ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    7909
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    75

ksino1100 last won the day on April 29

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

12090 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 10/06/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • myBike: Κυβισμός
    1352

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

9661 προβολές προφίλ
  1. Τελικά είναι αγορασμένα τα ανταλλακτικά ή όχι? Είναι δεμένο το μοτέρ ή όχι? Πιάνουν τα χέρια σου ή όχι? Γιατί στην αρχή ρωτάς ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, τώρα μας ξεφουρνίζεις πως το μοτέρ είναι έτοιμο να μπει στο πλαίσιο, απλά περιμένετε να στεγνώσουν τα χρώματα..... Και τώρα διαβάζουμε τι ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ. Εν τέλει, τι ακριβώς μας ρωτάς?
  2. Αριστείδη, μη γράφεις greeklish, γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες και ενεργοποιημένο ελληνικό dictionary Μη θυμώνεις. Αδικείς εαυτόν και αλλήλους. Με τα λεφτά σου, κάνε ό,τι γουστάρεις. Αλλά δύσκολο να βρεις ολοκληρωμένη άποψη για το τι θα φτιάξεις ή όχι στο μηχανάκι σου. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θα κρατούσα το GLX όσο πιο μαμά γίνεται, ή αν το πείραζα θα προσπαθούσα να το κρατήσω «κρυφό», να μη φαίνεται λόγω εξατμίσεων κλπ κλπ Βάλε ένα φρέσκο σετ λαστιχάκια, κανένα αμορτισεράκι, συμμόρφωσε τη δερματίνη στη σέλα σου, βάλε 2 φρέσκα γκριπ, καμιά καινούρια λαμπίτσα. Περιορίσου στα περιφερειακά και αυτά που βοηθούν να είναι ασφαλές. Το να ρίξεις 1500€ στο γερασμένο μηχανάκι σου, είναι σα να ζητάς από τη γιαγιά να δουλέψει πουτ@ν@ στο λιμάνι Ningbo-Zhoushan. Κράτα τα λεφτά σου. Φάτα σε γκόμενες/ταξίδια/φαγητό. Ή απλά κράτησέ τα για αργότερα, να πάρεις κάτι μεγαλύτερο. Αν επιμένεις να τα πετάξεις, βρες έναν σοβαρό μάστορα και πες του τι θες να κάνεις. ΜΗ του μιλήσεις για 1500€. Θα σε πιάσει κορόιδο, χωρίς δεύτερη σκέψη. Ρώτησέ τον πόσο θα φτάσει μια βελτίωση στο επίπεδο που λες και αποφασίζεις. Πάρε προσφορές από 2-3 διαφορετικούς συνεργειάδες. Υ.Γ.: Είπες πριν: «...και έχω φτιάξει έναν μοτέρ 56χ56....» Ένα τέτοιο μονοκύλινδρο μοτέρ, έχει κυβισμό 138cc!!!! Πως ακριβώς το κατάφερες αυτό?
  3. Τα λεφτά που θα βγάλεις, κάνε τα επένδυση. Ρίξ' τα σε κανένα φροντιστήριο στην επόμενη σεζόν. Σίγουρα στα Νέα Ελληνικά/Έκθεση και βλέπεις και για τα υπόλοιπα, Αριστείδη......
  4. Τίποτα Ανδρέα.... Απλά να κάνω μια διόρθωση, γιατί πριν μπερδεύτηκα Έγραψα: «Πριν κάνεις οτιδήποτε, τσέκαρε αν η ντίζα συμπλέκτη σου δουλεύει μαλακά στο χέρι σου, αν έχει λαδωθεί, αν επανέρχεται σωστά η μανέτα όταν την αφήνεις και αν είναι ρυθμισμένη στους ρεγουλατόρους της, πάνω και κάτω!» Κάτι που είναι λάθος, αφού το μηχανάκι σου έχει υδραυλικό συμπλέκτη!! Και μια και είπα συμπλέκτη, βάζω ως υποψήφιο και καμπάνα συμπλέκτη Και επίσης, να θυμίσω πως αυτές οι φουρνιές Καβα είχαν ιδιαιτέρως θορυβώδη σασμάν/συμπλέκτες. Και μια επιπλέον καδένα+τεντωτήρα για την οδήγηση του δυναμό (επίσης ύποπτη) Όταν πατάς συμπλέκτη μήπως μειώνεται ο θόρυβος? Δοκίμασέ το!
  5. Δε μπορώ να βοηθήσω παραπάνω. Ως προς συνεργεία κλπ! Ούτε και η περιγραφή σου μας βοηθά, είναι σαφέστατα ελλιπής!!!! Βάλε ένα βιντεάκι που να ακούμε τι παίζει. Ίσως βοηθήσει.....
  6. HyperSport είναι μεγάλα μηχανάκια, ανάμεσα στην SS1000 κατηγορία και SportTouring. Συνήθως πολύ δυνατά σαν μοτέρ, με κύριο στόχο να 300αρίζουν για πλάκα, με σταθερότητα και άνεση. Δε θα στρίψουν με την ευκολία και χάρη των SS1000, αλλά ούτε με την βαριά και δύσκολη αίσθηση των SportTouring. Θα μπουν σε πίστα σχετικά άνετα, αλλά θα κουράσουν χέρια και φρένα. Θα παραλλήλιζα με την κατηγορία των Supercars (τύπου Lambo/ Ferrari V12 κοκ) Hypersport = ZZR1400, Hayabusa, K1300S, ZX12R Και να προσθέσω και τα φρέσκα H2, H2GT
  7. Από φίλο που έχει Kawa και έχει τσεκάρει συνεργεία, μου είπε για: Κονίδη Κατσανδρη Κ-P TECH (Οδός Κάρπου, κάθετος Βουλιαγμένης, στις αρχές της) Πήγαινε στην K-P Tech (είπε....)
  8. Το θέμα είναι πόσοι τα έπαθαν και μπόρεσαν να μας τα περιγράψουν. Ξέρω αρκετούς που τα περιέγραψαν σε άλλους....κόσμους!! Και επαναλαμβάνω.... Τα Hypersport παίζουν σε 240km/h με το στροφόμετρο στις 7Κ και το μοτέρ να γουργουρίζει. Τα GSXR κλπ, στροφάρουν ψηλότερα, ακούς πόλεμο, ακούς εξατμίσεις κλπ Στα μεγάλα σου έρχεται γλυκά γλυκά..... Αν δεις βιντεάκια στο youtube βλέπεις μεγάλα και νομίζεις πως απλά βολτάρουν. Ενώ στην πραγματικότητα πάνε αέρα πατέρα αλλά δε το δείχνουν!
  9. Αθήνα, εύκολα βρίσκεις μάστορα της προκοπής!!!! Κάτσε να σου πουν τα παιδιά εδώ, εγώ δε μπορώ να βοηθήσω (δεν είμαι από Αθήνα)
  10. Στα Kawasaki, ιδιαίτερα τα μεγάλα, πόσο μάλλον τα παλιότερα (90ies κλπ), έχουν βαριά και θορυβώδη σασμάν. Μη περιμένεις από το λάδι να δεις τέτοιες διαφορές. Και μην αλλάζεις κάθε τρεις και λίγο λάδια. Σε ποια περιοχή μένεις?
  11. Από εμπειρία δικύκλων πως είσαι Γιάννη? Στα 31 σου, ΔΕΝ είναι αργά. Δε σε πήραν και τα χρόνια δα..... Το πρόβλημα με τα (πολύ) μεγάλα μηχανάκια, τα Hypersport, είναι ο συνδυασμός μεγάλης δύναμης, πάαααρα πολύ μεγάλης ροπής και μεγάλης μάζας. Αυτός ο συνδυασμός, από τη μια, τα κάνει πραγματικά sleepers. Περπατάνε βελούδο, έχουν μεταξόνιο και σχεδιασμό για να ταξιδεύεις χαλαρός διαβάζοντας εφημερίδα στα 180, σβήνουν ανωμαλίες του δρόμου, δε σε τρομάζουν δε σε αγχώνουν. Και αυτό είναι ταυτόχρονα απόλαυση (αν οδηγείς συνειδητά) και κρύος ιδρώτας (αν ξεχνιέσαι και δε σκαμπάζεις) Γιατί αυτή η απίθανη ευκολία να μαζεύουν άκοπα και ανευ ειδοποιήσεως km/h στο κοντέρ (και στο δρόμο εννοείται), θα σε κοιμίσουν και θα ξυπνήσεις ΒΙΑΙΑ όταν τυχαία κοιτάξεις το κοντέρ πλησιάζοντας μια καμπή του δρόμου. Τη στιγμή εκείνη δηλαδή, που θα συνειδητοποιήσεις πως ενώ νόμιζες πως πας με 160, όλως περιέργως βλέπεις τη στροφή να σε πλησιάζει με...240!!! Και θα σοκαριστείς γιατί αυτή τη πουτ@να τη στροφή την ήξερες για καμπή, όχι για στροφή. Και μέχρι να το καταλάβει το μυαλό, είσαι σε απόσταση αναπνοής και κοιτάς το κοντέρ και η αδρεναλίνη με τον ιδρώτα στην πλάτη να ρέει, αντιλαμβάνεσαι πως ΔΕ σε παίρνει να μπεις και να βγεις από εκεί...... Και φρενάρεις ακόμα δυνατότερα προσπαθώντας να στρίψεις, αλλά η μεγάλη μάζα+ορμή+κινητική ενέργεια δεν εξαφανίζονται και αντί να στρίψει το μηχανάκι σηκώνεται και ανοίγει τη γραμμή του. Και το βλέμμα πανικού κλειδώνει στη μπαριέρα. Και το μηχανάκι το ζορίζεις να στρίψει αλλά το γ@μήδι ΔΕΝ υπακούει...... ΜΠΑΜ.... Ήχος και φως...... Και ξέρεις κάτι συνάδελφε Γιάννη? Ειλικρινά.... Στο 99% των περιπτώσεων, η στροφή που έβλεπες, δεν ήταν στροφή αλλά καμπή. Και 100% το μηχανάκι μπορούσε να μπει και να βγει χαλαρό, αν απλά έστριβες λίιιγο δυναμικά και άνοιγες το γκάζι, αντί να πέσεις στα φρένα. Αλλά τώρα είναι αργά..... Το μηχανάκι έχει σταματήσει καμιά 200αριά μέτρα εν μέσω ατμών και καπνών, τα περισσότερα πλαστικά έχουν γίνει σμπαράλια και ΕΛΠΙΖΩ εσύ απλά να δεις όλα τα παραπάνω στο αποψινό σου όνειρο......
  12. Πήγαινε σε κάποιο συνεργείο που έχει εμπειρία από Kawasaki Και πες του να ακούσει τον ήχο. ΠΡΙΝ κάνεις οτιδήποτε...... Το «θα πάρεις τον στρόφαλο στο χέρι» που ακούγεται πολύ ρεαλιστικό αλλά δε θέλω να κάνω τηλεδιάγνωση.
  13. Μια χαρά είναι και τα BelRay. Προχωράς άφοβα. Τι θόρυβο σου κάνει το μοτέρ? Νόμιζα πως στον έκανε μόνο στο πρώτο μιζάρισμα μετά την 6μηνη ακινησία. Στο κάνει μόνο στην πρώτη εκκίνηση της μέρας? Ή συνεχίζει να στο κάνει όσο δουλεύει το μοτέρ? Περιέγραψέ μας λίγο πως ακούγεται. Και από που στο μοτέρ. Ακούγεται εντονότερα όσο γκαζώνει το μοτέρ? Στο συνεργείο τι σου είπαν πως είναι ο ήχος αυτός?
  14. Σε ποια περιοχή μένεις? Ώστε τα κατάλληλα μέλη να σου πουν αν θα χρειαστεί να χάσεις το δίπλωμά σου και πόσες φορές........
  15. Σε ποια περιοχή μένεις Γιάννη? Υπάρχει άμεση πρόσβαση σε εθνικές καινούριου τύπου? (μπαριέρες, 3 λωρίδες/κατεύθυνση, καλή σχεδίαση κλπ) Με τα φωτογραφικά ραντάρ τι σκέφτεσαι να κάνεις?