aleile

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    30
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

10 Good

Σχετικά με το μέλος aleile

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Γυναίκα
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    YS125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

397 προβολές προφίλ
  1. πρόσφατα θέλοντας να βελτιώσω την προστασία στην πλάτη και να το δοκιμάσω, είπα να επενδύσω στο D3O . Το ¨"έξυπνο" πολυμερές που ενώ είναι εύκαμπτο σε χτύπημα μετατρέπεται σε στερεό, διασκορπίζει τη δύναμη κρούσης και παρέχει τη μέγιστη προστασία όπως λένε... Παρόλα αυτά σε παλαιότερα άρθρα του 2013 πχ. είδα ελαττωματικά προϊόντα με κρακλέ, αποσύνθεση του υλικού κλπ. ίσως επειδή ήταν οι πρώτες μαζικές παραγωγές? έχει τύχει σε κανέναν ελαττωματική προστασία? ( πηγή http://advrider.com/index.php?threads/d3o-armor-cracks-in-half-for-no-reason.878955/)
  2. γράφεις στο google το μοντέλο και δίπλα τη λέξη specs πχ. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbf500 04.htm
  3. για δες cbf 250, ybr250 είναι στρογγυλοφάναρα αλλά δεκαετίας
  4. για ποιο λόγο να πάρεις κινέζικα λάστιχα? φρένα και λάστιχα είναι πολύ σημαντικά για τη σωματική σου ακεραιότητα!! ας είσαι και στο χωριό!! ξέρεις πως πετάγονται τα φορτηγά και ο καθένας γενικά στην επαρχία? και κράνος όχι από lidl!! μίλα σε κανένα βουλανιζατέρ για το θέμα σου κανένα καλό επώνυμο δοκιμασμένο και σε καλή κατάσταση μεταχειρισμένο η καινούριο..στο αμάξι είχα δοκιμάσει της sava, οκ είναι για τον τρόπο και συνθήκες οδήγησης.. και απότι βλέπω παίζουν και σε ελαστικά για μοτό..στο δίκυκλο όμως έχω της michelin..σου λέει κάτι αυτό?
  5. 1,58/100 κατανάλωση όνειρο!!!! αν κάποιος έχει θέληση κάνει τα πάντα!!! και τον κόσμο όλο γυρνάς με όσα είπαν οι προλαλήσαντες με εξοπλισμό, καλοσυντηρημένο το εργαλείο ας είναι και παπί!! και οργάνωση σταθμών βενζίνης!! να αναφέρω ως παραδείγματα ταξίδι με βέσπα ( Γώγος https://www.worldvespa.net/αρχική/) και ταξίδι με παπί στον κόσμο ( http://www.bizznews.gr/o-giros-tou-kosmou-ena-papi) :)
  6. γνώμη μου αν δεν πήγες στην έκθεση μοτοσυκλέτας να δεις τα μοντέλα από κοντά και εφόσον θα κάνεις καιρό μέχρι να πάρεις δίπλωμα και τη μηχανή..πήγαινε αρχικά σε κατάστημα με ktm και ανέβα, νοιώσε, την εργονομία, δες τα χαρ/κα της κάθε μηχανής ( κατανάλωση, φρένα, κόστος συντήρησης κλπ.) ..από κει και πέρα κάνε έρευνα με ότι γνώμες πάρεις από τους πιο έμπειρους και δες και άλλα μοντέλα από κοντά που σου χτυπάνε ωραία στο μάτι και θα θες να τα οδηγείς, ανέβα πάνω και δες τα. τέλος ότι και αν σου πει ο καθένας η μηχανή σου θα είναι προσωπική σου υπόθεση :) καλή τύχη!
  7. υπάρχουν και τα "μοτοσυκλετάκια" στα 125 με συμπλέκτη που είναι καλή εισαγωγή στις τεχνικές οδήγησης δικύκλου και καλύτερο στήσιμο από τα παπιά, γιατί μόνο "μοτοσυκλετάκια" δεν είναι ( cbf/cbr 125, ybr 125, ktm duke 125, suzuki dr125, varadero 125 κλπ.) δεν είναι μόνο η ιδέα της εκτόνωσης και του ονείρου πριν σου φύγει με την ηλικία είναι πολλά περισσότερα μία μηχανή..εξάσκηση, αυτοβελτίωση, τρόπος μετακίνησης και ταξιδιού και και..κάνε έρευνα αγοράς γιατί ναι στα 125 βρίσκεις και ακριβότερα από ότι σε μεγαλύτερα κυβικά και μπορεί να δυσκολευτείς και στη μεταπώληση μιας και στη κατηγορία αυτή τα σκούτερ και τα παπιά είναι οι βασιλιάδες..δες και τα 250..στη σχολή που θα πας θα καταλάβεις καλύτερα οδηγώντας διάφορους τύπους και κυβικά τί σου ταιριάζει περισσότερο να ξεκινήσεις..και σιγά σιγά το πας εκεί που θες εσύ. η προσωπική μου γνώμη είναι όχι δεν είναι για αρχάριο γιατί είναι και σπιρτόζικα τα ktm, αλλά άλλοι πιο έμπειροι ίσως να έχουν άλλη γνώμη. σημασία έχει στην πράξη πώς θα κάτσεις και θα αντιδράσεις εσύ στην όποια μηχανή κάτσεις.. υπάρχει τομέας εδώ " οδήγηση / τεχνικές" με βίντεο,συζητήσεις..λινκς κλπ. δες χούντρα βίντεο, twist of the wrist, βίντεο με ατυχήματα να έχεις γνώση τί σημαίνει οδηγώ δίκυκλο για να λάβεις τα μέτρα σου ( προστασία, αλλαγή αντίληψης στο δρόμο κλπ.) κλπ..το youtube έχει άπειρα βίντεο στα αγγλικά.. καλή αναζήτηση!
  8. Έχω πάει Μαυροβούνιο (όχι με μηχανή) θα ευχαριστηθείς στροφές κ θεα ! Στη δυτική πλευρά που πήγα εγώ αξίζει κόλπος κοτόρ ( bay of kotor) και η λίμνη σκοδρας ( skadar lake ) Μπουντβα ένα σύντομο πέρασμα για την παλια πολη και τα γραφικά καφε- ταβερνάκια κ μακρια γιατι εκει μαζεύεται ο μαζικός τουρισμος..
  9. βρήκα αυτό το βίντεο το θεωρώ εξαιρετικό και είπα να το μοιραστώ με τους νέους οδηγούς. όσα δεν θα σας μάθουν ποτέ όμως στις σχολές οδηγών. Υπάρχουν δεκάδες βίντεο στο youtube και παροτρύνω κάθε νέο οδηγό να τα συμβουλεύεται.
  10. βρήκα αυτό το βίντεο το θεωρώ εξαιρετικό και είπα να το μοιραστώ με τους νέους οδηγούς. όσα δεν θα σας μάθουν ποτέ όμως στις σχολές οδηγών. Υπάρχουν δεκάδες βίντεο στο youtube και παροτρύνω κάθε νέο οδηγό να τα συμβουλεύεται.
  11. Για αυτό φίλε μου καλύτερα ένα τζόκινγκ και στη μηχανή καθαρό μυαλό για να κάνεις όσες βόλτες θες και τα σεκλέτια να πάνε από εκεί που ήρθαν! να είσαι καλά και όρθιος πάντα!
  12. προς Κόρινθο μεριά σχεδόν ίδια απόσταση σε σχέση με Σούνιο υπάρχουν πολλά μέρη..Χαλκίδα επίσης σχετικά κοντά..προς Πόρτο γερμενό..
  13. θα μπορούσαν και να ψήνουν αρνί μαζί με το review...
  14. κρανος full face θα ελεγα και μονο αυτό για προστασία κατω γναθου κλπ σε περίπτωση ατυχήματος..από κοντά, να εφαρμόζει χωρίς να σφίγγει..ανάλογα το υλικό και τη χρήση η λήξη.. δες κ εδώ https://accident-investigator.me/κράνος-μηχανής/ https://www.moto-accessories.gr/article/pos_mporo_na_dialexo_to_katallelo_kranos