ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    54
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

12 Good

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. @achilleasv ωραίος. Περιμένουμε το ποστ για να δούμε τα μαγικά που εκανες
  2. @achilleasvπολυ ωραίο το αποτέλεσμα μπράβο σου. Ερώτηση: τι πατέντα εχεις κάνει στα φλασάκια και εχει μόνιμα αναμενα λεντακια? Τα φλας μπροστά δουλεύουν κανονικά?
  3. Εχω ακούσει άπειρες φορές παπακια μηχανες κτλπ στην νεκρή μου γωνία με το αμαξι λόγω εξάτμισης. Και με το παπί που κυκλοφορώ με εξάτμιση με σιγαστήρα παλι φαίνεται οτι καποιοι στον δρομο (αυτοκίνητα, μηχανες ,πεζοί) καταλαβαίνουν την ύπαρξη σου οταν τους πλησιάζεις και μαζεύονται. Βέβαια δεν ειναι λύση να εχουν ολοι εξάτμιση και δεν θελω να ξέρω πως θα ηταν αν φορουσε το καθε όχημα στον δρόμο εξάτμιση ακόμα και με σιγαστήρα
  4. Η σαμπρέλα ειχε τρύπα πισω απο το πλαϊνό τοίχωμα του ελαστικού. Το λάστιχο δεν ειχε τίποτα σε εκεινο το σημείο ουτε με το μάτι ουτε με την αφή. Η υπόθεση που έκανε ο μάστορας ειναι οτι οταν φουσκώνει η σαμπρέλα και τεντώνει το λάστιχο σε εκεινο το σημείο ίσως να προεξέχει ενα μικρό κομματάκι απο τα λινά και σιγά σιγά να τρίβεται στην σαμπρελα και να την τρυπάει. Μίλησα με αυτόν που μου περασε τα λάστιχα και μου είπε να παω αύριο να στείλει μήνυμα στην εταιρία των ελαστικών να μου το αντικαταστήσουν εντός εγγύησης.
  5. Το λάστιχο ειχε ψαχτει για πολύ ώρα και δεν βρέθηκε καμία ανωμαλία ή αιχμηρό σημείο. Και η ζάντα το ίδιο. Ελπίζω η σαμπρέλα να μας πει τι παίχτηκε γιατί δεν γίνεται 2 φορες σε ενάμιση μηνα να σκάει μονο η πισω σαμπρέλα απο 2 διαφορετικούς λαστιχαδες. Ενας φικος μου ειχε το ίδιο θεμα ειχε στραβή ζάντα και του τις εσκαγε συνέχεια μέχρι που αλλαξε ζάντα. Εμενα δεν ειναι στραβιες και έγινε και ακτινολογιση οταν μπήκαν τα λάστιχα. Πιέσεις 32psi μπροστά 36psi πίσω και ελέγχονται κάθε φορά που βάζω βενζίνη. 100 κιλά αναβάτης
  6. Έχεις δίκιο απο δω δεν μπορείς να ξες αλλα να έχω μια ιδέα για πιθανά προβλήματα. Την πρώτη φορά ειπα οκ παρόλο που ειναι καινούργια μπορεί να υπήρχε αστοχία στην σαμπρέλα. Η προηγούμενη σαμπρελα επειδή μου εσκασε εν κινήσει και εκανα καμια 6-7 μέτρα με πίτα το λάστιχο δεν ήταν σε θέση να την εξετάσουμε (ειχε μασηθει). Αυτή που δεν την εκανα ούτε μετρό ξεφουσκωτη ελπίζω να μπορέσουμε να δούμε απο που κόπηκε.
  7. Ενάμιση μήνα πριν άλλαξα λάστιχα στο παπί μαζι με σαμπρέλες (ΜΕ22). Απο τοτε έχω πάθει 2 φορές λάστιχο μια εν κινήσει με 10 km/h (ευτυχώς) μετά απο πορεία 7 χιλιομέτρων και μια σήμερα μετά απο 4-5 χιλιόμετρα αλλά αφού το παρκαρα ηταν μια χαρά και μετά απο 20 λεπτά που κατέβηκα να το πάρω ηταν εντελώς ξεφουσκωτο. Την πρώτη φορά δεν βρήκε κατι ο λαστιχάς (καρφι, γυαλί) ούτε κάποιο σημάδι οτι μπήκε κάτι στο λάστιχο και έφυγε. Άγνωστο δηλαδή το γιατί έσκασε. Μου είπε επίσης οτι οι σαμπρέλες που μου έβαλε αυτός που άλλαξα τα λάστιχα ειναι καλής ποιότητας και οχι απο τις ψεύτικες με τα 2-3 ευρώ που βαζουν πολλοί. Τώρα δεν μπορώ να βρω πάλι κατι πανω στο λάστιχο ούτε σημάδι ότι κάτι μπήκε και πετάχτηκε εξω παλι. Τι μπορεί να συμβαίνει και τις κόβει τις σαμπρέλες ετσι ? Αν το φουσκωσω το λάστιχο μεσα σε 30 δευτερόλεπτα βγαίνει ολος ο αέρας γύρω γύρω απο την βαλβίδα (το ίδιο εκανε και την πρώτη φορά) . Ο προηγούμενος ενώ το ειχε σε αρκετά κακή κατάσταση (αλυσιδογραναζα αισχος, συνεμπλοκ απαράδεκτα και πίσω ζάντα στραβά βαλμενη) ειχε πανω σαμπρέλες michelin ενισχυμένες και όπως μου είπε ο λαστιχάς ειναι για χωμάτινα και οανουν κανα 10ρικο η μία. Μου τις εδωσε και τις κράτησα. Αυτό νε βάζει σε σκέψεις για το αν εχει κάνα θέμα η ζάντα και έλυσε το πρόβλημα του ο προηγούμενος με πιο καλή σαμπρέλα. Αύριο να βαλω πάλι καινούργια απο τον λαστιχά ή να βαλω την ενισχυμένη την παλιά που είχα (η οποία ενα χρόνο δεν έπαθε τίποτα)???
  8. Στο εσωτερικο του γαντιου? Με ενδιαφερει να φυγει η μυρωδια ιδρώτα που εχουν μεσα και πλεον την αφηνουν στα χερια καθε φορα που τα φοραω. Τα γαντια ειναι αυτα
  9. Ερώτηση για καθαρισμό γαντιών. Σκληρό συνθετικό το γάντι απέξω με προστασία και φλις επένδυση μεσα. Δεν γυρναει το μεσα εξω δυστυχώς. Μια φορά τα εβαλα μπουγαδα και καναν να στεγνωσουν 2 βδομαδες πανω σε αφυγραντήρα. Κάποιος άλλος τρόπος να καθαριστούν απο μεσα γιατί πλεον καθε φορά που τα φοράω μένει μυρωδιά στα χέρια. Σπρέι καθαρισμού εσωτερικού του κράνους (π.χ motul m2) κανουν ?
  10. Ξέρει κανείς που μπορούμε να βρούμε κηροζίνη στην Αθήνα σε νορμάλ ποσότητα (οχι κατι 6λιτρα μπετονια που βλεπω minimum) για να καθαρίσω την αλυσίδα?
  11. Επειδή και γω κοιτούσα τα sportec street. 1ον δεν θεωρώ σωστή κίνηση να βάλεις tubeless λαστιχο σε tubetype ζαντα. 2ονωοπου και αν εψαξα το πιο φρεσκο dot ηταν πανω απο 1μιση χρόνο πισω και δεν πιστεύω να τα φυλάσσουν ολοι οπως πρεπει για να διατηρηθεί το λάστιχο οπως οταν φτιάχτηκε. Το πιο γνωστό λαστιχαδικο της αθηνας ηθελε να μ βαλει λάστιχο που το ειχε καθε μερα σε σταντ εξω στο πεζοδρόμιο να το χτυπαει ο ήλιος με dot 2417. Γελαει ο κόσμος, παρόλα αυτά οι μισες μηχανές εδω εχουν το αυτοκολλητακι του στην πινακίδα τους
  12. Dy 125

    Το εργοστασιακό που ειναι χάρτινο δεν κάνει να πλυθεί. Στα μισα χιλιόμετρα απο αυτά που λεει το μανιουαλ οτι πρεπει να αλλαχτεί το βγαζεις και το φυσας απο μεσα προς τα εξω να φυγουν τα πολλά πολλα. Οτι αλλο και να βαλεις δεν νομιζω να δεις καμιά διαφορά και δεν νομιζω να βγαίνει και κατι περα απο το μαμα. Το μονο που μπορείς να κάνεις ειναι να πάρεις ενα κομμάτι φίλτρου αερα αφρού να το κόψεις στις διαστάσεις που θες και να το βάλεις στην θέση του χάρτινου
  13. Ο καθηγητής τον ξέρει τον μαθητή που μενει καθε χρόνο. Εσυ τον αλλον μια φορά θα το δεις. Επειδή εχουμε γεμίσει κουτοπόνηρους δυστυχώς σε αυτήν την κοινωνία, ξέρουν τι εχει και τι ειναι το μηχανάκι τους και ξερουν πως να απαντήσουν και τι να πουν. Ειπαμε οχι ολοι αλλα ένα ποσοστό οχι και μικρό. Οπότε ποτέ δεν ξες τι παίρνεις απο μεταχειρισμένο. Και φυσικά όπως είπες και πιο πριν μακριά απο έμπορο,οχι μονο γιατί δεν μπορείς να μιλήσεις σε αυτόν που χρησιμοποιούσε το όχημα αλλά αυτοί ειναι συνήθως οι μεγαλύτεροι κλέφτες και απατεώνες
  14. Στο ΚΤΕΟ τι να δούνε ? Θα σου κατεβάσουν μοτερ? Εδω δεν βλεπουν αλλα κ αλλα παρτάλια που πανε, το δικο σου π το εχεις πενα θα ψαξουν ? Εγω θα σ λεγα αφου θες να το κρατήσεις 2 χρόνια σίγουρα ,ανεβασε το λιγο δεν θα το μετανιώσεις. Απλα πάρε κάποια αξιόλογη μαρκα ανταλλακτικά οχι το πιο φθηνό που θα βρεις. @pitapola εννοείται οτι καταλαβαίνεις πολλα απο μια κουβέντα με τον ιδιοκτήτη αλλα και παλι δεν μπορεις να εισαι ουτε 50% σίγουρος. Πολλοί μπορουν να στο παιζουν καλοι και σοβαροί και πριν βαλουν την αγγελία να βγαλουν εξατμίσεις να βαλουν καθρεφτες και να το κανουν να φαίνεται σαν "παπουδιστικο" το μηχανάκι και να το παιξουν σοβαροι στην κουβέντα. Μερικοί οκ δεν γίνεται να κρυφτούν κάνει μπαμ το τι άνθρωποι ειναι και πως φαινόντουσαν στο μηχανάκι
  15. Λες και ξερει ο επόμενος τι εχει.... Ο λόγος που δεν πρόκειται να παρω ποτε σοβαρό όχημα μεταχειρισμένο ουτε καν απο γνωστό. Ηθελα να παρω αμαξι αλλα βλέποντας παντου αυτή τη νοοτροπία του κρυβε πράγματα να το δωσω 2 3 κατοσταρικα πιο ακριβό και ασε τον αλλον να αγοράσει το προβληματικό και έχοντας άγνοια για το πρόβλημα να δημιουργήσει τυχών μεγαλύτερο πρόβλημα στο μέλλον. Φαντάσου να το αγοράσει καποιος για πρώτο μηχανακι του, ένας πατέρας σε ενα γιό σαν δώρο ενηλικίωσης και χωρις να ξέρει οτι ειναι έτοιμο να σκορπίσει στα πρωτα 10 ανοίγματα εκει που θα παει να το ευχαριστηθεί θα γυρίσει σπίτι σπρώχνοντας το. Σκεψου ψυχολογία και των 2. Και στην τελική με αυτη τη νοοτροπία εισαι ακριβώς το ιδιο με αυτούς που "κραζεις" πιο πανω που λες οτι θα σου πουλήσουν πιωμενο crypton x το οποιο μπορει να εχει φαει κοντρες ανοίγματα κοφτες κτλπ (οπως και το δικο σου πιστεύω) παρόλα αυτά ομως να ειναι μια χαρα μηχανικά σε αντίθεση με το δικο σου που γνωρίζεις την ύπαρξη ενός προβλήματος και την αποκρύπτεις. Πραγματικά ξενέρωσα μονο που διαβασα αυτή τη πρόταση σου Όπως και να χει για το θέμα σου τώρα, εγω αυτο που σκοπεύω να κανω αν παθει τπτ αντίστοιχο το innovaκι και θελω να το κρατήσω ειναι το να το κανω καλύτερο. Ευκαιρία για μεγαλύτερο κυλινδροπιστονο, μια καλη μπιελα και ολα τα μικροπραγματακια που θα χρειαστεί (ρουλεμαν φλατζες κτλπ κτλπ) . Αντε να σ βγει 50-100 ευρώ παραπάνω απο το να βαλεις τα μαμα + κατι ακομα για να ρυθμίσεις μείγμα κτλπ. Το αποτέλεσμα ειναι οτι θα χεις το μηχανάκι σου με οτι περιφερειακά εχεις και μοτερ καινούργιο τυπικά και ακόμα πιο δυνατό αισθητά. Θα το απολαύσεις στα σίγουρα και αν το προσέχεις με τα λαδια και οτι αλλο ζητάει δεν θα ξαναδείς πρόβλημα. Το να πάρεις κατι αλλο στα τυφλά που δεν ξες τι συντήρηση εχει κανει ο αλλος και τι μπορεί να εχει που στο κρύβει ειναι ενα ρίσκο, και εφοσον δεν μιλαμε για crypton x , ολα τα υπόλοιπα πάπια πανω κάτω το ιδιο ειναι σε όλους τους τομεις( ακομα και το Χ ιδιο ειναι αλλα εχει τις λεπτομέρειες που το κανουν να ξεχωρίζει απο τα υπόλοιπα παπια)