DiKey

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος DiKey

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ZEUS

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    WRX
  • dreamBike: Κυβισμός
    250
  1. To καρμπυρατερ έχει και αυτός και εγώ.Αν και έκαιγε πολύ λάδι δεν έβγαζε πολύ στην πορεία,πιο πολύ στα κατεβάσματα έκανε μπαμ.Τελευταία στις ευθείες όταν άνοιγα το γκάζι το μηχανάκι έκοβε,λογικά γιατί δεν είχε συμπίεση,ανέχτηκε αρκετά πριν μείνει είναι η αλήθεια.Ελπίζω τώρα με τη σωστή συντήρηση να κρατήσει τα διπλά χιλιόμετρα +.
  2. Για να μακρύνει μπορείς να βάλεις ένα δόντι μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά.Το θέμα είναι μετά αν έχει το κουράγιο να πιάσει παραπάνω και πότε θα τα πιάσει γιατί θα θέλει μεγαλύτερη ευθεία.Εγώ π.χ. που το είχα κοντύνει υπερβολικά με 12 γρανάζι μπροστά έβλεπα 110-115 στο κοντέρ (αν μιλάμε για αυτά τα χιλιόμετρα) αλλά έσπαγε πολύ γρήγορα.Ίσως να θες ένα δόντι μικρότερο μπροστά για να ζωντανέψει και μπορεί να δεις μεγαλύτερη τελική σε λιγότερο χρόνο από πριν αλλά θα πιέζεται λίγο παραπάνω.
  3. Εμένα στις 27.000 χιλιόμετρα (1ο χέρι αγορασμένο καινούργιο το 2007) το μηχανάκι κόλλησε το 2019 αλλά έκαιγε τελευταία πολύ λάδι.Βέβαια δεν του είχα φερθεί πολύ καλά τελευταία,του είχα πολύ κοντό γρανάζωμα για αρκετό καιρό και έκανα μεγάλες διαδρομές για πολύ ώρα 90-100km/h και ζεστενόταν προφανώς.Είχα 12/36 νομίζω και δίσκους newfren σκληρούς,όλο το άλλο μαμα.Παραμελούσα και τα λάδια γιατί τελευταία ήθελε ανα 150-200 km πάνω από 0.5L και μια μέρα σε μια ευθεία το πήρα στο χέρι.Αγόρασα όλα τα πράγματα γνήσια κύλινδρο,πιστόνι-ελατήρια,μπιέλα,καδένα,τεντωτήρα,τρίψιμο βαλβίδες και τσιμουχάκια,τρόμπα λαδιού,ρουλεμαν στροφάλου,φλαντζες,γλύστρες όλα honda με το κάρφωμα της μπιέλας,λάδια,μπουζί κλπ. και την εργασία πήγε 400€ και τώρα δουλεύει ρολόι.Τώρα το προσέχω και κάνω αλλαγή ανα 600km.Δεν ήθελα να του κάνω ρεκτιφιε γιατί δεν ήξερα αν πετύχει αν και το χιτώνιο μάλλον δεν έπαιρνε κιόλας άνοιγμα γιατί το πιστόνι βγήκε κομμάτια από μέσα και είχε γρατζουνίσει το χιτώνιο βαθιά.Γενικά δεν είναι και από τα πιο γερά μοτερ honda σίγουρα σε σχέση με τα παλιότερα,αλλά αν δεν τους κάνεις και τα απαραίτητα,όπως λάδια στην ώρα τους που πονάνε,θα σε αφήσουν.Του αδερφού μου π.χ. κόλλησε στα 80.000 χιλιόμετρα με φυσιολογική συντήρηση που είναι πιο λογικά χιλιόμετρα.
  4. Η daytona μπιελα εχει 180€ ρε παιδια, ξεφευγουμε.. Επισης εκτος απο 56 takegawa και καποια σετ 57mm δεν βρισκω κατι κοντα στα 53-54mm καλυτερης ποιοτητας απο τα γνησια. Εχετε κανενα λινκ η σαιτ;
  5. Τι εννοεις japan μπιελα;Τι μαρκα; Κυλινδροπιστονο τοσο φθηνο που λες θα ειναι της πλακας και αργα η γρηγορα θα ξανα εχω θεμα. Ο μαμα κυλινδρος εχει 90-110€,ειναι πιο ακριβος αποτι ενα ρεκτιφιε που θα παει κανα 40αρι. Γραναζια θα βαλω παλι 35/13 που ειχα. Λαδια 10-40 και 20-50 αποτι θυμαμαι εβαζα. Motul, Repsol, Igol, Castrol κ.α. Τρομπα takegawa εχει 80€,η γνησια εχει 20€.Αν αξιζει σκεφτομαι να τη βαλω.
  6. ANF 125

    Καλησπερα, εχω ενα innova του 06' με 30.000 χλμ. Το αγορασα καινουργιο το 07'.Στις αρχες το προσεχα με τα service κλπ, τελευταια το ειχα αμελησει και το ειχα πιεσει με το γραναζωμα που το ειχα κοντυνει απο 35/14 σε 38/12 με αποτελεσμα να ζοριστει,να καιει κ να μενει χωρις λαδια και πρεπει να αρπαξε η μπιελα, το πηγα σε ενα μαγαζι, το ακουσε και μου το επιβεβαιωσε. Μου ειπε για επισκευη να αλλαξει μπιελα,πιστονι, ρεκτιφιε, καδενα,ρουλεμαν, φλαντζες, λαδια,ολα honda γνησια μαζι με εργασια θα παει 450€ Μου φαινονται πολλα, το εψαξα και αν αγορασω τα πραγματα μονος μου κοστιζουν περιπου 150€ + εργασια + ρεκτιφιε κ ζυγισμα της μπιελας στο στροφαλο. Οποτε υπολογιζω 300-350€ εκτος αν αλλαξω και κατι αλλο οπως τρομπα λαδιου, βαλβιδες, τεντωτηρα, γλυστρες, δισκους. Δισκους εχω αλλαξει τελευταια newfren οποτε λογικα δεν χρειαζονται αλλαγη. Γενικα αξιζει κατι τετοιο; Σκεφτομουν επισης και για καινουργιο κυλινδρο με μεγαλυτερο πιστονι αλλης μαρκας πχ. Takegawa 56mm για να γλιτωσω το ρεκτιφιε και να κερδισω σε αποδοση αλλα θα κρατησει το ιδιο σαν το μαμα η θα εχω θεματα; Σε τετοια περιπτωση θα δουλευει σωστα με το μαμα εκκεντροφορο κ καρμπυρατερ η θελουν κ αυτα αλλαγη; Το μηχανακι το εχω για μεταφορικο μεσο, δεν το εχω ουτε για κοντρες ουτε για βιτρινα, απλα θελω να ειναι αξιοπιστο. Αν αυτο μπορει να συνδιαστει και με μεγαλυτερη αποδοση καλοδεχουμενο.