MxLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    15
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

5 Neutral

Σχετικά με το μέλος MxLover

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR125R
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    YZ
  • dreamBike: Κυβισμός
    250
  1. Δεν θέλω να το δώσω το μηχανακι γιατί δεν το έχω καιρό και το πειρα μόνος μου με λεφτά που ματωσα λίγο. Το φρεσκάρισμα top end προκύπτει με τα χιλιόμετρα και δυστυχώς την βιασμενη χρήση του προηγούμενου κατόχου η και από μένα. Το κιτακι θα το βάλω μόνο και μο ο γιατί έχει το 1/4 της τιμής από το να βάλω τα δικά του. Ναι οκ yamaha και τα δύο και σίγουρα το να βάλω τα τελείως εργοστάσιο ειναι σαφώς καλύτερο. Το πρόγραμμα η pc η ρυθμιστής προέκυψε απλά στην ιδέα ότι το μηχανακι μελλοντικά (περίπου σε κάνα χρόνο βάση χιλιομέτρων που διανύω κάθε μέρα) θα χρειαστεί ένα φρεσκάρισμα. Απλώς ρώτησα εάν χρειάζεται όντως το pc η όχι και στην παρούσα φάση και στην μελλοντική με την έννοια να μην έχω κάτι απρόσμενο χωρίς αυτό. Στην τελική αν τσουλαει και χωρίς το πισι κανονικά χωρίς κίνδυνο από το λιγότερο μείγμα δεν θα το πάρω καθόλου (ίσως δεν τα παρουσίασα και καλά στην αρχή)
  2. Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντησεις και καλή χρονιά κιόλας που ξέχασα να γράψω χδ. Το μηχανακι δεν θέλω να το βελτιώσω αλλά το κιτ θα προκύψει απλώς γιατί είναι πολύ πιο οικονομικό από το να βαλω τα αντίστοιχα μανισια. Μόνο ο κύλινδρος του έχει 280 ευρώ και το κιτ 200 με εκκεντροφορο κτλπ για 150. Παραπέρα ζήτησα απλά πιο οικονομικά ισως λύση αν γίνεται από το pc γιατί να δώσω 450 ευρώ μου φάνηκαν αρκετά. Μεγαλύτερο μηχανακι έχω μια βαραντερο 1000 απλά περιμένω πως και πως το επόμενο καλοκαίρι για δίπλωμα. Ουσιαστικά να ρωτήσω και το άλλο αν το μηχανακι γίνει 150 λόγο πιο οικονομικής λύσης πάντα και όχι για να το παίξω γρήγορος θα χρειαστεί pc η κάποιο αλλού είδους παρεμφερές ανταλλακτικό για να τσουλαει χωρίς να βγάλει κάποια ζημιά κτλπ? Με αυτή την προοπτική ρώτησα :).
  3. Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα να ρωτήσω από άτομα που γνωρίζουν η έχουν διαπιστώσει στην πορεία αν το πρόγραμμα ήταν απαραίτητο σε φίλτρο εξατμηση. Στο δικό μου μηχανακι έχω μετά από καταλύτη εξατμηση χειροποίητη της Dragon και φίλτρο DNA ( στηρίζουμε ελληνικά προϊόντα όσο μπορούμε χεχεχε). Το θέμα είναι ότι μελλοντικά μιας και υψιλοσυμπιεστο μηχανακι θα πάμε σε φρεσκάρισμα top end σίγουρα οπότε έχω κατά νου ήδη το 150 complete kit της yamaha. Από προγράμματα έχω δει μόνο το power commander αλλά κάνει και 450 γιούρια και ήθελα να ρωτήσω αν αυτοί οι ρυθμιστές καυσίμου της takegawa και της malossi για τα Χ μπορεί να κάνουν κάτι παρόμοιο και αν ταιριάζουν φυσικά στο μηχανάκι (δηλαδή είναι μια απλή καλωδίωση τοποθετούμε παίζουμε με τις ρυθμίσεις και είμαστε κομπλέ?!). Προς το παρόν πάντως δεν έχω καμία διαφορά σε τελικές και τα λοιπά απλά μια ελαφρά αισθητή αποδοση στα χαμηλά και μεσαία καθώς ξεταπωτη παίζει να χάνω και κάνα δυο τρία χλμ . Κάποιοι μου είπαν και για remap απλά για κάποιο λόγο δεν μ αρέσει η ιδέα του. Κάθε άποψη δεκτή! Υσ. Πάμε στο 150 κιτ λόγο €€€ γιατί άμα δείτε ότι το έμβολο μόνο έχει όσο το κιτ θα μ λέγαν όλοι βουρ στο κιτ Υσ2. Παιδιά δεν θέλω να το κάνω να καταπίνει βενζίνες κοιτάω απλά κάτι να δουλεύει σωστά σε αυτό το μελλοντικό φτιάξιμο η στο ήδη υπάρχων εάν κριθεί απαραίτητο.
  4. https://ibb.co/Qcqkqhd Εδώ είναι όπως το είχα πριν μια δυο εβδομάδες αλλά δυστυχώς είχα μια πτωση όπως είχα αναφέρει σε ένα ποστ και τελικά απλά έβγαλα τα δύο πλαϊνά αυτοκόλλητα WR γιατί έκαναν 70 ευρώ το ένα και τα αντικατεστησα με απλό κόκκινο σηματάκι γιαμαχα. https://ibb.co/7480Rrp Και έτσι είναι από πίσω πλέον :) Λαστιχα φοράει ντακουνατα wenda??!! Ειναι καινούργια από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη όταν έρθει η ώρα τους με το καλό θα βάλω της pirelli που λέει το μανιουαλ
  5. Εάν έχεις χρόνο να μείνεις να δεις το μηχανάκι σου να κάτσεις. Εγώ στην γιαμαχα σε εξουσιοδοτημενο που πάω με κερνάει ο πρώτο μάστορας και καφεδάκι και κάθομαι και βλέπω τι εργασίες γίνονται πάνω στο μηχανάκι μου. Πάντως εμένα για ρύθμισμα βαλβίδων πίσω τακάκια μου πειραν 55 ευρώ στην γιαμαχα για το WR125R που πρέπει να λυθεί όλο το μηχανάκι για να φτάσεις κεφαλή. Μου φαίνεται κάπως υπερβολικό πόσο αν σκεφτεί κανένας ότι τα πίσω τακάκια πχ σε εμένα είχαν 29 ευρώ η κάτι τέτοιο για τα λεφτά που ζητάει ο μάστορας για το παπί. Και συσφιξεις και αυτά τα κοιτάνε σε κάθε σέρβις και είναι καραμέλα όσοι τα λένε αυτά για να δικαιολογησουν λεφτά κατά την γνώμη μου. Εγώ και για ανταλλακτικά που πάω πάντα κάνουμε ένα τσεκ απ το μηχανάκι και δεν χρεώνεται σχεδόν καθόλου
  6. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις παιδιά. Προτού ξεκινησω τις ασκησουλες θα δω και τα βίντεο. Επίσης να κοντινω το βήμα στο μηχανάκι για το χώμα η δεν θα εχει ουσιαστική διαφορα τώρα που είμαστε "μαθητουδια"? Α επίσης χρειάζεται κάποιο λασκαρισμα η αλυσίδα ή οτι ορίζει η yamaha? Συγνώμη που ίσως κάνω ερωτήσεις που θεωρούνται αυτονόητες η οτιδήποτε άλλο απλώς προσπαθώ να είμαι όσο πιο τυπικός και safe μπορώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους σας :)
  7. Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με off road διαδρομές μιας και είμαι κατοχος ενός wr125r και θέλω στον ελεύθερο χρόνο μου να ασχολιθω ερασιτεχνικά με το εντουρο. Πρώτα από όλα λίγα λόγια για το μηχανάκι που οδηγώ είναι ένα 4τ 125 κυβικών (ψευτοεντουρακι) με αρκετά κοντό γραναζωμα και 15 άλογα (ε με το φίλτρο και εξατμηση πειτε 16 χαχαχ). Οι ερωτήσεις που προκύπτουν λοιπόν είναι ότι θέλω να πηγενω την βόλτα μ στο χώμα και σιγά σιγά με αυτό το μηχανάκι που διαθέτω όσο μπορώ να προσπαθήσω να κάνω λίγο "σχολείο" ώστε με το καλό όταν πάρω ένα πιο "μάχιμο" από αυτό που διαθέτω για να ξεκινήσω σιγά σιγά να μπαίνω στον χώρο. Δεύτερο ερώτημα που προκύπτει είναι αν πρέπει να το ξεκινήσω με αυτό το μηχανάκι τελείως χαλαρά η να πάρω κάποιο άλλο όταν μπορέσω ώστε να μπω πιο "απότομα" και με πιο πολύ γκάζι στον χώρο αυτό. Επίσης τι πρέπει να προσέξω, αν χρειάζεται διαφορετικές ρυθμίσεις το συγκεκριμένο μηχανάκι (πχ διαφορετική πίεση ελαστικών η διαφορετικό γραναζωμα) και το πιο κύριο από τι δρόμο να ξεκινήσω (ελαφρύ χώματοδρομο πχ και να κάνω κάποιες ασκήσεις? Να μάθω καλύτερο balance η ισορροπία με το μηχανάκι? Κτλπ). Νταξ κουλαδι δεν είμαι χαχαχα απλώς προτιμώ να το πάρω τελείως σιγά σιγά και με αυτό που διαθέτω για να συνιθησω την οδήγηση στο χώμα Κτλπ. Πάντως κάθε άποψη δεκτή και καλοδεχουμενη. Ύψος :1.90 και ναι νιώθω πολύ άνετα πάνω στο 125 χδ Βάρος: 110-115 ναι ξέρω πρέπει να ξεκινήσουμε δίαιτα χδ
  8. Δεν ειπα το αντιθετο φιλικα παντα. Η αληθεια ειναι οτι ειχα παρει αδιαβροχο μονο παντελονι, Δυστυχως επρεπε να παθω ( Αν και δεν επαθα τιποτα στην ουσια μπροστα σε κατι αλλα) αλλα την επομενη φορα θα ειμαι προφηλαγμενος και απο αυτο. Ευχαριστω παντως για το σχολιο σου διοτι αν δεν μας "την πουν" και λιγο μυαλο δεν βαζουμε. Καποτε δεν φοραγαμε κρανος για να μην χαλασει το μαλλι μοικανα και λιγα χρονια μετα δινουμε συμβουλες σε νεους αναβατες ( οχι οτι ειμαι και ο σουπερ εμπειρος ουτε κανας παλιος αναβατης) για να αποφυγουν τα χειροτερα μεσα απο δικιες μας "ταρζανιες" και ατυχηματα. Προσωπικα πιστευω οτι πρεπει να παρεις επωνυμο και καλο εξοπλισμο για το μηχανακι ωστε να εισαι οσο το δυνατον περισσοτερο safe μπορεις. Αν δεν μπορεις να παρεις το κατι παραπανω ας παρεις τον βασικο τουλαχιστον. Και μεσα απο αυτη την εμπειρια που βιωσα σημερα ηθελα να περασω το μυνημα πως καλυτερα να κοψεις λεφτα απο διαφορα αλλα αξεσουαρ για το μηχανακι και να τα επενδυσεις να παρεις εξοπλισμο πρωτα. Γιατι θα μπορουσα να εχω χτυπησει ασχημα τον αγκωνα μου αλλα ευτυχως το μπουφαν με προστατεψε εκει φυσικα στο ποδι που δεν ειχα προστασια πριστηκε η θα μπορουσα να το σπασω.
  9. Να σε καλά φίλε μου. Απλά καμία φορά ξες μου λένε έδωσες 3-4 κατοσταρικα για κράνος ενώ έβαζα τάδε εξάτμιση η εκκεντροφορο η ότι αλλο άκυρο μπορείς να φανταστείς. Μερικοί το θεωρούν υπερβολή εγώ το θεωρώ προφύλαξη μιας και το κράνος που χω και στην φώτο προφυλ είναι από ανθρακονημα και πολυεστέρα το πλήρωσα ακριβά και αχρείαστο νανε αλλά όταν έρθει η στιγμή είναι εγκεκριμένο κλπ κλπ ότι θα με προφυλάξει. Και γενικά χρειάζεται ο εξοπλισμός παντελόνι δεν φόραγα που θα με προστάτευε στην συγκεκριμένη περίπτωση. Και ξαναλέω αχρείαστα να είναι όλα και να είμαστε πάντα όρθιοι αλλά πρέπει να είμαστε προστατευμενοι και έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο.
  10. Σήμερα ενώ πήγενα στην σχολή μου ήρεμα και όμορφα γύρω στα πενήντα μέτρα πριν την σχολή με στριμωξε μια νταλίκα την ώρα που κατέβαινα πεζοδρόμιο ενώ με είχε δει. Ο φίλος δεν σταμάτησε ποτέ και απλά έφυγε ακόμα πιο γρήγορα. Του δίνω και ένα δίκιο σε "περίπτωση" που δεν με είδε γιατί και γω είχα καβαλήσει πεζοδρόμια με το wr να μην φάω απουσία. Τέλος πάντων ήθελα να καταλήξω στο ότι έσκασα ελάχιστα εκατοστά δίπλα από το πεζοδρόμιο και το γεγονός ότι φοράω κράνος μπουφάν μου δώσανε "ζωή" ακόμα και ας μην έτυχε να χτυπήσω. Τα πράγματα για το πόδια βέβαια ήταν σε άλλη μοίρα αφού έγινε τούμπανο το γόνατο και ένας λόγος να δώσω κάτι παραπάνω να πάρω και παντελόνι καλό. Το μηχανάκι δυστυχώς έσπασε φερινγκ δεξιο και ποδοφρενο και η ζημιά έρχεται στα 120 ευρώ χωρίς το αυτοκόλλητο (με το αυτοκόλλητο 210 οπότε προτιμώ να μείνω χωρίς αυτόκολλητο). Έχω δώσει "πολλά" λεφτά σύμφωνα με κάποιους για εξοπλισμό (εκτός από παντελόνι που και τώρα που γράφω ξεκινάω να πάω να πάρω) αλλά παιδιά σήμερα αποδείχτηκε ότι έπραξα σωστά. Μην τα λυπάστε παιδιά τα λεφτά για εξοπλισμό είναι απαραίτητος. Καλύτερα επένδυσε σε εξοπλισμό πάρα να βάλεις μια εξάτμιση. Η ταπεινή μου γνώμη και μόνο αφτερ αξιντεντ. Να εχετε μια καλή συνέχεια και πάντα όρθιοι
  11. Τελικά το πηγα στην γιαμαχα και το βεντιλατερ ο θερμοσενσορα και ο θερμοστάτης δουλεύουν όλα άψογα. Το μηχανάκι απλα δεν ανεβάζει θερμοκρασία και μέχρι τους 100 που ανέβασε έριξε αμέσως τους βαθμούς στους 91 (που είναι η θερμοκρασία λειτουργίας ακόμα και αν δίναμε περισσότερες στροφές). Ευχαριστω όλους για τις απαντήσεις σας :)
  12. Στην Yamaha πάντως (εξουσιοδοτημενο) μου είπε να τριψω με πολύ λεπτό γυαλόχαρτο τον θςρμοσενσορα απαλά αν είναι μαύρος και να δοκιμάσω για δέκα με δεκαπέντε λεπτά να το αφήσω στο ρελαντί και θα πρέπει να ανάψει. Να πω την αλήθεια δεν άναψε ούτε στα 20. Παρατήρησα δε ότι άμα ξεφυσωσω τον θερμοσενσορα την ώρα που λειτουργεί το μηχανάκι ανάβει λαμπάκι σέρβις μηχανής μόνιμα αλλά το βεντιλατερ ξεκινάει κανονικά. Επίσης πέφτουν οι στροφές του ρελαντί όταν το κάνω αυτό δεν ξέρω μήπως τελικά το πρόβλημα είναι από κει η μήπως όντως τελικά είναι φυσιολογικό που δεν ανοίγει το βεντιλατερ :) Το μανιουαλ λέει 80-110 βαθμούς είναι το νορμάλ οπότε φαντάζομαι από κει και μετά πρέπει να ανοίγει το βεντιλατερ.
  13. Καθαρισα και τις επαφες και τσεκαρα με πολυμετρο τον θερμοσενσορα. Ολα εδειχναν κανονικα να πω την αληθεια ποτε δεν εχει ανοιξει η ενδειξη της θερμοκρασιας. Τι να πω δεν ξερω αν ειναι θα βαλω μια ενδειξη της κοσο για θερμοκρασια στο τιμονι και αν δεν ανοιγει το βεντιλατερ στην θερμοκρασια που πρεπει θα το βαλω στο τιμονι και αυτο :D
  14. Καταρχάς να σε ευχαριστήσω αγαπητέ Ksino για την απάντηση σου. Όλες οι εργασίες έχουν γίνει ήδη για τον καθαρισμό του ψυγείου από εμένα και ευτυχώς δεν είχα κάποιο τέτοιο θέμα.Όσο για την βαλβίδα ψυγείου δεν υπάρχει σε εμένα αλλά λογικά θα εννοείτε τον thermosensor ( η θερμοσένσορα) με την φύσα. Απλώς δεν ξέρω και πολύ την συνάφεια του θερμοστάτη και του θερμοσένσορα ως προς το βεντιλατέρ και έτσι όπως με πληροφόρησε ο μηχανικός νόμιζα πως ο θερμοστάτης παίζει κάποιο ρόλο που δεν ανοίγει το βεντιλατέρ. Με μία γρήγορη αναζήτηση βρήκα και πως μπορούμε να τον ελέγξουμε τον θερμοσένσορα από το σωτήριο Youtube. Μόλις γίνει ο έλεγχος θα επανέλθω για να σας πω αν όντως έφτεγε αυτό. Όσο για τις βαλβίδες σκεφτόμουν και γω μια μέση κατάσταση με 0.12-0.13 mm και 0.22-0.23 mm αντίστοιχα.
  15. Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ ονομάζομαι Γιώργος και είμαι νέο μέλος στην σελίδα. Έχω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το μηχανάκι που οδηγώ και πιο συγκεκριμένα με το βεντιλατέρ. Έχω κάνει αποστάσεις με δικάβαλο εως και 80-90 χιλιόμετρα και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως το βεντιλατέρ δε έχει πάρει μπροστά ποτέ. Να συμπληρωθεί πως το μηχανάκι το εχω 3 εβδομάδες περίπου και παρόλο που ποτέ δεν έχω διακρίνει το βεντιλατέρ να δουλεύει η ένδειξη στο καντράν για υψηλή θερμοκρασία δεν έχει ανάψει ποτέ ( Στο τσεκ πάντως όταν γυρνάω τον διακόπτη ανάβει κανονικά.) Προς ένα αγχος μήπως έχει καεί το βεντιλατέρ έκατσα και έλυσα το μηχανάκι για να βγάλω το βεντιλατέρ και να το τσεκάρω με μία 12V μπαταρία που είχα. Το βεντιλατέρ πάντως δούλεψε κανονικά αλλά αυτό που διέκρινα αφού έλυσα και το ψυγείο για να γίνει ένας καθαρισμός στο ψυγείο και να αλλαχτεί το παραφλού είδα πως το ψυγείο ηταν σε άσχημη κατάσταση και το νερό το ίδιο. Ένα συμπέρασμα που έβγαλα αφου μίλησα και με έναν μηχανικό για σιγουριά μου είπε πως υπάρχει περίπτωση να έχει κολλήσει ο θερμοστάτης. Η ερώτηση μου είναι πως το μηχανάκι δεν έχει πάθει ζημιά αφου μέσα στην κίνηση της Αθήνας με δικάβαλο ( Μονο εγω ειμαι 112 κιλα xD) αφού από όσο γνωρίζω αν κολλήσει ο θερμοστάτης δεν γίνεται κυκλοφορία του ψυκτικού υγρού. Επίσης θα ήθελα και μια ακόμη συμβουλή ως προς το διάκενο στις βαλβίδες αφού ο κατασκευαστής στο Repair Manual δίνει διάκενο για εισαγωγής 0.10mm-0.14mm και για εξαγωγής 0.20mm-0,24mm ως πιο θεωρείτε πιο κατάλληλο διάκενο ως προς αυτά που ορίζει ο κατασκευαστής.