ksino1100

Συντονιστές
  • Δημοσιεύσεις

    7563
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    68

ksino1100 last won the day on March 24

ksino1100 had the most liked content!

Πόντοι

11386 Excellent

2 Παρακολουθητές

Σχετικά με το μέλος ksino1100

  • Κλάση
    Truth begins in lies
  • Γενέθλια 10/06/73

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πάτρα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZZR1400

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai RX7 Corsair

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • dreamBike: Μοντέλο
    ZZR1400
  • dreamBike: Κυβισμός
    1352

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

6739 προβολές προφίλ
  1. Συμπέρασμα 1ο: Το κάπνισμα βλάπτει την υγεία και την ψυχολογία Συμπέρασμα 2ο: Χριστόφορε, κατά 90% είναι η υπερχείλιση. Όταν έφυγες από το βενζινάδικο με το ρεζερβουάρ τούμπανο, γέμισε το σωληνάκι και στο αδειάζει σιγά σιγά. Βοηθάει και ο ήλιος που λογικά νταβανιάζει το μηχανάκι και εμφανίζεται εξάτμιση του καυσίμου που υγροποιείται στο σωληνάκι.
  2. Βασικά ένα elm καρφωμένο στην θύρα obd και το torque στο κινητό, είναι αρκετά για πολλή πληροφορία. Αλλά αν δεν ανοίξει το καπό να δεις και να μυρίσεις, δε λέει τίποτα. Τι κι αν φτιάξουν έλεγχο με teamviewer..... Αν δε δούμε απόχρωση κ μυρωδιά του 10w40 ή του paraflu κοκ.....τι @@@ petrolheads είμαστε?
  3. Το ουσιαστικότερο πάντως, είναι ο οδηγός να ανοίγει το καπό, να τσεκάρει τα βασικα υγρά τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Ιδιαίτερα τα λάδια. Επειδή πολύ οδηγοί (γερμανικών ιδιαιτέρως) βρέθηκαν με τον δείκτη στεγνό κ τα μυαλά στα κάγκελα, προσοχή μη στεγνώσει το κάρτερ.......
  4. Πέτρο, τα 30Κ είναι κομμένα κ ραμμένα για τις εταιρίες leasing. Χαρούμενες εκείνες, χαρούμενος ο οδηγός, κλαίει ο αγοραστής του μεταχειρισμένου μετά από 5 χρόνια. Προσωπικά θα άλλαζα λάδια ανά 15Κχλμ ή ταβάνι 2 έτη (ό,τι χρονικό διάστημα προτείνει ο κατασκευαστής) γιατί περισσότερο φοβάμαι την σπηλαιωση λαδιού και το ζόρισμα λόγω τουρμπίνας.
  5. Αν ο Μωυσής είχε smartphone.......
  6. 1. Γιώργο προτείνω double bubble. Ταιριάζει αισθητικά και ομαλοποιεί τον αέρα. Μια τουριστική (με φλιπ πχ) κόβει περισσότερο αέρα, αλλά μετά τα 170-180 προκαλεί εντονότερους στροβιλισμούς. 2. Μια χαρά. Τα μεγάλα μοτέρια σε νορμάλ ταξίδι λαγοκοιμούνται..... 3. Με μια double bubble θα ανέβει πιο ψηλά ο πήχης. Θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις τον αέρα βεβαίως, αλλά όχι κουραστικό. 4. Αν προσέξεις, γράφεις το ίδιο πράγμα ακριβώς. Και ναι, το μανίκι του μπουφάν, μέσα στο γάντι.
  7. Please παιδιά. Λίγο πιο χαλαρά!!!
  8. Κυρίως μέτρα την απόσταση του ελαστικού από την αλυσίδα μετάδοσης. Πρώτα εκεί θα βρει το φαρδύ ελαστικό, λογικά