warez

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    14
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

4 Neutral

Σχετικά με το μέλος warez

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    MT-03
  • myBike: Κυβισμός
    321

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Και για μένα δεν νοείται κράνος χωρίς sun visor σε ένα περιβάλλον όπως η ελλάδα. Μπορεί να είναι χειμώνας να πας μια βόλτα και σε μια στροφή να σου πεταχτεί μπροστά σου ο ήλιος. Άπαξ και το κάνεις λίγες φορές μετά τον ανεβοκατεβάζεις εν κίνηση πάρα πολύ εύκολα. 2ον για τον αερόσακο που λες, το έιχα ψάξει και εγώ κάποτες. Αν το έχεις χρηματικά και θα τον φοράς (ξέρεις μην αρχίσεις τα, "ελα μώρε μια μικρή βολτίσα πάω σιγα μη το βαλω") ασυζητητί να πάρεις. Φυσικά όπως θα έχεις δει ο αερόσακος δεν καλύπτει τα άνω άκρα όποτε θα χρειαστεί να φοράς κάποιο μπουφάν με προστασίες εκεί. Αν διαβάσεις μελέτες για τα ατυχήματα με μηχανή (πχ https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3217482/) θα δεις ότι οι πιο επικίνδυνοι για την ζωή τραυματισμοί είναι στον θώρακα, στην σπονδυλική στήλη, στο κεφάλι και στην κοιλιακή χώρα. Σε όλα αυτά ο αερόσακος προστατεύει. Και για το κεφάλι προστατεύει, στην κατά εμέ, μεγάλη πλειονότητα των περιπτώσεων που το σώμα σου προσκρούει στο έδαφος με μικρή γωνία. Σε τέτοια περίπτωση ο αερόσακος θα χτυπήσει πρώτος στο έδαφος απορροφώντας κάποια δύναμη από το χτύπημα. Μάρκα ωστόσο δεν έχω να σου προτείνω :Ρ
  2. Ναι εννοούσα MT/CB500F. Το CB500X που είχα οδηγήσει μου είχε φανεί ότι είχε 1 κλικ λιγοτερή δύναμη. Ίσως ήτανε ιδέα μου λόγω της πιο ψηλής θέσης και της ζελατίνας. Πάντως ρε παιδί μου δεν θέλω να κρίνω τα μηχανάκια στο 100% όριο τους γιατί πρώτον δεν έχω την γνώση να το κάνω και δεύτερον γιατί δεν νομίζω το παιδί ή κανείς μας να τα πηγαίνει στο 100% σε καθημερινή οδήγηση. Η διαίρεση που έγραψες ωστόσο είναι σωστή αλλά για μένα δεν μπορεί να κρίνει δύο μηχανάκια από μόνη της. Κρίνει την κατάσταση τους στην μέγιστη απόδοση του κινητήρα. Σε χαμηλές, σε μεσαιές στροφές μπορεί κάποιος από τους 2 κινητήρες αποδίδει καλύτερη σχέση κιλά/άλογο. Όπως και να έχει leonardo3 επειδή γράφεις για κατανάλωση. Εννοείται αυτά που έγραψα είναι τι βλέπω εγώ στο κοντέρ με μαμα setup. Αν ψάξεις στο ιντερνετ τι δίνουν οι εταιρείες είναι ό,τι να ναι. Βρες κάποιον που να έχει την μηχανή ή παίζουν και κάποια sites που μετράνε την πραγματική κατανάλωση
  3. Θα σου απαντήσω ως κάτοχος MT03 και ως μεγάλος λάτρης του CB500X (το έχει φίλος): Το ΜΤ03 για μένα είναι top στην κατηγορία του (naked A2). Και μέσα στην πόλη είσαι ευκίνητος, και τα γκάζια του έχει και είναι πολύ ελαφρύ, πράγμα που σε βοηθάει σε χωματόδρομους κτλπ. Για κατανάλωση θα κάψεις μινιμουμ 4L/100 σε εθνική με χαλαρή οδήγηση και 6L με οδήγηση στο τέρμα (κόφτες, τέρμα γκάζια) κτλπ). Εγώ όταν οδηγάω μόνο πόλη που πηγαίνω σαν άνθρωπος αλλά οκέυ θα το ανοίξω που και που μου καίει γύρω στο 5L. Με άλλα λόγια, όντως είναι μηχανάκι που δουλεύει στις ψηλές στροφές αλλά αυτό δεν ανεβάζει τρελά την κατανάλωση. Μέσα στην πόλη είναι παιχνιδάκι. Τώρα με τα κιλά θέλει μια προσοχή: στο εγχειρίδιο λέει ότι δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 160. Αυτό δεν το έχω ξεπεράσει ποτέ γιατί είμαι λίγα κιλά οπότε δεν ξέρω να σου πω. Πάντως δεν είναι μηχανή να πας δικάβαλο ταξίδι μακρινό με πράγματα. Το μοτέρ θα τραβήξει αλλά τα φρένα πχ ίσως ζοριστούνε. Τέλος το MT έχει υποδειγματικό ABS. Το CB500f λέω να το απορρίψεις. Ανάμεσα σε αυτό και στο MT, το MT υπερτερεί πιστεύω σε όλα. Ακόμα και τα 5 παραπάνω αλογάκια του CB εξισορροπούνται με τα +25 κιλά που είναι. Αρά γιατί να πάρεις ένα πιο βαρύ μηχανάκι; Τώρα μετά οι διαφορές που παίζουν είναι αμελητέες. Το CB500F ίσως έχει μια λιγότερο σπορ εμφάνιση. Στα φρένα δεν ξέρω τι κάνει αν και έχει και αυτό μονή δαγκάνα μπρος/πισω. To CB500f έχει λίγο μεγαλύτερη δαγκάνα μπροστά, αλλά είναι και +25 κιλά. Το CB500X για μένα συνδυάζει τα γκάζια του MT/CB500X και λίγο πιο touring επιλογές. Να ξέρεις ωστόσο ότι η διαφορά τους σε ύψος είναι κυριολεκτικά 1 εκατοστό. Που οκέυ είναι μια διαφορά αλλά δεν είναι μια καθαρόαιμη touring μοτοσυκλέτα. Τώρα εδώ έχεις και τον ανεμοθώρακα που σε εκδρομές σε εθνική κτλπ δίνει μια παραπάνω άνεση. Αλλά αυτό λες δεν σε ενδιαφέρει. Άλλο θετικό του cb500x είναι ότι εμφανισιακά "παίρνει" μπαγκαζίερα πίσω. Θα μου πεις παντού μπορείς να βάλεις τα πάντα αλλά εμφανισιακά το MT03/Cb500F με μπαγκαζίερα δεν θα μου άρεσε. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι και πολλές μεταχειρισμένες CB500X θα έχουν μπαγκαζίερα πράγμα που σε γλυτώνει λεφτά. Στο MT για να βάλεις μπαγκαζιέρα σκας ένα 300ρικο. Μέσα στην πόλη είσαι πάλι ευκίνητος αλλά αν πχ με το ΜΤ είσαι 9/10 με το CB500X είσαι 8/10. Εν ολίγοις: Αν βρεις καλή προσφορά σε CB500X τσίμπα το. Επειδή αυτό είναι δύσκολο όμως θα σου έλεγα MT03. Το μόνο που σκέφτομαι είναι τα κιλά σου. Μονοκάβαλο θα είσαι μια χαρά. Και μονοκάβαλο με πράγματα θα είσαι μια χαρά. Δικάβαλο με πράγματα θα δυσκολευτείς. Φυσικά δεν αναφέρομαι να πας 5 χιλιόμετρα απόσταση σε 1 νησί, αναφέρομαι σε ένα ταξίδι στην εθνική, σε ένα απροόπτο φρενάρισμα που θα πρέπει τα φρένα να αντεπεξέλθουν περισσότερο από αυτό που κατασκευάστηκαν.
  4. Καλησπέρα στην ομάδα, χάζευα το εγχειρίδιο χρήστη της μηχανής μου και στην συντήρηση λέει αυτολεξεί: "Για να ελέγξετε την φθορά στα τακάκια των φρένων, ελέγξετε τις αυλακώσεις ένδειξης φθοράς. Αν έχει σχεδόν εξαφανιστεί η αυλάκωση, αλλάξτε τα τακάκια". Και μετά αυτό εδώ το ωραίο σχεδιάκι: Ε κοιτάω τα πίσω, όλα καλά. Κοιτάω τα μπροστινά πριν μια εβδομάδα, είχε μείνει πολύ λίγη από την αυλάκωση. Λέω θέλουν άλλαγμα. Τα κοιτάω και σήμερα και η αυλάκωση έχει εξαφανιστεί τελείως. Ε λέω ας πεταχτώ να πάρω (σημείωση: από την επίσημη αντιπροσωπεία). Εκεί επί την ευκαιρία ρωτάω (μιλάμε για υπάλληλο service της επίσημης αντιπροσωπείας) και μου λέει ότι ο δείκτης φθοράς δεν είναι αυτός. Οι αυλακώσεις αυτές είναι για να διοχετεύεται η θερμότητα κατά το φρενάρισμα. Ο δείκτης φθοράς είναι το πάχος που έχει το τακάκι και το όριο είναι σχεδόν το... 0 (δηλαδή μόλις ακουμπάει μέταλλο δαγκάνας με μέταλλο δίσκου θέλει άλλαγμα). Το μπροστινό φρένο μια χαρά λειτουργεί και δεν ακούγεται μεταλλικός ήχος οπότε η απορία μου είναι περισσότερο θεωρητική παρά πρακτική. Προφανώς ούτε το εγχειρίδιο μπορεί να κάνει λάθος ούτε το παιδί που το είδε.
  5. Άλλη μια μικρή ερώτηση από μένα: ξέρει κανείς αν τα τακάκια των φρένων έχουν κάποιο εξτρά περιθώριο ασφαλείας αφού ξεπεράσουν τον δείκτη φθοράς; Στο μπροστινό μου ο δείκτης φθοράς έχει εξαφανιστεί. Στο βιβλίο οδηγιών το μόνο που γράφει είναι ότι πρέπει ο δείκτης να είναι > 0.8 χιλιοστά. Χωρίς να αποσυναρμολογήσω την δαγκάνα βλέπω από τα πλάγια ότι έχει λιγάκι. Σαν αίσθηση το νιώθω ότι πιάνει και δεν ακούω ήχο μεταλλικό αλλά νιώθω ότι έχει πολύ μειωμένη απόδοση. Δεν είναι ότι σκοπεύω να τα φθάσω στο όριο, απλά αν είναι safe για τύπου 30-40km ακόμα Να σημειώσω τέλος ότι ο δείκτης φθοράς μόλις έφυγε, δηλαδή μέχρι πριν λίγες μέρες είχε λίγο.
  6. το μεταλλικό με τις 2 βιδούλες
  7. και εγώ αυτό σκέφτηκα αλλά δεν θα έχει θέμα να μπει αέρας εκεί μέσα; φαντάζομαι όταν αλλάζει το υγρό επειδή η στάθμη του είναι ψηλά, το να βγάλεις το καπάκι δεν είναι τόσο θέμα αλλά τώρα αν είναι χαμηλή δεν παίζει να πάρει αέρα και την ρούχλα που αυτός κουβαλάει;
  8. Καλησπέρες, μια ερωτησούλα και από μένα Έχω μια MT03 του 2016 και έχει κλασσικά το δοχειάκι στο τιμόνι αλλά δεν μπορώ να δω μέσα το υγρό. Σε όποια θέση και να πάω την μηχανή ή το τιμόνι, είναι υπερβολικά σκοτεινό και απλά βλέπω την αντανάκλαση του τιμονιού. Γενικά το δοχείο είναι αρκετά σκοτεινό και φαίνεται δύσκολα (δεν είναι το κλασσικό πλαστικό που έχει π.χ. για το υγρό του πίσου φρένου ή το πλαστικό του ψυγείο που φαίνεται εύκολα). Να έχει αδειάσει τελείως δεν παίζει γιατί στο τακάκι μπροστά ο δείκτης φθοράς δείχνει να έχει απομείνει περίπου 20%. Οπότε εγώ αυτό που σκέφτομαι είναι ότι δεν το βλέπω γιατί έχει σκουρίνει από τους όποιους ρύπους και την όποια φθορά οπότε θέλει άλλαγμα το υγρό (δεν ξέρω πότε είχε αλλάξει ο προηγούμενος το υγρό). Υπάρχει κάποιο τρικ(;) για να δω το υγρό αν όντως έχει σκουρίνει τόσο;
  9. Καλησπέρα παιδιά, είμαι αρκετά νέος στον μοτο-κοσμο. Έχω μια MT-03 και πρόσφατα έτυχε να οδηγήσω μια R3 . Μιλάμε για ίδιο κινητήρα, πλαίσιο κτλπ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι σαν επιδόσεις μου φάνηκαν ακριβώς το ίδιο. Περιμένα η R3 να είναι ένα τσακ ταχύτερη. Οπότε το έψαξα λίγο και είδα ότι ζυγίζουν ίδια κιλά, φαντάζομαι τα πλαστικά που δεν έχει η μία, ισοφαρίζουν τα clipons που εχει η αλλη. Μετά άπο άποψη αεροδυναμικής η μία έχει το fairing και η άλλη (με προφανώς "σκυφτή" οδήγηση) έχει το κράνος του οδηγού. Και πάλι εδώ περιμένα το fairing να κάνει καλύτερη δουλεία στην αεροδυναμική. Έτσι ήθελα να ρωτήσω αν πιστεύετε ότι υπάρχει όντως διαφορά που μπορεί να αντιληφθεί ένας οδηγός και δεύτερον αν υπάρχει κάποια άλλη διαφορά εσωτερικά που να δικαιολογεί καλύτερες επιδόσεις (π.χ. στους εκκεντροφόρους, στα ρεύματα, δεν ξέρω και εγώ που αλλού). Η ερώτηση μου δημιούργήθηκε προσπαθώντας να καταλάβω γιατί έχει 1200€ παραπάνω η R3...
  10. Υπάρχουν αξίοπιστα κράνη με 4 αστέρια sharp (ή ακόμα και 5) με λιγότερο από 100€. Αρά η μείωση του Φ.Π.Α. κατά 10% σημαίνει ότι κάποιος θα γλυτώσει το πολύ 10€. Δεν λέω κακό δεν κάνει αλλά ντάξει δεν κάνουν τα 10€ την διαφορά. Εκεί που θα υπάρχει όντως διαφορά είναι στα πολύ ακριβά κράνη. Σε ένα κράνος 500€ π.χ. θα γλυτώνεις 50€. Όμως δεν νομίζω κάποιος ο οποίος δεν φοράει κράνος να παίρνει πρώτο κράνος τόσο ακριβό. Τέλος προσφορές της τάξης του -10% μπαίνουν ούτως ή άλλως πολύ συχνά απο μαγαζιά.
  11. Αν μια μηχανή λειτουργεί με νεκρά στο ρελαντί τότε οι χαμηλές στροφές του κινητήρα είναι αρκετές για να φορτίσουν την μπαταρία ή υπερ-νικάει η κατανάλωση και στο τέλος ξεφορτίζεται; Φυσικά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Εγώ έχω μια mt03 του 2016 με μαμά μπαταρία. Επειδή η μηχανή είναι Euro4 τα φώτα ανάβουν αυτόματα στην μεσαία σκάλα και δεν γίνεται να τα κλείσεις, άρα υπάρχει και εκεί κατανάλωση. Ίσως θα βοηθούσαν και κάποια ήρεμα ξερό-γκαζα για να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα; Θα λείψω για κάποιο διάστημα και θέλω αν είναι να πω σε έναν φίλο μου να ανοίγει που και που την μηχανή για να μην πέσει η μπαταρία.
  12. Καλά ναι σίγουρα ισχύει αυτό που λες. Όχι ότι είναι λάθος, όντως είναι σαν να σκας με 140χλμ σε τοίχο, αν πάρεις τον τύπο της απλής πλαστικής κρούσης και εξαιρέσεις την ενέργεια που γίνεται θερμότητα. Απλά στην περίπτωση των δύο αμαξιών ένα μέρος της ενέργειας θα γίνει δυναμική και θα την απορροφήσουν τα πλαστικά. Ένα άλλο μέρος θα γίνει θερμότητα. Και στην περίπτωση του τοίχο θα συμβούν τα παραπάνω απλά το ένα από τα δύο μέρη είναι κάτι, ας υποθέσουμε, εντελώς στατικό οπότε δεν έχει δυνατότητα να αποροφήσει ενέργεια.
  13. Προσοχή πάντως σε παλιά εθνική όδο και τέτοιους δρόμους, ειδικά για βράδυ έχουν χάλια φωτισμό. Επιπλέον είναι χάλια ασφαλτοστρωμένη, χωρίς διαχωριστικό διάζωμα σε πολλά σημεία. Αυτό σημαίνει ότι μια σύγκρουση με αυτοκίνητο του αντίθετου ρεύματος με χαλαρή ταχύτητα, με 70 να πηγαίνει ο καθένας, μιλάμε σαν να σκας από 90 έως 140 σε τοίχο (ανάλογα αν θα γίνει μετωπική ή πλαγιομετωπική η σύγκρουση) + η προσέγγιση του ατυχήματος από ασθενοφόρα κτλπ θα γίνει πολύ πιο αργά και πολύ πιο δύσκολα, σε σύγκριση με τα περισσότερα σημεία της εθνικής οδού. Ενδεικτικά να περιγράψω ότι γυρνούσα με το αμάξι από παλιά εθνική οδό και για να αποφύγω τα διόδια στις Αφίδνες ήταν μια τεράστια παράκαμψη. Χαρακτηριστικά θυμάμαι που κάπου έπρεπε να στρίψεις αριστερά (δλδ να κόψεις το άλλο ρεύμα) πάνω σε μια στροφή που δεν υπάρχει ορατότητα του τι έρχεται.
  14. Είχα δει έναν απλό κανόνα για να δεις αν πάει ή δεν πάει κάπου το μηχανάκι σου: - Βρίσκεις το κομμάτι της διαδρομής που απαιτεί την μέγιστη ταχύτητα (π.χ. στην περίπτωση σου είναι η εθνική όδος). - Υπολογίζεις με ποιά ταχύτητα θεωρείς ότι μπορείς να κινήσε με ασφάλεια σε αυτόν τον δρόμο. Π.χ. για εθνική αν πέσεις λιγότερο από τα 80 έχεις θέμα, αν περνάει ο άλλος από διπλά σου με 150. - Πρέπει η μηχανή σου να μπορεί να πιάνει αυτήν την ταχύτητα λειτουργώντας στα 2/3 της μέγιστης απόδοσης της. Αυτό γιατί αν λειτουργεί η μηχανή παραπάνω, π.χ. στο 90% σκέψου αν χρειαστεί να επιταχύνεις ξαφνικά, τότε θα το κάνεις με πιο αργό ρυθμό. Εξάλλου παιζουν και λόγοι οικονομίας, ελαχιστοποίησης της φθοράς της μηχανής κτλπ. Φυσικά αυτό είναι σαν τάξη μεγέθους, δεν γίνεται να ισχύει το ίδιο σε ένα παπί και σε μια fireblade. Π.χ. μια μονοκύλινδρη μηχανή σε σχέση με μια τετρακύλινδρη θα παράξουν έργο σε διαφορετικό ρυθμό στις ψηλές στροφές. Επίσης προφανώς παίζουν και άλλοι παράγοντες όπως άνεση, κατάσταση μηχανής, ικανότητες οδηγού. Τώρα όσον αφορά την ερώτηση σου ναι πιστευώ δεν θα έχεις θέμα, ειδικά με διαλείμματα.
  15. Είχα πέσει τις προάλλες σε αυτό το βίντεο που έκανε review το το armour που λες και κατέληγε ότι τα προστατευτικά δεν είναι και τόσο καλά. Σίγουρα όμως still better than nothing