ouraniosvf

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    21
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    2

ouraniosvf last won the day on May 14

ouraniosvf had the most liked content!

Πόντοι

30 Excellent

Σχετικά με το μέλος ouraniosvf

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Sym
  • myBike: Μοντέλο
    vf185
  • myBike: Κυβισμός
    185

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ls2

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    panigale v4
  • dreamBike: Κυβισμός
    1100
  1. Με αυτά τα δυο που έχω ´´βρεθεί´´ ήμουν μπροστά. Αλλα αποτι ξέρω, ειναι κ τα πιο αδύναμα 300αρια. Σίγουρα με το sh δεν θα υπάρχει και επαφή. Αλλα κ το Beverly κ η vespa, με ίδια ιπποδύναμη, μένουν πίσω. Όπως επίσης με κάτι kymco δεν έχω ανοίξει, αλλα κ εκεί πιστεύω θα μένω πίσω, αλλα ειναι κ λογικό. Μόνο το bv κ η Vespa έχουν 22 άλογα, αλλα ταλλα ειναι πολύ πιο πανω.
  2. Με φίλου piaggio Beverly 300αρι ήμουν μπροστά μέχρι τα 130. Με επισης piaggio Vespa 300αρα κούτας, επίσης. Και τα δυο απο φανάρι. Αλλα δεν αγχώνομαι. Γινόμαστε αρκετοί κάτοχοι πλέον, όλο κ κάποιον θα πετύχεις στο δρόμο σου να σου επιβεβαιώσει τα λεγόμενα μου. Που έβαλα το χέρι μου? δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. εγω απο βίδες ξέρω τα μακαρόνια.... Μπαααα.... Ειναι τόση μεγάλη η επιφάνεια του αναβάτη, που δεν καλύπτει τίποτα αυτό. Απο χέρια ωμού και κεφάλι, μέχρι πόδια και πατούσες. Μπορεί ξανά Μαλαισιανός μικροκαμωμένος να χωράει και να ειναι άνετα, αλλα για εμάς, ειναι πολύ το ξύλο που τρώμε....
  3. μπα,ουτε αυτο δεν χρειαζεται. εχει μαρκαδορο πανω, και στο βιδωμα, απλα κεντραρεις το σημαδι ταπα-καρτερ. νεοτερα απτα 700 χλμ. οταν το πηρα,ειχε led λαμπα δωρο. για να μπει,πρεπει να ξεκουμπωθει το πλαστικο κομματι πανω στο τιμονι που πλαισιωνει το καντραν. ε, αυτο πλεον, κοντα στις 5000-5500 τριζει παρα πολυ.Σαν σμηνος απο μελισσες ακουγεται. Ευτυχως το ξεκουμπωσα ξανα, και με λιγη ταινια αεροστοπ, σταματησε. λιτουργει σαν αντικραδασμικο. η καμπανα του συμπλεκτη στο ρελαντι κ με νεκρα, ακουγεται να κροταλιζε. κανει σαν ξηροκαμπανο, αλλα δυστυχως μονο ακουγεται ετσι.... αποτι μουπε ο μηχανικος που περασα μια βολτα αποκει, φυσιολογικο ειναι. εχει δυναμη για 140 χλμ για πλακα. απλα μετα τα 125-130 παλευεις πανω του. ο αερας ειναι απιστευος ,και ειδικα αν εχεις εναν ογκο οπως εγω, σε πεθαινει. παντως διπλα δυσκολα καθεται 300αρι σκουτερ. πολυ δυσκολα..........το κοντο γραναζωμα, μαζι με λιγο βαρος και αρκετα αλογα, κανουν θαυματα....
  4. Στο car έχει αγγελίες για την vpr στα 225€-240€ όπως κ race tech κ protech. Βέβαια η protech έγινε vpr, άρα δεν ξέρω πως γίνεται να υπάρχουν ακόμα καζανάκια protech, αλλα.... Ελληνικής κατασκευής και οι δυο, οι οποίες δεν θεωρώ ότι έχουν την ´´τρελή´´ μελέτη από πίσω τους, για την κατασκευή τους, που να δικαιολογούν την τιμή τους. Όταν μάλιστα οι ´´τοπικες´´´ κατασκευές στην Μαλαισια παίζουν κάτω απτά 100€. Ένας λαιμός με ένα universal καζανάκι ειναι, χωρίς καμία μελέτη ως προς τα καυσαέρια, η κάποια δυναμόμέτρηση πριν κ μετά που να δικαιολογεί αυτό το ποσό.
  5. Αν εβλεπες ποσα γρεζια ειχε πανω η σιτα, θα αναρωτιοσουν το αντιθετο.... Πως γινεται να γυρνανε τοσα γρεζια μεσα στο μοτερ, και να ισχυει η εγγυηση? Προτειμω να αλλαζω λαδακια μονος μου, να καθαριζω αλυσιδα-γραναζια και διαφορα αλλα μονος μου, για να εχω το κεφαλι μου ησυχο , παρα να το πηγαινω οποτε γραφει το μανιουλ μονο κ μονο για να μη χασω την εγγυηση. Εννοειται κ θα το πηγαινω οποτε γραφει , αλλα σε καμια περιπτωση δεν περιμενω απο κανεναν μηχανικο αντιπροσωπιας να καθαρισει καλυτερα την αλυσιδα απο μενα , για παραδειγμα.
  6. Χτες αποφάσισα να αλλάξω λαδάκια στο μοτέρ,έχοντας φτάσει στα 400χλμ. δεν είχα σκοπό να τα πειράξω καν, και να περιμένω το πρώτο σέρβις στα 1000 χλμ, στην αντιπροσωπεία. ο λόγος που τα άλλαξα είναι ένα βίντεο που κυκλοφορεί το youtube ,ελληνικό, που ο άνθρωπος τα άλλαξε στα 400+ , και ήταν γεμάτα γρεζια μέσα. Μετά από ψάξιμο στη sym Μαλαισίας, όντως εκεί γράφουν για πρώτη αλλαγή στα 300, ενώ εδώ ο γκοργκολης γράφει στα 1000 χλμ. Έλυσα την βίδα από κάτω, και όντως το σιτακι ήταν γεμάτο γρεζια και εμένα. Ο μαγνήτης που έχει μέσα, κάνει καλή δουλειά, και όλη,μα όλη η σήτα είναι γεμάτη γρεζια. Δυστυχώς φώτο δεν τράβηξα, αλλά στο youtube μπορείτε να δείτε πως γίνεται. Έτσι ήταν και εμένα ακριβώς. Έβαλα κγω liqui moly ,τα οποία δεν είχα δοκιμάσει πουθενά,έβαζα bel ray, και μπορώ να πω πως είναι μεγάλη η διαφορά. Στο ρελαντί πριν άκουγες την καδένα , όπως ακούγονται τα varadero, αυτό το χαρακτηριστικό σφύριγμα που έχουν, που προσωπικά δεν μαρεσει καθόλου, αλλά τώρα δεν ακούγεται καν. Το σαζμαν γλύκανε πάρα πολύ,βασικά πριν είχε αρχίσει να ψιλοσκαλωνει ανάμεσα στην 1-2, προφανώς από γρεζια. Όπως και ναχει, θα ξανακάνω αλλαγή στα 700 περίπου,γιατί όντως έβγαλε πράμα από μέσα του,και δεν θέλω να περιμένω μέχρι τα 1000
  7. Ωραιο, αλλα δυστυχώς δεν κάνει για μας. Για τους Μαλαισιανους που ειναι 1 μέτρο και ένα μιλκο, καλό ειναι, αλλα για πιο φυσιολογικά ύψη, δεν κάνει. Εγώ είμαι 1,80, και όταν οδηγάω τα πόδια μου ειναι στα σημεία που βιδώνει το καλάθι.δεν θα χώραγε δηλαδή,θα έβρισκα πάνω του. https://shopee.com.my/SYM-VF3I-BKP-MOTORCYCLE-BASKET-i.59410738.2253943603
  8. Στη Μαλαισία υπάρχουν τα πάντα ,λογικό μιας κ εκεί υπάρχει ήδη 2 χρόνια στην αγορά. κάποια στιγμή θα εμφανιστούν κ εδώ, γιατί μέχρι στιγμής αυτά τα λίγα εδώ που υπάρχουν είναι σε απαγορευτικές τιμές. για παράδειγμα, η vpr παίζει στα 225€ εδώ , ενώ κάτι αντίστοιχο εκεί παίζει στα 77€. https://shopee.com.my/Muffler-Exhaust-RacingLine-SYM-VF3I-(185)-i.122260540.2219915730 ακόμα κ τελωνείο να βάλεις, θα φτάσει στα 140-150, αρκετά κάτω απτήν ελληνική πρόταση..... και απο εξτρα, αρκετα.......... https://shopee.com.my/search?keyword=sym vf3i
  9. η πρώτη ΄΄επέμβαση΄΄ θαναι γέφυρα, και μετά λάστιχα. και σκέφτομαι για 130/70-17 πίσω. Είδα κάτι φώτο από forum στη Μαλαισία που έχουν βάλει 100 μπροστά και 130 πίσω,και φαίνεται κτηνακι....
  10. Αρχίζω να συμπεράνω το ίδιο σιγά σιγά. Επειδή με ´´τρωεί´ αυτό με το αριστερά-δεξιά, αρχίζω να το ψάχνω σιγά σιγά. Πέρασα τις προάλλες Σαλαμίνα όπου στο καραβάκι αντί για άσφαλτος,υπάρχει λαμαρίνα. Ούτε λακούβες,ούτε τίποτα. Εκεί αν το σπρώχνεις ,παρατηρείς ότι γέρνει αριστερά δεξιά σαν να ήθελε ευθυγράμμιση το λάστιχο, αλλα ειναι απτις ίδιες τις αυλακώσεις που έχει το ελαστικό. Ακριβώς πάνω στην κορυφή. Του, έχει ένα ζιγκ ζαγκ η χάραξη του, που κάνει το μηχανάκι να γέρνει,όσο περίεργο κ αν ακούγεται. πλεον με 340 χλμ στο κοντέρ και μέση κατανάλωση 2,33 λτ/100. Αρκετά καλή τιμή για τα κυβικά του.
  11. Προχωράμε σιγά σιγά. Φτάσαμε τα 260 χλμ. το τρέμουλο στις 2800 έχει φύγει πλέον. Οι αναρτήσεις έχουν μαλακώσει πλέον αρκετά , αλλά παραμένουν σφιχτές και με αρκετά σπορ προσανατολισμό. Σε στροφές δείχνει ικανό πραγματικά για μεγαλύτερες κλίσεις από ένα απλό παπί. Τα άσχημα τώρα. Η γέφυρα μπροστά στα καλάμια είναι αναγκαία. Δυστυχώς δεν είναι θέμα γούστου, αλλά μπορεί να γίνει κ επικίνδυνο αν σε βρει απροετοίμαστο και εξηγώ. Καταρχάς, λίγα λόγια για το ιστορικό μου. Στα 38 μου πλέον, έχουν περάσει αρκετά δίτροχα απτά χέρια μου, από cbr 1000 repsol του 2004 ( το πιο δυνατό) μέχρι rgv-γ 250 το banana ( το πιο επικίνδυνα εθιστικό) μέχρι και Peugeot jetforce compressor ,αυτό με τον εργοστασιακό υπερσυμπιεστη( το πιο "περίεργο"), και μπορώ να πω ότι κάποια πράγματα τα "Νοιώθω" πάνω στο μηχανάκι.... Στο θέμα μας τώρα.καλο χρυσό και άγιο το πλαίσιο του, αλλά το μοτέρ αδικείται με αυτά τα καλάμια. Σε φρενάρισμα, ακόμα κ σταματημένο, βλέπεις τον τροχό να "τραβάει" δεξιά. Μεγάλος δίσκος, μαλακά καλάμια. Σε νορμαλ χλμ για παπί, 70-80 άντε 90 είναι όλα καλά. Φρενάρεις και νοιωθεις το τράβηγμα δεξιά. Αλλά αν το τσάρουχωσεις δυνατά, τότε όλα αλλάζουν. Ναι μεν φρενάρει, αλλά διπλώνει άσχημα η ρόδα. Εάν έχεις κ ποιο πολλά χλμ κιόλας, τότε είναι άσχημα τα πράγματα. Το πήγα μια βόλτα παραλιακή όπου έπαιζα στα 110-125. Εκεί πραγματικά πετάει το μοτέρ, νοιωθεις ότι απλά τώρα ξεκινάει να δουλεύει σωστά και έχει παρά πολλά να δώσει ακόμα, αλλά εάν πατήσεις μπροστινό, βλέπεις, χωρίς πλάκα, βλέπεις ( έσκυψα και έβλεπα πραγματικά) την ρόδα να φεύγει δεξιά . Αν πιάνεις ένα απότομο δάγκωμα του μπροστινού, και το αφήσεις, δημιουργεί ένα φαινόμενο σαν σβούρα, φυγοκέντριση, δεν ξέρω πως να το πω, μόνο αν το οδηγήσετε θα το νοιωσεται, οποίου για λίγα δευτερόλεπτα η ρόδα μπαλατζαρει αριστερά-δεξιά . πατας δυνατά, και αφήνεις αμέσως, με πάνω από 110-120 και ξεκινάει μετά το μπαλατζω, όπου για λίγη ώρα παλεύεις να το ξανασταθερωποιησεις. Αν είσαι ανάμεσα σε αυτοκίνητα, πραγματικά είναι επικίνδυνο να σε ρίξει πάνω τους. Καθομουν στην ευθεία, μόνος μου εννοείται , και πάταγα φρεναρίσματα και χάζευα μετά να βλέπω τον τροχό να φεύγει δεξιά και στο άφηνα μ να παίζει αριστερά δεξιά σαν σβούρα. Μου θυμίζει ένα Kle 500 που είχε περάσει απτά χέρια μου ένα φεγγάρι με 21 τροχό μπροστά, και τέρμα άδεια καλάμια μπροστά. Είχα λύσει την ψεύτο γέφυρα που είχε κάτω απτό φτερό , με σκοπό να λύσω κ τα καλάμια για σέρβις. Όσες μέρες το είχα έτσι, έτσι ακριβώς αντιδρούσε. Αλλά δεν με πειράζει, ήταν ήδη 17-18 ετών με καμία 100+ χιλιάδες χλμ με τεράστιο τροχό μπροστά. Το περιμένεις να έχει τέτοια φερόμενα. Αλλα από ένα καινούριο μηχανάκι,ειναι κρίμα. Βέβαια, αν το δεις σαν παπί, ειναι λογικό, αλλά δεν έχει μοτέρ Παπίου. Πραγματικά ειναι παρά πολύ καλό το μοτέρ του, και αδικηται απτά καλάμια. Ελπίζω να βγει καμία καλή γέφυρα να βελτιωθεί λίγο, γιατί δεν θέλω να φτιάχνω εδώ. Δεν έχω καλές εμπειρίες απτις χειροποίητες....
  12. εχω κανει γυρω στη 1 ωρα πανω του συνεχομενα μεχρι στιγμης. Η σελα εχει διαφορετικο καλυμα-υλικο για αναβατη συνεπιβατη. για τον οδηγο δεν γλυστραει καθολου. πραγματικα, σε σημειο που αν κατσεις και θες να αλλαξεις λιγο, να βολευτεις καλυτερα, πρεπει να ανασηκωνεσαι γιατι δεν γλυστραει καθολου. οτι ρουχο και να εχω βαλει, φορμα-τζιν, κολαει πανω του. Εχει ενα ανασηκωμα μπροστα κιολας, σε καινουριο δεν φαινεται εντονα, στο δικο μου μετα απο χλμ, ειναι εντονο πλεον, που κραταει ακομα πιο πολυ κοντρα απο θεμα ανεσης βεβαια δεν ειναι σκουτερ με τους τονους αφρολεξ απο κατω, αλλα συγκιτικα με το προηγουμενο παπι μου,ειναι πιο ανετα. για συνεπιβατη δεν μπορω να σου πω , γιατι μεχρι στιγμης δεν εχει ανεβει κανεις, παντως εχει αλλο υλικο που δειχνει να γλυστραει . το ανασηκωμα που ελεγα το διαφορετικο υλικο για πισω
  13. Πλεον στα 215 περιπου οι κραδασμοι κατω απτις 3000 στροφες,εχουν φυγει εντελως. Μενει ενα μικρο τρεμουλο στις 2800 μονο το οποιο κ φευγει αμεσως. Μαλλον θεμα στρωσιματος ειναι κ οπως δειχνει θα φυγει κ αυτο ,αφου φυγε κατω απο αυτες τις στροφες
  14. σωστοςςςςςςςςςςςς εδω η δισκοπλακα που ελεγα πιο πανω εδω καποια μικροκενα στην συναρμογη που φαινονται...... τα λαστιχενια καπακια που εγραψα. μαλλον θα πεξει φαλτσετα εκει......... πισω αναρτηση και ψαλιδι και το καπακι που θα μπορουσε να φιλοξενει διακοπτη για αλαρμ. θα μπει και αυτος καποια στιγμη το βραδυ θα μπουνε κ φωτο με τα led μπροστα , γιατι τωρα ειναι τσαμπα κοπος.....