r3negade

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5813
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    4

r3negade last won the day on January 8 2016

r3negade had the most liked content!

Πόντοι

3378 Excellent

Σχετικά με το μέλος r3negade

  • Κλάση
    Χιλιομετροφάγος
  • Γενέθλια 06/18/91

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • MSN
    r3negade_koko@hotmail.com
  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Πειραιας-Νικαια

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3865 προβολές προφίλ
  1. Οπως τα λεει ο Γιωργος ειναι τα πραγματα. Λυνουν ευκολα οι αλενοβιδες απο κατω, δεν θα εχεις κανενα θεμα. Απλα οταν αρχισει να "παιρνει" μετα θα γυρναει τρελα. Ουτε θα βιδωνει ουτε θα ξεβιδωνει. Και χρειαζεται φανταζομαι καποιο specia tool Οπως πολυ σωστα λεει ο Γιωργος. Προσπαθησαμε με τον Ηλια παρα πολυ να βρουμε λυση, και αφου τα παρατησαμε και την πηγα την μπουκαλα στο χερι σε εναν μηχανικο, εβαλε το αεροκλειδο και παλευε και αυτος στα τυφλα, οπως ακριβως και εμεις. Μεχρι που καποια στιγμη αρχισε να σφιγγει.. Αν παντως βαλεις σετ μπουκαλες με 60 ευρω που δεν ειναι γνησιες honda (δεν καταλαβα αν εννοεις γνησιες ή κινεζιες) θα εισαι σιγουρος οτι θα εχουν μεσα την σωστη ποσοτητα και ιξωδες λαδιων? τα σωστα ελατηρια? Το λεω μηπως καταληξεις με χειροτερες αναρτησεις απο ο,τι εχεις τωρα. Γιατι και εγω για μαλλι πηγαινα αλλα παραλιγω να βγω κουρεμενος!
  2. Και στο Address ηταν οπως και στα modenas - kawasaki.. Στο κρυπτον την φαγαμε στον κωλο! Με κρουστικο ή αεροκλειδο θα κανεις δουλεια αλλα και παλι στα ψαχτα θα εισαι. (το εκανε μηχανικος μπροστα μου). Για μενα, για να γινει σωστη δουλεια, και χωρις να σπασεις τα νευρα σου, πηγαινε τες σε εναν μηχανικο να τις φτιαξει.
  3. Λιακο, γενικα η υγρασια στο σπιτι νομιζω σου λενε οτι καλο ειναι να μην πεφτει κατω απο το 50%. Συνηθως, ενα σπιτι με υγρασια εχει αρκετα παραπανω. Το 50%, αν εχεις τοσο θεωρειται φυσιολογικο. Απο βδομαδα που θα ξαναπιασουν βροχες κλπ, και γενικα θα εχει περισσοτερη υγρασια, θα δεις ποσο φτανει χωρις τον αφυγραντηρα, και ποσο πεφτει με αυτον. Ισως ηταν καλυτερα να ειχες αγορασει ενα υγρασιομετρο πρωτα να δεις ποσο υγρασια εχει συνηθως το σπιτι, και τι διακυμανσεις υπαρχουν, πριν παρεις αφυγραντηρα. Θα σου εβγαινε πιο φθηνα!
  4. Σιγα σιγα μεταμορφωνεται σε κτηνακι το ΧΤΖ!!! Να το χαιρεσαι Μπιλλαρα, καλα χιλιομετρα να εχεις!!
  5. Kαλοριζικη και παλι Doc!! Να την χαρεις οσο δεν παει! Ειναι οντως ενα δεμενο μηχανακι σαν συνολο, που δεν εχει τις οποιες παραφωνιες ειχαν τα πρηγουμενα Τζαπανεζικα σου, αλλα οταν την συνηθισεις θα δεις πως δεν ειναι το κλασικο ντουκατι, με τα φρενα αγκυρες και το αγριο δαγκωμα, ουτε τις αναρτησεις που οσο και να πιεσεις αυτες χασμουριουνται... Συντομα θα ψαχνεις για βελτιωσεις κυριως σε φρενα. Αυτο που σου λεω σιγουρα, ειναι πως οτιδηποτε και αν βαλεις στο ματι, δεν μπορεις να κανεις μεμονωμενα μια αλλαγη (πχ δαγκανες). Για σωστο παντρεμα θελει και δισκους 320 γτ φοραει 300ρηδες, θελεις σιγουρα τις δαγκανες απο ενα μεγαλυτερο (και οι 4πιστονες οι χρυσες που φορανε σωρηδον τα αδερφακια του τουμπανακια ειναι, δεν θελει κατι παραπανω) και μετα θα θελεις και ενα λιγο καλυτερο μπροστινο για να μην εχεις βυθισεις, ε και μετα θα θελεις και ενα φουλ ρυθμιζομενο κτηνακι πισω... Αρα, αν θελεις να το κρατησεις, η γνωμη μου ειναι πως πρεπει να μπει ενα σετ με λιγο απο ολα (τρομπα, δαγκανα, δισκοι, μπροστινα, και πισω αναρτηση) για να εχεις ενα θηριο που θα ειναι κλασικο, ασπαστο αεροψυκτο διβαλβιδο, με την ολντσκουλια του, αλλα θα μασαει και ο,τιδηποτε φτανουν τα αλογα του σε μια κυριακατικη βολτα!! Οριστε και μια φωτο απο τον δικο μου αγιατρευτο ερωτα!!
  6. Στριψε κι'αλλο το μαχαιρι Doc! Καλοριζικο, πανεμορφο και σπανιο! Ειναι και Chopped βλεπω, και με εξατμισεις (που ειναι δυσευρετες) οποτε οι μοντες σου λιγοστευουν! Εφηβικος ερωτας που κρατησε λιγο, αλλα εχω πει πως 800ρι S2R δεν ξαναπαιρνω.. Iσως καποτε καταφερω να παρω ενα 1000. Να το χαρεις και να το απολαυσεις στο επακρο!
  7. Ανα γεια σου, γιατι δεν ηθελα να το παρω με το λαθος γραναζωμα και αποκτησω λαθος εντυπωση! Στον καφε θα κανουμε τραμπα το ταξιδοσκουτερ σου με την χιλιομετροφαγοπαπαρα μου για να δουμε διαφορες στα 0-100 και στις ρεΜΠριζ!
  8. Eιναι αρκετα ποιοτικο και το αμεσως προηγουμενο μοντελο ειχε και πιο ωραια μουτρα για εμενα! Αυτο που προσπαθησαν να βαλουν και μια αρχη ρυγχους απο κατω ειναι λες και το παρατησαν στην μεση σχεδιαστικα. Η ουρα ασχολιαστη πραγματικα, λες και ξεμεινε απο αλλο μοντελο. Ειναι ομως πολυ ωραιο στην οδηγηση, εχει γκαζι που, ενω δεν του φαινεται, ταιριαζει στο στυλ της μηχανης και αξιοπρεπη εξοπλισμο απο την μανα του. Δυστυχως δεν εχω οδηγησει το Multi ή το S1000XR για να συγκρινω, αλλα σε γενικες γραμμες, ενω ειχα πολυ χαμηλες προσδοκιες, με αφησε με πολυ θετικες εντυπωσεις! Αλλα οχι και να παραδιδει μαθηματα σχεδιασμου!!!
  9. Δηλαδη, τοσα μοτοσακα υπαρχουν στον κοσμο, στην ιδια ακριβως κατηγορια που θεωρουνται και τα V-storm και Versys, εσυ αυτο το πραγμα βρηκες να εξυμνησεις για την σχεδιαση του;; Που η ουρα του ειναι λες και ξεχασαν να την σχεδιασουν; Λες και κουμπωσαν λαθος υποπλαισιο στην παραγωγη; Που μπροστα εχει μπερδεψει αν θελει να εχει ενα sport μουτρο ή ρυγχος και εβαλαν κατι στο ενδιαμεσο;
  10. Τι να κανω?? Μα την παναγια δεν μπορω καν να φανταστω τι εννοεις, ευτυχως μου λες απο που γινεται!! Θα μιλησω με τον Guru και θα επανελθω! Για αναρτησεις πισω, και εγω ειχα βαλει καποτε YSS στο address, καπου στα ιδια χρηματα, τις μαυρες ομως, που υποτιθεται οτι ηταν πιο μαλακες απο τις νικελ, αλλα σε σχεση με τις μαμα ηταν κουτσουρα.. Παρ'ολο που ολοι οι μαστορες που μιλησα μαζι τους, την ιδια θα μου προτειναν ως την πιο κοντα στην μαμα σκληροτητα. Δεν ξερω αν υπαρχει καποια καλυτερη λυση, αλλα οι μαμα αναρτησεις του crypton και του address, στα νιατα τους, ηταν σιγουρα καλυτερες στις αποσβεσεις ανωμαλιων. Βεβαια, εγω δουλευω το παπι σχεδον 90% μονοκαβαλο, και οταν μπαινει 2ο ατομο, ειδικα κανας μαντραχαλος, δεν υπαρχει μαμα αναρτηση που να το διαχειριζεται εστω και στο ελαχιστο
  11. Τωρα το ειδα αυτο!! Στο Crypton εν τελει βρηκα πως ειναι 58.5ml ανα μπουκαλα!! Παλι καλα που δεν εβαλα 71.5 :P Παντως μου κανει εντυπωση που εχουν τοσο μεγαλη διαφορα μεταξυ τους, γιατι πχ και στο Address 55ml ηταν εαν θυμαμαι καλα.
  12. Θαναση, εχει λυθει το καρμπ και εχει καθαριστει ολο πριν απο περιπου 3-4.000 χιλιομετρα. Και υποτιθεται οτι οταν πηγε στον μαστορα πριν 1.500 οτι τσεκαρε ρυθμιση και την βρηκε κομπλε.. Φιλτρο αερα και αυτο αλλαγμενο ειναι, δεν ξερω τι σκ@τα μπορει να φταιει. Χρηστο, και σε ενα Kaze R 115 το καινουριο που ειχε περασει απο τα χερια μου, οπως ακριβως το παρουσιαζεις γινοταν. Επαιρνε με μιση μιζια, κρατουσε ρελαντι, και αν το αφηνα λιγο στο ρελαντι μεχρι να βαλω κρανος γαντια κλπ, ξεκινουσα και ολα κομπλε. Αντε να χρησιμοποιουσα το τσοκ μονο για την μιζια, γιατι στα πολλα κρυα, αντι για μιση μιζια, εκανε 1-2 "κυκλους". Το οποιο τσοκ του KazeR Ηλια, ουτε αυτο εμενε σταθερο, επεστρεφε απ'ευθειας την θεση του. Και ηταν καινουριο. Οποτε δεν ξερω στο Yamaha πως θα επρεπε να ηταν απο το εργοστασιο.
  13. Εγω εχω το R115 που πρακτικα ειναι τα ιδια μηχανακια, αλλα δεν γνωριζω αν εχει ακριβως το ιδιο συστημα μειωσης των ρυπων, μιας και βγηκαν σε κυκλοφορια σε εντελως διαφορετικες χρονολογιες. Επισης, εχω την εντυπωση πως σε καποιο παλιοτερο γενικο σερβις σε μηχανικο, υποτιθεται πως κατι ειχε αφαιρεσει/απομονωσει ο μηχανικος που υποτιθεται εκανε την ιδια δουλεια. Θα το δουμε συντομα Λιακο! Μια Off topic ερωτηση btw: Το οτι καθε πρωι τωρα με τα κρυα δεν κραταει ρελαντι με τιποτα, και πρεπει να κραταω το τσοκ ανοιχτο για αρκετη ωρα ειναι φυσιολογικο; Πχ βαζω μπροστα, μενω κανα μισολεπτο στο ρελαντι με το τσοκ, και μετα ξεκιναω. Το τσοκ ομως πρεπει να το κραταω ανοιχτο γιατι στα πρωτα 3-5 λεπτα τουλαχιστον δεν κραταει ρελαντι, και εκτος αυτου, και εν κινησει κανει τρελα κομπιασματα. Και στο ΧΤ που ειχα αφηνα το τσοκ ανοιχτο για καποια ωρα, ισως λιγοτερη, ισως την ιδια, αλλα εμενε στην θεση του μονο του..
  14. Φαγαμε φαγαμε!! Ευτυχως, αν και με την βοηθεια επαγγελματια, βρεθηκε λυση. Ημασταν πολυ κοντα, αλλα δεν νομιζω να το καταφερναμε ευκολα. Δυστυχως ειναι απο τις καταστασεις που αν δεν παθεις δεν θα μαθεις!
  15. Πως σου φανηκε το παιχνιδι μας Λιακο;;