ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    148
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

32 Excellent

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Ισχύει ότι ενα ασύρματο tracker θα βοηθούσε πολύ στο να μην τρώει μπαταρία και να μην το βρίσκουν εύκολα
  2. Τα 12kpa ειναι 1.74psi. Δεν θα έπρεπε να λέει το manual οπως και στο μανόμετρο x100?
  3. Δεν το χω και πολύ καιρό πάνω. Το σημαντικό είναι να βρείς καλό εγκαταστάτη ωστε να κρυφτεί όσο καλύτερα γίνεται και η καλωδίωση να μην μπορεί να σε οδηγήσει στην κεντρική μονάδα. Εμενα τα καλώδια ηταν κατακρεουργημενα απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη που είχε βάλει ηχοσύστημα, και τώρα γίνανε σαν εργοστασιακά, τυλιγμένα με πάνινη μαυρη ταινία σαν αυτες που έχουν οι εργοστασιακές πλεξούδες. Πολύ βολικό για όσους το χουν με την τεχνολογία εστω και λίγο, το ότι μπορείς να ρυθμίσεις ευαισθησίες του κάθε αισθητήρα (κραδασμού, κλίσεως, κίνησης) να δεις ιστορικό των ενεργειών (ποτέ κλείδωσε, ποτέ χτύπησε συναγερμός, ποτέ χτύπησε προειδοποίηση) και πολλές αλλες παραμέτρους που ρυθμίζεις εσυ μέσω εφαρμογής κινητού. Πολύ καλο επίσης το ότι πρέπει να εχεις μαζι σου (και χωριστά απο τα κλειδιά κατα προτίμηση και παντα πάνω σου) τα rfid tag που έχει, όπου χωρίς την παρουσία τους ο συναγερμός δεν αφοπλίζει ούτε παίρνει μπρος ο κινητήρας, ακόμα και αν έχει το κλειδί κάποιος (πχ αν σου κλέψουν το κλειδί μέσα απο το σπίτι ή απο καμιά καφετέρια)
  4. Δεν το χω δοκιμάσει σε μηχανή αλλα σε αμάξι ,το ίδιο και ενα φιλαράκι μου. Pandora. Για την μηχανή το καλύτερο είναι το dxl 1200 αν είδα καλά. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες ακριβώς ώστε να σου πω αν καλύπτει ολες τις προϋποθέσεις που είπες ακριβώς. Σε μέγεθος πάντως να πω οτι ακόμα και του αυτοκινήτου ήταν υπερβολικά μικρή ο μονάδα (στο μέγεθος του κλειδιού του αυτοκινήτου) με αποτέλεσμα να κρύβεται πανευκολα στα πιο ευφάνταστα μέρη Υπόψην είναι συναγερμός και gps tracker ολα σε ενα
  5. Προσωπικά δεν θεωρώ άσχημο τον ήχο της apido, ισα ισα τον προτιμώ από κάποια αλλα ιννοβα που εχω δει με ταπωμενες vpr. Και προσωπικά 2 φορες που έβγαλα τον σιγαστήρα με επιανε πονοκέφαλος απο τον ήχο. Σίγουρα κόβει πολύ μπάσο ο σιγαστήρας αλλα κόβει και db 100%. Επίσης σε κίνηση μαζι με αλλα μηχανακια όταν έχω κάποιο χωρίς σιγαστήρα δίπλα ή μπροστά μου κανει τοση φασαρία που δεν ακούω καν το δικό μου , ενω οταν ειναι με σιγαστήρα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα, ακούγεται ποσο στροφαρει και το δικό μου. Εν κατακλείδι για μενα η αφαίρεση του σιγαστήρα ειναι υπερβολή, πολύ θόρυβος, προκλητικό για να σε γράψουν, σπαστικό για τους δίπλα σου και δεν θα κατσω να σκάσω για το ποσο θα αλλοιωθεί ο ήχος μετα απο 2 χρόνια. Για να μην κάνει σαν κατσαρόλα όπως κάνουν κατι motorsport παλιές μικρές που είναι σκέτος τσιγκος η apido μετα απο τόσο καιρό και τοση χρήση εντός πόλης κάθε μέρα με ζόρι, δεν θα φοβόμουν πιο ποιοτικές οπως οι vpr, racetech κτλπ
  6. Πραγματικά και γω εχω την απορία για το πως μια εξάτμιση μπορεί να χαλάσει με σιγαστήρα και πως θα ανεβάσει θερμοκρασίες ετσι. Εμενα η apido εδω και 2 χρόνια με σιγαστήρα πάντως δεν εχει πάθει το παραμικρό , και ακούγεται το ίδιο, δεν έχει καει ο πετροβάμβακας ωστε να ακούγεται σαν κατσαρόλα, και μιλάμε για την πιο φθηνή και ψεύτικη που μπορείς να αγοράσεις
  7. Ερώτηση: εχω δει διάφορα ψεκαστα παπια να έχουν θύρα obd2. Υπάρχει περίπτωση να έχει και το innova i κάπου χωμένη θυρα obd?
  8. Σήμερα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Χόντα και συνεργάτη της x-gear που με έστειλαν, η διάγνωση ηταν ελαφρώς στραβή δισκοπλακα. Στο ελεύθερο γύρισμα του τροχού φρεναρε ελαφρώς σε ένα σημείο οπου ηταν ψικοστραβη σύμφωνα με τον μάστορα (αυτό το ειχα δει και το είχα αναφέρει στον τύπο που το εγκατέστησε αλλα μου έλεγε είναι φυσιολογικό οαντα ακουμπανε λιγο τα τακάκια στον δίσκο, και την γυρνούσε με ολη του την δύναμη λες και γυρνάει το τροχο της τύχης και ελεγε να βλέπεις δεν σταματάει απότομα). Περιμένω την αντικατάσταση και εγκατάσταση της προκοπής απο το νεο συνεργείο ( γιατί οταν περιέγραψα πως την τοποθέτησαν οι άλλοι εκλαψαν όλοι στα γέλια) και θα επιστρέψω να ενημερώσω αν λύθηκε το θέμα
  9. Δεν εχω πρόβλημα στην απόδοση. Σαν δύναμη το φρένο είναι καλύτερο απο πριν (ίσως να ευθύνονται και τα μαπα υγρά φρένων που.ειχα βάλει πριν έναν χρόνο και ειχαν γινει μαύρα τωρα) Το πρόβλημα ειναι οτι το φρενάρισμα δεν ειναι ομοιόμορφο. Οπως ειπα και πριν στα ¾ ειναι στο 100% της δύναμης του ενω στο ¼ ειναι στο 50% ( ενδεικτικές τιμες). Όταν τσιμπάω φρένο σταματάω μια χαρά. Επίσης δεν κάνει κανέναν ήχο , οταν γυρνάω τον τροχο με το χέρι μόνο το κλασικό ελαφρύ σύρσιμο των τακακιων με τον δισκο το οποίο το κανε και με τον προηγούμενο και το κάνει καθε μηχανάκι που χω δοκιμάσει
  10. Έχει γίνει ακτινολογηση έναν χρόνο πριν που μπήκαν τα λάστιχα. Ο μαμά δίσκος ήθελε αλλαγή οπότε το βρήκα σαν ευκαιρία για αναβάθμιση σε 300ρι δίσκο (που να ξερα). Διάλεξα τον συγκεκριμένο γιατί δεν ήθελα πλευστο δίσκο. Απλα εχω δει πολλά ιννοβα με το ίδιο ακριβώς σετ δαγκανας και δίσκου αλλα ποτε δεν έχω ακούσει απο κάποιον να έχει θέμα . 2 άτομα ρώτησα που το είχανε πανω και μου είπαν καλά λόγια γι'αυτό και την εβαλα. Για ποιόν λογο να χει αυτό το θέμα από λάθος σχεδίαση του αποστάτη? Γιατί να μην φρενάρει το ίδιο σε όλο το πλάτος της δισκοπλακας αλλα στα ¾ μονο ?
  11. Αναφέρω οτι άλλαξαν τακάκια και υγρά μαζι και εξαέρωση εννοείται. Ο αποστάτης πάει πακέτο με την δισκοπλακα και σε ολα οσα εχω δει πιάνει τέρμα εξω το τακάκι, κανένας με την ίδια ομως δεν μου ανέφερε να έχει κάποιο θεμα. Ο τροχος γυρνάει ελεύθερα ΑΛΛΑ φαίνεται σε καποιο σημείο να ακουμπάει ελάχιστα το τακάκι με τον δίσκο και να εχει μια ελάχιστη- ανεπαίσθητη αντίσταση ο τροχός. Μιλαμε για πολύ λιγη δύναμη ώστε να καταλάβεις οτι "φρενάρει" σε εκείνο το σημείο ο τροχός. Θα βαλω μερικές φώτο με το φως της μέρας παλι. ΥΓ. Στην φώτο φαίνεται σαν να μην ακουμπάει το ενα τακάκι πανω αλλα είναι σκιά ακουμπάει κανονικά και στην αρχή αυτή που φαίνεται το "σαντουιτς" τακακι -δισκος- τακακι υπάρχουν περιπου 3-4 χιλιοστά της δισκοπλακας που είναι πιο έξω απο εκεί που πατάει το τακάκι ( επειδή ειναι πιο λεπτό στην άκρη οποτε λογικά στην μέση του που ειναι πιο χοντρό πατάει ολο το τακακι οσο πιο έξω γίνεται στον δισκο)
  12. Μπήκε πρόσφατα σε καταστημα ανταλλακτικών που έχει και συνεργείο, η εν λόγω δισκοπλακα. Η τοποθέτηση ήταν πραγματικά για γέλια. Ουτε καθαρίστηκε η διακοπλακα πριν μπει για τυχόν λάδια πανω απο μηχανουργείο ή απο λάδι για την συντήρηση της όσο ηταν στην συσκευασία, σε καμία βίδα δεν μπήκε κόλλα σπειρωμάτων, πουθενά δεν καθαρίστηκε τίποτα ούτε δαγκάνα ουτε εμβολακι, δεν μπήκε γράσο σε κανεναν πυρο όπου ολισθαίνουν τα τακάκια, για γράσο χαλκού πισω στα τακάκια δεν χρειάζεται να πούμε δεν ξέρουν μαλλον το σημαίνει. Πάμε στο θέμα μας. Εκανα ευλαβικο στρώσιμο με χαλαρο φρενάρισμα για 100-120 χιλιόμετρα. Πλεον στα 300+ και αντιμετωπίζω το εξής. Το φρένο πιάνει στο 100% της δύναμης του στα ¾ του δίσκου ενω στο υπόλοιπο ¼ πιάνει περίπου στο 50% της δύναμης του. Σε μεγάλες ταχύτητες αυτό εμφανίζεται με την μορφή τρεμουλου ενω στα χαμηλά χιλιόμετρα ( λιγο πριν έρθει σε στάση το μηχανάκι δηλαδή) ειναι σαν να κρατάω το φρένο 0.8 δευτερόλεπτα και να το αφήνω λιγο για 0.2 δευτερόλεπτα και ξανα το ίδιο. Οπως ειπα και προν δηλαδή σαν σε ένα μικρό σημείο της διακοπλακας να μην πιάνει το φρένο τόσο καλά οσο στο υπόλοιπο τμήμα της. Τα καθάρισα ολα με καλής ποιότητας καθαριστικό φρένων αλλα δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά. Ο "υπεύθυνος" του καταστήματος δεν βρήκε κατι να δουλεύει περίεργα στο μηχανάκι ειπε ολα καλά είναι, πηγε μετα ναβτα ρήξει στο μηχανάκι οτι είναι στραβή η ζάντα και και και. Μίλησα και εγω και ο "υπεύθυνος" με την εταιρεία xgear (δεν πήρε ποτε τηλέφωνο πίσω να μου πει τι και πώς). Εν τέλη η αντιπροσωπεία μου είπε οτι θα μου αλλάξει την δισκοπλακα αν επιθυμώ αλλα το θέμα ειναι να δούμε τι φταίει και αν είναι όντως η διακοπλακα το θεμα. Με έστειλε από βδομάδα να παω σε δικό του έμπιστο συνεργείο ώστε να δούνε και εκει τι παίζει, απλά ρωτάω τωρα να χω μια πρώτη εικόνα. Να σημειωθεί οτι το μηχανάκι πριν είχε την εργοστασιακή δισκοπλακα και δεν ειχε ουτε στο ελάχιστο εμφανίσει κάτι τέτοιο. Μαζι με την δισκοπλακα μπήκαν γνήσια τακάκια nissin και υγρά φρένων eni.
  13. Δυστυχώς έβαλα ήδη το πιο ψυχρό, το είχα συζητήσει σε άλλο thread εδω και μου είπαν να το δοκιμάσω μερικοί που το φοράνε. Το πολύ πολύ να αλλαχτεί πιο γρήγορα. Πάντως μου φάνηκε να δουλεύει κάπως καλύτερα, οχι οτι είχε κάποια δυσλειτουργία πριν, κυρίως στα ψηλά
  14. Εγω εχω apido με σιγαστήρα πανω σε innova injection. Οταν πας χαλαρα με μικρό φορτίο ή πολυ λίγο γκάζι είναι πολύ ήσυχη. Όταν επιταχύνεις ειδικά σε υψηλές στροφές κάνει φασαρία οπως και σε ανηφόρες, δικαβαλα και αλλες καταστάσεις που ζοριζεται. Ο ήχος με εντυπωσίασε οταν το άκουσα πρώτη φορά να το οδηγάει άλλος. Μπάσος και καθαρός. Το τελικό έχει καλή σχετικά ποιότητα, ο λαιμός πολύ κακος, έπιασε επιφανειακή σκουριά κατευθείαν. Χωρίς τον σιγαστήρα σε πιάνει πονοκέφαλος.
  15. Καθε 8000 λεει το manual. Βενζίνη βαζω από συγκεκριμένα βενζινάδικα έμπιστα. Και το μηχανάκι συνήθως κάνει μικρές αποστάσεις οποτε δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί πολύ. Και μενα λιγο περίεργο μου φάνηκε τοαο μαύρο που ειναι