ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    98
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

22 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Ειχα βγαλει τον λεβιέ πριν 5.000χλμ περίπου για να τον κατεβάσω λιγο πιο κατω επειδή δεν με βόλευε. Τότε είχα βάλει γράσο στα δοντακια που πιάνει και είχα σφίξει την βιδα καλα αλλα θα το τσεκαρω να δω αν αλλαξει κατι Τσεκαρα μόλις τον λεβιέ δεν εχει καθολου τζόγο ούτε δεξιά αριστερά ουτε μέσα έξω και ειναι καλα σφιγμένος
  2. Σύνολο εχει 60.000 εγω το είχα πάρει με 54.000 μεταχειρισμένο. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ηταν μεγάλης ηλικίας οποτε δεν πιστεύω να έχουν γίνει καγκουριλικια με το σασμαν του. Εγω κανονική χρήση για της μετακινήσεις εντός πόλης Την εχω κανει πολλες φορες την ρύθμιση και πουθενά δεν δούλευε εντελώς στρωτά το σασμάν. Τώρα την ρύθμιση την εχει κανει ο μηχανικός. Amsoil 10-40. Ποσότητα 700ml εβαλα και ειναι στο μαξ του δείκτη ακριβώς
  3. Αλυσίδα γρανάζια εχει με λιγα χιλιόμετρα afam καθαρισμένη λαδωμένη και τεντωμένη καθε 500χλμ. Καινούρια συνεμπλοκ και απο λαδια εχω δοκιμασει 5100 7100 και τωρα εχω amsoil μεσα 10-40 ολα. Ρύθμιση συμπλέκτη εκανα πολλες φορες χωρις κάποιο αποτέλεσμα αξιόλογο και την τελευταία ρύθμιση που εχει τωρα την εκανε ο μηχανικός.
  4. Innova i περίεργο πράγμα με τις ταχύτητες. Γενικά απο τοτε που το πήρα είναι σκληρός ο λεβιές μερικες φορες κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο οταν τις κουμπώνει και καμια φορα κυρίως απο 2ρα σε 3η δεν την παίρνει όταν πατάω τον λεβιέ αλλα αφου τον αφήσω. Σταματημένος οταν κατεβάζω μια μια τις ταχύτητες συνήθως θελει λιγο γκαζι για να τις πάρει και μετα ξανα κατεβασμα γκαζι να την παρει και το ιδιο ξανα μεχρι να φτασω νεκρά. Το περίεργο που παρατήρησα οτι κανει τώρα τελευταία ειναι το εξής. Σε μερικες διαδρομές το σασμαν ειναι νορμάλ ήρεμο μαλακό τις παίρνει αψογα τις ταχύτητες χωρίς κολλήματα. Δηλαδή πχ στην διαδρομή απο σπίτι δουλειά μπορεί να δουλεύει ετσι μια χαρά σε ολη την διάρκεια της διαδρομής. Μετα απο 8 ωρες διαδρομή από δουλειά σπίτι μπορεί καθόλη την διαδρομή το σασμαν να ειναι σκληρό ειδικα στο κούμπωμα, να κανει κανενα χαζοσκαλωματακι καμια 3η και γενικά να μην δουλεύει σωστά. Δεν μπορω να καταλάβω το γιατί συμβαίνει αυτό αλλα εχω της εξής απορία. Αλλαγή δισκάκια ελατήρια φυγοκεντρικό υπάρχει περίπτωση να μου λύσει το πρόβλημα ή δεν παίζει να σχετίζεται καθόλου και ειναι θέμα σασμάν?
  5. Μόνο της σέλα απλα δεν νομίζω να δουλεύει gel (δεν ρώτησα κιόλας) απλά μπορείς να βρεις φθηνο τζελ απο εκει που σου είπα και να του το πας να το βαλει μαζι με τον αφρό του. Σε κάποιο ποστ εχω βαλει και φωτό απο την σέλα μου, πες μου αν θες να στην στείλω να την δεις
  6. Για το innova λέει ακριβώς τα ίδια το manual. Εγώ προσωπικά με ενα καλο λαδακι μεσα θα το αφήσω μαξ 3.000χλμ. Αν δω πιο πριν οτι άρχισε να τα τσιμπάει ή έχει χαλάσει αρκετά η αίσθηση του σασμάν τότε θα συμπληρώσω τα λιγα λαδακια που θέλει (100-150ml) και θα αγοράσω λάδια για να τα αλλάξω με την πρώτη ευκαιρία που θα εχω ελεύθερο χρόνο. Δεν βλεπω τον λόγο να κυκλοφορεί κάποιος με λαδια που προφανώς εχουν "σπασει" και γι'αυτό καίγονται ή έχουν κακή αίσθηση στο σασμάν, ούτε να τα αλλάζεις πιο νωρίς ενώ δεν έχουν εμφανιστεί σημάδια"σπασίματος".
  7. Απο Ελλάδα θα βρεις κοντα στα 30-40 ευρώ σωστή λεντ. Από έξω με 20-25 ευρώ φέρνεις την ίδια με αναμονή 1 μήνα. Διάφορα 10 ευρω πανω κατω δλδ με την καλή αλογόνου οποτε εγω απο έξω θα αγόραζα λεντ
  8. Από αλογόνου να βαλει osram night racer, έχουν ελάχιστα πιο λευκό φώς απο το μαμά και αρκετά περισσότερο φώς. Αν εχει σταθερό ρεύμα το φανάρι θα μπορούσε να βαλει μια σωστή καλή λεντ
  9. Άσε εμένα πριν είχε πατηθεί τόσο πολύ το υλικό που καθόμουν πανω στο πλαστικό της σελας. 5 λεπτά και μουδιαζα. Το καλύτερο που μπορείς να κανεις ειναι να παρεις ένα κομμάτι gel για σέλες απο ebay AliExpress κτλπ και να του το πας να το βαλει μαζι με τον αφρό. Άλλη φάση με το τζελ
  10. Τα pirelli στο ίδιο μηχανάκι ( fly 100) μου φάνηκαν πολύ καλα σε σχέση με τα προηγουμενα Michelin city grip. Μου εκανε εντύπωση που και τα δύο αυτά μοντέλα λένε το πίσω λάστιχο να μπαίνει ανάποδα απο την φορά που αναγράφεται
  11. Αν δεν θες να δώσεις τα τρελά λεφτά που ζητάνε στο moto.k δοκίμασε τον Ιωσήφ στα Ιλίσια (Ξενίας η οδός). Πήγε την θέση οδήγησης μου λίγο πιο πίσω οπως ζήτησα και έβαλε ωραίο αντιολισθητικο κάλυμμα και δεν βρίσκομαι κάθε τρείς και λίγο τέρμα μπροστά όπως πριν. Μετα από μια βδομάδα αποφάσισα οτι ηθελα λίγο ακόμα αφρό στην θέση του οδηγού οπου και μου εβαλε σε μια ώρα μέσα χωρίς χρέωση. Μιση τιμή κοντά και πολύ καλη εξυπηρέτηση
  12. Δεν είπα οτι το ss θα την βγαλει καλύτερα με θερμοκρασίες λόγο υγροψυκτου κινητήρα. Αλλα μεσα στην πόλη αν είσαι κολλημένος με ταχύτητες εως 30-40 χλμ στο κέντρο της πόλης με εξωτερική θερμοκρασία 40 βαθμούς το λάδι θα ανεβάσει πολύ. Οχι πιο πολύ απο κάποια 4κυλινδρη υγροψυκτη μηχανή αλλά αρκετή θερμοκρασία στην οποία καλο ειναι να μην δουλεύουν τα ορυκτέλαια μιας και θα χάσουν τις ιδιότητες τους πολύ εύκολα. Οπως και να χει το συνθετικό δουλεύει πολύ καλύτερα ακόμα και σε παπια, δοκιμασμένο από πολλά άτομα εδω μεσα, και δεν βλέπω τον λόγο να μην δώσεις 3 ευρώ παραπάνω για ένα πολύ καλύτερο λάδι
  13. Για κάποιον λόγο μου ειχε διαφύγει το θέμα αυτό . Γαλάτσι τα εβαλα τα λάστιχα
  14. Για 2 3 ευρώ διαφορά το 6μηνο δεν θα βάλω υποδεέστερο λαδι μεσα. Η διαφορά απο τα 5100 στα 7100 ηταν μεγάλη. Πολύ καλύτερο σασμάν με το 7100 και καμια 1000 χλμ αργοτερα αρχισε να τα τσιμπάει. Στο λαδι π ειναι το πιο σημαντικό για τον κινητήρα δεν χωράνε τσιγγουνιες ,και ειδικά σε αερόψυκτο που μεσα στην πόλη και στην κίνηση σηκώνει τρελές θερμοκρασίες το λαδι αρα θες κατι καλο να έχει αντοχή σε θερμικές καταπονήσεις και να μην "σπάει εύκολα"
  15. Εμενα το innova i στα 2300 κοντά άρχισε να τσιμπάει τα 7100. Πολύ ωραίο λαδι αλλα τωρα π εβαλα αλλο με χρυσαφί χρώμα μου το χει κανει ένα περίεργο κιτρινοκαφεκοκκινο το καινούργιο λαδι