ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    132
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

32 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Επειδή το δικό του ουτε το έχω ούτε ξερω πως ειναι. Δεν ξερω τι ειναι προτιμότερο να παρω. Καρυδάκι για να το βάλω σε καστανια και να βιδωσω το μπουζί, αλλα δεν ξέρω αν γίνεται χωρίς να βγουν πλαστικά, ή να παρω το κλασικό σπαστό σχήματος Τ που αποτι έριξα μια ματιά χωράει άνετα αλλα δεν ξέρω κατα πόσο εύκολα μπορείς να σφίξεις με αυτό
  2. Άλλη μια ερώτηση. Πρέπει να βγούνε πλαστικά οπως λεει το μανιουαλ για να γίνει η αλλαγή? Με "σπαστό" μπουζοκλειδο υπάρχει πιθανότητα να μήν χρειαστεί αφαίρεση πλαστικών? Και να γίνει η τοποθέτηση όπως λεει το μανιουαλ ? Σφίγγουμε με το χέρι και μετά ½ της στροφής, ξεσφυιγγουμε και ξανασφιγγουμε ⅛ της στροφής?
  3. Δεν ειναι το θέμα τα λεφτά. Απλα ρωτάω αν το 7ρι είναι γενικά καλύτερο απο το 6 ή αν στην δικιά μου περίπτωση δεν κάνει λόγω σχετικά χαλαρης οδήγησης.
  4. Έρχεται η ώρα για να αλλαχτεί το μπουζί. Υπάρχει όντως κάποια αισθητή διαφορά ανάμεσα στα 2 που προτείνει η Honda (CPR6EA-9 και CPR7EA-9)?. Το ενα το δίνει για ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων. Προσωπικά πλεον που η δουλειά ειναι πολύ κοντά στο σπίτι (3 χιλιόμετρα) δεν πιάνω πανω απο 50 χαω μιας και η διαδρομή ειναι εντός πόλης και το μηχανάκι κρύο. Ακομα και να βγω για αλλες δουλειές ή βόλτες σε λεωφόρο το πολύ να παω σταθερά με 60-80 χαω και στιγμιαία μια στο τοσο με 90-100. Με το 7ρι θα έχω κάποιο θεμα? Να βαλω ξανα το 6ρι για σιγουριά?. Επίσης δεν είχε το κιτ με τα εργαλεία το μηχανάκι οταν το πήρα απο τον προηγούμενο. Τι διαστάσεις μπουζοκλειδο πρέπει να πάρω?
  5. Έρχεται η ώρα για να αλλαχτεί το μπουζί. Υπάρχει όντως κάποια αισθητή διαφορά ανάμεσα στα 2 που προτείνει η Honda (CPR6EA-9 και CPR7EA-9)?. Το ενα το δίνει για ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων. Προσωπικά πλεον που η δουλειά ειναι πολύ κοντά στο σπίτι (3 χιλιόμετρα) δεν πιάνω πανω απο 50 χαω μιας και η διαδρομή ειναι εντός πόλης και το μηχανάκι κρύο. Ακομα και να βγω για αλλες δουλειές ή βόλτες σε λεωφόρο το πολύ να παω σταθερά με 60-80 χαω και στιγμιαία μια στο τοσο με 90-100. Με το 7ρι θα έχω κάποιο θεμα? Να βαλω ξανα το 6ρι για σιγουριά?. Επίσης δεν είχε το κιτ με τα εργαλεία το μηχανάκι οταν το πήρα απο τον προηγούμενο. Τι διαστάσεις μπουζοκλειδο πρέπει να πάρω?
  6. Αλλαγή λαδιών και αντικατάσταση της εργοστασιακής ταπας καρτερ με μαγνητική. Ξαναμπαίνουν οι ταχύτητες σαν βούτυρο. Με το μπλέ καπάκι το παλιό, με το μαύρο το καινούργιο Βγήκε και το φίλτρο αέρος να καθαριστεί έχοντας κανει 7.000 χιλιόμετρα (ειχε ξανακαθαριστει στο παρελθόν) και ειναι ακομα σαν καινούργιο, δεν πέταξε καθόλου σκόνη (θα αλλαχτεί βέβαια στα 12.000 που λεει το manual)
  7. Αυτό είχα υποθέσει και εγώ απλα ήθελα την επιβεβαίωση. Ευχαριστώ πολύ
  8. Τον autoturbo λεω ή αλλιως Μαραβέλια. Οχι ειδα και εκει έχει πάρα πολλά για μηχανές αμάξια και εξτραδακια της amsoil (πρόσθετα κτλπ)
  9. Καινούρια συσκευασία, ελπίζουμε να εχει το ίδιο άψογο λαδακι μεσα. 11 ευρώ απο τον επίσημο εισαγωγέα στην Ιερά οδό Με το μαύρο καπάκι το καινούργιο, μπλε το παλιό
  10. Καινούργια τάπα λαδιού με μαγνήτη της JMP μαζι με χάλκινη ροδελα. Η ροδελα απο την μια μεριά ειναι εντελώς flat ενω απο την αλλη ειναι ελαφρώς κουρμπαριστη. Ποια μεριά της ροδελας να πατάει στην τάπα και ποια στο καρτερ?
  11. Έχει ροδέλα μαζι με την βίδα. Με μαγνήτη ειναι ένα έξτρα καθώς τα "φίλτρα" που εχει το innova μεσα δεν νομίζω να κάνουν και καμιά σοβαρή δουλειά. Τα φίλτρα είναι, ενα πανω στο φυγοκεντρικό σαν φλατζα το οποίο πιάνει λιγη μακα κατευθείαν αποσο μ εχουν πει ,και μια σίτα η οποια δεν πιάνει τίποτα.
  12. Τι μέγεθος είναι η βίδα αποστράγγισης των λαδιών στο Innova injection? Την τελευταία φορά που την έσφιξα χάλασα λίγο το κεφάλι της γιατί χρησιμοποίησα καρυδάκι περίεργο. Αφού έτσι κ αλλιως θα αλλαχτεί λεω να βαλω μια με μαγνήτη να δω αν κρατάει τίποτα ρινίσματα απο αλλαγή σε αλλαγή. Έχω βρει σε ενα μαγαζι αλλά διάφορα μεγέθη (πχ 16χ1.5, 14χ.1.25 ,12χ1.25 , 12χ.1.5)
  13. Έχε στο νου σου οτι το. Symphony st 200 ειναι κοντα6στα 160 κυβικά και οχι 200. Κοιτούσα να το παρω και γω και λίγο που το οδήγησα μου άρεσε σαν συμπεριφορά στον δρόμο, πολύ ωραία φρένα άνετο γκάζι λιγο περίεργη σέλα αλλα την φτιάχνεις. Είχε κάποιες παιδικές ασθένειες αλλα έχει καιρό που τις έψαχνα οπότε δεν τις θυμάμαι τωρα (κατι με το στοπ του διπλού σταντ θυμάμαι που εβρισκε πανω στο καρτερ και έφτανε σε σημείο να το ραγίζει και να φεύγουν λάδια απο εκει)
  14. Φυσικά και προσωπικά μόνο 100% συνθετικό βαζω στο innova. Πολύ καλύτερο σασμαν που κρατάει την καλή συμπεριφορά και μετα από αρκετά χιλιόμετρα και δεν καίγεται το ίδιο εύκολα με το ημισυνθετικο. Αρκεί να πληρεί τις προδιαγραφές που θέλει το μηχανακι σου και βάλε οποίας μάρκας σου αρέσει ( πχ ΜΑ ΜΑ1 ΜΑ2 που είναι καταλληλα για υγρό συμπλέκτη σε σχέση με το ΜΒ που ειναι για ξηροκαμπανα) Προσωπικά και γω με το 5100 έμεινα δυσαρεστημένος ενώ με το 7100 πολύ ευχαριστημένος
  15. Εχω δει και με αλλες διαφορετικές βάσεις (ανταπτορες) οτι το ιδιο αποτέλεσμα εχει σε ολα τα παπιά. Αν πατάει ολο το τακάκι αλλά απλά πατάει τέρμα άκρη δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Το θεμα ειναι αν δεν πατάει ολο πάνω