Valll

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος Valll

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Sh
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    123

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    Sh
  • dreamBike: Κυβισμός
    300
  1. Όχι δεν άλλαξα μάστορα απλά του το πήγα και δεν μου χρέωσε φράγκο γιατί και να ήθελε δεν θα έπερνε!
  2. Καλησπέρα μόλις γύρισα από τον γιατρό μου ξανά καθάρισε το καρμπιρατερ είδε μίζα συμπίεση υποπιεση βαλβίδες κολαρα και αφού το έδεσε πείρε μπρος χωρίς κανένα πρόβλημα! Ακόμα δεν κατάλαβα ποιο ήταν το πρόβλημα!
  3. Καλησπέρα και πάλι κλείνω τον αέρα γιατί δεν περνει αλλιώς μπρος με τπτ και με το που πάρει απευθείας περνώ το χέρι! Και το κολάρο που πάει στην κεφαλή και το κολάρο που πάει φίλτρο αέρα είναι κομπλέ και εφάπτονται κλα! Από που αλλού μπορεί να παίρνει αέρα? Και γιατί με το που παίρνει μπροστά απευθείας με το παραμικρό γκαζομα ανεβάζει φουλ στροφές και με το που κάνω μισή στροφή και λιγότερο την βίδα ρελαντί πνίγεται και σβήνει! Αν δεν βγάλω άκρη αύριο θα το βγάλω βίντεο και θα το ανεβάσω!
  4. Καλησπέρα έχω ένα πρόβλημα που δεν μπόρεσα να το βρω όσο και να έψαχνα και εγώ και ο μάστορας! Έχω αλλάξει πηνία κύλινδρο πιστόνι βαλβίδες ανορθωτή φίλτρο αέρα και βενζίνης και ολη την μετάδοση λάδια μπουζί και βαλβολινη σασμάν.. *η βενζίνη είναι πρόσφατη 100ρα από BP Το θέμα είναι ότι άρχισε να δυσκολεύετε να πάρει μπρος το πήγα στον γιατρό είδαμε αν δίνει ρεύμα αν έχει συμπίεση βγάλαμε όλο το καρμπιρατερ το καθαρίσαμε το ρυθμισαμε όλα κομπλέ και με την υποπιεση όλα κλα! Αφού κλείνω με το χέρι την είσοδο του αέρα από το φίλτρο αέρα με τα χίλια ζόρια περνει μπροστά και μόλις του δίνω λίγο γκάζι ανεβάζει στροφές και δεν πέφτουν σε σημείο που αρχίζει και γυρνάει η ρόδα πίσω και είναι έτοιμο για βόλτα μόνο του! Είναι Honda sh 125 του 2002 μοντέλο. Έχετε κάποια ιδέα ποίο μπορεί να είναι το πρόβλημα? Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!
  5. Καλησπέρα παιδιά είχα τρελαθεί πριν ένα μήνα περίπου το μηχανάκι μου κατέβαζε 700μλ λάδι τον μήνα περίπου όλου μου λέγανε 400 ευρό το λιγότερο για αλλαγή πιστόνι τσιμουχακια κύλινδρο κτλπ.. Έψαξα πάρα πολύ και βρήκα ένα παλικάρι αστέρι που μόλις έφτασε Αθήνα και έχει δικό του συνεργείο κάπου στην Καλαμάτα.. Με τα πολλά του είπα το θέμα μου και μου είπε αγόρι μου έτσι πλουτίζουν στις πλάτες όλων μας... Ο άνθρωπος μου πείρε 100 ευρό για την δουλειά του και τα ανταλλακτικά τα αγόρασα μόνος μου (μπουζί, φλατζες, βαλβίδες, πιστόνι, κύλινδρος, μπίλιες μετάδοσης, φίλτρο αέρα και βενζίνης, ιμάντα. Εκτός ότι έκανε πραγματικά πολύ καλή δουλειά και το μότο μου είναι όπλο τώρα μου έκανε και μάθημα για όση ώρα το έφτιαχνε και ήμουν εκεί.. Τον προτείνω με κλειστά μάτια σε όποιων δεν θέλει να δώσει έναν σκασμό λεφτά!!! 6949103272 Νίκος λέγετε. *Δεν τον προμοταρω γιατί είναι ξάδελφος μου η φίλος μου ξένος μου ήταν πριν ένα μήνα.. αλλά γιατί τέτοιος μάστορας και με τέτοια κατανόηση για την οικονομική δυσκολία που ζούμε είναι 1 στους 100 που πρώτα είναι άνθρωπος και μετά μάστορας!
  6. Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση! Το μηχανάκι θα πάει για επισκευή μοτέρ όπως και να έχει γιατί πρέπει να έχει χρόνια να ανοιχτεί! Και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Στην κατάσταση που καίει το λάδι του αλλάζω κύλινδρο πιστόνι ελατήρια τσιμουχακια βαλβίδων και φλατζες όπως είπε πιο πάνω ο flyinginadream? Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να αλλαχτεί μαζί με αυτά?
  7. Τα λάδια τα έκαιγε από πριν και το ήξερα τώρα μου έκανε αυτά τα μπουκοματα το γκάζι με το που πήγαινα να το ανοίξω πάνω από 20-30. Το στάθμευσα και το άφησα να κρυώσει άνοιξα το φιλτροκουτο στο καρμπιρατερ (εκείνο με την μεμβράνη σούστα βελόνα) και ναι στο καπάκι του ακριβός στο κέντρο είχε 2 σταγόνες λάδι) αλλά ήταν στην θέση της η μεμβράνη. Κοίταξα λάδια να δω μην και τα κάνει σαπούνι αλλά όλα καλά! Και όταν έριξα μια ματιά στην κεφάλι είδα στο πλάι ότι είχε πιτσιλισει λαδακι κοίταξα καλύτερα και σε ένα σημείο της φλατζας του καπακιού λυπεί κομμάτι της! Και κάθε φορά που το βάζω μπρος και το μαρσαρω όσο με αφήνει! από το σημείο εκείνο φτύνει λάδι. Δεν είμαι μάστορας ξέρω πολύ χοντρικά τι είναι τι και τι δουλειά κάνει για αυτό και δεν γνωρίζω την ορολογία!
  8. Η φλατζα φαγώθηκε και μου έκανε κάτι μπουκοματα στο γκαζι μόλις το άνοιγα σαν να έχει σκιστεί ο παπάς από το καρμπιρατερ και περνει αέρα τα τσέκαρα όλα και βρήκα την φλατζα! Το αφήνω σε συγκεκριμένο σημείο και δεν είδα ποτέ σταγόνα από λάδι είναι σίγουρο πως τα καίει! Αν και δεν βγάζει κάπνα καθόλου ούτε τα μπερδέυει με τα νερά! Μήπως ξέρετε τι αλλάζω στην επισκευή του μοτέρ?
  9. Σέλα περνει φουλ κράνος. Μπροστά δεν έχει πραγματικό χώρο κανένα κινητό τσιγάρα με το ζόρι! Ψώνια στο γατζακι και στην μπαγκαζιερα! Αξίζει για την συμπεριφορά και την άνεση! Και Honda.... Όταν θα αποφασίσεις το επόμενο μηχανάκι το hondaki θα έχει αξία στην πώληση!
  10. SH 300 άψογο και δυνατό μηχανάκι. Βρες κάποιο να το κάνεις ένα τεστνραϊβ και θα καταλάβεις τι εννοώ!
  11. Καλησπέρα σας αγόρασα ένα sh 125 2002 μοντέλο που καίει λάδι περίπου 700μλ σε 1 μήνα με καθημερινή λειτουργία περίπου 20 χιλιόμετρα σκέφτομαι να το κάνω ανακατασκευή στο μοτέρ! Τι πρέπει να αλλάξω? Έχω αλλάξει πηνία, ανορθωτή, μπουζί, φίλτρο αέρα, φίλτρο βενζίνης, μπίλιες βαριατορ, ιμάντα μετάδοσης, σιαγονες πίσω φρενου, έγινε καθαρισμός καρμπιρατερ, σέλας και πίσω αμορτισέρ. Τώρα επειδή καταστράφηκε η φλατζα ψεφτοκαπακου και αρχίζει να μου την δίνει και που καίει λάδι σαν τρελο είπα να το φτιάξω και αυτό! Τι θα πρέπει να αγοράσω για να αλλάξω μέσα στο μοτέρ?