warez

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

3 Neutral

Σχετικά με το μέλος warez

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MT-03
  • myBike: Κυβισμός
    321

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Καλησπέρα παιδιά, είμαι αρκετά νέος στον μοτο-κοσμο. Έχω μια MT-03 και πρόσφατα έτυχε να οδηγήσω μια R3 . Μιλάμε για ίδιο κινητήρα, πλαίσιο κτλπ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι σαν επιδόσεις μου φάνηκαν ακριβώς το ίδιο. Περιμένα η R3 να είναι ένα τσακ ταχύτερη. Οπότε το έψαξα λίγο και είδα ότι ζυγίζουν ίδια κιλά, φαντάζομαι τα πλαστικά που δεν έχει η μία, ισοφαρίζουν τα clipons που εχει η αλλη. Μετά άπο άποψη αεροδυναμικής η μία έχει το fairing και η άλλη (με προφανώς "σκυφτή" οδήγηση) έχει το κράνος του οδηγού. Και πάλι εδώ περιμένα το fairing να κάνει καλύτερη δουλεία στην αεροδυναμική. Έτσι ήθελα να ρωτήσω αν πιστεύετε ότι υπάρχει όντως διαφορά που μπορεί να αντιληφθεί ένας οδηγός και δεύτερον αν υπάρχει κάποια άλλη διαφορά εσωτερικά που να δικαιολογεί καλύτερες επιδόσεις (π.χ. στους εκκεντροφόρους, στα ρεύματα, δεν ξέρω και εγώ που αλλού). Η ερώτηση μου δημιούργήθηκε προσπαθώντας να καταλάβω γιατί έχει 1200€ παραπάνω η R3...
  2. Υπάρχουν αξίοπιστα κράνη με 4 αστέρια sharp (ή ακόμα και 5) με λιγότερο από 100€. Αρά η μείωση του Φ.Π.Α. κατά 10% σημαίνει ότι κάποιος θα γλυτώσει το πολύ 10€. Δεν λέω κακό δεν κάνει αλλά ντάξει δεν κάνουν τα 10€ την διαφορά. Εκεί που θα υπάρχει όντως διαφορά είναι στα πολύ ακριβά κράνη. Σε ένα κράνος 500€ π.χ. θα γλυτώνεις 50€. Όμως δεν νομίζω κάποιος ο οποίος δεν φοράει κράνος να παίρνει πρώτο κράνος τόσο ακριβό. Τέλος προσφορές της τάξης του -10% μπαίνουν ούτως ή άλλως πολύ συχνά απο μαγαζιά.
  3. Αν μια μηχανή λειτουργεί με νεκρά στο ρελαντί τότε οι χαμηλές στροφές του κινητήρα είναι αρκετές για να φορτίσουν την μπαταρία ή υπερ-νικάει η κατανάλωση και στο τέλος ξεφορτίζεται; Φυσικά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Εγώ έχω μια mt03 του 2016 με μαμά μπαταρία. Επειδή η μηχανή είναι Euro4 τα φώτα ανάβουν αυτόματα στην μεσαία σκάλα και δεν γίνεται να τα κλείσεις, άρα υπάρχει και εκεί κατανάλωση. Ίσως θα βοηθούσαν και κάποια ήρεμα ξερό-γκαζα για να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα; Θα λείψω για κάποιο διάστημα και θέλω αν είναι να πω σε έναν φίλο μου να ανοίγει που και που την μηχανή για να μην πέσει η μπαταρία.
  4. Καλά ναι σίγουρα ισχύει αυτό που λες. Όχι ότι είναι λάθος, όντως είναι σαν να σκας με 140χλμ σε τοίχο, αν πάρεις τον τύπο της απλής πλαστικής κρούσης και εξαιρέσεις την ενέργεια που γίνεται θερμότητα. Απλά στην περίπτωση των δύο αμαξιών ένα μέρος της ενέργειας θα γίνει δυναμική και θα την απορροφήσουν τα πλαστικά. Ένα άλλο μέρος θα γίνει θερμότητα. Και στην περίπτωση του τοίχο θα συμβούν τα παραπάνω απλά το ένα από τα δύο μέρη είναι κάτι, ας υποθέσουμε, εντελώς στατικό οπότε δεν έχει δυνατότητα να αποροφήσει ενέργεια.
  5. Προσοχή πάντως σε παλιά εθνική όδο και τέτοιους δρόμους, ειδικά για βράδυ έχουν χάλια φωτισμό. Επιπλέον είναι χάλια ασφαλτοστρωμένη, χωρίς διαχωριστικό διάζωμα σε πολλά σημεία. Αυτό σημαίνει ότι μια σύγκρουση με αυτοκίνητο του αντίθετου ρεύματος με χαλαρή ταχύτητα, με 70 να πηγαίνει ο καθένας, μιλάμε σαν να σκας από 90 έως 140 σε τοίχο (ανάλογα αν θα γίνει μετωπική ή πλαγιομετωπική η σύγκρουση) + η προσέγγιση του ατυχήματος από ασθενοφόρα κτλπ θα γίνει πολύ πιο αργά και πολύ πιο δύσκολα, σε σύγκριση με τα περισσότερα σημεία της εθνικής οδού. Ενδεικτικά να περιγράψω ότι γυρνούσα με το αμάξι από παλιά εθνική οδό και για να αποφύγω τα διόδια στις Αφίδνες ήταν μια τεράστια παράκαμψη. Χαρακτηριστικά θυμάμαι που κάπου έπρεπε να στρίψεις αριστερά (δλδ να κόψεις το άλλο ρεύμα) πάνω σε μια στροφή που δεν υπάρχει ορατότητα του τι έρχεται.
  6. Είχα δει έναν απλό κανόνα για να δεις αν πάει ή δεν πάει κάπου το μηχανάκι σου: - Βρίσκεις το κομμάτι της διαδρομής που απαιτεί την μέγιστη ταχύτητα (π.χ. στην περίπτωση σου είναι η εθνική όδος). - Υπολογίζεις με ποιά ταχύτητα θεωρείς ότι μπορείς να κινήσε με ασφάλεια σε αυτόν τον δρόμο. Π.χ. για εθνική αν πέσεις λιγότερο από τα 80 έχεις θέμα, αν περνάει ο άλλος από διπλά σου με 150. - Πρέπει η μηχανή σου να μπορεί να πιάνει αυτήν την ταχύτητα λειτουργώντας στα 2/3 της μέγιστης απόδοσης της. Αυτό γιατί αν λειτουργεί η μηχανή παραπάνω, π.χ. στο 90% σκέψου αν χρειαστεί να επιταχύνεις ξαφνικά, τότε θα το κάνεις με πιο αργό ρυθμό. Εξάλλου παιζουν και λόγοι οικονομίας, ελαχιστοποίησης της φθοράς της μηχανής κτλπ. Φυσικά αυτό είναι σαν τάξη μεγέθους, δεν γίνεται να ισχύει το ίδιο σε ένα παπί και σε μια fireblade. Π.χ. μια μονοκύλινδρη μηχανή σε σχέση με μια τετρακύλινδρη θα παράξουν έργο σε διαφορετικό ρυθμό στις ψηλές στροφές. Επίσης προφανώς παίζουν και άλλοι παράγοντες όπως άνεση, κατάσταση μηχανής, ικανότητες οδηγού. Τώρα όσον αφορά την ερώτηση σου ναι πιστευώ δεν θα έχεις θέμα, ειδικά με διαλείμματα.
  7. Είχα πέσει τις προάλλες σε αυτό το βίντεο που έκανε review το το armour που λες και κατέληγε ότι τα προστατευτικά δεν είναι και τόσο καλά. Σίγουρα όμως still better than nothing
  8. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Υπάρχουν προστατευτικά στήθους που είναι και διάτρητα όποτε δεν μπλοκάρουν (τόσο) την ροή του άερα.
  9. Καλησπέρα σας! είμαι καινούργιος και στο forum και στο δίτροχο κόσμο. Έχω το μπουφάν Avro D2 Tex της Dainese και προστασία πλάτης. Θα ήθελα να ρωτήσω σε ένα μπουφάν πόσο σημαντική είναι η προστασία στήθους και η ζώνη μέσης. Μιλάω για street οδήγηση, όχι τρελαμένη (σε γενικές γραμμές :Ρ), κυρίως μέσα στην πόλη, με μια naked mt-03.