Alex-V

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    39
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

7 Neutral

Σχετικά με το μέλος Alex-V

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    T80
  • myBike: Κυβισμός
    80

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Max

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    R6
  • dreamBike: Κυβισμός
    600
  1. Σε ευχαριστω παρα πολυ!
  2. Μια εγκυκλοπαιδικη ερωτηση θελω να κανω. Τι ειναι προτιμοτερο? Η διαδρομη να ειναι μεγαλυτερη απο την διαμετρο, η η διαμετρος να ειναι μεγαλυτερη? Σε ποια απτις 2 περιπτωσεις με λιγα λογια βλεπεις μεγαλυτερη επιδοση σε ενα μηχανακι?
  3. Απλα θα σου βγει πιο ακριβη η περλα. Δεν θυμαμαι αν ειναι ευκολο οχι, ο πατερας μου ειναι φανοποιος και σου ειπα πανω κατω τιμες. Βρες ενα φανοποιειο της προκοπης για το οποιο εχεις ακουσει καλα λογια και ρωτησε τον συνολικα ποσο θα παει το μαλλι με την περλα και την δουλεια του. Αν εχεις και γνωστο ακομα καλυτερα
  4. Τασο συμφωνω για την καμπανα, αλλα το τρελο της υποθεσης ξερεις ποιο ειναι; οτι ξεκινησε να ακουγεται οταν απο 3αρι σασμαν εβαλα παλι τεσσαρι (τεσσαρι ειχε απτην αρχη). Στην δευτερα ακουγεται ομως μονο το σφυριγματακι που κανει η καμπανα. Καταλαβαινω για ποιον θορυβο λες, εγω ομως στην περιπτωση αυτη μιλαω για αλλον θορυβο. Οταν ψιλοζεσταθει λιγο το μοτερ, οταν ειμαι πχ στο δρομο και κοβω και αρχιζω και κατεβαζω ταχυτητες, ακουγεται σαν κατι να σβαρναει μεσα στην καμπανα, λες και δεν εχει λαδι η καμπανα και ξυνονται οι δισκοι. Χοντρο θορυβο, βουβο, οχι σφυρισμα. Δε μπορω να στο εξηγησω διαφορετικα. Για να μην στα πολυλογω, αυτο δεν μου το εκανε πριν τα motul 20/50. Γιαυτο υποψιαζομαι οτι φταινε αυτα. Θελω γνωμη για τα belray οταν ευκαιρεσεις.
  5. Καλημερα. Ο καλυτερος τροπος ειναι με πιστολι. Ο πιο γνωστος τροπος δηλαδη. Ναι, τα πλαστικα φυσικα και βαφονται. Για ολο το μηχανακι υπολογισε γυρω στα 250-300 μαζι με τα υλικα και την δουλεια του μαστορα. Ανθεκτικο θα βγει μην αγχωνεσαι για κατι.
  6. Δε νομιζω οτι εχει να κανει η συμπιεση. Ο τομεας λαδι ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ! Δεν θα βγαλεις ακρη ΠΟΤΕ! Την αληθεια? Οταν ειχα 15/50 ημισυνθετικο μαρκας weber (με εκαψες δηλαδη), ενιωθα λειτουργουσε πιο καλα το μοτερ μεσα. Δεν ξερω αν φταιει το motul, η το 20/50, η το ορυκτελαιο, αλλα οταν ζεσταινεται, οταν δινω γκαζιες ακουγεται πολυ η καμπανα μου, νιωθω δηλαδη σαν κατι να γρατζουναει μεσα. Τα επομενα μου λαδια θα ειναι ξανα 15/50 και οχι motul. Θα βαλω αλλη μαρκα και θα σε ενημερωσω επιτοπου. Παντως ισχυει οτι το town κανονικα παιρνει 10/40, αλλα δεν λεει τι λαδι, ορυκτελαιο η ημισυνθετικο. Πρεπει να πειραματιστεις, Αυτο κανω και γω. Δεν μου εχουν κατσει καλα τα Motul, θα δοκιμασω αλλη μαρκα και αλλο λαδι και αν δω διαφορα, δεν τα ξαναβαζω.
  7. Σας ευχαριστω παρα πολυ ολους για τις λεπτομεριες και την βοηθεια τον καθενα ξεχωριστα. Οποτε απτην πρωτη στιγμη που αδειασε η μπαταρια, διαλυθηκε και ας μου βγαζει 6.3-4 σταθερα αυτη τη στιγμη. Απλα να σημειωσω οτι οταν την πρωτοεβαλα καινουργια επανω, ειχα τον παλιο ανορθωτη, ο οποιος μαλλον την κατεστρεψε. Να δουμε τι θα πει και ο ηλεκτρολογος
  8. Το λαμπακι της νεκρας αναβει πρασινο ναι, οποτε λογικο να τραβαει, δικιο εχεις. Οποτε περιμενουμε τον ηλεκτρολογο για τα περισσοτερα. Να βρει τον ενοχο που μου τραβαει τα υγρα της μπαταριας.
  9. Καλημερα. Επισης, παρατηρησα το εξης. Οταν ειναι κλειστος ο διακοπτης, ειναι σταθερη 6.3. Οταν γυρισω τον διακοπτη (χωρις να το βαλω μπροστα) και μετρησω, αρχιζει και κατεβαινει σαν δςυτερολεπτα...πχ...6.29...6.28...6.27...το αφησα και εφτασε ανετα στα 5.7, αλλα μετα το σταματησα. Τι λετε για αυτο? Σορρυ απλα με εχει φαει η αγωνια μεχρι την αλλη βδομαδα
  10. Τασο το εχεις κανει 12αρι ε? Yuasa εχω παρει. Αρα οι τιμες που βγαζει ειναι λογικες. Θα περιμενω να ερθει και ο ηλεκτρολογος.
  11. Λοιπον. Η μπαταρια ειναι αριστη και φορτισε κανονικοτατα. 6.3V. Ειχε κοπει το ενα καλωδιακι απο το αρνητικο και εδειχνε οτι ηθελε. Υποψιαζομαι οτι εχω διαρροη, η ειναι για κλωτσιδια ο κινεζικος ανορθωτης. Οταν το βαζω μπροστα και δινω σχεδον τερμα στροφες, φτανει μεχρι 8.9 περιπου. Δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο αυτο η οχι. Την επομενη βδομαδα θα ερθει ο ηλεκτρολογος μου
  12. https://drive.google.com/file/d/1EpXbW8plNTyDmRH7V6XTIIE0cmEpM8DO/view συμφωνα με ενα μελος, εχουνε τον ιδιο/παρομοιο κινητηρα, οποτε 80% να ισχυει και για το kazer
  13. τασο 6αρης ειναι ο ανορθωτης το εγραφε και πανω. μετρησα και την μπαταρια με πολυμετρο χωρις να ειναι πανω στο μηχανακι, τιποτα. οτι ειπε και ο ηλιας, καταστραφηκε τελειως και μαλλον εξαιτιας του πρωτου ανορθωτη επειδη ηταν πολλα χρονια. Θα μετρησω ομως και την ταση που ειπες. θα αγορασω καινουργια απο βδομαδα και βλεπουμε
  14. Σε ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια. Οποτε λες να τα εφτυσε τερμα η μπαταρια εξαιτιας του γνησιου ανορθωτη πριν τον αλλαξω επειδη ηταν χαλασμενος και της αφησε κουσουρι. Θα παρω μια καινουργια να δω πως θα παει και βλεπουμε :) δεν ξερω αν βρω κλειστου τυπου. Θα ψαξω :)
  15. Λοιπον. Θα πω περιλιπτηκα την ιστορια. Εχω ενα townmate 80 το οποιο το πηρα μετεχειρο. Ειχε καμμενη μπροστα λαμπα. Αλλαζω μπαταρια 6V πριν εναν χρονο, μου την φορτιζει ο μαστορας μου, κουμπωνω λαμπιτσα μπροστα, ολα κυριλε. Μετα απο κανα μηνα, ουτε κορνα, και με το που εδωσα γκαζια, τσαφ η λαμπα. Ανοιγω την μπαταρια, ειχε στεγνωσει τελειως. Της βαλαμε απιονισμενο νερο. Οκ λεω ειναι ο ανορθωτης, τοσα χρονια μηχανακι θα τα εφτυσε. Επειδη τον γνησιο δεν τον εβρισκα, βρηκα oem. Τον αλλαζω, βαζουμε πανω την μπαταρια και μου λεει ο μαστορας να κανω βολτες για να φορτισει. Κανω για μια μερα, μετραω με πολυμετρο τους πολους, εβγαζε 5 κατι αν θυμαμαι. Εδω κ κατι μηνες ολα κομπλε, κορνες φωτα τα παντα. Εχθες το βραδακι που εκανα τσαρκα, τσαφ η λαμπα μπροστα! Γυρναω, βγαζω μπαταρια, στεγνα παλι. Την μετραω, 0.6V!. Αντε λεω θα της βαλω νερο παλι. Βαζω νερο, κανω βολτουλες σημερα να φορτισει, παω μετα απο κανα 2ωρο να την μετρησω, παλι 0.6V! Εν ολιγοις δεν φορτιζει. Τι στο καλο μπορει να παιχτηκε? Παει το μυαλο μου στον ανορθωτη παλι γιατι αν και καινουργιος σχετικα, επειδη ειναι china ειναι για κλωτσιδια