MxLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    22
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

5 Neutral

Σχετικά με το μέλος MxLover

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Ροκ μπαρόκ αμοκ στην λεμοκ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR125R
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    YZ
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

162 προβολές προφίλ
  1. Δεν έχω φουλ τεχνικές γνώσεις να σου απαντήσω στα σιγουρα 100% αλλά δεν νομίζω εσωτερικά το σασμαν να έχει κάποιο πρόβλημα. Μπορεί να χρειάζεσαι έναν επιλογέα ταχυτήτων (ένα άξονακι είναι κάπως σαν γάντζος στο πάνω μέρος), μπορεί να βαλεις απλά σκληρά η αλλά ελατήρια στην καμπανα και να φτιάξει. Τι χιλιόμετρα έχει το μηχανακι και κυρίως τι χρήση έχει γίνει στο περιπου
  2. Θα πρότεινα να τσεκάρεις το εγχειρίδιο και να βάλεις αντίστοιχα λαδια όχι μόνο ιξώδες αλλά και στα regulations. Αν δεν λυθεί το πρόβλημα ή είναι σίγουρα κομπλέ δοκίμασε στην επόμενη αλλαγή μια άλλη μάρκα. Εγώ το είχα αυτό όσο ήταν κρύο το μηχανακι και όταν ζεστενε δούλευε κομπλέ. Ε έβαλα κάστρολ power 1 από motul 5100 και ησύχασα. Τσέκαρε και την αλυσίδα σου καλού κακου. Από δισκάκια ξέρω ότι θα πατειναρες άσχημα αν χρειαζόμουν. Για ελατήρια θυμαμε τα σκληρά τα βάζαμε για πιο απότομες αλλαγές. Οπότε λογικά θα σου πρότεινα να τσεκάρεις ελατήρια εφόσον δεν είναι θέμα λαδιου/αλυσίδας. Βέβαια περίμενε και μια απάντηση από κάποιον που ίσως γνωρίζει κάτι παραπάνω
  3. Είναι παιδικός έρωτας το @#&&μενο ούτε σκοπό να το δώσω έχω ούτε να το σκοτώσω. Ίσα ίσα που χω βάλει στόχο να προσπαθησω να μαζέψω όλα τα wr που μου αρέσουν στο γκαραζακι μου. Γιαυτο ίσως έχω μια Α αδυναμία που δεν έχω ουτε στο οικογενειακό βαραντερο που πέρασα στην σέλα τ ταξίδια και ταξίδια ούτε το πρώτο μ παπί. Θα ήθελα να πάρω κάτι πιο ξερό για χωμα απλά δεν έχω ακόμα πείρα αρκετή πιστεύω να πάω στα μηχανάκια που θέλω και γενικά τώρα λόγο δουλειάς είμαι φευγάτος και έχω υποχρεώσεις ακομα για να πάρω και τρίτο μηχανακι. Ευχαριστώ πάντως για τον χρόνο σας και παλι... Αν καμιά μέρα μου την βιδωσει και βάλω αυτό το πετενσιομετρο θα ανεβάσω φωτό και εντυπώσεις.
  4. Όπως και να χει το 150 το σκεφτόμουν μόνο και μόνο για λόγους οικονομίας πλέον δεν το κοιτάζω καθόλου για αύξηση κυβικων είναι ένα ποσό που για να κάνει κάτι εύλογο αυτό το μηχανακι περνω και ένα δεύτερο με αυτά που θα χρειαστεί. Το όλο θέμα ήταν απλά να έχω καλύτερα μπαμ και ένα μείγμα που δεν θα χαλάσει το μηχανακι μακροπροθεσμα δεν κοίταγα τις επιδόσεις τόσο. Πλέον με το 13 έχω βρει την υγεία μου. Μέχρι και Αθήνα Καλαμάτα πήγα με ολίγα μπαγκάζια, Υμμητο έχω πάει, σχιστο κάθε βδομάδα σχεδόν και γενικά σε συνδιασμο με την κατανάλωση είμαι κομπλέ. Όπως είπα και πριν θέλω περισσότερο να ψάξω τι παίζει με το ποτενσιομετρο για την μικρή αυτή ρύθμιση του μείγματος μιας και έχω φτωχό μείγμα στις πολύ υψηλές έως κόφτη. Η πιο φτηνή λύση βέβαια είναι να ξαναβάλω το μαμισιο τελικό και να ησυχάσουμε. Η πιο ακριβή ειναι το power commander που εξαρχής τα θεωρώ πεταμένα λεφτά και ύστερα κάτι σε remap η ρυθμιστη που πάλι κοστίζουν κάποια λεφτά και δεν αξίζουν σε σχέση με το αποτέλεσμα. Επίσης για να μην κατεβάζω σεντόνια και πριζω η όλη φάση μου είναι αυτά που βάζω πάνω στο μηχανάκι (φίλτρα εξατμησεις) να μην κάνουν ζημιά στον κινητήρα και να δουλεύει σωστά και αυτή την στιγμή στα πολύ χαμηλά και πολύ ψηλά δεν έχω την σωστή αναλογία. Δεν είπα ποτέ ότι πχ θα βάλω πισι και θα πάρω +40 άλογα η κάτι ανάλογο. Απλά ψάχνω πως θα κάνω τις σωστές ρυθμίσεις όσο πιο οικονομικά γίνεται για να δουλέψει εξατμηση φίλτρο. Και Τάσο ευχαριστώ που απαντάς και ασχολιθικες εξαρχής με το θέμα. Υ.Γ. Παίζει καμία εντουραδα σχιστο μεριά η κάπου κοντά στις περιοχές αυτές? Ρε παιδιά θέλω παρέα χαχ
  5. Καλημερα μετα απο τοσο καιρο και παλι στην ομαδα δεν δημοσιευω συχνα απλως μπαινω πλεον στο φορουμ περισσοτερο για να χαζεψω τις συζητησεις και να επωφεληθω ισως απο καποια πραγματα. Δεν εκανα νεο τοπικ μιας και αυτο που θελω να ρωτησω συσχετιζεται με το ηδη υπαρχον τοπικ. Καταρχας θα ηθελα να ενημερωσω τουλαχιστον αυτους τους λιγους που ενδιαφερει και οσους μου εδωσαν τις αποψεις τους πανω στο θεμα που εχω ανοιξει πως οι περισσοτεροι εχουν δικιο με την βελτιωση του συγκεκριμενου μοτοσακου. Θα ριξω ενα σεντονακι οποτε οποιος δεν εχει την ορεξη και δεν θελει να ασχοληθει....Γυρισα πολλα μαγαζια στην Αθηνα ωστε να ρωτησω τι αξιζει τελικα τι οχι τι στο περιπου θα περιμενω τι κοστος και τα λοιπα. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ μα πραγματικα παρα πολλοι οικοι βελτιωσης η αντιπροσωπιες η μαγαζατορες τελος παντων οταν τους ελεγα οτι θελω να ασχολιθω με το συγκεκριμενο μηχανακι μου ελεγαν οτι δεν αναλαμβανουν και οτι δεν αξιζει και τα λοιπα. Μεχρι που πηγα σε ενα πολυ καλο μαστορα που δεν θελω να διαφημησω για ευνοητους λογους και εκανα μια συζητηση μαζι του. Του εξηγησα τι ηθελα τελος παντων και μου ειπε πως ειναι αμαρτια να ξεκινησεις τα φτιαξιματα σε ενα μη εμπορευσιμο και συναμα ψιλοσπανιο μηχανακι με τον γνωμονα οτι σε μελλοντικη μεταπωληση θα το δωσεις για ψιχουλα ( Καλα δεν προκειται να το δωσω εχω πει πως θα το κανω τραπεζακι στο σαλονι). Οταν του εξηγησα ολες τις ανησυχιες μου γιατι εκεινο γιατι το αλλο μου ψιλοχαμογελασε θα ελεγα και μου ειπε ακομα και για το φρεσκαρισμα που ανεφερα πιο πανω πως οταν ερθει η ωρα που το μηχανακι θα ζητησει κατι τετοιο ειναι προτιμοτερο να βρεις δικα του πραγματα και να τα πληρωσεις παρα να ασχολιθω με τα υπολοιπα. Οπως και το r125 (ιδιο κινητηρα ακριβως με ελαχιστες διαφορες οπως μου ειπε στο βολαν για να αρπαζει απο χαμηλα πιο ροπατα το WR) το 150 κιτ ναι μεν τεριαζει απλως εχει λιγοτερη συμπιεση μιας και ειναι σχεδιασμενο για το Crypton και οχι για το wr. Το μονο κιτ ιδιας συμπιεσης και ελαχιστα παραπανω ειναι το mallossi η το athena 180cc που βγαινει για τα συγκεκριμενα μηχανακια και ερχεται στο ποσο 600-700 ευρω αντιστοιχα. Μου εξηγησε πως ακομα και αν διαθεσω αυτα τα λεφτα η μεγιστη διαφορα που θα δω ειναι 3 αλογα στον πισω τροχο δλδ απο 15 θα παμε στα 18. Μετα μου λεει θα θες μια κεφαλη με μεγαλυτερες βαλβιδες στην καλυτερη να βαλεις καποια του εμποριου για crypton αμα κανει καποιο βολαν ελαφρυτερο και ενισχυμενη μπιελα και τα λοιπα τελος παντων που μου εβγαλε ενα κασε 1500 ευρω μονο για ανταλλακτικα δηλαδη τα 2/3 απο οτι αγορασα το μηχανακι για να δω μια μαξιμουμ διαφορα +8-9 αλογα. Φυσικα και του εξηγησα δεν ψαχνω κατι τετοιο αλλα απλως προσπαθω να του δωσω με λιγα χρηματα το κατι παραπανω και να προσπαθησω να εχω το μηχανακι σε οσο πιο αριστη κατασταση γινεται. Ε και μου ειπε ολα αυτα ακριβως που μου ειπατε και εσεις και μια λυση οπως ειναι το αλαγμα των ελλατηριων μονο με γνησια αν παρατηρησω αυξημενη καταναλωση λαδιου και φυσικα το εμβολο ειναι σε καλη κατασταση. Αυτα τα ολιγα ηθελα να παραθεσω σχετικα με την επιλογη αναβαθμισης του κινητηρα (παρολο που δεν ηθελα κατι τετοιο) και φυσικα αυτη η ζωντανια που εψαχνα στο μηχανακι την βρηκα απο ενα ταπεινο 13αρι γραναζι (απο 14) που εφαγα ολη την εμφυλιο να βρω. Πλεον το κυριο θεμα που ηθελα να θιξω μιας και αναφερθηκε ο Smias σε μια πατεντα με ποτενσιομετρο επειδη ψαχτηκα αρκετα και το μηχανακι δεν εχει ασθητηρα λαμδα οποτε το μειγμα πρεπει να το ρυθμιζει με την θερμοκρασια αν δεν κανω λαθος. Περισσοτερο ρωταω σαν γνωση παρα σαν υλοποιηση. Αν ισχυει κατι τετοιο λογικα θα παρεμβαλει το σημα που πηγενει στον εγκεφαλο με το να μειωνει την αντισταση αυτου του σηματος ( διορθωστε με αν κανω λαθος) οποτε ο εγκεφαλος ριχνει παραπανω καυσιμο για δουλεψει ο κινητηρας για να ερθει στην επιθυμητη θερμοκρασια λειτουργιας. Το ερωτημα που προκυπτει σε ολο αυτο ειναι μηπως αυτο εχει επιρεαζει την την κυκλοφορια ψυκτικου υγρου ( η δεν εχει καμια σχεση?) και αν γινει κατι τετοιο θα δουλεψει πιο πλουσιο μειγμα οποτε στα ψηλα ενα κενακι που εχει θα καλυφθει? Σαν κοστος που τα εβαλα κατω μπορεις να κανεις ενα δικο σου με ελαχιστα χρηματα σε σχεση με ρυθμιστες dynojet που κανουν περιπου την ιδια δουλεια. Αξιζει κατι τετοιο να γινει μιας και η ρυθμιση που πρεπει να γινει ειναι πολυ μικρη ? Τι αλλους παραμετρους πρεπει να προσεξει καποιος? Για οποιον θελει να βοηθησει στο σχετικο θεμα εχω το service manual οποτε μπορω να του στειλω καποιες φωτογραφιες απο το ηλεκτρικο κυκλωμα να βοηθησει καπως την κατασταση.
  6. Δηλαδή εμένα που στο WR κατεβάζει κινητήρα κάτω και ξαναβαζει και μ περνει 40 η γιαμαχα είμαι καλά?  Πλάκα πλάκα ο καθένας ότι θέλει ζητάει γιαυτό και γω έδωσα ένα 20αρικακι για έγχρωμη εκτύπωση του service manual και τα κάνω όλα πλέον by the book. Μονο όταν δεν έχω χρόνο πάω στο γκαράζ για φτιαξιμο.
  7. Καλησπέρα σε όλους. Όπως λέει και ο τίτλος έχουμε κακά μαντάτα. Όλα ξεκίνησαν όταν έβαλα από βενζινάδικο που χει φάει 3 πρόστιμα για νοθεία ( παιδιά όλα στην περιοχή μου ήταν για ανεφοδιασμό και ειμουν με το 1/10 της ρεζέρβας δεν με έψηνε να σπρώχνω το WR στις ανηφόρες του Περάματος). Ύστερα από κάνα δυο βδομάδες που μείνε άκρη για να πάμε στα χωριά για τις γιορτές γύρισα και πήγα βόλτα το μηχανακι όπου και έκανε βιχαλακια στα ψηλά. Μπα λέω τι φάση θα πρέπει να καθαρίσω το DNA γτ είχα πάει και χωμα κάνα δυο φορές και δεν το χα καθαρίσει ακόμα. Καλού κακού είπα να γυρισω σπίτι και μου έσβησε κάνα δυο φορές και μ ρθε επιφωτηση ότι έβαλα "καλή βενζίνα". Παω σπιτι λύνω ντεπόζιτο (καθαρό) το αδειάζω και παρατήρησα ότι η βενζίνα δεν ήταν στο χρώματακι της καλά είχε άσπρα "μαλάκια". Καθαρίζουμε και το DNA και βάζω και νέα 100αρα μέσα πένα το μηχανακι στάσιμο. Καβάλα την επόμενη μου κανε κοπιασματα στα χαμηλά (δεν έδωσα βάση πολύ γιατί και η DNA λέει στο εγχειρίδιο ότι για τα πρώτα 100κμ μετά τον καθαρισμό μπορεί να διακρίνουμε λίγο καπνό η να έχουμε ελαφρύ βήχα). Το θεμα ειναι ότι περάσανε αρκετά χλμ έκανα και ένα σερβισακι εχτές λαδάκι μπουζακι και πάω σμρ να γεμισω. Ανοίγω ντεπόζιτο και ήταν η κορυφή που κουμπώνει η τάπα μέσα στην σγουρια. Τόσο που και το παιδί στην shell με κοίταγε σαν να λέει μα καλά δεν το προσέχει το μηχανακι. Με τα πολλά και τα λίγα γύριζω σπίτι και ψάχνω απεγνωσμένα μια λύση. Παρεμπιπτόντως σε κάνα δυο μήνες το μηχανακι θα μείνει κάνα εφταμηνο κλειστό γτ λόγο δουλειάς θα φύγω τι πρέπει να κάνω για να σώσω την κατάσταση και εκ των υστέρων. Επίσης παραθέτω απόψεις γνωστών περί βελτιωτικά και καθαριστικα που μπαίνουν ντεπόζιτο αν έχει κάποιος κάποια καλύτερη ιδέα ή συμβουλή δεκτή . Και θα θέλω και γνώμη αν μπορώ να βαλω φίλτρο βενζίνα μετά την τρόμπα γιατί δεν έχει (αν και κάτι έχω ακούσει ότι έχει μέσα στο ντεπόζιτο στην τρόμπα κάτι τέτοιο). Ευχαριστώ όλους του συντρόχους εκ των προτέρων
  8. Δεν θέλω να το δώσω το μηχανακι γιατί δεν το έχω καιρό και το πειρα μόνος μου με λεφτά που ματωσα λίγο. Το φρεσκάρισμα top end προκύπτει με τα χιλιόμετρα και δυστυχώς την βιασμενη χρήση του προηγούμενου κατόχου η και από μένα. Το κιτακι θα το βάλω μόνο και μο ο γιατί έχει το 1/4 της τιμής από το να βάλω τα δικά του. Ναι οκ yamaha και τα δύο και σίγουρα το να βάλω τα τελείως εργοστάσιο ειναι σαφώς καλύτερο. Το πρόγραμμα η pc η ρυθμιστής προέκυψε απλά στην ιδέα ότι το μηχανακι μελλοντικά (περίπου σε κάνα χρόνο βάση χιλιομέτρων που διανύω κάθε μέρα) θα χρειαστεί ένα φρεσκάρισμα. Απλώς ρώτησα εάν χρειάζεται όντως το pc η όχι και στην παρούσα φάση και στην μελλοντική με την έννοια να μην έχω κάτι απρόσμενο χωρίς αυτό. Στην τελική αν τσουλαει και χωρίς το πισι κανονικά χωρίς κίνδυνο από το λιγότερο μείγμα δεν θα το πάρω καθόλου (ίσως δεν τα παρουσίασα και καλά στην αρχή)
  9. Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντησεις και καλή χρονιά κιόλας που ξέχασα να γράψω χδ. Το μηχανακι δεν θέλω να το βελτιώσω αλλά το κιτ θα προκύψει απλώς γιατί είναι πολύ πιο οικονομικό από το να βαλω τα αντίστοιχα μανισια. Μόνο ο κύλινδρος του έχει 280 ευρώ και το κιτ 200 με εκκεντροφορο κτλπ για 150. Παραπέρα ζήτησα απλά πιο οικονομικά ισως λύση αν γίνεται από το pc γιατί να δώσω 450 ευρώ μου φάνηκαν αρκετά. Μεγαλύτερο μηχανακι έχω μια βαραντερο 1000 απλά περιμένω πως και πως το επόμενο καλοκαίρι για δίπλωμα. Ουσιαστικά να ρωτήσω και το άλλο αν το μηχανακι γίνει 150 λόγο πιο οικονομικής λύσης πάντα και όχι για να το παίξω γρήγορος θα χρειαστεί pc η κάποιο αλλού είδους παρεμφερές ανταλλακτικό για να τσουλαει χωρίς να βγάλει κάποια ζημιά κτλπ? Με αυτή την προοπτική ρώτησα :).
  10. Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα να ρωτήσω από άτομα που γνωρίζουν η έχουν διαπιστώσει στην πορεία αν το πρόγραμμα ήταν απαραίτητο σε φίλτρο εξατμηση. Στο δικό μου μηχανακι έχω μετά από καταλύτη εξατμηση χειροποίητη της Dragon και φίλτρο DNA ( στηρίζουμε ελληνικά προϊόντα όσο μπορούμε χεχεχε). Το θέμα είναι ότι μελλοντικά μιας και υψιλοσυμπιεστο μηχανακι θα πάμε σε φρεσκάρισμα top end σίγουρα οπότε έχω κατά νου ήδη το 150 complete kit της yamaha. Από προγράμματα έχω δει μόνο το power commander αλλά κάνει και 450 γιούρια και ήθελα να ρωτήσω αν αυτοί οι ρυθμιστές καυσίμου της takegawa και της malossi για τα Χ μπορεί να κάνουν κάτι παρόμοιο και αν ταιριάζουν φυσικά στο μηχανάκι (δηλαδή είναι μια απλή καλωδίωση τοποθετούμε παίζουμε με τις ρυθμίσεις και είμαστε κομπλέ?!). Προς το παρόν πάντως δεν έχω καμία διαφορά σε τελικές και τα λοιπά απλά μια ελαφρά αισθητή αποδοση στα χαμηλά και μεσαία καθώς ξεταπωτη παίζει να χάνω και κάνα δυο τρία χλμ . Κάποιοι μου είπαν και για remap απλά για κάποιο λόγο δεν μ αρέσει η ιδέα του. Κάθε άποψη δεκτή! Υσ. Πάμε στο 150 κιτ λόγο €€€ γιατί άμα δείτε ότι το έμβολο μόνο έχει όσο το κιτ θα μ λέγαν όλοι βουρ στο κιτ Υσ2. Παιδιά δεν θέλω να το κάνω να καταπίνει βενζίνες κοιτάω απλά κάτι να δουλεύει σωστά σε αυτό το μελλοντικό φτιάξιμο η στο ήδη υπάρχων εάν κριθεί απαραίτητο.
  11. https://ibb.co/Qcqkqhd Εδώ είναι όπως το είχα πριν μια δυο εβδομάδες αλλά δυστυχώς είχα μια πτωση όπως είχα αναφέρει σε ένα ποστ και τελικά απλά έβγαλα τα δύο πλαϊνά αυτοκόλλητα WR γιατί έκαναν 70 ευρώ το ένα και τα αντικατεστησα με απλό κόκκινο σηματάκι γιαμαχα. https://ibb.co/7480Rrp Και έτσι είναι από πίσω πλέον :) Λαστιχα φοράει ντακουνατα wenda??!! Ειναι καινούργια από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη όταν έρθει η ώρα τους με το καλό θα βάλω της pirelli που λέει το μανιουαλ
  12. Εάν έχεις χρόνο να μείνεις να δεις το μηχανάκι σου να κάτσεις. Εγώ στην γιαμαχα σε εξουσιοδοτημενο που πάω με κερνάει ο πρώτο μάστορας και καφεδάκι και κάθομαι και βλέπω τι εργασίες γίνονται πάνω στο μηχανάκι μου. Πάντως εμένα για ρύθμισμα βαλβίδων πίσω τακάκια μου πειραν 55 ευρώ στην γιαμαχα για το WR125R που πρέπει να λυθεί όλο το μηχανάκι για να φτάσεις κεφαλή. Μου φαίνεται κάπως υπερβολικό πόσο αν σκεφτεί κανένας ότι τα πίσω τακάκια πχ σε εμένα είχαν 29 ευρώ η κάτι τέτοιο για τα λεφτά που ζητάει ο μάστορας για το παπί. Και συσφιξεις και αυτά τα κοιτάνε σε κάθε σέρβις και είναι καραμέλα όσοι τα λένε αυτά για να δικαιολογησουν λεφτά κατά την γνώμη μου. Εγώ και για ανταλλακτικά που πάω πάντα κάνουμε ένα τσεκ απ το μηχανάκι και δεν χρεώνεται σχεδόν καθόλου
  13. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις παιδιά. Προτού ξεκινησω τις ασκησουλες θα δω και τα βίντεο. Επίσης να κοντινω το βήμα στο μηχανάκι για το χώμα η δεν θα εχει ουσιαστική διαφορα τώρα που είμαστε "μαθητουδια"? Α επίσης χρειάζεται κάποιο λασκαρισμα η αλυσίδα ή οτι ορίζει η yamaha? Συγνώμη που ίσως κάνω ερωτήσεις που θεωρούνται αυτονόητες η οτιδήποτε άλλο απλώς προσπαθώ να είμαι όσο πιο τυπικός και safe μπορώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους σας :)
  14. Καλησπέρα σε όλους θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με off road διαδρομές μιας και είμαι κατοχος ενός wr125r και θέλω στον ελεύθερο χρόνο μου να ασχολιθω ερασιτεχνικά με το εντουρο. Πρώτα από όλα λίγα λόγια για το μηχανάκι που οδηγώ είναι ένα 4τ 125 κυβικών (ψευτοεντουρακι) με αρκετά κοντό γραναζωμα και 15 άλογα (ε με το φίλτρο και εξατμηση πειτε 16 χαχαχ). Οι ερωτήσεις που προκύπτουν λοιπόν είναι ότι θέλω να πηγενω την βόλτα μ στο χώμα και σιγά σιγά με αυτό το μηχανάκι που διαθέτω όσο μπορώ να προσπαθήσω να κάνω λίγο "σχολείο" ώστε με το καλό όταν πάρω ένα πιο "μάχιμο" από αυτό που διαθέτω για να ξεκινήσω σιγά σιγά να μπαίνω στον χώρο. Δεύτερο ερώτημα που προκύπτει είναι αν πρέπει να το ξεκινήσω με αυτό το μηχανάκι τελείως χαλαρά η να πάρω κάποιο άλλο όταν μπορέσω ώστε να μπω πιο "απότομα" και με πιο πολύ γκάζι στον χώρο αυτό. Επίσης τι πρέπει να προσέξω, αν χρειάζεται διαφορετικές ρυθμίσεις το συγκεκριμένο μηχανάκι (πχ διαφορετική πίεση ελαστικών η διαφορετικό γραναζωμα) και το πιο κύριο από τι δρόμο να ξεκινήσω (ελαφρύ χώματοδρομο πχ και να κάνω κάποιες ασκήσεις? Να μάθω καλύτερο balance η ισορροπία με το μηχανάκι? Κτλπ). Νταξ κουλαδι δεν είμαι χαχαχα απλώς προτιμώ να το πάρω τελείως σιγά σιγά και με αυτό που διαθέτω για να συνιθησω την οδήγηση στο χώμα Κτλπ. Πάντως κάθε άποψη δεκτή και καλοδεχουμενη. Ύψος :1.90 και ναι νιώθω πολύ άνετα πάνω στο 125 χδ Βάρος: 110-115 ναι ξέρω πρέπει να ξεκινήσουμε δίαιτα χδ
  15. Δεν ειπα το αντιθετο φιλικα παντα. Η αληθεια ειναι οτι ειχα παρει αδιαβροχο μονο παντελονι, Δυστυχως επρεπε να παθω ( Αν και δεν επαθα τιποτα στην ουσια μπροστα σε κατι αλλα) αλλα την επομενη φορα θα ειμαι προφηλαγμενος και απο αυτο. Ευχαριστω παντως για το σχολιο σου διοτι αν δεν μας "την πουν" και λιγο μυαλο δεν βαζουμε. Καποτε δεν φοραγαμε κρανος για να μην χαλασει το μαλλι μοικανα και λιγα χρονια μετα δινουμε συμβουλες σε νεους αναβατες ( οχι οτι ειμαι και ο σουπερ εμπειρος ουτε κανας παλιος αναβατης) για να αποφυγουν τα χειροτερα μεσα απο δικιες μας "ταρζανιες" και ατυχηματα. Προσωπικα πιστευω οτι πρεπει να παρεις επωνυμο και καλο εξοπλισμο για το μηχανακι ωστε να εισαι οσο το δυνατον περισσοτερο safe μπορεις. Αν δεν μπορεις να παρεις το κατι παραπανω ας παρεις τον βασικο τουλαχιστον. Και μεσα απο αυτη την εμπειρια που βιωσα σημερα ηθελα να περασω το μυνημα πως καλυτερα να κοψεις λεφτα απο διαφορα αλλα αξεσουαρ για το μηχανακι και να τα επενδυσεις να παρεις εξοπλισμο πρωτα. Γιατι θα μπορουσα να εχω χτυπησει ασχημα τον αγκωνα μου αλλα ευτυχως το μπουφαν με προστατεψε εκει φυσικα στο ποδι που δεν ειχα προστασια πριστηκε η θα μπορουσα να το σπασω.