ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    8395
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    96

ksino1100 last won the day on April 2

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

13053 Excellent

3 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 10/06/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

17141 προβολές προφίλ
  1. Λογικά λάθος στα είχε πει. Στο διόρθωσα
  2. Εγώ δε θα έβαζα βατραχοπέδιλο Παραπάνω θα κοστίσει και θα φθαρεί σε χρόνο dt
  3. Μπράβο @ΜιχαληςΑ Τα συγχαρητήρια μου. Σ' ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας την εμπειρία σου. (χρωστάω κανα δυο like ακόμα. Μου τελείωσαν) Υ. Γ Θα πρότεινα μια βέργα τεφλόν κομμένη στο σωστό μέγεθος κ βιδωμένη στο ψαλίδι
  4. Από το ύφος γραφής σε κόβω για Shiver. Πιο πολλά γκάζια, πιο εντυπωσιακές προδιαγραφές (στη θεωρία) και σίγουρα ομορφότερο. Βέβαια φαντάζομαι πως υπάρχει ένας υποχθόνιος φόβος περί αξιοπιστίας (όργανα/abs πχ) Και ίσως και μια μεγαλύτερη δυσκολία στο φόρτωμα της ιταλίδας. Τα βασικότερα που θέλω να ρωτήσω είναι τα εξής: 1. Από τι μηχανάκι έρχεσαι? 2. Το δίπλωμά σου είναι απελευθερωμένο? 3. Κοιτάς μόνο αυτά τα δύο?
  5. 300m ανά 10sec τα έπιανε Μη το γελοιοποιείς το LA.
  6. Και μετά αναρωτιέμαι που κόλλησες τη νεκροφιλία... Απο τότεΣ η ταφόντα έπαιζε με όρους supermarket κ λαϊκής. CM250T LaikiAgora @treΠωπω ρε Τζον. Όντως. Βγάζαμε χέρι για το στρίψιμο.... Καφριλίκια. Εμείς είχαμε και την ευθεία τότε. Δυο παράλληλες γραμμές καμιά 25αριά μέτρα. Μπορεί κ 20. Πρακτικά τα ίδια είναι ακόμα. Με 2 οχτάρια κ μια ευθεία είσαι έτοιμος κάποια στιγμή να πας με 200 και 300km/h Αυτό που λέμε....ξεβράκωτοι στ' αγγούρια (βέβαια αν το καλοσκεφτούμε όλα έτσι είναι, σε κάθε τομέα)
  7. Με βέσπα έδωσα ρε ταγάρι. Στο πάρκινγκ του κρατικού κτεο. Με τόσα σκαλοπάτια εξετάσεων το μόνο πλεονέκτημα έχει ο Σαραβαλάκης. Βαριέται ο κόσμος να δίνει εξετάσεις και να πληρώνει και κερατιάτικα. Και κλείνει την μοτοσυκλετιστική του ζωή οδηγώντας τάφους της Χόντα με 49.99 άλογα αγορασμένα από το lidl Παλιά λέγαμε 7.5 και μας σηκωνόταν. Και τώρα οδηγάς ταφόντα 7.5 με άλογα σουπερμάρκετ επειδή η εταιρία το γύρισε σε λευκές συσκευές (κι εσύ λευκό έψαχνες.... Έχεις ποτιστεί από νεκροφιλία)
  8. Μόνο και μόνο για να γεμίζουν τα κρατικά ταμεία. Γιατί ουσία δεν υπάρχει πίσω από αυτά.... Πόσο κοστίζει πλέον το δίπλωμα για να καβαλήσει κάποιος ένα.... VStrom? Χρηματικά κ χρονικά. Ακόμα κι αν κάνει τη δουλειά άμεσα, χωρίς καιυστερήσεις. Και πόσο για να καβαλήσει ο....γόνος την Μ4 με τα 450 άλογα?
  9. Δες μήπως υπάρχει κάποια διαπραγμάτευση στην τιμή και αν μπορείς να βάλεις ένα ποσό σε γραμμάτια/δόσεις άτοκες Και αποφασίζεις μετά. Επιμένω γιατί αξίζει τον κόπο. Υ.Γ.: Αν δε σε φοβίζουν τα χλμ δες κι αυτό Αλλά και αυτό που πρακτικά είναι ολοκαίνουργο
  10. Το ξέρω πως είσαι και εσύ αλήτης Παίζει να είναι η πιο άνετη σέλα μοτοσυκλέτας που έχω καβαλήσει. Εξαιρετικό μοτέρ (βελούδο, ροπάτο, σουζάτο), άριστη προστασία, όχι κουνήματα λυγίσματα σουξουμουξου. Πολύ καλά φρένα, πιρουνάρα και φορτώνεται φουλ Και κλασικά εύκολη και νορμάλ κόστους συντήρηση (και νομίζω βαλβίδες τυπικό έλεγχο στα 40φεύγα Κχλμ που πιθανότατα θα μετρηθούν και θα είναι ΟΚ)
  11. Να σου προτείνω κάτι λίγο ακριβότερο αλλά ταμάμ σε αυτό που θέλεις? ΜΗΧΑΝΑΡΑ. Τελεία
  12. Πως φαίνεται πως είσαι άπιστος... Ήταν τάφος Πόρδα Κάφρικα Το ευλόγησε + ξεμάτιασε + 3πλό ευχέλαιο και....τσουυυυππππππ....Μπεμβεδάρα!!! Πάω να ξεματιάσω το Ybr μη γίνει tracer. Αν και όπως το σκέφτομαι, είναι γυμνό το YBR Λες να γίνει MT10? Χμμμμμμ
  13. Και κάτι τελευταίο... Όλα τα παραπάνω δε περιγράφουν τον τρόπο που οδηγώ εγώ. Εγώ πάντα προσπαθώ να είμαι νομοταγής. Τα παραπάνω, είναι απλά περιγραφή των δυνατοτήτων μιας ZZR1400 (και αντίστοιχων Hypersports) που προκύπτει από πολλά κείμενα περιοδικών ή καρέ βίντεο από το youtube κοκ Και σαφώς, επ' ουδενί, δεν έχουν σκοπό να ωθήσουν μοτοσυκλετιστές να κάνουν τέτοιες παράνομες ενέργειες στο δρόμο. Που αν κάνουν είναι υπ' ευθύνη τους και δηλώνουν πως τις έκαναν οικειοθελώς. Ουδεμία ευθύνη φέρω για απώλειες αδειών οδήγησης/πινακίδων/σωματικής ακεραιότητας κλπ κλπ
  14. Σαφώς και ενδιαφέρομαι!! Κουβέντα να γίνεται. Η εξήγηση είναι απλή... Μιλάμε για ΜΕΓΑΛΑ (ως προς το μοτέρ) μηχανάκια που χαρακτηρίζονται από αρκουδόγκαζο Αρκουδόγκαζο = πολλά άλογα και κυρίως πολλή ροπή από πολύ χαμηλά. Μιλάμε για χοντρικά 10 κιλά ροπή στον τροχό, όση βγάζουν σχεδόν τα χιλιάρια, στις 4Κrpm και στο ρελαντί κάπου στα 8 κιλά (kg.m). Για σύγκριση, ένα κλασικό ροπάτο μοτέρ 650cc (πχ VStrom) έχει μέγιστη ροπή 5.5 κιλά στον τροχό, στις 6.5Κσαλ και ένα F800 της BMW σχεδόν 8 κιλά στις 6Κσαλ. Αυτό σημαίνει πως ο ιδιοκτήτης πρέπει να έχει αρκετή εμπειρία για να «επενδύσει» σε τέτοια μηχανάκια. Στην πράξη, αυτό το βουνό ροπής, πέρα από καταστροφέας πίσω ελαστικών και ύποπτο για πάσης φύσης χαζογλιστρήματα ή μαύρες «σφραγίδες» ελαστικού ακόμα και σε ταχύτητες άνω των τυπικών ορίων ταχύτητας χωρίς να το κυνηγάς, έχει ένα πολύ ύπουλο τρόπο εμφάνισης στο δρόμο. Ακούς ένα μοτέρ να γουργουρίζει, επειδή απλά στροφάρεις ως τις 6Κσαλ (χοντρικά 120 άλογα και 12 κιλά ροπή), έχεις ένα φέρινγκ που στρώνει ωραία τον αέρα, το μυαλό σκέφτεται τι ωραία είναι που πας χαλαρός και από χαζομάρα ρίχνει μια ματιά στο κοντέρ και είσαι στα 200. Έτσι απλά. Που θέλω να καταλήξω... Αν ο άλλος είναι της απόλυτης λογικής και νοήμων, μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα με μια Tracer, 1050, Fazer, VFR, Z1000SX, Ducati SS, MTS, Adv, R1250 κλπ κλπ Πχ αν σκοπεύει να ταξιδεύει με 150άρες μια χαρά. Αν πάει καμιά εκδρομή επίσης. Αν γυρίσει την Ευρώπη, σούπερ. Θέλει να πάει και σούπερ μάρκετ? Εύκολα. Στις περισσότερες περιπτώσεις έχει και μόνιμη τη σκάρα/βαλίτσα, όλα εύκολα. Πιο λογική κατανάλωση (ιδιαίτερα στην πόλη οι διαφορές είναι από ικανές ως μεγάλες, στην εθνική σε χαμηλές ταχύτητες ως 150 οι διαφορές είναι μικρές και σχεδόν ανύπαρκτες, σε υψηλές ταχύτητες οι hyper είναι πιο λογικές), λιγότερες φθορές κοκ Για να πας σε Hyper πρέπει να έχεις φάει πετριά από μικρός. Δε μιλάω για καγκουριές ντε και καλά. (πχ στη 14άρα μπαίνουν τριβάλιτσα, έχει άνετη σέλα Χ2, κάνεις σχεδόν τα πάντα) Εκεί, στις καγκουριές, παίζει τα SS1000 να είναι πιο ταιριαστά λόγω μειωμένης μάζας. (Μιλάω για 14άρα, δεν είχα στην κατοχή μου H2, Busa, K1300) Είναι τα μηχανάκια που χωρίς να καλοσκεφτείς, είσαι για αυτόφωρο με συνοπτικές διαδικασίες. Που θα σε πάνε Θεσσαλονίκη και καπάκι Καλαμάτα με στάσεις μόνο για βενζίνη και χωρίς να χρειάζεσαι φυσιοθεραπεία όταν κλειδώσεις το γκαράζ. Που λίγο πριν το γκαράζ μπορείς να κάνεις και ένα καλό άνοιγμα με κάποιο χιλιάρι στο φανάρι ή μια γεναία σούζα έτσι για πάρτη σου. Χωρίς λικνίσματα, χωρίς νευρικότητες, χωρίς καν υποψία tank slapping. (και χωρίς stabiliser εννοείται) Που στα τελευταία χιλιόμετρα εθνικής θα ρολάρεις με 240 και 6η με 7.5Κσαλ και ανά πάσα ώρα και στιγμή (ανεξάρτητα αν έχει ανηφόρα, αέρα, είσαι δικάβαλος κοκ) απλά θα ανοίξεις το γκάζι (εννοείται χωρίς κατέβασμα) για να βλέπεις τη βελόνα στο κοντέρ να κατηφορίζει πολύ γρήγορα προς τα 300. Και αν έχεις και ορέξεις, κατέβασε μία σχέση να χτυπήσεις την 300άρα πιο γρήγορα (κόφτη τελικής χτυπάς και με 5η) Και βασικά εκεί είναι και που αναρωτιέσαι... Μα το μπουρδ3λο...έλεος...θέλει να με σκοτώσει? Ανοίγεις και ανοίγει. Δε θα σε αφήσει από γκάζι. Πρώτα θα τελειώσεις εσύ ως αναβάτης και εκεί αυτή....Θα ανεβάζει κι άλλο....Λες και παίζει το παιχνίδι του φόβου. Αν θα τρομάξεις πρώτος να κλείσεις το γκάζι. Με μια ξεδιάντροπη άνεση θα υπάρχει πάντα απόθεμα δύναμης και ροπής (και με απλές φθηνές λύσεις ακόμα περισσότερο) να προσπαθεί να ξεχειλώσει χέρια. Και επιπλέον με αντίστοιχη ξεδιαντροπιά θα κολλήσει τα μάτια στο εσωτερικό της ζελατίνας του κράνους όταν ρίχνεις άγκυρες γιατί ΔΙΚΑΙΩΣ ο οδηγός του αυτοκινήτου μπροστά προσπερνά με 160 και νομίζει πως είσαι μακριά αλλά το φθάνεις πριν καν προλάβει να ανάψει το δεξί φλας να επιστρέψει στη μεσαία. Και η όλη μαγκιά είναι αυτή. Αυτή η γενικότερη άνεση να ρολάρει στις καμπές με 240 και 260, να σε προστατεύει από τον αέρα, να σου έχει άνετη σέλα, να την οδηγάς με το ένα χέρι (κυριολεκτώ). Ακόμα και σε βρεγμένο, έχει τόσο ραφιναρισμένη αίσθηση που δε σε τρομάζει, μπορείς να κινηθείς αέρινα χωρίς να αγχωθείς. Το πρωί την πας γατούλα δικάβαλος με τη γυναίκα στη δουλειά, το μεσημέρι επιστρέφεις μόνος με τη 14άρα αγριεμένη γάτα και ρυθμό αέρα πατέρα και το βράδυ τίγρη και σατανάς μαζί... Και εδώ είναι το τυράκι της φάκας. Αυτή η άνεση και η εναλλαγή χαρακτήρων που καθορίζεται μόνο από τον αναβάτη (και το περιβάλλον) απαιτεί πολλή εμπειρία και κυρίως σεβασμό. Αν δε τη σεβαστείς, τα πράγματα είναι από δύσκολα ως θανατηφόρα. Και επειδή η ωριμότητα, η οικονομική άνεση και ταυτόχρονα η κ@υλα του κάφρου βρίσκονται σε πολύ μικρό χρονικό εύρος της ζωής μας ταυτόχρονα, το παράθυρο να την αποκτήσεις είναι πραγματικά μικρό. Αν είναι υπέρκ@υλος, είσαι κάτω των 30. Άρα μάλλον σε μεταχείρω αγνώστου προελέυσεως και είσαι κινούμενη βόμβα. Αν είσαι πολύ έμπειρος και με άνεση οικονομική, είσαι 45+ άρα υπάρχουν παιδιά/υποχρεώσεις/σουξουμουξου άρα μάλλον περισσεύει το αρκουδόγκαζο. Ήμουν τυχερός που το παράθυρό μου ηλικιακά, με πέτυχε με χρήματα και διάθεση. Γιαυτό και έχει τόση διάρκεια ο έρωτάς μου για το συγκεκριμένο μηχανάκι όπως επίσης ξέρω πως αν την πουλήσω πολύ δύσκολα θα βρω κάτι να την αντικαταστήσει και πάντα θα αναπολώ... Ελπίζω να έγινα σαφής!! Θα έγραφα αρκετά παραπάνω αλλά γίνονται εργασίες στον server και φοβάμαι με κανένα σπινάρισμα μη τον χαλάσω
  15. Μιλάς για πατρινούς? Και επιπλέον για πατρινούς με 14αρες? Το ότι το παίρνεις ως δεδομένο είναι προφανές. Γιαυτό και επιμένεις χωρίς επιχείρημα που να υποστηρίζει αυτό που γράφεις. Άκουσες/είδες. Σύγκρινες με τα VFR κ δε σου βγήκε Έριξες στη κουβέντα και το Χ Πάλι δε σου βγήκε. Και πως να βγει άλλωστε όταν προσπαθείς να συγκρίνεις 3 άσχετα μεταξύ τους μηχανάκια. Στην προσπάθεά σου να μας πείσεις, ρίχνεις έναν youtuber που καβάλησε πρώτη φορά μεγάλο μηχανάκι και χ3στηκε πάνω του επειδή άνοιξε μια 2α (και όχι και τέρμα γκάζι) Ατέρμονη διαδικασία. Χωρίς λόγο. Πήρες τη μοτοσυκλέτα που γούσταρες, απόλαυσέ την. Λογικά θα είναι τέλεια (για τα θέλω κ μπορώ σου) οπότε όλα σούπερ. Αυτό δε σημαίνει πως είναι τέλεια (όπως κανένα μηχανάκι) αλλά δε χρειάζεται να προσπαθήσεις να μας ψήσεις πως δε πήρες 14αρα γιατί.......δεν έστριβε. Δε την επέλεξες γιατί μάλλον δε σου χρειαζόταν. Γιατί μηχανάκια τύπου H2/ ZZR / Busa απευθύνονται σε αναβάτες που έχουν καφριλίκι στο κεφάλι τους, που επιλέγουν κυρίως συναισθηματικά και που πνίγουν τον υπέρμετρο κίνδυνο με κ@υλα. Η οπισθοχώρησή σου με γοργά βήματα από 800f σε 800Χ δείχνουν ξεκάθαρα πως δεν ταίριαζες (:chic) σε hypersport κ καλά έκανες και πήγες στο απόλυτα ήπιο κ βουτυρένιο 800Χ