ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    7429
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη


Πόντοι

11147 Excellent

2 Παρακολουθητές



Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 10/06/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ 0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο Άνδρας
  • Τόπος Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο ZZR1400

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός 1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ


6432 προβολές προφίλ

Η δραστηριότητα του μέλους ksino1100

  1. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα A test-ride too far………..   

    Παναγιώτη, καλορίζικη και καλοτάξιδη η νέα σου αγαπημένη!!!
    Πολύ ωραίο μηχάνημα , είναι βέβαιο πως θα το καταευχατιστηθείς παρ' όλο που κάποιοι ταλιμπάν χονταίοι θα σε κυνηγούν με κραυγές και αλλάζου άκμπαρ για την προδοσία στον δασκαλο σοϊχίρο.
     
    Μετά κι από αυτό, δύσκολοι καιροί για τους λάτρεις του ψωμιού στη Β. Ελλάδα
    • 0
  2. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Riding School Θ.Χούντρας, lvl 1. Εντυπώσεις.   


     
    Γιώργο αναφέρθηκα σαφώς σε υπερβολές.
    Γιαυτό και έγραψα «έντονο» κρέμασμα.
    Σε δημόσιο δρόμο με σωστή τοποθέτηση του άνω κορμού και 1/4 οπισθίων προς το εσωτερικό της στροφής είναι υπεραρκετά για σούπερ ρυθμό.
    Απλά το τονίζω γιατί έχει γίνει αυτοσκοπός πολλών αναβατών να στρίβουν με κώλο έξω, γόνατο τεντωμένο μπας και φτάσει στην άσφαλτο και ταυτόχρονα ώμοι μέσα στο μηχανάκι γιατί έτσι φτάνει ευκολότερα το γόνατο την άσφαλτο.
     
    Σαφώς τα κλιπονάτα θέλουν σώμα. Πρώτα απ' όλα γυροσκοπικό, αλλά όσο συμμετέχει και το σώμα, τόσο πιο αποδοτικά δουλεύουν ως σύνολο.
    Απλά, επειδή έχει ξεφύγει ελαφρώς η κουβέντα, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως:
    Προτιμώ όλοι οι αναβάτες να κάνουν συνειδητά γυροσκοπικό και να προσπαθούν έστω και το άνω μισό σώμα να γέρνει περισσότερο από το μηχανάκι και την εξέλιξη αυτής της θέσης να την κάνουν σιγά σιγά (όπως και την αλληλουχία κινήσεων).
    Μη τους μπλέξουμε ή αγχώσουμε αδίκως και τα κάνουν ρώσικη σαλάτα......
     
     
    Υ.Γ.: Αν αναφερόμουν με ποσοστά θα έλεγα πως για κάθε στροφή το γυροσκοπικό είναι το 70%, η μετατόπιση του άνω μισού σώματος το 20% και μόλις ένα 10% τα υπόλοιπα (αναφέρομαι σε δρόμο πάντα)
    • 5
  3. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Riding School Θ.Χούντρας, lvl 1. Εντυπώσεις.   

    Προσωπικά θεωρώ πως έντονο κρέμασμα+κώλος εκτός+ξύστρες στην άσφαλτο, σε δημόσιο δρόμο είναι υπερβολή και περισσότερο για πουλμουρ.
     
    Ο Χούντρας στα Riding έχει χαρακτήρα εκπαίδευσης δημόσιου δρόμου γιαυτό και (καλώς) δεν αναφέρεται σε μετακίνηση κάτω κορμού αλλά μόνο άνω.
     
    • 4
  4. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Riding School Θ.Χούντρας, lvl 1. Εντυπώσεις.   

    Γιώργο στο παράδειγμα της φωτό που έβαλες, προσωπικά θα προτιμούσα hook turn.
    • 1
  5. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Ξεκινημα μηχανης 806c κυβισμου .   

    Κ αφού σ' αρέσουν τα γυμνά, μπορείς εύκολα να δεις το Ζ300.
    Που είναι ελαφρύτερο σε σχέση με το Ninja 300R, τόσο στο ζύγισμα όσο και στην πράξη (στην καθημερινότητά σου το Ζ300 θα σου είναι δραματικά ευκολότερο, αφενός γιατί θα έχει λιγότερο όγκο πλαστικών μπροστά, αφετέρου δεν έχει clip on αλλά καρατιμόνα).
    Γλυτώνεις κ κάποια € στην αγορά, μειώνεις κ το άγχος+κόστος σε περίπτωση πτώσης (χαζής ή όχι)
    • 2
  6. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα VR|46 aka Valentino's topic   

    Αθώος ο Γιατρός!!
     
    Ρε την Cowanillas
     
     
    • 1
  7. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Riding School Θ.Χούντρας, lvl 1. Εντυπώσεις.   

    Γυροσκοπικό παντού Νικόλα.
    Εννοείται.
     
    Απλά στις καρατιμόνες, λόγω μεγαλύτερου μοχλού, χρειάζεται λιγότερη δύναμη
    [για να προκαλέσει την ροπή περιστροφής.
    Ροπή = Δύναμη x (απόσταση από κέντρο περιστροφής)
    Οπότε λιγότερη δύναμη στις καρατιμόνες για το ίδιο αποτέλεσμα, ίδια ροπή]
     
    Στην πράξη παντα την εφαρμόζεις Νικόλα.
    • 2
  8. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Riding School Θ.Χούντρας, lvl 1. Εντυπώσεις.   

    Από τη στιγμή που πάρεις κλίση (ένα κλικ μετά το χαστούκι/γυροσκοπικό) το γκάζι σταθερό ή ανοιγόμενο (με όποιο ρυθμό ανοίγματος μας επιτρέπει η κλίση, τα λάστιχα, η άσφαλτος, η ορατότητα προς την επόμενη ευθεία).
     
    Σαφώς κ θα υπάρξουν περιπτώσεις που θα αναγκαστείς να κλείσεις γκάζι (ομαλά) ή να ρυθμίσεις λίγο το ρυθμό με πίσω φρένο κοκ.
    Το γράφω μη παρεξηγηθώ και μπαίνουν όλοι γιούργια στις στροφές 
    • 0
  9. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Formula 1 - Season 2017   

    Άντε να ομορφαίνει σιγά σιγά το πρωτάθλημα.
    Με τα άσχημα μονοθέσια που τρώγαμε στη μάπα τα τελευταία χρόνια....
    • 0
  10. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Προταση για καλη ταινια;   

    Τι να πω, ΤΙΙΙΙΙΙ?
    Και από που να αρχίσω να τον κράζω τον αλήτη.....
     
     
    Ταινιάρα.
    Κ μια Maserati (+μελωδία V8) μούρλια
    • 3
  11. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Ξεκινημα μηχανης 806c κυβισμου .   

    Μητσάρα, δίπλωμα έχεις για μοτοσυκλέτα?
    Τι κατηγορίας είναι?
     
    Αν έχεις Α2, να αναφέρω/υποψιάσω πως αν αγοράσεις "κλειδωμένο" το Ζ800e (με ιπποδύναμη<50 ίππων) κ πληρώσεις κ το κιτ, ΝΟΜΙΖΩ πως το ελληνικό μπουρ....εεεεε....κράτος, δε σε αφήνει να το ξεκλειδώσεις όταν το δίπλωμά σου απελευθερωθεί.
    Παράλογο, ναι. Αλλά μια ερώτηση στην τεομοτο (kawasaki) ή/& το υπουργείο θα σε προφυλάξει από τις κακοτοπιές και το κάψιμο των χρημάτων σου
    • 0
  12. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Φωτογραφία της ημέρας vol.3   

  13. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γιατί οι δίσκοι φρένων έχουν τρύπες;   

    & VT250F 1ης, 2ης και 3η γενιάς, να συμπληρώσω Νικ.
     
    • 1
  14. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Funny pics 3   

    Την τέταρτη Κωστάκη. Την τέταρτη μέρα
    • 2
  15. Το μέλος ksino1100 πρόσθεσε ένα μήνυμα στο θέμα Γιατί οι δίσκοι φρένων έχουν τρύπες;   

    Εκεί μέσα που βρίσκονται δε, υπάρχει σαφής προφύλαξη από νερά κλπ (αντίθετα με των μοτοσυκλετών που βρίσκονται έξω απο τη ζάντα), επιπλέον δε, στην μεσα μεριά (στο μουαγιέ) υπάρχει συνήθως λεπτός μεταλλικός δίσκος προστασίας.
     
    • 1