takis69

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    18
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2 Neutral

Σχετικά με το μέλος takis69

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Dy 125

    Πες μας αν θες που ειναι να το έχουμε υπόψιν... Εμένα στο πρώτο service για λαδια και μπουζι μου πήρε 35 ευρώ και δεν σκοπεύω να το ξαναπάω!
  2. Dy 125

    Τελικά κατάφερα και την άλλαξα την λάμπα αν και με αρκετή δυσκολία με τα κουμπώματα της μάσκας ... Η αλήθεια είναι ότι το εσωτερικό της μάσκας με τα φλας τις καλωδιώσεις και τα συναφή μου φάνηκαν πολύ φθηνιαρικα... Ήδη το σιλικονουχο προστατευτικο που βρίσκεται πίσω από το ντουι άρχισε να έχει σκασιματα και σε λίγο καιρό όπως το βλέπω θα διαλυθεί!
  3. Dy 125

    Ευχαριστώ για την απάντηση.. Χρειάζεται να ξεκουμπωσει ολόκληρη η μάσκα η βγαίνει το φανάρι ξεχωριστά?
  4. Dy 125

    Μπορεί κάποιος να εξηγήσει με λεπτομέρειες πως βγαίνει η μάσκα του τιμονιού για να αλλάξω την λάμπα του προβολέα που καηκε? Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  5. Dy 125

    Δεν το καλύπτει η εγγύηση?
  6. Dy 125

    Θα το κοιτάξω πάλι σε λίγο καιρό αφού μου έβαλε καινούριο και αν συνεχίσει τα ίδια θα απευθυνθώ σε άλλο εξουσιοδητημενο! Άλλη εντύπωση μου έδωσε το keeway... Σταθερό, δεμένο και χωρίς καθόλου κραδασμούς, και από το πλαίσιο κατά κίνηση στον δρόμο και από την μηχανή του!
  7. Dy 125

    Λοιπόν παιδια σήμερα πήγαμε για το πρώτο service στα 1000 χλμ.. Για το θέμα της υπερβολικης κατανάλωσης και του κομπιασματος που μου κάνει στις επιταχύνσεις ο τεχνικός μου είπε ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα το μηχανάκι, είναι μάλλον θέμα βενζινης λέει και καλύτερα να βάζω κατοστάρα για λίγο καιρό και θα δούμε στην πορεία αν δεν στρώσει ... Δεκτον και βλέπουμε πως θα πάει αφού μου έβαλε και καινούργιο μπουζι-το παλιό ήταν κατάμαυρο ... Αυτο όμως που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ειναι πως μέχρι να κάνει το service και να πάρω πίσω το μηχανάκι μου αργά το απόγευμα μου έδωσε για όχημα αντικατάστασης ένα παπάκι keeway target... Λοιπόν το παπί αυτό είναι απίστευτο-Σε εισαγωγικά πάντα - και σαφώς καλύτερο από το δικό μας και εξηγούμαι.. Αναρτήσεις πολύ καλύτερες από το daytona σε σημείο που να μην καταλαβαίνεις καμία λακούβα εκεί όπου με το δικό μου έκανες καινούρια μέση... Κινητήρας εντελώς χωρίς κραδασμούς στο ρελαντί και εν κινήσει πιο άμεση απόκριση στο Γκαζι...Κιβώτιο ταχυτήτων εντελώς βούτυρο παρόλο που το keeway ήταν καινούριο και είχε μόλις εκατό χιλιόμετρα.. Κραδασμοι μηδέν από τα πλαστικά τη στιγμή που το δικό μου ακούγεται σχεδόν από την αρχή που το πήρα από την μάσκα του... Χώροι πολύ καλύτεροι το keeway αφού χώρεσα κάτω από τη σέλα του το κράνος μου έστω και ανάποδα βγαλμένο... Εκεί όπου σίγουρα υπερτερεί το δικό μας το dy είναι στα φρένα.. Στο keeway δεν ειναι άσχημα, αλλά θέλουν αρκετη περισσότερη δύναμη για το ίδιο αποτέλεσμα, είναι προοδευτικά χωρίς να μπλοκάρουν τους τροχούς αλλά σίγουρα θέλουν ένα περίπου 30%, περισσότερη δύναμη στο πάτημα για να επιτύχουν το ίδιο αποτέλεσμα με τα δικά μας τα οποία ειναι εξίσου προοδευτικά, επίσης στο keeway παρατήρησα ότι η μπροστινή του ανάρτηση, τα καλάμια δηλαδή ήταν πολύ ανάλαφρα στην κίνηση μέσα στην πόλη πράγμα που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα αλλά αυτό ίσως έχει να κάνει και με την συνήθεια και το πως είναι κατασκευασμενο το όχημα ...Συμπεράσματικα αν τώρα ήθελα να πάρω ένα καινούριο παπάκι και χωρίς να με νοιάζει απόλυτα η τιμή αγοράς και το πόσο εύκολα μπορώ να βρω ανταλλακτικά θα κοίταζα και προς την μεριά του keeway το οποίο έχει και αυτό δελεαστική τιμή χωρίς βέβαια να ισχυρίζομαι ότι και το daytona δεν ειναι ένα αρκετά καλό όχημα!
  8. Dy 125

    Σωστος και αυτό θα κάνω, αλλά δεν περίμενα ποτέ καινούριο όχημα και με ψεκασμό κιόλας να έχει τέτοια θέματα.. Γιατί όταν πληρώνεις κάτι καινούριο απαιτείς να δουλεύει και σωστά!
  9. Dy 125

    Μπα, αυτές τις διακοπές στην τροφοδοσία τις κάνει και στις ευθείες με όλες τις ταχύτητες ακόμα και όταν είναι ζεστό.. Μου θυμίζει ακριβώς το παλιό μου παπί που έκανε τα ίδια και τελικά ήθελε ρύθμισμα το καρμπυρατέρ!
  10. Dy 125

    Όχι ρελαντί δεν σβήνει, Αντε κάνα δυο τρεις φορές το χειμώνα στο ζέσταμα με τα μεγάλα κρύα.. Το μεγάλο μου θέμα είναι όταν πάω να ανοίξω λίγο περισσότερο το γκάζι αρχίζει να κάνει διακοπές ή τροφοδοσία και για να μην σβήσει πρέπει να αφήσω το γκάζι και μετά να το ανοίξω πάλι!
  11. Dy 125

    Κοντεύουμε χίλια χιλιόμετρα και μπορώ να πω ότι δεν είμαι και πολύ ικανοποιημένος με το μηχανάκι.. Πρώτο θέμα η κατανάλωση όπου με ένα τεποζιτο βγάζει max 100 χιλιόμετρα και δεύτερο οι διακοπές που μου κάνει στην τροφοδοσία όταν πάω να ανοίξω το γκάζι... Μάλιστα τρεις τέσσερις φορές από αυτές τις διακοπές μου έχει σβήσει σε ανηφορικα κομμάτια με κίνδυνο να με χτυπήσουν τα πίσω αμάξια.. Προχθές έβγαλα να δω το μπουζι και είχε πολλές μαύρες επικαθησεις, το καθάρισα και θα δω τι θα μου πουν στο συνεργείο σε λίγες μέρες όταν το πάω για το πρώτο service!
  12. Dy 125

    Και εγώ το ίδιο μέχρι 60-70 χιλιόμετρα το πολύ αλλα με κυκλοφοριακες συνθήκες πόλεως!
  13. Dy 125

    Ευχαριστώ για την απάντηση, οπότε στο πρώτο service πρέπει να το κοιτάξουμε!
  14. Dy 125

    Ερώτηση προς κατόχους, εσάς τι κατανάλωση παρουσιάζει το μηχανάκι? Εμένα που με ένα τεποζιτο μέσα στην πόλη βγάζει περίπου εκατό χιλιόμετρα με το ζορι αυτονομία θεωρείται φυσιολογικό?
  15. Dy 125

    Εγώ παιδιά έχω φτάσει αισίως τα 130 χιλιόμετρα και παρατηρώ ότι έχει πολύ αυξημένη κατανάλωση, μου έχει κάψει έως τώρα μετρημένα 8 λίτρα βενζίνης..Αυτο θεωρείται φυσιολογικό κατά το στρώσιμο η να αρχίσω να ανησυχώ? ...Υπόψιν για τις ατροφιες και τα μπουκωματα που ανέφερα σε προηγούμενο post με το που γέμισα το τεποζιτο δεύτερη φορά με κατοστάρα βενζίνα σταμάτησε να το κάνει!