DiKey

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος DiKey

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ZEUS

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    WRX
  • dreamBike: Κυβισμός
    250
  1. Η daytona μπιελα εχει 180€ ρε παιδια, ξεφευγουμε.. Επισης εκτος απο 56 takegawa και καποια σετ 57mm δεν βρισκω κατι κοντα στα 53-54mm καλυτερης ποιοτητας απο τα γνησια. Εχετε κανενα λινκ η σαιτ;
  2. Τι εννοεις japan μπιελα;Τι μαρκα; Κυλινδροπιστονο τοσο φθηνο που λες θα ειναι της πλακας και αργα η γρηγορα θα ξανα εχω θεμα. Ο μαμα κυλινδρος εχει 90-110€,ειναι πιο ακριβος αποτι ενα ρεκτιφιε που θα παει κανα 40αρι. Γραναζια θα βαλω παλι 35/13 που ειχα. Λαδια 10-40 και 20-50 αποτι θυμαμαι εβαζα. Motul, Repsol, Igol, Castrol κ.α. Τρομπα takegawa εχει 80€,η γνησια εχει 20€.Αν αξιζει σκεφτομαι να τη βαλω.
  3. ANF 125

    Καλησπερα, εχω ενα innova του 06' με 30.000 χλμ. Το αγορασα καινουργιο το 07'.Στις αρχες το προσεχα με τα service κλπ, τελευταια το ειχα αμελησει και το ειχα πιεσει με το γραναζωμα που το ειχα κοντυνει απο 35/14 σε 38/12 με αποτελεσμα να ζοριστει,να καιει κ να μενει χωρις λαδια και πρεπει να αρπαξε η μπιελα, το πηγα σε ενα μαγαζι, το ακουσε και μου το επιβεβαιωσε. Μου ειπε για επισκευη να αλλαξει μπιελα,πιστονι, ρεκτιφιε, καδενα,ρουλεμαν, φλαντζες, λαδια,ολα honda γνησια μαζι με εργασια θα παει 450€ Μου φαινονται πολλα, το εψαξα και αν αγορασω τα πραγματα μονος μου κοστιζουν περιπου 150€ + εργασια + ρεκτιφιε κ ζυγισμα της μπιελας στο στροφαλο. Οποτε υπολογιζω 300-350€ εκτος αν αλλαξω και κατι αλλο οπως τρομπα λαδιου, βαλβιδες, τεντωτηρα, γλυστρες, δισκους. Δισκους εχω αλλαξει τελευταια newfren οποτε λογικα δεν χρειαζονται αλλαγη. Γενικα αξιζει κατι τετοιο; Σκεφτομουν επισης και για καινουργιο κυλινδρο με μεγαλυτερο πιστονι αλλης μαρκας πχ. Takegawa 56mm για να γλιτωσω το ρεκτιφιε και να κερδισω σε αποδοση αλλα θα κρατησει το ιδιο σαν το μαμα η θα εχω θεματα; Σε τετοια περιπτωση θα δουλευει σωστα με το μαμα εκκεντροφορο κ καρμπυρατερ η θελουν κ αυτα αλλαγη; Το μηχανακι το εχω για μεταφορικο μεσο, δεν το εχω ουτε για κοντρες ουτε για βιτρινα, απλα θελω να ειναι αξιοπιστο. Αν αυτο μπορει να συνδιαστει και με μεγαλυτερη αποδοση καλοδεχουμενο.