r3negade

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5768
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

r3negade last won the day on January 8 2016

r3negade had the most liked content!

Πόντοι

3283 Excellent

Σχετικά με το μέλος r3negade

  • Κλάση
    Χιλιομετροφάγος
  • Γενέθλια 06/18/91

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • MSN
    r3negade_koko@hotmail.com
  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πειραιας-Νικαια

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    Address
  • myBike: Κυβισμός
    125

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3224 προβολές προφίλ
  1. Mε την ιδια λογικη, ενα σκυφτο μηχανακι μηχανακι φτιαγμενο για πιστα, ειναι ακαταλληλο και για επαρχιακους δρομους με μετρια αφαλτο, μπαλωματα, λακουβες κλπ!!! Υπο αυτο το πρισμα, ναι, ειναι ακαταλληλο και για χιονια! Ομως και ενα On-Οff με ασφαλτινα ελαστικα, ειναι σχεδον το ιδιο ακαταλληλο. Και για να το θεσω αλλιως, εχουν και τα δυο ειδη μοτο, τεραστιο βαθμο δυσκολιας αν προσπαθεις να τα κουμανταρεις σε χιονι.. Ναι, αν τα SS εχουν βαθμο δυσκολιας 9/10, τα On-Off εχουν 8/10... Απλα νομιζω οτι δεν μιλαμε για τετοιες ψιλοδιαφορες! Ο Noodles, ετσι οπως το παρουσιασε, οτι με On-Off παω οποιαδηποτε στιγμη, ενω με SS ουτε που το σκεφτομαι, ειναι λες και θεωρει οτι τα On-Off, ειναι τετρακινητα και με αλυσιδες!
  2. Noodles, πραγματικα δεν εχει ΚΑΜΙΑ διαφορα ο τυπος της μοτο. Εκτος και αν το On-Off φοραει τακουνατα λαστιχα.. Αν φοραει δρομου, ειναι μια η αλλη! Καπου παιζουν εδω μεσα, και φωτο του @Alarm, που οσο ηταν Ελβετια και γυρνοβολαγε στις γυρω περιοχες με το cbr , ειχε μπει για τα καλα σε χιονισμενο δρομο, και προσπαθουσε να δει που θα τον βγαλει.. Μεχρι που (οπως ηταν αναμενομενο) κολλησε στο χιονι, και γυρισε προς τα πισω σιγα σιγα. Και απο βολτες που εχει κανει κατα καιρους χειμερινες ορεινες, με χιονι διπλα του πανω απο μισο μετρο! Αν εισαι εξοικειωμενος με την μοτοσικλετα σου, και κινεισαι αργα και με συνεση, το ιδιο ειναι. Εγω παντως, σε δρομους που ενδεχεται να εχει παγο ανα πασα ωρα και στιγμη ΔΕΝ θα πηγαινα! Μονο αν εν μεσω ταξιδιου αναγκαζομουν.
  3. Αμφιβαλλεις δηλαδη οτι απλα χρειαζεται συχνα να κινηθει με 115-120χ.α.ω ο φιλος απο πανω, Ηλια;;
  4. Θα σχολίαζα το οτι η μεγαλη αποσταση του τιμονιου απο τα καβαλετα δινει βαρια αισθηση, και πως για να ελαφρωσει η αισθηση αυτη, πρεπει να φορτισουμε με το βαρος μας τον εμπρος τροχο ( ), αλλα σταματησα να ασχολουμαι σοβαρα στο σημειο που αναφερεται στο σχεδον καθετα τοποθετημενο αμορτισερ... Kατα τα αλλα, καθε συγκριση με τον Χουντρα νομιζω οτι ειναι ατυχης.. Καθως απο την μια τοσα χρονια στο Traction βλεπαμε απλες παρουσιασεις μοτοσικλετων και των βασικων τους στοιχειων, ενω εδω βλεπουμε πληρες review επειτα απο εκτεταμενη δοκιμη.
  5. Για μενα, το οτι μπλοκαρε ο τροχος στα 130 με καλη ασφαλτο, μου δινει την εντυπωση οτι φρεναρες στα "τυφλα"... Οταν εχεις μαζεμενα χιλιομετρα, δεν τσαρουχωνεις φρενα πριν νιωσεις κατι απο αυτα.. Δεν πατας το 80-90% του φρενου σου, απο την αρχη.. Φρεναρεις μεν αποτομα (αλλωστε υποτιθεται οτι εξοικειωνεσαι σε φρεναρισμα πανικου) αλλα ΠΑΝΤΑ προοδευτικα.. Πριν δωσεις το 100% του φρενου σου, πατας (αρκετα μεν, αλλα) τοσο ωστε να φορτιστει το μπροστινο, να νιωσεις τα λαστιχα σου αν εχουν προσφυση και ποση, και μετα πιεζεις παραπανω.. Η γνωμη μου ειναι, οτι σε αυτο πρεπει να προπονηθεις.. Να βρισκεις γρηγορα τα ορια της μηχανης ανα περισταση, να φτανεις πολυ κοντα σε αυτα, αλλα χωρις να τα ξεπερνας!
  6. Σε τι μοτοσικλετα το φορας το κρανος;; Με τι μοτοσικλετα το δοκιμασε ο υπάλληλος του καταστήματος μεχρι τα 120? Το K5 εχει σουλουπι φτιαγμενο για σπορ θεση οδηγησης, (streetfighter,ss κλπ). Αν εσυ το φορας σε αρκετα πιο ορθια μοτοσικλετα, τοτε οι πιθανοτητες να μπαινει αερας απο το κατω μερος του σαγονιου, ειναι τεραστιες! Ειχα παλαιοτερα το ιδιο προβλημα οταν οδηγουσα ΧΤ, που ηταν εντελως ορθιο και χωρις ανεμοκαλυψη.. Το μικρο υποσιαγωνο που ειχε δεν εκανε καμια δουλεια, ενω καλυπτα με το χερι μου το κενο μεταξυ κρανους και σαγονιου τελειως, δεν περναγε καθολου αερας. Οταν με το ιδιο κρανος, οδηγουσα το Monster δεν αντιμετωπιζα κανενα προβλημα.
  7. Ανα γεια σου!!
  8. Ρε τι ειστε εσεις οι Πατρινοι ρε παιδι μου;; Μην δειτε εναν ανθρωπο λιγο αισιοδοξο, αμεσως να τον προσγειωσετε! Απαπαπαπα!!
  9. Βαλ'το αγγελια! Καιρος ειναι ετσι κι αλλιως για μεγαλυτερο!
  10. Παντως για το ΚΤΕΟ μην αγχωνεσαι.. Δεν δινουν σημασια καν.. Ειχα παει μηχανακι με αλλαγμενο κοντερ, που εδειχνε πανω απο 50κ λιγοτερα απο ο,τι την προηγουμενη φορα, και ουτε που ειπαν κατι.. Εκτως και αν επεσα στην περιπτωση χαλαρου ελεγχου!
  11. Χρονια πολλα Θειο, ο,τι επιθυμεις!! Να χαιρεσαι και να σε χαιρεται η οικογενεια σου Γιανναρε, και παντα διτροχος! Καπου πηρε το αυτι μου, οτι προσφατα ανακαλυψες καποιο ελιξηριο και εχεις ξανανιωσει!
  12. Που θα τοποθετηθει;;
  13. Βρε δεν μαμιεστε Κυριακατικα που βαλθηκατε να μας κ@υλωσετε και οι τρεις??Αλητες!!
  14. Το ηκουσθη σε μαρανε για να ειρωνευτεις! Μια αποστροφο στο "απόλα" δεν ξερεις να βαλεις!! Μετα σου φταινε καποιοι που σε εχουν αδικα στην μπουκα (Βασιλακη Καϊλα) και οχι εσυ που δεν μπορεις να κανεις 2 ποστ σερι χωρις να ειρωνευεσαι ανευ λογου..
  15. Επειδη εχουν μαζευτει πολλα μπουφαν στην ντουλαπα, και τα περισσοτερα καθονται, αποφασισα να φυγουν μερικα, και ισως ακολουθησουν και αλλα πραγματα. Εχουμε και λεμε: Μπουφάν μοτοσυκλέτας SPYKE, μέγεθος Large, φορεμένο ελάχιστα λόγω λαθος μεγέθους (αγοράστηκε περυσι τον Φεβρουαριο)Είναι αδιάβροχο, πολυ ζεστό, με εσωτερικη θερμική επένδυση, 4 εξωτερικές τσέπες, εκ των οποίων οι 2 έχουν εξτρα αδιάβροχο χώρο, και 2 εσωτερικες.Τιμή: 80 ευρω Μπουφάν μοτοσυκλέτας Dainese New Panama D-Dry, μέγεθος 46, χρησιμοποιημένο 4 χειμώνες, αλλα σε άριστη κατάσταση, χωρις πεσίματα, γρατζουνιες και σκισιματα. Μονο την φυσιολογικη φθορα για την χρηση του. Εχει εσωτερική θερμική επέδυση, τρεις εξωτερικές τσέπες και 1 εσωτερική. Μαζί δίνεται η προέκταση της Dainese για την μέση.Τιμή: 50 ευρω. Και τέλος, μπουφάν μοτοσικλέτας καλοκαιρινο, Bering Aero, μέγεθος Small, σε άριστη κατάσταση, ελάχιστα χρησιμοποιημένο. Τιμη: 50 ευρω. Οι τιμές είναι πολυ κατω απο τις αγοραστικές τους, ακομα και για τα 2 που ειναι ελαχιστα φορεμενα, απλα και μονο για να φυγουν γρηγορα να μου αδειασουν λιγο χωρο. Οποτε, οι τιμες τους, ΔΕΝ ειναι συζητησιμες. Προφανώς και πολούνται ξεχωριστά, θεωρω απιθανο καποιος να τα θελει και τα 3 ταυτοχρονα, αλλα αν τυχει, θα γινει καλύτερη τιμη. Για περισσότερες φωτογραφίες, κάνε click! Πληροφορίες με ΠΜ εδω, ή στο κινητο μετα τις 16.00. Κινητο: 6986564863 Παναγιώτης