giorgis1987

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος giorgis1987

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Gilera
  • myBike: Μοντέλο
    Runner
  • myBike: Κυβισμός
    50

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. κι εγώ έτσι νιώθω αλλά το κρύβω πρώτων και κάνω αμαν να ανεβάσω τη γυναίκα δεύτερον! Αμα κάνει και θόρυβο απλά θα πρέπει να το ξεχάσω! Σοβαρά μιλώντας τώρα αρχικά προσανατολίζομαι σε αλλαγή βαριατόρ σε mallosi και είμαι μεταξύ των 2: http://www.malossistore.eu/en/variator-multivar-2000-mhr-aluminum-scooter-piaggio-2000-gilera-runner-50-2t-lc-5115644-giru50-M-P http://www.malossistore.eu/en/variat-multivar-2000-piaggio-scooter-50-gilera-runner-50-2t-lc-51_9019-giru50-M-P Ποιο από τα 2 να προτιμήσω και γιατί;
  2. xaaxaxaxxaaxaxxa ρε σεις..... στο ψηλό τον πήρατε το μπαρμπα με το δικυκλο????
  3. χααχαχαχχα αυτό σε πείραξε μωρε; Τα έχω τα χρονάκια μου δεν το κρυψα! Και προέρχομαι απ τα αυτοκίνητα εννοείται! Άρα μάλλον μένουμε όπως είμαστε μέχρι να το αλλάξουμε..... Για όσους μου είπαν για κυλινδροπίστονο είναι το πρώτο που σκέφτηκα κι εγώ αλλα προφανώς και δεν έχει νόημα χωρίς εξάτμιση! Και τώρα 30κάτι με κοιλιά και εξάτμιση θα ναι γελοία εικόνα και θα μας τη λέει και ο φίλος Flying από πάνω...
  4. Κατ αρχήν αυτά που βγάζει για πάνω από 72 κυβικά όλα θέλουν και στρόφαλο. Επίσης υποτίθεται ότι η εργοστασιακή εξάτμιση δεν κάνει ούτε για τα κυβικά μου... πόσο μάλλον για περισσότερα! Άσε που όλα τα κιτ της malossi εκτός από το 47άρι το χυτό διευκρινίζουν ότι χρειάζονται άλλη εξάτμιση και καρμπυρατέρ! Ναι στον παππά κι αυτό επειδή το παλιό μου ήταν για άλλαγμα! Το μόνο πρόβλημα που δεν έχω πάντως είναι η έλλειψη αέρα! Μια χαρά αναπνέει το μοτέρ! Θυμίζω ότι έχω το παλιό μοντέλο! όχι το καινούριο που για παππά έχει ένα εξαπτέρυγο.... Άλλες ιδέες;;;;
  5. Καλησπέρα σε όλους παιδιά! Έχω ένα runner 50 του 2002 αλλά με λίγα χιλιόμετρα και για διάφορους λόγους δε θέλω να το αλλάξω. Θέλω όμως να το βελτιώσω λίγο, όχι κόντρες και καγκουριές, μια άνεση παραπάνω σε ανηφόρες πχ και καλύτερο στροφάρισμα. Για την ώρα είναι όλο εργοστασιακό εκτός από ένα φίλτρο mallosi στον παπά και καρμπυρατέρ dellorto phva 17,5 με 74 βασικό ζιγκλέρ και βελόνα στη δεύτερη θέση από τις 5. Τι προτείνετε; Να πω εξ αρχής ότι απεχθάνομαι το θόρυβο και επειδή από ότι κατάλαβα την αλλαγή εξάτμισης μάλλον δε θα τη γλιτώσουμε, αν μου την προτείνετε, πείτε μου τουλάχιστον ποια κάνει το λιγότερο ή έστω τον πιο μπάσο ήχο.
  6. Τον έβγαλα και τον είδα παιδιά είναι ευτυχώς πολύ μικρή η τρύπα και θα ψάξω να βρώ αύριο μηχανουργείο να το φτιάξει. Περιμένω προτάσεις αν κάποιος ξέρει.... Επίσης, πως τον καθαρίζω τον κύλινδρο και το πιστόνι, μια που άνοιξα το μοτέρ ευκαιρία είναι....
  7. Δεν ήταν απλή γκαντεμιά, ήταν ηλιθιότητα φίλε μου, γιατί πρώτον αντί να αντικαταστήσω εξαρχής τη βίδα θεώρησα σκόπιμο να τη σφίξω και δεύτερον δεν σκέφτηκα τι ήταν αυτό που τρυπάω..... αφηρημάδα.... οπότε τρυπήσα ωραιότατα τη βίδα, έφτασα στο τέλος της και συνέχισα με αποτέλεσμα να τρυπήσω τον κύλινδρο που είναι από κάτω της.... δοξάστε με! χαχααχαχαχχα δίκιο έχεις.... Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια ήξερα τι κάνω και πως.... οπότε το ηθικό δίδαγμα είναι: "μη βαριέσαι γιατί το γρήγορο είναι που αργεί και έχε το μυαλό σου σε ό,τι κάνεις και μη χαζεύεις"... Τώρα που θα λύσω τον κύλινδρο αυτό σκέφτομαι να κάνω, αλλά πάνω στο μηχανάκι δε χωρούσε, το δοκίμασα... Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια παιδιά, πάω να το λύσω σε λίγο να δω και με τα μάτια μου τη ζημιά και αύριο πρωί ξεκινάω tour στα μηχανουργεία! Αλήθεια έχετε να μου προτείνεται κάποιο καλό στα νότια προάστια, κοντά στη γλυφάδα;
  8. Παιδιά είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο runner 50 dd/sp του 2002 που έχω. Δοκίμασα να τη βγάλω με τρυπάνι - εξολκέα και τελικά αυτό που κατάφερα είναι να τρυπήσω τον κύλινδρο και να γεμίσω paraflou!!!! Τώρα ξέρετε αν υπάρχει τρόπος να τον κολλήσω-μονώσω κάπως ή πάω για κίνητρο! Μην αρχίσετε παρακαλώ τα πως τα κατάφερες κτλ είμαι να σκάσω!!!