innovakias1

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    22
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2 Neutral

Σχετικά με το μέλος innovakias1

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
  • Τόπος
    Κρητη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    ANF 125, NC '18

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  1. Πόσα χλμ έχει το μηχανάκι ?
  2. Τι εγινε παιδια?? Γιατί τόση ησυχια και για τόσους μήνες ?.. Στην αγγλία υπάρχει συντροχος με 750Χ μη DCT, με 200.000 μίλια (320.000 χλμ) !! Δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημε πέρα από καποιο καλώδιο στο διακόπτη του κλειδιού! Ουτε δισκους συμπλέκτη δεν χρειάστηκε να αλλάξει... Α, και κατι εντυπωσιακό: Δεν του καίει ούτε σταγόνα λάδι όταν τα αλλάζει (ΠΑΝΤΑ) στα 12000χλμ (και όχι στα 6000). Εδω έχω ένα topic με θέμα την ρευστότητα του λαδιού.. http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/19873-10w-30-or-10w-40/
  3. Δεν έχω σκοπό βεβαίως να αλλάζω λάδια μόνο για αυτό. Μπορεί και να φτιάξει, λέω εγώ, με τα χιλιόμετρα.
  4. Οχι. Μετά απο ΧΤ600 και Africa Twin πήγα στο NC Κάπου διάβασα ότι πρέπει να βρείς το κατάλληλο λάδι που "κάθεται" κάπως καλύτερα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν σημαίνει ότι όταν κάνει θόρυβο δεν είναι καλό το λάδι..
  5. Καλησπέρα, Έχω περίπου 5.000 km σε νέο Honda NC750 (μη DCT) και όλα πηγαίνουν καλά. Αυτό που με κάνει σκεφτικό, είναι όταν πατάω να βάλω 1η κάνει κάπως έντονο "κλακ" για να μπει. Αυτό συμβαίνει και από 1η σε 2α, όμως όχι πάντα. Οι υπόλοιπες εναλλαγές είναι αθόρυβες. Διαβάζω ότι παίζει ρόλο και το λάδι που χρησιμοποιεί κάποιος - στην δική μου περιπτωση έχω μέσα συνθετικά Valvoline 10w-30. Δεν ξέρω αν κάποιος έχει συναντήσει ανάλογη περίπτωση μιάς και ακούω και άλλες μοτοσυκλέτες να το κάνουν, αλλά θα ήμουν περισσότερο χαρούμενος αν δεν έκανε τον συγκεκριμένο θόρυβο στο μηχανάκι..
  6. ANF 125

    Βάλε και πες μας αν το καιει.. επίσης και τι μάρκα.. Τώρα και 2 χρόνια πειραματίζομαι και ψάχνομαι για το κατάλληλο ιξώδες !
  7. ANF 125

    Φίλε μου είναι τέλειο και μάλιστα ανοίγει κανονικότατα.. η μόνη λεπτομέρεια εδώ είναι ότι πρέπει να μάθουμε και τα ινδονησιακά..
  8. ANF 125

    Διαβάζοντας λοιπόν τα παραπάνω θα μπορούσε κανεις να πει ότι το καλύτερο θα ήταν το 10w-50 ? Συνδυάζει το χειμώνα με το καλοκαίρι και καλύπτει όλες τις περιπτώσεις...
  9. ANF 125

    Σωστή επιλογή για ταλαιπωρημένο μηχανάκι ή γενικα το 20w-50 είναι καλύτερο ? Νομίζω η Χόντα συστήνει 10w-χχ για το innova. Πάντως η δική μου αίσθηση είναι ότι το 10αρι λάδι "απελευθερώνει" το παπί.. Αν και δυστυχώς διαπιστώνω ότι τα innova, όσο και αν το προσέχεις, καίει ευχαρίστως (ιδιαίτερα το 10αρι) λίγο λαδάκι..
  10. ANF 125

    Τελικά τα πήρα από ebay - σετ δισκοι και ελατήρια - 52 ευρώ μεταφορικά μαζι. Θα τα βάλω τέλος του Αυγούστου και θα σας πω..
  11. ANF 125

    Ακριβώς αυτό ήθελα να ρωτήσω.. γιατί είναι τόσο ακριβότεροι οι δίσκοι ebc??... Δηλ αξίζει το κόπο να δώσει κανείς παραπάνω ευρώ για δίσκους-ελατήρια ebc ή δεν έχει τελικά και σοβαρή διαφορά αν βάλω της μαμάς ή federal??
  12. ANF 125

    Στο δικό μου είναι το αντίθετο. Στις χαμηλές στροφές δεν έχει πρόβλημα ακόμα και δικάβαλο ενώ στην τέταρτη ταχύτητα ιδαίτερα μετά τα 60-65χλμ/ώρα και λίγο άνοιγμα γκαζιού στη ευθεία θα πατινάρει. Και η τρίτη έχει προβλημα αλλά όχι και τόσο όσο η 4η. Δεν θα βάλω τα τέρμα σκληρά βέβαια απλώς τα λίγο πιό σκληρά. Ευχαριστώ για την συμβουλή αλλά θεωρώ το 25κ χλμ κάπως λίγα... Με σώστή χρήση σίγουρα θα πρέπει να κάνει περισσότερα χλμ! Λέω πως δεν θα βάλω τα τερμα σκληρα ελατήρια αλλά τα λίγο σκληρότερα. Πιστεύω με σωστή χρήση ταχυτήτων δεν θα υπάρξει πρόβλημα στο μοτερ.. Το μηχανάκι το έχω για δουλειά και κανένα ταξιδάκι πάντα σε ήπιους ρυθμούς..
  13. ANF 125

    Πόσα χλμ έκανες με αυτή την αλλάγη δίσκων - ελατηρίων. Τώρα δηλ. σου πατινάρει κάπως?