GkS

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1228
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    10

GkS last won the day on April 7 2017

GkS had the most liked content!

Πόντοι

896 Excellent

Σχετικά με το μέλος GkS

  • Κλάση
    eat, ride, sleep...repeat!
  • Γενέθλια 10/24/77

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Ρίο ντε Πατρέϊρο
  • Ενδιαφέροντα
    H ζωή λένε πως ξεκινάει μετά τα 40...σίγουρα όμως αρχίζει να γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρουσα μετά τα 200!!!

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    XT660R

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth R1

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Αυτό που έχω

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

7216 προβολές προφίλ
  1. Πήρα το ίδιο, αλλά σε μπλέ, πέρυσι τα Χριστούγεννα....είναι γαμάτο,το έχω κατα-ευχαριστηθεί....
  2. Βασικά η ιστορία με τα ντανλοπ έχει ως εξής: Μιλάω για στρήτ τώρα, όχι για το ΧΤ. Επίσης να ξεκαθαρίσω ότι απ'ότι φαίνεται κανενός η εμπειρία δεν είναι ίδια με ενός άλλου, πολλοί οι παράγοντες που την καθορίζουν (μότο, συνολικό βάρος, καιρικές συνθήκες, τρόπος οδήγησης, διαδρομή, συντήρηση κτλ). Γι'αυτό εγώ μιλάω ΜΟΝΟ για την δική μου περίπτωση. Είχα προηγουμένως λοιπόν το ντανλοπ sportsmart, το παλιότερο, και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Τα κράτησα αρκετά και αποφάσισα, με αφορμή μια μεγάλη βόλτα που είχα κατά νου, να τα αλλάξω. Δυστυχώς, και λέω έτσι γιατί ενώ εγώ ήθελα να δοκιμάσω τη σειρά s της bridgestone, στην πάτρα έπεσε δάκος και δεν τα έβρισκα πουθενά! έβαλα όλα τα μεγάλα μέσα (και τον Ξυνό), ψάξαμε αλλά τίποτα και φυσικά δεν είχα και πολύ χρόνο να περιμένω να τα φέρω από αλλού, ήθελα να ταξιδέψω. Εφόσον λοιπόν ήμουν ευχαριστημένος από το ντάνλοπ, είπα να βάλω τα ίδια και αφού είχε βγεί και η ανανεωμένη έκδοση (2max) τα φόρεσα...Έλα μου που όταν έφυγα για το ταξίδι, να τα στρώσω κιόλας, μου φαινόντουσαν κάπως...Σκέφτηκα, απλά θέλουν στρώσιμο. Μετά από 600χλμ όμως και μιλάμε να στρίβω στην εθνική "δώθε πατάει, κείθε βρίσκεται" που λένε. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μου ήταν βασικά η πληροφόρηση. Ενώ το προηγούμενο μοντέλο είχε πολύ καλή πληροφόρηση, άριστη θα έλεγα, αυτό καμία σχέση! Δεν αισθανόμουν τίποτα, πατάει, δεν πατάει, γλιστράει, πλαγιάζει, τι στο διάβολο κάνει; δεν είχα ιδέα, τόσο που σε σφιχτή διαδρομή άρχισα να αγχώνομαι. Την επόμενη μέρα έπαιξα λίγο και με τις πιέσεις, είδα μια μικρή βελτίωση αλλά τρίχες.....Τελικά κατάλαβα και κάτι άλλο, το προηγούμενο μοντέλο έφτανε σε σωστή θερμοκρασία πολύ πιο σύντομα σε σχέση με αυτό και επειδή η μηχανή μου γενικώς δεν τα ζορίζει τα ελαστικά συνήθως, έφτασα στο συμπέρασμα ότι ήταν εντελώς λάθος επιλογή για το δικό μου setup...κρίμα τα 2φραγκα κιόλας γιατί τα μαμημένα είναι και πανάκριβα, όπως όλα τα ελαστικά σε αυτήν την κατηγορία, αλλά να πληρώνεις κερατιάτικα και να μην είσαι και ευχαριστημένος....αει συχτήρι! Μάλιστα, όταν το συζήτησα με τον λαστιχά μου, πετάχτηκε το "παιδί" από μέσα και μου είπε την ατάκα: Θέλουν κι'άλλο στρώσιμο....Ε πόσο ρε φίλε;;; Θα μας τρελάνεις;; (τώρα έχω κάνει 3500χλμ με αυτά). Το ανακεε το φοράω στο ΧΤ ναι. Όπως είπα και πιο πάνω, το πέλμα του δεν μου άφηνε καλές εντυπώσεις, συνηθισμένος στο τακουνάκι κι'εγώ μου φάνηκε πολύ περίεργο ρε παιδί μου όντως, τρισδιάστατο, επίσης επειδή το έιχα δει να παίζει πολύ σε GS ανησυχούσα μήπως για το ΧΤ είναι τρύπα στο νερό....όμως: -Σε ασφάλτινη διαδρομή είναι πολύ ήσυχο, άνετο χωρίς κραδασμούς και πολύ smooth, ενώ μιλάμε βεντουζώνει και θερμαίνεται πολύ γρήγορα, αισθάνεσαι πολύ ασφαλής πραγματικά! το λάτρεψα σε ταξιδάκι... -Σε χωμάτινη διαδρομή.....ντάξ, μη φανταστείς ότι οργώνει κιόλας, είναι όπως είπες και εσύ αξιοπρεπές, την βγάζει, δεν διαμαρτύρομαι...στα ίδια επίπεδα με το μέτζ, θα σε πάει παντού. -Σε πέτρινη διαδρομή, εδώ να πω ότι φοβήθηκα λίγο μήν το σκίσω το λάστιχο, το πέλμα δεν γεμίζει πολύ το μάτι και είναι φούλ μαλακό, αλλα...δεν μάσησε όμως, κομπλέ. -Σε άμμο, αποκάλυψη! Πραγματικά δεν το περίμενα γιατί όσες φορές είχα μπει σε άμμο με τα μέτζ είχα κολλήσει και δεν λέω τώρα μακακίες, έφτανα σε σημείο να ρίξω τη μηχανή κάτω για να βγεί από το λάκο που μόνη της έσκαβε (αν δείτε στο σαιτ της μετζ, για το συγκεκριμμένο δίνει μηδέν 0 σε απόδοση στην άμμο και όντως, οι αυλακώσεις του γεμίζουν και το λάστιχο χάνει κάθε είδος πρόσφυσης)....Αντίθετα με τα ανακεε εξεπλάγην ευχάριστα...ακόμη και με 2 άτομα, παρ'ότι βούλιαζε στην άμμο, με λίγο γκάζι και με παίξιμο στο τιμόνι, δεν κόλλωσε πουθενά!!! Προς Θεού, όχι σαν κανα μοτοκρός αλλά τουλάχιστον δεν σε πιάνει κρύος ιδρώτας αγωνίας και λαχτάρας...χαχαχα -Σε λάσπη δεν έτυχε ακόμη να το περάσω...δεν θέλω κιόλας γιατί πάντα γίνονται όλα σκατά και μετά θέλουν πλύσιμο...και δεν αναφέρομαι σε καμιά λούμπα...έτσι για να προλάβω κανέναν. Αυτά, ελπίζω να μην κούρασα....
  3. Προσωπικά, αν το ανακεε3 πατήσει έστω και τα 14.000 και δεν αλλάξει σοβαρά συμπεριφορά (έχω κάνει ~4.000χλμ τώρα), θα ξαναπάω στο ίδιο. Το καλοκαίρι το απόλαυσα αυτό το λάστιχο και δεν βλέπω τον λόγο να πάω κάπου αλλού για τώρα, εκτός και μου την δώσει άσχημα και πάρω τα βουνά....χαχαχα. Μην πω κιόλας ότι μου έχει κινήσει την περιέργεια τώρα και σκέφτομαι για να βάλω Michelin και στο στρήτ...παρακολουθώ σε άλλο τόπικ την συζήτηση για το PR5...αλλά πήγα φέτος σαν Μ. και έβαλα το ντάνλοπ sportsmart 2....δεν άκουσα τον Ξυνό, την πάτησα, αλλού γι'αλλού το μηχανάκι, τσάμπα λεφτά. Τέσπα, αυτό θέλει άλλη ανάλυση.
  4. Όχι, μιλάω για τα απλά tourance που η εταιρεία έβγαλε ξανά σε παραγωγή, παρ'ότι παλιάς τεχνολογίας ελαστικό. Μιας και το ανέφερες κιόλας, δοκίμασα τα Dunlop (μου τα φόρεσε ο τύπος για 2 μέρες) και δεν έμεινα ευχαριστημένος...είτε μου πέρασε κανα παλιό DOT ξεραμένο, είτε δεν ξέρω τι αλλά είχα μονίμως γλυστρίματα και κυρίως στο μπροστά, οπότε και δεν τα επέλεξα. Προσωπική μου απαίτηση ήταν να δοκιμάσω μια χρονιά και το scorpio της pirelli, αλλά μάλλον με κορόϊδεψε ο τυπάς όταν μου είπε πως δεν βγαίνει για την δική μου ζάντα (wtf??) και καταλήξαμε, χωρίς παράπονα βέβαια, στο ανακεε3 το οποίο να προσθέσω ότι στην αρχή το πήρα με στραβό μάτι λόγω του εντελώς, μα εντελώς διαφορετικού πέλματος από αυτά που είχα συνηθίσει έως τώρα. Κι'όμως, το άτιμο δουλεύει!
  5. Πολύ καλή ανάλυση, σε ευχαριστώ γιατί μου έλυσες πολλές απορίες μιας και σκεφτόμουν για το συγκεκριμένο ελαστικό (περισσότερο επηρεασμένος από ξένα φόρουμς και βιντεάκια), αλλά δεν έβρισκα πουθενά πληροφορίες. Ο λαστιχάς μου ανένδοτος...τα θεωρεί για πέταμα. Ερωτευμένος με τα mezt, με δυσαρέστησαν κανα 2 φορές, μια σε οδήγηση στην άμμο (απίστευτη ταλαιπωρία) και 2 όταν αναγκάστηκα να τα αλλάξω κάπου στα 14.000χλμ γιατί εμφάνισε καρούμπαλο ξαφνικά το μπροστά (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί). Ως συνήθως ο λαστιχάς της γειτονιάς μου άρχισε τα δικά του και τέλος με έπεισε να βάλω τα ανακεε 3, όπου όντως έχω πάθει πλάκα! νέος έρωτας....όμως φοβάμαι ότι δεν θα κρατήσει και πολύ, τα αισθάνομαι υπερβολικά μαλακά...θα δείξει.
  6. Και εγώ έχω φορτιστή, αλλά εντάξει, την ξελιγώσαμε την μπαταρία... Ναι, το disc lock είναι μια χαρά, πολύ πιο εύχρηστο. Παίζουν και ορισμένα που έχουν βύσμα για επαναφόρτιση της εσωτερικής τους μπαταριούλας, η οποία κρατάει πολύ....
  7. Αδερφέ, χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση τώρα με τους ανθρώπους της εταιρείας, οι οποίοι φυσικά θεοποιούν το μηχάνημα αυτό, απλά να σου πω πως μου ρούφαγε την μπαταρία με το καλαμάκι! Στην αρχή έκανα καθημερινή χρήση της μότο (πήγαινα στην δουλειά και βόλτες το σκ), οπότε δεν πολυ-καταλάβαινα κάτι. Τα τελευταία χρόνια που έκοψα τα πολλά πέρα-δώθε, συνηδητοποίησα ότι κάτι δεν πάει καλά. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και παρότι οι ίδιοι με ενημέρωσαν πως φταίει το μαραφέτι, επέμεναν κιόλας να μην το βγάλω γιατί τα σπάει, είναι ουάου και άλλα χαρούμενα τέτοια...Εγώ όμως που πλέον κάνω χρήση μόνο για ταξίδια (μια στο τόσο) , με προηγούμενη κακή εμπειρία από άλλους συναγερμούς στο παρελθόν, αλλά και με μια λαχτάρα που μου έκανε ο συγκεκριμένος σε ένα μου ταξίδι, ήμουν αποφάσισμένος και τον ξήλωσα (καλά, εκεί άλλες ιστορίες με τον μάστορα που με βασάνισε για να το βγάλει). Αμέσως είδα διπλάσια ζωή στην μπαταρία μου (εν ακινησία) και δεν ανησυχώ πλέον μην ξεμείνω πουθενά από τη μ@κ@κία....Η μηχανή μπαίνει πάντα, ΠΑΝΤΑ σε γκαράζ, πήρα και ένα καλό disc lock με αλάρμ και τελείωσε η υπόθεση. Τέρμα το άγχος του συναγερμού, περισσότερα αρνητικά έχει παρά θετικά. Φυσικά τα πιο πάνω είναι δική μου εμπειρία και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να προτρέψω κανέναν να κάνει κάτι διαφορετικό από αυτό που θέλει ο ίδιος και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν θέλω να εκθέσω την εταιρεία/αντιπροσωπεία που βρίσκεται πίσω από αυτό το μηχάνημα, την δουλειά τους κάνουν. Απλά στην δική μου περίπτωση ΔΕΝ. Δεν με πείθει κανείς ότι μου χρειάζεται, δεν τον ήθελα από την αρχή (μου τον έβαλε η αντιπροσωπεία, δώρο και καλά), και τέλος δεν τον θέλω πια, ηρέμησα.
  8. Εγώ τον ξήλωσα τον pusti...στα κομμάτια! Anyway, μπορώ να σου πω τι θυμάμαι παρ'ότι δεν είχα ούτε καλές σχέσεις, ούτε καλή εμπειρία μαζί του και φυσικά δεν είμαι ειδικός στο θέμα...απλά υπήρξα χρήστης του για κάπου 8 χρόνια. - Το μεγάλο κουμπί ενεργοποιεί, το μικρό κάνει τέστ (αρχίζει να χτυπάει) - Οπλίζει/αφοπλίζει κανονικά και μετά τα 50 δεύτερα απ'ότι θυμάμαι.. -Το ξέρεις γιατί μετά από λίγα δεύτερα (νομίζω 50), αφού σβήσεις την μηχανή (θέση off) κάνει μπίπ-μπίπ και οπλίζει αυτόματα. Κάποιες λειτουργίες του υποδικνύονται από τα διαδοχικά αναβοσβήσματα στο λαμπάκι του συναγερμού...προσοχή, όχι το λαμπάκι του immobilizer στο καντράν της μηχανής, έχει ένα έξτρα LED που έρχεται από τον ίδιο τον συναγερμό....εμένα εκεί που το είχαν βάλει δεν το έβλεπες άνετα...
  9. Σε ένα βενζινάδικο: Σε είδα λέει στην ΕΘνική, στο ύψος της Αμφιλοχίας (που τον προσπέρασα) και είπα:
    - Τι κάνει αυτός, ταξιδεύει με ΧΤ;
    - Έλα μου ντε, που πας ρε καραμήτρο! :fool:

  10. Και επειδή η μπε-εμ-βε ακούει πάντα τον καταναλωτή, αποφάσισε να πάρει δραστικά μέτρα για την μείωση του βάρους στα υπέρβαρα GS της...