ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8335
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    92

ksino1100 last won the day on June 8

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

12884 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 10/06/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

15238 προβολές προφίλ
  1. Η φωτό βγήκε όπως την ανέβασε ο Ζώης. Αλλά την ήθελαν ανάποδα επειδή το τμήμα marketing ήθελε το 100 κιζ χεσμεντέν να μπει αριστερά κ εμπόδιζε η κεφάλα της κοπέλας Οπότε αντιστροφή. Και έκατσε ο φωτοσουπιάς και έφτιαξε τα logo της Πορδα γιατί τους τάφους δε τους βεβηλώνουμε
  2. Τη σουβλατζίδικη θα έλεγα. Με διαφορά
  3. Εξαιρετικό μηχανάκι!! (σα μοντέλο εννοώ, δε ξέρω το συγκεκριμένο μηχανάκι)
  4. Δες τι υπάρχει σε τιμές από 2700-->3000€ Και κάνε παζάρι σε μηχανάκια μεγαλύτερης τιμής, ιδιαίτερα τώρα που χειμωνιάζει. Είσαι βέβαιος πως θέλεις να περάσεις σε πραγματικά clip on και σελάκι συνεπιβάτη για γάτες? Υ.Γ.: Και τα τρία μηχανάκια δε θα σε προβληματίσουν ως προς το βάρος τους. Μη σκαλώσεις στα νούμερα, αλλά ανέβα πάνω τους live.
  5. Πολλώ δε μάλλον, όταν στο δρόμο ούτε με κιάλια δε τα βλέπουν οι περισσότεροι «κριτές». Σε κάποιες περιπτώσεις δε, χρειάζονται και τον κατάλληλο οδηγό για να μετρήσουν τις αποστάσεις Όσοι μάλιστα το έχουν βολτάρει, έστω και ένα τετράγωνο, έχουν πει πως μια χαρά μαζεμένο είναι. Και εννοείται πως δεν είναι μηχανάκι για νεκρόφιλους...
  6. Δεν υπάρχουν. Τελεία. Αν τα μηχανάκια πήγαιναν σε μαστοράντζες της γειτονιάς και έπεφτε κόψε ράψε, μη περιμένεις να πάρεις καθαρές απόψεις αξιοπιστίας. Όχι μόνο για Kawasaki αλλά για οποιοδήποτε μηχανάκι. Πάρε όποιο μηχανάκι βρεις σε καλύτερη κατάσταση. Κοντά στο 75 με 80% των χρημάτων που διαθέτεις. Όποιο κι αν είναι από τα τρία μοντέλα που κοιτάς. Σε απόδοση (μοτέρ, αναρτήσεις, φρένα κοκ) έτσι κι αλλιώς θα ανέβεις κλάσεις και πρακτικά θα περάσει πολύς καιρός (ΑΝ ψάχνεσαι) για να πιστέψεις πως τα ζορίζεις. Οπότε, βουρ στον πατσά!!!
  7. Και τι παθαίνουν τα....ζημιάρικα ρε παίδες?
  8. Αγόρι τρελό, sorry που δεν απάντησα πιο πριν. Έκανες πολύ καλή επιλογή. Το S20evo δεν είναι τόσο καλό όσο το S21. Τα S21 είναι σαφώς καλύτερα στο turn in, με καλύτερη χιλιομετρική απόδοση και λιγότερα χαζογλιστρήματα πίσω (τα εμπρός ετσι κι αλλιώς είναι βιδωμένα στην άσφαλτο όπως ολα σχεδόν τα bridge). Έχουν κ πολύ λογική τιμή, οπότε η επιλογή τους ειναι ιδανική. Θα τα καταευχαριστηθείς. Υ.Γ.: πριν παρεξηγηθεί η κουβέντα μου. Τα S20evo είναι πολύ καλά λάστιχα αλλά η διαφορά τιμής τους ειναι πολύ μικρή από τα S21 και αναλογικά με τα S21 παίρνεις περισσότερα από όσα πληρώνεις.
  9. Ρε τράβα άλλαξε δίσκους στο πορτοκάλι, και άσε τις επεξηγήσεις μανίτσα μου κλπ κλπ (Υ.Γ.2 (ver 2.0) Βασικά θα ήθελα κάποιες φορές και ένα φλικ δίπλωμα πριν από 90° στρίψιμο αλλά θα περιμένω το επόμενο βίντεο...)
  10. Άγγελε εμένα μου άρεσε το βίντεο Στα μονα που τεντώθηκα ήταν που σε προσπέραση λεωφορείου δε κάνεις εστω κι ένα μπιπ με την κόρνα για διάσχιση πεζού και το στοπ του car-io-lee του telephoner. Κ εντάξει τη κόρνα τη δικαιολογώ (ktm, χαλασμένη κλπ) Το στοπ δε χρειάζεται να το στρίψεις αλά γαλλικά. Έπεξε μια μαλακιούλα, πέρασε κ δεν άγγιξε. Παμε γι άλλα. Υ.Γ.1: αναφέρω ρητώς πως δε συμφωνώ με την επιθετική οδήγηση εντός πόλης κ επ' ουδενί δε την προτείνω. Εγώ φοβάμαι να κάνω τσαλιμάκια και δε θα ήθελα κάποιος που φοβάται να τα προσπαθήσει. Υ.Γ.2: απαράδεκτη η έλλειψη στύσης του usd. Τελεία.
  11. Θα σου έκανα λάικ ρε κιερατά, αλλά μου τα έχεις φάει όλα στα γ@μησιάτικα Κανονικά είναι Τάση Χ ένταση, όχι ρεύμα Αλλά ωραίος ο συλλογισμός σου. Γουστάρω γκάζια στρωματέξ!!! Υ.Γ.1: Και το Transalp υπονοεί στριψίματα και Άλπεις αλλά τελικά περισσότερο σε Trans(exual) μας βγήκε. Άβυσσος η ψυχή του τζαπανέζου!! Υ.Γ.2: Αγαπημένο luben gifάκι!!! Κλαίω κάθε φορά που το βλέπω
  12. Μπράβο Γαβρίλη!! Πάντα τέτοια, κι ακόμα περισσότερα! (Και χρόνια πολλά κ καλά για την γιορτή σου. Πάντα όρθιος κ καλόστριφτος )
  13. 189 στεγνή ή ετοιμοπόλεμη? Περιμένω το μεγάλο βήμα της ΚΤΜ, να περάσει σε V4 κι αυτή... Έχει ήδη καθυστερήσει.
  14. Μια μοτοσυκλέτα είναι σχεδιασμένη με κάποιες βασικές διαστάσεις/αποστάσεις χειριστηρίων Αλλά απευθύνεται σε ένα τεράστιο εύρος αναβατών, που είτε έχουν άλλες διαστάσεις στο σώμα τους, είτε άλλη νοοτροπία/συνήθειες στην οδήγησή τους. Ένα ρυθμιζόμενο σετ στις μανέτες φρένου κ συμπλέκτη, βοηθά πάρα πολύ στο να φέρουμε στα μέτρα μας το μηχανάκι που θα οδηγήσουμε. Πιθανότατα να ρυθμιστεί ο συμπλέκτης μία φορά και να μείνει εκεί επί σειρά ετών. Ομοίως και του φρένου (αν και σε συνθήκες πίστας μπαίνει ένα κλικ πιο μακριά η μανέτα για λόγους ασφαλείας και πιο κοντά στις καθημερινές συνθήκες, πάλι για λόγους ασφαλείας) Από τη στιγμή που θα ρυθμιστούν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μία φορά, ανά αναβάτη, είναι χρήσιμες και καθόλου διακοσμητικές. Είναι το αντίστοιχο της ρύθμισης των καθισμάτων και τιμονιού στα αυτοκίνητα. Μια σωστή θέση οδήγησης μας κάνει να οδηγούμε καλύτερα και πιο ξεκούραστα