TheReaper

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    70
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

53 Excellent

Σχετικά με το μέλος TheReaper

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Εντάξει, η αλήθεια είναι ότι το σημείο του πιρουνιού δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσω να το κάνω καλά, οπότε θα δω μήπως μπορεί να το κάνει ένας γνωστός μου. Το πλαστικό είναι το τελευταίο που με απασχολεί για την ώρα, έχω βρει στην Αριστοτέλους έναν που πουλάει κομμάτια ανταλλακτικά και έχει μέχρι και μπροστινή ζελατίνα. Μπορεί να το πάρω από αυτόν κάποια στιγμή. Όσο αφορά σε εξάτμιση και προστατευτικό, την εξάτμιση καιρό το σκέφτομαι να την περάσω ένα χέρι, γιατί την έχω γδάρει και σε ένα άλλο σημείο και το προστατευτικό έχω βρει αυτό εδώ: https://www.car.gr/parts/view/7408306/ Νομίζω είναι καλή προσφορά, ειδικά αν πρόκειται και να του αλλάξω χρώμα. Ο άλλος το δίνει καινούριο 25€, δεν ξέρω. Θα δω την κατάστασή του κι από εκεί κι έπειτα, βλέποντας και κάνοντας είναι. Κακά τα ψέμματα, μου άρεσε το νίκελ, το κάνει να φαίνεται λίγο. Έχω μια τάση καγκουρίας, αλλά όχι κάτι δραματικό. Απλά μου άρεσε όπως είναι. Όσον αφορά στην οδήγηση, θα πάω να βγάλω φωτογραφία το μέρος που έγινε η πτώση, να σας δείξω και λίγο πως την έπαθα. Προσωπικά, θεώρησα ότι αν ακούμπαγα κάτω, θα ήταν χειρότερα για μένα. Ο λόγος που έμεινα πάνω στη μηχανή έγκειται κυρίως στο γεγονός ότι θα κρατούσα αντίσταση στο πεζοδρόμιο και θα έμενα όρθιος, αλλά συνειδητοποίησα ότι η ορμή ήταν πολύ μεγάλη για να μπορέσω να αντισταθώ σε όλη αυτή τη δύναμη, οπότε αντί για κόντρα, πάτησα πάνω στο πεζοδρόμιο κι έφυγα μπροστά τρέχοντας. Το συγκεκριμένο πεζοδρόμιο είναι κάπως υπερυψωμένο.
  2. Κι αφού το καλομελετούσα και ήταν μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ήρθε η τρίτη και φαρμακερή σήμερα, καθώς πήγαινα στη δουλειά. Δεν είμαι σίγουρος για ποιον ακριβώς λόγο σκάλωσα, αλλά 2 πράγματα πέρασαν από το μυαλό μου: 1) δεν είχα αρκετό χώρο να φρενάρω και με το πίσω, 2) αν φρέναρα και με το πίσω, θα είχα πέσει μαζί με τη μηχανή, λόγω υγρασίας στο δρόμο και θα άφηνα δέρμα. Οπότε έδωσα όσο μπορούσα με το μπροστά φρένο χωρίς να μπλοκάρει ο τροχός, κράτησα ευθεία το τιμόνι, γιατί ήμουν ήδη μέσα στη στροφή κι αν έκανα πως το γύρναγα θα κοίταζα τον ουρανό, και ευχήθηκα για το καλύτερο. Και ποιο ήταν αυτό; Να πέσει η μηχανή σε ένα υπερυψωμένο πεζοδρόμιο πίσω από το νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου. Εγώ πάλι την γλύτωσα, καθώς μόλις βρήκε η μηχανή, εγώ πετάχτηκα από τη σέλα και έφυγα με φόρα τρέχοντας επάνω στο πεζοδρόμιο. Η μηχανή δεν ήταν τόσο τυχερή... Εδώ βλέπουμε και μια μύγα που ήρθε για να κοστολογήσει τη ζημιά. Εμπειρογνώμονας ήταν! Επίσης το πάτημα του πίσω φρένου έχει σηκωθεί όρθιο, αλλά αυτό είναι το εύκολο να φτιαχτεί. Για την ώρα, θέλω να βρω τρόπο να γίνει ένα μπάλωμα το ψαλίδι τουλάχιστον, για να μην πάρει υγρασία και σκουριάσει. Το κάλυμμα και τα πλαστικά είναι δευτερευούσης σημασίας. Να πέσω να πεθάνω είμαι, στεναχωρήθηκα πολύ τώρα που γρατσουνίστηκε έτσι...
  3. Μα, αν είσαι επιστήμονας έχεις τον τρόπο Πέρα από την πλάκα, τώρα τι να σας λέω ρε παιδιά; Πήγα και πήρα ένα κέικ (ευτυχώς γιατί αν ήταν τούρτα, θα είχα σαλτάρει) από το ζαχαροπλαστείο για να κάνω έκπληξη στον κολλητό μου για τα γενέθλιά του. Ανεβαίνοντας στη μηχανή, είχα κρεμάσει τη σακούλα με το κέικ στον καρπό και έπιανα να οδηγήσω κανονικά. Τώρα πώς έγινε, τί ακριβώς έγινε, ακόμη δεν έχω καταλάβει. Αλλά το επικρατέστερο είναι ότι δεν συμπλεκτάρισα σωστά, έκανε τον λόξυγγα που κάνουν συνήθως, για κάποιο λόγο δεν πρέπει να πατούσα σωστά και πριν ξεκινήσω, έπεσα κάτω. Το ακόμη τραγικότερο; Το κέικ βρέθηκε στη δεξιά πλευρά της μηχανής όταν εγώ και η μηχανή πέσαμε από αριστερά. Άντε βγάλε άκρη.
  4. Αυτό που πέφτω σταματημένος, πρέπει να το κόψω. Κακό συνήθειο και έπεσα και στο χτυπημένο γόνατο. Τουλάχιστον η μηχανή πάλι δεν έπαθε τίποτα. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι έχει δική της νοημοσύνη και δε με γουστάρει. Χμμμ...
  5. Θα πάω μια βόλτα σίγουρα. Την είδα και μου άρεσε εμφανισιακά, απλά είπα μήπως κάποιος γνωρίζει πέντε πράγματα πριν περάσω να τη δω από κοντά.
  6. BMW G310 R. Το είδα σήμερα στο δρόμο και μου φάνηκε ωραία μηχανούλα. Είδα λίγα πράγματα στο ίντερνετ και ήθελα να ρωτήσω αν έχει κανείς εδώ δοκιμάσει το συγκεκριμένο μηχάνημα, ώστε να μου πει έτσι περιληπτικά μερικά πράγματα. Σκεφτόμουν μήπως και το δοκίμαζα κιόλας, αν υπήρχε η δυνατότητα πουθενά.
  7. Ναι, σιγά μην γίνει και ο Hulk!
  8. Παιδιά, προσωπικά μιλώντας για το αυτοκίνητο κυρίως και λιγότερο για τη μηχανή, το καλύτερο είναι να είσαι πάντα μπροστά και να ρωτάς που και που τίποτα, για να το βάζεις να σου εξηγεί και τι κάνει κι ας του πρήζεις τα παπάρια. Με το αμάξι, ο Καλτσούνης έκανε πολύ καλή δουλειά και μας είχε χρόνια πελάτες, μέχρι που έκλεισε το μαγαζί στη Φιλαδέλφεια και πήγε Μαρκόπουλο αν δεν κάνω λάθος. Όσον αφορά στη μηχανή, λόγω ελάχιστης εμπειρίας, πηγαίνω στον Παπαγεωργίου, καθώς το πήγαινε και ο προηγούμενος κάτοχος και με την πρώτη επίσκεψη ο μηχανικός μου είπε "Εγώ κάπου την ξέρω αυτή τη μηχανή, πρέπει να την έχω ξαναδουλέψει". Μπορεί να ακούγεται γλυκανάλατο, αλλά με έκανε να νιώσω ότι δε θα έκανε καμιά κουταμάρα, αλλά θα φρόντιζε τη μηχανή όπως πρέπει. Μέχρι τώρα, μου βγάλανε καινούριο βιβλίο service, όπου έχουν γράψει όλες τις εργασίες, μου σημειώνουν πάντα πότε να πάω για επόμενη επίσκεψη και όταν είχα το πρόβλημα με την μπαταρία, μου εξήγησε ακριβώς τι παίχτηκε (ενώ αρχική υπόθεση ήταν τα καρβουνάκια). Σαφώς, το καλύτερο για μένα θα ήταν μια επίσημη πιο κοντά στις Αχαρνές, ώστε να μην τρέχω στο κέντρο κάθε φορά, αλλά δεν έχω βρει ακόμη και μπορεί να μην ασχοληθώ να ψάξω περισσότερο.
  9. Θα το ρώταγα στις τεχνικές οδήγησης για να τρολάρω λίγο, αλλά λέω να κρατηθώ. Παρόλα αυτά, και επειδή είμαι κακός άνθρωπος, αν οδηγείς παπί, κρατάς το τηλέφωνο με τον ώμο για να μιλάς και με το άλλο χέρι κρατάς το τσιγάρο, σου αξίζει να περάσεις γραμμές τρένου και να σε παρασύρει ο συρμός μέχρι τη Θεσαλλονίκη...
  10. Έκανα πρώτη φορά μόνος μου πλύσιμο. Προσπάθησα να καθαρίσω την αλυσίδα, αλλά νομίζω ότι απέτυχα για κάποιο λόγο, αλλά το πλύσιμο πήγε αρκετά καλά. Τουλάχιστον η μηχανή δούλευε μετά
  11. Θα το γράψω εδώ, γιατί μόνο ανέκδοτο είναι!! Έτυχε κι έμεινα σημερα με το αμάξι στην εθνική μετά τον κόμβο Κόκκινου Μύλου. Σπρώχνει ο πατέρας το αμάξι στη ΛΕΑ και περιμένουμε οδική. Μπροστά (δεν ξέρω ακριβώς πόσο) είχε γίνει σοβαρό ατύχημα και τρέχανε περιπολικά κι ασθενοφόρα. Η κίνηση σημειωτόν. Και μου κορνάρουν γιατί εμποδίζω την παράνομη διέλευση από τη ΛΕΑ! Αν οι διαχειριστές δεν γελάνε και το σβήσουν, το καταλαβαίνω, γιατί είναι εκτός θέματος.
  12. Τώρα άρχισα να διαβάζω το θέμα και με τράβηξε αυτή η ατάκα. Μου θύμισες Τσουβέλα: Επί του θέματος τώρα, εγώ δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα να ανέβω. Για να βάλω τη μηχανή στο σπίτι, πρέπει να τη ανέβω ένα 10ποντο περίπου πλατύσκαλο. Αυτό που κάνω, επειδή έχω τον χώρο, κάνω λίγο πίσω στο δρόμο, ανεβάζω τη μπροστινή, αλλά μετά κόβω γιατί πρέπει να το στρίψω. Κάνω πίσω μέχρι να έχει κάνα 15-20 πόντους η μπροστινή από το να ξανακατέβει, στρίβω το τιμόνι και μετά του δίνω ξανά λίγο για να ανέβει και η πίσω. Μερικές φορές, αν έχω πάρει καλή γωνία, δε χρειάζεται να κάνω το πίσω κομμάτι, απλά κάνω ένα διάλλειμα και το δίνω ξανά για να ανεβάσω και την πίσω.
  13. Νομίζω ότι μόλις χάλασα την επένδυση του κράνους μου. Θα δω τα αποτελέσματα αύριο. Τι με έπιασε κι εμένα να πλύνω βραδιάτικα;
  14. Εγώ έχω δυο άλλες απορίες. 1)Τι δυνάμεις ασκούνται στην κλίση και μένει όρθια η μηχανή ενώ σε άλλες περιπτώσεις βάφει το οδόστρωμα; 2)Σε τέτοια στροφή με κλίση, δεν στρίβει καθόλου το τιμόνι; Η κλίση μόνη της κάνει την στροφή; Και για να προλάβω τυχόν απορίες, όχι δεν έχω παρατηρήσει τι ακριβώς κάνω. Νομίζω ότι στρίβω και το τιμόνι λίγο όταν πλαγιάζω, αλλά δεν πλαγιάζω πολύ, δεν έχει τέτοια ανάγκη η πόλη.
  15. Θέλει κανείς να πάμε καμιά βόλτα; Κάθομαι που κάθομαι λόγω τραυματισμού, μην κάθεται και η μηχανή. Πάμε καμιά διαδρομή έτσι κοντά, μην ξενιτευτούμε κιόλας. Εγώ Μενίδι είμαι, αν κανείς ενδιαφέρεται, γράψτε εδώ ή πμ.