ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    113
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

25 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Πιο μαλακό απο τα ΜΕ22 δεν νομίζω να υπάρχει. Εγω θα δοκίμαζα κατι σε safe όπως τα citypro που τα φοράν πολλοί. Αλλα αφου σ βγαλαν τόσα πολλα χλμ τα ΜΕ22 και δεν έχεις και κανένα παράπονο πανε στα ίδια για σιγουριά
  2. Δεν έχουν εξαφανιστεί ακομα οι γραμμές που έχουν δεν τις ειχα δει καλα τοτε γιατί ειχαν σκόνη πανω. Καθάρισα λιγο το πλαϊνό απο τα τακακια και φαίνεται τωρα πως εχει ακομα το 40% περιπου του υλικού μεχρι να φύγουν οι γραμμές. Με το που έρθει η ώρα τους θα μπει μαζί και καινούριος δίσκος. Τα 10 ευρώ που κανουν τα τακάκια δεν με ενοχλούν μιας και ειναι μια φορά στο τόσο οπότε μικρό το κόστος για να παω σε κάτι πιο φθηνό και υποδεέστερης ποιότητας
  3. Το ξέρω γι'αυτό και ρώτησα και περιέγραψα λίγο τις συνθήκες που επικρατούν. Απλα δεν ήξερα αν ειναι λογικό να τρώγονται σε τόσα χιλιόμετρα ακόμα και με σκληρή χρήση
  4. Κάθε πότε αλλάζετε τακάκια στο παπί? Τα έχω πάνω περίπου 4000χλμ και έχουν φθαρεί αρκετά. Ακόμα έχουν τις αυλακώσεις πάνω αλλα δεν τους μένει πολύ ακόμα μέχρι να εξαφανιστούν. Τα τακάκια ειναι τα εργοστασιακά nissin εχουν ομοιόμορφη φθορά και τα 2 μεταξύ τους. Αναβάτης 100 κιλα και 97% των χιλιομέτρων μονοκαβαλο εντός πόλης. Συνήθως μόνο μπροστινό φρένο χρησιμοποιώ ,ειδικά σε χαλαρα και μικρής διάρκειας φρεναρίσματα, και αποφεύγω να εχω παρατεταμένα πατημένο μόνο του το μπροστινό.
  5. @ShapeshifterGR98 το συγκεκριμένο που σ λεω δεν ειναι απλή βαφή. Ειναι σπρει που το ψεκάζεις σε κανονικά βαμμένα πλαστικά ( απλα πρεπει να τα εχεις καθαρίσει πολύ καλα πριν) και δημιουργεί μια στρώση βαφής σαν απο καουτσούκ. Δλδ η μόνη δουλειά που εχεις να κανεις ειναι να καθαρίσεις τα πλαστικά και είτε να τα βγάλεις για να τα βάψεις είτε να περάσεις λίγη ταινία όπου δεν θες να βάψεις πανω στο μηχανάκι ( ετσι κ αλλιως αν πέσει χρώμα σε σημείο που δεν θες απλα το τραβας με το νύχι σου και ξεφλουδίζει. 15 ευρώ το ενα σπρει δίνουν, με 2 έχεις βάψει μηχανάκι άνετα. Ματ είναι σαν υλικό καθώς ειναι καουτσούκ οπως προανέφερα. Αν θες να το κάνεις γυαλιστερό ή με περλες ή σατινε, απλα πανω απο την βαφή βάζεις ειδικό σπρέι για αυτό το υλικό που είναι σαν βερνίκι. Ψαξε στο youtube "plasti dip" να δείς ποσο εύκολο είναι και πλήρως αναστρέψιμο χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείς αν κάνεις καποιο λάθος στην βαφή ( μονο τα λεφτά που έδωσες για το σπρει θα χασεις). Απλα με το συγκεκριμένο μπορείς να κάνεις τρομερό χρώμα, μοναδικό, και στο 1/10 της τιμής που ζητάνε για βάψιμο έξω
  6. @irongud εγώ εχω πάρει Η7 για το αμάξι οποτε θα τις χρησιμοποιήσω και τις 2 φίλε μου. Δεν ειναι κατι δύσκολο να τις πάρεις απο το AliExpress απλα θα τις περιμένεις κοντα 20 με 30 μερες
  7. @ShapeshifterGR98και δεν βγάζεις ολα τα πλαστικά να τα περάσεις με ενα plasti dip μαυρο ματ η ενα απο τα παρα πολλά χρώματα που εχει και μετά απο πανω κάνα βερνίκι ειτε γυαλιστερό ειτε σατινε ειτε με περλα. Έχει τεράστια ποικιλία να διαλέξεις και δεν θα χρειαστείς πολλα σπρέι για πλαστικά απο μηχανάκι. Και στην τελική αν δεν σαρεσει η το βαρεθεί απλα το βγάζεις
  8. Λινκ δεν εχω γιατί ειναι από εφαρμογή στο κινητο στο AliExpress. Ψαξε για hlxg mini with lumileds zes. Οπότε και η μικρή και η μεγάλη σου σκάλα είναι Η7. Ανντα γεφυρώσεις για να ανάβουν μαζι απλα θα ειναι σαν να εχεις την μεγάλη και μεσαία σκαλα ανοιχτή μαζί οποτε θα τυφλωνεις τους πάντες ( αν κατάλαβα καλα το πώς δουλεύουν τα φανάρια σου)
  9. Είσαι σίγουρος για τον τύπο των λαμπτήρων? Δεν εχω δει ποτε σε κανενα όχημα Η4 μαζι με Η7. Η θα εχει Η4 που είναι μικρή σκάλα με μεγάλη μαζι σε μια λάμπα, ή δύο Η7, μια για μεγάλη και μια για μικρή σκάλα. Να τις γεφυρώσεις ωστε να ανοίγουν μαζι μην το σκέφτεσαι, δεν σου φταίνε σε τίποτα οι απέναντι σου. Οι led έχουν εξελιχθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια και αν ψάξεις θα βρεις πολύ καλες στα 20 με 30 ευρώ απο Κίνα. Εγώ περιμένω απο Κίνα τις hlxg mini που έχουν πολύ μικρό μέγεθος οπότε χωράνε σχεδόν σε ολα τα φανάρια, εχουν csp led και μπορείς να διαλέξεις την απόχρωση που σ αρέσει ( 4300κ. 5000κ. 6500κ)
  10. Εμενα που ειναι 2008 μοντέλο πάντως δεν εχει λαμδα πανω στην εξάτμιση αλλά ακριβώς εκει που μπαινει η εξάτμιση πανω στην κεφαλή. Αν βγαλεις εξάτμιση και σκύψεις απο κατω και κοιταξεις μεσα στην τρύπα θα δεις τον λ. Κοντα ενάμιση χρόνο την φοράω και το μονο που εχει παθει ειναι να γινει καφε και να σκουριάσει ο λαιμος μεχρι ενα σημείο επειδή τον χτύπησα αρκετά την ωρα της τοποθέτησης. Και μου έφυγε μια βίδα που πιάνει το πλαστικό καπάκι πισω στην μπούκα γιατί ηταν πολύ χαλαρές οταν την αγόρασα και δεν τις τσεκαρα μεχρι που ειδα ότι λείπει μία. Το τελικό ειναι σαν καινούργιο και δεν έχει αλλάξει καθόλου ο ήχος για να πεις ότι κάνει σαν κατσαρόλα. Απο τους καλύτερους ηχους σε εξάτμιση με σιγαστήρα που έχω ακούσει προσωπικά, και όχι μόνο στο δικο μου μηχανάκι αλλα και σε αλλα στον δρόμο, και πραγματικά ουτε εγω το περίμενα.
  11. Εγω προσωπικα θα δοκίμαζα 30ρι μιας και ειναι καινούργιο το μοτερ με μικρες ακομα τις ανοχές του και προτείνει και 30ρι ο κατασκευαστής. Αν έκαιγε και πάλι, τοτε θα πήγαινα σε 40ρι
  12. Εγω εχω apido με σιγαστήρα πάνω και δεν σπαει νεύρα σε χαμηλό φορτίο. Σε υψηλές στροφές και μεγάλο τράβηγμα του γκαζιου ακούγεται αρκετα ναι. Σαν ήχος πολύ μου αρεσε πάντως δεν ειναι ο κλασικός σπαστικός ξερός εχει αρκετο μπάσο. Για Φεντεραλ εχω ακούσει καλες κριτικές και οτι είναι σχεδόν το ιδιο με τα γνήσια Χόντα. Αν το θες εντελώς αθόρυβο οπως ειναι μαμα τοτε βαλε την φεντεραλ άφοβα. Αν θες το κατι παραπανω χωρις να παίρνεις αυτιά και να ξοδεψεις μια περιουσία απιντο η κάποια παρόμοια (gl nob1) με σιγαστήρα πανω πάντα
  13. Δοκίμασε ενα καλο λαδακι είτε 30 ειτε 40ρι 100% συνθετικό. Το synthetic technology μπορεί να σημαίνει οτι ειναι και 10% συνθετικό με 90% απλό λάδι. Δοκιμασε για μενα κάτι σε motul 7100 (παρε απο επίσημο μεταπωλητή γιατί παιζουν και μουφες) amsoil, torco. Σαν 100% συνθετικά έχουν μεγαλύτερη αντοχή στην διάτμηση και τις ακραίες θερμοκρασίες οποτε η κατανάλωση λαδιου θα ειναι μικρότερη
  14. Σήμερα δούλευε κανονικότατα χωρίς πρόβλημα, περίεργο? Μηπως έφταιγε το οτι ημουν δικαβαλο μεσα στην πόλη σταμάτα ξεκινα και ζεστάθηκε πολύ το μηχανάκι? Όσο δουλεύει πάντως δεν το πειράζω. Σε περίπτωση που τον βγαλω για καθάρισμα ή βαλω αλλον, το τσιμουχακι που αναφέρεις παρέχεται με το καινούργιο ανταλλακτικό? Και αν όχι γίνεται να χρησιμοποιήσω το παλιο αν ειναι σε καλή κατάσταση? Επίσης καρμπυρατέρ και ιντζεξιον φορανε τον ιδιο αισθητήρα?
  15. Γνωριζει καποιος που βρισκεται ο αισθητηρας θεσης ταχυτητων στο innova injection? Αρχισε να μ κανει κατι τρελα σημερα στην πρωτη και την νεκρα να μην αναβει με το που τις βαζω αλλα μετα απο 2 δευτερολεπτα και οταν εχω νεκρα και ειναι σβηστη η ενδειξη αν παιζω λιγο με τον λεβιε σαν να παω να βαλω πρωτη αναβοσβήνει. Να τον καθαρίσω απο οξειδωση θελω για αρχη να δω αν θα εχει αποτελεσμα αλλα δεν γνωριζω που μπορει να βρισκεται και ποσο ευκολα να μπορει να βει (υποθετω κοντα στον λεβιε ταχυτητων ισως κατω απο το καπακι του μπροστα γραναζιου κινησης?)