devil's animal

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    74
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

78 Excellent

Σχετικά με το μέλος devil's animal

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr
  • myBike: Κυβισμός
    999

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    shoei

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. συμφωνουμε σε ολα... οπως ειναι ευκολως εννοουμενο οτι ενα αμαξι (πλην τζαπαν) απο την μανα του πουσαρισμενο, δεν μπορεις να το πουσαρεις κι'αλλο με aftermarket πραγματα...
  2. πολλοι τετοιοι κινητηρες εχουν σπασει...δεν στα λεω τυχαια...εχω σοβαρη πηγη μεσα στην Καρεντα... λαδι δεν καινε ολα...τα παλια τα 1,8 τουρμπο με τα 225 δεν εκαιγαν...αξιοπιστια φουλ απο μοτερ, ομως απο ολα τα αλλα γαμιοταν... επισης ασχετο, ποσο το πηρες και ποσα θα παρεις...ΟΛΑ τα vw/audi εχουν αθλια μεταπωλητικη...καθολου τυχαιο... με τα λαδια μπορει να παιχτηκε μαλακια οντως, γιατι νοθευονται ολα και πολυ... για να εχεις λοιπον τα μαμα τακακια σημαινει οτι ΔΕΝ το πιεζεις...αυτο ειναι καλο βεβαια γιατι δεν σου εχει σπασει ακομα αλλα απο την αλλη δεν εχει νοημα να εχεις ενα αυτοκινητο με 180 και να μην κανεις 3-4-5 ανοιγματα την εβδομαδα, ετσι για την μαλακια... και αυτος ειναι και ο λογος που πολλα εχουν σπασει...γιατι τα πηραν για να τα ανοιγουν..λογικο... του κολλητου μου ξερω μονο που δεν εσπασε αλλα και αυτος το πηγαινε πολυυυυ χαλαρα...δυστυχως του το εκλεψαν πριν 8 μηνες...
  3. εν ταχει... 1) αν τα χλμ που κανει σε μακρινα ταξιδια ειναι ηρεμα χλμ, μπορει και να μην καταναλωσει πολυ λαδι...δλδ αν το πηγαινεις εως 3-3,5χιλ στροφες το πιθανοτερο ειναι να εχει την μικροτερη δυνατη καταναλωση 2)φυσικα. το λαδι ενας κινητηρας (αν δεν εχει προβλημα) συνηθως το καιει σε πιεσμενη κατασταση...εδλδ οταν το πατας στο λαιμο... 3) φυσικα. και η μαρκα παιζει ρολο και το ιξωδες παιζει ακομα πιο πολυ ρολο, και η εξωτερικη θερμοκρασια και η θερμοκρασια του μοτερ (λαδιου/νερου) και το πως ειναι στρωμενο το μοτερ, και το πως το δουλευεις και παρα πολλα αλλα πραγματα... το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι το μοτερ αυτο εχει βγει τεραστια πατατα... απειρα προβληματα...και σοβαρα...με οποιον εχω συζητησει για το συγκεκριμενο μοτερ μου εχει πει τα χειροτερα με απτα παραδειγματα απο φιλους κλπ... οποτε για μενα μην παιζεις με την τυχη σου...πουλησε το οσο οσο και παρε κατι αλλο ...2500χλμ με καψιμο 750ml ειναι διχρονο...και ειναι και αστειο να συζηταμε τις πταιει απο την στιγμη που απο καινουργιο εκαιγε και εχουν ακουστει τοσα και τοσα...
  4. συμφωνουμε απολυτα στα περισσοτερα, οπως και σεβομαι απεριοριστα το οτι λες οτι εσυ προσωπικα δεν θα ταξιδευες με τοσα...αρα ειναι κατι καθαρα υποκειμενικο... βεβαια δεν ειναι υποκειμενικο το κοστος που εθεσες...ειναι αντικειμενικο...και καποιον μπορει να μην τον ενδιαφερει και να το "χαραμιζει" λογω της ταχυτητας και ας μην εχει ουσιαστικο αντικρισμα οπως ειναι ο χρονος που θα φτασει...το κανει απλα για να το κανει...για να του ανεβασει λιγο περισσοτερο την αδρεναλινη... και μπορει το ταξιδι να μην ειναι τοσο μεγαλο σε χλμ...μπορει να ειναι το Ιωαννινα-Αθηνα ή το Θεσσαλονικη-Αλεξανδρουπολη και τα χρηματα που θα "πεταξει" πηγαινοντας με τοσα να μην ειναι τοσα πολλα... επισης ειναι και αυτο που ειπες ως προς το τι παιρνεις με συγκεκριμενο ποσό...δλδ στην μια περιπτωση παιρνεις ενα on-off με 160 αλογα που απο μονο του ειναι κατι τρελο, ειδικα αν σκεφτουμε οτι πριν 10-15 χρονια αυτα τα αλογα τα εβρισκες μονο σε ss...και στην αλλη περιπτωση παιρνεις ενα on-off με τα ιδια αλογα που ειχε και ενα μηχανακι 20 χρονων... οποτε λες "με πιασανε και λιγο μαλακα"... ως προς το vstrom τωρα, για να μην βγαινουμε και εκτος θεματος, θεωρω οτι θα μπουρουσαν να ειχαν κανει κατι καλυτερο και στο εμφανισιακο κομματι και στο μοτερικο... δυστυχως για εμας τους καταναλωτες οι ιαπωνες δεν φαινονται διατεθειμενοι να παιξουν το παιχνιδι των ευρωπαιων και πανε στην πεπατημενη...δλδ ενα vstrom απο τα παλια... που το μονο που μπορει να ανταγωνιστει ειναι τον προκατοχο του, το africa και οριακα το tracer, το οποιο ομως ειναι στην αγορα απο το 2015... το versys 1000 παιζει σε δικη του κατηγορια με 4κ μοτερ και αλογα tracer....αλλοι βλακες αυτοι στην kawasaki...του βαζουν το 4κ μοτερ και δεν το φουσκωνουν λιγο για να παει 160-170 αλογα οπως εχουν τα 1000αρια ninja, για να ειναι η ιαπωνικη προταση εναντια στους ευρωπαιους...το κρατανε φιμωμενο με 120 ανακοινωσιμα..ενας Θεος ξερει γιατι...
  5. ναι, κοιτα δεν πουλανε και τοσο πλεον...δλδ τα vstrom που πουλουσαν σαν ζεστο ψωμακι απο το 2002 μεχρι το 2012, πλεον δεν πουλανε τοσο... το οτι τα παιρνουν χαροκαμμενοι ντελιβεραδες που μαζευαν τα tips 2 χειμωνες, επειδη τα βρισκουν σε "τιμη ευκαιριας 4000€" ειναι αλλο καπελο...καινουργια δεν πουλανε τα strom...τουλαχιστον εγω αυτο βλεπω εξω...πλεον πιο πολλα ειναι τα tracer, πολλα 1050 tiger, αρκετα bmw... το gsxs 1000 επειδη το εχει κολλητος και το εχω παρει βολτα και ξερω ολα τα specs απ'εξω ειναι ενας φρανκεσταϊν...μοτερ απο gixxer Κ6 με μικρες διαφορες, αλλη χαρτογραφηση, πλαισιο απο Κ8 (αν θυμαμαι καλα), φρενα απο L1..και (φανταζομαι) οτι ο λογος που δεν το εκαναν 165 αλογα οπως εχουν τα gixxer δεν ηταν η αξιοπιστια γιατι ολα τα μοτερ απο gixxer ειναι σουπερ αξιοπιστα/αλεξισφαιρα και με 165 και με 185 αλογα... απλα εδωσαν περισσοτερο βαση στην χρηστικοτητα και το γεμισαν στις μεσαιες, με αποτελεσμα να χασουν στα ψηλα...τα οποια ψηλα (ειδικα το γυμνο) ειναι πολυ δυσκολο να τα πας γιατι ο αερας θα σου ξεριζωσει το κεφαλι...ειναι και πρακτικοι οι λογοι...παρ'ολα αυτα εκαναν ενα αξιομαχο γυμνο/streetfighter το οποιο παιζει στα ισα τα triumph, τα ktm και τα bmw με πολυ μικρες διαφορες... γιατι δεν βγαζουν κατι αντιστοιχο και στην κατηγορια των on-off???? πριν το tracer η yamaha ειχε κανει μια κινηση που της βγηκε πατατα...το tenere 1200...απο 1200 κυβικα 100 αλογα...ακομα το κοιτανε στις αποθηκες... η honda επαιζε με σκουτεροπαπιες και ολο "επαιζε" διαρροες με το ονομα του africa και τελικα εβγαλε το βαρυ ονομα με 95 αλογα...και δεν παιρνεις ενα varadero με 3 χιλιαρικα και με customising να το ελαφρωσεις? η suzuki επαναπαυεται ακομα στις δαφνες του v-strom 650 γιατι το 1000 δεν πουλησε...ναι αλλα εχουν περασει τοσα χρονια απο την πρωτη γενια και πλεον μας πασαρει την ιδια συνταγη... και η kawasaki εβγαλε το 4κ versys που ζητημα να το πηραν 5 ατομα σε ολη την Ελλαδα...οσα πουλησαν τα 650... ως προς το ερωτημα σου τωρα... σαφεστατα και θα επελεγα το triumph και 100χιλ. χλμ να αντεχε...τα μισα δλδ απο τα (θεωρητικα) 200 του v-strom...γιατι? απλουστατα γιατι ειναι καλυτερο μηχανακι...απο αναρτησεις, στησιμο, φρενα, πλαισιο....οποτε αυτα τα 100χιλ. χλμ θα αξιζαν περισσοτερο απο τα νεροβραστα 200 του vstrom... βεβαια ειναι πολλα τα χλμ και εχει να κανει και με το ποσα κανεις το χρονο...για εναν μεσο χρηστη μιλαμε για 10 χρονια..με την ιδια μηχανη...δεν ειναι λιγο... αν μου εκανες το ιδιο ερωτημα ξεροντας οτι το suzuki θα κρατουσε 60 χιλ. χλμ και το triumph 30, θα επελεγα το suzuki...για τον ιδιο λογο επελεγα gixxer και οχι ducati σε ss...
  6. ακριβως επειδη δεν μιλαμε για κοντραδικα μηχανακια ευθειας, τα λεμε οτι λεμε...αλλιως αν μιλαγαμε για κοντρες στην ευθεια, τα 95 αλογα θα ηταν αποδεκτα απο μονοκυλινδρα μοτερ και μονο... αλλα επειδη προκειται για ενα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μηχανακι (και το suzuki και οριακα και το honda) το οποιο δεν ειναι enduro, ουτε motocross...ειναι on-off και ταξιδιαρικο, και επειδη ο ανταγωνισμος στην συγκεκριμενη κατηγορια ειναι αλλου και εχει ξεφυγει απο αυτα τα νουμερα, λεμε οτι λεμε... και μην μου πεις οτι για χωμα ειναι πολλα τα 95 γιατι θα σου βαλω βιντεακια του 1190 και του 1290 στο χωμα... αλλωστε για το χωμα τα κιλα που εχουν τα μηχανακια αυτα (africa, v-strom, 1190/1290) ειναι απαγορευτικα και μονο οι πολυ μεγαλοι χεραδες μπορουν να τα πανε γρηγορα.. για καποιους "εμπειρους" χρηστες τα κιλα τα λες και οριακα και μπορουν να κινουνται σχετικα σβελτα ή απλα ικανοποιητικα.... αλλα βγαινοντας στον ανοιχτο δρομο, εχεις να κανεις με πολλα...οντας δικαβαλος, οντας τριβαλιτσος εχεις να "παλεψεις" με την αεροδυναμικη scania που εχουν ολα αυτα τα μαστοδοντα και καταλαβαινεις οτι δεν μπορεις να εχεις μια καλη μεση ωριαια γιατι σε δεσμευουν τα αλογα... ειμαι βαμμενος Ιαπωνας...βαμμενος ομως... το διλημμα να παρω μια τετοια μαλακια μετα απο σχεδον 15 χρονια σε supersport ηρθε πριν κανενα χρονο που ηθελα να πουλησω το gixxer, να αποποιηθω την πιστα και να αρχισω τα ταξιδια... μεχρι τοτε ειχα παρει βολτα τα νεροβραστα v-strom 650 και versys 650 και ξεκινουσα να καβαλαω περισσοτερα κυβικα γιατι βαριομουν οικτρα... ο αδερφος μου τοτε ειχε το tiger 800 xc των 95 αλογων και το λατρεψα παιρνοντας το για 6 μερες στην Σιφνο με την γυναικα και ολη την οικοσκευη....θες το 21'' μπροστινο, θες ο προθυμος απο τα χαμηλα τρικυλινδρος, θες οι αναρτησεις που καταπιναν τις λακουβες και τα νεροφαγωματα σαν πατατακια? το λατρεψα παντως... μετα απο 3 μηνες το (ξανα)πηρα για να περασω (μονος μου) ενα τριημερο στην Πατρα... ε, εβγαλα φλυκταινες στον δρομο...μου φανηκε τοσο αργο που πραγματικα ξεχασα ολα τα προηγουμενα... 206χλμ/ωρα τελικης απο 800 τρικυλινδρα κυβικα ειναι να γελας...οχι γιατι θα πηγαινεις συνεχως με τοσα αλλα γιατι ηξερα οτι αν ημουν δικαβαλος και φορτωμενος δεν θα μπορουσα να παω με 160-170...θα δυσανασχετουσε το μηχανημα...ασε που γενικα δεν υπαρχει λογος να πηγαινεις για ωρα κοντα στην τελικη του... οταν καβαλησα το xr1000 της bmw, επαθα πλακα...αλογα και ροπη αφθονη... το 1290 της ktm, το ιδιο... ξερεις οτι οταν εχεις 260-270 τελικη μπορεις να ταξιδεψεις δικαβαλος με 180 για παντα...το μοτερ θα γουργουριζει... θα πατησεις και τον χωματοδρομο σου, αλλοτε σβελτα, αλλοτε προσεκτικα, και γενικα θα πας παντου... οταν θες να λεγεσαι all around, πρεπει να κανεις ακριβως αυτο...και οταν εχεις τον ανταγωνισμο να εχει φτασει σε τετοια νουμερα πρεπει να ακολουθησεις,..αν θες να μεινεις πισω μεινε, αλλα δεν νομιζω να το εκτιμησουν πολλοι...μονο ρομαντικοι ρετρολαγνοι που θα τους εφταναν και 80 αλογα... εν ολιγοις οποιος θελει να το παρει το καινουργιο στρωμα, να το παρει και να το ευχαριστηθει...αλλα μην νομιζει οτι παιρνει το τρελο innovation...μια παλια συνταγη σε νεο περιτυλιγμα ειναι.. my 2 cents θα συμφωνουσα αν στο ασπαστο εβαζες και τα αλογα...να το κανεις ασπαστο με 100 αλογα απο 1000 κυβικα ειναι πανευκολο γιατι ειναι old specs...αυτα τα νουμερα υπηρχαν ασπαστα εδω και πολλα χρονια...τωρα λοιπον ΤΙ ακριβως προσφερει? το led φαναρι, το cruise control και τους 3 χαρτες αποδοσης? και δεν καταλαβα τον λογο ΓΙΑΤΙ να μην το κανει 150 και 170 αλογα? επειδη θα πρεπει να παιξει στα ισα τον ευρωπαϊκο ανταγωνισμο και να δωσει και 5 φραγκα σε περιφερειακα αντι να ξεστοκαρει τα παλια πλαισια, δαγκανες, usd κλπ? απαραδεκτοι για μενα... βιοτεχνιες οπως η ducati και η ktm βγαζουν μηχανακια all around με 160 αλογα και μεγαθηρια οπως η suzuki, η honda και η kawasaki βγαζουν ακομα ταφους που εβγαιναν το 2000... την yamaha την εξαιρω γιατι επενδυσε, ρισκαρε και κερδισε με την σειρα mt...ειδικα τα tracer εχουν μοσχοπουλησει γιατι εχουν ασπαστο μοτερ, με ικανοποιητικα εως καλα αλογα δεδομενου κυβισμου και κυλινδρων και ελαφρια αισθηση...
  7. μια χαρα παραπονιουνται... η honda μετα απο 30 χρονια του africa 650 εφτιαξε εναν ανταγωνιστη του 990 adventure...που βγηκε πριν 20 χρονια... μιλαμε η απολυτη καταντια... οταν ο ανταγωνισμος σε ιπποδυναμη και σε αλλα χαρακτηριστικα εχει ξεφυγει, δεν πας πισω...προσπαθεις να ακολουθησεις... μονο το bmw gs εχει σχεδον ιδια αλογα απο τοτε που βγηκε, αλλα αυτο στοχευει αλλου...στροχευει στην γενικοτερη ποιοτητα κυλισης και στο status...+ καποια συγκεκριμενα χαρακτηριστικα...paralever, telelever, boxer...
  8. 107 ονομαστικα απο 1000+ κυβικα εν ετη 2020 ειναι να γελανε και τα πεζοδρομια... τοσα περιπου εβγαζαν τα 950/990 adventure πριν καμια 20αρια χρονια...δικυλινδρα παντα... και μην μου πειτε για αξιοπιστια...γιατι με τοσα αλογα ΠΩΣ να σπασει? μου θυμιζει τις παλιες διχρονες 200αρες βεσπες...απο 200 διχρονα κυβικα, 7-8 αλογα...πως στο διαολο να διαλυθει? και ειμαι γνωστος σουζουκακιας...αλλα ετσι δεν παει μπροστα το πραγμα... για τους αρχαιολαγνους μια χαρα ειναι...λογω εμφανισης κιολας...
  9. χιλιες φορες τζαπαν και ας δωσεις και κατι παραπανω παρα κινεζο και ας το δινουν και τσαμπα... εγω δεν ειμαι πολυ υπερ του καινουργιου... 1ον,υπαρχουν σαφως πολλα υπερεκτιμημενα μηχανακια...which means οτι δινεις πολλα λεφτα και παιρνεις "λιγο" μηχανακι.. και 2ον ΠΑΝΤΑ θα χανεις οταν πας να το μεταπωλησεις...ειτε το κανεις σε 6 μηνες απο την αγορα, ειτε σε 6 χρονια... αντιθετως με ενα μεταχειρισμενο μπορεις ακομα και σε 1-2 χρονια που θα το κρατησεις να παρεις τα λεφτα σου...
  10. τοσο παλια μηχανακια παντα θα ειναι ρισκο... το 95% των αναβατων δεν τα πανε, τους πανε...αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μην ξερουν να τα δουλεψουν...π.χ. ξερογκαζα και κοφτιασματα ενω ειναι κρυο...και δεν εννοω κρυο νερο...εννοω κρυο λαδι... μετα εχουμε τα "ζεματισματα" μεσα στην κινηση καλοκαιριατικα...παει ο αλλο για καφε μεσα στην πολη κατακαλοκαιρο, σταματαει σε 23456 φαναρια, το βεντιλατερ δουλευει υπερωριες, του εχει βαλει σκατολαδα μεσα, εχει και να του τα αλλαξει καμια 10αρια χιλ. χλμ...σωβρακο το μοτερ. αυτα τα μηχανακια θελουν ανοιχτο δρομο, καλο ζεσταμα πριν το σκισιμο, καλα αναλωσιμα (λαδια, νερα, μπουζι) ...για να πεις οτι θα αντεξουν για πολλα χλμ... αρα συνυπολογιζεις στα πολυ θετικα αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε και αλλο μηχανακι για να κανει τις δουλειες του...αν εκανε με ss ψωνια στο s/m και περα δωθε σε οποιαδηποτε δουλεια εντος πολης, κλαφτα... και γενικα τον κοβεις τι ανθρωπος ειναι...αν πηγαινε πιστα κατα 90% ηξερε να το μεταχειριζεται το μηχανακι...μην σε τρομαζει η πιστα...δεν ειναι λιωμενο επ'ουδενι, εκτος αν κατεβαινε πανελληνιο..που και παλι παιζεται... αν δεις λαστιχο τετραγωνισμενο απο τα παντηλικια και τα burn out φυγε μακρια... ουσιαστικα αγοραζεις ιδιοκτητη και οχι μηχανακι... τωρα οσον αφορα τις μαρκες...εγω ειχα το 636 του 2006 και το μονο που ειχε βγαλει ηταν ενα καμμενο tps...πταισμα δλδ...σε οποιοδηποτε μηχανακι μπορει να συμβει... σιγουρα ειναι πιο ροπατο και δυνατο απο τα υπολοιπα λογω των 36cc...το honda πιο αργο απ'ολα, μετα κ6 και μετα r6...τα r6 ποτε δεν τα γουσταρα γιατι (κατα την γνωμη μου) ηταν τα πιο "ψευτικα" απο ποιοτητα κατασκευης και περισσοτερο πολυστροφα απο τα υπολοιπα... καλες χριστουγεννιατικες αγορες...
  11. οπως σου ειπαν δεν εχει τελωνειο η Ιταλια...αλλα δες και ποσα ειναι τα μεταφορικα για να βγαλεις τελικη τιμη.... κατα την γνωμη μου εισαι οριακα για 55€, να το παρεις απο εξω...ζητα απο το ελληνικο καταστημα μηπως μπορεσει να κανει κατι καλυτερο... ακομα και να μην μπορει τα βαζεις κατω και αποφασιζεις...στην μια περιπτωση ειναι το κοστος στην αλλη περιπτωση ειναι 3 πραγματα: 1ον θα εχεις στηριξει εναν ελληνα, 2ον θα εχει καποιον να απευθυνθεις σε περιπτωση αστοχιας υλικου (εγγυηση) και 3ον αποκτας γνωριμιες σε μαγαζι που αργοτερα μπορει να σου φανουν χρησιμες για κατι αλλο (διαπροσωπικες σχεσεις δλδ)... ξαναλεω..οριακα τα 55€ αν και εφοσον πουμε οτι τα μεταφορικα ειναι μεσα...και εγω απ'εξω ψωνιζω πολλα πραγματα, πολλα χρονια τωρα αλλα να αξιζει ο κοπος...οχι για 20-30€..
  12. καποιοι δεν λενε να καταλαβουν οτι κατι τετοια μικρα σε καταλληλα χερια ειναι φονιαδες γιγαντων...ναι!! και μεσα στην πολη... και φυσικα εκτος... υπενθυμιζω (και λεω για οσους δεν ξερουν) οτι ενα "μοτοσυκλετακι" μονοκυλινδρο 373cc και ονομαστικων 43 αλογων γραφει χρονους κατω απο 1,30 Σερρες... αν νομιζετε οτι ειναι απλο το να κατεβεις απο το 1,30, με οποιαδηποτε μοτοσυκλετα, απλα προσπαθηστε το... οποτε τι συζηταμε? για το κατα ποσο ενα τετοιο διαολι* θα μπορεσει να κανει πλακες εντος, εκτος και επι ταυτα? και κατα ποσο εχει λογο υπαρξης? ΦΥΣΙΚΑ και εχει λογο υπαρξης με ολα τα υπολοιπα γλυκαναλατα μικρα που κυκλοφορουν... * ολη η καινουργια τεχνολογια φορτωμενη πανω του, 55 ονομαστικα αλογα, στησιμο ss
  13. προφανως και ενα 600 θα ειναι καλυτερο, αλλα ποιος μπορει να παει ΤΕΡΜΑ ενα 600αρι τευρακυλινδρο?ειδικα μεσα στην πολη... πιστεψε με, πολυ λιγοι... επισης με τα τετρακυλινδρα δεν περιμενεις να ανεβασει...απλα το κρατας στην καλη περιοχη του επιλεγοντας παντα την σωστη ταχυτητα στο κιβωτιο... δεν εχεις 4η με 50χλμ/ωρα και απλα ανοιγεις, οπως θα εκανες με ενα οποιοδηποτε 2κυλινδρο, μονοκυλινδρο... θα ηθελα πολυ να ειχα ενα τετοιο με 55 αλογακια και να ερθει ενα οποιοδηποτε μηχανακι 250-400 με λιγοτερους κυλινδρους, να με περασει...
  14. τα specs λενε κατι μεταξυ 50 και 60 αλογων στις 20.000 στροφες.... αν ισχυσει κατι τετοιο το μηχανακι θα ειναι τρομερη επιτυχια... αντε γιατι πολυ το κουρασαμε με τα γλυκαναλατα 2κυλινδρα και μονοκυλινδρα, τυπου ss,των 25-35 μουλαριων που δεν πανε βημα... το σωστο ss ειναι τετρακυλινδρο και στροφαρει ψηλα, και οποιος μπορει να το παει, το παει...δεν περιμενει να τον "ξελασπωσει" στο γραμμικο 2κυλινδρο μοτερ...και οταν αρχιζει το καλο part, το πραγμα ψοφαει...