MxLover

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    33
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

11 Good

Σχετικά με το μέλος MxLover

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Ροκ μπαρόκ αμοκ στην λεμοκ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    WR125R
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    YZ
  • dreamBike: Κυβισμός
    250

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

214 προβολές προφίλ
  1. Κάτι λίγα που έχω ψάξει λένε πως στο ιντζεξιον θελει να έχει βενζίνα μέσα για να μην χαλάσει η τρόμπα ( αν όμως η βενζίνα που δημιουργεί κατακαθησεις δεν χαλάει την τρόμπα?) και ο δεύτερος λόγος να μην σγουριαζει το ντεπόζιτο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πιστεύω πως το καλύτερο που έχω να κάνω είναι αυτό και όταν γυρίσω να ρίξω ένα άδειασμα στην βενζίνα, να βάλω φρέσκια, να καθαρίσω το σώμα μιας και θα είναι λυμενη η μικρή κυρία καθώς όταν γυρίσω θέλω να βάψω κάποια σημεία του σκελετού από χτυπήματα και να περάσω καινούργια λαστιχάκια, ένα σετ αυτοκόλλητα και ότι άλλο προκύψει!... Παντως αν βρεθεί κάποιος που να το χει δοκιμάσει η να ξέρει την διαδικασία θα νε ο σωτήρας μας!!
  2. Ναι αμέ την καθαρίζω με παραφινελαιο και μετά περνάω με αρκετό σπρει αλυσίδας. Κάθε 500 χλμ η μετά από κάθε χωματιμη βόλτα αλλά ρωτησα σε φάση που θα φύγω τώρα εάν χρειάζεται κάτι διαφορετικό.
  3. Την αλυσίδα που είναι με ορινγκ ένα απλό πέρασμα με σπρει είναι αρκετό η χρειάζεται πχ βαζελίνη μην κόψουν τα ορινγκ?
  4. Μεταλλικό και δεν έχει γίνει πλαστικοποιηση
  5. Καλησπέρα στην ομάδα. Σε λίγες μέρες θα φύγω εξωτερικο για δουλειά για κάνα εξάμηνο και θα πρέπει να κλείσω το μικρούλι. Πείρα και σταντ γιατί θα το βάλω μέσα στο σπίτι να είναι όρθιο και μακριά από υγρασιες. Το ερώτημα είναι σε τι διεργασίες να προβώ ώστε όταν γυρίσω το μηχανακι να είναι όσο το δυνατόν γίνεται πιο λειτουργικό. Μιλάμε για ιντζεξιον και έχω άλλους να λένε αφήνω βενζίνα μέσα στο ντεπόζιτο άλλοι όχι. Άλλοι λένε με λαδια καινούργια άλλοι λένε δεν παίζει ρόλο.... Θα ήθελα απαντήσεις από κάποιον που να γνωρίζει ίσως πως γίνεται να κάνουμε το καλύτερο δυνατό κλείσιμο/συντήρηση έως την επιστροφή μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  6. Βασικά ναι διχρονα είχα στο νου μου αλλά για κάποιο λόγο ανέφερα και βυθισματα μετά. Τουλάχιστον το yz 250 του 18 είναι 66.5 x 72. Ποιος ο λόγος να έχεις υποτετραγωνικο όμως αφού θες ψηλές στροφές και πως το επιτυγχάνεις το στροφαρισμα από την στιγμή που έχεις μακριά διαδρομή? Υσ. Δεν το είχα ψάξει αρκετά με τα καθαρά τα τετράχρονα μιας και από το εντουρακι μου θέλω να πάω στο yz :P και πίστευα ότι θα έχουν ίδια φιλοσοφία βλακεια μου αν και κάποια χασκι και κτμ έχουν έμβολα από πλοία παρόλο που νε διχρονα. Υσ2. Ρωτάω γιατί από ενδιαφέρον θα ήθελα να μάθω πως μπορώ να επιτύχω στροφιλικι σε μακριά διαδρομή με μικρό έμβολο.
  7. Θα ήθελα να ρωτήσω και γω προσθέτοντας στην επεξήγηση και το βολάν. Το βολάν αποθηκεύει ενέργεια για να ξανά παλινδρομισει το έμβολο στους αεργους χρόνους. Γιατί στα καθαρά παρόλο που έχουμε μεγάλη διαδρομή και μικρότερο έμβολο κοινώς υποτετραγωνικο έχουμε τρελό στροφαρισμα? Μήπως οφείλεται στο βολάν που είναι μικροσκοπικό άρα έχει λιγότερο φορτίο το έμβολο και κινείται πιο ελεύθερα? Η δεν παίζει κάποιο τρομερό λόγο το συγκεκριμένο και οφείλεται ας πούμε σε μεγαλύτερα βυθισματα και πιο πλούσια μείγματα? Γενικά όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι όλα παίζουν τον ρόλο τους (βάρος εμβολου, στρόφαλοφορου και τα λοιπά) απλώς αν ισχύει κάτι τέτοιο με το βολάν γιατί δεν χρησιμοποιεί η εταιρία πχ μεγαλύτερο έμβολο μιας και τα αγωνιστικά μηχανάκια λειτουργούν σε υψηλές στροφές?
  8. Σαφώς ο καθένας λέει τις εμπειρίες μας και μαθενουμε μέσα από τις λανθασμένες αντιλήψεις που μπορεί να έχουμε και γενικά μέσα από τέτοιου είδος συζητήσεις. Σαν παράδειγμα είχα ένα λιφαν 110 με συμπλέκτη και έβαζα 7100 με 16 ευρώ το λίτρο και παρατήρησα ότι ήταν καλύτερα μέσα στην επαρχία με το 20-50 το power 1 με τα έξι πλέον και κάτι ευρώ(τιμές επαρχίας) . Μπορεί να ήταν για τον συγκεκριμένο κινητήρα μιας και στο 125 το WR που έχω το 7100 ήταν πολύ καλό λάδι σε σύγκριση με το 5100 απλά το power 1 (το φουλ συνθετικό 10-50) έκανε την ίδια δουλειά ακριβώς και ίσως λίγο καλύτερα με μόλις 6,5 ευρώ λιγότερα αλλά φυσικά σε τιμές αποθήκης εισαγωγέα όπως θέλετε πείτε το. Γενικα δεν είμαι τόσο αντίθετος όσο έδωσα να καταλάβετε συντροχοι απλώς ίσως βιαστικά έβγαλα ένα συμπέρασμα. Θα μπορούσα να βάλω πχ το 300v off road με 20 ευρώ το λίτρο απλά πιστεύω πως δεν έχει τόσο τρελές απαιτήσεις. Το να το βάλεις δεν ειναι κακο αλλά δεν είναι και υποχρεωτικό δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεται. Από την στιγμή που ένα λάδι εκπληρει τις προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας και είναι μιας εταιρείας Α και όχι Β διαλογής νομίζω πως τα υπόλοιπα είναι καθαρά επιλογή του κατόχου. Ο κατασκευαστης έχει κάνει ποιοτικούς ελέγχους και έχει δει πως για την μέση χρήση που προορίζεται η μοτοσυκλέτα χρειάζονται κάποια πράγματα. Το να βάλεις λιγότερο κάνεις ζημιά το παραπάνω δεν βλάπτει το μηχανακι μόνο ίσως την τσέπη μας. Φιλικά πάντα
  9. Το έψαξα εγώ στο σαιτ να σου έστελνα αμέσως link δυστυχώς δεν υπάρχει service manual μόνο owners. Παντως μια πρόχειρη ματιά που έριξα λέει πως το standart είναι 10-30 και ανάλογα αλλάζει με την θερμοκρασία. Δυστυχώς πινακάκι πάλι δεν υπήρχε. Ίσως το 10-40 θα σε καλύψει αν κάποιος όμως έχει κάποιο παρόμοιο honda παπάκι με το δικό σου και έχει πινακάκι καλό είναι να πάρεις κάποιες ιδέες. Πάντως γενικά πιστεύω ότι το 7100 η το 300v είναι υπερβολή(χωρίς να θέλω να θίξω την άποψη του Αχιλλέα δεν έχω τέτοια πρόθεση) για ένα κινητήρα παπιου. Το api και το ma να είναι σωστών προδιαγραφών ένα καλό ιξώδες που να σε καλύπτει όσο πιο καλα γίνεται. Καλά χιλιόμετρα να έχει το αστρακι και πάντα όρθιος :)
  10. Πάντως να ξέρεις ότι το 10-50 δεν είναι "χοντρό" λάδι απλώς καλύπτει από - 10 έως 40++ όπως λέει το πινακάκι μου. Στους 20 βαθμούς συμπεριφερεται πχ όπως και το 0-30 οπως και το 10-30 όπως και το 10-40 όπως και το 10-60 της Molly. Το 20-50 ειναι πιο παχύ ρευστό διότι είναι για 10 βαθμούς και μετά. Συνοπτικά και μπακαλιστικα το 10-50 είναι το ίδιο με το 10-40 έως και 30-40βαθμούς (ανάλογα τον κινητήρα) . Απλως το 10-50 αντέχει και παραπάνω. Δεν είμαι κατασκευαστής ούτε στο συστήνω. Σε καθοδήγησα στο να ψάξεις λίγο το πινακάκι θερμοκρασιών και να τσεκάρεις το κατάλληλο ιξώδες για τις καιρικές συνθήκες στην περιοχή σου. Για Αθήνα και Πελοποννήσο που είμαι εγω το 10-50 είναι χειμώνα καλοκαίρι. Δεν γνωρίζω αν μπορώ να δημοσιεύσω λινκ από άλλο site η αν είναι against the rules αλλα σιγουρα μπορω σε pm αν δεν γνωρίζεις να σου πω που μπορείς να βρεις το service manual αν είσαι τυχερός από το συγκεκριμένο μηχανακι η το wave 110. Και επίσης το power 1 racing το χρυσό είναι φουλ συνθετικό παρόλα αυτά εγώ κάνω αλλαγή κάθε 1500 και συμπλήρωμα στα 1000 από αυτό που περισσεύει
  11. Ειχα παρόμοιο θέμα με το WR μου το 125. Άνοιξα το μανιουαλ και έλεγε πως στις καιρικές συνθήκες 35-40+ θέλει 50αρι. Σε όλες τις αντιπροσωπειες πήγα όταν ζήτησα 10-50 μου είπαν δεν το φέρνουν αυτό το λάδι η δεν υπάρχει καθόλου (γουααααα?) . Τελικά το βρήκα σε μια αποθήκη ελαίων στον Πειραιά πολύ φτηνά και αξιόπιστα. Castrol power 1 10-50 χειμώνα καλοκαίρι και το μηχανακι έχει πολύ γίνει πιο μαλακο σε σχέση με το 10-40 5100. Και στην τιμή αρκετά και στην συμπεριφορά. Ίσως το 7100 να είναι καλύτερης ποιότητας απλώς το power one έχει σίγουρα μισή τιμή και καλύπτει μεγαλύτερο εύρος χωρίς να αναμειγνύεις λαδια. Επίσης στα 1000 επειδη κάνω καγκουριες οπότε έχω την καψα έβλεπα κατανάλωση με το motul 100 ml ( ευτυχως μέσα στα όρια που δίνει η γιαμαμα) που το καστρολακι το έριξε στα 60-80. Θέλω να πω δες το πινακάκι σου σε βρες λάδι που καλύπτει τις προδιαγραφές με ανάλογο ιξώδες. Πχ αν η χοντα δίνει 50αρι πχ για 40++ δοκίμασε ένα 10-50 η 15-50 με τις προδιαγραφές που συνιστά. Το 10-30 πάντως στο δικό μου πινακάκι είναι από - 10 έως 25 βαθμούς που σημενει για καλοκαίρι πχ είναι ακατάλληλο πόσο μάλλον για μακρινές αποστάσεις. Αν κάποιος έχει παραπάνω γνώσεις μπορεί να με διορθώσει πάνω σε αυτό
  12. Δεν έχω φουλ τεχνικές γνώσεις να σου απαντήσω στα σιγουρα 100% αλλά δεν νομίζω εσωτερικά το σασμαν να έχει κάποιο πρόβλημα. Μπορεί να χρειάζεσαι έναν επιλογέα ταχυτήτων (ένα άξονακι είναι κάπως σαν γάντζος στο πάνω μέρος), μπορεί να βαλεις απλά σκληρά η αλλά ελατήρια στην καμπανα και να φτιάξει. Τι χιλιόμετρα έχει το μηχανακι και κυρίως τι χρήση έχει γίνει στο περιπου
  13. Θα πρότεινα να τσεκάρεις το εγχειρίδιο και να βάλεις αντίστοιχα λαδια όχι μόνο ιξώδες αλλά και στα regulations. Αν δεν λυθεί το πρόβλημα ή είναι σίγουρα κομπλέ δοκίμασε στην επόμενη αλλαγή μια άλλη μάρκα. Εγώ το είχα αυτό όσο ήταν κρύο το μηχανακι και όταν ζεστενε δούλευε κομπλέ. Ε έβαλα κάστρολ power 1 από motul 5100 και ησύχασα. Τσέκαρε και την αλυσίδα σου καλού κακου. Από δισκάκια ξέρω ότι θα πατειναρες άσχημα αν χρειαζόμουν. Για ελατήρια θυμαμε τα σκληρά τα βάζαμε για πιο απότομες αλλαγές. Οπότε λογικά θα σου πρότεινα να τσεκάρεις ελατήρια εφόσον δεν είναι θέμα λαδιου/αλυσίδας. Βέβαια περίμενε και μια απάντηση από κάποιον που ίσως γνωρίζει κάτι παραπάνω
  14. Είναι παιδικός έρωτας το @#&&μενο ούτε σκοπό να το δώσω έχω ούτε να το σκοτώσω. Ίσα ίσα που χω βάλει στόχο να προσπαθησω να μαζέψω όλα τα wr που μου αρέσουν στο γκαραζακι μου. Γιαυτο ίσως έχω μια Α αδυναμία που δεν έχω ουτε στο οικογενειακό βαραντερο που πέρασα στην σέλα τ ταξίδια και ταξίδια ούτε το πρώτο μ παπί. Θα ήθελα να πάρω κάτι πιο ξερό για χωμα απλά δεν έχω ακόμα πείρα αρκετή πιστεύω να πάω στα μηχανάκια που θέλω και γενικά τώρα λόγο δουλειάς είμαι φευγάτος και έχω υποχρεώσεις ακομα για να πάρω και τρίτο μηχανακι. Ευχαριστώ πάντως για τον χρόνο σας και παλι... Αν καμιά μέρα μου την βιδωσει και βάλω αυτό το πετενσιομετρο θα ανεβάσω φωτό και εντυπώσεις.
  15. Όπως και να χει το 150 το σκεφτόμουν μόνο και μόνο για λόγους οικονομίας πλέον δεν το κοιτάζω καθόλου για αύξηση κυβικων είναι ένα ποσό που για να κάνει κάτι εύλογο αυτό το μηχανακι περνω και ένα δεύτερο με αυτά που θα χρειαστεί. Το όλο θέμα ήταν απλά να έχω καλύτερα μπαμ και ένα μείγμα που δεν θα χαλάσει το μηχανακι μακροπροθεσμα δεν κοίταγα τις επιδόσεις τόσο. Πλέον με το 13 έχω βρει την υγεία μου. Μέχρι και Αθήνα Καλαμάτα πήγα με ολίγα μπαγκάζια, Υμμητο έχω πάει, σχιστο κάθε βδομάδα σχεδόν και γενικά σε συνδιασμο με την κατανάλωση είμαι κομπλέ. Όπως είπα και πριν θέλω περισσότερο να ψάξω τι παίζει με το ποτενσιομετρο για την μικρή αυτή ρύθμιση του μείγματος μιας και έχω φτωχό μείγμα στις πολύ υψηλές έως κόφτη. Η πιο φτηνή λύση βέβαια είναι να ξαναβάλω το μαμισιο τελικό και να ησυχάσουμε. Η πιο ακριβή ειναι το power commander που εξαρχής τα θεωρώ πεταμένα λεφτά και ύστερα κάτι σε remap η ρυθμιστη που πάλι κοστίζουν κάποια λεφτά και δεν αξίζουν σε σχέση με το αποτέλεσμα. Επίσης για να μην κατεβάζω σεντόνια και πριζω η όλη φάση μου είναι αυτά που βάζω πάνω στο μηχανάκι (φίλτρα εξατμησεις) να μην κάνουν ζημιά στον κινητήρα και να δουλεύει σωστά και αυτή την στιγμή στα πολύ χαμηλά και πολύ ψηλά δεν έχω την σωστή αναλογία. Δεν είπα ποτέ ότι πχ θα βάλω πισι και θα πάρω +40 άλογα η κάτι ανάλογο. Απλά ψάχνω πως θα κάνω τις σωστές ρυθμίσεις όσο πιο οικονομικά γίνεται για να δουλέψει εξατμηση φίλτρο. Και Τάσο ευχαριστώ που απαντάς και ασχολιθικες εξαρχής με το θέμα. Υ.Γ. Παίζει καμία εντουραδα σχιστο μεριά η κάπου κοντά στις περιοχές αυτές? Ρε παιδιά θέλω παρέα χαχ