχε έκδοση με εντουροτροχούς, βασικά μόνο έτσι έβγαινε μέχρι τα μέσα των 00's που βγάλανε το DT125X. To WRE125, θυμάμαι μέχρι το 2000 το έδινε "ανοιχτό"(περίπου 28hp τροχό) η Husqvarna, μετά το έβγαζε με περιορισμό σε εξάτμιση και δεν θυμάμαι που αλλού που έριχνε την απόδοση στα μισά σχεδόν. Βρες και διάλεξε αυτό που θα θέλει τα λιγότερα μαζέματα και θα είναι στην καλύτερη μηχανική κτλ κατάσταση, καλύτερα χάλια πλαστικά με γρατσουνιές παρά εξωτερικά κουκλί και μετά να κάνει μπάμ Κάνε και μερικές ψαχτικές για το/τα όποια μηχανάκια σε ενδιαφέρουν, να δεις τα συν και τα κατά, πχ το WRE έχει σαφώς καλύτερα φρένα και αναρτήσεις σε σχέση με το τίμιο λαϊκό DT κοκ. Κάνε ερεύνα για να ξέρεις τι ψάχνεις.
  15. Από τιμή τα της Yamaha είναι κοντά στο 50άρικο, όμως σαν μακροζωία δεν το έχουν καθόλου, οπότε ή ανοίγεις, τσεκάρεις και προσθέτης σαμπρέλα εαν έχουν ακόμα κάποια ζωή ή απλά παίρνεις τα αφτερ που κρατάνε πιο πολύ. Δεν θα το κάνω εγώ, πλέον δεν έχω χώρο και πρόσβαση σε εργαλεία(άλλαξα εργασία) και διάθεση για να κάνω διάφορες εργασίες όπως παλιότερα στην drz400 εποχή.. ΕΔΏ δείχνει το κόλπο με την σαμπρέλα, κλασικό σε ΧΤ660.