ChrisM

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    20
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

4 Neutral

Σχετικά με το μέλος ChrisM

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Innova i
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
  1. Η ασφαλεια καλυπτει το οχημα και οχι τον οδηγο. Αν γινει τροχαιο με οδηγο χωρις διπλωμα της κατηγοριας της μηχανης τοτε η ασφαλιστική δεν αποζημιωνει κανεναν. Σε ελεγχο της τροχαιας δεν κόβεται κλήση για ασφαλιστήριο συμβολαιο αλλα ο οδηγος συλλαμβανετε καθως ειναι αυτόφωρο αδίκημα πλεον το να μην εχεις διπλωμα (εστω και της σωστης κατηγοριας). Θα συνηστουσα υπομονη 2 χρονια για Α διπλωμα η αλλο μηχανακι ιδιας κατηγοριας που να το καλυπτει το διπλωμα (ΧΤΧ ας πουμε )
  2. Είναι οριακά μεν αλλα πανω απο το όριο το οποίο πιστεύω οτι το χουν βάλει σε αρκετα safe νούμερο. Θα ρωτήσω και αλλού να παρω γνώμη
  3. υγρα εξαερωση και καθαρισμος εμβολων εχει γινει. Η γνησια που εψαξα εχει 80 ευρω πανω κατω. Μαρκες τυπου shark apido κτλπ φυσικα δεν βαζω πανω. Ειδα μια της racing boy που γενικα εχω ακουσει καλα λογια για την μαρκα ειδικα σε πραγματα για crypton x. Πως την βλεπετε? https://www.car.gr/parts/view/11403784-brakes-brake-discs Δεν τον ρωτησα το συγκεκριμενο δυστυχως γιατι δεν μ ηρθε εκεινη την ωρα. Αλλα μου ειπε οτι ενα τελευταιο σετ τακακια μου παιρνει να βγαλω με αυτον τον δισκο
  4. Πηγα στον μαστορα και μετρήθηκε η δισκοπλακα εντός οριων (3.7mm) .Το προβλημα φαινεται να εινια οτι το καινουργιο τακακι μαρκας ferodo ειναι ελαχιστα πιο πλατυ απο το εργοστασιακο της nissin, οποτε οι εξωτερικες του πλευρες πατανε στο "νυχακι" που εχουν δημιουργησει τα μαμα τακακια. Φαίνεται εξαλου και απο το οτι εινια γυλαισμενο το "νυχακι" στην ακρη του. Η ερωτηση ειναι τωρα η εξης: Να φαω λιγο στην ακρη τα τακακια με γυαλοχαρτο ωστε να πατησει ακριβως το τακακι πανω στην δισκοπλακα (το οποιο θα γινει και μονο του με τον καιρο απλα να το κανω πιο γρηγορα να εχω καλυτερο φρενο) με το επομενο σετ τακακια θα αλλαχτει και η δισκοπλακα αλλα μεχρι τοτε να κανω αυτο που ειπα ή θα υπαρξει καποιο προβλημα ?
  5. Τα καινούργια τακάκια δεν εχουν χαρακες ειναι φλατ τελείως. Τα ετριψα με γυαλοχαρτο ψιλό χτες π τα εβγαλα και ειχαν ξανα την οψη καινουργιου. Το παπι εχει 57.000χλμ και το εχω απο τα 54.000
  6. Πώς όμως με τα προηγούμενα τακάκια δεν υπήρχε κάποιο παρόμοιο πρόβλημα ουτε ανάλογη φθορά με τώρα? https://postimg.cc/gallery/d1cm11vg/ Ευχαριστώ πολύ @innova 04 για την βοήθεια και που το έκανες ξεχωριστό thread ,θα παω αυριο να την μετρήσω και αν θέλει αλλαγή θα επιστρέψω για γνώμη σχετικά με το ποια δισκοπλακα να βάλω
  7. https://postimg.cc/gallery/2i831u3zw/
  8. Στρώσιμο εκανα. Στα πρώτα 100 χλμ και περισσότερα το πατουσα χαλαρα το μπροστά με αρκετή βοήθεια απο το πίσω. Εχει ένα μικρό νυχακι αλλα όχι υπερβολικό που να δείχνει οτι θελει αλλαγή ο δισκος. Τα προηγούμενα τακάκια δεν ειχαν τέτοια ανομοιόμορφη φθορά ήταν τελείως επίπεδα σε ολη τους την επιφάνεια. Φωτογραφίες απο τι να ανεβάσω και πως ανεβάζω εδω ?
  9. ναι innova injection. δεν ξερω μεταχειρο το πηρα. ειχε βαλει λιγα υγρα ο μηχανικος οταν το ειχα παει για αλλη δουλεια γιατι ηταν κατω απο το minimum και πολυ σκουρα. αλλα ακομη κ ετσι επιαναν πολυ καλα τα φρενα.
  10. 250 χιλιομετρα με τα καινουργια τακακια και δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο την αποδοση. Τα εβγαλα να τα δω σημερα και παρατηρισα οτι το τακακι παταει κυριως με τις ακρες του στον δισκο (οχι πανω και κατω ακρες, αλλα δεξια και αριστερα) η μερια προς το κεντρο του τροχου ηταν περισσοτερο φαγωμενη απο την μερια που ειναι προς την στεφανη της ζαντας. το ενδιαμεσο σχεδον απατητο. ειχα παρατηρήσει οτι ζεσταίνονταν περισσοτερο απο πριν η δισκοπλακα. τα ετρυψα με ψιλο γυαλοχαρτο λιγο καθαρισα ξανα δαγκανα εμβολα κτλπ αλλαξα και υγρα φρενων που ηταν πολυ καιρο μεσα λογικα και με μια πρωτη βολτα 2 τετραγώνων σαν να βελτιωθηκε ελαχιστα το προβλημα αλλα σε καμια σχεση δεν δουλευουν οπως με τα προηγουμενα τακακια. τα τακακια π εβγαλα ηταν τα γνησια της nissin και ηθελαν απο καιρο πριν αλλαγμα καθως ειχε μεινει ουτε μισο χιλιοστο υλικου πανω τους, παρολα αυτα ηταν εντελώς ομοιομορφα φαγωμένα γιαυτο μ κανει εντυπωση το ολο θεμα . στην θεση τους μπηκαν τακακια της ferodo. καμια ιδεα τι μπορει να παιζει ?
  11. Σε τιμή ειναι στα ίδια με ολα τα λάστιχα για παπια 60 με 70 με περαστικά . Dunlop σε σκουτερ δεν εχω ψαξει να δω τι και πως αλλα για παπια δεν εχω ακούσει κατι καλο. Και σκληρή γόμα δεν ειναι για Ελλάδα,ετσι κ αλλιως με τους δρομους που έχουμε οι μαλακές γόμες δεν φθείρονται εύκολα
  12. Εκτος θεματος αλλα μιας και το ανεφερες παραπανω, θα σ ελεγα να μην βαλεις τα dunlop μιας και δεν εχω ακουσει και πολυ καλα λογια. Και γω που παω για αλλαγη σε λιγο καιρο σκεφτομαι για τα metzeler sportec street. Πολυ καλα λογια και αποτομη κορόνα για πιο σπορ οδηγηση σε στριφτερες διαδρομες.
  13. Χτες ρυθμισα λιγο τον συμπλεκτη ωστε ο λεβιες ταχυτητων να σφηξει λιγο, γιατι ειχε ενα μικρο κενο 2-3 εκατοστα που σχεδον με καθολου δυναμη κατεβαινε κατω μεχρι να βρει αντισταση για να μπει η ταχυτητα. 1/4 της στροφης αριστερα γυρισε και τερματισε, το μικρο κενο εγινε πλεον μικροτερο απο 1 εκατοστο αλλα σε 3η και 4η σχεση με αποτομο ανοιγμα του γκαζιου στις χαμηλες μεσαιες στροφες το μηχανακι πατινάρει. η λειτουργία του σασμαν σχεδον ιδια δεν παρατήρησα καμια ιδιαιτερη αλλαγη περα απο το οτι πλεον απο νεκρα σε 1η δεν κλωτσαει με το που κουμπωσει. επειδη δεν ηθελα να πατινάρει το μηχανακι γυρισα τον ρυθμιστή 1/8 της στροφης προς τα δεξια και ξαναεχει ενα μικρο κενο μεχρι να βρει αντισταση για να κουμπωσει η ταχυτητα η λειτουργια του σασμαν ειναι η ιδια δεν πατηναρει πλεον και η οταν μπαινει πρωτη απο νεκρα σχεδον παντα κλωτσαει λιγο. παω για αλλαγη δισκακια? δεν ξερω ποτε εγινε η τελευταία αλλαγη γιατι το πηρα μεταχειρησμενο και δεν ξερω τι εχει γινει απο σερβις κτλπ πιο πριν. Παντως ο προηγούμενος παιζει να αλλαζε μονο λαδια αποτι καταλαβα γιατι οταν το πηρα εκανα αρκετες αλλαγες σε πολλα σημεια του παπιου που χρειαζοντουσαν. Το σασμαν απο την αρχη εκανε κατι σκαλωματα στο σασμαν ( σταματημενος οταν ανεβαζα ταχύτητα σκαλωνε στο ενδιαμεσο και ηθελε λιγο γκαζι για να κουμπωσει και συνηθως μονο απο αλλαγη 2ρα σε 3η δεν την επαιρνε οταν πατουσα τον λεβιε και μολις εδινα γκαζι ακουγοταν το κλικ και την κουμπωνε κανονικά) ποσο θα κοστίσει η αλλαγη δισκακια και ελατηρια σε εναν μηχανικο περιπου και για ποιον λογο βαζουν οι περισσοτεροι λιγο πιο σκληρα ελατήρια ?
  14. Ηταν η πρωτη μου επιλογη πριν μαζι με τα michelin city pro. ειναι κορυφη αποτι εχω ακουσει τα ΜΕ22 αλλα ενα πραγμα π διαβασα και το παρατήρησα και γω απο κοντα. Τετραγωνιζουν πολυ σε αντιθεση με τα sportec που εχουν πιο αποτομη κορώνα. Και επειδή με τα Μ45 που εχω τωρα και εχουν γινει σχεδον τετραγωνα και αυτα ,δεν εχω αμεση αποκριση του παπιου σε αλλαγη κατεύθυνσης υποθέτω οτι το ιδιο θα συμβαινει και με τα ΜΕ22. Σε αλλο μηχανακι που δοκιμασα το οποιο ειχε λαστιχο με αποτομη κορωνα η απόκριση στην αλλαγη κατεύθυνσης ηταν αμεση και με βολεψε πολυ. Υπ όψιν τα Μ45 που φοραω τωρα εχουν δεικτες 43S το μπροστα και 47S το πισω, και παρολο την πολυ σκληρη γομα τους ζεσταινονται ικανοποιητικα μετα απο λιγα χιλιομετρα και πιανουν καλα σε βρεγμενο και στεγνο παρολο την φθορα τους και την παλαιοτητα τους (DOT 3515)
  15. Ψάχνω ελαστικά για το παπί μιας και πάω για αλλαγή σε λιγο καιρό. Το user manual λεει μπροστα δεικτη 40P και πίσω 50Ρ. Τα λάστιχα π εχω βαλει στο μάτι, τα metzeler sportec street βγαινουν μονο σε 38s το μπροστά και 44S το πίσω. Η ταχύτητα P ειναι 150χλμαω η οποία ειναι αρκετά υψηλή για παπί οπότε το S είναι υπερβολικό στα 180χλμαω. Επίσης το συνολικό βάρος που "σηκωνουν" τα εργοστασιακά ειναι 330 κιλά ενω τα metzeler 292. Συνήθως παω μονός οπότε δεν νομίζω να υπάρχει θεμα με το βαρος μιας και μαζι με το μηχανάκι ειμαστε στα 195 με 200 κιλα μαζι. Ο υπερβολικά μεγαλος δείκτης ταχυτητας με απασχολεί όμως μιας και εχω διαβασει οτι οσο πιο υψηλός ειναι τοσο πιο δύσκολα ανεβάζει θερμοκρασία το λαστιχο. Οι ταχύτητες που πηγαίνω συνήθως ειναι μεσα στην πόλη απο 40 μεχρι 80 μαξ και πολυ σπανια 100 στιγμιαία (και ολα αυτα κοντερ με μικρότερο γραναζι μπροστά αρα ειναι πολύ λιγότερα πραγματικά). Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει οπότε αυτή η διαφορετική τιμή των δεικτών? Αστάθεια στο τιμόνι? Λαστιχα που να μην πιανουν θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργία ουτε με ταμα ? Ευχαριστώ εκ των υστέρων για τις απαντήσεις και συγχωρέστε με για το μεγαλο ποστ.