omo

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    22
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

14 Good

Σχετικά με το μέλος omo

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CB500F
  • myBike: Κυβισμός
    471

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Ξέρει κανείς κανέναν καλό σιδερά στο Ίλιον ή τριγύρω που να τον εμπιστεύεται? Θέλω να λυγίσω λίγο κάτι μπράτσα της GIVI για να "κάθεται" λίγο πιο πίσω η μπαγκαζιέρα.
  2. Sold. Ή μάλλον bought. Η λύση δόθηκε από το ebay για άλλη μια φορά.
  3. CB 500 X

    Παίδες, αν επιτρέπεται θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σας σε αυτή την αγγελία. Αν βρεθεί κάποιος να βοηθήσει πιστεύω θα διαβάζει αυτό το topic. Πήρα ένα F πρόσφατα, μεταχειρισμένο, και δεν υπάρχουν οι εργοστασιακοί καθρέφτες, οπότε είμαι σε αναζήτηση. Ευχαριστώ.
  4. Αν κάποιος έχει αντικαταστήσει τους εργοστασιακούς καθρέφτες του CB500X ή του F (νομίζω είναι οι ίδιοι) και θέλει να τους δώσει, ας μου στείλει ένα μήνυμα, θα με εξυπηρετήσει αφάνταστα.
  5. Καλήμερα παιδιά. Ξέρει κανείς πότε έρχονται αυτά τα μονδέλα στην Ελλάδα? Σκέφτομαι να πάρω νέα μηχανή του χρόνου και το έψηνα ένα άσπρο F.
  6. Καλημέρα σε όλους, Δεν σχολιάζω και πολύ συχνά εδώ αλλά θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη της κοινότητας για ένα θέμα. Είστε ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση, κυρίως στο θέμα της ευγένειας, από τους υπαλλήλους των "μεγάλων" καταστημάτων για μοτοπράγματα της Αθήνας? Δε θέλω να πω ονόματα καταστημάτων ακόμα, αλλά στα μαγαζιά από τα οποία έχω πάρει πολλά πράγματα τους τελευταίους 8 μήνες, ως νέος οδηγός μηχανής, η κατάσταση είναι στα όρια του απαράδεκτου. Δεν έχω πάρει ένα και δύο πράγματα, μιλάμε για μπουφάν καλοκαιρινό, θερινό, γάντια καλοκαιρινά, θερινά, αδιάβροχο, μποτάκια καλοκαιρινά, θερινά, κουκούλες, μπαγκαζιέρα, πέταλο, κλειδαριές, γυναικείο μπουφάν και κράνος, πάρα πολλά πράγματα και γενικά πολλές επισκέψεις αναλογικά με τους 8 μήνες που είμαι ενδιαφερόμενος στο είδος. Υπήρχαν και εξαιρέσεις αλλά τις περισσότερες φορές που πήγα οι υπάλληλοι κάνουν σα να βαριούνται τη ζωή τους, ούτε ένα καλωσόρισμα με χαμόγελο, τους λες να δοκιμάσω κάτι και κάνουν λες και τους είπες να λύσουν κανά κύβο ρούμπικ, μιλάνε με τις ενδοεπικοινωνίες με ύφος χιλίων καρδιναλίων, πολλές φορές αγενώς ΚΑΙ μεταξύ τους. Τελευταίο περιστατικό την προηγούμενη βδομάδα. Πάω και λέω "γεια σας, θέλω να δω το τάδε, να δω πως είναι για να το πάρω άμα είναι, και να δω πως ενώνεται με το άλλο τάδε προϊόν". Υπάλληλος: μόλις είδε ότι κάτι έπαιζε με τη διαθεσιμότητα των νουμέρων του ενός προϊόντων, λέει "γιατί θέλετε το τάδε?". Μα το Θεό, ήθελα να του ρίξω μπουνιά στη μάπα εκείνη τη στιγμή, αλλά δεν είμαι ζώον, οπότε του είπα ευγενικά "γιατί αυτό με βολεύει". Πάει πάνω να το φέρει, κατεβαίνει μετά από 12 λεπτά (τα μέτρησα γιατί το ίδιο έχει ξαναγίνει στο ίδιο μαγαζί) και λέει κοφτά "δεν το έχουμε τελικά, κάτι παίζει με την ανανέωση του site και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων". Ούτε συγγνώμη, ούτε απολογητικό ύφος, ούτε τίποτα. Λοιπόν, έχω πολλά χόμπυ, το οποία έρχονται με τα αντίστοιχα εξειδικευμένα καταστήματα τους. Σε κανένα δεν έχω δει τέτοια αντιμετώπιση, ούτε φυσικά σε συνηθισμένα μαγαζιά με ρούχα, παπούτσια κλπ κλπ. Στην καλύτερη των περιπτώσεων το αποδίδω απλά στο ότι είναι άχρηστοι ως πωλητές. Δεν μπορώ να το καταλάβω ρε παιδιά και ειλικρινά θα ήθελα τις μαρτυρίες σας από δικές σας εμπειρίες, ειδικά από άτομα εδώ μέσα που τα επισκέφτονται επί χρόνια. Ίσως φταίει το "μεγάλο κατάστημα" και να είναι έτσι η λογική τους, γιατί σε ένα μαγαζάκι που είναι μια τρύπα ουσιαστικά, κάπου στη Νέα Ιωνία, δε θυμάμαι όνομα, η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή τις 2-3 φορές που έχω πάει. Μοιράζομαι άλλο ένα ελεεινό περιστατικό και περιμένω μετά τα σχόλιά σας. Πάμε με ένα φίλο σε ένα κατάστημα για να δούμε κάτι σαμάρια που θα έπαιρνε αυτός για το scooter. Πάμε πάνω να τα δούμε με τον υπάλληλο. Βλέπουμε κανά δυό με το ζόρι και λέει ο φίλος μου, αν γίνεται, να πάμε να το δούμε πως κουμπώνει στο scooter του που ήταν απ' έξω. Προφανώς γίνεται κάτι τέτοιο και είναι standard practice οπότε δεν είπε όχι ο υπάλληλος, αλλά είπε το εξής αμίμητο: "άμα πρόκειται να το πάρεις να φέρω κατευθείαν ένα καινούριο και όχι το δείγμα, για να μην ξανανεβαίνω πάνω".
  7. @G i Αγορίνα μου, συγγνώμη για το θάρρος αλλά εικάζω ότι είσαι νέος (αφού τώρα τελειώνεις το στρατό), άκουσέ με και μην κάνεις τίποτα περισσότερο. Η ίδια η ασφαλιστική σου δε θεωρεί ότι έχεις δίκιο, μην το ψάχνεις. Σου είπαν στο τηλέφωνο πάνω κάτω αυτά που σου έγραψα. Πρόσεξε, δε σου λέω και γω ότι δεν έχεις δίκιο, απλά ότι δε θα το βρεις ό,τι και να κάνεις. Δε χαλάει η φήμη σου αν "χρεωθείς" ένα τρακάρισμα. Θεώρησε ότι τη συγκεκριμένη στιγμή ήσουν κάργα άτυχος, συνέπεσαν όλα στο να μη φταις ουσιαστικά αλλά το νομικό φταίξιμο να πέφτει πάνω σου. Μέσα στο πρόγραμμα είναι και αυτά, άσε τα δικαστικά και τα λοιπά για πιο σοβαρά περιστατικά. Οι υπόλοιποι παιδιά καλό θα ήταν να μην τον παροτρύνετε να πάει δικαστικά, ειλικρινά πιστεύει κανείς σας ότι θα εκδικαστεί κάτι υπέρ του; Τζάμπα ταλαιπωρία και άγχος και έξοδα κλπ κλπ, είναι πράγματι τελείως άσκοπο.
  8. Καταρχάς περαστικά σου φίλε. Είναι άσχημο να χτυπάς, αλλά να χάνεις και μεροκάματα από πάνω τότε πονάει πιο πολύ. Διάβασα προσεχτικά το θέμα, είδα τις φωτογραφίες και νομίζω ότι δεν πρέπει να το πας δικαστικά, θα χάσεις εφόσον αυτή είναι από δεξιά. Δεν τίθεται καν θέμα κατά τη γνώμη μου. Η φωτό που πάρθηκε από το αμάξι είναι χαρακτηριστική. Αν ήσουν πχ εκεί που ήταν το αμάξι που έβγαλε τη φωτό, και πήγαινες με 10 όπως έπρεπε σε κείνο το σημείο, μια χαρά θα την είχες δει και θα είχες σταματήσει εγκαίρως. Το ότι έπεσες πάνω της και όχι αυτή πάνω σου σε καθιστά υπεύθυνο στο συγκεκριμένο συμβάν. Επίσης, για όσους αναφέρουν τη λέξη "αναστροφή", προφανώς και πρόκειται αριστερή στροφή, και όχι αναστροφή. Συμφωνώ ότι έπρεπε να την πάρει πιο ανοιχτά, αλλά αυτά είναι πολύ ψιλά γράμματα, είναι σίγουρο ότι δε θα ασχοληθούν. Συλλογίσου το, άσε πιθανό εγωισμό στην άκρη, και κάνε μια δήλωση υπαιτιότητας να ξεμπερδεύεις "αναίμακτα". Αφού είσαι ασφαλισμένος κανονικά, δεν υπάρχει λόγος να μην το κάνεις.
  9. 89 euros κάνουνε. Το μαγαζί μπορώ να το πω σε message για όποιον ενδιαφέρεται, γιατί δε θέλω ούτε διαφήμιση ούτε δυσφήμιση να κάνω δημόσια. Ειδικά για τη δυσφήμιση θα ήμουνα πολύ κακός, γιατί την αγένεια δεν την ανέχομαι. Όποιος θέλει μου στέλνει message.
  10. Τα πήρα τελικά, θα τα δουλέψω καμιά βδομάδα και θα πω δυο λόγια μετά. Ευτυχώς τα βρήκα σε άλλο μαγαζί από δω και δεν έμπλεξα με internet-ικές παραγγελίες.
  11. Ευχαριστώ. Είναι πράγματι πολύ καλό, αλλά δεν το πήρα γιατί δεν τρελάθηκα με την εξυπηρέτηση και την ευγένεια στο μαγαζί που πήγα. Θα κοιτάξω μήπως βρω να το πάρω από αλλού.
  12. Καλησπέρα, έχει κανείς αυτό το μποτάκι να μου δώσει μια review? Ψάχνω κάτι αυστηρά για καλοκαιρινή χρήση, που να μην είναι όμως αυτό το urban στυλ που βλέπω πολλά μποτάκια να κυκλοφοράνε. Αυτό εδώ μου φαίνεται πολύ κομψό.
  13. Για τα αυτοκόλλητα τσέκαρε εδώ: https://www.motorcyclespareparts.eu/ Στη θέση σου θα έπαιρνα τα αυτοκόλλητα από το 125, και θα τα έβαζα πάνω για να ψαρώνω τον κόσμο.
  14. Δε μπορούσα να κάνω edit το προηγούμενο post. Τις έβαλα σε άλλο image hosting, πρέπει να φαίνονται κανονικά τώρα.
  15. Και πάλι ευχαριστώ τον κόσμο για τα σχόλια. Αφού δεν δύναμαι να την εκμεταλλευτώ στο έπακρον, δηλαδή τον βαρβάτο ήχο της, προτιμώ να την δώσω μπας και κάνω λίγη απόσβεση. Ένας πιτσιρικάς που θέλει να κάνει το κομμάτι του θα την ευχαριστηθεί πολύ περισσότερο από μένα.