Japanakos86

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    53
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

28 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Japanakos86

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Greece

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    AstreaGrandX
  • myBike: Κυβισμός
    110

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC CS-15 Trion MC2SF

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    CB650F
  • dreamBike: Κυβισμός
    650

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

922 προβολές προφίλ
  1. Να σαι καλά φίλε και ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου να ψάξεις για το manual. Έψαξα στο service manual που είχα βρει και λέει το ίδιο, συνιστώμενο 10w30 και δεν έχει κάποιον σχετικό πίνακα. Θα προσπαθήσω πάντως να βρώ κάποιο πινακάκι με τις θερμοκρασίες που καλύπτονται απ τα λάδια βάση της honda. Ναι το σκέφτηκα κι εγώ ότι ίσως είναι υπερβολή ένα τόσο καλό λάδι φουλ συνθετικό πάνω σε ένα απλό μοτεράκι παπιού, βέβαια με αυτό σίγουρα θα ελαχιστοποιήσω τις απώλειες (που μπορεί και να μην είχα καν με ένα ημισυνθετικό 40άρι) και θα κρατήσει περισσότερο χωρίς να "διασπαστεί" σε σχέση με ένα ημισυνθετικό. Σε θέμα χρημάτων πάντως, περίπου στα ίδια έρχονται πάνω κάτω, με την προυπόθεση βέβαια ότι το ημισυνθετικό θα το πληρώσεις 3-4 ευρώ λιγότερα αλλά θα το αλλάξεις και νωρίτερα σε σχέση με το πιο ακριβό συνθετικό (που θα το κρατήσεις για περισσότερα χιλιόμετρα).
  2. ωραία, τέλεια, οπότε ο πρώτος αριθμός είναι αυτός που καθορίζει πόσο χοντρό είναι ένα λάδι απ' όσο καταλαβαίνω. Ναι, έχεις δίκαιο το power one το racing είναι φουλ συνθετικό, ενώ το απλό το power one είναι ημισυνθετικό. Έχω βρει ένα σέρβις manual για το μηχανάκι μου, το έχω ανεβάσει κιόλας στην σελίδα, απλά είναι στα ινδονησιακά και δεν πολύ βγάζω άκρη να σου πω την αλήθεια, μόνο από εικόνες ότι καταλαβαίνω. Αν θέλεις στείλε μου σε pm μιας και το ανέφερες, να τσεκάρω το λινκ μήπως και είμαι τυχερός και το βρω σε αγγλικά.
  3. Ευχαριστώ και τους δύο για τις πληροφορίες. Το manual φανταστείτε ότι δεν έχει καν πινακάκι με θερμοκρασίες, αναφέρει μόνο τον συνιστώμενο τύπο λαδιού (10w30), χωρίς να αναφέρει περισσότερα (ωστόσο το 10w30 μέχρι 30 βαθμούς πιστεύω καλό είναι, από κει και πέρα όσο περισσότερο ζεσταίνεται το μοτερ και όσο μεγαλύτερες θερμοκρασίες έχουμε, τόσο πιο ακατάλληλο είναι)! Είχα δοκιμάσει το 10w30 της castrol to power one παλιότερα, αφήνοντας μου πολύ καλές εντυπώσεις, όμως δεν δοκιμάστηκε σε υψηλές θερμοκρασίες, το είχα πάνω στο μηχανάκι τον χειμώνα. Σκέφτομαι να πάω σε μία ενδιάμεση λύση πιθανότατα σε 10w40 και να παίζω με αυτό σταθερά χειμώνα- καλοκαίρι, μην βάζω διαφορετικό ιξώδες συνέχεια στο μοτέρ ανάλογα την εποχή. Επίσης το 10w50 που προτείνεις πολύ καλό για καλοκαίρι (πολύ πιο ασφαλές), όμως απ την στιγμή που το manual προτείνει 10w30, δεν θα πάω σε κάτι τόσο χοντρό (10w50). Για να προτείνουν πολύ ψιλό λάδι οι της honda, με το πολύ χοντρό ίσως και να διαπίστωσαν ότι δυσκολεύεται να "ρολάρει" σωστά και εύκολα το μοτέρ. Επίσης επειδή όπως και είπα δεν θέλω να αλλάζω κάθε 3 και λίγο ιξώδες, θέλω να έχω ένα σταθερό που θα δουλεύει σωστά πάνω στο μηχανάκι, λέω να αφήσω το 10w50 στην άκρη, γιατί και θα έχω σίγουρα πιο δύσκολες εκκινήσεις του κινητήρα τον χειμώνα και σίγουρα δεν θα βρώ λάδια με δύο διαφορετικά ιξώδες (ένα για χειμώνα, ένα για καλοκαίρι) να δουλεύουν άψογα στον κινητήρα. Θα προσπαθήσω να βρω το ιδανικό (σωστή λειτουργία σασμαν, γρήγορη θερμοκρασία λειτουργίας, ιδανικό χειμώνα-καλοκαίρι, όχι απώλειες λαδιού), με ιξώδες 10w40 (μέση λύση), μπορεί να δοκιμάσω το power one (ημισυνθετικό οπότε λίγο πιο γρήγορες αλλαγές) σε 10w40 ή το motul 7100 πάλι σε 10w40, που μου το προτείνουν αρκετοί και είναι full συνθετικό!
  4. Λόγω καλοκαιριού και υψηλών θερμοκρασιών σκεφτόμουν κάτι σε 40αρι, διότι το 30αρι γίνεται πολύ ψιλό με τις υψηλές θερμοκρασίες (δουλευει υπερωρίες) και ισως και να μην ειναι οτι καλυτερο για το μοτέρ (για το καλοκαίρι πάντα). Φαντάσου δεν μου είχε κάψει σταγόνα και μόλις το πίεσα λίγο κάνοντας αρκετά χιλιόμετρα μαζεμένα έκαψε περίπου 80 ml. Με το 40αρι ίσως και να μην είχα απώλειες. Θα το σκεφτώ πάντως καλά ποιό θα είναι το επόμενο λάδι που θα βάλλω και θα παρατηρήσω πως θα συμπεριφερθεί στο μοτέρ.
  5. Εντάξει, θα το έχω υπόψη, θα κοιτάξω μάλλον σε κάποιο καλό συνθετικό και 40αρι να δω πως δουλεύει στο μοτέρ. Σε ευχαριστώ και πάλι!
  6. Καλησπέρα, θα σου απαντήσω όσο μπορώ και ας με συμπληρώσει κάποιος που γνωρίζει περισσότερα. Κατ'αρχάς όμορφο μηχανάκι το gilera και συγκεκριμένα το sp (το πιο καινούργιο). Στο παλιό αν θυμάμαι καλά είχαν κάνει ανάκληση σε κάποια μοντέλα και συγκεκριμένα για τα φρένα τους. Ωστόσο και τα δύο gilera των 50cc είναι δίχρονα, που σημαίνει αυξημένη κατανάλωση (βενζίνης, λαδιού). Απ την άλλη 50αρι παπί προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι πολύ καλή επιλογή σε θέμα χειρισμού. Στα πρώτα 40 χιλιόμετρα θα πρέπει να έχεις χρησιμοποιήσει όλες τις σχέσεις στο κιβώτιο και ειδικά αν είναι και νέος οδηγός είναι κάπως κουραστικό. Το παπί βέβαια θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση στα καύσιμα και θα είναι και πιο οικονομικό στα σέρβις. Οπότε συνοψίζοντας αν δεν έχει την δυνατότητα να πάει σε περισσότερα κυβικά απ τα 50 (λόγω διπλώματος) και σε πρώτη φάση δεν τον απασχολεί η διπλάσια κατανάλωση σε καύσιμα και τα ακριβότερα σέρβις, θα πρότεινα να πάρει το gilera sp. Γενικά είναι καλύτερη επιλογή σαν πρώτο μηχανάκι, αυτόματο, ούτε να μπερδεύεται με ταχύτητες, υδροψυκτο, πιο ευκολοδηγητο και το σημαντικότερο καλύτερο κράτημα, φρενάρισμα σε σχέση με ένα παπί. Για το sp πάντα, θυμάμαι ότι είχα εντυπωσιαστεί απ τα φρένα του όταν πριν από κάποια χρόνια το είχα οδηγήσει. Και στα χρήματα που ψάχνει, αν το ψάξετε καλά θα βρείτε σε πολύ καλή κατάσταση μηχανάκι. Αυτά από μένα, όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω μπορεί να συμπληρώσει.
  7. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες, το γρανάζομα είναι μια απ τις επόμενες κινήσεις που θα έκανα γιατί όντως είναι πάρα πολύ κοντό και για μετακινησεις σε πιο ανοιχτούς δρόμους..δεν κάνει μετά τα 80 χιλιόμετρα νιώθεις πολλούς "κραδασμούς" . Για μετακινήσεις μέσα στην πόλη με τα μαμά (14-36 αν δεν κάνω λάθος) είναι ότι πρέπει αλλά και εμένα με βολεύει να το μακρύνω λίγο περισσότερο, να απλώνουν καλύτερα οι ταχύτητες. Θα το δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή-σέρβις να δω πως δουλεύει το 10w40 (διάβασα σε σχόλια ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ το 10w40 της Castrol, δουλεύει πολύ καλά).
  8. Νομίζω πως υπάρχουν δύο διαφορετικά λάδια της honda σε 10w30 (πέρα απ την διάκριση σε jaso ma και jaso mb). Tο κουτί λαδιών που έχω, πάνω λέει synthetic technology οπότε μάλλον είναι συνθετικά για να το λέει. Το έχω σκεφτεί αυτό που μου προτείνεις είναι πολύ πιο λογική κίνηση, να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο, μην το τηγανίζω το μοτέρ, απλά το μόνο που με κάνει πίσω είναι ότι το σασμάν του είναι λίγο περίεργο (ίδιο με του wave για όσους ξέρουν) ακόμη και με τα 10w30, καμία φορά σε αλλαγή ταχύτητας είναι σαν να την πετάει (αν μπορώ να το εκφράσω σωστά). Μπορεί να το κάνει επειδή οι δίσκοι είναι με λίγα χιλιόμετρα, μέχρι να πατήσουν όλα σωστά κτλ, τι να πω. Οπότε μόνο αυτό με κάνει πίσω στα 10w40, μην "σκληρύνει" η αλλαγή των ταχυτήτων. Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου. Σωστά, παίζει και αυτό ρόλο, όπως πχ κατά το στρώσιμο μπορεί να καίει παραπάνω βενζίνη κτλ, έτσι και το λάδι. Δεν με ανησυχούσε πολύ το θέμα (και μένα εκεί πήγαινε το μυαλό μου) και γι αυτό το πόσταρα στην ενότητα των σύντομων απαντήσων άσχετα που μεταφέρθηκε και έγινε ολόκληρο θέμα!
  9. Το πινακάκι είναι απ το service manual, το έχω ποστάρει ολόκληρο το service manual και στο ανάλογο θέμα! Οπότε είναι ίδιες και οι εισαγωγής και οι εξαγωγής. Αν δεν κάνω λάθος και στο innova το injection είναι τα διάκενα το ίδιο και για εισαγωγή και για εξαγωγή. Ωραία, αυτή την διευκρίνηση ήθελα, περισσότερο για το +-0,02 που έλεγε, σε ευχαριστώ και πάλι!
  10. σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Θα το έχω στον νού μου αν χρειαστεί να κάνω ανάλογα χιλιόμετρα και με υψηλές θερμοκρασίες, να είμαι πιο τακτικός στις ενδιάμεσες στάσεις. και μία τελευταία ερώτηση επειδή την είχα κάνει σε θέμα με τα εγχειρίδια και πολύ πιθανό να μην διαβάστηκε από πολλούς. Παρακάτω στην εικόνα που ακολουθεί αναφέρονται τα διάκενα βαλβίδων για το μηχανάκι μου. Το 0,1 +- 0.02 που λέει (αυτό που έχω σημειώσει), σημαίνει ότι τα διάκενα των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής πρέπει να είναι ρυθμισμένα στο 0.1 με μέγιστη απόκλιση 0.02; https://www.4shared.com/photo/5ES-aUzRda/Untitled.html
  11. καλησπέρα, πρόσφατα έκανα 2 μεγαλούτσικα ταξιδάκια με το παπί. Το πρώτο ήταν πριν καλά καλά αρχίσουν οι καύσονες και πραγματοποίησα μέσα σε μία μέρα περίπου 280km, με διάλλειμα στα μισά χιλιόμετρα περίπου 1 ώρα, και το δεύτερο κοντά 300km (με θερμακρασίες γύρω στους 35 βαθμούς), πάλι με μία στάση της μίας ώρας στα μισά περίπου χιλιόμετρα. Τα περισσότερα χιλιόμετρα καλύφθηκαν σε ανοικτό δρόμο, με την 4η ταχύτητα και με τα 2/3 του γκαζιού, δηλαδή ούτε με χαμηλές στροφές ούτε τελείως στα κόκκινα. Την πρώτη φορά έλεγξα τα λάδια μετά το ταξίδι και δεν είχε κάψει καθόλου. Την δεύτερη κοιτάω τα λάδια και από το max μετά το ταξίδι είχαν φτάσει ελάχιστα πάνω απ το min. Λάδια μετά την πρώτη αλλαγή στα 1000km, άλλαξα στα 2000km έβαλα τα συνθετικά της honda 10w30, σύμφωνα με το εγχειρίδιο πάντα (αν και απ ότι ξέρω δεν είναι και τα καταλληλότερα λάδια για το καλοκαίρι), και αυτή την στιγμή έχω 3200km, δηλαδή μετά από 1200km χρήσης έκαψε περίπου 80ml λάδι και αυτά μετά το ταξίδι, όπου και συμπλήρωσα. Το ότι έκαψε λάδι τόσο νωρίς και με λίγα συνολικά χιλιόμετρα χρήσης, να φανταστώ ευθύνεται που το χρησιμοποίσα για να καλύψω αρκετά χιλιόμετρα και με σχετικά μεγάλες θερμοκρασίες καιρού με το όχι και τόσο ιδανικό λάδι; οπότε και είναι φυσιολογικό;
  12. δεν μου ερχόταν κάποια άλλη λέξη για να περιγράψω την κατάσταση, ωστόσο θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!
  13. Πολύ περίπλοκα τα έχουν κάνει με τα νέα συστήματα. Να θες να βγάλεις δίπλωμα και να τρέχεις σε ασφαλιστικές εταιρίες για ασφάλιση της μίας μέρας..
  14. Service manual για το honda astrea grand 110, που είναι όμως στα Ινδονησιακά (δεν βρήκα πουθενά έστω και στα αγγλικά). Με λίγο google translate στα σημεία που σας ενδιαφέρουν μπορείτε να βγάλετε άκρη. https://www.4shared.com/office/D-s-FSjtfi/REVO_110.html επίσης μία ερώτηση. Παρακάτω στην εικόνα που ακολουθεί αναφέρονται τα διάκενα βαλβίδων. Το 0,1 +- 0.02 που λέει, σημαίνει ότι τα διάκενα των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής πρέπει να είναι 0.1 με μέγιστη απόκλιση 0.02; https://www.4shared.com/photo/5ES-aUzRda/Untitled.html
  15. Φίλε καλησπέρα, αναφέρονται όλα αναλυτικά στο link παρακάτω: http://drivingschool.gr/diplomata/diploma-moto_a.htm Μάλλον τα 100-110 ευρώ που σου λένε αφορούν όλα τα παράβολα συνολικά μέχρι και την έκδοση του διπλώματος (κάρτα), με απόκληση προς τα κάτω 10-25 ευρώ, αν έχεις ήδη κάποιο άλλο δίπλωμα. Παράβολο ασφάλισης απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει, μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια, εκτός και αν το παράβολο των 15 ευρώ για την εξέταση την πρακτική (υπόψη, πως αν δώσεις και θεωρητικά πχ μηχανολογία είναι άλλα 15 ευρώ παράβολο) περιλαμβάνει κάποιου είδους κάλυψη. Δεν ξέρω αν σε κάλυψα, τα λέει όλα αναλυτικά και στο link που σου έστειλα. Η μόνο διαφορά σε σχέση με παλιότερα είναι το παράβολο/α της εξέτασης που από 10 ευρώ πήγαν 15.