ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8181
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    88

ksino1100 last won the day on December 22 2018

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

12627 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 10/06/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

12302 προβολές προφίλ
  1. Σταύρο, ούτε να το σκεφτείς. Είναι δεδομένο πως το μοτέρ ή θα έχει ήδη χτυπήσει μπιέλα ή θα έχει επισκευαστεί (για τη χτυπημένη μπιέλα) και θα είναι ακόμα χειρότερο. Στο spada και μετά έδειξαν να στρώνουν τα πράγματα στο θέμα μοτέρ, πολύ αργή η Honda στη βελτίωση του προβλήματος. Δυνατό μοτεράκι, έλλειψη περιορισμών (δεν είχαμε περιορισμούς σε ρύπους και θόρυβο) και πιθανότατα τα Ninja 250R θα έτρωγαν τη σκόνη του σε μια θεωρητική κόντρα ευθείας σήμερα. Υπό προϋποθέσεις πάντα. Μέχρι εκεί..... Άνετο οδηγικά, άνετος και ο συνεπιβάτης, ικανή προστασία από τον αέρα, όμορφα όργανα (και κλασικά έλλειψη δείκτη βενζίνης, Honda γαρ). Αναρτήσεις μέτριες, συμπαθητικό το πιρούνι με αξιοπρεπή συμπεριφορά. Πίσω αρκετά ξερό και με μέτριες αποσβέσεις, ακόμα και τότε που κυκλοφορούσε στην Ελλάδα ως μεταχειρισμένο από Τζαπάν. Και μιλάω για τέλη 80, αρχές 90. Φαντάσου τώρα, 30 χρόνια μετά.... Φρένα άθλια. Τελεία. Εκείνη η μ@λ@κία της Honda με τα κλειστά εμπρός δισκόφρενα, και καλά επανάσταση, δεν απέδωσε ποτέ. Έλυνες εμπρός τα καπάκια για να δεις πως μέσα υπήρχε ένας «αυτοκινητάδικος» διπλός αεριζόμενος δίσκος. Περιττό βάρος, κακή ροή αέρα, 2πίστονη δαγκάνα (καλή για την εποχή της βέβαια), μέτρια αίσθηση, εύκολο βράσιμο υγρών. Μέτριο στήσιμο, αργή γεωμετρία, αναρτήσεις που δε βοηθούσαν. Τότε. Φαντάσου τώρα..... Για commuting ήταν καλό τότε. Έκανες και ταξιδάκια, είχες μια τελική (κοντέρ) στα 170. Για σήμερα, μόνο βάσανα θα προκαλεί!
  2. Φτου....μπουστιά έπαιξε μάλλον. Καρβουνάκια μίζας θα ήταν λογικά. Μπαταρία δεν έπρεπε να σας αλλάξει. Έπρεπε να τη βγάλετε καθαρή με κανένα 40άρι, άντε 50άρι (με γνήσια καρβουνάκια). Τεσπα... Εσείς να 'στε καλά. Καλή συνέχεια. Είμαστε σε αναμονή των ποστς σας
  3. Μαρή πουτανιάρα αρκούδα, θες και εδώ χρόνια πολλά? Άντε να σου ευχηθώ μαρή: Το 2019 να σε βρει με ενα πολυπόθητο καραγυαλιστερό κ καρακαβλερό μεγάλο γυμνό χόντα. Και με αυτό να σκάβεις όλη την Αγ Ανδρέου, ακτή Δυμαίων και τα περίχωρα στη μαρίνα.
  4. Καλώς τον!! Καλή συνέχεια στο mybike!! Τι μηχανάκια είχες μέχρι τώρα? Έχεις κάποια εμπειρία από SS που σε σπρώχνει προς αυτή τη κατεύθυνση? Τι σε φοβίζει στα zx? Τι άκουσες?
  5. Πολύ ωραίες πληροφορίες!! Ευχαριστούμε Ερώτηση: Υποθέτω πως στρώνουμε όλο το υλικό όπως το περιγράφεις. Αν εγώ θέλω πάνω στην πλάκα dow +χαλίκι να βάλω κάτι και να το στερεώσω/βιδώσω με ούπατ κλπ (πχ ηλιακός θερμοσίφωνας, πέργκολα κοκ), μπορώ να τρυπήσω ή υπάρχει κάποιο θέμα αν διαπεράσω ώστε να «βρω» την πλάκα (τσιμέντο)? Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  6. Βαγγέλη, @noodles, καλορίζικο το εργαλειάκι. Θα το χαρείς πολύ. Είναι βέβαιο. Πόσο το μαλλί? Επειδή έχω αντίστοιχο συνδυασμό, στο 250αρακι του commuting έχω ελάχιστα ετήσια έξοδα. Ασφάλεια κάπου στα 66€/έτος (2x33 αν θυμάμαι καλά) και τέλη 22€. Με 88€/έτος + 13.5€/έτος κτέδ εχω καθαρίσει. Σχεδον στο 100αρικο δηλαδή. Βενζίνη πολύ νορμάλ, σέρβις τσάμπα (αερόψυκτο γαρ) και άγχος μηδέν σχεδόν. Στο μεγάλο τέλη 135€ και ασφάλεια 132€/έτος (2x66 αν θυμάμαι καλά). Αν κυκλοφορούσα το μεγάλο συνεχώς, στο πρώτο 2μηνο, από τη διαφορά στα καυσιμα και μονο, θα κάλυπτα τα πάγια έξοδα του μικρού. Να μη συζητήσω λάστιχα/αλυσιδογράναζα/τακάκια σουξουμούξου....
  7. Ειλικρινά δε πιστεύω τέτοιο σενάριο Υποπτεύομαι πως είχε ενεργοποιηθεί το immobilizer του συναγερμού ταυτόχρονα με το immo της Kawasaki και προκαλούσε δυσλειτουργίες σε ανάφλεξη κλπ.
  8. Για ταξίδι με πολλά χλμ στο εξωτερικό θα έβαζα ψηλά στη λίστα μου σύγχρονα τουριστικά λάστιχα. Και με τουριστικά μπορείς άνετα να πας αέρα σε στροφιλίκι εκεί...
  9. Τότε ναι. Τώρα τα ξανακέρδισα. Τα κατέβασα 8.5 κάτω Και ακομα παραπάνω σιγά σιγά. Θα σε κερνάω, ρε κιερατά, Τ.Κ.
  10. Εγώ είχα ζυγίσει σε οπωροπωλείο Δίπλα στο συνεργείο. Χαχαχαχα Σε μένα, 2 τελικά, έφυγαν 8+ κιλά. Ζύγισε το καζανάκι σε ζυγαριά σπιτιού.
  11. Γιώργη ( @Ravendark ) καλορίζικα όλα. Μήπως ζύγισες το καζανάκι? Πόσα κιλά είναι?
  12. Ντοκ, κράτα και το excel για βήμα βήμα παρουσίαση κ κόστος του project σου. Καλή επιτυχία
  13. 99.9% κάνει πλάκα ο Γιώργος @hayabusas Κ 95% δε σου κάνει το μοτέρ..... Δυστυχώς. Ίσως κάποιο συνεργείο ή και εξουσιοδοτημένο να σου δώσει απάντηση. Αλλά μάλλον θα είναι επίσης αρνητική