blueninja

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    291
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

566 Excellent

Σχετικά με το μέλος blueninja

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 09/06/74

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Bikes!

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
  • myBike: Μοντέλο
    Tiger & Ninja

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC RPHA-10+

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  • dreamBike: Μοντέλο
    Waiting 4 it...

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

767 προβολές προφίλ
  1. Πολύ γουστάρω ΚΤΜ τώρα τελευταία.....
  2. Από οποιοδήποτε γνωστό ευρωπαϊκό eshop έχω αγοράσει ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό (motocard.com, helmetcity.co.uk, lidsdirect.co.uk). Είναι τυπικότατοι και επαγγελματίες. Το fcmoto είναι αρκετά διαδεδομένο και χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία, δεν έχω ακούσει αρνητικά σχόλια. Ως Γερμανοί, παίζει να είναι και πιο τυπικοί από Άγγλους και Ισπανούς. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το φοβάσαι.
  3. RPHA 10 plus

    Στο site της HJC δεν είδα πουθενά να γράφει για προστασία από UVA/UVB. Σε φόρουμ στο internet από την άλλη κάποιοι έγραφαν ότι παρέχουν 95% προστασία οι ζελατίνες της HJC. Δεν θα πρεπε να το αναφέρουν κάπου στα προϊόντα τους αν είναι όντως έτσι;
  4. Ιανόνε και Crashlow πρέπει να κάνουν παράλληλη καριέρα στο real estate. Δεν εξηγείται αλλιώς!
  5. RPHA 10 plus

    Έτσι πρέπει κανονικά να είναι όλοι οι έμποροι! Προφανώς ήταν ελαττωματική η ζελατίνα σου. Πριν χρόνια είχα αγοράσει για 2 Shoei XR1000, 2 φιμέ ζελατίνες. Από καινούργιες είχαν μία πολύ έντονη θαμπάδα τόση που βλαστήμαγα κάθε φορά τη Shoei και έλεγα πως είναι δυνατόν να χει τόσο μούφα φιμέ ζελατίνες η κορυφαία Shoei. Μετά από καναδυο χρόνια έτυχε και πέρασα από το ίδιο κατάστημα που είχα αγοράσει κράνη και ζελατίνες και του είπα έτσι κ έτσι. Μου λέει αδύνατον! Φέρτες εδώ να τις δω. Όντως πήγα τη μία (γιατί το άλλο είχε πουληθεί εν τω μεταξύ), και η οποία αποδείχτηκε ελαττωματική. Και μου την άλλαξε 1-2 χρόνια μετά!! Σχετικά με το RPHA10+ τώρα, το δικό μου το έχω 3 χρόνια και έχω κάνει μαζί του γύρω στα 30Κ χιλιόμετρα. Θα κάνω μια αναφορά στα θετικά και αρνητικά (μετά την προσωπική μου εμπειρία πάντα) μετά τα 3 χρόνια χρήσης: + Ελαφρύ κράνος. + Καλή ποιότητα κατασκευής και βαφής. Ακόμα και σήμερα το κράνος γυαλίζει και δεν έχει ξεφλουδίσει ή ξεθωριάσει πουθενά. Επίσης οι αεραγωγοί και οι διακόπτες δουλεύουν όπως την πρώτη μέρα. + Καλή ποιότητα εσωτερικής επένδυσης. Έχει προσαρμοστεί στο κεφάλι μου και αντέχει μια χαρά μετά από 3 χρόνια. Δεν έχει ξεφτίσει τίποτα εσωτερικά και είναι αρκετά καλό και το καλοκαίρι. Με 2 Shark (RSI και RSX) ίδρωνα το καλοκαίρι. + Στο μέσο όρο στο θέμα θορύβου. Δεν το λες αθόρυβο, δεν το λες και φασαριόζικο (όπως ένα Arai). + Πολύ καλή αεροδυναμική. Δεν παρουσιάζει χαζά κουνήματα σε καμία ταχύτητα. + Καλή ορατότητα για κράνος της κατηγορίας του. + Αγοράστηκε στα 250€ και σε αυτή την τιμή είναι ίσως ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά. - Μηχανισμός ζελατίνας. Θα ήθελα να είναι πιο σκληρά τα σκαλοπάτια που κάνει γιατί αν την έχει ανοιχτή, μετά τα 80-90χλμ κλείνει από τον αέρα απότομα μόνη της. Επίσης θα ήθελα γενικότερα καλύτερο μηχανισμό συγκράτησης/αλλαγής της ζελατίνας. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη και φαίνεται μέτριας ποιότητας. Μια φορά έφυγε εσωτερικά ένα ελατήριο στη διαδικασία αλλαγής και έψαχνα να το μαζέψω! - Εξαερισμός. Δεν αισθάνομαι πολλά πράγματα από αέρα και καμία ιδιαίτερη διαφορά είτε κλειστοί, είτε ανοιχτοί είναι οι αεραγωγοί (ειδικά αυτός χαμηλά στο πηγούνι). - το επιρρίνιο ακουμπά στη μύτη μου. Θα ήθελα να είχε πιο πολύ αέρα μπροστά και να μην έρχεται τόσο κοντά μου. - το υποσιαγώνιο θέλει επανασχεδιασμό για να μην στραμπουλάς το κεφάλι σου για να βάλεις/βγάλεις κράνος χωρίς να το ξεκουμπώσεις (με κίνδυνο και σπασίματος) - από καινούργιο ακούω έναν τριγμό στο αριστερό μου αυτί, που μετά από πολλούς πειραματισμούς ακόμα δεν έχω καταφέρει να καταλάβω από που προέρχεται. Είναι αρκετά σπαστικό ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες εντός πόλης. Συνοψίζοντας θεωρώ ότι είναι ένα αρκετά καλό κράνος (με τα ελαττώματά του) και η αντικατάστασή του θα με δυσκολέψει κάπως καθώς θα πρέπει να ανέβω αρκετά σε χρήματα για να βρω κάτι καλύτερο! Σημερινές φωτό:
  6. Πειραιάς.
  7. Πωλείται Arai Quantum Urban Black, size Small. Το κράνος είναι σαν καινούργιο καθώς έχει φορεθεί 3-4 φορές! Δίνεται λόγω αλλαγής σε dual-sport κράνος. Τιμή: 220€ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ
  8. Έφταιξε δηλαδή η Ducati που έπεσε πάνω στον μπροστά; Είχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή την πέταξε κάτω έτσι απαξιωτικά από τα νευράκια του?!
  9. Το 2002 είχα αγοράσει καινούργιο μόλις είχε έρθει Ελλάδα το ZX9R F1 (τρελό εργαλείο και από τα ομορφότερα superbike!!). Το μηχανάκι το παρέλαβα κούτα μετά από απαίτησή μου και ξεπακεταρίστηκε μπροστά μου. Μετά τον Ιάπωνα που το τέσταρε, ήμουν ο πρώτος που πάτησε τη μίζα και το έβαλε μπροστά!! Στο πάνω fairing είχε λοιπόν ένα μικρό φούσκωμα στο χρώμα! Για κάποιο λόγο πέταξε το χρώμα πάνω σε κείνο το σημείο κάνοντας φουσκάλα. Ο έμπορος μου λέει πάρε το μηχανάκι σου κανονικά και θα μιλήσω με Τεομότο και θα σου πω. Την επομένη πήγα μαζί με τον έμπορο το μηχανάκι στη Τεομότο για να δουν και εκείνοι το πρόβλημα. Μου λένε λοιπόν ότι επειδή το μηχανάκι είναι πολύ καινούργιο δεν έχουν πολλά ανταλλακτικά (πόσο μάλλον το πάνω fairing) και θα το παραγγείλουν από Ιαπωνία. ΟΚ λέω. Σε 3 μέρες (τρεις!!) με παίρνουν τηλέφωνο να πάω να μου αλλάξουν το fairing! Έχοντας πάθει ένα σοκ με το πολύ μικρό διάστημα που μεσολάβησε, μου λένε πως έγινε αεροπορική αποστολή για αυτό και ήρθε τόσο γρήγορα! Πραγματικά αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω. Γενικότερα τώρα επειδή έχουν περάσει από τα χέρια μου αρκετά Kawasaki (και ακόμα έχω ένα) οι εντυπώσεις μου σε γενικές γραμμές είναι καλές. Η διαθεσιμότητα σε ανταλλακτικά ειδικά τώρα με την κρίση είναι μέτρια, αλλά ότι και να χρειαστείς ακόμα και αν δε το έχουν θα γίνει παραγγελία και θα έρθει. Προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους πάντες αν και μερικές φορές πήζουν καθώς είναι λίγοι οι άνρωποι που ασχολούνται οπότε τότε μπορεί να βγει και τρόπος λίγο πιο απότομος. Αυτό έχω καταλάβει τουλάχιστον εγώ.
  10. Yamaha

    Οδήγησα και εγώ το MT09 προχθές στο MT Tour, αν και πήγαινα για το 10 αλλά έπρεπε να περιμένω κανα 2ωρο για εκείνο!! Εντάξει, απλά έπαθα πλάκα με το γκάζι του! Διάβαζα και έβλεπα σε βίντεο πως σηκωνόταν και έτσι, αλλά δεν το περίμενα αυτό που έζησα. Και το Tiger 115 άλογα έχει και καλά αλλά δεν υπάρχει επαφή. Καμία απολύτως σχέση η δύναμη. 1η, 2η άνοιγες και πάθαινε παροξυσμό. Παραπάνω δεν μπόρεσα να ανοίξω. Η μλκ μόνο είναι που δεν ήξερα ότι έχει quickshifter και ανέβαζα κλασσικά με συμπλέκτη. Και τα φρένα μου φάνηκαν πολύ δυνατά! Εντάξει ελαφρύτερο μηχανάκι, αλλά και πάλι! Πολύ γκάζι από 850 κυβικά! Φοβερό μοτέρ. Και στο ρελαντί έτσι όπως το άκουγα όταν το χαζομάρσαρα δεν του το χα! Ανέβηκα μετά στον τίγρη και λες και ανέβηκα σε φορτηγάκι! Είμαι περίεργος πως είναι το Tracer τώρα.
  11. Κλασσική Ελλάδα! Βγάζουμε κάτι που δουλεύει στο περίπου για να αρπάξουμε ότι μπορούμε και εντάξει μωρέ ότι είναι το φτιάχνουμε στην πορεία. Δεν είναι για τα 4 και 5 ευρώ αλλά για το ότι πρέπει κάποια στιγμή να κάνουμε ότι λέμε και ότι πουλάμε και όχι "εντάξει μωρέ δε βαριέσαι". Κάνε μια καταγγελία φίλε στο ινστιτούτο καταναλωτή. Εξάλλου έχεις κρατήσει αποδείξεις σχετικά με το τι έχει γίνει. Αν έτσι την πατάει πολύς κόσμος και δεν ασχολείται γιατί είναι πολύ μικρό το κόστος, θα νιώθουν και "δικαιωμένοι". Εν τω μεταξύ βλέπω αξιολόγηση στο google play 1,7!! Θα πρεπε κανονικά η ίδια η google να τους την έχει κατεβάσει!
  12. Το Spartan Carbon είναι αισθητά αναβαθμισμένο ποιοτικά σε σχέση με το Speed-R S2. Το καλό με τα Shark είναι ότι όντως έχουν τη καλύτερη εσωτερική ζελατίνα, πιο σκούρα και κατεβαίνει μέχρι τελείως κάτω αφήνοντας ελάχιστο κενό. Τα Shoei GT Air και NXR είναι σαφώς ανώτερα κράνη από τα Shark/AGV. Για το Schuberth δεν ξέρω.
  13. Βασικά το συγκριμένο πρόβλημα είναι πολύ γνωστό στη K&N και την έχει πατήσει πολύς κόσμος σε όλο τον κόσμο. Και επιμένουν να βγάζουν φίλτρα με το ίδιο σχεδιασμό με το παξιμάδι κολλημένο. Νομίζω βέβαια ότι το παξιμάδι η K&N λέει να χρησιμοποιείται μόνο για την αφαίρεση του φίλτρου, όχι για το σφίξιμο γιατί ενδέχεται να αδυνατίσουν οι κολλήσεις και να γίνει ότι έγινε και εδώ. Από την άλλη, και να το λέει αυτό, πόσοι θα το διαβάσουν ή θα προσέξουν τη λεπτομέρεια και πόσοι μηχανικοί ή ιδιώτες δεν θα το χρησιμοποιήσουν για σφίξιμο; Και μετά τα τόσα περιστατικά για μένα το σοφότερο θα ήταν να αποσύρει όλες τις παρτίδες αυτές και να αλλάξει το σχεδιασμό για να είναι ασφαλέστερα το φίλτρα. Προσωπικά μόνο ΟΕΜ φίλτρα χρησιμοποιώ, και μέχρι στιγμής δεν έχω πετύχει κάποιο με σχέδιο σαν της Κ&Ν.