jim83

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    15
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος jim83

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Δεν γνωρίζω αμα η naked version του έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα, έχω πετύχει μερικά πάντως αλλά λένε ότι από κατανάλωση είναι άστα να πάνε κ επίσης πολύ βαριά μηχανάκια. Ωραίο όμως δεν αντιλέγω.
  2. Δεκτό, δυστυχώς η καταραμένη κρίση έχει προκαλέσει έναν Α κορεσμό στην αγορά του μεταχειρισμένου αλλιώς θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.
  3. Nαι ναι αυτο το παλιακό στυλ ειναι το αγαπημένο μου με τον στρογγυλό προβολέα. Για να εξηγούμαι, άμα η μηχανή μου αρέσει (και είναι εύκολη στην οδήγηση πολύ βασικό), κ είναι σε πολύ καλη κατάσταση (+ABS) δε με πειράζει ούτε να δώσω κανα φράγκο παραπάνω ούτε να το παντρευτώ, γενικά είμαι κατά του να πάρεις κάτι με σκοπό να το στείλεις γιατί ποτέ δε ξέρεις πως θα ειναι τα οικονομικά σου την εκάστοτε στιγμή κ μπορεί να πρέπει να μείνεις με αυτό. Το VTR το ανεφερα καθαρα για το εμφανισιακο κομματι αν και μοιαζει με παλιο monster/sv650 περισσοτερο αλλα ειναι ακριβουτσικο κ ισως λιγο αδυναμο, (ειμαι 1,80κατι με 80 κιλα.) , πιο all arounder το cbf500. Ιδανικά θα έπαιρνα το καινούργιο SV650 αλλά βγαίνουν πολλά τα λεφτά κ λέω να δω κάτι σε οικονομικό μεταχειρισμένο.
  4. Καινούργιος οδηγός, ABS οχι απαραίτητο αλλά καλοδεχούμενο (αξίζει τα παραπάνω χρήματα), 2500-2700 περίπου, δίπλωμα Α, χαλαρό commuting επαρχία (Καβάλα που έχει κ ζόρικες ανηφόρες) και για καμιά εκδρομούλα του Σαββατοκύριακου. Άσε που με αρέσει πολυ εμφανισιακά το λουκ γιατί κατι τέτοιο ψαχνω. Μου αρέσει κ το VTR 250 (το οποιο ειναι κ αυτο 2κύλινδρο) αλλά είναι πιο value for money το CBF νομίζω αν και το VTR είναι ψεκαστό οπότε εκεί υπερτερεί κάπως. Και το CB400SF πολύ όμορφο αλλά τώρα να ψάχνεις στα σαράβαλα που υπάρχουν ούτε πολύς χρόνος ούτε γνώσεις μηχανικές οπότε το αποφεύγω. 1500 ευρώ που αναφέρθηκε πιο πάνω νομίζω είναι πιο πολυ ευσεβής πόθος παρά κάτι το ρεαλιστικό καθώς δε νομίζω οτι έχω δει το εν λόγω μηχανάκι κάτω από 2000 τουλάχιστον όχι κάποιο σε πολυ καλή κατάσταση κ χωρίς 100.000+ χιλλιόμετρα φορτωμένο.
  5. Παιδες καλησπερα μεχρι ποσα θα λεγατε αξιζει να δωσει καποιος για ενα CBF500 05'-06' εν ετει 2019?
  6. Πολύ βαρύ βρε παιδάκι μου..
  7. Και γω περιπου 9 μηνες πριν εδωσα για διπλωμα μοτοσυκλετας Α και το πηρα χωρις προβλημα, οσον αφορα εμπειρια σε δυο τροχους μονο ποδηλατης απο μικρος μεχρι και τωρα τιποτα αλλο.Αμα κανεις μερικα μαθηματα παραπανω ειναι ευκολο.Το σκεφτηκα και γω για Α2 αλλα ειπα οτι αμα δεν μπορω να παρω το Α δεν μπορω να παρω και το Α2. Καλη επιτυχια οπως και να χει.
  8. Ομορφη αλλα...πολυ ακριβη οσο ωραιο και αν ειναι το design δε δικαιολογει κατ εμε τη τιμη του.
  9. Φοβερή, κατω απο 9000 ευρω αποκλειεται να κανει αλλα οπως και να χει ειναι πολυ ωραια.
  10. Λογικα θα κυμμαινεται εκει στα 7500 ευρω αμα θελει να ειναι ανταγωνιστικο με το Μonster.
  11. XSR 700 της Υamaha έχει οδηγήσει κάποιος μήπως? Η ακόμα καλύτερα υπάρχει κάποιος που να είναι κάτοχος? Εχει το ίδιο DNA με την ΜΤ-07 αλλά δεν ξέρω πως είναι όσον αφορά στάση σώματος και οδηγική συμπεριφορά, το βάρος είναι χαμηλό από ότι είδα πάντως εφάμιλλο της ΜΤ. Βρίσκεται και μεταχειρισμένη με κατω απο 6,5- 7 χιλλιαρικα με λιγη τυχη.Τώρα σαν εμφάνιση δεν είμαι κ πολύ φαν, Φράνκενσταιν μηχανή θα τη χαρακτήριζα αλλά άμα είναι στα υπόλοιπα αξιολογο..
  12. Ολες πολύ όμορφες,
  13. Πολυ ομορφες οι Moto Guzzi Bobber & Roamer αν και θα προτιμουσα την δευτερη. Δεν ξερω πως θα ηταν για οδηγηση μεσα στη πολυ αλλα απο εμφανιση σκιζουνε.
  14. Απο κοντά σίγουρα δείχνει πιο καλό το SYM Wolf, για κάποιο λόγο χάνει πολύ από τις φωτογραφίες, όμορφο μηχανάκι (ειδικά στο μαύρο-κόκκινο) και καλή επιλογή για τους κατόχους διπλώματος Α2.
  15. Διαβασα οτι και στα βασικα μοντελα για το 19' θα εχει τετραπιστονες δαγκανες, καιρος ηταν να updates να μην ειναι μονο χρωματικα.