ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    79
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

20 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Στο φίλτρο κουτί μεσα υπήρχε ελάχιστη ποσότητα λαδιού που ειχε λιγες ασπριλες όντως. Ο εξαεριστηρας καρτερ δεν ειχε κατι μεσα ηταν καθαρός παρόλο που τον ειχα καθαρίσει τελευταία φορά πριν πάρα πολύ καιρό. Λογικά τοτε έφερνε αρκετά λαδια στην εισαγωγή επειδή ειχε βαλει λιγο παραπανω απο το max ο μηχανικός. Απο τουε που εβαλα εγω λάδια και ηταν πάντα στο max και ποτε παραπανω δεν δεν ξαναειδα να γεμίζει ο εξαεριστηρας
  2. Δάσος Καισαριανής- Βυρωνα αν ψάξεις στο google maps προς αναψυκτήριο καλοπουλας. Πολύ κοντά στην πόλη για μια μικρή βολτουλα που νομίζεις οτι βρίσκεσαι πολύ πιο μακριά απο την πρωτεύουσα
  3. Τα παλιά λάδια μεσα σο μπουκάλι το διαφανες που τα εβγαλα δεν είχαν ασπριλες μεσα. Ειχα ακούσει και γω οτι με τέτοιες μικρες αποστάσεις που δεν ζεσταίνεται πολύ το λαδι κραταει υγρασιες μεσα. Θα του κανω μια μεγαλη διαδρομή οταν μπορέσω για να δω αν θα φύγουν
  4. Αλλαγή λαδιών ( μπήκαν επιτέλους τα amsoil και απο τα πρωτα κιολας μέτρα δουλεύει αρκετά καλύτερα το σασμάν) βγήκε το φίλτρο αέρα να καθαριστεί αλλα ηταν σαν καινούργιο και δεν εβγαλε καθόλου σκόνη μετα απο 5.000χλμ (περίεργο?) Και μια μινι βολτιτσα 5 λεπτά απο το κέντρο της Αθήνας σε μια πανέμορφη πράσινη και στριφτερη διαδρομή
  5. Ειχα παρατηρήσει ανά καιρούς το κλασικό άσπρο υγρό που ειναι λαδι με νερό γύρω και κατω απο το σπείρωμα του δείκτη λαδιού. Το μηχανάκι ειναι innova injection αερόψυκτο οποτε δεν παιζουν ψυγεια κτλπ για την προέλευση του νερού. Πριν λίγες μερες ηταν αρκετά πιο εντονα τα ασπρα σημάδια στα λάδια και σε ολο το μήκος του δείκτη λαδιού, και όταν τον βουτούσα για να δω την στάθμη, είχε ασπρα σημάδια ακομα και στο λαδι που έπιανε στην άκρη ο δείκτης. Σήμερα έγινε αλλαγή λαδιού, στράγγισε οσο καλύτερα γινόταν το καρτερ, έριξα μεσα περιπου 150 ml απο το ιδιο λαδι αχρησιμοποίητο το οποιο είχε περισσέψει, βαρεσα μερικες μανιβελιες να κυκλοφορήσει το λαδι και το στραγγιξα και αυτό. Μπήκαν τα καινούργια λάδια, έγινε μια μικρή βολτιτσα και μετρήθηκε ξανα η στάθμη. Και παλι άσπρα σημάδια προς το σπείρωμα και ψηλά στον δείκτη που ειχε καθαριστεί πολύ προσεκτικά πριν και βουτώντας τον δείκτη μεσα παλι μαζεύει ασπριλα στην άκρη. Ο δείκτης παντα σφηγμενος καλα και το oring του ειναι σαν καινούργιο. Το μηχανάκι αρκετές φορές κάθεται σε περιοχή με υπερβολική υγρασία σε σημείο που οταν παω να το παρω ειναι λες και καθότανε σε βροχή. Κανει συνηθως αποστάσεις 6-7 χιλιομέτρων με απόσταση 8 ωρών μεταξύ τους το λιγότερο. Τι μπορεί να το προκαλεί και πως θα λυθεί αυτο το θεμα ?
  6. Και εγω αυτο υπέθεσα γιατί τωρα με το κρύο και με την ιδια χρήση πουντο εκανα τοσο καιρο δεν δικαιολογεί να το καίει
  7. Ερώτηση για κάτι που παρατήρησα στο παπί. Εχει παρατηρήσει κανείς να εχει μικρή κατανάλωση λαδιού μετά απο αρκετά χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια? 2 φορες εχω κανει αλλαγή λαδιών και σύντομα θα γίνει και η 3η. Την πρώτη φορα με ημισυνθετικά μεχρι και λιγο πριν την αλλαγη στα 2.000χλμ δεν ειχε κατέβει καθόλου η στάθμη μεχρι τα 1700χλμ περίπου. Μετά εκαψε κοντά στα 200ml. Τοτε ειχαν αρχίσει οι πολλές οι ζέστες του καλοκαιριού και δεν με παρεξενεψε τοσο. Με τα συνθετικά τωρα μεχρι τα 2.800χλμ δεν ειχε κατέβει ουτε χιλιοστό η στάθμη. Τωρα στα 3.000 κοντα συμπλήρωσα περιπου 100-150ml και ειναι ξανα στο max ο δείκτης. Έχει συμβεί σε κανεναν άλλο αυτο ?
  8. Ερώτηση. Είδα το δελτίο ΚΤΕΟ που περασε ο προηγούμενος λιγο πριν αγοράσω το παπι και λεει το γνωστο οτι το δελτιο ΚΤΕΟ κατεχει θεση ΚΕΚ για ενα χρονο, και δινει και την ημερομηνία που ληγει. Βγαζουν οι μηχανες ΚΕΚ? Γιατι περασε η ημερομηνία εδω και 3 μηνες και τωρα το πηρα πρεφα.
  9. Αν υπήρχε άνθρωπος μέσα στο 107 θα του είχε καει ο αμφιβληστροειδής. Αν το κατω ειναι η μικρή σκαλα, φαίνεται να κανει ψιλοκαλουτσικη δέσμη. Κατέβασε την δέσμη πιο κατω και θα εισαι οκ πιστεύω,οχι οπως με πυρακτώσεως ή με καλύτερη λεντ αλλα δεν θα τυφλώνει τελείως τους αλλους. Καλύτερα βέβαια να πάρεις μια ακομα καλυτερη αφου σε βολεψαν τα λεντ, που να ειναι σε στυλ night eye, X3 και αν θες σε 5000κ θερμό λευκό αντι για 6000 που είναι ψυχρό δες σε hlxg
  10. Γνωρίζω τι σημαίνει το καθε νούμερο και σου εξήγησα παραπάνω. Το 50ρι στο παπι μας μπορεί να ειναι πολυ χοντρο και ειδικά τον χειμώνα αν δεν εισαι σταματά ξεκινά και πας χαλαρή πορεία με 4η και 60 μπορεί να μην φτάσει την επιθυμητή ρευστότητα και να μην περνάει απο το κομβίο και να πάρεις την μπιελα στο χέρι. Δεν μπορω να καταλάβω γιατί 10 και οχι 5 αφου οταν το βάλεις μπροστά κρύο το 10ρι θα περναει πιο δύσκολα απο τα σημεία που πρέπει ενω το 5ρι πιο εύκολα αρα θα λιπαίνει και καλύτερα στην αρχή οπου ειναι το σημείο που έχουμε τις περισσότερες φθορες
  11. Κοίτα το πρώτο νούμερο δεν μπορω να καταλάβω γιατί να μην το βάζουμε οσο πιο χαμηλα γίνεται αφου θελουμε να ειναι οσο πιο λεπτό γίνεται το λαδι στο cold start ωστε να πηγαίνει σε ολα τα μέρη του κινητήρα κατα την εκκίνηση. Απο την αλλη οταν ειναι σε θερμοκρασια λειτουργίας θες συγκεκριμένη ρευστότητα γιατί αν ειναι πολύ λεπτό δεν θα λιπαίνει σωστά και δεν θα κολλάει στα μέταλλα πανω και αν ειναι πολύ χοντρό δεν θα περναει απο τις μικρές οπές που εχουν ανάγκη απο λάδι (τρύπα κομβιου μπιελας πχ). Γι'αυτό το νούμερο της θερμοκρασίας λειτουργίας δεν το αλλάζω με τίποτα ( οπως καποιοι που λενε"εεελα μωρε χοντα παπι ειναι βαλε 20-50"). Ο μηχανικός μου ο οποίος γνωρίζει πάρα πολλά και φαίνεται και στα βίντεο που τον εχουν ανεβάσει στο youtube μου ειχε πει οτι με δικια μ ευθύνη θα βάλουμε 10 40 και πως το σωστό ειναι 15-50 και οτι για να μπει 10-40 πρέπει να ειναι λαδι "υψηλού βρασμου" και κατι τέτοια περιεργα. Πραγματικά τοτε δεν ήξερα τι να πιστέψω καο μετά απο πολύ ψάξιμο επιμένω στα 10 40
  12. Δεν υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός για να κάνουν την μέτρηση και ακομα να υπήρχε μπορεις να βρεις αλλά πόσα θεματακια που θα επιρρεασουν την μέτρηση (θόρυβος απο αέρα στο ντεσιμπελομετρο, θόρυβος απο διερχόμενα οχήματα στην μέτρηση, μηχανάκι χωρίς στροφόμετρο κτλπ). Για να μην κοροιδευομαστε ολοι μπορούμε να καταλάβουμε ποτε καποιος κανει περισσότερο θόρυβο αποσπ πρέπει, και ο νόμος επιτρέπει να βεβαιωθεί παράβαση για ηχορύπανση με το αυτί (σε ωρες κοινής ησυχίας γίνεται και ακινητοποίηση του οχήματος). Απλα μετά μπορείς να πας σε ενα ΚΤΕΟ για σωστή μέτρηση και αν είσαι εντός ορίων κανεις ένσταση και σαν να μην έγινε τίποτα. Το οτι υπαρχει σιγαστήρας σε μια εξατμιση δεν σημαίνει οτι ειναι εντός των ορίων καθως μπορεί να ειναι και τροποποιημένος
  13. 10-40 100% synthetic Δεν μπορώ να βρω το άρθρο που εξηγούσε ο αλλος το πόση ρευστότητα ειχε το λαδι σε θερμοκρασία λειτουργίας και θερμοκρασία περιβάλλοντος και το πόση απαιτούσε το παπι για να έχει την καλύτερη δυνατή λίπανση. Στο 5-40 κατελειξε πάντως
  14. Η διάταξη των λεντ ειναι αυτό π παίζει ρόλο στο να υπάρχει σωστή δέσμη αρα και ολο το φως στον δρόμο αρα καλύτερο φωτισμό. Οι nighteye εχουν ξεκάθαρα καλύτερο σχεδιασμό με το bowl απο κάτω όπως ακριβώς ειναι καί στις παμπες αλογόνου με τα "ελατηριακια" στις αντίστοιχες θέσεις που ειναι τα τσιπ των λεντ. Αν καταλαβουν ολοι π ς δουλεύουν τα κάτοπτρα θα σταματήσουμε να καίμε αμφιβληστροειδεις μεταξύ μας στους δρόμους. Αν δείτε τις αντίστοιχες λεντ ,philips θα δείτε εκει ποσο καλα την εχουν σχεδιάσει. Nighteye και X3 απο τα πιο vfm για καλο φως και πολύ καλή δέσμη
  15. Στο autoturbo το πηρα 11 ευρώ και σε ενα αλλο στον νεο κόσμο το εχει 9.90