devil's animal

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    32
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

42 Excellent

Σχετικά με το μέλος devil's animal

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    gsxr
  • myBike: Κυβισμός
    999

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    shoei

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. επιβεβαιωνω... περασα προχθες κανοντας για αλλη μια φορα το Θεσσαλονικη - ΑΘηνα και τουμπαλιν...και οντως ειναι κλειστα και τα 2 μαγαζια... συμφωνουμε για την καλυμμενη πινακιδα αλλα μονο με μηχανακι...γιατι με αυτοκινητο και την οικογενεια μεσα, παιζεις με την φλογα...
  2. αναλογως πως το βλεπει ο καθενας... δλδ εγω το βλεπω ως εξης: ενα "πηγαινε-ελα" ειναι 60€...αν ανεβοκατεβαινεις (για διαφορους λογους) 5-6 φορες τον χρονο...δλδ ανα διμηνο, παμε στα 360€ τον χρονο μονο σε διοδια..που αν τα γλιτωνες θα καλυπτες μια αλλη αναγκη του σπιτιου π.χ. να βαλεις 400 λιτρα πετρελαιο για τον χειμωνα... προφανως αν το κανεις μια φορα στις τοσες, μπορει να μην συμφερει...αλλα και παλι ο χρονος δεν ειναι τοσο πολυς και μου φαινεται και τελειως σπαστικο να πρεπει να σταματας 10-11 φορες το ταξιδι σου και πολλες φορες να περιμενεις κιολας αν εχει καποια ουρα καποιος σταθμος διοδιων...και φυσικα ειναι και το μονοτονο του πραγματος, που απο την μια βλεπεις διαφορα πραγματα και απο την αλλη ειναι απλα ενας δρομος... πολλοι δεν καταλαβαινουν οτι οταν καποιες καθημερινες/εβδομαδιαιες/μηνιαιες συνηθειες μετατρεπονται σε χρημα, στο τελος του χρονου βγαινει ενα διολου ευκαταφρονητο ποσο... π.χ. καπνισμα...4€χ365=1460€...δλδ ενα ταξιδι στο εξωτερικο για ενα ζευγαρι... απο το κοψιμο του καπνισματος ΕΝΟΣ απο τους 2..και να ειναι και ψιλοχαλαρος καπνιστης...δλδ βαζω ενα πακετο καθε μερα...χωρις να υπολογιζω βραδινες εξοδους που αυξανεται ή γιορτες κλπ...σταθερη βαση ενα πακετακι την ημερα... οποτε οπως καταλαβαινεις ειναι θεμα οπτικης και τροπου ζωης...
  3. Ok, επειδη το ειχα πραξει παλιοτερα η αληθεια ειναι οτι γινεται και μπορεις να γλιτωσεις ολα τα διοδια απο παραδρομους και παραπλευρες οδους... η αποσταση ειναι η ιδια, μην πω και μικροτερη και η ωρα αυξανει κατα 5-10% σε σχεση με την εθνικη, αναλογως ταχυτητας και κινησης...δλδ. αν κανεις Θεσ/νικη - ΑΘηνα σε 6 ωρες απο εθνικη, αν επιλεξεις παραδρομους θα εισαι μιση με με μια ωρα αργοτερα στον προορισμο σου... επειδη ομως ειναι ολιγον τι μπλεξιμο πρεπει να εχεις οδηγιες εκτυπωμενες και συνοδηγο γιατι μπορεις πανευκολα να χαθεις και να χασεις και χρονο και χρημα (καυσιμα)... βεβαια, για να μην σε παρω στον λαιμο μου αυτο το ειχα κανει παλιοτερα...δλδ πριν κατασκευαστουν τα τουνελ για τα τα τεμπη και τον πλαταμωνα...αλλα δεν νομιζω να εχουν αλλαξει πολλα... λινκς: https://seleo.gr/koinwnia/249971-etsi-tha-kaneis-to-thessaloniki-athina-xoris-na-pliroseis-diodia https://www.motorhomeclub.gr/news-actionss/ενέργειες/187-αποφυγή-διοδίων https://www.fomo.gr/google-maps-apofygi-diodion/ γενικοτερα εχει πολυ πραγμα στο google αν ψαχτεις... ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ: ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!! ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΟΥ ΤΕΛΟΥΣ (ΔΛΔ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ 30€ ΚΑΙ ΑΣ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ) ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΗΞΕΙ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΧΑΣΑΤΕ ΧΡΟΝΟ...
  4. αν φυγεις απο αυριο μεχρι και το πρωινο της Δευτερας, τα διοδια ειναι δωρεαν λογω εκλογων...
  5. γρηγορα περαστικα να ειναι και τιτανιος αφτερ δατ....
  6. απο τον τροπο που γραφεις, φαινεσαι συνειδητοποιημενος χρηστης... επισης μου εκανε εντυπωση οτι αναφερεις ss 600 cc και οχι 1000 (που ολοι εκει πανε γιατι την εχουν δει χεραδες)... δεδομενου οτι ειχες καποια στιγμη (εστω και για λιγο) ενα ready to race μηχανακι, οπως το rs125 της aprilia, θα σου ελεγα να πας βουρ στον πατσα με τα 600ss και να μην κοιτας για μειωση ιπποδυναμης... δεν ειναι τοσο "σκοτωστρες" οσο τα θεωρουν... ειδικα στα χαμηλα, περισσοτερο σαυρες θα τα ελεγα παρα οτιδηποτε αλλο... δλδ αν καποιος σκεφτει λογικα θα προτιμησει να οδηγησει ενα τετοιο μηχανακι στα πρωβτα του βηματα παρα ενα μονοκυλινδρο ΚΤΜ >600cc που "στα σκαει" με το καλημερα και μεχρι τα 120 ανοιγει χωρις αυριο... οσον αφορα τους δρομους εντος λεκανοπεδιου, θα σου προτεινα να μην προσπαθησεις να στριψεις ...εχει δρομους...εσυ ομως δεν εχεις την εμπειρια... οποτε για αρχη πηγαινε στα Μεγαρα και παρακολουθησε και ενα σχολειο ασφαλους οδηγησης....θα σου ανοιξει φοβερα τους οδηγικους σου οριζοντες... αργοτερα πηγαινεις στους (γνωστους) δρομους εντος και εκτος λεκανοπεδιου και κανεις χαλαρη προπονησουλα σ'αυτα που εμαθες ...ολα αυτα στην περιπτωση που εχεις βαρεθει την πιστα ή την θεωρεις καπως πολυεξοδη... η πραγματικη προπονηση ομως και βελτιωση ειναι εκει μεσα (Μεγαρα)...και αργοτερα ανεβαινεις και level πηγαινοντας Σερρες... +1000 για το 636....ειναι καταπληκτικο μηχανακι και θα το ευχαριστηθεις τα μαλα... καλες αγορες...
  7. define λίγο οταν λες "ογκο" και το συζηταμε... για να σου απαντησω ομως με στοιχεια, τα μηχανακια εκτος απο 1 ποντο διαφορα στο μεταξονιο ειναι ολοϊδια... gsxr 1000 K8 https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr1000 08.htm gsxr 1000 K9 https://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr1000 09.htm πηγαινε εκει που λεει για τις διαστασεις τους και θα το δεις... το L7 ειναι αυτο που εχουν κανει σαφως μικροτερο και σου δινει την αισθηση για 600 και οχι για 1000...και αυτο ειναι σε αισθηση γιατι σε απολυτα νουμερα παλι ελαχιστα ξεφευγει απο τα υπολοιπα...
  8. ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τι πραγματευεται το συγκεκριμενο thread... αν χρειαζεται η τυχη στους αγωνες? ΣΑΦΩΣ και χρειαζεται...ή να το πουμε καλυτερα χρειαζεται ΚΑΙ η τυχη...αλλα μονο αυτη δεν ειναι καθοριστικος παραγοντας... το φαινομενο Marquez ειναι ενα κραμα πολλων πραγματων και απεχει παρασαγκας απο προηγουμενους πρωταθλητες... εξηγουμαι: δεν μασαει απο ψυχολογικους πολεμους και "bullying" το οποιο ισχυε για πολλους αξιους και γρηγορους αναβατες...και το bullying το ασκουσαν παντα οι παλιοτεροι..αρχης γενομενης απο Biaggi και ο αρχηγος ολων ο Rossi...που ξερει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλα να παιζει το παιχνιδι των καμερων, να φανατιζει τους φανς του, να κανει δηλωσεις που δυναμιτιζουν το (εκτος πιστας) παιχνιδι, να βαζει ορους στα συμβολαια του που ειναι δυσμενεις για τους νεοεισερχομενους, να ...να....να... αυτα ολα επιαναν την προ Marquez εποχη,...ακομα και με τον πολυ καλο, τον γρηγοροτερο εν ζωη ανθρωπο σε 2 ροδες, τον Casey Stoner... οταν ηρθε ο marquez λοιπον, απλα δεν μασησε και εκανε το παιχνιδι του, ανεξαρτητα αν σε καποιους αρεσε ή δεν αρεσε...εκανε πλακα και εντος και εκτος πιστας...και οταν παιχτηκε ο αγωνας στους κανονισμους, επαθε και εμαθε (βλ. assen 2015)... την μονη τυχη που του προσδιδω ειναι η υπαρξη μη (σοβαρου) τραυματισμου του στις τοσες πτωσεις που εχει κανει...ειδικα πριν 2-3 χρονια στο Mugello που εφυγε με 338χλμ/ωρα, ηταν τρομακτικο και επισης φοβερο το οτι δεν επαθε τιποτα...εχει και το ρεκορ για την πτωση με τα περισσοτερα χλμ... αλλα δεν ηταν παντα τοσο τυχερος....οταν ηταν ακομα στην Moto2 απο ενα ατυχημα πηγε να χασει το ματι του.... οπως και να εχει, εχει δουλεψει πολυ το παλικαρι...ακομα και με το θεμα πτωση, εχει μαθει να σωνει τα ασωστα...σε πολλες περιπτωσεις υπερνικαει τους νομους της φυσικης... βεβαια μονο τυχαιο δεν ειναι αυτο...εχει την οδηγικη ευφυια να μαθαινει συνεχως απο τα λαθη του και εχει φτασει σε ενα επιπεδο που "ακουει" το μηχανακι του πολυ καλα και ξερει τι να κανει και ποτε να το κανει...μαθαινει απο τις πτωσεις του στα ελευθερα και στα χρονομετρημενα δοκιμαστικα και ξερει που η πιστα γλιστραει και πως συμπεριφερεται σε οποιαδηποτε στροφη της πιστας το μηχανακι του...οποτε αντιδρα αναλογως και εχει ελαχιστοποιησει στο μινιμουμ τις πτωσεις την ημερα του αγωνα..(που του κοστιζουν βαθμους)... η αληθεια ειναι οτι δεν εχει ξαναδει κατι τετοιο το αθλημα... συνδυαζει ενα πακετο λοιπον...δεν ειναι απλα ενας υπεργρηγορος οδηγος...υπηρξαν κι'αλλοι γρηγοροι..αλλα οχι σαν αυτον... τωρα οσον αφροα το θεαμα που ακουστηκε πιο πανω, ειλικρινα δεν τους νοιαζει καθολου τους οδηγους να δινουν μαχες..ισα ισα κοιτανε να τις αποφυγουν... "love game" (για να μιλησω και με ορους τενις) ειναι γι'αυτους ενας αγωνας που φευγουν μπροστα και απλα τερματιζουν χωρις μαχη και χωρις οποιοδηποτε ρισκο...βρισκουν τον ρυθμο τους και απλα κανενας δεν τους πλησιαζει... αν καποιος δεν μπορει να δει την υπεροχη αυτου του πραγματος και θελει "αιμα, δακρυα και ιδρωτα" ας δει ΜΜΑ καλυτερα...δεν ειναι ολα για ολους..και δεν θα πρεπει να υπαρχει παντοτε μια ιντριγκα πισω απο εναν αγωνα...ασχετως αν ο Εσπελετα εχει προσπαθησει διακαως για το αντιθετο...
  9. τα κ7 και κ8 ειναι ιδια μεταξυ τους... το κ9 αλλαζει εντελως σαν μοντελο...αρχης γενομενης απο τα BPF (Big Piston Fork) της Showa που φοραει.... αλλο μοτερ, αλλο πλαισιο...κλπ...κλπ...γενικα αλλο μηχανακι... τα επομενα μοντελα μεχρι το L6 ειναι ιδια με πολυ λιγες διαφορες ...δλδ μια εξατμιση αντι δυο, αλλα χρωματα και αλλαγη δαγκανων (brembo αντι tokico).. δεν θα μπω σε πολλες λεπτομερειες, αλλα αν σε παιρνει οικονομικα να προτιμησεις απο Κ9 και μετα...και ναι, ειναι σαφως καλυτερα τα πιο νεα μοντελα απο τα παλιοτερα... το κ9 που εβαλε ο Πετρος (pitapola) ειναι δικο μου και ειναι σε πραγματικα αριστη κατασταση... 14400 πραγματικα χλμ, αριστα συντηρημενο και οτι λεει στην αγγελια και ακομα περισσοτερα... αν ενδιαφερεσαι με ρωτας οτι θες, ειτε εδω, ειτε σε π.μ.
  10. μπροστοβαρο πολυ το honda, ε??
  11. μου φαινεται οτι φασκεις και αντιφασκεις... αρχικα λες "δεν ξέρω αν εσύ μπορείς κ έχεις τον χρόνο να είσαι πάνω από το κεφάλι του μάστορα εγώ προφανώς για να ψάχνω λύση δεν μπορώ να είμαι λόγω φόρτου εργασίας".. μετα λες "απλά θα του πω να είμαι εκεί όταν θα ξεκινήσει την δουλειά" και στο ιδιο μηνυμα λες "μπορεί να βρίσκομαι εκτός Ελλάδας οπότε γι'αυτό κ όλη αυτή η αναστατωση"... αρχικα κανενας δεν σου ειπε να εισαι πανω απο το κεφαλι του μαστορα... αλλα οταν και εφοσον παραλαβεις το μηχανακι με τα καινουργια πλαστικα, τα παλια ΚΑΙ το τιμολογιο μπορεις να τα ελεγξεις επιτοπου και να το "κυνηγησεις" αν και εφοσον εχει παιξει πουστια... αν εισαι εκτος Ελλαδας μπορεις να στειλεις εναν φιλο σου να τα δει... αλλα κατα την γνωμη μου δεν θα επρεπε να εισαι τοσο καταστροφολογος...5 πλαστικα ειναι...ουτε πιστονια ειναι, ουτε εγκεφαλος, ουτε αναρτησεις, ουτε πλαισιο, ουτε κατι πραγματικα σοβαρο και δομικο στοιχειο του μηχανακιου ειναι... απο την στιγμη που τα πληρωνει και η ασφαλιστικη, ουτε εσυ χανεις, ουτε αυτος εχει να κερδισει ουσιαστικα κατι...δλδ σιγα τα λαχανα... δεν μπορουμε να ειμαστε τοσο καχυποπτοι με ολους...και σημειωτεον στα λεει αυτα καποιος που θεωρει το 99% των συνεργειαδων κλεφτες και απατεωνες...
  12. αν εισαι λιγο εμπειρος και αν εχουν δει τα ματια σου πολλα, οπως λες, τα καταλαβαινεις με την μια τα ιμιτασιον πλαστικα απο τα οριτζιναλ... οπως σου ειπαν, κοιτας κωδικους, εννοειται παιρνεις τα παλια/σπασμενα πισω (γιατι και αυτα κοστιζουν καθοσον κολλιουνται, βαφονται και ξαναμονταρονται) και κρατας και τιμολογια, αποδειξεις που λεει με σαφηνεια τα πραγματα και την εργασια που εκανε..
  13. μια χαρα το σκεφτεσαι... οι συχνες αλλαγες λαδιων σε ενα μοτερ, μονο καλο του κανουν και του δινουν σιγουρα περισσοτερη ζωη απο αλλα μοτερ που αλλαζουν αργοτερα... ανεξαρτητως λειτουργιας...
  14. το dot ειναι η πιστοποιηση τυπου που λεμε...και απλα ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ απο την ημερομηνια παραγωγης καθως και απο αλλες πληροφοριες του ελαστικου... το DOT δεν ειναι η ημερομηνια κατασκευης.. πολυ προχειρα βρηκα αυτο που εξηγει καποια πραγματα... http://www.tsitsiklis.gr/site/page/Όλα-όσα-θα-θέλατε-να-γνωρίζετε-για-την-διάρκεια-ζωής-των-ελαστικών?CMRCode=1A0JRNCHQ&extLang=
  15. καλοταξιδο, καλοβολτο και καλες ροπες... πολυ ομορφο ειναι...σαν να βγηκε χθες απο την αντιπροσωπεια ...