jijim

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    19
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

7 Neutral

Σχετικά με το μέλος jijim

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cb500x
  • myBike: Κυβισμός
    500

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    nolan n87

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

453 προβολές προφίλ
  1. καλησπέρα και καλώς ήρθες! Αν οδηγείς και το έχεις ανοιγμένο μπορεί να φταίει αυτό Αν το είχες κλεισμένο δεν έχω ιδέα τι μπορεί να φταίει
  2. CB 500 X

    Ναι εύκολο είναι. Ξεβιδώνεις τον ανεμοθώρακα και μετά τα βιδώνεις μαζί
  3. CB 500 X

    το μπαρακι τιμονιού το έχω βάλει εγώ.
  4. CB 500 X

    το κοπάνημα από τις αναρτήσεις είναι σχετικά υποκειμενικό Όμως εμένα οι αναρτήσεις στο χ μου φαίνονται πιο μαλακές σε σχέση με άλλες μηχανές που είχα οπότε αυτό που περιγράφεις δε μου φαίνεται σαν φυσιολογική λειτουργία. Το κοπάνημα στο τιμόνι είναι ενιαίο. Σε κάποιον μπορεί να φαίνεται έντονο σε έναν άλλο μπορεί να φαίνεται αμελητέο. Όμως το να είναι εντονότερο στο δεξί γκριπ, δείχνει σαν κάτι να μη λειτουργεί σωστά Το καλύτερο θα ήταν να μπορέσεις να οδηγήσεις κάποιο άλλο χ για να συγκρίνεις Θα πρότεινα πάντως να απευθυνθείς σε συνεργείο
  5. CB 500 X

    Φίλε Δημήτρη Λογικά δεν είναι οι αναρτήσεις, αλλιώς θα ένιωθες τον κραδασμό και στα δύο χέρια, όχι μόνο στο δεξί Αν έχεις κάγκελα ρίξε μια ματιά αν είναι οι βίδες κανονικά βιδωμένες ή υπάρχει κάποιο σπάσιμο στις ενώσεις Αν δεν έχεις κάγκελα βλέπουμε...
  6. Πάρα πολύ ωραίο!!! (συνέχεια δεν έχει;)
  7. CB 500 X

    ναι! είναι λίγο σπάνιο να το δεις με τη συγκεκριμένη μοτο
  8. CB 500 X

    Μπορεί και να είναι αυτό που λες Μόνο όταν αλλάξεις λάστιχο καταλαβαίνεις τη διαφορά με πριν Αυτό με το πόδι που σπρώχνεις στη στροφή... δεν έχω ιδέα τι είναι! Σήμερα καθώς βολτάριζα με περνάει ένα tdm με σούζα! Στο επόμενο φανάρι ο τύπος κάνει endo! (δεν έχω ιδέα πως γίνεται αυτό)Κοιτάω το λάστιχό του ήταν σχεδόν στην ακμή του. Ανοίγω κι εγώ στην εκκίνηση, φεύγω πρώτος, με ακολουθεί με σούζα και μετά με περνάει άνετα! Τον ακολουθώ και στις διαδοχικές στροφές που υπήρχαν μετά τον φτάνω και τον περνάω άνετα! Στην ευθεία με ξαναπερνάει αλλά στις επόμενες στροφές τον ξαναπερνάω ακόμα πιο άνετα! Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς γίνεται ή σε μια μέρα έγινα εγώ Rossi ή ο άλλος ήταν "κουλός" ή το tdm δε στρίβει ή τελικά το cb x στρίβει πολύ και δεν το έχουμε καταλάβει. Anyway δε σκοπεύω να ξαναδοκιμάσω τα όρια του cb ούτε να ριψοκινδυνεύω χωρίς λόγο. Από τις δυνατότητες του cb είμαι υπερευχαριστημένος ! Αυτό που ήθελα ήταν πολύ πόλη, ελάχιστα ταξίδια, και να πλαγιάζει στις στροφές αν και όποτε χρειαστεί. όλα καλά λοιπόν (εκτός μόνο από την προστασία από τον αέρα και τους μικροσυντονισμούς στις 5 κ περίπου)
  9. CB 500 X

    κάγκελα όχι δεν φοράω στις 7000 χιλ. στροφές δεν οδήγησα πολύ ώρα μόνο στιγμιαία αλλά σε αυτό το φάσμα τους νιώθεις στη σέλα και αυτό είναι ενοχλητικό. Βέβαια κουβέντα να γίνεται, δεν είναι πρόβλημα αυτό, γιατί σε ταξίδι πας με 140 και είσαι μια χαρά Συμφωνώ με το φίλο ότι δεν είναι μηχανάκι για 7κ απλώς δοκίμαζα τις δυνατότητές του! Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν με ενοχλούσε ούτε πριν, κανονικό μου φαίνεται. Εδώ έχω διαβάσει διάφορα παράπονα, γι αυτό το είπα. Μια ψιλοασάφεια ίσως η κάποια αίσθηση διπλοκουμπώματος μπορώ να πω ότι είχε, αλλά και σε άλλες μοτό που είχα το ίδιο ένιωθα Με τα λάστιχα είμαι μπερδεμένος. Εδώ διαβάζω ότι είναι μέτρια ή ψιλοχάλια . Εμένα μου φαίνονται εξαιρετικά! (χωρίς όμως να τα έχω οδηγήσει στο βρεγμένο) Το πίσω λάστιχο πχ. το έχω φτάσει στην ακμή του χωρίς να νιώθω ανασφάλεια (και χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου καμιά οδηγάρα) Τί να πω ... τα μαμίσια λάστιχα πάντα είναι περίεργη περίπτωση. Ίσως τα δικα΄μου όταν τοποθετήθηκαν να ήταν πιο φρέσκα , ποιός ξέρει...!
  10. CB 500 X

    Έγινε το 1ο service 50€ τα ανταλλακτικά (φίλτρο λαδιού και λάδια Honda ) Δεν είδα καμιά τρομερή αλλαγή στο κιβώτιο ταχυτήτων (ίσως μπαίνουν με μεγαλύτερη σαφήνεια) Ελπίζω και τα επόμενα χιλιόμετρα να είναι απροβλημάτιστα ps: Οι κραδασμοί στις 7000 χιλ. στροφές δεν παλεύονται!
  11. CB 500 X

    όταν πήρα το δικό μου πριν λίγες μέρες μου είπαν ότι του 18 είναι ετοιμοπαράδοτο (μόνο τα χρώματα άλλαξαν)
  12. CB 500 X

    Για το φίλο Παναγιώτη είναι η απάντηση Στο varadero που είχα αντιμετώπιζα ακριβώς το ίδιο θέμα που περιγράφεις τρέμουλο στο τιμόνι(χωρίς χέρια) μεταξύ 60-80 χλμ. Έβαλα άλλη μάρκα ελαστικών και το πρόβλημα εξαφανίστηκε Οφείλεται δηλαδή καθαρά και μόνο στην κορώνα του ελαστικού ,χωρίς όμως να θεωρείται πρόβλημα (σε στροφές, επιταχύνσεις,τελικές, όλα οκ)