ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    7584
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    69

ksino1100 last won the day on May 4

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

11438 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 10/06/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7101 προβολές προφίλ
  1. Όντως!! Σούργελο σε καμία περίπτωση. Πολύ προσεγμένο είναι, φαίνεται σε πολλές λεπτομέρειες. Απλά άφησε φέρινγκ και ρεζερβουάρ για βάψιμο και έβαλε πρόχειρο δοχείο πχ για να το πάει συνεργείο, όσο περιμένει τα βαμμένα!!
  2. Νικ, καλοτάξιδο και καλοπλαγιαστό!! Δείχνει πολύ καθαρό, οπότε κάφρε, συγκρατήσου
  3. Ταιριάζουν όλα Μάικ!!! Και ξεχωρίζεις με αυτό το κουστούμι/γραφικά Και η σέλα δείχνει πιο άνετη! Επιπλέον δε, χωρίς τις μεταξοτυπίες θα ξεγελάς στο δρόμο (από αλλού περίμεναν, από αλλού τους βρήκε)
  4. Φτιάξε λίστα!!! Είμαι εδώ για να βοηθάω!!!
  5. Πανέμορφο. Ωραία χρώματα και εμφάνιση από την αγαπημένη μου σειρά της Husky. Θα το γούσταρα πολύ για καθημερινό αλήτικο!
  6. Ηλία??? Ρίχνω ευχές? Καλορίζικη!! Καλοτάξιδη!
  7. Πολλά Jaguarια!!!!!! Παναγιά μου.....οι χούφτες!!!!!!!!!!!! Αν υποπτευθώ πως στη βαλίτσα κρύβεται καμιά μπαταριάρα αυτοκινήτου για την τροφοδοσία του τρέιλερ.....
  8. Οπότε δικαιωματικά πάρκαρε μπροστά στη ράμπα ΑΜΕΑ!!!
  9. Καλορίζικη, καλοτάξιδη, Μιχάλη!!! Μεγάλη αλλαγή. Κατηγορία/κατασκευαστής/Ήπειρος (όχι...φέτα ). Πρέπει να σχολιάσεις πως μεταφράζεις τις αλλαγές. Όχι τώρα βέβαια. Όταν μετατραπεί ο έρωτας σε αγάπη....
  10. ΠΡΟΣΟΧΗ. ΜΕΓΑΛΗ.... Diesel Euro6 / Euro5 / Euro4 Μπορεί τα αυτοκίνητα diesel να υπάρχουν εδώ και δεκαετίες στις πόλεις της Ευρώπης αλλά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην πόλη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης επιτράπηκαν από τον 11/2010 και μετά. Μια πολύ θετική εξέλιξη η οποία όμως κρύβει πολλούς κινδύνους για τον υποψήφιο αγοραστή ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη επιτρέπονται τα αυτοκίνητα με κινητήρες αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO5 και EURO6. Τι είναι όμως η αντιρρυπαντική τεχνολογία; Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επιβάλει σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες το διαχωρισμό των κινητήρων ανάλογα με τα ποσοστά ρύπων που εκπέμπουν. Οι πιο φιλικοί κινητήρες προς το περιβάλλον (δηλαδή αυτοί που πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών) διαθέτουν πιστοποίηση αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro5 ή Euro6 (για τους πιο προσφάτους). Να επισημάνουμε ότι στην κατάταξη ενός αυτοκινήτου στις προαναφερθέντες κατηγορίες δε διαδραματίζει ρόλο η χρονολογία του αυτοκινήτου. Το σύνηθες είναι τα μοντέλα από το 2011 και μετά να είναι τεχνολογίας Euro5 αλλά αυτό δεν το λαμβάνουμε ως κανόνα. Υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις αυτοκινήτων χρονολογίας 2009 ή 2010 που είναι Euro5 καθώς και μοντέλα χρονολογίας 2011 ή 2012 που είναι Euro4. Το ελληνικό κράτος επιτρέπει την κίνηση και φυσικά την αδειοδότηση για την πόλη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μόνο για τους κινητήρες Euro5 και Euro6. Απαγορεύει ρητά την κίνηση αυτοκινήτων τεχνολογίας Euro4 –Euro3 – Euro2. Αυτή την έλλειψη πληροφόρησης εκμεταλλεύονται κάποιοι επιτήδειοι και πουλούν αυτοκίνητα Euro3 ή Euro4 σε πολίτες του Νομού Αττικής ή του Νομού Θεσσαλονίκης . Φυσικά τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro2-3-4 είναι φθηνότερα από τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro5 (τουλάχιστον κατά 50%). Για το λόγο αυτό θεωρούνται άκρως δελεαστικά από τους καταναλωτές. Θα ρωτήσει κανείς πώς μεταβιβάζουν το αυτοκίνητο στο όνομά σας εφόσον κατοικείτε σε μια από τις 2 αυτές πόλεις. Η απάντηση είναι πολύ απλή. Υπάρχει μέθοδος που χρησιμοποιείται για να μεταβιβαστεί το αυτοκίνητου με τέτοιο τρόπο που εσείς δεν μπορείτε να αντιληφθείτε απολύτως τίποτα για την απάτη. Στην ουσία η πρώτη επαφή με αυτό που σας περιμένει θα ξεκινήσει μόλις σας σταματήσει η Αστυνομία για έναν τυπικό έλεγχο. Μόλις σας ζητηθεί η άδεια κυκλοφορίας θα διαπιστωθεί ότι το αυτοκίνητό σας δεν είναι τεχνολογίας Euro5 ή Euro6 και κυκλοφορεί παράνομα. Η ταυτοποίηση είναι πολύ απλή καθώς μπορεί οι επιτήδειοι να παρέκαμψαν το Υπουργείο όμως όλες οι άδειες αναγράφουν έναν κωδικό ο οποίος διαφοροποιείται ανάλογα με την αντιρρυπαντική τεχνολογία του αυτοκινήτου. Η αστυνομία μπορεί να ξεχωρίσει άμεσα τη διαφορά και να σας επιβάλει τα πρόστιμα που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη παράβαση. Το πρόστιμο αντιστοιχεί σε 800€ και αφαίρεση διπλώματος – πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για 2 μήνες. Και σε περίπτωση επανάληψης της ίδιας παράβασης (πράγμα απόλυτα λογικό), επιβάλλεται 3πλασιασμός των ποινών. Το επόμενο και πιο σημαντικό πρόβλημα - μετά τα αλλεπάλληλα πρόστιμα της τροχαίας - θα προκύψει όταν θα θελήσετε να πουλήσετε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Μόλις απευθυνθείτε στο Υπουργείο Μεταφορών για τη μεταβίβαση θα διαπιστωθεί ότι το αυτοκίνητο έβγαλε παράνομα πινακίδες στον νόμο Αττικής-Θεσσαλονίκης και έτσι θα αντιμετωπίσετε τα δυο ακόλουθα προβλήματα. Πρώτον δε θα μπορέσετε να το πουλήσετε καθώς θα απαγορευτεί η μεταβίβασή του και δεύτερον θα θεωρείστε υπεύθυνος πλαστογράφησης καθώς η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος είναι στο δικό σας όνομα. Τέλος, υπάρχει ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα κατά την ασφάλιση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν καλύπτουν τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro3-4 τα οποία έχουν μεταβιβαστεί στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση ατυχήματος, κλοπής κλπ είστε πρακτικά ανασφάλιστος και αντ’ αυτού θα αντιμετωπίσετε νομικό πρόβλημα. Πώς μπορείτε να αποφύγετε το κίνδυνο αγοράς ενός αυτοκινήτου Euro2-3-4; Προτού δώσετε τα χρήματά σας ζητήστε να δείτε την άδεια κυκλοφορίας (αν το αυτοκίνητο είναι μη ταξινομημένο τότε σίγουρα ο έμπορος έχει την άδεια κυκλοφορίας του εξωτερικού η οποία αναγράφει την αντιρρυπαντική τεχνολογία). Ζητήστε τον αριθμό πλαισίου και επικοινωνήστε με τον αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της συγκεκριμένης μάρκας. Η κάθε αντιπροσωπεία με το πλαίσιο μπορεί να σας ενημερώσει για το Euro Standard. Επικοινωνήστε με το τελωνείο της περιοχής σας και ζητήστε αναλυτικές πληροφορίες για το συγκεκριμένο όχημα (Euro Standard καθώς και χιλιόμετρα). Να ενημερώσουμε ότι το ίδιο ισχύει και για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου. Όμως εκεί οι κίνδυνοι είναι ακόμη μεγαλύτεροι καθώς το αυτοκίνητο είναι στο όνομα της εταιρίας και οι παραπάνω παραβάσεις θα πιστωθούν στη μητρώο της. ΠΗΓΗ
  11. Δύσκολα τα νεότερα για Nicky Hayden Παλεύει πλέον για την ζωή του, λένε οι γιατροί Σε νεότερη ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο τύπου του νοσοκομείου Maurizio Bufalini στην Cesena, η κατάσταση του πολυτραυματία Nicky Hayden παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη. Ο Hayden είχε τραυματιστεί χθες σε ατύχημα με το ποδήλατό του, όταν τον παρέσυρε αυτοκίνητο. Μεταφέρθηκε με κώμα σε τοπικό νοσοκομείο, όπου η κατάστασή του εκτιμήθηκε κρίσιμη και αναγκαία η μεταφορά του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Bufalini της Cesena. Έπειτα από χειρουργείο στο κεφάλι, τοποθετήθηκε σε τεχνικό κώμα πράγμα που αποτελεί μέρος της διαδικασίας μετά από τέτοιο χειρουργείο, τουλάχιστον για τις πρώτες 24 ώρες. Το νεότερο για τον Nicky στις 18:00 δική μας ώρα, είναι πως παραμένει στην εντατική με σοβαρότατη εγκεφαλική βλάβη και η κατάστασή του χαρακτηρίζεται εξαιρετικά κρίσιμη. Κοντά του είναι η αρραβωνιαστικιά του, οι γονείς του που ήρθαν εσπευσμένα από τις ΗΠΑ, μέλη της ομάδας και στενοί του φίλοι. Στο νοσοκομείο καταφθάνουν συνεχώς μηνύματα, τόσο από τους θαυμαστές, όσο και από τους αναβάτες σε MotoGP και WSBK, καθώς και από όλες τις ομάδες. Το νοσοκομείο επισκέφθηκε και ο Valentino Rossi λίγο πριν αναχωρήσει για την Γαλλία, μιλώντας σε ανθρώπους έξω από το νοσοκομείο, παρουσία Ιταλών δημοσιογράφων, και αργότερα στη συνέντευξη τύπου παρουσιάστηκε ιδιαίτερα προβληματισμένος και ανήσυχος για την πορεία του Nicky: «Τα νέα δεν είναι ενθαρρυντικά, αλλά δεν ήταν ενθαρρυντικά από την πρώτη στιγμή. Ο Nicky κατάγεται από οικογένεια αγωνιστών, από τον πατέρα του μέχρι τα αδέρφια του, όλοι στην οικογένεια είναι αγωνιστές και θα πρέπει να στηριχτούμε σε αυτό και να ελπίζουμε για το καλύτερο». Κάθε ώρα και κάθε μέρα που περνά ο Nicky Hayden σε σταθερή, έστω κρίσιμη κατάσταση, είναι ένα καλό νέο. Ας ελπίσουμε ότι θα παραμείνει σταθεροποιημένος και σύντομα θα δείξει σημάδια ανάκαμψης, ώστε να επιχειρήσουν οι γιατροί να τον βγάλουν από το κώμα. Τότε θα εκτιμηθεί πλήρως και η κατάστασή του. Του ευχόμαστε, και πάλι, να βγει νικητής και σε αυτή την δύσκολη μάχη! Ολόκληρη η δήλωση του Valentino Rossi στη συνέντευξη τύπου για τον επόμενο γύρο των MotoGP ΠΗΓΗ
  12. Γιάννη, όταν κάνουμε λάθος, λέμε ενα απλό "παίδες, λάθος έκανα, πάμε παρακάτω". Δε λέμε στους υπόλοιπους πως είναι ελληνάρες και φταίει η κρίση. Σε προηγούμενο μήνυμα (στροβιλοσυμπιεστής που παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο) έχεις γράψει ένα κείμενο ρώσικη σαλάτα. Και επειδή είμαι κι εγώ εντός κρίσης, θα ήθελα παρα πολύ να μας ανεβάσεις μια φωτογραφία των συγκεκριμένων σελίδων του βιβλίου που διάβασες και τα λέει αυτά. Υπό φυσιολογικές συνθήκες δε θα έγραφα όλα αυτά. Αλλά με χάλασε το σχόλιό σου για Ελληνάρες κλπ.....
  13. Οπότε ήταν 225χλμ/ω+φπα 24% Να προσέχετε κύριέ μου. Γιατί μετά σου έρχονται ροζ χαρτάκια με φπα 13% (οι πίπες περνάνε ως παροχή υπηρεσίας/ροφήματα)
  14. Κανένα από τα μπορντέλα σου δεν πήγαινε ή πηγαίνει τόσα. Δεν ήσουν εσύ Λάθος παραλήπτη έβαλαν οι βλάκες
  15. Νίκη, καλώς όρισες στο mybike!! Να προτείνω κάτι κι εγώ...... Σκέψου μια ωραία τοποθεσία/διαδρομή και πες του, μια Κυριακή που θα μπορείτε, να πάτε οι δυο σας μια εκδρομή κερασμένη από σένα. Βενζίνες και ταβερνούλα και καφεδάκια! Αν και είμαι βέβαιος πως δε θα δεχθεί να πληρώσεις (win win για σένα δηλαδή), είμαι παραπάνω από βέβαιος πως θα λιώσεις την καρδιά του να την πιεις στο ποτήρι!!!! Όλοι οι μπαμπάδες με κόρη αντιλαμβάνονται τι λέω. Το ίδιο και ο μπαμπάς σου!