ouraniosvf

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    27
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

ouraniosvf last won the day on May 14

ouraniosvf had the most liked content!

Πόντοι

42 Excellent

Σχετικά με το μέλος ouraniosvf

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Sym
  • myBike: Μοντέλο
    vf185
  • myBike: Κυβισμός
    185

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ls2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    panigale v4
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100
  1. Στο επόμενο σέρβις ναι, γιατί υπάρχουν πραγματικά καλοί κ σωστοί μηχανικοί εκεί έξω....
  2. Καρίνα,ναι. ο αυτόματος διορθωτής... Μιλάμε για ένα παπί, με 1 lt λαδιού, το οποίο κάθεται στο πεζοδρόμιο. Τόσο πολύ ζεσταίνεται δηλαδή? Δεν είπα τίποτα, διότι μπαίνεις σε μία διαδικασία με πολύ μπλα μπλα, του στιλ «τόσα χρόνια μάστορας είμαι εγώ, και έτσι γίνεται» και όλα αυτά που πραγματικά με κουράζουν. Εάν ο κάθε μάστορας θεωρεί ότι ο τρόπος του είναι ο σωστός , και τα υλικά που χρησιμοποιεί ,είναι αυτά που πρέπει, δεν θα κάτσω εγώ για να του αποδείξω το αντίθετο. Δεν έχω ούτε την όρεξη, ούτε τη διάθεση, ούτε τον χρόνο. Προτιμώ να πάρω τις βούρτσες μου μετά και να καθαρίσω την αλυσιδίτσα μου με παραφινέλαιο, παρά να χαλάσω ένα τέταρτο εκεί στο μπλα μπλα για να ακούσω στην τελική ότι αυτός ξέρει καλύτερα, και ότι δεν παθαίνει τίποτα η αλυσίδα, και ότι αναλώσιμο είναι και δεν έγινε και κάτι.... Μόνο που με wd40 θα θέλει αλλαγή του χρόνου, ενώ με το παραφινέλαιο, θα βγάλει χρόνια.... Το ίδιο ισχύει και για τα λάδια- σήτα. Απλά θα με χάσει από πελάτη. και αν έκανα το λάθος τόσο καιρό και τον πρότεινα στους γνωστούς μου, να πηγαίνουν εκεί, πλέον δεν.... Ισως αν αρχίσουν να χάνουν πελατεία, να αναθεωρήσουν λίγο τα υλικά και τον χρόνο που ξοδεύουν σε κάθε όχημα... Γιατί ακόμα και σαν τιμή, ήταν απαράδεκτο. Πρώτο σέρβις, αλλαγή λαδιών δηλαδή, και έλεγχος στις ντίζες, 30€.
  3. Ειναι δυο κομμάτια. Η πανω,μόνο στο ψυγείο, και η κάτω.προστατευτικο μαρίνας. Δεν ξέρω αν κάνουν δουλειά, βρώμα πάντως μαζεύουν. Το κάτω κομμάτι μαζεύει όλο το λασπουριο του δρόμου, και γίνεται χάλια κάθε φορά. Anyway... Σήμερα έκανε το πρώτο σέρβις των 1.000χλμ. Το ραντεβού ήταν κλεισμένο στις 13:30 κ πήγα με κάποιους ενδιασμους(δεν συμπαθώ τα εξουσιοδοτημένα , άλλο λόγο εγγύησης και νέου μοντέλου,δεν θέλω να τη χάσω), αλλα κ με κάποια σιγουριά μιας και για το συγκεκριμένο,έχω ακούσει καλά λόγια. Τυφλά που με κούναγε.... καταρχας, 13:30 ήμουν εκεί. Να το αφήσουμε λίγο να κρυώσει, γιατί θα καίνε τα λάδια παλικαρι μου ε. Νταξςι του λέω μάστορα, εννοείται. το λίγο έγινε τελικά 16:00, γιατί μάλλον ήρθα απτή Σαχάρας οδικός... Anyway, το βάζει ράμπα κ περιμένω να δω αντιδράσεις απτην τάπα του λαδιού. Πέρνει κλειδί, λύνει, βγάζει λάδια και την αφήνει μαζί με το σιτάκι της, πανω στη ράμπα. κοιταει λίγο ντίζες, συμπλέκτη,και αφού περάσει λίγο η ώρα, ξαναπιάνει την τάπα όπως ειναι, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, και την ξαναβιδωνει. Οπως Ακριβώς ήταν. Με τα γρεζια, χωρίς να καθαρίσει λίγο τον μαγνήτη, χωρίς τίποτα. Πάλι καλά δηλαδή που το είχα ανοίξει εγώ στα 300. Ρίχνει κ λιγο wd40 στην αλυσίδα, και ήμαστε εντάξει. 30€ λέει. Και που να μην ήταν απτους καλούς, λέω εγώ.... Για λάδωμα μετά η αλυσίδα, δεν.... Μια χαρά κάνει το wd40. Για καθάρισμα στη σίτα, δεν.... ήρθα σπίτι, κλαίω τα 30€ , αλλα τουλάχιστον θα τα κάνω εγώ ξανά. Φρέσκα λάδια ξανά, αναγκαστικά για να καθαρίσω το σιτάκι, και καθάρισμα με παραφινέλαιο τη αλυσίδα να φύγει το wd και λάδωμα μετά. Πάλι καλά που υπάρχει ο βραχνάς εγγυηση, και με κρατάνε όμηρο...
  4. Καλημέρα. μπήκε σιτουλα για αρχή....
  5. οι διαφορες ως προς το μεγεθος, ειναι πολλες. το crypton φαινεται σαν ποδηλατο ,ειδικα αν το βλεμα παει προς τα ζαντολαστιχα. ειναι πολυ πιο κοντο και σε υψος.
  6. Χρωστάω κάποιες φωτο δεν υπήρχε εύκαιρο παχύμετρο, επιστρατευτηκε δάχτυλο............ η διαφορα στο μέγεθος, φαινεται...
  7. Με αυτά τα δυο που έχω ´´βρεθεί´´ ήμουν μπροστά. Αλλα αποτι ξέρω, ειναι κ τα πιο αδύναμα 300αρια. Σίγουρα με το sh δεν θα υπάρχει και επαφή. Αλλα κ το Beverly κ η vespa, με ίδια ιπποδύναμη, μένουν πίσω. Όπως επίσης με κάτι kymco δεν έχω ανοίξει, αλλα κ εκεί πιστεύω θα μένω πίσω, αλλα ειναι κ λογικό. Μόνο το bv κ η Vespa έχουν 22 άλογα, αλλα ταλλα ειναι πολύ πιο πανω.
  8. Με φίλου piaggio Beverly 300αρι ήμουν μπροστά μέχρι τα 130. Με επισης piaggio Vespa 300αρα κούτας, επίσης. Και τα δυο απο φανάρι. Αλλα δεν αγχώνομαι. Γινόμαστε αρκετοί κάτοχοι πλέον, όλο κ κάποιον θα πετύχεις στο δρόμο σου να σου επιβεβαιώσει τα λεγόμενα μου. Που έβαλα το χέρι μου? δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. εγω απο βίδες ξέρω τα μακαρόνια.... Μπαααα.... Ειναι τόση μεγάλη η επιφάνεια του αναβάτη, που δεν καλύπτει τίποτα αυτό. Απο χέρια ωμού και κεφάλι, μέχρι πόδια και πατούσες. Μπορεί ξανά Μαλαισιανός μικροκαμωμένος να χωράει και να ειναι άνετα, αλλα για εμάς, ειναι πολύ το ξύλο που τρώμε....
  9. μπα,ουτε αυτο δεν χρειαζεται. εχει μαρκαδορο πανω, και στο βιδωμα, απλα κεντραρεις το σημαδι ταπα-καρτερ. νεοτερα απτα 700 χλμ. οταν το πηρα,ειχε led λαμπα δωρο. για να μπει,πρεπει να ξεκουμπωθει το πλαστικο κομματι πανω στο τιμονι που πλαισιωνει το καντραν. ε, αυτο πλεον, κοντα στις 5000-5500 τριζει παρα πολυ.Σαν σμηνος απο μελισσες ακουγεται. Ευτυχως το ξεκουμπωσα ξανα, και με λιγη ταινια αεροστοπ, σταματησε. λιτουργει σαν αντικραδασμικο. η καμπανα του συμπλεκτη στο ρελαντι κ με νεκρα, ακουγεται να κροταλιζε. κανει σαν ξηροκαμπανο, αλλα δυστυχως μονο ακουγεται ετσι.... αποτι μουπε ο μηχανικος που περασα μια βολτα αποκει, φυσιολογικο ειναι. εχει δυναμη για 140 χλμ για πλακα. απλα μετα τα 125-130 παλευεις πανω του. ο αερας ειναι απιστευος ,και ειδικα αν εχεις εναν ογκο οπως εγω, σε πεθαινει. παντως διπλα δυσκολα καθεται 300αρι σκουτερ. πολυ δυσκολα..........το κοντο γραναζωμα, μαζι με λιγο βαρος και αρκετα αλογα, κανουν θαυματα....
  10. Στο car έχει αγγελίες για την vpr στα 225€-240€ όπως κ race tech κ protech. Βέβαια η protech έγινε vpr, άρα δεν ξέρω πως γίνεται να υπάρχουν ακόμα καζανάκια protech, αλλα.... Ελληνικής κατασκευής και οι δυο, οι οποίες δεν θεωρώ ότι έχουν την ´´τρελή´´ μελέτη από πίσω τους, για την κατασκευή τους, που να δικαιολογούν την τιμή τους. Όταν μάλιστα οι ´´τοπικες´´´ κατασκευές στην Μαλαισια παίζουν κάτω απτά 100€. Ένας λαιμός με ένα universal καζανάκι ειναι, χωρίς καμία μελέτη ως προς τα καυσαέρια, η κάποια δυναμόμέτρηση πριν κ μετά που να δικαιολογεί αυτό το ποσό.
  11. Αν εβλεπες ποσα γρεζια ειχε πανω η σιτα, θα αναρωτιοσουν το αντιθετο.... Πως γινεται να γυρνανε τοσα γρεζια μεσα στο μοτερ, και να ισχυει η εγγυηση? Προτειμω να αλλαζω λαδακια μονος μου, να καθαριζω αλυσιδα-γραναζια και διαφορα αλλα μονος μου, για να εχω το κεφαλι μου ησυχο , παρα να το πηγαινω οποτε γραφει το μανιουλ μονο κ μονο για να μη χασω την εγγυηση. Εννοειται κ θα το πηγαινω οποτε γραφει , αλλα σε καμια περιπτωση δεν περιμενω απο κανεναν μηχανικο αντιπροσωπιας να καθαρισει καλυτερα την αλυσιδα απο μενα , για παραδειγμα.
  12. Χτες αποφάσισα να αλλάξω λαδάκια στο μοτέρ,έχοντας φτάσει στα 400χλμ. δεν είχα σκοπό να τα πειράξω καν, και να περιμένω το πρώτο σέρβις στα 1000 χλμ, στην αντιπροσωπεία. ο λόγος που τα άλλαξα είναι ένα βίντεο που κυκλοφορεί το youtube ,ελληνικό, που ο άνθρωπος τα άλλαξε στα 400+ , και ήταν γεμάτα γρεζια μέσα. Μετά από ψάξιμο στη sym Μαλαισίας, όντως εκεί γράφουν για πρώτη αλλαγή στα 300, ενώ εδώ ο γκοργκολης γράφει στα 1000 χλμ. Έλυσα την βίδα από κάτω, και όντως το σιτακι ήταν γεμάτο γρεζια και εμένα. Ο μαγνήτης που έχει μέσα, κάνει καλή δουλειά, και όλη,μα όλη η σήτα είναι γεμάτη γρεζια. Δυστυχώς φώτο δεν τράβηξα, αλλά στο youtube μπορείτε να δείτε πως γίνεται. Έτσι ήταν και εμένα ακριβώς. Έβαλα κγω liqui moly ,τα οποία δεν είχα δοκιμάσει πουθενά,έβαζα bel ray, και μπορώ να πω πως είναι μεγάλη η διαφορά. Στο ρελαντί πριν άκουγες την καδένα , όπως ακούγονται τα varadero, αυτό το χαρακτηριστικό σφύριγμα που έχουν, που προσωπικά δεν μαρεσει καθόλου, αλλά τώρα δεν ακούγεται καν. Το σαζμαν γλύκανε πάρα πολύ,βασικά πριν είχε αρχίσει να ψιλοσκαλωνει ανάμεσα στην 1-2, προφανώς από γρεζια. Όπως και ναχει, θα ξανακάνω αλλαγή στα 700 περίπου,γιατί όντως έβγαλε πράμα από μέσα του,και δεν θέλω να περιμένω μέχρι τα 1000
  13. Ωραιο, αλλα δυστυχώς δεν κάνει για μας. Για τους Μαλαισιανους που ειναι 1 μέτρο και ένα μιλκο, καλό ειναι, αλλα για πιο φυσιολογικά ύψη, δεν κάνει. Εγώ είμαι 1,80, και όταν οδηγάω τα πόδια μου ειναι στα σημεία που βιδώνει το καλάθι.δεν θα χώραγε δηλαδή,θα έβρισκα πάνω του. https://shopee.com.my/SYM-VF3I-BKP-MOTORCYCLE-BASKET-i.59410738.2253943603
  14. Στη Μαλαισία υπάρχουν τα πάντα ,λογικό μιας κ εκεί υπάρχει ήδη 2 χρόνια στην αγορά. κάποια στιγμή θα εμφανιστούν κ εδώ, γιατί μέχρι στιγμής αυτά τα λίγα εδώ που υπάρχουν είναι σε απαγορευτικές τιμές. για παράδειγμα, η vpr παίζει στα 225€ εδώ , ενώ κάτι αντίστοιχο εκεί παίζει στα 77€. https://shopee.com.my/Muffler-Exhaust-RacingLine-SYM-VF3I-(185)-i.122260540.2219915730 ακόμα κ τελωνείο να βάλεις, θα φτάσει στα 140-150, αρκετά κάτω απτήν ελληνική πρόταση..... και απο εξτρα, αρκετα.......... https://shopee.com.my/search?keyword=sym vf3i
  15. η πρώτη ΄΄επέμβαση΄΄ θαναι γέφυρα, και μετά λάστιχα. και σκέφτομαι για 130/70-17 πίσω. Είδα κάτι φώτο από forum στη Μαλαισία που έχουν βάλει 100 μπροστά και 130 πίσω,και φαίνεται κτηνακι....