TheReaper

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    62
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

52 Excellent

Σχετικά με το μέλος TheReaper

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBF
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Θα το ρώταγα στις τεχνικές οδήγησης για να τρολάρω λίγο, αλλά λέω να κρατηθώ. Παρόλα αυτά, και επειδή είμαι κακός άνθρωπος, αν οδηγείς παπί, κρατάς το τηλέφωνο με τον ώμο για να μιλάς και με το άλλο χέρι κρατάς το τσιγάρο, σου αξίζει να περάσεις γραμμές τρένου και να σε παρασύρει ο συρμός μέχρι τη Θεσαλλονίκη...
  2. Έκανα πρώτη φορά μόνος μου πλύσιμο. Προσπάθησα να καθαρίσω την αλυσίδα, αλλά νομίζω ότι απέτυχα για κάποιο λόγο, αλλά το πλύσιμο πήγε αρκετά καλά. Τουλάχιστον η μηχανή δούλευε μετά
  3. Θα το γράψω εδώ, γιατί μόνο ανέκδοτο είναι!! Έτυχε κι έμεινα σημερα με το αμάξι στην εθνική μετά τον κόμβο Κόκκινου Μύλου. Σπρώχνει ο πατέρας το αμάξι στη ΛΕΑ και περιμένουμε οδική. Μπροστά (δεν ξέρω ακριβώς πόσο) είχε γίνει σοβαρό ατύχημα και τρέχανε περιπολικά κι ασθενοφόρα. Η κίνηση σημειωτόν. Και μου κορνάρουν γιατί εμποδίζω την παράνομη διέλευση από τη ΛΕΑ! Αν οι διαχειριστές δεν γελάνε και το σβήσουν, το καταλαβαίνω, γιατί είναι εκτός θέματος.
  4. Τώρα άρχισα να διαβάζω το θέμα και με τράβηξε αυτή η ατάκα. Μου θύμισες Τσουβέλα: Επί του θέματος τώρα, εγώ δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα να ανέβω. Για να βάλω τη μηχανή στο σπίτι, πρέπει να τη ανέβω ένα 10ποντο περίπου πλατύσκαλο. Αυτό που κάνω, επειδή έχω τον χώρο, κάνω λίγο πίσω στο δρόμο, ανεβάζω τη μπροστινή, αλλά μετά κόβω γιατί πρέπει να το στρίψω. Κάνω πίσω μέχρι να έχει κάνα 15-20 πόντους η μπροστινή από το να ξανακατέβει, στρίβω το τιμόνι και μετά του δίνω ξανά λίγο για να ανέβει και η πίσω. Μερικές φορές, αν έχω πάρει καλή γωνία, δε χρειάζεται να κάνω το πίσω κομμάτι, απλά κάνω ένα διάλλειμα και το δίνω ξανά για να ανεβάσω και την πίσω.
  5. Νομίζω ότι μόλις χάλασα την επένδυση του κράνους μου. Θα δω τα αποτελέσματα αύριο. Τι με έπιασε κι εμένα να πλύνω βραδιάτικα;
  6. Εγώ έχω δυο άλλες απορίες. 1)Τι δυνάμεις ασκούνται στην κλίση και μένει όρθια η μηχανή ενώ σε άλλες περιπτώσεις βάφει το οδόστρωμα; 2)Σε τέτοια στροφή με κλίση, δεν στρίβει καθόλου το τιμόνι; Η κλίση μόνη της κάνει την στροφή; Και για να προλάβω τυχόν απορίες, όχι δεν έχω παρατηρήσει τι ακριβώς κάνω. Νομίζω ότι στρίβω και το τιμόνι λίγο όταν πλαγιάζω, αλλά δεν πλαγιάζω πολύ, δεν έχει τέτοια ανάγκη η πόλη.
  7. Θέλει κανείς να πάμε καμιά βόλτα; Κάθομαι που κάθομαι λόγω τραυματισμού, μην κάθεται και η μηχανή. Πάμε καμιά διαδρομή έτσι κοντά, μην ξενιτευτούμε κιόλας. Εγώ Μενίδι είμαι, αν κανείς ενδιαφέρεται, γράψτε εδώ ή πμ.
  8. Παρατήρησα ότι η πτώση εν τέλει μόνο αψεγάδιαστο δεν άφησε το πετάλι του πίσω φρένου. Έχει μπει λίγο προς τα μέσα, καθώς έχει λυγίσει και λίγο προς τα πάνω. Το πήγα σε ένα συνεργείο για να φτιάξουν το λύγισμα τουλάχιστον, ώστε να πατάω με ευκολία το φρένο τουλάχιστον. Να πέσει κεραυνός στην στροφή εκείνη, δεν ξαναπάω από εκείνο το δρόμο ούτε με ποδήλατο!
  9. Μου έφυγε η μηχανή σε μια στροφή γαμώ το κέρατό μου και ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί. Ο δρόμος μια χαρά είναι (τρόπος του λέγειν), αργά πήγαινα στη στροφή, χαλίκια/σκόνες/λάδια δεν υπήρχαν, αλλά σα να κλώτσησε η πίσω ρόδα και έφυγε. Το καλό είναι ότι δεν έπαθαν τίποτα τα πλαστικά μέρη. Μόνο λίγο γδάρσιμο ο μοχλός του φρένου και η άκρη του γκαζιού που είναι μεταλλική κι ελάχιστη ζημιά το μαρσπιέ του οδηγού από δεξιά. Το πετάλι του πίσω φρένου δεν έπαθε τίποτα, που το περίμενα να έχει μπει κινητήρα. Ίσως λίγο ξύθηκε και το προστατευτικό της εξάτμισης. Ίσως. Αλλά πως κατάφερα ρε και η μηχανή έφυγε ευθεία κι εγώ πάτησα με τα πόδια και συνέχισα τη γραμμή της στροφής... Τι σόι επιστήμη είναι πάλι αυτή;
  10. Μια άλλη ερώτηση. Έχει το καπάκι από το μπροστινό γρανάζι της αλυσίδας κάποια κενά από τη βαφή που έχει. Σα να το έξυσε κάποιος δηλαδή και από ασημί έχει βγει το κοκαλί που έχει από κάτω. Πρότεινε κάποιος ότι αυτό μπορεί να διορθωθεί με σπρέι αλουμινίου για υψηλές θερμοκρασίες. Η δική σας άποψη; Ταυτόχρονα, γρατσούνισα σε μια στροφή και την εξάτμιση, οπότε σκεφτόμουν να πάρω επίσης ένα μαύρο σπρέι αλουμινίου και να βγάλω όλη την εξάτμιση, να την ξύσω λίγο και να την περάσω καινούρια βαφή. Τι λέτε;
  11. Πήγα εχθές μια βόλτα με έναν φίλο, πήραμε ο καθένας το 125 του και ξεκινήσαμε προς Τατόι. Τελικά καταλήξαμε να γυρνάμε από Μαλακάσα και εθνική από το Καπανδρίτι. Πως τα καταφέραμε, ακόμη δεν έχω καταλάβει. Τώρα φωτογραφίες, βαριέμαι να τις μεταφέρω από το κινητό, οπότε απλά φανταστείτε πρασινάδες, βουνά και οικισμούς.
  12. Είναι μια συζήτηση που δεν ταιριάζει εδώ και επιμένω στο να κρατώ τις αποστάσεις μου.
  13. Κακά τα ψέμματα, η λογική απάντηση είναι να μιλήσεις με το παιδί εάν και μόνο το ίδιο το παιδί δείξει ενδιαφέρον. Εδώ ο Θεός δεν παρεμβαίνει στην ελεύθερη βούληση, θα παρέμβει ένας κάθε μπαμπάς για το αν θα είναι το παιδί του μηχανόβιος ή όχι;
  14. Ναι, από Αθήνα ξεκινάμε και είχα την φαεινή ιδέα να ανέβουμε μέχρι το μοναστήρι μια βόλτα, να ανάψουμε και κάνα κερί για το καλό. Την παλιά εθνική δεν την είχα σκεφτεί. Αυτό που μου πέρασε από το μυαλό, αφού ο φίλος μου ανησυχεί για την εθνική (ο Μορφέας από το Μάτριξ είναι, δεν καταλαβαίνω) νοικιάζαμε δυο μηχανές και γιούρια. Αλλά εκείνος είναι 23 και δεν μπορεί να πάρει μεγάλου κυβισμού γιατί του είπαν ότι πρέπει να είναι 25.
  15. YBR-125 και CBF-125 '11 θα βγάλουν τη διαδρομή μέχρι το Σαγματά; Γιατί ο φίλος μου λέει ότι δεν είναι για εθνική οι μηχανές αυτές. Δεν είναι καλό να πηγαίνουν με μεγάλες ταχύτητες για εκτενές χρονικό διάστημα. Πρώτη φορά το ακούω, αν πρόκειται για θερμοκρασία, τότε ρίχνουμε και δυο διαλείμματα στο δρόμο.