Νικοςδ

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    33
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

38 Excellent

Σχετικά με το μέλος Νικοςδ

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cbf
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    kbc

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. πριν το ταξιδακι 1.8 κατναλωση σταθερα. μετα απο 400 χλμ 200 πηγαινε 200 ελα 2 καταναλωση σταθερα. τωρα θα μου πειτε τι ψαχνω ? 0.2 στα 2 ειναι αρκετα σε ποσοστο το ταξιδακι εγινε με 80 -90 σταθερα. 5.500 - 6500 δικαβαλος φουλ φορτωμα πλαινα και τατοια....
  2. παιδια για να μην παιδευεστε.... αδειαζουμε ολο το κυκλωμα αυτο ειναι ευκολο... μετα με μια μεγαλη συριγγα περναμε τα υγρα απο κατω προς τα πανω !!!! απλα βρειτε ενα σωληνακι να ταιριαζει στον εξαερωτηρα..... αφου γεμισει το δοχειο επανω ... 2-3 πατηματα για την εξαεωρωση ... δεν θα χρειαστειθ περισσοτερα πατηματα μιας και ο αερας εχει ηδη βγει προς την φυσικη του πορεια με την τοποθετηση των υγρων απο κατω..... πιστεψτε με δε θα χασετε... 5 λεπτα μαξ. και μανετα τουβλο. ενας ταπεινος μηχανικος σωστα αλλα αργει και παιδευεστε αδειαζετε απο πανω με συριγγα ρουφατε απο κατω με συριγγα
  3. +15 περίπου πόντους σε καθε πλευρα από το συνολικό πλάτος του τιμονιου περίπου 10 πόντους συνολικά στενότερο από τα vstrom
  4. έλα ρε φίλε η κλασική απόρριψη pics or if didn't happen!!! άκου .εδώ δεν μπορώ ν ανεβάσω φωτο Είμαι στο cbf 125 Greek club Είμαι και ο μπεμπεδελης εκεί έχω ανεβάσει φωτο της κατασκευής επίσης σήμερα που γράφω Μόλις τοποθέτησα ζελατίνα ιδιοκατασκευη. ένας φίλος που είχε το ίδιο του έσπασε η ζελατίνα και μου χάρισε τις βάσεις. κάνουν περίπου 14 ευρώ. διαμόρφωσα ένα πλεξι γκλας και το προσαρμοσα κάνει δουλειά . Γενικά μου αρ2σει να κάνω πατέντες ένεκα του επαγγέλματος. Ευχαριστώ. https://www.imageupload.co.uk/image/Etc6 https://www.imageupload.co.uk/image/Etcf https://www.imageupload.co.uk/image/Etch είναιλίγο παλιές όταν το πρωτοεφτιαξα Μόλις ξαναφωρτωσω βγάζω και ανεβάζω σύνολο top case 50 λίτρα Και 2χ30 πλαινες
  5. η μηχανολογικη μου πατεντιαση με αναγκασε !!! ναι ειμαι ψυχαναγκαστικος!!! εφτιαξα βασεις για πλαινες βαλιτσες - σαμαρια πρπει να ειναι το μοναδικκο cbf 125 στην ελλαδα που μπορει να κουβαλησει βαλιτσες 40 λιτρων σε καθε πλευρα.... ταυτοχρονα ενισχυθηκε και η πισω βαση μπαγκαζιερας για να αποφευχθει το σπασιμο της σχαρας .... κατανομη και μοιρασμα φορτιων ομοιομορφα... γυρισα απο μεγαρα απο μονοημερη την πρωτομαγια δικαβαλος με φουλ μπαγκαζιερα και δυο backpacks στα πλαγια με 20 κιλα εκαστο. στην ανηφορα προς δαφνι τερμα γκαζι με 5η 95 χλμ. 184 κιλα συνολο το φορτιο... 4 κιλα πανω απο το οριο... δεν του τοχα...
  6. σωστοι ολοι σας συμφωνω απολυτα το αφηνω ως εχει . θα το εφτιαχνα μονος μου δεν θα ειχα κοστος συνεργειου αλλα το κοστος της μετατροπης σε υλικα(σε σχεση με την τιμη του διτροχου) και συντηρηση ειναι οντως ασυμφορο... παντως @FlyingInADream αυτο που λες για την ελαστικοτητα δεν ισχυει απολυτα. και μπορεις να το τσεκαρεις πολυ πιο ευκολα μιας και ειναι μονοδισκο ... και εξηγω. πατας φρενο εμπρος και σπρωχνεις προς τα μπροστα. αυτη τη στρεβλωση την βλεπεις και ετσι . αν ηταν τοσο μαλακο οσο τα παπια πχ (που βγαζει ματι...) εχει αρκετα χοντρυτερα καλαμια και γενικα για 125 ειναι πολυ δεμενο. πραγματικα ομως το κοστος ειναι απαγορευτικο και το παντρευεσαι.... σας ευχαριστω ολους...
  7. βγαλε αλυσιδα γυρνα τροχο πισω αν δεν ακουγετε απο κει γυρνα το μπρος γραναζι με το χερι αν ακουγετε οπως λες απο καμπανα ... γβαλε καπακι (αμα τοχεις με τα τεχνικα.)κατι συμβαινει προφανως τους δισκους σου.η το φυγοκεντρικο(κανα ελατηριο να χει φυγει??) βγαλε καπακι και γυρνα παλι με το χερι κατι θα δεις δε μπορει....
  8. απαντω ως τεχνικος. δεν υπαρχει κανενα απολυτως θεμα. injection. διορθωνει αυτοματα απο τον λ. ο εγκεφαλος βασει λ βλεπει πιο φτωχο μιγμα και ψεκαζει οσο πιο πολυ η πιο λιγο χρειαζτεαι. οι narowband λ sensors (0.1-1 volts) βρισκονται εντος τιμων με οτι φιλτρο η εξατμιση και να βαλετε. οριακα ισως αλλα ανταποκρινεται. αν υπαρχουν και αλλοι αισθητηρες ροης -μαζας-θερμοκρασιας αερα τοτε ακομα καλυτερα. καρμπυρατερ. και εκει κανενα προβλημα (σχεδον....) αφου η ευκολοτερη ροη αερα στον κυλινδρο(αντλια υποπιεσης) αναγκαζει περισσοετρη ποσσοτητα βενχινης να περναει απο το ζιγκλερ-βελονα.... εκει βεβαια υπαρχουν 2 θεματα 1.σε υψηλες στροφες ισως να ειναι λιγο στεγνο και ο λογος επειδη το ζιγκλερ βελονα εχει φτασει στα ορια του και δεν μπορει να περασει περισσοτερο καυσιμο οσο και αν ρουφαει το πιστονι κατεβαινοντας..... 2. στο ρελαντι ισως να ειναι λιγο πλουσιο και ο λογος επειδη η ροη αερα ειναι περισσοτερη αρα και το καυσιμο .....που ομως λογω χαμηλων στροφων η καυση ειναι ατελης.... ο ρουφιανος ολων των περιπτωσεων ειναι το μπουζι.....(στεγνο -πλουσιο) καντε περιπου 1500-2000 χλμ βγαλτε μπουζι. παρατηρηστε. υπαρχουν πινακες στο νετ (φακεν τεκνολοτζι) με εικονες ταυτοποιησης ποιοτητας καυσεως μπουζι. απλες αλλαγες φιλτρου -εξατμισης οντως δινουν αερα στις μηχανες παντψς τυπου οχι απαραιτητα αυξηση ιποδυναμης αλλα ροπης ή αλλαγης φαασματος δυναμης. κραυγαλεες μετατροπες τυπου ξεταπωτες εξατμισεις ή χωρις φιλτρο αερα απλα κανουν φασαρια . οι κινητηρες για να αποδωσουν χρειαζονται οπωσδηποτε backpressure και ελαφρυ πνιξιμο στη ροη αερα... meaning: αν βαλουμε τελειως ελευθερο φιλτρο η καθολου και σωληνα αδεια για εξατμιση δεν σημαινει οτι θα παει καλυτερα. σιγουρα θα παει χειροτερα.
  9. αδερφε. motofashion καλλιροης εχει leftovers κομμενα νουμερα σε kbc και αλλα. τιμη αυτων 40 ευρω! ο λογος εχει κλεισει η εταιρεια και δεν εχει ανταλλακτικα. αυτος εχει λιγα στοκ ανταλλακτικα ομως.... kbc αξιας 200 + ευρω στα 40 νομιζω αξιζει ..... ριξε μια ματια.
  10. φιλε εχεις δικιο . βασικα ειναι παρανομο..... ενος πελατη μου ειχε χωθει μια γοπα που πεταξε ο μπροστινος του σε ταξιδι αναμεσα σε καπω και στο λαστιχο που εφαρμοζει στο φαναρι..... με την ταχυτητα του αμαξιου το τσιγαρο δεν εσβηνε .....φουντωνε με αποτελεσμα να καψει το λαστιχο και λιγο την πανω μερια του φανου!!!!! το πιο επικυνδυνο που μου χει συμβει(απο πραγματα που πετανε απο παραθυρο) ειναι να φυγει χαρτομαντηλο που κραταγε παιδακι απο το παραθυρο παιζοντας με τον αερα .... δυστηχως ειχα ζελατινα ανοιχτη λογω ζεστης.... για περιπου 2-3 δευτερα ημουν τυφλος!!!! ευτυχως το εβγαλα γρηγορα.....
  11. καλησπερα στη παρεα ερωτηση κρισεως θελω να αλλαξω λαστιχα με το καλο σε λιγο καιρο... στο μεκανακι μου δεν υπαρχουν και πολλες επιλογες... τα αθλια tvs τα οχι τοσο καλα conti go μετα παμε σε angel ct pirelli και city pro michelin για stock διαστασεις οκ? αν και για τα πιρελλι δεν ειμαι σιγουρος οτι βγαινουν ακριβως. εχω οδηγησει τα πιρελλι σε φιλου με το ιδιο 1 χρονου περιπου λαστχα ....δεν ενθουσιαστηκα.... αργει να ζεσταθει ...οταν ζεσταθει στριβει ωραια . Σε βροχη δεν λενε κατι. τα μισελιν τρωγονται πολυ γρηγορα ζεστενονται γρηγορα ειναι καλα στη βροχη αλλα σε στριψιμο λαστιχαρει πολυ....λογω χαραξης προφανως που εχει κατασκευαστει για βροχη... σκεφτομαι λοιπον...να βαλω κατι σε γομες... ειναι ομως σε διαστασεις 120,130 -70 17 η 80 90 17 η 90 80 17 η 100 κατι 17 οντας ελαφρυ 128 κιλα και τερας δυναμης!!!!11bhp το μεκανακι σιγουρα κατι σε s compound η ss αν βγαινει δεν ξερω.... οι διαστασεις ζαντων ειναι απαγορευτικες για τις διαστασεις που κοιτω.... 1.65 εμπρος 2.15 πισω.... ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ !!!!? μπορω να ταιριαξω λιγο φαρδυτερες ζαντες?????? η το ξεχναω? ταιριαγμα δαγκανας εμπρος δεν υπαρχει θεμα τοχω τοχω!! και πισω αν χρειαστει βαζω ζαντα με δισκο οκ αυτο που δεν ξερω ειναι οι πειροι στα ρουλμαν ζαντων τι παιζει.... ευχαριστω και σορυ για το σεντονακι η χρηση ειναι πολης αλλα και καμμια βολτουλα σουνιο 1καβαλος με παρεα... κορινθο 2καβαλο χαλκιδα ... ξαναευχαριστωωωωω.......
  12. να βοηθησω αν μου επιτρεπετε. αφηστε το διαφανο .....σωληνακι συνδεδεμενο στον εξαερωτηρα να κυλα το υγρο με φυσικη ροη συμπληρωνετε στο δοχειο για να ξεπλυθει η γραμμη....... μολις αρχισουν να βγαινουν καθαρα υγρα απο το σωληνακι....κλειστε τον εξαερωτηρα με το χερι.... χωρις να βγαλετε το σωληνακι .... με μια συριγγα 5 -10 μλ τραβηξτε υγρα απο το δοχειο (της μηχανης) φροντιστε να μην υπαρχει φυσαλιδα στη συριγγα...... ανοιξτε σωληνακι μεχρι να βγει λιγο υγρο... κουμπωστε τη συριγγα στο σωληνακι ..... πρεσσαρετε απο κατω προς τα πανω τα υγρα..... ''πνιξτε'' το σωληνακι με τα δακτυλα να μην παρει αερα.... βγαλτε συριγγα... επαναλαβετε 2-3..... φορες.... η φυσικη ροη του αερα ειναι να πηγαινει προς τα πανω ... πρεσσαροντας ετσι τα υγρα η οποια φυσαλιδα προσκολλημενη στο τοιχωμα φευγει....προς τα πανω παρασυρομενη απο τα υγρα.... απολυτη εξαερωση χωρις κοπο και κραμπες.... οσοι πιστοι προσελθετε...
  13. Φίλοι μου Αδέρφια Πουλιά Προσωπικά συμφωνώ με όλους σας. Όλοι έχετε ένα δίκιο σε κάτι. Ο κοκ γενικά έχει κάποια ατοπήματα Π.χ Λέει ότι στο φανάρι σταματώντας πρέπει να σταματάμε ανάμεσα στα αμάξια....λόγω προστασίας... Παραθυράκι? Πείτε μου εσείς.... Εγώ γενικά υπηρετώ την λογική και όχι τους νόμους... Όταν σταματώ σε δρόμο μόνος στο φανάρι Ακουμπάω δεξι ποδι πεζοδρόμιο ...φοβάμαι και φηνω δρόμο ανοικτό να περάσει κάνας κοιμισμένος αφρεναριστος... Όμως Με εκνευρίζει ο μαλακας με το αμάξι που θα έρθει ξυστά αριστερά μου να χωθει στη δεξια λωρίδα... ΓΙΑΤΊ ρε άνθρωπε? Με εκνευρίζει ο μαλακας με το αμάξι που θα μου κλεισει την ορατοτητα ενώ προσπαθώ να δω το δρομο πουθέλω να βγω..... Πολλοί δυστυχώς οδηγούν μηχανικά.... Ενφια αρρώστιες Η γυναίκα του τον κερατωσε του τον διώχνουν από τη δουλειά κτλ κτλ.... Καταλαβαίνετε τι εννοώ... Εγώ σαν Νίκος 42 χρόνων σας λέω από καρδιάςτα εξής... Έχω γλυτώσει από σίγουρο θάνατο αρκετές φορές... Τύχη? Εμπειρία? Τι εμπειρία να έχεις στα 22 σου Πάνω σε 1000 με 300 χλμ? Όταν το αμάξι βγάζει φλας να βγει Αριστερά στην Πάτρας Αθήνας και γω ειμαι με 280 στα 300 μετρα απο το αμάξι? Ποιος φταίει? Αυτός ρίχνει μια ματιά στον αριστερό του καθρέπτη και βλέπει ένα φως στα 300 μέτρα. Που να ξέρει με πόσα πάει? Για να το ξέρει πρέπει να κοιτάει τον καθρέπτη αρκετά δευτερόλεπτα για να μπορεί να υπολογίσει....Και πάλι δύσκολο... Οι διερχόμενοι από το αντίθετο ρεύμα να'ναι καλά... Που μου έκαναν χώρο και πέρναγα... Ένιωθα να περνάω από κεφάλι βελόνας.... Αλλιώς..... Ακόμα θα πέταγα παιδιά.... 1 2 Τρεις την πήρα χαμπάρι παίδες... Και Με το αμάξι τα ίδια έκανα... Όλοι μας φαντάζομαι..... Δεν είναι κάθε μέρα του αι Γιανιού.... Ωραία η αδρεναλίνη... Και σας το λέει άνθρωπος που υπηρέτησε ειδικές δυνάμεις αλεξιπτωτιστης... Με 140 άλματα στο ενεργητικό μου.. Και από 14.000 πόδια.... Έχω δει παιδιά να σπαρταρανε στην άσφαλτο Κάντε το εικόνα αυτό και να το θυμάστε πάντα.... Προσέχετε Κάλλιο αργά παρά ποτέ... Όσοι μπείτε Η έχετε μπει πιστά Θα παρατηρήσετε ότι μετά πηγαίνοντας στο σπίτι... Πας ήρεμα και χαλαρά ΓΙΑΤΊ? Γιατί έχεις ξεκαβλωσει και νιώθεις μια γλυκιά κούραση Τουλάχιστον έτσι νιώθω εγώ... Και πάλι το μόνο που Μετρα... ΠΆΝΤΑ ΟΡΘΟΊ.... Και στα σπίτια μας σε αυτούς που μας αγαπούν.
  14. Ανέβηκα στο Leroy Merlin σήμερα για να ψωνίσω κάτι εργαλεία. Στο αεροδρόμιο στο Κορωπί Περιττό να σας πω ότι θέσει για μηχανή δεν υπήρχε ήταν όλες καλυμμένες από αυτοκίνητα Ακόμα και οι θέσεις αναπήρων πιασμένες από ανάπηρους φυσικά εγκεφαλικά ανάπηρους. Σε παρκάροντας Λοιπόν με τη μηχανή Φεύγοντας ρώτησα έναν τύπο με το αυτοκίνητό του γιατί πάρκαρε εδώ Ενώ είχε θέση στα πάρκιν αυτοκινήτων. Και μου απαντά. " γιατί εδώ είναι πιο κοντά στην είσοδο" Δεν υπάρχει σωτηρία.
  15. Πιτσιρικάς είχα gixxer. Παντού και πάντα γρήγορα και δεν κολλούσα πουθενά με εκνευρίζαν όλοι οι μπροστά μου που πήγαιναν αργά. Θεός στο δρόμο μάγκας γαμικουλας. Ο σουζουκας έγινε Hyundai accent με παιδικά καθισματακια. Τώρα κυκλοφορώ με 125 κυβικά το CBF. Παράλληλα μετασκευαζω 1 cm 125 σε Cafe Racer είναι μοντέλο του 85 Και επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μου πάντα φιλτράρω με μικρή διαφορά ταχύτητας σε σχέση με τα αυτοκίνητα πάντα. Γιατί? Γιατί έτσι πρέπει. Οι "γρήγοροι "που κολλάνε πίσω μου νομίζουν ότι αγχώνομαι. Θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να κάνω άκρη για να περάσουν. Δηλαδή όταν φιλτράρεις πως μπορείς να κάνεις άκρη? Επειδή εγώ Λοιπόν έχω την εμπειρία και την ικανότητα αλλάζω λωρίδα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα περνώντας ξυστά και αφήνω τους γρήγορους να περάσουν στη λωρίδα που ήμουνα γω. Ξανά αλλάζω λωρίδα και βρίσκομαι πίσω τους. Κάπου εκεί καταλαβαίνουν ότι τελικά δεν είμαι εγώ Άργος Αλλά αυτοί πολύ αισιόδοξοι. ΚολαωΕγώ λοιπόν πίσω τους και πλέον έχω εγώ την απαίτηση να κάνουν άκρη. Γιατί? Γιατί μπορώ. Όταν πηγαίνει κάποιος μπροστά μας αργά φιλτράροντας δεν σημαίνει ότι είναι χαζός απαραίτητα μπορεί να μην χωραει να τον κλεινουν ή απλά να ξέρει κάτι περισσότερο από αυτόν που νομίζει ότι είναι γρήγορος. Πολλές φορές έχω φρενάρει οριακά γιατί κάποιοι φιλτράροντας κόβουν κάθετα τις λωρίδες και βρίσκονται ξαφνικά μπροστά σου αυτή είναι η λεγόμενοι "γρήγοροι. " Αυτή η μαλακία που έχουν οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές στον εγκέφαλο είναι αδιανόητη και δίνουνε κακό όνομα σε όλους τους μοτοσυκλετιστές. Οι " γρήγοροι" Πρέπει να μάθουν να σέβονται όλους στον δρόμο και να μην ξεχνάνε ότι και αυτοί Κάποτε ήταν " αργοί " Και κάποιοι άλλοι τους περίμεναν. Και πάντα να μην ξεχνάτε ότι περνάμε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με τη συγκατάθεση των οδηγών τους Αυτό είναι κάτι που οι περισσότεροι από εσάς θεωρείτε δεδομένο. Όταν σέβεσαι και δεν βιάζης καταστάσεις τις περισσότερες φορές θα σε σεβαστούν Οδηγώ το επαγγελματικό προσέχω τα μηχανάκια οδηγώ το αυτοκίνητο προσέχω τα μηχανάκια οδηγώ τη μηχανή προσέχω τα μηχανάκια. Έλεος Μαλακες θα υπάρχουν πάντα και από τις δύο πλευρές. Εγώ το μόνο που έχω να ευχηθώ και που πολλοί δεν καταλαβαίνουν απόλυτα. ΠΆΝΤΑ ΟΡΘΟΊ. ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΑΥΤΌ ΜΕΤΡΆΕΙ.