Manolisp

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    23
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2 Neutral

Σχετικά με το μέλος Manolisp

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. αποφασισα να παρω τον Μαϊο το monster 125 ,αλλα για τη χρηση που το θελω εγω εχει πολυ κοντες ταχυτητες,αφου με 82km/h εχει περιπου 8000rpm κ ετσι σκεφτηκα να αλλαξω το γραναζομα απο 42/15 σε 40/16 για να εχει 1000rpm λιγοτερες στην ιδια ταχυτητα οπως το υπολογισα, πως μπορω να μαθω τι τυπο γραναζια εχει για να ξερω αν υπαρχουν κ αν ναι να τα βρω; μηπως εχει ιδια ανταλακτικα ( γραναζια εμπρος-τροχου )με αλλα daytona; αν εχει καποιος το μηχανακι κ μπορει να με βοηθησει θα το εκτιμουσα
  2. εγω δεν σου μιλησα ειρωνικα φιλε,γιατι εσυ με αυτον τον τροπο απαντας,επειδη δεν συμφωνω σε οσα γραφονται ειναι περιεργο;η ερωτηση μου ηταν για την αξιοπιστια αυτης της εταιριας απο πραγματικη εμπειρια κ οι απαντησεις ξεκινησαν για ψυγεια κ αεροψυκτα με κατεβατα.Δεν με ενδιαφερει ουτε το 1,ουτε το αλλο,αν εχει καποιος προσωπικη εμπειρια ας την πει,αν εχει αλλη προταση ας την πει,αλλα μεχρι εκεκ,οχι να προσπαθει να με κανει να συμφωνησω ντε κ καλα με τις αποψεις του,αυτο δεν γινεται,οπως σε κανεναν αλλον
  3. αυτο λεω κ εγω,ψυγειο εχει γιατι ετσι εκρινε ο κατασκευαστης,δεν σημαινει οτι μονο προβληματα θα εχει αυτο στον κατοχο του το θεμα δεν ειναι τα 10 λεπτα στους κοφτες,γιατι εχω δει κ σχεδον μισαωρο στον κοφτη να μην καταλαβαινει τιποτα,αλλα στην δικαβαλια μετα απο αρκετα χιλιομετρα οταν ζεσταθει δεν τραβαει κ ταμα να κανεις
  4. επισης δεν ειναι λιγα κ αυτα που εχουν κολλησει απο υπερθερμανση κ ας ειχαν κ brand name,για μενα στα 12 Ps να ειναι υδροψυκτο ειναι πλεονεκτημα κ μονο,το crypton το 135 δεν βγαζει πανω 13 Ps,αλλα εχει κ εκεινο ψυγειο,ειναι κ αυτο λαθος;αποτελει πηγη προβληματων κ μονο για οσους το χρησιμοποιουν μονο μεσα στην πολη για λιγα χιλιομετρα;
  5. 1ον απ'οτι καταλαβα μεχρι 11 ps τα βγαζουν αεροψυκτα κ μετα υδροψυκτα κ 2ον για τη χρηση που το θελω εγω το καλοκαιρι κ σε μερη με ανηφορες προτιμω το υδροψυκτο,ωστε να μην υπαρχει φοβος υπερθερμανσης στα 10 χιλιομετρα ανηφορας κ δικαβαλια ή βολτες σε αποστασεις 100-150 km δικαβαλια κ με αρκετες ανηφορες
  6. τι λετε ρε παιδια;επειδη εχει περισσοτερα εξαρτηματα μπορει να χαλασει κ πιο ευκολα;γιατι αυτο λετε πιο πανω,αν ειναι ετσι να παρω 1 ποδηλατο,γιατι δεν προκειται να χαλασει η μηχανη του ποτε,αφου δεν εχει. Αν ηταν ετσι ολες οι μηχανες ( αυτοκινητα κ.α. ) θα ηταν αεροψυκτες.Τα υδροψυκτα ειναι πιο αξιοπιστα απο αποψη υπερθερμανσης οτι κ να κανουμε,δεν ειναι επιχειρημα τον χαλασει το ψυγειο ή οτιδηποτε αλλο,αν χαλασει πολυ απλα το φτιαχνουμε,δεν κυκλοφορουμε ετσι. οπως μου ειπε καποιος φιλος,παρε honda που δεν χρειαζεται να αλλαζεις τα λαδια του συμφωνα με τα χιλιομετρα που πρεπει κ να τα αλλαζει πιο μετα δεν παθαινει τιποτα,ενω τα κινεζικα πρεπει να τα αλλαζεις κανονικα ή κ πιο νωρις. Αυτο ειναι επιχειρημα επιλογης τωρα; μιλαμε για την αξιοπιστια μιας συγκεκριμενης εταιρειας κ τιποτα περισσοτερο,αν εχει καποιος εμπειρια αποτην συγκεκριμενη θα ηταν πιο αντικειμενικη η απαντηση του,απο οποιεσδηποτε εικασιες
  7. αυτο εννοειται,πρωτα θα κανω test drive κ μετα θα αποφασισω
  8. το θεμα ειναι να μην σταματας,το αν χαλασει το ψυγειο ή θα χρειαστει ψυκτικο δεν το βρισκω σαν μειονεκτημα,τα σταματηματα με το αεροψυκτο βρισκω σαν μειονεκτημα. την Αστριακη generic την ξερει καποιος να μου πει αν εχει εμπειρια απο αντοχη κ αξιοπιστια;
  9. εγω κολλαω στο αεροψυκτο,θελω υγροψυκτο,αλλιως θα ηταν η 1η μου επιλογη το yamaha
  10. εγω συγκρινω 2 μηχανες οι οποιες παραγονται απο την ιδια εταιρια σε ταυτοχρονη χρονικη στιγμη κ οχι 2 τυχαιες με διαφορα ετων οπως στο παραδειγμα σου,επισης ο φιλος προλαβε να κανει τον "εξυπνακια" με μια απλη ερωτηση,αν δεν καταλαβε ας ρωτουσε εκεινος τι ακριβως εννοω να του το διευκρινιζα,το οτι εγραψε 1 "κατεβατο" για μια ερωτηση που μαλλον δεν καταλαβε οπως λες, δειχνει κ τον τροπο της απαντησης κ της διαθεσης που εχει. Εγω συνομιλω κ σε αλλα forum οχι μονο για μηχανες κ δεν υπαρχει αυτη η νοοτροπια του να δειξω οτι ξερω περισσοτερα σενα κ τον μαθενα κ ουα ουα,οποιος δεν ξερει κανει την ερωτηση για να μαθει κ οποιος γνωριζει πραγματικα με επιχειρηματα κ μονο,απανταει,δεν απανταει οποιος να ' ναι για να προβαλει τον εαυτο του. Για μενα κ για πολλους ειναι τα forum ειναι για να βοηθαρι ο ενας τον αλλον κ οχι για αυτοπροβολη γνωσεων κ επιδειξης Ευχαριστω για τη γνωμη σου παντως
  11. ευχαριστω,αυτη την απαντηση ηθελα,να ' σαι καλα
  12. εγω δεν εννουσα τοσο απλα τη διαφορα που μπορεσες να καταλαβεις εσυ φιλε κ πας να το παιξεις κλασσικος "εξυπνακιας",εννοουσα απο ποιοτητα υλικων αν θα ειναι ιδια,επειδη κ τα 2 μοτερ εχουν ιδια διαμετρο κ διαδρομη πιστονιου κ επειδη η μια εξαγορασε την αλλη,οχι απο διαταξη κ αρχιτεκτονικη κατασκευης,οπως π.χ. η seat,η skoda,η VW κ η audi εχουν τους ιδιους tsi
  13. εγω εχω αλλη αποψη,θα ρωτησω μηχανικο για να ειμαι σιγουρος
  14. σαφως κ εχουν καποια διαφορα,αλλα απο θεμα ανταλακτικων κ αξιοπιστιας λογικα θα ειμαι οκ αφου εχουν συνεργασια με την benelli
  15. για να ακουσω σχολια για κατι που μολις εμαθα: Η benelli ειχε παρουσιασει στην Ιταλια το bn 125 το οποιο εχει την ιδια μηχανη με το keeway rkf 125,εχουν ιδια διαμετρο κ διαδρομη.Διαφερουν στη συμπιεση κ ετσι το 1ο βγαζει 1 αλογο λιγοτερο απο το rkf,επισης ειναι αεροψυκτο εναντι του rkf το οποιο ειναι υγροψυκτο,ολα τα υπολοιπα,απο δισκοφρενα,CBS,αναρτησεις κ τα λοιπα ειναι ολοιδια ή παρομοια,ακομη κ στην εμφανιση,τελος η τιμη της benelli στην Ιταλια ειναι παραπλισια με αυτη του rkf στην Ελλαδα.Επισης η benelli δεν εισαγει αυτο το μοντελο στην Ελλαδα,ενω κυκλοφορει στην Ιταλια απο αρχες του 2018. Σκεψη δικη μου: Μηπως δεν το εισαγει,για να προωθησει σε εμας το rkf;εμενα παντως αυτη η ομοιοτητα κ η συνεργασια των 2 εταιριων, ( αφου η QJ-keeway για την Ευρωπη-εξαγορασε την benelli κ ειναι πλεον στον ιδιο ομιλο ) με προετρεψε να προχωρησω τελικα στην αγορα του keeway