ChrisM

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Χτες ρυθμισα λιγο τον συμπλεκτη ωστε ο λεβιες ταχυτητων να σφηξει λιγο, γιατι ειχε ενα μικρο κενο 2-3 εκατοστα που σχεδον με καθολου δυναμη κατεβαινε κατω μεχρι να βρει αντισταση για να μπει η ταχυτητα. 1/4 της στροφης αριστερα γυρισε και τερματισε, το μικρο κενο εγινε πλεον μικροτερο απο 1 εκατοστο αλλα σε 3η και 4η σχεση με αποτομο ανοιγμα του γκαζιου στις χαμηλες μεσαιες στροφες το μηχανακι πατινάρει. η λειτουργία του σασμαν σχεδον ιδια δεν παρατήρησα καμια ιδιαιτερη αλλαγη περα απο το οτι πλεον απο νεκρα σε 1η δεν κλωτσαει με το που κουμπωσει. επειδη δεν ηθελα να πατινάρει το μηχανακι γυρισα τον ρυθμιστή 1/8 της στροφης προς τα δεξια και ξαναεχει ενα μικρο κενο μεχρι να βρει αντισταση για να κουμπωσει η ταχυτητα η λειτουργια του σασμαν ειναι η ιδια δεν πατηναρει πλεον και η οταν μπαινει πρωτη απο νεκρα σχεδον παντα κλωτσαει λιγο. παω για αλλαγη δισκακια? δεν ξερω ποτε εγινε η τελευταία αλλαγη γιατι το πηρα μεταχειρησμενο και δεν ξερω τι εχει γινει απο σερβις κτλπ πιο πριν. Παντως ο προηγούμενος παιζει να αλλαζε μονο λαδια αποτι καταλαβα γιατι οταν το πηρα εκανα αρκετες αλλαγες σε πολλα σημεια του παπιου που χρειαζοντουσαν. Το σασμαν απο την αρχη εκανε κατι σκαλωματα στο σασμαν ( σταματημενος οταν ανεβαζα ταχύτητα σκαλωνε στο ενδιαμεσο και ηθελε λιγο γκαζι για να κουμπωσει και συνηθως μονο απο αλλαγη 2ρα σε 3η δεν την επαιρνε οταν πατουσα τον λεβιε και μολις εδινα γκαζι ακουγοταν το κλικ και την κουμπωνε κανονικά) ποσο θα κοστίσει η αλλαγη δισκακια και ελατηρια σε εναν μηχανικο περιπου και για ποιον λογο βαζουν οι περισσοτεροι λιγο πιο σκληρα ελατήρια ?
  2. Ηταν η πρωτη μου επιλογη πριν μαζι με τα michelin city pro. ειναι κορυφη αποτι εχω ακουσει τα ΜΕ22 αλλα ενα πραγμα π διαβασα και το παρατήρησα και γω απο κοντα. Τετραγωνιζουν πολυ σε αντιθεση με τα sportec που εχουν πιο αποτομη κορώνα. Και επειδή με τα Μ45 που εχω τωρα και εχουν γινει σχεδον τετραγωνα και αυτα ,δεν εχω αμεση αποκριση του παπιου σε αλλαγη κατεύθυνσης υποθέτω οτι το ιδιο θα συμβαινει και με τα ΜΕ22. Σε αλλο μηχανακι που δοκιμασα το οποιο ειχε λαστιχο με αποτομη κορωνα η απόκριση στην αλλαγη κατεύθυνσης ηταν αμεση και με βολεψε πολυ. Υπ όψιν τα Μ45 που φοραω τωρα εχουν δεικτες 43S το μπροστα και 47S το πισω, και παρολο την πολυ σκληρη γομα τους ζεσταινονται ικανοποιητικα μετα απο λιγα χιλιομετρα και πιανουν καλα σε βρεγμενο και στεγνο παρολο την φθορα τους και την παλαιοτητα τους (DOT 3515)
  3. Ψάχνω ελαστικά για το παπί μιας και πάω για αλλαγή σε λιγο καιρό. Το user manual λεει μπροστα δεικτη 40P και πίσω 50Ρ. Τα λάστιχα π εχω βαλει στο μάτι, τα metzeler sportec street βγαινουν μονο σε 38s το μπροστά και 44S το πίσω. Η ταχύτητα P ειναι 150χλμαω η οποία ειναι αρκετά υψηλή για παπί οπότε το S είναι υπερβολικό στα 180χλμαω. Επίσης το συνολικό βάρος που "σηκωνουν" τα εργοστασιακά ειναι 330 κιλά ενω τα metzeler 292. Συνήθως παω μονός οπότε δεν νομίζω να υπάρχει θεμα με το βαρος μιας και μαζι με το μηχανάκι ειμαστε στα 195 με 200 κιλα μαζι. Ο υπερβολικά μεγαλος δείκτης ταχυτητας με απασχολεί όμως μιας και εχω διαβασει οτι οσο πιο υψηλός ειναι τοσο πιο δύσκολα ανεβάζει θερμοκρασία το λαστιχο. Οι ταχύτητες που πηγαίνω συνήθως ειναι μεσα στην πόλη απο 40 μεχρι 80 μαξ και πολυ σπανια 100 στιγμιαία (και ολα αυτα κοντερ με μικρότερο γραναζι μπροστά αρα ειναι πολύ λιγότερα πραγματικά). Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει οπότε αυτή η διαφορετική τιμή των δεικτών? Αστάθεια στο τιμόνι? Λαστιχα που να μην πιανουν θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργία ουτε με ταμα ? Ευχαριστώ εκ των υστέρων για τις απαντήσεις και συγχωρέστε με για το μεγαλο ποστ.
  4. τι διαφορα θα δουμε με πιο σκληρα ελατηρια ?
  5. και γω για ενα νουμερο πιο φαρδυ σκεφτομαι μπρος πισω. δεν ξερω αν καθονται στην ζαντα και αν καθονται τι διαφορα θα εχουν απο την μαμα διασταση
  6. Εγώ έχω την απορία αν βγαίνουν πιο χοντρά σε φάρδος λάστιχα για παπί. Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι..
  7. Αυτο θα το δω με την πάροδο του χρονου. Ετσι κ αλλιως εχω 300ml στην ακρη να συμπληρώνω. Παντως τα 5100 δεν καψανε σταγωνα τον χειμώνα αλλα τωρα π ζεστανε ο καιρος τσίμπησε λιγα αν ειδα καλα. Παντως οταν το αδειασα εβαλα το περίσσευμα απο το 5100 ξανα μεσα και το στραγγιξα παλι για να βγαλω οσο περισσοτερο παλιο λαδι γινοταν. Με πολυ καλο αδειασμα γέμισε μεχρι τα 800ml το μπουκαλι.( απο το μπουκαλι αυτο δηλαδη μπηκαν μεσα 1000ml και βγηκαν 800. Το manual λεει οτι σε αλλαγη λαδιων το μοτερ παιρνει 700ml ενω αμα ανοιχτεί παιρνει 900. Οποτε αν μειναν μεσα 200ml και βγηκαν 800 δεν πρεπει να εκαψε τιποτα). Θα κανω την ιδια μετρηση και με τα 7100. Παντως η μερα π τα αλλαξα ηταν εντελως τυχαια(μετα το καταλαβα) 6 μηνες μετα που τα ειχα βαλει, οσο λεει ο κατασκευαστεις οτι ειναι το χρονικο οριο για αλλαγη, εξίσου σημανικο.
  8. Αλλαγή λαδιών στο ιννοβακι. 2.000χλμ και και κάτι ψιλά με τα motul 5100 μέσα. Καθόλου ευχαριστημενος με τα 5100 καθώς το σασμάν ηταν πολυ χαλια ακομα και μετα απο πολλες ρυθμισεις απο την βιδα του συμπλεκτη .Μετα απο 1000 χιλιομετρα ηταν σαν να "εσπασε" το λαδι και πλεον δεν κατεβαζε ταχυτητα αν δεν έδινα γκαζι. Ο λεβιες πολυ χαλαρος και πολλες φορες δεν κουμπωνε η ταχυτητα η μαγκωνε και δεν την επαιρνε αν δεν εδινα λιγο γκαζι.Μπηκαν motul 7100 μετα απο παρα πολυ ψάξιμο,παρολο π ακουγα πολλους να λενε οτι δεν κανει 100% συνθετικο σε παπι και θα πατινάρει κτλπ. Κατευθειαν με μια ρύθμιση του συμπλέκτη ο λεβιες πηρε την αισθηση ενος καινούριου παπιου. Σφηχτος και οι ταχυτητες κουμπωνουν αθορυβα, χωρις κλωτσιματα και μαγκωματα. Αλλο μηχανακι εγινε. Κοντα 300χλμ τα εχω μεσα και πλεον συμπλεκταρει κανονικα .Εχω μια αίσθηση οτι σαν να μειώθηκαν οι δονησεις σε υψηλοτερες στροφες του κινητήρα και οταν ζεσταίνεται μεσα στην κίνηση δεν αλλαζει η αισθηση και η λειτουργια του σασμαν οπως πριν.Αυστηρα μεχρι 4000χλμ οι αλλαγες λαδιων και ακομα νωριτερα αν αισθανεσαι οτι κατι δεν παει καλα με το λαδι. Και η τιμη 12,4 ευρω με εργασια δικια μου, ανετα δλδ καθε 2-3-4 χιλιαδες χλμ οι αλλαγες ,απο θεμα οικονομιας