MxLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    47
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

13 Good

Σχετικά με το μέλος MxLover

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Ροκ μπαρόκ αμοκ στην λεμοκ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR125R
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    WR450F '19
  • dreamBike: Κυβισμός
    450

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

300 προβολές προφίλ
  1. Εχω δεσμευτει στο φορουμ πως με το που επαναπατριστω σε λιγες ημερες απο βραζιλια θα φτιαξω αναλυτικο ποστ με τα συν και κατα και φυσικα παρα πολυ περιοχομενο απο φωτογραφιες καθως και δικα μου χοτφιξ απο μικροπροληματα που βγαζουν τα συγκεκριμενα μηχανακια! Και φυσικα θα μοιραστω τις εμπειριες μου σαν απειρος στο χωμα με το συγκεκριμενο μηχανακι. Λιγιες μερες φιλε αγγελε και πιστεψε με θελω να το κανω εδω και πολυ καιρο αλλα λογο της δουλειας μου λειπω συχνα απο Ελλαδα
  2. οχι μαν μου της Βραζιλιας χαχ. Αυτο τελος παντων χαχα. Μεχρι στιγμης τουιν γολ η αυτο μαρεσουν γενικα. Στην πραξη ομως θα δουμε. Ευχαριστω παιδια για την ανταποκριση. Γενικα ολες τις ντιζες αλυσιδες κτλπ κανω τα προβλεπομενα του σερβις μανιουαλ και δεν εχω παραπονο αλλα πιστευα οτι θα χει αρκετη διαφορα μιας και στα μονοπατακια με κουραζε η αληθεια. Λογικα ομως ισως να ειναι περιττο καλυτερα να το αφησω για το μελλον αν παρω μηχανακι μεγαλο χωρις υδραυλικο συμπλεκτη. Απο αναρτησεις ειμαι πολυ καλα μεχρι στιγμης η paioli εχει κανει ωραια δουλιτσα αν και ενα αναποδο μπροστινο απο yz125 θα ταν ωραιο αλλα ασκοπο. Και μια τελικη ερωτηση για τα καβαλετα/ανταπτορες για φατμπαρ. Οι βιδες πουχουν απο την κατω μερια που πιανουν στον σταυρο ειναι φιξ η το σπειρωμα αλλαζει και πρεπει να βρω για το δικο μου?
  3. Οσο αναφορα το τιμονι μπορω να διαθεσω εως και 150 ευρω +- και κοιταγα προς renthal η protaper με κλιση σε αυτα της renthal twin wall μαζι με καβαλετα στην τιμη 170 ευρω ( δεν το εχω δοκιμασει θα το δω πρωτα απο κοντα). Απο αυτα τα λιγα που εχω καταλαβει ειναι πως ομως δεν παιζει να τεριαζει στο δικο μου μηχανακι η τελος παντων πρεπει να βρω ανταπτορες για χοντρα τιμονια οπως αυτα που με πρωτη ματια εχω δει. Υστερα σαν σημαντικα πιο φτηνη ιδεα εχω βρει ενα αντικραδασμικο ιταλικο asso κατι στα 89 ευρω 22μμ και τα εντουρο high της renthal που πιστευω πρεπει να νε το πιο ψηλο απο ολα οσα ανεφερα. Τωρα για το σετ του συμπλεκτη δεν μπορω να ξερω το μηχανακι που θα αγορασω μετα απο καιρο αν θα φοραει προφανως, βεβαια για κανεναν λογο δεν κοιταω τα σετ της magura 300 ευρω ειναι υπερβολη νομιζω. Για τρομπα σκεφτηκα να δανειστω απο ευρωπαικα εντουρακια μιας και υπαρχουν αφτερμαρκετ κιτ επισκευης σε καλες σχετικα τιμες , ενα καλουλι υψηλης , και το ματζαφλαρι η παραγγελνω κανα δυο κινεζικα απο εμπει η ψαχνω κατι παρεμφερες απο καποιο μεγαλο μηχανακι που θα τεριαξω στο δικο μου. Σαν κοστος εχει 60-100 τρομπα μτχ απο καποιο κτμ/ χασκι , σωληνακι 10-25 ευρω και τα ματζαφλαρια απο εμπει 8-10 ευρω το ενα σχεδον τα μισα λεφτα απο magura. Βεβαια αλλο magura αλλο μαγκουρα απο ebay. Επισης τα σκριπ αν βαλουμε πιο χοντρο τιμονι τι γινετε σε αυτην την περιπτωση? ... Ευχαριστω προκαταβολικα !
  4. Πρωτα απο ολα θα ηθελα να ευχηθω εστω και καθηστερημενα ενα χαρουμενο νεο ετος γεματο αγαπη υγεια και χαρουμενα χιλιομετρα στις δυο ροδες ( Καλα και στην μια ντε!). Βρισκομαι εκτος Ελλαδος για επαγγελματικους λογους οπως ειχα αναφερει σε αλλο ποστ και σε δυο εβδομαδες +- γυριζω πισω. Εχω ηδη παραγγειλει γραφικα για το μηχανακι μου και μεσα στα σχεδια ειναι να φορεσω και νεα λαστιχα καθως αυτα που εχω ειναι προς το τελος της ζωης τους. Γενικα υστερα απο πολυ ψαξιμο,διαβασμα πολυ παλιων θρεντ, γνωμες στα ποστ μου απο διαφορα παιδια που δεχτηκαν να βοηθησουν και να ποσταρουν μια απαντηση κτλπ,εχω διαμορφωσει διαφορετικη αποψη γενικα. Οι διαφορες ασκοπες μετατροπες του στυλ προγραμματα ανακατασκευες πατεντες σε μηχανακια τετοιου κυβισμου ειναι απλα χασιμο χρονου και λεφτων καθως η αποδοση ανα ευρω ειναι μηδαμινη. Οτι μετατροπες εχω κανει μεχρι στιγμης περαν εξατμισεως και φιλτρου ηταν για αισθητικους λογους ( μπροστα φτερο απο WRF 450 2017, πισω κωλακι κοντο ,χουφτες acerbis και πλεον και τα γραφικα). Βαση του μπαντζετ που διαθετω λοιπον για το μηχανακι αυτο θα ηθελα να βαλω και ενα τιμονι ψηλοτερο απο αυτο που εχω μιας και ειμαι 191 και λιγο πιο μακρυ για να βολευει στο ανοιγμα των χεριων μου. Το μανισιο της γιαμαχα μου φαινεται πολυ "κλειστο" και κοντο και το χω γυρισει προς τα πανω για να με βολευει αλλα χαλαει η γεωμετρια αρκετα. Περαν τουτου μου περναγε απο το μυαλο και η τοποθετηση υδραυλικου συμπλεκτη. Οτι ανεφερα πιο πριν ειναι universal και θα μπορω να τα χρησημοποιησω και σε μεταγενεστερα μηχανακια σε περιπτωση που το δωσω. Τι λετε αξιζει μια τετοια αγορα η το κρινετε ανωφελο? Καθε απαντηση οπως παντα δεκτη. Υσ1: Χαιρετισμους απο Σαντος! Υσ2: Το σκεφτομουν απο καιρο να φτιαξω ενα ποστ με το μηχανακι να δωσω τις προσωπικες εμπειρειες μου και γνωμες και νομιζω πως οταν γυρισω και τελειωσω τα μαζεματα θα το κανω!!! Υσ3: Περιμενω πως και πως τον ιουνιο να μπορω να καβαλησω επιτελους το βαραντερο ωστε να μπορω να ξεκινησω να μαζευω χρηματα για πολεμικο εντουρο η ΜΧ και επιτελους να μεταφερθω και γω στο section μοτοσυκλετα με μηχανακι που αρμοζει!!!!!
  5. Αθήνα Καλαμάτα με wr125r από τον παλιό δρόμο έκαψα συνολικά μόλις 13 ευρώ η 7 λίτρα για 320 νμζ χιλιόμετρα πάνω κάτω με ένα 15 γρανάζι μπροστά. Μέση ταχύτητα ανά ώρα 85-90 με ελάχιστες φορές να ανεβάσω ταχύτητα έως και 110 χλμ ( δεν κλέβει πολύ το κοντέρ στα 118 με το 13 βαραει κόφτη στο GPS έλεγε 113-114) . Εννοείτε μόνος μου χωρίς απότομα ανοίγματα και χωρίς αεριδες. Κατανάλωση του ταξιδιού της τάξης 2,2 Καταναλωση στο κέντρο Αθήνας <= 2,7 Με το 13 κάνοντας ταρζανιες χωμα και τα λοιπά έχω δει να βάζω 5,5 λίτρα και να με βγάζει μόνο 150 χλμ το οποίο είναι 3,6 με 3,7 κατανάλωση.
  6. Γενικά είχα δει ας πουμε μετατροπές σε άστρα μοτέρ η παρεμφερή να φοράνε του καβα Μαξ το έμβολο ας πούμε η κάποια Dynamik ανά καιρούς με Ζ κύλινδρο έμβολο για Χ,Ψ λόγους. Γιαυτο μου δημιουργήθηκε η απορία. Όσο για τα επίτρεπομενα διακενα δεν νομίζω κανένας μάστορας της πιάτσας η της αντιπροσωπίας (εξουσιοδοτημενο) της γειτονιάς να ελέγχει όλα τα παρακάτω που ανέφερε ο φίλος canardo. Μόνο κάποιος χομπιστας με γκαράζ η στην αυλή του με μεράκι και το σέρβις μανιουαλ αγκαζέ θα κάνει κάτι τέτοιο (φυσικά και τα κατάλληλα εργαλεία μικρομετρα, βερνιερους ακριβείας, ροποκλειδο κ.ο.κ). Όσο για το δικό μου μηχανακι Τάσο γενικά πείρα τον ατέρμονα απο την γιαμαχα εδώ Ελλάδα με παραγγελία από Ολλανδία μου στοίχισε 110 ευρώ σαν ανταλλακτικό και σε διάφορα site τον βρήκα στις ίδιες τιμές με απόκλιση - +5%. Οπότε τι 200 τι 180 σε κάθε περίπτωση είναι μονόδρομος το 150 κιτ μιας είναι ολόκληρομενο + εγγύηση αν το τοποθετήσεις στην γιαμαχα (κόστος 350 με το κιτ, ελατήρια γνήσια σκληρά εκκ, newfren ελατήρια καμπάνας, ρύθμισμα και φσκ λαδια ξύδια νερά και ότι άλλο περνει). Βέβαια ακόμα έχω πολύ καιρό μπροστά μου προς ώρας μια χαρά είναι το μηχανακι μόνο μια κατανάλωση λαδιου έχω 80-100 μλ κάθε 1500-2000 χλμ ανάλογα την χρήση που μπορεί να είναι και από τσιμουχακια.
  7. Καταρχας ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις παιδιά. Υποθετικά μίλησα περισσότερο σαν πληροφορία πάρα σαν υλοποίηση. Πάρεπιπτοντως από τα καλύτερα παραδείγματα που έχω διαβασει χαχ. Να φανταστώ πως το ίδιο φυσικά ισχύει και για όλο το έμβολο άμα αλλάξεις (πάντα μιλοντας για φλατ έμβολο με φλατ) και ας έχει ίδιο πάχος πειρου? Off topic:Τάσο αν έρθει η στιγμή που θα πρέπει να αλλάξω ελατήρια κοστίζουν 80 λύρες αγγλιας και αν πάρεις σετ έμβολο και ελατήρια βγενει 188 λυρες(τιμές + μεταφορικα+Vat). Και όπως είχα γράψει και πιο παλιά χρηματικά αξίζει δέκα φορές το κιτ 150 που έχει πλέον 160 ευρώ πλήρες με φλατζες εκκεντροφορο κτλπ. Σου δίνω και το λινκ να μην νομίζεις ότι γράφω από το κεφάλι μου https://www.bike-parts-yam.com/yamaha-motorcycle/125-MOTO/2011/WR-R/WR125R/CRANKSHAFT--PISTON/2011_52211-52211/02/0/8747
  8. Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά του φορουμ. Θα ήθελα να μάθω αν τα ελατήρια εμβόλου αλλάζουν από μηχανακι σε μηχανακι (πάντα μιλάμε για 4τ με 4τ και 2τ με 2τ και τον ίδιο αριθμό ελατηρίων όπως πχ τρία με τρία και ένα με ένα αντίστοιχα). Πχ αν κάποιος ανοίξει το μηχανακι του και παρατηρήσει πως τα ελατήρια του πρέπει να αλλαχτούν πρέπει να βάλει όπως και δηποτε τα γνήσια η κάποια παρεμφερή aftermarket του ίδιου μοντέλου η μπορεί πχ και από άλλο? Για παράδειγμα το δικό μου μηχανακι είναι 52 χιλιοστά. Μπορώ να βάλω πχ ελατήρια εμβόλου από άστρα η το παλιό το κρυπτονακι η πρέπει να πάρω τα γνήσια η κάποια αφτερμαρκετ του δικού μου μοντέλου? Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  9. Γενικά από ότι διάβασα αναφέρει ότι πρέπει να αλλάζεις κάθε 6 μήνες και να μην την χρησιμοποιείς άνω των 30 βαθμών για πολύ ώρα και σε καμία περίπτωση 40+. Εγω πάντως σαν αρχάριος με τα dual sport πηγενα με 32 psi πίσω και 28 μπροστά χαχα. Από ότι φαίνεται έχω τεράστιες ελλείψεις και σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Βέβαια ακόμα δεν εχω αποφασίσει αν θα πρέπει να διαλέξω εντουρο η mxαδικα.
  10. Αχα τώρα κατάλαβα ευχαριστώ για τις συμβουλές καταρχάς γιατρέ. Άρα επί της ουσίας τα mx λαστιχα είναι απλά δύσχρηστα πόσο μάλλον αν είναι και μεγαλύτερα. Άρα καταλήγουμε στα λαστιχάκια που μου πρότεινες και αφού "πατάνε" και άσφαλτο θα νε μια χαρά πιστεύω. Όσο για σαμπρέλες υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω? Υπάρχουν συγκεκριμένες σαμπρέλες για αυτά τα ελαστικά? Μήπως μπορώ να βάλω κάποια ειδική ας το πούμε σαμπρελα στα ελαστικά αυτά και αν ναι κερδίζω κάτι το τρομερό?....σορρυ που ρωτάω κάποια πράγματα ίσως αυτονόητα απλά προσπαθώ να στήσω το μηχανακι όσο πιο πολύ γίνεται στα θέλω μου γιατί θα γίνουν ρυζικες αλλαγές :).
  11. Κυρια χρήση το χώμα(95%) και τερέν κυρίως πετρωδες με ελάχιστες φορές να χει και μαλακό χωμα η νερά. Απλώς η απορία που προκύπτει είναι αν μπορώ να διανυσω μια φορά στο τόσο (μεγάλο τόσο) ένα μικρό ταξίδι εάν προκύψει (φυσικά χωρίς βροχές κτλπ). Το λάστιχο πάντως που μου έδειξες μπορώ να πω πως καλύπτει τις ανάγκες μου όπως το περιγραφεις αλλά 150 Ε τα καθιστά λίγο πιο ακριβά μιας και τα μαμάτα scorpion τα χω βρει 110 και τα battlecross x40 της bridgestone ( σε διαφορετικές διαστάσεις ολίγον) γύρω στα 120 Ε. Βέβαια δεν έχω γνώση περί τιμών σε αυτά τα είδη ελαστικών θα νε ουσιαστικά η πρώτη φορά που θα αγοράσω οπότε αν πεταω κοτσάνες διορθώστε με παιδιά . Ευχαριστώ και για τον χρόνο που διαθέταιτε!
  12. Κυρίως το τερραιν που πηγενω τις βολτουλες μου όπως τα εξηγείς μου φαίνεται πως πρέπει να προτιμήσω την σκληρή γόμα. Το μηχανακι μου φόραει κάτι ντουαλ σπορτ της Wanda που δεν την ξέρω καν σαν μάρκα και το είχα καθημερινό το μηχανακι και δεν κινδεψα ποτέ και πήγα Αθήνα Καλαμάτα και μακρινές διαδρομές κτλπ. Τελικά εμένα φαγώθηκε στο κέντρο το λάστιχο το πίσω μιας και όταν είχε νερο ο δρόμος έκανα καμία μαλακιουλα χαχαχα. Γενικά θέλω ψηλό προφυλ γιατί στις διαδρομές που έκανα εκτός οι κοντες ντακουνες δεν με άφηναν να περάσω με ταχύτητα κάποια μονοπάτια και μου φαινόταν ότι θα φάω γλιστρά και θα χυθω οπότε πηγενα με 10-20 χλμ. Γενικά δεν θέλω κάτι εξειδικευμένο σαν ελαστικό προς θεού ένα ψευτοεντουρακι οδηγαω απλώς θέλω να είναι κατά κύριο λόγο καινούργιο (απορρυπτω τελείως τα μεταχειρισμένα δεν ξέρω δεν μου κάθεται καλά) ψηλο ντακουνι στις διαστάσεις του εργοστασίου. Το να βάλω μεγαλύτερο λάστιχο μόνο αρνητικό όπως προ είπες θα νε. Γενικά από εργοστάσιο έρχεται με pirelli scorpion mt90 αλλά τελευταίο καιρό κοιτάζω τα x40 battlecross της Bridgestone. Παραθέτω και διαστάσεις μήπως έχει κάποιος να προτείνει κάτι καλύτερο η κάτι πιο vfm... Μπροστά 80/90-21M/C 48 P και πίσω τροχός 110/80-18M/C 58P Υ. Σ. Θα ανεβάσω σχετικό ποστ με το καλό όταν γυρίσω με φωτό μιας και έχω στο μυαλό μου να το κάνω κούκλα. Δυστυχώς ακόμα και να δώσω το WR τα λεφτά που χω στην άκρη ακόμα δεν με φτάνουν να πάρω το wrf 450 του 15+. Επίσης βγάζω και απεριόριστο και θα χω το οικογενειακό βαραντερο και θα χω έξτρα εξοδακια και εκεί.
  13. Γειά χαρά σε όλους! Θα θελα κάποια γνώμη περί ελαστικών για το συγκεκριμένο μηχανακι πλέον θα το χρησιμοποιώ κυριως για χωμα οπότε ψάχνω κάτι ντακουνατο και όχι dual sport η on/off ας πούμε. Να προτιμήσω μαλάκια γόμα η σκληρή και γιατι. Ποια πιστεύεται ότι είναι τα καλύτερα vfm ελαστικά. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις με καλό καιρό θα μπορώ να καβαλησω να πάω μακρινή βόλτα σε άσφαλτο η με το ντακουνι θα είναι απαγορευτικό από θέμα ασφάλειας (ταχύτητες 70-80 χαω πρπ 150-200 χλμ μονοκαβαλος χωρίς φορτίο εξτρα). Υ.Σ. Χαιρετισμούς από El Segundo Αμερική σε λίγο καιρό θα είμαι πίσω Ελλάδα!!!
  14. Κάτι λίγα που έχω ψάξει λένε πως στο ιντζεξιον θελει να έχει βενζίνα μέσα για να μην χαλάσει η τρόμπα ( αν όμως η βενζίνα που δημιουργεί κατακαθησεις δεν χαλάει την τρόμπα?) και ο δεύτερος λόγος να μην σγουριαζει το ντεπόζιτο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πιστεύω πως το καλύτερο που έχω να κάνω είναι αυτό και όταν γυρίσω να ρίξω ένα άδειασμα στην βενζίνα, να βάλω φρέσκια, να καθαρίσω το σώμα μιας και θα είναι λυμενη η μικρή κυρία καθώς όταν γυρίσω θέλω να βάψω κάποια σημεία του σκελετού από χτυπήματα και να περάσω καινούργια λαστιχάκια, ένα σετ αυτοκόλλητα και ότι άλλο προκύψει!... Παντως αν βρεθεί κάποιος που να το χει δοκιμάσει η να ξέρει την διαδικασία θα νε ο σωτήρας μας!!