ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    7.377
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη


Πόντοι

10990 Excellent

2 Παρακολουθητές



Σχετικά με το μέλος ksino1100

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ 0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο Άνδρας
  • Τόπος Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο ZZR1400

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός 1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ


6.267 προβολές προφίλ

Η δραστηριότητα του μέλους ksino1100

  1. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

    Βασίλη, θες να αγοράσεις κι άλλο οικοπεδάκι? Δε σου έφτασε το τελευταίο, το 2016?
    Και οι γόμες δε σβήνουν τον ΕΝΦΙΑ.
    Και έχεις πολλά αγροτεμάχια να καλύψεις.
    Ιδιαίτερα όταν κυνηγούσες 14αρες με bt16  και εσύ φορούσες και πάλι γόμες στην R1 σου. Και ποτέ δεν έφτανες...
    Αλλά είπαμε. Μεγάλα λόγια που ψήνουν μόνο 12 χρονα. Μέχρι εκεί φτάνεις Βασίλη.
    Ελπίζω να μη γίνεις ΚΑΙ Καΐλας.......
     
     
    (Στον παγετό έχεις πλεονέκτημα. Είσαι πιο έμπειρος στα....παγάκια)
     
     
    Υ.Γ.1: Δηλωμένος ψευτης είσαι πλέον Βασίλη. Εξακολουθείς να μιλάς για θεωρία στο θέμα NC. Και πως αντέγραφα τα περιοδικά. Λυπάμαι για σένα, υπάρχουν 2 μέλη του mybike που συμμετείχαν σε μέρος της βολτας. Μινχάουζεν μαζέψου.
    Υ.Γ.2: 84 γεννήθηκες? Σίγουρα? Μήπως 2004? Μήπως στο γυμνάσιο, στα αποδυτηρια, έκανες πάλι συγκρίσεις? Νίκησες κανέναν ή και πάλι έχανες και σου έμεινε το παράπονο?
    • 0
  2. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   


     
    Διάβασε από το πρώτο σου ποστ στο θέμα, πως κάθομαι και μιλάω και πως μπήκε να μιλήσει ο Βασίλης/
    Το «Πάμε για μια ψιλή.....» μπορεί να ακούγεται κωμικό, αλλά επί της παρούσης δεν είναι γιατί ο Βασίλης το γύρισε στο προσωπικό και την επίθεση χωρίς λόγο.
    Πατώντας στην φαντασία του και τον εγωισμό του.
    Αναπάντητα δε θα τα άφηνα, το ξέρει και από άλλη φορά, που πάλι έκανε το ίδιο.
     
    Υ.Γ.: Δε θυμάμαι να μας έχεις αναφέρει σε τι μηχανάκι θέλεις να αλλάξεις λάστιχα. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος σε παρακαλώ!
    • 0
  3. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

     
     
    Λάθος εικόνα έχεις για το ντέρμπυ.
    Ωραία το παρουσίαζε ο Βασίλης, δεν είναι η πρώτη του φορά, άλλωστε.....
    Τακτική «Ρίχνουμε λάσπη, εεε...όλο και κάπου θα πιάσει.....», γιατί πρέπει να μετατρέψει τα θέλω του σε αξίωμα για όλο τον κόσμο!!!
     
     
    • 0
  4. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

     
     
    Εσύ προσπάθησες μέσα στην τρικυμία σου να συγκρίνεις SS μηχανάκι (R1) με γόμες απέναντι σε commuter (Bandit) με τουριστικά λάστιχα.
    Δε το έφαγα εγώ το κόλλημα Βασίλη.
    Έχεις κάτσει να φέρεις τον κόσμο τ' ανάσκελα γιατί σου έθιξαν το....λάστιχο!!!!!!!! (που δε το έκανα, αλλά έστω ότι...).
    Αυτά είναι τα απλά πράγματα Βασίλη? Γιατί ο κόσμος βλέπει και γελάει πλέον.
    Από τη μια οι συγκρίσεις (καραάσχετες), από την άλλη οι γόμες στο NC και από την άλλη κάθεσαι και επιμένεις ότι οι δικές σου επιλογές πρέπει ντε και καλά να είναι οι κατάλληλες για όλο τον κόσμο!
     
    Για να δεις το πόσο εγκληματικός είναι ο τρόπος σκέψης σου στο θέμα, θα σου αναφέρω το εξής:
    Μπαίνει μέσα ο Νίκος (Παύλος) με το R1 και σε ρωτάει αν τελικά τα D212 κατεβάζουν 65° κλίση, γιατί είπαμε οι γόμες γ@μάνε!!!!
    Και αντί ως έμπειρος και υποτίθεται χεράς και γ@μώ και δέρνω να του πεις: «Ρε Νικόλα, ρε μάστορα. Ποιες 65° και ποιες κλίσεις μου λες? Που τις βλέπουμε στο motogp με σούπερ χέρια/@ρχίδια/αναρτήσεις/πλαίσια/γόμες κλπ και μας τρέχουν τα σάλια μαζί με τα τσίσα. Και μου τις συζητάς για δρόμο (ή και πίστα) στην Ελλάδα?»
    Αντί να φρενάρεις το καφριλίκι που θα τον στείλει σε κανένα νοσοκομείο, μπαίνεις μέσα να μας ξαναπείς την παπάτζα για τις γόμες και τις γόμες και τις γόμες.
    Απλά επιβεβαιώνεις πως το σκάλωμα που έχει φάει ο εγωισμός των επιλογών σου, σε κάνει να μη βλέπεις μπροστά σου.
    Στα παπάκια μας μωρέ. Έτσι Βασίλη?
    Ποιος τον γ@μεί τον Νικολάκη, που πήρε το R1 και θέλει να πέσει στις 65°.
     
    Αυτά είναι τα απλά πράγματα για σένα, Βασίλη....
      
     
     
     
    Επειδή προφανώς ΔΕΝ ξέρεις να διαβάζεις. Και επειδή ρίχνεις άδειες να πιάσεις γεμάτες.
    Μάθε πως με τζούφιες, ούτε ανεμογκάστρι δεν προκύπτει.
    Έλα Βασίλη και απέδειξέ μου πως κλειδώνεις ότι δεν έχω οδηγήσει γόμες. Ακούω. Μήπως είσαι και στην ΕΥΠ και έχεις στήσει καραούλι για να βλέπεις που είμαι και με τι κινούμαι? Για πες μας ρε Βασίλη......
     
    Δε χρειάζεται ΝΑ δοκιμάσω, ούτε να ΣΕ θυμηθώ. Δείξε μου το ΠΡΟΦΑΝΕΣ, ρε Βασίλη, να καταλάβουμε.
     
     
     
     
     
    Ναι Βασίλη, εγκλήματα.
    Αν έδειχνες έστω και ελάχιστο σεβασμό στους συνομιλητές σου, ΟΦΕΙΛΕΣ να πεις μια κουβέντα στον Νίκο/Παύλο πριν πάει και γίνει ήχος και φως, επειδή διάβασε από κάποιον που γράφει ως ξάδελφος του Λορένθο, πως οι γόμες γ@μούν παντού και ήθελε να πιάσει 65° κλίση στον Αι Γιάννη τον Ρώσσο. Να τον φρενάρεις. Όχι απλά να ΞΑΝΑκαβαλήσεις τον εγωισμό σου για να μας πουλήσεις φούμαρα και αξιώματα περί γόμας και πρόσφυσης.
     
    Επιβεβαίωση του εγωισμού σου?
    Τι άλλο? Το NC!!!!!!
    Επειδή σου θίξαμε το μηχανάκι (έλεος με το NC.......Έλεος.......Για καμιά βολτούλα μια χαρά είναι. Όχι για γόμες), προ έτους, τώρα επειδή σου θίξαμε τις γόμες.
    Είναι ΓΙΑ ΣΕΝΑ το NC υπεργαμάτο? Με γεια σου με χαρά σου. Μπορεί να είναι και για άλλους 50, 100. ΔΕ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ.
    Αλλά μη προσπαθείς να μας το...πουλήσεις για χρυσάφι.
    Τώρα σου θίξαμε το σασμάν του NC......Και ξαφνικά, ο τάφος της Χόντα, γίνεται στριφτερό και ταχύτατο με...κανονικό σασμάν.
     
    Βασίλη, προ έτους, πάλι είχες φάει την πόρτα στα μούτρα.
    Χτυπιόσουν τότε πως δε δικαιούμαι να μιλάω για το NC επειδή δε το έχω οδηγήσει.
    Και στο έλεγα. «Βασίλη, δε θα έλεγα λόγια του αέρα», αλλά επέμενες, έλεγες και ξαναέλεγες, πως ΑΝ το οδηγήσω, ΑΝ το στρίψω, Αν ΑΝ ΑΝ.....
    Και μετά σου ανέβασα τις φωτό από τη βόλτα. Και άρχισες να σφυρίζεις για κατανάλωση, για το ότι οδήγησα το DCT και όχι το χειροκίνητο κλπ κλπ κλπ.
     
    Βασίλη, παρ' το χαμπάρι. Η παπάτζα τελείωσε. Είναι απίστευτα προφανές πως ΔΕ γίνεται να πουλάς φτιαγμένο R1 (καλοστημένο μηχάνημα με μοτέρ ξυράφι) και να ανεβαίνεις σε NC700 και να μιλάς για στρίψιμο, για ευχάριστο μοτέρ κλπ κλπ
    ΑΝ όντως σε ικανοποιεί, βάλτο και εικόνισμα. Οφείλεις να σκεφτείς λοιπόν, πως πιθανότατα το R1 το είχες για διακόσμηση στα χέρια σου, το ίδιο και τις βελτιώσεις, αν μετά από τέτοιο feedback ενός τρομερού εργαλείου, έρχεσαι να εκθειάσεις το.....NC!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Προσωπικά σαν Γιάννης, δε το πιστεύω. Απλά δεν γίνεται στο μυαλό σου να παραδεχθείς πως τα πράγματα δεν είναι όπως τα παρουσιάζεις.
     
    Δε μπορώ να το κρίνω? Σοβαρά? Πόσα χλμ χρειάζομαι για ένα ψόφιο ΜΙΚΡΟ commuter? Πλάκα μας κάνεις? Το μηχανάκι καταλαβαίνεις από το πρώτο οικοδομικό τετράγωνο τι κάνει και τι δε μπορεί. Είναι γαμάτο για κάποιον που θέλει να πηγαίνει με ελάχιστη κατανάλωση και συμπεριφορά μοτοσυκλέτας και...τέλος. Τέλος. The END!!! Δεν ξέρω αν έκανες λάθος επιλογή και προσπαθείς να τη μαζέψεις. ΔΙΚΑΙΩΜΑ σου. Αλλά τέτοιο κυριε ελέησον ούτε και ο παπάς της ενορίας.
    Γελάω με το «είδαν και πίστεψαν». Χαχαχαχαχαχαχχα.....Καινούρια αίρεση στον πλανήτη. Όσοι πιστοί προσέλθετε. Όσοι άπιστοι, ελάτε να δείτε να πειστείτε!!!!!!
     
    Και επιμένεις, κρίνω χωρίς να δω, όταν ξέρεις πως το μηχανάκι το έχω βολτάρει, χωρίς να ξέρεις ούτε το που, ούτε το πως, ούτε τίποτα που θα μπορούσε να εξηγήσει την υπερφίαλη συμπεριφορά σου.
     
     
    Υ.Γ.1: Τρια μηχανάκια που μπορούσα να οδηγήσω άνετος (λόγω εμπιστοσύνης, των ιδιοκτητών τους προς εμένα) φορούσαν γόμες της Dunlop και BSB.
    Το ένα, ένα λευκό κόκκινο CBR600RR, βγήκε καινούριο από την αντιπροσωπία. Στρώθηκε και φόρεσε τα Dunlop. Ευτυχώς πρόλαβα να οδηγήσω αυτό το υπέροχο μηχανάκι. Το μηχανάκι, 2 μήνες μετά τη βόλτα μου, βγήκε ολική. Οι γόμες δε κατάφεραν να του βρουν πρόσφυση στο κέντρο της Αθήνας για να προλάβει ο φίλος μου να αποφύγει το σφάξιμο του στοπ ενός οδηγού αυτοκινήτου. Ορκιζόταν και ο φίλος μου στις γόμες, μέχρι τότε.....Ευτυχώς γλύτωσε......Ευτυχώς μετά το μπαμ, άρχισε σιγά σιγά να παραδέχεται......
    Το άλλο ήταν Gixxer K9 και το τρίτο RR (Dunlop & BSB αντίστοιχα).
    Έχω φωτό και από τα τρία, το πρώτο ακόμα και σπασμένο.....Θες να τις σηκώσω Βασίλη για να το πιστέψεις?
     
    Υ.Γ.2: Γνωρίζεις ΚΑΛΑ που βρίσκομαι ως οδηγός? Ρε Βασίλη πλάκα μας κάνεις? Χωρίς να με ξέρεις, χωρίς να με έχεις δει ούτε καν σταθμευμένο, ξέρεις και πως οδηγώ? Και ξέρεις και τι κάνω? Πωπωπω....Απίστευτος ρε Βασίλη!! Εγώ βολτάρω γόμες, βολτάρω NC, αλλά.....δεν ξέρω. Εσύ δε με έχεις δει ποτέ αλλά ξέρεις. Θα είναι φαίνεται μέρος των δυνατοτήτων της NC-αίρεσης!!! Θαύμα θαύμα.
    Έλα όμως να το γυρίσω λίγο τ' ανάσκελα παλικαράκι μου.
    Μια και εσύ τα ξέρεις όλα, εμείς οι αχρείοι τίποτα.....
    Μπορείς σε παρακαλώ πολύ, να πεις στον φίλο μας τον Παύλο/Νίκο που ψάχνεται για γόμες και 65° κλίση, αν σε πούλησαν οι υπέρτατες γόμες καθόλου το τελευταίο διάστημα? Αν σε ζόρισαν βρε αδελφέ.....
    Γιατί κάτι τέτοιο ακούστηκε εντόνως στον μικρό μας μοτοσυκλετιστικό κόσμο!!! Πως παρά τις γόμες, ένα ζόρι το τράβηξες.....
     
    Υ.Γ.3: Σε προηγούμενο ποστ, σχολίασες πως δεν ξέρω από γόμες γιατί θεωρείς λογικό να μη τις φορούσα σε 14άρα. Αλλά είναι απολύτως λογικό να τις φορέσεις σε....NC!!!!!!!!!!! Πόσο απίθανο ανέκδοτο είναι αυτό........Παγάκια γίναμε!!!!
     
    • 3
  5. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα golf tsi 140 hp vs colt czt 150hp   

    Ελα μωρέεεεε......χαλάνε τα μπουρδ3λα
    • 0
  6. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα golf tsi 140 hp vs colt czt 150hp   

    Δε θα τος κόψουν.
    Θα εξακολουθούν να υπάρχουν 2λιτρες με 200 και 280 άλογα.
    Ευελπιστώ πως θα βγει και 1750 με 200 άλογα
    • 0
  7. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα golf tsi 140 hp vs colt czt 150hp   

    Γιαννάκο μου, η συγκεκριμένη μάλλον θα παίξει στο 65αρι λογικά.
    Ίσως κ λίγο πιο κάτω.
    Θα δούμε.
     
    • 0
  8. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

     
     
    Πάμε από την αρχή. Με ποια λογική έχεις κλειδώσει στο ότι δεν έχω δοκιμάσει γόμες?
    Λόγω της 14άρας?
    Δηλαδή πιστεύεις, ειλικρινά το πιστεύεις, πως οδηγώ μόνο την 14άρα μου?
    Πλάκα μας κάνεις ρε Βασίλη?
    Μήπως θέλεις και πιστοποιητικό φρονημάτων ή κάποια δήλωση 105 με γνήσιο υπογραφής για το τι έχω κάνει στην μοτοσυκλετιστική μου ζωή?
    Μήπως νιώθεις την ανάγκη να σου ανεβάσω και καμιά 10αριά βιντεάκια μου από τους δρόμους για να με κρίνεις και ως οδηγό?
     
    Περπατάς σε λάθος δρόμο, κανείς δεν προσωποποίησε καταστάσεις μιλώντας για τον εαυτό του.
     
    Και κάτσε και διάβασε πριν πεις ό,τι θέλεις.
    Είπα πως οι γόμες είναι ανώτερες όταν ζεσταθούν. Και για να γίνει αυτό χρειαζόμαστε τεχνική και χρόνο και αποστάσεις που κανένας με commuter δε μπορεί να κάνει σε καθημερινή βάση επειδή πετάχτηκε μέχρι το περίπτερο.
    Είναι ΕΓΚΛΗΜΑ να προτείνεις σε μέσους χρήστες γόμες για να κάνουν τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Και να λες ξανά και ξανά πως είναι ανώτερες παντού.
    Ε δεν είναι. Τελεία και παύλα.
     
     
     
     
     
    Και για πες μας ρε Βασίλη. Με ελικόπτερο σας κατέβασαν στα λουτρά? Μέχρι να φτάσετε εκεί, μεταφέρατε τα μηχανάκια με τρέιλερ?
    Δηλαδή φύγατε από Αθήνα και τα λάστιχα δεν είχαν γίνει μαστίχες μέχρι εκεί?
    Τα λάστιχά σας στα λουτρά είχαν την ίδια θερμοκρασία με το λάστιχο σου όταν πάς από το σπίτι στο κέντρο για ψώνια?
    12χρονα νομίζεις πως είμαστε?
    Απλή λογική είναι.....
     
     
     
     
     
    Το RS10 πιθανότατα σου ταιριάζει μια χαρά γιατί έχεις πολύ ειδική χρήση στο μηχανάκι σου.
    Αν και προσωπικά θεωρώ πως είναι απολύτως λανθασμένη αυτή η χρήση του NC. Τόσο για αθλητική οδήγηση όσο και για χρήση ελαστικών τύπου «γόμας» σε ένα μηχανάκι commuter φτιαγμένο για χαλαρές βόλτες.
    Εγώ εγκλήματα (καθαρά προσωπική εκτίμηση και άποψη) αγοράς commuter για στρίψιμο και τοποθέτηση ελαστικών κατηγορίας γόμας, όχι μόνο δε θα τα έκανα αλλά ούτε καν θα τα πρότεινα σε οποιονδήποτε συνομιλητή μου.
    Είναι έγκλημα να σπρώχνω αναβάτες που θέλουν μηχανάκι για βόλτες και μεταφορικές ανάγκες προς εξειδικευμένο ελαστικό.-
     
     
     
     
     
    Αν διάβαζες θέματα εδώ μέσα, σχεδόν πάντα προτείνω SS ελαστικό. Για κορυφαία πρόσφυση (πολύ παραπάνω από όσο συνηθως μπορούν και θέλουν οι ενδιαφερόμενοι) και ασφάλεια και χιλιομετρική απόδοση. Τουριστικό λάστιχο προτείνω μόνο σε ανθρώπους που θέλουν να βγουν εξωτερικό όπου η άσφαλτος θα κατέστρεφε το ταξίδι τους αν έβαζαν μαλακό ελαστικό.
     
    Έχω γράψει και ξαναγράψει. Η γόμα είναι καλύτερη σε πρόσφυση και πληροφόρηση όταν ζεσταθούν. Τελεία.
    Βρες μου ποιοι θα καταφέρουν να τα ζεστάνουν στην πόλη.......
     
     
     
     
     
     
    Δεν είναι οι γόμες καλύτερες.&-
    Οι αναρτήσεις είναι γενικά καλύτερες αλλά και πάλι δε θα τις προτείνω σε κάποιον, να πάει να χαλάσει δηλαδή σε commuter κανένα 1.5Κ€ για να φεύγει από το παλατάκι για να πάει Αλεξάνδρας.
    Επιπλέον δε, καλύτερα αυτό το 1.5Κ να το ενσωματώσει στην αρχική τιμή και να πάρει καλύτερο μηχανάκι.
     
    Τmax?
    Αντιλαμβάνεσαι πως για πάρα πολύ κόσμο, πραγματικά πάρα πολύ, ακόμα και το TMax είναι TooMuch?
    • 1
  9. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

     
     
    Μπορεί να μη το πρόσεξες, αλλά σου έχω ήδη προτείνει ελαστικό που ίσως σου ταιριάζει σε όσα μας είπες.
     
     
     
     
     
    Δεν πιστεύω πως η άρτια σκέψη και γνώση του Χοϊδά έχει θέση εδώ. Θα ήταν άδικη (για εκείνον).
    Οι κουβέντες μας, μπροστά σε όσα ξέρει και έχει γράψει ο Χοϊδάς, θα ήταν σα τζούφιες πορδές απέναντι σε κανονιές!!!
     
     
     

     
    Όχι.
    Το ιερό δισκοπότηρο είναι διαφορετικό για τον καθέναν μας. Και είναι το «τι θέλω να κάνω με το μηχανάκι μου».
    Αναλόγως των θέλω μας, επιλέγουμε μια ικανή βάση (μηχανάκι που να μας αρέσει και επιπλέον μηχανικά να ταιριάζει στον τρόπο μας) και αρχίζουμε να την ραφινάρουμε όσο μας επιτρέπει.
    Αλλά πάντα στοχεύουμε σε μια ομοιογενή κατάσταση. Γιατί, όπως σε ΚΑΘΕ μηχάνημα, η μέγιστη απόδοσή του καθορίζεται από τον αδύναμο κρίκο του, όχι τον καλύτερο. Το να βάλω γόμες σε ένα μέτριο μηχανάκι ελπίζοντας να βρω τη χαμένη πρόσφυση (που έχει χαθεί κάπου στο πλαίσιο, τις αναρτήσεις ή/και τα χέρια του αναβάτη) απλά μας βάζει σε μια ατέρμονη διαδικασία αναζήτησης αλλά υπό λάθος γωνία.
    Είναι σα να πάω να βάλω ohlins USD και τιμονόπλακες και και και σε ένα ER6 ή Bandit ή YBR και να πιστεύω εκ προοιμίου ότι αυτό που έκανα θα αποδώσει!!!!!
    Ναι, υπερβάλλω.....Αλλά κάπως έτσι ξεκινάει και πάρα πολλοί χρυσοπληρώνουν το χαπάκι της αυθυποβολής.
     
    Δικαίωμα στην πρόσφυση έχουμε όλοι. Αλλά να την αναζητούμε σφαιρικά, όχι με xtreme κινήσεις. Βελτιώνεις λίγο αναρτήσεις (πχ έστω και λαδάκια), βάζεις λίγο πιο μαλακό λάστιχο, βρίσκεις ένα πάρκινγκ για δοκιμές και εφαρμογή γυροσκοπικού. Και όταν τελειώσει το μηχανάκι, πας σε κάτι άλλο (είτε ελατήρια και revalving) και ανώτερο ελαστικό ή απλά άλλη μοτοσυκλέτα.
     
    • 1
  10. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

     
     
    Αν και θεωρώ πως είμαι κατανοητός από τα προηγούμενα, έρχομαι και σε ρωτώ το εξής απλό:
    Έχεις έναν αναβάτη με ένα μεσαίο μηχανάκι, που θέλει να αλλάξει τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης.
    Δεν ξέρεις τι καπνό φουμάρει αλλά αβίαστα του λες, υπεροπτικά θα έλεγα, βάλε γόμες να δεις το μηχανάκι τι θα κάνει.
    Με απλά λόγια, πες μας, σε έναν (πχ) σχετικά φρέσκο αναβάτη με ένα ER/NC/X (κοκ) θα προτείνεις γόμες για να πάει στο πανεπιστήμιο/τει και ίσως και καμιά βόλτα με το γυναικάκι? Θα προτείνεις σε καθημερινό μηχανάκι γόμες?
     
     
     
     
     
    Όλοι οι καθημερινοί αναβάτες, πριν τη δουλειά, αυτό κάνουν. Πάνε Πεντέλη και μετά από προσεκτικό ζέσταμα ξύνουν αυτιά.
    Και ας υποθέσουμε πως ΔΕΝ είναι καθημερινός, αλλά ένας γρήγορος αναβάτης (είτε είναι είτε πιστεύει πως είναι).
    Σε συνθήκες δημόσιου δρόμου ρεαλιστικά ποια θα είναι η διαφορά απόδοσής του, ανάμεσα σε ένα σετ γόμες και ένα SS ελαστικό?
    Ναι, ΑΝ ζεσταθεί η γόμα, ΑΝ δεν είναι ξυλιασμένη, ΑΝ έχει σταθερή ροή/ρυθμό, σαφώς η γόμα είναι ανώτερη. Τελεία.
    Αλλά δυστυχώς Βασίλη, σε δημόσιο δρόμο τα ΑΝ αυξάνονται παράλληλα με τις «κακές» πιθανότητες.
     
    Ή απλούστερα: για την εκμετάλλευση του 5% των διαδρομών του, θα υπολειτουργεί στο 70%. Και μάλιστα μιλάω για έμπειρο αναβάτη.....
     
     
     
     
     
    Η πράξη, λοιπόν, λέει πως η γόμα υπολειτουργεί ως επί το πλείστων. Βασικά για να αποδώσει, θέλει χέρια και κυνήγι. 
    Κάποιοι παραδέχονται πως ούτε χέρια έχουν ούτε τη διάθεση να κυνηγήσουν στο όριο για να δουν την (δεδομένη) ανωτερότητα ενός ζεστού ελαστικού «γόμα».Κάποιοι άλλοι όχι.Όπως επίσης κάποιοι άλλοι και μπορούν και θέλουν.Ο καθένας ας διαλέξει σε ποια κατηγορία είναι, όχι σε ποια θα ήθελε να είναι.
    Σαν Γιάννης ΔΕ θα προτείνω αβίαστα και αψήφιστα γόμες, επειδή η 3η κατηγορία αφενός είναι ελαχιστομελής, αφετέρου δεν έχει την ανάγκη της γνώμης μας.
     
     
     
     
     
    Αναφέρεσαι σε μια σύγκριση που συμπεριλαμβάνει: ζεστές γόμες (έχετε ήδη μια ικανότατη γρήγορη διαδρομή που θα είχε ζεστάνει μέχρι και τους τροχούς των flinstones) απέναντι σε τουριστικό ελαστικό, ένα SS1000 απέναντι σε Commuter 650άρι και δύο διαφορετικούς αναβάτες. Ας μηδενίσω / εξαφανίσω τους διαφορετικούς αναβάτες (αν και θεωρώ πως ο Βαγγέλης είναι πολύ έμπειρος). Θεωρείς κριτήριο επιλογής γόμας για όλο τον ντουνιά από αυτή τη σύγκριση?
    Και επιπλέον, τι σχέση έχει η υγρασία κατά τόπους σε εθνική οδό ή επαρχιακό, με ζεστά λάστιχα (προερχόμενοι από 2 τ΄μήματα γρήγορων διαδρομών σε εθνικές) απέναντι σε βροχή ενός τυπικού μπουρινιού στην πόλη?
     
    Τα RS10 τα έβαλες τελικά στο NC?
     
     
     
     
     
    Σαφώς.
    Αυτό δε σημαίνει πως θα πάω να βάλω στη Vespa της γυναίκας μου γόμες ή σε ένα Cinquecento 16άρες με 30άρι προφίλ semislick.
     
     
     
     
    • 0
  11. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

     
     
    Παίδες, οδηγούμε μηχανάκια. Δηλαδή οχήματα που επηρεάζεται η συμπεριφορά τους από τον οδηγό/χειριστή τους, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο όχημα δρόμου!
    Νίκο, σκέψου πως ακόμα και διαφορά μερικών ωρών μπορεί να σου δώσει άλλη οδήγηση, από τη στιγμή που αναφερόμαστε σε δρόμο και όχι πίστα.
     
    Οποιαδήποτε συγκριτική δοκιμή, οφείλει να γίνεται υπό ελεγχόμενες συνθήκες (πχ πίστα), ιδανικά με «τυφλό» σύστημα (καβαλάω και δεν ξέρω τι λάστιχο οδηγώ).
    Είσαι βέβαιος πως έχεις ξεχωρίσει / ξεκαθαρίσει τι καλύτερο σου έδωσε το άλλο λάστιχο σε σχέση με το τι περίμενες να σου δώσει?
    Είναι πολύ λεπτά τα όρια, ιδιαίτερα αν μιλάμε για τουλάχιστον σβέλτη οδήγηση, πόσο μάλλον όταν αυτά εξελίσσονται σε δημόσιο δρόμο που από μισάωρο σε μισάωρο μπορεί να σου αλλάξει πολλά δεδομένα.
     
    Επί της ουσίας.
    Αν θυμάμαι καλά, την συγκεκριμένη μέρα, φορούσες BSB εμπρός και S20Evo πίσω. Διόρθωσέ με αν θυμάμαι λάθος.
    Με τόσα λάστιχα και συνδυασμούς κάθε φορά, αμφιβάλλω αν τα θυμάσαι κάθε φορά
     
    Θυμήσου επιπλέον πως μετά από λίγες μέρες έπεσες και μάλιστα έριξες αβίαστα την ευθύνη στο S20.
    Δε θέλει και πολύ το μυαλό να κλειδώσει, καταδικάζοντας ένα προϊόν εξαιτίας μιας κακής στιγμής.
     
    Τεσπα, επιστρέφω στην αρχική μου σκέψη.
    Και όπως είπα και πιο πάνω, το πρόβλημα που προσπαθώ να οριοθετήσω είναι απολύτως διαφορετικό.
    Υπάρχουν άνθρωποι που ανεβαίνουν σε μηχανάκι και σε 15 λεπτά θα σου πουν μια αρκετά ολοκληρωμένη άποψη και άλλοι που δε θα καταλάβουν ποτέ.
    Δε μας ενδιαφέρουν τα άκρα του φάσματος. Ας μείνουμε στα πιο συνήθη κομμάτια της κατανομής.
    Με απλά λόγια, το 90+% δε χρειάζεται γόμες γιατί ούτε θα τις λειτουργήσει σωστά, ούτε καν έχει τη διάθεση να πειραματιστεί, αναζητήσει τα όρια του (πρωτίστως) και του δικύκλου του (σε δεύτερο χρόνο).
     
    Ακόμα κι αν δεχθώ πως το SS ελαστικό (οποιοδήποτε κατασκευαστή) ήταν λίγο για τα χέρια σου, τη διάθεσή σου ή την (όποια) ικανότητα διαχείρισής σου, θα σου πρότεινα να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου πως η πιο εξειδικευμένη απόδοση μιας γόμας που προτείνεις χύμα στο κύμα, πιθανότατα να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα (πχ οικονομικά) από αυτά που υποτίθεται θα βελτίωνε.
    Γιατί η περισσευούμενη εμπιστοσύνη σε δημόσιο δρόμο εκτοξεύει την πιθανότητα σεναρίου «ήχος και φως». Για χεράδες, «χεράδες», νορμάλ και κουλούς.
     
    (δε μίλησα για ένα κλικ, αλλά σε πάρα πολλά μηχανάκια, ιδιαίτερα των οικονομικών κατηγοριών, τα 2-3 κλικ είναι ουσιαστικά η μισή ρύθμιση. Η δε ρύθμιση γίνεται πρωτίστως για τα κιλά και το είδος οδήγησης και στο τέλος γίνεται ραφινάρισμα με βάση κάποια γούστα του οδηγού.)
     
     
     

     
    Ακόμα και να διαφωνείς, καλό είναι. Κουβέντα γίνεται! Κάτι καλό βγαίνει ρε Νικ.
    Συμφωνώ στη βάση των υπολοίπων, ουσιαστικά είναι αυτό που λέω εξ' αρχής.
    Ο κόσμος μιλάει για καθημερινότητα, για βόλτες και αθλητική οδήγηση εκτός πόλης (αν και όποτε μπορεί).
    Η γόμες είναι υπερβολή. Φυσιολογική επιλογή είναι μόνο για τον λαστιχά που προσπαθεί να ξεστοκάρει γόμες.
    Γιατί, μη κρυβόμαστε, όταν σκάσει μύτη στον λαστιχά κάποιος (ακόμα και με μηχανάκι commuting) και τον ρωτήσει ο λαστιχάς «τρέχεις παλικάρι μου? Το στρίβεις?», είναι δεδομένο πως τουλάχιστον ένα 70% θα υψώσει τον εγωισμό του σημαία και λάβαρο και θα απαντήσει πως «το λιώνω το εργαλείο», θα δεχθεί γόμες (προσφορά) και επιπλέον θα χαμογελάει γιατί το λάστιχο γ@μεί (πουτ@να αυθυποβολή). Άλλο που τα βράδια θα ψάχνει γυαλόχαρτο για να σβήσει τα chicken strips λόγω ορθοστασίας (που ΟΛΑ τα καθημερινά μηχανάκια έχουν γιατί στρίβουν στην πόλη και όχι στα ονειρικά στροφιλίκια του Γαλαξειδίου ή της Δεσφίνας ή της Παναγίτσας ή του Μπράλου ή στο Μπαλί κοκ)
     
    • 0
  12. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

     
     
    Ειλικρινά, με αδικείς όταν αναφέρεσαι στα λόγια μου (μας) με όρους τύπου «βόμβα» κλπ.
     
     
     
     
     
    ΔΕΝ είναι κακό λάστιχο το RS10. Δεν είναι (συνήθως) μέτριο το RS10. Είναι τουλάχιστον καλό (σε γενικές γραμμές) και υπό συνθήκες top!
    Αναρωτιέμαι όμως αν ποτέ καταφέρει να σου δείξει τον top χαρακτήρα του, σε αντίθεση με ένα πιο ήπιο ελαστικό που θα δούλευε και στο βρεγμένο και δε θα ξύλιαζε όσο περνούν οι μήνες.
    Εν τέλει, αξίζει να υπολειτουργούμε ένα πράγμα, μόνο και μόνο για μια θεωρητική προσέγγιση?
    Όλοι θέλουμε το καλύτερο για την πάρτη μας. Αλλά το να το κυνηγάμε, μόνο, προσφέρει κάτι?
    • 0
  13. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

     
     
    Βασίλη, πριν βιαστείς να μιλήσεις, γιατί προφανώς βιάζεσαι και αδικείς και τον εαυτό σου αλλά και όσους διαβάζουν, είδες τι μηχανάκι έχει ο Θρασύβουλος ή όχι?
    ΣΑΦΩΣ και η γόμα δεν χρειάζεται για το μηχανάκι του.
    Δεν χρειάζεται. Δεν είπα πως είναι χειρότερη, διάβασε τι έλεγα παραπάνω!
    Επιπλέον, σκέψου πως μιλάμε για ένα μηχανάκι που πρακτικά δε θα ζεστάνει ΠΟΤΕ τη γόμα. Και έναν αναβάτη που μάλλον δε θα μπει σε πίστα.
    Και επαναλαμβάνω, γιατί κακώς αρχίζεις να προσωποποιείς, οφείλετε όταν προτείνετε πράγματα (από μηχανάκια και λάστιχα και τακάκια μέχρι κάλτσες) να έχετε ήδη αφιερώσει χρόνο για να μάθετε τι ζητάει ο συνομιλητής σας, τι ανάγκες έχει, τι θέλει να κάνει με αυτό που σας ρωτάει. Και όχι να ρίχνετε γενικότητες και αφορισμούς.
    Έχω πει και παραπάνω, υπό συνθήκες οι γόμες είναι καλύτερο λάστιχο. Τελεία και παύλα.
    Υπό συνθήκες.
    Έλα όμως κάβουρα, αυτές τις συνθήκες θα τις πιάσει ο συνομιλητής σας?
     
    Το τι έχω κάνει εγώ ή εσύ ή ο Νίκος/Παύλος ή ο Mr Slow (πχ) με το μηχανάκι του ο καθένας, είναι διαφορετικά από το τι θέλει/μπορεί/σκέφτεται να κάνει ο συνομιλητής σας στο φόρουμ. Οι κουβέντες μας δεν έχουν να κάνουν με εμάς, αλλά με τις ανάγκες του άλλου.
     
    Επιπλέον δε, ειλικρινά, με τα όσα έχεις διαβάσει να γράφω, θεωρείς πως μιλάω στον αέρα?
    Έχω υπέρ του δέοντος χαμηλού προφίλ στις κουβέντες και κινήσεις μου, ώστε να κάνω επίδειξη των (όποιων) ικανοτήτων μου (τονίζω το «όποιων» γιατί για κάποιους μπορεί να γ@μώ και να δέρνω στο δρόμο και για κάποιους άλλους να είμαι κουλός) με φωτογραφίες και βιντεάκια μου.
    Αυτό όμως δε σου δίνει το δικαίωμα να προσπαθείς να το χρησιμοποιήσεις για να επιχειρηματολογήσεις.
    Έχεις επιχειρήματα? Ρίξ' τα στο τραπέζι, άσε τους υπόλοιπους να διαβάσουν και να κρίνουν αν θα σε δεχθούν ή όχι.
     
     
     
     
     
    Έχεις απέναντί σου έναν συνομιλητή (δε μιλάω για μένα, ελπίζω να το ξεπεράσαμε αυτό το στάδιο).
    Και ξέρεις πως έχει ένα καθημερινό όχημα να πάει στη δουλειά του, να πάει Supermarket, να κυκλοφορήσει με παγωνιά και με ζέστη. Να κυκλοφορήσει και με βροχή και να περάσει και από δρόμους ποτάμια, με λούμπες 50τ.μ επιφάνεια κοκ.
    Έναν άνθρωπο που δεν ξέρεις ούτε τι εμπειρίες έχει, ούτε τι «θράσος» έχει στην οδήγηση, ούτε τι πορτοφόλι κουβαλάει να οριοθετεί τις ανάγκες του.
    Και του προτείνεις γόμες, επειδή στα δικά σου χέρια, στις δικές σου (όποιες) ικανότητες ή θέλω πιστεύεις πως ταιριάζουν καλύτερα.
    Πλάκα μας κάνεις ρε Βασίλη?
     
    Ειλικρινά, έχεις έναν συνομιλητή που θέλει να επιστρέψει σπίτι του, με 10°C υπό βροχή και επιμένεις πως οι γόμες δουλεύουν καλύτερα?
    Πως ακριβώς θα ζεσταθούν οι γόμες για να πιάσουν απόδοση? Θα τις βάλει στο καλοριφέρ πριν ξεκινήσει? Ή στην τοστιέρα?
     
     
     
     
     
    «Ποιος πιέζει στη βροχή».
    Το επιχείρημά σου δηλαδή, επειδή οι γόμες δεν κάνουν σε δημόσιο βρεγμένο δρόμο, είναι το......«ποιος πιέζει στη βροχή»?
    Σε καθημερινά μηχανάκια όλα αυτά?
    Και πως ξυλιασμένες γόμες είναι καλύτερες στο στεγνό δρόμο της πόλης, χωρίς να αναφέρεις πουθενά για το μικρό εύρος κύκλων θερμοκρασίας της γόμας.
    Ξαφνικά, προσπεράσαμε 3 κατηγορίες ελαστικών (φρέσκο commuting ελαστικό, sport touring ελαστικό, Super/hyperSport ελαστικό) για να παρκάρουμε σε γόμες σε μηχανάκια με μικρές/μέτριες/μεσαίες ιπποδυνάμεις, με περιφερειακά πολλές φορές για γέλια (αναρτήσεις σουμιέδες, δισκοφρενάκια της πλάκας, πλαίσια για commuting).
    Είναι έγκλημα να προτείνω γόμες πχ σε ER6, σε NC, σε Bandit κοκ, σε μηχανάκια γενικής χρήσης, που θα καταφέρουν να ζεστάνουν τις γόμες μόνο σε ταξίδι.
    Και που (στο ίδιο ταξίδι), όταν πέσει ο ρυθμός για λίγο (ή σταματήσει η παρέα), η ίδια η γόμα είναι έτοιμη να πουλήσει τον άπειρο αναβάτη επειδή αφενός είναι ικανή στο να αποβάλει ταχύτερα την θερμότητα από το πέλμα, αφετέρου ο πιθανότατα άπειρος αναβάτης θα εμπιστευτεί «την γόμα» για να φάει ένα ωραιότατο low (ή χάι).
     
    Επιμένεις δε, να θεωρείς πως την άποψή σου περί γόμας, ενστερνίζονται όλοι όσοι τις χρησιμοποιούν σε δημόσιο δρόμο.
    Και επιπλέον προσπαθείς να μετατρέψεις την αυθυποβολή σε de facto επιχείρημα, ιδιαίτερα στα λόγια και χέρια κάποιων λιγότερο έμπειρων (για σένα) αναβατών.
     
    Για κάτι τέτοια λόγια έχουν αγοράσει οικόπεδα κάποιοι «νέοι» που έφταναν στο σημείο να προτιμούν μεταχειρισμένες γόμες, αντί ενός φρέσκου SS ελαστικού, επειδή «οι γόμες είναι καλύτερες παντού». Αλλά δυστυχώς οι γόμες είναι καλύτερες μόνο υπό συνθήκες (όπως ΚΑΘΕ προϊόν που έχουμε.....)
     
     
     
     
    Υ.Γ.: Συνεχίζω σε λίγο με τα υπόλοιπα.....
    • 0
  14. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γόμες για το θεριό;   

    Κοίτα, να στο πω αλλιώς.
    Έχεις μπει καθόλου σε πίστα με τα λάστιχα αυτά?
    Αν όχι δε σου χρειάζεται η σειρά RS10 που θα χάνει στην καθημερινότητά σου (με τόσο ελαφρύ μηχανάκι εντός πόλης και ακόμα χειρότερα σε βροχή).
    Ακόμα και περιστασιακά να έμπαινες πιστα πάντως, ένα S20 (κλπ) θα έκαναν επίσης άνετα τη δουλειά τους
     
     
    (Αν και ως "γόμες" με αυστηρά κριτήρια για την Bridg θα λέγαμε περισσότερο την σειρά R10)
    • 0
  15. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα golf tsi 140 hp vs colt czt 150hp   

     
     
    Εμένα μη με απειλείς
     
     

     
     
    • 1