skritikos

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    203
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

skritikos last won the day on November 21 2017

skritikos had the most liked content!

Πόντοι

112 Excellent

Σχετικά με το μέλος skritikos

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • myBike: Μοντέλο
    Adventure 990
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Schuberth S2 Sport

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    RC 390
  • dreamBike: Κυβισμός
    374

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

568 προβολές προφίλ
  1. Τα cc δεν λένε τίποτα από μόνα τους. 1000 φορές Duke 390 από οποιοδήποτε scooter. Και λίγα μαθήματα σε ελεγχόμενο περιβάλλον (πίστα) να ξεμάθεις όλα τα λάθη που έμαθες στο scooter :)
  2. Αν πας σε αντιπροσωπεία παίζει και να στο αντικαταστήσουν. Εξαρτάται πόση υγρασία μαζεύει, πόσο τακτικά και τι οδηγίες/αναφορές έχουν από το εργοστάσιο. Αν το βάζεις σε υπόγειο γκαράζ μην το καλύπτεις καλύτερα, κι αν το κάνεις μην το κάνεις με ότι να ναι. Αρκετά υπόγεια γκαράζ μαζεύουν αρκετή υγρασία που δεν είναι σωστό να την εγκλωβίζεις με ένα ύφασμα που δεν αναπνέει. Για να το φτιάξεις σωστά για τώρα, αν πιάνουν τα χέρια σου βγάλε το από το Duke και βάλε το μέσα σε ένα μεγάλο μπολ με ρύζι (όχι μαγειρεμένο! ) Σε 24 ώρες θα έχει φύγει και το τελευταίο ίχνος υγρασίας. Κι αν στο ξανακάνει πήγαινε αντιπροσωπεία.
  3. Και το model history του ER-6n για να μάθεις να διακρίνεις τα μοντέλα. https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/kawasaki/kawasaki-er6-n-2006---2016-buyers-guide
  4. Γιατί σε σχέση με αυτά που του έχουν μπει στο μυαλό (Versys και ER-6) είναι. Τι εννοείς να βρεις ένα; Σου έστειλα ένα! Πάρε τον τύπο, πήγαινε να το δεις και να καθίσεις πάνω του :) Τι πιο απλό από την στιγμή που δεν υπάρχει πια καινούργιο στις εκθέσεις; Όλη η λίστα του Car.gr για την Αττική: https://www.car.gr/used-bikes/kawasaki.html?sort=red&significant_damage=f&rg=3&offer_type=sale&variant=er+6
  5. Μεταχειρισμένο 2ο ή και 3ο χέρι και αξιόπιστο δεν πάνε μαζί στις προσδοκίες. Εδώ καινούργιο παίρνεις και πλέον βγάζουν τόσα θέματα (μικρά, μεγάλα, δεν έχει σημασία, δεν είναι αξιόπιστα). Όπως γράψανε και οι πιο πάνω, τα 6000 είναι πολύ χαμηλό budget για τα δυο πρώτα που προτείνεις. Από τα άλλα δυο, TDM 900;! Γιατί; Καλή ήταν στα πρώτα χρόνια της για μια γενική χρήση. Τώρα γιατί να πάρεις ένα design του 2002;! Έχουμε 2018. Άσε που μη καγκουρεμένα ή από 1ο χέρι δεν πρέπει να υπάρχουν πολλά. Γενικά, αν το 99% των χιλιομέτρων θα είναι σε πόλη γιατί να πας σε τόσο μεγάλα κυβικά; Προσωπικά ακόμη και τα 500 μου φαίνονται πολλά για εντός Αττικής.
  6. Προσφορά και ζήτηση παιδιά. Όσο κάποιοι (πολλοί) κάνουν σαν τον Σκρούτζ που βλέπει δολάρια όταν δούνε (σχεδόν) οποιοδήποτε θηλυκό, θα υπάρχουν οι γυναίκες 5/10 που θα γίνονται θεές. Ή έστω θα νομίζουν πως έχουν γίνει. Τα ίδια και στους άντρες/ηθοποιούς/τραγουδιστές κτλ Η ποιότητα της μάζας είναι σε αυτό το επίπεδο, γιατί να υπάρχει προσφορά από κάτι καλύτερο;
  7. Θα έλεγα πολύ άχρωμο, άγευστο. Αξιόπιστο, βολικό ναι αλλά τίποτα περισσότερο. Ποιο είναι το budget για το όχημα είπαμε (χωρίς κράνη, μπουφάν, γάντια, μπότες, ασφάλειες κτλ κτλ); * το βρήκα... 3500, το γράφεις πιο πάνω. Αυτό το έχεις δει; https://www.car.gr/11783829-kawasaki-er-6f-er-6f-abs Φαίνεται καθαρό, είναι και από κλειστό γκαράζ (κάνει μεγάλη διαφορά σε κατάσταση πλαστικών/χρώματος) και το έχει στα 3100. Ίσως αξίζει να το δεις από κοντά να δεις αν/πως χωράς ταυτόχρονα. Επειδή έχεις μηδενική εμπειρία δύσκολα θα καταλάβεις πολλά για την εργονομία με μια στατική δοκιμή 5 λεπτών. Εγώ πάντως στο ER-6 χωρούσα, και είμαι ψηλότερος (1.97)
  8. Ακούω από το πρωί σήμερα. Πόσο υπέροχοι;!
  9. Κανείς δεν έχει βάλει λίγο από τους θεούς Kraftwerk; Και η αγγλική έκδοση:
  10. Επειδή από ανάγκη κάνω την άσκηση του Cycle Ergo σε κάθε πιθανή αγορά, οι αναλογίες του πέφτουν κάπως έξω. Ή έστω, η πραγματική μου εικόνα είναι πάντα καλύτερη τελικά από το γραφικό. Στα 1.97 έχω οδηγήσει τα πάντα (εκτός από custom/chopper/bobber) και είμαι λιγότερο ή περισσότερο άνετος. Και δεν εννοώ σε βόλτα 10 λεπτών. Δυο πράγματα με βοηθάνε, τα λίγα κιλά και η τρελή ελαστικότητα μου (αθλητικά παιδικά-εφηβικά χρόνια). Το fairing ακόμη και στο 1.90 θα προσφέρει καλύτερη κάλυψη. Μόνο σημείο για προσοχή, κάποια φεριγκάτα δεν υπολογίζουν τόσο μεγάλα πόδια και ίσως βρίσκεις σε περίεργα σημεία στα πλαστικά. Εκεί πας αναγκαστικά για άλλο μοντέλο, ή για γυμνό. Η προτίμηση μου θα ήταν το Versys. Όσο νεότερο, τόσο καλύτερα.
  11. Στο 1.90 χωράς σχεδόν παντού, άλλες φορές οριακά κι άλλες πιο άνετα. Μην κοιτάς πως θα φαίνεσαι πάνω, είμαστε ψηλοί, δεν κρύβεται. Και στο κάτω κάτω αν κάποιος θεωρεί πως είναι τόσο σαΐνι, όμορφος και σε κοροϊδέψει, εσένα στα @@. Πάρε την μηχανή που ονειρεύεσαι και άσε τους "κακούς" να λένε. ΥΓ. Η ζωή μου έχει μάθει πως πολλά από αυτά που μας φοβίζουν και μας αγχώνουν προσωπικά είναι τελικά αόρατα στους τρίτους.
  12. CB 500 X

    Της Rally Raid. Δεκαπέντε χιλιοστά ο κάθε ένας (4 σύνολο προφανώς) και νέες βίδες μαζί. Δουλειά 5 λεπτών η τοποθέτηση.
  13. MT-07

    Λυπάμαι πραγματικά αλλά ξέρω και να μαγειρεύω και σίγουρα να βράζω ζυμαρικά. Το μπουφάν είναι όντως μαϊμού κι αυτό δεν έχει να κάνει προσωπικά με σένα, ούτε το είπα με κακία.
  14. CB 500 X

    Δεν υπάρχει χρόνος ή ενέργεια για νέα login/site/οργάνωση. Θα το ξανακοιτάξω όταν καθίσω κάποιο βράδυ.
  15. CB 500 X

    Το σκέφτηκα, άτιμα Honda.... Δεν σπάνε, δεν χαλάνε, δεν βγαίνουν φωτογραφίες