takis69

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    24
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

11 Good

Σχετικά με το μέλος takis69

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

346 προβολές προφίλ
  1. Dy 125

    Όχι όπως το πήρα το άφησα, μου αρκεί ο χώρος που έχει κάτω από την σέλλα!
  2. φιλε γεια χαρα ψηνομαι για το keeway....πες μου σε παρακαλω...ποσο στοιχιζει το σερβις?

    εαν εισαι ευχαριστημενος ..και ποσα χλμ εχεις κανει

    σε ευχαριστω

    1. takis69

      takis69

       Καλησπέρα,Εγώ έχω κάνει 2.500χλμ. Το πρώτο και μοναδικό service που έκανα έως τώρα αφορούσε λαδια και συσφιξεις και κόστισε 25 €.Τωρα σαν μηχανάκι επειδή είχα και το daytona το target είναι κλάσεις ανώτερο, δεν τρίζει τίποτα, σαν άνεση στην ανάρτηση ειναι η μέρα με τη νύχτα και είναι πολύ δυνατότερο και έχει πολύ καλύτερα φώτα .Αν οδηγήσεις και τα 2 θα καταλάβεις αμέσως τι εννοώ.. Εγώ πήρα το daytona το κράτησα ένα χρόνο και το πούλησα αμέσως μόλις συμπτωματικά οδήγησα ένα target! 

    2. νεκταριος

      νεκταριος

      :thumbsup:

      σε ευχαριστω

  3. Dy 125

    Το μηχανάκι επειδή το είχα μέχρι πρόσφατα έπιανε τα 100 και με πίεση πήγαινε και λίγο παραπάνω, βέβαια στα 90 και μετά θεωρώ ότι πιεζεται αρκετά και δεν έχει νόημα να το ζοριζεις αν θέλεις μακροπροθεσμη αξιοπιστία!
  4. Dy 125

    Έχεις κάποια εμπειρία από κάποιον γνωστό η φίλο σου? γιατί εμένα μου φαίνεται πολύ καλό, εξάλλου δεν κολλάω με τις μάρκες αν δω ότι ειναι προβληματικό θα το στείλω κατευθείαν!
  5. Dy 125

    Ακόμα είμαι στο στρώσιμο δεν το έχω πολύ καιρό, σαν μηχανάκι είναι πολύ καλό, έχει τέλειες αναρτήσεις και κάνοντας τις ίδιες διαδρομές που έκανα με το daytona και ένιωθα την κάθε λακκούβα και ανωμαλία της ασφάλτου με το target πλέον δεν νιώθω τίποτα... Έχει επίσης πλατιά και πολύ άνετη σέλλα που δεν σε κουραζει με τίποτε... Επίσης ο κινητήρας του έχει πιο πολύ ροπή, ακούει πιο εύκολα στο άνοιγμα του γκαζιού παρόλο το μεγαλύτερο βαρος και δεν παραγει καθόλου κραδασμούς.. Μάλιστα προσέχω ότι στο ρελαντί οι καθρέφτες δεν τρίζουν καθόλου όταν με το daytona κουνιοντουσαν από τους κραδασμούς του μοτέρ.. Τέλος έχει καλά φρένα αλλά του daytona ήταν ακόμα καλύτερα και φυσικά και μην ξεχνάμε και τον τεράστιο για παπί χώρο κάτω από την σέλλα... Το συμπέρασμα μου ειναι ότι πρόκειται για πολύ ποιοτικό παπί με πλαστικά που δεν τρίζουν και αν είχε και καλύτερη αντιπροσωπεία θα το αγόραζαν πολλοί περισσότεροι γιατί πραγματικά αξίζει σε σχέση με τα φασον του Γκοργκολη!
  6. Dy 125

    Εγώ είπα να το ρισκάρω, εξάλλου δεν είμαι πιτσιρικάς για να τρέχω να φτιάξω θέματα τα οποία ταλαιπωρούν το συγκεκριμένο μηχανάκι, προς το παρόν είμαι πολύ ικανοποιημένος με το keeway και μετάνιωσα μόνο που δεν το είχα πάρει εξαρχής!
  7. Dy 125

    Εγώ παιδιά το πούλησα και ησύχασα στα 5.000 χλμ... Δεν με ικανοποίησε καθόλου, σκληρή σέλλα, αναρτήσεις κούτσουρο και το κερασάκι στην τούρτα συνέχεια μπερδέματα από τον ψεκασμο σαν να είχα παλιό καρμπυρατερατο με αρυθμιστο καρμπυρατέρ και ο μάστορας να λέει φταίει η βενζίνα ... Στα συν τα πολύ καλά φρένα και τα πλαστικά του εκτός από την μάσκα τιμονιού η όποια ύστερα από δύο ανοίγματα για αλλαγή λάμπας άρχισε να τρίζει αρκετά, επίσης και ο κινητήρας του όταν δούλευε σωστά ύστερα από αλλαγή μπουζι είχε καλή δύναμη και ωραίο ήχο... Πλεον έχω πάρει το keeway target από το οποίο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, αναπαυτικη σελλαρα που από κάτω χωράει κράνος, τέλειες αναρτήσεις, υποδειγματικη λειτουργία του ψεκασμού και άψογη συναρμογή πλαστικών... Κατά την προσωπική μου άποψη ειναι η μέρα με την νύχτα και το μόνο που με προβληματίζει είναι η εύρεση ανταλλακτικών στο μέλλον αλλά πιστεύω ότι έστω και λίγο δύσκολα θα βρίσκω... Εν κατακλείδι θα έλεγα σε κάποιον που σκέφτεται να πάρει το daytona να τσεκάρει πρώτα ότι λειτουργεί σωστά και να υπολογίζει μετά και κάποια επιπλέον αρκετά χρήματα για την βελτίωση των σημείων στα οποία πονάει!
  8. Dy 125

    Πες μας αν θες που ειναι να το έχουμε υπόψιν... Εμένα στο πρώτο service για λαδια και μπουζι μου πήρε 35 ευρώ και δεν σκοπεύω να το ξαναπάω!
  9. Dy 125

    Τελικά κατάφερα και την άλλαξα την λάμπα αν και με αρκετή δυσκολία με τα κουμπώματα της μάσκας ... Η αλήθεια είναι ότι το εσωτερικό της μάσκας με τα φλας τις καλωδιώσεις και τα συναφή μου φάνηκαν πολύ φθηνιαρικα... Ήδη το σιλικονουχο προστατευτικο που βρίσκεται πίσω από το ντουι άρχισε να έχει σκασιματα και σε λίγο καιρό όπως το βλέπω θα διαλυθεί!
  10. Dy 125

    Ευχαριστώ για την απάντηση.. Χρειάζεται να ξεκουμπωσει ολόκληρη η μάσκα η βγαίνει το φανάρι ξεχωριστά?
  11. Dy 125

    Μπορεί κάποιος να εξηγήσει με λεπτομέρειες πως βγαίνει η μάσκα του τιμονιού για να αλλάξω την λάμπα του προβολέα που καηκε? Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  12. Dy 125

    Δεν το καλύπτει η εγγύηση?
  13. Dy 125

    Θα το κοιτάξω πάλι σε λίγο καιρό αφού μου έβαλε καινούριο και αν συνεχίσει τα ίδια θα απευθυνθώ σε άλλο εξουσιοδητημενο! Άλλη εντύπωση μου έδωσε το keeway... Σταθερό, δεμένο και χωρίς καθόλου κραδασμούς, και από το πλαίσιο κατά κίνηση στον δρόμο και από την μηχανή του!
  14. Dy 125

    Λοιπόν παιδια σήμερα πήγαμε για το πρώτο service στα 1000 χλμ.. Για το θέμα της υπερβολικης κατανάλωσης και του κομπιασματος που μου κάνει στις επιταχύνσεις ο τεχνικός μου είπε ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα το μηχανάκι, είναι μάλλον θέμα βενζινης λέει και καλύτερα να βάζω κατοστάρα για λίγο καιρό και θα δούμε στην πορεία αν δεν στρώσει ... Δεκτον και βλέπουμε πως θα πάει αφού μου έβαλε και καινούργιο μπουζι-το παλιό ήταν κατάμαυρο ... Αυτο όμως που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ειναι πως μέχρι να κάνει το service και να πάρω πίσω το μηχανάκι μου αργά το απόγευμα μου έδωσε για όχημα αντικατάστασης ένα παπάκι keeway target... Λοιπόν το παπί αυτό είναι απίστευτο-Σε εισαγωγικά πάντα - και σαφώς καλύτερο από το δικό μας και εξηγούμαι.. Αναρτήσεις πολύ καλύτερες από το daytona σε σημείο που να μην καταλαβαίνεις καμία λακούβα εκεί όπου με το δικό μου έκανες καινούρια μέση... Κινητήρας εντελώς χωρίς κραδασμούς στο ρελαντί και εν κινήσει πιο άμεση απόκριση στο Γκαζι...Κιβώτιο ταχυτήτων εντελώς βούτυρο παρόλο που το keeway ήταν καινούριο και είχε μόλις εκατό χιλιόμετρα.. Κραδασμοι μηδέν από τα πλαστικά τη στιγμή που το δικό μου ακούγεται σχεδόν από την αρχή που το πήρα από την μάσκα του... Χώροι πολύ καλύτεροι το keeway αφού χώρεσα κάτω από τη σέλα του το κράνος μου έστω και ανάποδα βγαλμένο... Εκεί όπου σίγουρα υπερτερεί το δικό μας το dy είναι στα φρένα.. Στο keeway δεν ειναι άσχημα, αλλά θέλουν αρκετη περισσότερη δύναμη για το ίδιο αποτέλεσμα, είναι προοδευτικά χωρίς να μπλοκάρουν τους τροχούς αλλά σίγουρα θέλουν ένα περίπου 30%, περισσότερη δύναμη στο πάτημα για να επιτύχουν το ίδιο αποτέλεσμα με τα δικά μας τα οποία ειναι εξίσου προοδευτικά, επίσης στο keeway παρατήρησα ότι η μπροστινή του ανάρτηση, τα καλάμια δηλαδή ήταν πολύ ανάλαφρα στην κίνηση μέσα στην πόλη πράγμα που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα αλλά αυτό ίσως έχει να κάνει και με την συνήθεια και το πως είναι κατασκευασμενο το όχημα ...Συμπεράσματικα αν τώρα ήθελα να πάρω ένα καινούριο παπάκι και χωρίς να με νοιάζει απόλυτα η τιμή αγοράς και το πόσο εύκολα μπορώ να βρω ανταλλακτικά θα κοίταζα και προς την μεριά του keeway το οποίο έχει και αυτό δελεαστική τιμή χωρίς βέβαια να ισχυρίζομαι ότι και το daytona δεν ειναι ένα αρκετά καλό όχημα!
  15. Dy 125

    Σωστος και αυτό θα κάνω, αλλά δεν περίμενα ποτέ καινούριο όχημα και με ψεκασμό κιόλας να έχει τέτοια θέματα.. Γιατί όταν πληρώνεις κάτι καινούριο απαιτείς να δουλεύει και σωστά!