GRR

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    146
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

16 Good

Σχετικά με το μέλος GRR

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 04/17/90

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF125 INNOVA
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    Africa twin 750
  • dreamBike: Κυβισμός
    750
  1. Ναι αυτές είναι, το είδα σήμερα.Έτσι όπως είναι ολόκληρο το φιλτροκούτι πάνω στο μηχανάκι, έχει 2 οπές επάνω, η μια από την αριστερή μεριά της ποδιάς, και η αλλή από την δεξιά μεριά της
  2. Το φίλτρο αέρος εκτός από την βρωμιά και το σχίσιμο, τι άλλο σημάδι έχει που δείχνει ότι είναι για πέταμα?
  3. Και εγώ παλιά είχα το ίδιο πρόβλημα με το innova μου.Και τελικά έφταιγε το λάδι:Που λες, έβαζα το castrol act evo 10w40 with APM (τώρα έχει καταργηθεί) και μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα.Μετά έβαλα άλλη μάρκα λαδιού, και λύθηκε το πρόβλημα, και έστρωσε σιγά σιγά.Με το castrol power 1 10w40 όμως που του βάζω τώρα δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Για το castrol act evo with APM είχα διαβάσει σε ιστοσελίδα της castrol ότι περιέχει κάποια πρόσθετα που μειώνουν την τριβή στον συμπλέκτη και στους δίσκους, και έτσι αποφάσισα να το αλλάξω.Και τελικά λύθηκε το πρόβλημα.Μπορεί να φταίει και το λάδι,εκτός από τους δίσκους.Οι δίσκοι σου πόσα χλμ έχουν κάνει?
  4. Που βρίσκεται στο φιλτροκούτι η οπή που εισέρχεται ο αέρας?(από το περιβάλλον προς το φιλτροκούτι εννοώ)
  5. Η λαστιχένια αντεπιστρόφη είναι αυτό το μαύρο το τσουνί δίπλα στο διαφανές?Πως λέγεται αυτό το εξάρτημα?
  6. 700 ml βάζω, όσο παίρνει δηλαδή το innova.Από λάδια μέσα στο διαφανές, έχει μόνο κάτι ξερά υπολείμματα που είναι κολλήμενα και δεν ρέουν.Μόνο νερό γεμίζει κάθε 5-6 μέρες.
  7. Καλησπέρα.Ο εξαεριστήρας κάρτερ (το διαφανές σωληνάκι στο φιλτρούτι) γεμίζει νερά κάθε 5-6 μέρες.Τι μπορεί να φταίει? Το φίλτρο αέρος το άλλαξα πριν από περίπου 30.000 χιλιόμετρα.Μπορεί να φταίει το φίλτρο αέρος και να θέλει άλλαγμα?
  8. Δυστυχώς τα περισσότερα συνεργεία μοτοσυκλετών δεν το κάνουν αυτό.Όταν πας το μηχανάκι στον μάστορα και του λες "μάστορα, το μηχανάκι μου καίει λάδια" αυτός σου λέει κατευθείαν "θέλει καινούργιο πιστόνι-κυλινδρό, τσιμουχάκια βαλβίδων" χωρίς να μετρήσει συμπίεση.
  9. Με 45 ευρώ που την έφτιαξες ,σου πρόσθεσε αφρόλεξ στην σέλα?Εγώ την έκανα ανατομική με 80 ευρώ, και μου άλλαξε όλο το αφρολέξ με ανατομικό καλύτερης πυκνότητας και μου έφτιαξε διαχωριστικό σκαλοπατάκι οδηγού-συνοδηγού στην σέλα. Πάρε κάποιο παπάκι επώνυμης μάρκας, κατά προτίμηση honda ή yamaha.Kawasaki και suzuki παπάκια βρίσκεις ποιο δύσκολα ανταλλακτικά και είναι ποιο ακριβά τα ανταλλακτικά τους.Τώρα μην περιμένεις το μεταχειρισμένο να είναι όπως είναι το καινούργιο αρκεί να είναι σε καλή κατάσταση και να μην είναι παρταλιασμένο
  10. Τώρα έχει συνολικά 64000 χιλιόμετρα, ή εσύ του έκανες 64000 χιλιόμετρα?Εγώ το θεωρώ περιττό να κάνεις ανατομική σέλα σε μηχανάκι που κάνει 10000 χιλιόμετρα σε 2,5 χρόνια.Για εμένα, η ανατομική σέλα χρειάζεται στο παπάκι όταν κάνει από 10000 χιλιόμετρα και πάνω στον χρόνο
  11. Και εγώ παλιά είχα το ίδιο πρόβλημα με το innova μου.Και τελικά έφταιγε το λάδι:Που λες, έβαζα το castrol act evo 10w40 with APM (τώρα έχει καταργηθεί) και μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα.Μετά έβαλα άλλη μάρκα λαδιού, και λύθηκε το πρόβλημα, και έστρωσε σιγά σιγά.Με το castrol power 1 10w40 όμως που του βάζω τώρα δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Για το castrol act evo with APM είχε διαβάσει σε ιστοσελίδα της castrol ότι περιέχει κάποια πρόσθετα που μειώνουν την τριβεί στον συμπλέκτη και στους δίσκους, και έτσι αποφάσισα να το αλλάξω.Και τελικά λύθηκε το πρόβλημα.Ίσως και να φταίει το λάδι.Ελπίζω να μην έχει τίποτα σοβάρο πρόβλημα το μηχανάκι σου
  12. Στο innova μου ήθελαν αλλαγή τα καρβουνάκια της μίζας στα 10.000 χλμ.Το πήγα στην ανιπροσωπεία, μου άλλαξαν τα καρβουνάκια της μίζας και μετά από 15000 χιλιόμετρα ήθελε ξανά καρβουνάκια μίζας, και εκτός απ αυτό ξεκόλλησε και ο ένας ο μαγνήτης στην μίζα.Μετά απο αυτό, έβαλα ιμιτασιόν μίζα μάρκας w-standard με 20 ευρώ, και εδώ και 55000 χιλιόμετρα δεν ξαναχάλασε.Ορισμένα γνήσια ανταλλακτικά που φοράνε από το εργοστάσιο είναι μάπα και χαλάνε εύκολα
  13. Ερώτηση: Όταν είναι καμμένη η ασφάλεια στο ρελέ της μίζας, έχει τα ίδια συμπτώματα με τα φαγωμένα καρβουνάκια μίζας, δηλαδή το δυνατό ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ όταν πατάς το κουμπί της μίζας?
  14. Μήπως φταίει η καμμένη ασφάλεια στο ρελέ της μίζας?Αν δεν κάνω λάθος,στο ρελέ της μίζας υπάρχει κάποια ασφάλεια
  15. Αν βάλεις 2.75-17 εμπρός, 3.00-17, πίσω έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το ζευγάρι 2.50-17 εμπρος,2.75-17 πίσω?