blueninja

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    300
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

574 Excellent

Σχετικά με το μέλος blueninja

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 09/06/74

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Bikes!

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  • myBike: Μοντέλο
    Tiger & Ninja

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA-10+

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    Waiting 4 it...

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1238 προβολές προφίλ
  1. To έχω χρησιμοποιήσει σε πλαστικά φλας και βάση μπαγκαζιέρας. Πολύ σούπερ αποτέλεσμα και πολύ καλή αντοχή στο χρόνο (τα φλας μετά από 4 χρόνια είναι ίδια). Βγάζει η ίδια εταιρεία και plastic primer που είχα περάσει πριν το bumper spray. Προσοχή γιατί υπάρχουν διάφορα χρώματα (γκρι ανοιχτό, γκρι σκούρο, μαύρο, κλπ). Το είχα βρει πριν χρόνια στο Praktiker, αλλά τώρα που πήγα να ξαναπάρω δυστυχώς δεν βρήκα πουθενά μαύρο, μόνο γκρι είχε. Γενικά το μαύρο bumperspray της Motip για κάποιο λόγο είναι δυσεύρετο στην Αττική.
  2. Τον κοίταζα και εγώ αυτές τις μέρες και το έψαξα λίγο. Μπες στο skroutz.gr και διάβασε τα σχόλια εκεί για την ασύρματη σύνδεση που έχει δυσκολέψει αρκετούς. Γενικά λένε πως πρέπει να γίνει USB σύνδεση στην αρχή (και μετά σετάρισμα για wireless). Επίσης να δεις σε τι bands παίζει το router και να ανοίξεις όλα τα bands (b+n+g) από το menu του router, ρύθμιση στο πρωτόκολλο κρυπτογράφησης wpa (αλλαγή σε tki), κοκ.
  3. Η αλήθεια είναι ότι ο σημαντικότερος παράγοντας που το καταδικάζει σε πολύ μέτριες πωλήσεις στην κατηγορία του είναι η "ξενέρωτη" εμφάνισή του (και για το 650 και για το 1000). Είναι καλά, αξιόπιστα και οικονομικά μηχανάκια με οκ εξοπλισμό και νορμάλ τιμές. Θα μπορούσαν να πουλήσουν πολύ περισσότερο αν είχαν ένα πιο επιβλητικό παρουσιαστικό, ομορφότερο και πιο γεμάτο. Και νομίζω ότι όσα φώτα έχουν μεγαλύτερο ύψος από πλάτος κάθονται άσχημα στο μάτι, λεπταίνουν πολύ την μοτοσυκλέτα αφαιρόντας όγκο μετωπικά δείχνοντας άσχημα.
  4. Παιδιά τα 235 που είχαν πει στην αρχή ήταν μαζί με τις καγκελαρίες (βάσεις βαλιτσών). Που ανεβάζουν το βάρος σε όλες τις μοτοσυκλέτες όπως και να έχει. Τα 210 προφανώς είναι μόνο η μοτοσυκλέτα χωρίς τα κάγκελα (είτε είναι έξτρα, είτε δίνονται μαζί).
  5. Παιδιά το πινλοκ γρατζουνιέται με τη σκέψη μόνο!!! Για μένα είναι απαράδεκτο αυτό και δεν χρησιμοποιώ ποτέ. Με ό,τι και να το σκουπίσεις, όσο και να προσέξεις, θα γρατζουνιστεί! Δεν υπάρχει σωτηρία! Εν έτη 2018, δεν μπορούν να βρουν ένα υλικό δηλαδή να αντέχει την επαφή για το καθάρισμα?!!
  6. Πέρσι αγόρασα ένα Inventor Aria 12άρι. Μετά από 1 χρόνο χρήσης, τα θετικά του είναι ότι η μέσα μονάδα είναι πολύ αθόρυβη, πολύ καλή απόδοση, αρκετές λειτουργίες (έχει και WiFi για να το ανοίγεις απομακρυσμένα το οποίο δεν έχω δουλέψει ποτέ). Αρνητικό είναι η αυξημένη φασαρία της εξωτερικής μονάδας και επειδή είναι ακριβώς απέξω από το δωμάτιο, ακούγεται! Επίσης θα έλεγα και ένα περίεργο τακ που κάνει η μέσα μονάδα όταν είναι κλειστή κατά διαστήματα (δηλαδή ανά μία, μιαμιση ώρα) το οποίο δεν καταλαβαίνω τι είναι.
  7. Εμφανισιακά τα σπάει. Φτιάξε και ένα 900άρι να ταξιδεύουμε διπλοί φορτωμένοι, βελτίωσε λίγο και την ποιότητα στο φινίρισμα και θα γεμίσει ο τόπος TRK!
  8. Πήγα χθες και βρήκα πολύ περισσότερο κόσμο από ότι περίμενα. Μεγάλα περίπτερα από BMW, KTM, Ducati, Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Benelli (από σκούτερ έχει και Kymco, Piaggio, κλπ). Ωραίο περίπτερο με σούπερ διακόσμηση και κλίμα η Harley Davidson. Αξεσουάρ πολλά δεν έχει. Έχουν πάει και μερικοί μικρότεροι εκθέτες (clubs, sites, αξεσουάρ, κλπ) σε ένα μικρότερο χώρο σε μορφή διαδρόμου που πρέπει να σου πουν ότι υπάρχει αλλιώς παίζει και να μην το δεις. Η Triumph λάμπει φυσικά διά της απουσίας της! Σοφή κίνηση και τα συγχαρητήριά μου στους υπεύθυνους. Κάνουν πωλήσεις μετρημένες στα δάχτυλα πλέον, το δίκτυό τους συνεχώς συρρικνώνεται, και αποφάσισαν να μην πάρουν μέρος και στην επίσημη έκθεση. Περασμένα μεγαλεία, διηγώντας τα να κλαις. Από test rides δεν έχω άποψη. Είχα δηλώσει συμμετοχή στα test rides της Yamaha (MT Tour) αλλά τα άφησα. Αν πας μόνο για αυτά πρέπει να πληρώσεις εισητήριο, να μπεις στην έκθεση, και να κουβαλάς κράνος/γάντια/μπουφάν γιατί η είσοδος των test rides της Yamaha είναι μέσα από το χώρο της έκθεσης.
  9. Ελπίζω να τα έχουν στην έκθεση μοτοσυκλέτας τον Απρίλιο να τα δούμε από κοντά.
  10. Είχα παραγγείλει πριν κανα χρόνο (πριν κλείσουν το site τους και το αναβαθμίσουν) και τα μεταφορικά ήταν περίπου 25 λίρες. Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά σε αυτό το επίπεδο. Σε καμία περίπτωση 55.
  11. Καλά Χριστούγεννα, Χρόνια Πολλά με υγεία, να έχουμε πάντα κοντά μας όσους και ό,τι μας γεμίζει ευτυχία!!
  12. Size small. Τιμή: 150 €. Επωλήθη... Έχει εσωτερική φιμέ ζελατίνα, υποσιάγωνο, επέκταση γείσου, επιπλέον αφρώδη υλικό για να το φέρετε στα μέτρα σας, ανταλλακτικά για στερέωση action cameras, pinlock. Ολοκαίνουργιο, αφόρετο, στο κουτί του. Το κράνος το αγόρασα πριν 5 μέρες αλλά δυστυχώς μου είναι μεγάλο.
  13. Πολύ γουστάρω ΚΤΜ τώρα τελευταία.....
  14. Από οποιοδήποτε γνωστό ευρωπαϊκό eshop έχω αγοράσει ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό (motocard.com, helmetcity.co.uk, lidsdirect.co.uk). Είναι τυπικότατοι και επαγγελματίες. Το fcmoto είναι αρκετά διαδεδομένο και χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία, δεν έχω ακούσει αρνητικά σχόλια. Ως Γερμανοί, παίζει να είναι και πιο τυπικοί από Άγγλους και Ισπανούς. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το φοβάσαι.
  15. RPHA 10 plus

    Στο site της HJC δεν είδα πουθενά να γράφει για προστασία από UVA/UVB. Σε φόρουμ στο internet από την άλλη κάποιοι έγραφαν ότι παρέχουν 95% προστασία οι ζελατίνες της HJC. Δεν θα πρεπε να το αναφέρουν κάπου στα προϊόντα τους αν είναι όντως έτσι;